سبک زندگی

مزاحم تلفنی پیدا کردن نام افراد از روی شماره موبایل

دیدن نام صاحب شماره تلفن از روی خط اون شخص، یکی از موضوعاتیه که بسیاری از افراد به دنبال اون هستن و برای این کار دست به اقدامات مختلفی زدن.

دیدن اسم مخاطب از روی شماره تلفن

???????????????????????

✅ کنترل و ردیابی گوشی از راه دور بدون نصب ✅

⏪ کنترل و دیدن مخفیانه پیامک ها، عکس ها، نرم افزار ها و… ⏩

?️ برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید ?️

⭐️ https://youtib.ir/leniz-app ⭐️

???????????????????????

دغدغه پیدا کردن نام افراد از روی شماره تلفن آن ها می تونه با اهداف مختلفی شکل بگیره اما به طور کلی به دلیل شخصی بودن این نوع اطلاعات نمی شه به راحتی به اونا دست پیدا کرد و از اونجایی که هیچ کاری نشد نداره، ما تو این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم که آیا اصلا راهی واسه دیدن اسم مخاطب از روی شماره تلفن همراهش وجود داره یا نه؟ پس دوستای عزیزم با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

روش های پیداکردن اسم افراد از روی شماره تلفن آن ها

به طوری کلی، اگه قصد اینو داشته باشید که اسم یک شخص رو از روی شماره تلفن اون شخص دربیارید، باید از چند روش اقدام کنید. تلگرام، اینستاگرام، نرم افزار و سایت های تخصصی راه حل کساییه که قصد دارن شماره فرد رو از روی خط ایشون تشخیص بدن. ما تو ادامه این روش هارو به ترتیب خدمتتون عرض می کنیم.

استفاده از تلگرام و اینستاگرام

همونطور که می دونید، تلگرام و اینستاگرام به عنوان دوتا از بزرگ ترین شبکه های اجتماعی ایران دارای میلیون ها کاربر هستن و تقریبا نیمی از مردم ایران از حداقل یکی از این دوتا شبکه اجتماعی استفاده می کنن. از این رو ما تصمیم گرفتیم ترفندی رو به شما عزیزان بگیم که به کمک اون بتونید با استفاده از تلگرام یا اینستاگرام اسم مخاطبتون رو دربیارید.

تلگرام

برای انجام این کار، شما باید شماره ای که قصد دارید اسم شخص رو از روی اون دربیارید به عنوان مخاطب تلگرام ذخیره کنید. اگه شانس داشته باشید و فرد موردنظرتون حساب تلگرام داشته باشه شما به اطلاعاتی مثل اسم اون شخص، تصویر پروفایل، آیدی و بیو دسترسی دارید و اگه خوش شانس تر باشید تو یکی از این چیزایی که گفته شد می تونید اطلاعات فرد موردنظرتون رو داشته باشید.

دیدن اسم مخاطب از روی شماره تلفن
دیدن اسم مخاطب از روی شماره تلفن

بدین منظور شماره اون فرد رو از طریق اضافه کردن مخاطب جدید به لیست مخاطبینتون اضافه کرده، به صفحه کاربری اون شخص برید و از طریق سه نقطه بالا گزینه Delete contact رو بزنید. اینجوری اسم اصلی اون شخص براتون نمایش داده میشه نه اسمی که شما خودتون سیوش کردید. این یه روش و روش دیگه پیدا کردن صفحه اینستاگرام اون شخصه.

اینستاگرام

اینستاگرام جزو شبکه های اجتماعی ایه که افراد معمولا اطلاعات کاملی از خودشون تو اون به جا می ذارن. برای مثال، من خودم به شخصه داخل اینستاگرام اسم و فامیل کاملم رو نوشتم و تو قسمت بیو اطلاعات شغلی و داخل پست ها هم چندین عکس از خودم قرار دادم و کسی که شماره منو داشته باشه به راحتی می تونه شخص بنده رو پیدا کنه و به قولی بشناسه.

