توسعه کسب و کار با طراحی و چاپ بروشور تبلیغاتی

از کارخانه  بزرگ تولیدکننده گرفته تا فردی که در منزل خود کالاهای خردی را به فروش می رسد، همه و همه نیاز به روش هایی دارند تا زمینه شغلی خود و خدماتشان را به دیگران معرفی کنند. یکی از بهترین روش ها برای معرفی یک کسب و کار است که البته هزینه زیادی دربرندارد و بیشتر مالکان کسب و کارها می توانند از پس هزینه آن برآیند. ولی اهمیت چاپ این تراکت های تبلیغاتی تا چه حدی است و چه تاثیری بر روی توسعه کسب و کار شما دارد؟ با ما همراه باشید تا به پاسخ این پرسش ها دست یابید. همچنین شما عزیزان می توانید در بخش گالری سایت ایرانیان پک، تصاویر جعبه برگر و ویدئو بسته بندی برگر را مشاهده نمایید و جهت سفارش جعبه همبرگر اقدام نمایید.

 

تراکت تبلیغاتی چیست؟

قبل از اینکه اهمیت چاپ این تراکت های تبلیغاتی را شرح دهیم بهتر است شما را با مفهوم اصلی این برگه های رنگی و با کیفیت بیشتر آشنا کنیم. تراکت هایی که برای تبلیغات یک کسب و کار به چاپ می رسند همان طور که از نامش پیدا است قصد دارد یکی از زمینه های شغلی مورد نظر را به افراد متقاضی معرفی کند.

به عبارت این تراکت ها روشی بسیار ساده، مفید و کم هزینه برای ارائه بهترین تبلیغات هستند. با چاپ این تراکت های تبلیغاتی هر کسب  و کار می تواند خدمات خود را واضح ترین و کامل ترین شکل ممکن نام ببرد و برای افراد متقاضی سرنخ هایی ایجاد کند تا آنها با سراغ این کسب و کار بیایند.

البته تراکت های تبلیغاتی همیشه برای معرفی یک کسب و کار چاپ نمی شوند بلکه خبر از یک اتفاق مهم نیز در برخی موارد بر روی همین تراکت ها چاپ و در میان مردم جامعه پخش می شود. برای مثال برگزاری مراسم ویژه در شعب فروشگاه افق کوروش می تواند یکی از همان رویدادهایی باشد که در تراکت های تبلیغاتی به چاپ می رسد تا مردم جامعه از آن مطلع شوند.

5 کاربرد مهم در چاپ تراکت های تبلیغاتی

آیا تا به حال در خیابان یا هنگام ورود به مترو، با فردی روبه رو شده اید که تراکت تبلیغاتی را در اختیار شما قرار دهد؟ یا اینکه به هنگام سوار شدن به خودرو خود زیر برف پاک کن با چند مورد از این تراکت های تبلیغاتی روبه رو شده اید؟ همه این برگه های رنگی که به چاپ رسیده اند و در دسترس عموم قرار می گیرند اهداف مشخصی دارند.

به طور کلی هر کسب و کار با توجه به نیاز خود سعی دارد بهترین نوع تراکت های تبلیغاتی را چاپ کند و در اختیار عموم مردم جامعه بگذارد. شاید با خود فکر کنید در حال حاضر بیشتر امور به صورت دیجیتالی و اینترنتی انجام می شود و کمتر کسی به چاپ تراکت های فیزیکی فکر می کند.

با وجود اینکه تبلیغات اینترنتی تاثیر بسیاری بر روی توسعه یک کسب و کار دارد ولی نباید تاثیر تراکت های تبلیغاتی فیزیکی را دست کم گرفت زیرا هنوز هم این نوع تبلیغات تاثیرات موثری دارند و نمی توان اهمیت آنها را نادیده گرفت. در ادامه 5 مورد از کاربردهای مهم این تراکت های تبلیغاتی فیزیکی را به طور خلاصه نام می بریم:

  • تبلیغ یک محصول خاص
  • تبلیغ یک کسب و کار تازه ظهور
  • اعلام رویدادی خاص
  • به اطلاع رساندن افتتاحیه
  • اعلام جابه جایی یا نقل مکان یک کسب و کار

چاپ تراکت تبلیغاتی چه تاثیری دارد؟

همان طور که گفتیم بیشتر کسب و کارها برای معرفی بهترین خدمات، محصولات و سایر موضوعات به مشتریان و افراد متقاضی از این روش استفاده می کنند. با وجود اینترنتی شدن بیشتر روش های تبلیغاتی و تاثیر زیاد تبلیغات بصری، افراد هنوز هم تراکت های تبلیغاتی را مطالعه می کنند.

