عمومیکسب و کار ایرانی

قیمت چاه فاضلاب تهران چقدر است؟

قیمت حفر چاه فاضلاب با نرخ اتحادیه حفر چاه 1402: اگر به دنبال قیمت چاه کن دستی فاضلاب با نرخ اتحادیه حفر چاه هستید؟ اگر به دنبال استعلام قیمت حفر چاه فاضلاب، کندن چاه ارت، قیمت چاه کن دستی، قیمت کندن چاه دستشویی، قیمت حفر چاه توالت، قیمت حفر چاه فاضلاب دستی، قیمت حفر انواع چاه فاضلاب خانگی توسط مقنی هستید؟ تیم خونه سازها، کلیه خدمات حفر چاه را با کیفیت مناسب و قیمت مصوب اتحادیه انجام می دهد.

اگر نیازمند چاه کن حرفه ای، استعلام قیمت چاه کن، حفاری چاه فاضلاب، حفاری چاه ارت، حفاری شمع ساختمان، حفاری منهول و … هستید همین الان با شماره 09370919055 تماس بگیرید. متخصص های خونه سازها با افتخار منتظر پاسخگویی شما هستند.
ما با تیمی از بهترین متخصصان و تکنسین های حفاری در خدمت شما هستیم. با استفاده از تجهیزات و ابزارهای پیشرفته و با رعایت استانداردهای ایمنی و بهداشتی، ما به شما خدمات حفر چاه را با کیفیت عالی و قیمت مناسب ارائه می دهیم.

How much is the price of a sewage well in Tehran

دریافت چک لیست ایمنی چاه

برای حفر چاه ایمن چه برنامه ای دارید؟ به منظور حفظ سلامت و جان کارکنان، چک لیست 16 مرحله ای آماده کرده ایم. با دریافت آن و اجرا از خطرات در ایمن باشید. ​  هدف ما ارائه خدماتی است که نیازهای شما را با رعایت استانداردهای بین المللی و بهترین روش های حفاری برطرف کند و شما را از نگرانی های مربوط به تامین شبکه فاضلاب، چاه ارت، اجرای سازه نگهبان، حفاری شمع ساختمان، اجرای زهکش ساختمان و … آسوده سازد.

از خدمات ما استفاده کنید و از تجربه حرفه ای و استثنایی ما لذت ببرید. با ما تماس بگیرید و یا سفارش خود را با پر کردن فرم زیر ارسال کنید. در فرم زیر نحوه محاسبه دستمزد چاه کن را با فرمول آورده ایم. شما می توانید با وارد کردن ابعاد پروژه چاه فاضلابتان به صورت آنلاین قیمت چاه کنی را محاسبه کنید. لطفا دقت کنید کی ورد تان روی زبان انگلیسی باشد. در انتها حتما دکمه”ارسال” را لمس کنید.

قیمت حفر چاه بستگی به عوامل مختلفی دارد، از مهمترین عوامل موثر در قیمت حفر چاه این است که عمق چاه چقدر باشد و چاه کنی، دستی انجام شود و یا مقنی با دستگاه چاه کنی برای حفر چاه اقدام کند. در حال حاضر چاه کنی دستی منسوخ شده و برای حفر چاه، از دستگاه استفاده می شود. البته دستگاه های حفر چاه نیز در دو نوع خانگی و صنعتی هستند؛ معمولا قیمت حفر چاه با دستگاه صنعتی از دستگاه خانگی، گرانتر است.

حفر چاه آب و حفر چاه فاضلاب از خدمات ارائه شده توسط تیم خونه سازها است. انجام خدمات حفر چاه با دستگاه های مجهز روز دنیا، انجام می شود. اگر قصد استفاده از خدماتی نظیر حفر چاه جذبی، حفر گاه نو با دستگاه، حفر چاه دستی و ماشینی را دارید، می توانید به صورت رایگان از مقنی حفر  چاه، قیمت بگیرید. برای اینکار کافیست با پشتیبانی سایت خونه سازها، تماس بگیرید. البته در ادامه عوامل موثر در محاسبه قیمت حفر چاه فاضلاب و فرمول های محاسبه قیمت حفر چاه را شرح داده ایم.

