پزشکی و سلامتکسب و کار ایرانی

10 پزشک برتر انجام طرح لبخند در تهران کدامند ؟

انجام طرح لبخند، فرایندی است که طی آن، دندان ها، لثه ها و سایر اجزای صورت، برای ایجاد لبخندی زیبا و جذاب، اصلاح می شوند. انجام طرح لبخند، می تواند شامل روش های مختلفی مانند ارتودنسی، ترمیم دندان، بلیچینگ دندان، جراحی لثه، کاشت ایمپلنت دندان و غیره باشد. هدف از انجام طرح لبخند، بهبود زیبایی لبخند و افزایش اعتماد به نفس فرد است. انجام طرح لبخند، می تواند برای افراد در هر سنی، از جمله کودکان، نوجوانان و بزرگسالان، انجام شود.

اسامی کلینیک دندانپزشکی تهران | بهترین دندانپزشک ترمیمی تهران

مراحل انجام طرح لبخند، به شرح زیر است:

مشاوره اولیه: در این مرحله، دندانپزشک یا متخصص زیبایی دندان، با بیمار مصاحبه می کند و خواسته های او را در مورد لبخندش بررسی می کند.

بررسی و معاینه دندان ها و لثه ها: در این مرحله، دندانپزشک یا متخصص زیبایی دندان، وضعیت دندان ها و لثه های بیمار را بررسی می کند تا مشخص شود که آیا نیاز به انجام درمان های پیش از انجام طرح لبخند وجود دارد یا خیر.

طراحی لبخند: در این مرحله، دندانپزشک یا متخصص زیبایی دندان، با استفاده از نرم افزارهای طراحی لبخند، لبخندی را که برای بیمار مناسب است، طراحی می کند.

تأیید طراحی لبخند: بیمار باید طراحی لبخند را تأیید کند تا مراحل بعدی انجام شود.

انجام درمان های لازم: در این مرحله، درمان های لازم برای ایجاد لبخند مورد نظر بیمار، انجام می شوند.

تست لبخند: پس از انجام درمان ها، بیمار لبخند خود را تست می کند تا اطمینان حاصل شود که نتیجه مطلوب به دست آمده است.

هزینه انجام طرح لبخند، به عوامل مختلفی مانند نوع درمان های مورد نیاز، مهارت دندانپزشک یا متخصص زیبایی دندان و موقعیت جغرافیایی، بستگی دارد.

در اینجا، برخی از مزایای انجام طرح لبخند ذکر شده اند:

ایجاد لبخندی زیبا و جذاب

افزایش اعتماد به نفس

بهبود سلامت دهان و دندان

کاهش خجالت از لبخند زدن

اگر به دنبال ایجاد لبخندی زیبا و جذاب هستید، انجام طرح لبخند می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

10 پزشک برتر انجام طرح لبخند در تهران کدامند ؟

1.دکتر صنفی:

جناب دکتر اردوان صنفی جراح دندانپزشک، ایمپلنتولوژیست ICOI آمریکا و رئیس دپارتمان دندانپزشکی کانون مربیان فوتبال میباشند. کلینیک تخصصی دندانپزشکی دکتر اردوان صنفی در طی 10 سال سابقه فعالیت در زمینه خدمات تخصصی درمانی و زیبایی با متدهای نوین، تجربه و مهارت بالا و امکانات روز دنیا در خدمت شما عزیزان می باشد.

آدرس کلینیک مرکزی: تهران، شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، خیابان خواجه عبدالله انصاری، پلاک 172 طبقه اول، واحد 5

تلفن تماس :

02122866408
02122880640

  1. دکتر الهام وزیری

دکتر الهام وزیری یکی از دندانپزشک فوق تخصص زیبایی در تهران محسوب می شود که تخصص بالا و تجربیات فوق العاده در حیطه انجام روش های درمانی مختلف زیبایی دندان ها دارد

  1. دکتر سعید کریمی

دکتر سعید کریمی با داشتن بیش از 20 سال سابقه حرفه ای در زمینه ارائه خدمات دندانپزشکی جزو یکی از فوق تخصص زیبایی دندان در تهران محسوب می شود که میتوانید با خیال راحت به ایشان برای ترمیم و بازگردانی زیبایی طبیعی دندان های تان اعتماد کنید.

  1. دکتر هومن عشقی

دکتر هومن عشقی در سال 1376 از رشته دندانپزشکی عمومی در دانشگاه شیراز فارغ التحصیل شد  و پس از مدت کوتاهی فعالیت در زمینه دندانپزشکی عمومی به مطالعه عمیق و کسب تجربه در حیطه های تخصصی دنداپزشکی زیبایی و ترمیمی پرداخت و امروزه نیز در همین حوزه مشغول فعالیت است.

