5 ایده خلاقانه برای طراحی گردنبند طلا برای هر سلیقه ای

مدل های گردنبند طلا که شما را به روز نشان می دهد

سال هاست که خانم ها عادت کردن در استایل روزمره و موقعیت های خاص زندگی شون، از انواع مدل گردنبند طلا با ظاهری درخشان، زیبا و جذاب استفاده کنن. این درخشش و زیبایی، باعث می شه استایل افراد تا حد زیادی شیک تر و جذاب تر شه. انواع گردنبند طلا با طرح ها و جزئیات مدرن، بدون شک می تونن یک اکسسوری فوق العاده و استثنایی باشن. خوشبختانه در گالری لیلیوم، گردنبندهای طلا در طرح ها و مدل های زیادی عرضه شدن و شما می تونید از طرح های کلاسیک و سنتی تا طرح های مدرن و خلاقانه، گزینۀ موردنظر خودتون رو انتخاب کنید. این تنوع ساخت گردنبند طلا به شما کمک می کنه جدیدترین مدل گردنبند طلا که به سلیقه و استایل شما نزدیک تره رو خریداری کنید.

طراحی | گردنبند

انواع مدل های گردنبند طلا

ما اینجا یک راهنمای کامل از انواع طرح گردنبند طلا ارائه دادیم تا شما بتونید با توجه به دسته بندی خاص این محصول، هوشمندانه ترین خرید ممکن رو انجام بدید.

1-گردنبند زنجیری

گردنبند زنجیری یکی از انواع مدل گردنبند طلا هست که واقعاً زیبا و محبوبه. این محصول به دلیل طراحی شیک و جذابش، تونسته طرفدارهای زیادی به سمت خودش جلب کنه. این نوع گردنبند ها که با طرح زنجیر به تولید می رسن، معمولاً با تمامی سبک ها و لباس ها سازگارن و به تنهایی یا در ترکیب با سایر زیورآلات، قابل استفاده هستن.

انواع گردنبند زنجیری از طراحی ساده تا طرح های پیچیده و دست ساز موجوده. یعنی هم  می تونه به صورت زنجیر خالی باشه، هم یک سری الگوها و نمادها هم در تولیدش به کار رفته باشه. مطمئناً وجود این سمبل ها به گردنبند زنجیری زیبایی و جذابیت بیشتری می بخشن.

گردنبند هرینگبون

کلمۀ هرینگبون به معنی استخوان شاه ماهی هست. در واقع دلیل نامگذاری این مدل گردنبند طلا همینه که شبیه استخوان ستون فقرات شاه ماهیه و ظاهر موزون و پیچیده ای داره. برای تولید این مدل گردنبند از چند حلقه مسطح کوتاه استفاده می شه که این حلقه ها به هم پیوسته هستن. وقتی حلقه ها به شکل موازی و در یک الگوی جناغی روی گردن قرار می گیرن، درخشندگی و جذابیت خاصی روی گردن به وجود میارن که جلوه و زیباییش می تونه هر کسی رو جذب کنه.

این مدل جدید گردنبند طلا به دلیل داشتن طراحی و الگوهای متنوع، با انواع استایل ها و لباس ها سازگاری داره و شما می تونید اون رو در موقعیت های رسمی و روزمره به کار ببرید. گردنبند هرینگبون به دلیل جذابیت و زیبایی خاص خودش، قطعاً توجه مردم رو بهتون جلب می کنه. گردنبند زنجیر ماری همون طور که از اسمش پیداست، یکی از مدل های گردنبند طلا هست که دقیقاً به شکل مار روی گردن قرار می گیره. این نوع گردنبندهای زنجیری توسط بسیاری از افراد به عنوان یک اکسسوری روزانه یا مجلسی استفاده می شه و می تونه به تنهایی یا در ترکیب با زیورآلات دیگه، ظاهر خیره کننده ای خلق کنه.

بیشتر مدل های گردنبند زنجیر ماری دارای بخشی هستن که به کمک اون بخش، خیلی راحت از نظر سایز تنظیم می شن. این ویژگی به شما کمک می کنه طول گردنبند رو به دلخواه خودتون تغییر بدید و اون رو با سایز گردن تون هماهنگ کنید.