بنابراین با چاپ این تراکت ها و پخش آنها در منطقه مورد نظر شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن و به روشی مقرون به صرفه خدمات خود را با گوش دیگران برسانید و برای خود مشتریان بیشتری جمع کنید. در واقع تبلیغات به روش سنتی هنوز هم جایگاه خود را حفظ کرده اند و نمی توان اهمیت آنها را دست کم گرفت.

تراکت های تبلیغاتی با این که یکی از روش های تبلیغاتی سنتی هستند ولی همچنان عموم مردم با مشاهده این تراکت ها و تبلیغات استثنایی آنها، به کسب و کارهای مورد نظر جذب می شوند.

برای مثال اگر در تراکت خود تخفیف خاصی را اعلام کنید، به طور حتم افراد متقاضی برای بهره مندی از این تبلیغ با ما تماس می گیرند تا از خدمات خود شما بهره مند شوند.

در نهایت اینکه اگر تراکت های تبلیغاتی خود را براساس اصول و استانداردهای لازم طراحی و چاپ کنید، نه تنها هزینه کمی پرداخت خواهید کرد بلکه در مدت زمانی کوتاه به هدف بزرگ خود نزدیک می شوید.

می توان گفت چاپ این تراکت های تبلیغاتی پر رنگ و لعاب می تواند روشی موثر برای تبلیغ بهترین کسب و کارها محسوب شود.

تراکت های تبلیغاتی از چه طریقی تاثیر مثبت دارند؟

اکنون که با تراکت های تبلیغاتی، اهمیت چاپ آنها و کاربردهای مهم هر یک از آنها آشنا شدید، بدون شک برایتان سوال می شود که چرا این تراکت های تبلیغاتی سنتی تا این حد تاثیرگذار هستند؟ یا اینکه از چه طریقی می توانند به نفع یک کسب و کار تبلیغات موثری داشته باشند؟ در ادامه به این پرسش شما پاسخ می دهیم.

به طور حتم از ارزانی بی سابقه چاپ تراکت های تبلیغاتی باخبر هستید و می دانید که هنوز هم این روش تبلیغاتی سنتی یکی از متداول ترین روش ها برای کسب مشتری بیشتر به شمار می آید. بنابراین شما نیز می توانید یکی از همین کسب و کارهایی باشید که با پرداخت هزینه کم می تواند تبلیغات گسترده ای انجام دهد.

توجه داشته باشید تراکت های تبلیغاتی با سایر روش های تبلیغات مقایسه شده و توانسته بیشترین و بالاترین رتبه را در کسب مشتری و توسعه یک کسب و کار به دست آورد. البته با توجه به سرمایه هر نوع کسب و کار می توان یکی از روش های تبلیغاتی را برای آن در نظر گرفت که ساده ترین و مقرون به صرفه ترین این روش های تبلیغاتی چاپ تراکت است.

معرفی کسب و کار مورد نظر به طور مستقیم

توجه داشته باشید در بیشتر روش های تبلیغاتی شما باید از کمک واسطه ها استفاده کنید تا کسب و کار خود را به سایرین معرفی کنید. برای مثال اگر بخواهید از طریق اینستا تبلیغاتی داشته باشید باید از بلاگر و افرادی که بازدیدکنندگان و دنبال کنندگان زیادی دارند کمک بگیرید.

در واقع این صفحات اجتماعی به ازای دریافت مبلغ زیادی پول، پست یا استوری در مورد کسب و کار شما منتشر می کنند. با این کار شما از واسطه ای برای معرفی کسب و کار خود استفاده کرده اید. حتی اگر در تلویزیون نیز تبلیغاتی داشته باشید باز هم از واسطه دیگری همانند صدا و سیما استفاده می کنید.

اما با تبلیغاتی این شما هستید که به طور مستقیم ایده، خدمات، محصولات و سایر مسائل مربوط به کسب و کارتان را به طور مستقیم و بدون هیچ واسطه ای به گوش عموم مردم می رسانید. در این روش شما تا حد زیادی پیروز خواهید بود و هزینه زیادی نیز پرداخت نخواهید کرد.

بازدهی بالا در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی

پیش از این نیز گفتیم با توسعه اینترنت و دیجیتالی و مدرن شدن سبک زندگی افراد، روش های تبلیغاتی جدیدی نیز روی کار آمده اند که تا حدی تاثیرگذار خواهند بود. اما به هر حال برای استفاده از این روش های نوین تبلیغاتی باید مبالغ زیادی پرداخت کنید تا به هدف خود دست یابید.