قیمت چاه کن دستی چقدر است؟

قیمت چاه کن دستی به متغیرهای مختلفی مانند ابعاد و عمق حفر چاه، شرایط زمین شناسی و جغرافیایی منطقه، مهارت چاه کن، ایرانی یا خارجی بودن، بیمه داشتن یا نداشتن و … بستگی دارد. بنابراین، قیمت چاه کن دستی ممکن است در شهرها و شرکت های مختلف به صورت متفاوتی تعیین شود. با این حال، برای استخدام یک چاه کن دستی می توانید با کارشناسان خونه سازها تماس گرفته و قیمت را پرسش کنید.

نحوه محاسبه قیمت چاه کنی چگونه است؟

قیمت خدمات چاه کنی به وابستگی به عوامل مختلفی از جمله عمق چاه، قطر چاه، نوع خاک، سختی سنگ، میزان آب موجود در چاه و همچنین بسته به تجهیزات و ابزارهای مورد استفاده برای چاه کنی متفاوت است. برای محاسبه قیمت خدمات چاه کنی، بهتر است با شرکت ها و متخصصان خونه سازها تماس گرفته و درخواست استعلام قیمت دهید.

در بسیاری از موارد، شرکت های حفر چاه، برای تعیین قیمت، ابتدا به محل حفر چاه می روند و عمق و قطر چاه را تعیین کرده و سپس با توجه به نوع خاک و سختی سنگ و عوامل دیگر، قیمت را تعیین می کنند. همچنین، در بسیاری از موارد، شرکت های حفر چاه می توانند به صورت قراردادی نیز با مشتریان خود قیمت تعیین کنند. قیمت های خدمات چاه کنی در هر منطقه و شهرستان ممکن است متفاوت باشد، بنابراین بهتر است پس از مقایسه قیمت ها و ارائه شرایط بهتر، تصمیم گیری نهایی را انجام دهید.

حفاری چاه چیست؟

حفاری چاه به کندن و گود کردن زمین به صورت قطر دایره شکل گویند. معمولا عرض چاه، 60 الی 200 سانتی متر است و عمق آن می تواند کم و یا زیاد باشد. هدف از حفر چاه، می تواند دفع فاضلاب، رسیدن به آب های زیرزمینی، چاه ارت ساختمان برای دفع ولتاژ های اضافه، ایجاد سیستم کانال هوا برای مترو و … باشد.

به حفر چاه آب باران یا چاهک هایی که به صورت استوانه ای شکل هستند و در بعضی موارد نیز مربع شکل می باشند، حفاری چاه جذبی یا حفر چاه گویند. در ادامه در مورد چاه های جذبی، حفر چاه آب باران و قیمت حفاری چاه فاضلاب و دستمزد مقنی چاه توضیحات بیشتری را می خوانید: تیم خونه سازها، با سالها سابقه در زمینه حفر چاه، در کوتاه ترین زمان ممکن، در محل حاضر می شوند و خدمات حفاری چاه را با قیمت مناسب برای شما عزیزان انجام می دهند.

محل حفر چاه فاضلاب

اولین گام در حفر چاه فاضلاب، انتخاب محل حفر چاه فاضلاب است. تعیین مکان مناسب برای حفاری چاه، اقدامی است که باید توسط یک کارشناس انجام شود. کارشناس، با توجه به شرایط ساختمان، محل حفر چاه را مشخص می کند. انجام محاسبات و تشخیص محل دقیق حفر چاه فاضلاب، نیاز به تخصص دارد و هر فرد عادی قادر به انجام آن نیست.

برای ایمنی بیشتر لازم است محل حفر چاه در محلی باشد که رفت و آمد در آن ناحیه، کمتر است. مانند زیرپله ها، حیاط خلوت  و …. علاوه براین چاه باید به لوله  های فاضلاب عمودی نزدیک باشد و در صورت امکان از لوله کشی فاضلاب به صورت افقی خودداری شود زیرا لوله افقی به علت حالت سکون و بدون شیب که دارد، امکان مسدود شدن و جرم گرفتن نیز دارد.

در شرایطی که مجبور باشیم چاه را در محل  های پر رفت و آمد نظیر راهروها یا کف آشپزخانه و یا کف پذیرایی حفره کنیم، لازم است پس از طوقه چینی، روی چاه فاضلاب را به وسیله یک دال بتنی بپوشانیم. اجرای دال بتنی هزینه پایین دارد و امنیت ساکنین را تامین می کند زیرا در صورت ریزش کردن طوقه چاه مانع سقوط افراد به درون چاه می شود.