شما هم این کارو کنید و با سیو کردن شماره اون شخص تو مخاطبین تون، از طریق منوی تنظیمات، قسمت Follow People رو پیدا کنید. تو این قسمت چندتا حالت قرار داده شده؛ شما می تونید افراد رو از روی حساب فیسبوکی که به پیجشون متصل کردن یا شماره تلفن اون ها فالو کنید. روی بخش Contacts کلیک کنید و با گشتن بین صفحات مخاطبین تان، فرد موردنظر رو پیدا کنید.

استفاده از سایت و نرم افزار

ما قصد نداریم درست بودن یا غلط بودن این راهکار رو بررسی کنیم و فقط هدف معرفی کردن اونه؛ اینو از اون جهت میگم که ممکنه بسیاری از سایت ها و نرم افزارها تقلبی بوده و درست کار نکنند اما مواردی هم به شخصه دیدم که استفاده از این روش جواب داده. خب همونطور که مستحضرید سایت ها و نرم افزارهای اغلب خارجی زیادی برای پیدا کردن اسم افراد از روی شماره شون وجود داره.

بیشتر این سایت و نرم افزارها از بانک اطلاعاتی شماره تلفن بهره می برند و با جست و جوی یک نام یا یک شماره تلفن در آن ها، می تونید به اطلاعات شخصی که شماره یا اسمشو جست و جو کردین دسترسی داشته باشید. واسه پیدا کردن سایت ها و نرم افزارهایی که این کارو انجام میدن، بهتره تو گوگل سرچ کنید تا جدیدترین و بروزترین نرم افزارها و سایت ها گیرتون بیاد.

پیداکردن شماره تلفن افراد خارجی

شماره تلفن خارجی
شماره تلفن خارجی

شما می تونید با همون روش های بالا که گفتیم، این کار رو انجام بدین. به شخصه پیشنهاد می کنم از سایت های بانک شماره موبایل استفاده کنید و یادتون نره با جست و جوی متنی مثل number search name تو گوگل از بروزترین سایت ها استفاده کنید. البته استفاده از روش تلگرام و اینستاگرام هم در این مورد جواب میده اما سایت های خارجی بهتر و راحت تر نتیجه رو اعلام می کنند.

پیدا کردن هویت شماره تلفن ثابت

ممکنه بجای شماره موبایل، شما شماره یک تلفن ثابت رو داشته و قصد دونستن مکان یا هویت متصل به اون شماره رو داشته باشید. بهترین کار واسه پیداکردن هویت افراد متصل به شماره تلفن ثابت، جست و جوی اون شماره تو اینترنته! مثلا اگه قصد دارید بدونید شماره تلفن 2966 واسه کجاست، تو گوگل سرچ کنید “تلفن 2966” و از طریق نتایجی که براتون نمایش داده میشه هویتی که به این شماره متصله رو پیدا کنید. همچنین سرویس های ایرانی زیادی وجود داره که شماره تلفن سازمان ها، مراکز مهم و غیره داخلشون موجوده و می تونید با گشت و گذار داخل اونا به هدفتون برسید.

چگونه نام کاربران ایرانسل، همراه اول و رایتل را از شماره تلفن آن ها بفهمیم؟

دیدن اسم مخاطب از روی شماره تلفن
دیدن اسم مخاطب از روی شماره تلفن

برای فهمیدن اسم یک شخصی که از سه اپراتور اصلی ایران یعنی ایرانسل، همراه اول و رایتل استفاده می کنه راهکارهای عجیب و غریبی وجود داره که معمولا توسط افراد نابغه کشف شده! از آن جایی که آموزش ترفند پیدا کردن نام مخاطب این سه اپراتور نیاز به یک مقاله مفصل و کامل داره، تصمیم گرفتیم این موضوع رو در مقالات آینده دنبال کنیم. پس پیشنهاد می کنم سایر مطالب مارو هم دنبال کنید تا شاید بتونید چیزی که دنبالش هستید رو پیدا کنید.

از این که تا پایان همراه ما بودید از شما متشکریم و امیدوارم تونسته باشیم مشکلتون رو حل کنیم. پاسخگوی سوالات و دیدگاه های شما عزیزان از طریق قسمت نظرات هستیم.

مطلب مرتبط: آموزش ردیابی گوشی

دیدگاهتان را بنویسید