2-گردنبند طلا ظریف

گردنبند طلا ظریف یکی از گزینه های محبوب در بین زیورآلات مدرنه که به دلیل ظاهر زیبا و شیکی که داره، توجه بسیاری از خانم ها در سراسر جهان رو به خودش جلب کرده. انواع گردنبند طلا ظریف معمولاً دارای الگوهای نازک و ظریفی هستن که در عین سادگی، زیبایی و جلوۀ خاصی به شما می بخشن. این طرح ها می تونن شامل نقوش گل، پرنده، فرشته، ستاره، قلب و سایر الگوها باشن. طراحی ظریف گردنبند طلا، یک ظاهری زنانه و لطیف به همراه داره که هم در استایل روزمره و هم در مجالس، ظاهر شما رو چندین پله بهتر می کنه.

3-گردنبند مینیمال طلا

گردنبندهای مینیمال، زیورآلات ظریف و ساده ای هستند که خیلی از خانم ها در چند سال اخیر استقبال بی نظیری نسبت به ایمحصولات داشتن. در واقع همین سادگیه که باعث محبوبیت بیشتر این نوع اکسسوری بین خانم های جوان شده. مطمئناً می دونید که نسل جوان علاقۀ کمتری به انواع مدل گردنبند طلا بزرگ و سنگین داره. گردنبند مینیمال هم از نظر آویز و هم از نظر زنجیر، کاملاً ساده و ظریف هستن و از جمله زیورآلات ترند در سال 2021 هم محسوب می شن.

4-گردنبند مروارید طلا

گردنبند مروارید طلا یکی از اون محصولاتیه که خانم های جوان اصلاً نمی تونن ردش کنن! ظرافت و طراحی سادۀ گردنبندهای مدرن مروارید، به این محصولات شکوه و جلوۀ ظاهری بیشتری می بخشه و باعث می شه روی گردن شما کاملاً متعادل و جذاب به نظر برسه.

این مدل گردنبند طلا ظریف به راحتی با دیگر جواهرات و زیورآلات قابل ترکیبه و می تونه در کنار یک گوشواره مروارید، ظاهری منحصر به فرد و شیک به وجود بیاره. به طور کلی گردنبند مروارید طلا با ظاهر لاکچری و سطح بالای خودش، جزو جواهرات محبوب برای استفاده در مجالس ویژه محسوب می شه.

5-گردنبند چوکر

گردنبند چوکر به عنوان یک مدل جدید گردنبند طلا، تقریباً به بالای گردن شما می چسبه. این زیورآلات هم می تونن با مدل های ظریف و جزئیات کم به تولید برسن، هم می شه در ساخت شون از جزئیات برجسته و سنگین استفاده کرد. معمولاً گردنبندهای چوکر به گردن های کشیده و بلند میان.

از این محصولات جذاب هم می شه به تنهایی یا در ترکیب با گردنبندهای دیگه استفاده کرد. اگه به دنبال یک گردنبند چوکر روزمره باشید، انواع مدل های ظریف و مینیمال چوکر انتخاب بهتری هستن. چوکرهای مینیمالیستی به راحتی با بیشتر لباس ها و استایل ها سازگار می شن.

6-گردنبند بلند

مادۀ طلا به دلیل درخشندگی و براقیت خودش، ظاهر بی نظیری خلق می کنه. به همین دلیل، گردنبند طلای بلند با طول بیشتری که داره، این براقیت رو در سطح و طول بیشتری به نمایش می ذاره. همین موضوع باعث می‎ شه ظاهر شیک و جذاب شما بیشتر جلب توجه کنه.

از طرفی بعضی طرح های گردنبند طلا بلند دارای جزئیات و تزئینات خاصی هم هستن. بدون شک این تزئینات به گردنبند جذابیت بیشتری هم می بخشه. این مدل زیورآلات که بیشتر بین خانم هایی با سنین بالاتر محبوبن، در طرح ها و مدل های مختلفی عرضه شدن و شما می تونید با توجه به سلیقه و روحیات خاص خودتون، بهترین مدل رو خریداری کنید.

کار طراح طلا و جواهرات چیست و چنین فردی دقیقا چه می کند؟

گام های بسیاری پیموده و مراحل متعددی طی می شود تا یک محصول مخصوصا در صنعت مد، به تولید رسیده ، معرفی گشته و مورد استفاده قرار گیرد.

از مهمترین این مراحل حساس و تعیین کننده می توان به خلق ایده اولیه، طرح و ماکت و ساخت قالب اصلی اشاره کرد که پس از انجام مراحل دیگر به تولید منتج شده ، و در نهایت محصول پس از سنجش فضا به بازار وارد می شود.