در صورتی که آب آشامیدنی ساکنین ساختمان از چاه آب تامین می  شود، لازم است چاه فاضلاب و چاه آب از هم فاصله داشته باشند در غیر این صورت احتمال آلوده شدن آب آشامیدنی بسیار زیاد است. حداقل فاصله چاه آب آشامیدنی و چاه فاضلاب باید در حدود 30 متر باشد.

در نهایت، بعد از انتخاب محل حفاری چاه فاضلاب، لازم است نوع چاه مناسب برای دفع فاضلاب نیز انتخاب شود. چاه های فاضلاب در انواع مختلف حفاری می شوند و انتخاب نوع چاه فاضلاب بستگی به جنس خاک، نوع زمین و سطح آب زیرزمینی منطقه  مورد نظر دارد.

نحوه محاسبه قیمت حفر چاه چگونه است؟

تیم خونه سازها، برای محاسبه منصفانه قیمت حفر چاه، براساس نرخ اتحادیه، هزینه حفر چاه را محاسبه می کند. ما از برترین چاه کن ها و مقنی های حرفه ای برای حفاری چاه، کمک می گیریم.

عوامل موثر بر محاسبه قیمت حفر چاه

همانطور که گفتیم عوامل متعددی، بر محاسبه قیمت حفر چاه تاثیر دارد. از جمله عوامل موثر بر هزینه حفر چاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

متراژ چاه، نوع خاک، محل حفر چاه، روش و ماشین حفر چاه، نوع چاه که از مهم ترین عوامل می باشند. به طور مثال، قیمت حفر چاه آب با دستگاه با قیمت حفر چاه آب دستی متفاوت است. علاوه براین اگر چاه، فقط دارای میله باشد و انباری نداشته باشد، متراژ چاه براساس متر طول حساب می  شود.

اما در صورتی که چاه دارای انباری باشد، متراژ بخشی که میله است به صورت حاصل ضرب طول در عرض در ارتفاع (متر مقنی) محاسبه خواهد شد. توجه داشته باشید که  متراژ انباری به صورت دو برابر حاصل ضرب طول در عرض در ارتفاع (دو برابر متر مقنی) محاسبه می گردد. از عوامل موثر بر محاسبه قیمت حفر چاه می توان به قیمت حفر چاه در زمین سخت (دژ) بوسیله کمپرسور اشاره کرد. این هزینه به صورت توافقی بین کارفرما و متخصص تعیین می گردد.

تاثیر نوع خاک بر قیمت حفر چاه

نرخ اتحادیه حفر چاه، در محاسبه قیمت حفر چاه فاضلاب، عوامل متعددی نظیر تاثیر نوع خاک بر قیمت حفر چاه را در نظر می گیرد. قیمت کندن چاه بستگی به نوع خاک دارد. علاوه براین عمق چاه، به جنس خاک و موقعیت مکانی منطقه وابسته است. انواع خاک از نظر جنس، شامل سه نوع زیر است:

1- خاک رسی: خاک رس، خاصیت جذب خیلی کمی دارد و آب را در خود نگه می  دارد یعنی قابلیت جذب ندارد.

2- خاک شنی: این نوع خاک جذب آب بسیار بالایی دارد و آب را در خود نگه می دارد زیرا آب به راحتی در خاک شنی نفوذ کرده و به پایین منتقل می  شود.

3- خاک ماسه ای یا همان ماسه بادی: این نوع خاک، قابلیت جذب بسیار کمی دارد و بعد از جذب مقدار کمی آب،کاملا اشباع می  شود.

قیمت حفر چاه آب با دستگاه صنعتی

احتمالا این سوال برای شما ایجاد شده است که قیمت حفر چاه آب با دستگاه چقدر است؟ اگر می خواهید چاه شما با دستگاه صنعتی به صورت حرفه ای حفاری شود، باید بگوییم، قیمت حفر چاه فاضلاب، ترمیم چاه فاضلاب و لایروبی بستگی به عوامل مختلف دارد. تیم خونه سازها، قیمت حفر چاه را براساس نرخ اتحادیه تعیین می کند.