این در حالی است که تراکت های تبلیغاتی به پول زیادی نیاز ندارند ولی در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی بازدهی بیشتری خواهند داشت. در واقع تراکت های تبلیغاتی با اینکه کم هزینه ترین روش تبلیغاتی به حساب می آیند ولی بازدهی بیشتر نسبت به سایر روش های تبلیغاتی دارند.

بدین ترتیب هر کسب و کار با درصد سرمایه ای کم یا زیاد می تواند از این روش تبلیغاتی برای توسعه کسب و کار خود و معرفی آن به سایرین استفاده کند. براساس گزارشات به دست آمده این روش تبلیغاتی هنوز پرسودترین و مناسب ترین روشی است که بازدهی بالایی دارد.

شفاف بودن اطلاعات و مشخصات کسب و کار

هر چه به زبان ساده تر و مشخص تری با مشتریان و متقاضیان خود صحبت کنید، به طور حتم تاثیر بیشتری از روش های تبلیغاتی دریافت می کنید. از آنجایی که در یک تراکت تبلیغاتی باید اطلاعات کسب و کار خود را به طور مشخص وارد کنید و توضیحات زیادی لازم نخواهید داشت، بنابراین خیلی زودتر به هدف خود می رسید.

بروشور بهترین گزینه جهت تبلیغات در کسب و کار

ما در این مقاله قصد داریم به کاربردهای چاپ بروشور و تاثیری که بر روی پیشرفت کسب و کارها می گذارد و همچنین به دسترسی سریع و آسان مشتریان با امکان ثبت سفارش چاپ آنلاین بروشور و بهره مندی از مزایای آن بپردازیم.

بروشور چیست؟

به هر قسمت از برگه ها از مکانی که تا می خورند؛ لت گفته می شود که بروشورها به صورت تک لتی، دو لتی، سه لتی یا بیشتر؛ طراحی و به صورت یک رو یا دو رو چاپ می شوند. با توجه به بحران اقتصادی و قیمت بالای کاغذ می توان برای پایین آوردن هزینه چاپ بروشور از کاغذهای تحریر با گرم پایین استفاده نمود؛ همچنین اگر از تیراژ بالا برای چاپ بروشور استفاده شود، از هزینه های وارده بر مشتریان کاسته می شود.

چاپ بروشور با طراحی زیبا عامل جذب مشتریان

در این مسئله شکی وجود ندارد که چاپ بروشور با طراحی گرافیکی غیر اصولی و زشت نه تنها هیچ گونه تاثیری بر روی مخاطب خود نمی گذارد بلکه خیلی اوقات این صحنه که شخصی پس از دریافت بروشور بدون خواندن و مشاهده آن را رها کند یا در سطل زباله بیندازد را شاهد هستیم.

تمامی این مشکلات ناشی از طراحی و چاپ بروشور به صورت غیر حرفه ای است و برای حل این مشکل حتما بایستی از طرحی زیبا و گیرا با محتوایی عالی استفاده شود که مخاطب با مشاهده بروشور جذب آن شده و برای مطالعه کامل آن از خود میل و رغبت نشان دهد. اگر چاپ بروشور با طراحی زیبا و جذاب صورت گیرد می توان به این نکته اشاره کرد که چاپ بروشور؛ بهترین گزینه برای معرفی محصول یا خدمات ارائه شده یک کسب و کار می باشد.

مزایای سفارش چاپ به صورت آنلاین

با پیشرفت فناوری های آنلاین صنعت چاپ هم دچار دگرگونی شده است و از انحصار چاپخانه ها رها شده و به صورت اینترنتی در هر نقطه از کشور قابلیت سفارش چاپ فراهم شده است. برای چاپخانه های آنلاین دایره مشتریان نیز از یک محله و یک شهر فراتر رفته و به صورت کشوری این چاپخانه ها در دسترس مشتریان خود قرار گرفته اند. پس می توان به این نتیجه رسید که این گونه کسب و کارهای آنلاین به سود هر دو طرف مشتری و چاپخانه خواهد بود.

سفارش چاپ به صورت آنلاین دارای مزایای بی شماری است که از موارد مهم آن می توان به قیمت پایین تر نسبت به چاپخانه های سنتی و همچنین تحویل سریع تر بسته های چاپی درب منزل یا محل کار مشتری اشاره نمود. در سفارش چاپ آنلاین مشتری نیز بدون نیاز به حضور فیزیکی با چندین کلیک ساده سفارش خود را از پشت کامپیوتر منزل خود ثبت و در همان محل نیز به صورت بسته پستی تحویل می گیرد و به این دلیل است که با سفارش چاپ آنلاین وجود فاصله ها حذف گردیده و هر شخصی در هر نقطه دور افتاده و بدون امکانات کشور از امکانات پیشرفته چاپ برخوردار خواهد بود.