  1. دکتر مهرداد فلاح

دکتر مهرداد فلاح، یکی از سرشناس ترین دندانپزشک فوق تخصص زیبایی در تهران محسوب می شود که تخصص و تجربیات فوق العاده ارزشمندی در این حیطه دارد. اصلاح طرح لبخند، لمینت دندان، ایمپلنت دندان، کامپوزیت دندان، ارتودنسی، ونیر، بلیچینگ و …. جزو مهم ترین خدمات تخصصی دندانپزشکی ترمیمی است که دکترمهرداد فلاح در انجام آن ها تخصص و مهارت بالا دارد.

  1. کلینیک دندانپزشکی دکتر آیت

کلینیک دندانپزشکی دکتر آیت توسط جمعی از دانشجویان برتر و با استعداد دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران با شعار (هر لبخند، یک قصه!) تاسیس شد، این کلینیک خدمات تخصصی زیبایی دندان را با حضور حرفه ای ترین متخصصین دندانپزشکی زیبایی در تهران ارائه می کند و امروزه کلینیک دکتر آیت میان مردم به عنوان یکی از بهترین مراکز دندانپزشکی زیبایی پایتخت نام گرفته است.

  1. کلینیک دندانپزشکی دکتر یزدی زاده

دکتر یزدی  زاده نیز یکی از متخصصین برتر دندانپزشکی زیبایی در تهران محسوب می شود که تخصص فوق العاده بالایی در انجام روش های گوناگون مربوط به شاخه دندانپزشکی زیبایی و درمانی مثل کامپوزیت دندان، عفونت دندان، لمینت زیرکونیوم کاتانا، اصلاح طراحی لبخند، روکش های زیبایی، لومینیرز، ارتودنسی نامرئی، ترمیم هم رنگ، لیزر دندان، زیبایی لثه و …. دارد.

  1. کلینیک سیما دنت

کلینیک تخصصی دندانپزشکی سیما دنت با هدف ارتقا کیفیت ارائه خدمات دندانپزشکی مثل ارتودنسی، درمان ریشه و عصب کشی، مشکلات دندانی کودکان، ایمپلنت و …. تاسیس شد و امروزه جمعی از بهترین دندانپزشکان ایرانی مثل دکتر نیوشا اباذریان، دکتر مجتبی جولهر، دکتر هاوش غارتی و دکتر مسعود داودیان کادر پزشکی کلینیک سیما دنت را تشکیل می دهند و این کلینیک دو شعبه فعال در خیابان های ستارخان و شریعتی تهران نیز دارد.

  1. کلینیک دندانپزشکی زیبایی دکتر مجتبی صفار هرندی

دکتر مجتبی صفار هرندی پس از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه سراسری در رشته دندانپزشکی عمومی از سال 1383 با تاسیس دو کلینیک دندانپزشکی تخصصی در تهران به نام  های سیرنا و دکتر هرندی فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات دندانپزشکی در تهران آغاز کرد و حالا بعد از گذشت حدود 20 سال از شروع فعالیت دکتر صفار هرندی در زمینه خدمات دندانپزشکی هنوز نیز ایشان جزو یکی از بهترین دندانپزشکان زیبایی پایتخت محسوب می شود.

  1. کلینیک دندانپزشکی تخصصی دکتر منوچهر هاشمی

دکتر منوچهر هاشمی جزو خوش سابقه ترین دندانپزشکان زیبایی تهران است که در طول دوران فعالیت خود تجربیات فراوان موفقی در پیاده سازی روش های درمانی زیبایی دندانپزشکی به دست آورده است. طراحی لبخند هالیوودی، لمینت دندان، کامپوزیت دندان، بلیچینگف لیفت لثه، ترمیم دندان، جراحی لثه با لیزر، استریلیزاسیون و …. جزو محبوب ترین خدمات دندانپزشکی دکتر منوچهر هاشمی محسوب می شوند.

امروزه از روش  های مختلف درمانی دندانپزشکی زیبایی مثل اصلاح طرح لبخند، اصلاح یا تغییر شکل لثه، لمینت، بلیچینگ، افزایش طول تاج دندان ها، اردتودنسی، ایمپلنت، بریج، کرادینگ، لیفت لثه و ….برای اصلاح بافت لثه و دندان ها جهت بهبود زیبایی لبخند و ظاهر دندان ها استفاده می شود.

این روش های درمانی دندانپزشکی زیبایی به علت حساسیت بسیار بالا حتما باید توسط دندانپزشک متخصص زیبایی دندان با تجربه و حرفه  ای انجام شوند تا نتیجه کار موفقیت آمیز باشد و بیمار بعد از اتمام طول درمان دچار عوارض نشود به همین دلیل تصمیم گرفتیم لیستی از بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران آماده کنیم.