عمومیکسب و کار ایرانی

مشخصات صندلی اداری کارمندی مدل (K1018)

صندلی اداری کارمندی مدل (K1018) یک نوع صندلی است که برای استفاده در محیط های اداری و کاربری طراحی شده است. این صندلی ها معمولا دارای قابلیت هایی مانند تنظیم ارتفاع، قرار گرفتن در حالت های مختلف، پشتیبانی از قسمت های مختلف بدن و جلوگیری از درد و خستگی در طول استفاده از آنها هستند.

نام شرکت مجموعه ناب ایران
موبایل 09194844670
ادرس تهران , بازار مبل نعمت آباد , خیابان جانباز ، پلاک 210
ایمیل nab-iran@repino.ir

صندلی های اداری به طور کلی از جنس فلزی یا پلاستیکی بوده و دارای پد های نرم و راحتی برای صندلی و پشتی است. هدف از طراحی صندلی اداری، بهبود راحتی و کارایی کاربران در طول ساعات طولانی کار در دفتر و کاهش خستگی و درد عضلانی است.

صندلی اداری ارزان | صندلی اداری ارزان دست دوم

مشخصات صندلی اداری کارمندی مدل (K1018) در یک نگاه عبارتست از:

  • نوع فوم : درجه یک
  • نوع چرخ : ژله ای
  • نوع چرم : رویال
  • نوع بدنه : U.BVC
  • نوع جک : تنظیم ارتفاع
  • گارانتی : 2 سال
  • مکانیزم : دو اهرمه
  • کلاف : دوبل

صندلی کارمندی، مدل K1018 با روکش فوم معمولاً یک انتخاب شیک و راحت برای محیط های اداری است. این نوع صندلی ها معمولاً دارای طراحی ارگونومیک، که به ساختار بدن انسان و نحوه نشستن طبیعی آن توجه دارد، هستند و از جنس فوم مرغوب برای قسمت روکش استفاده شده است. این محصول با دوام را می توانید با قیمتی از فروشگاه ناب ایران تهیه نمایید. از جمله ویژگیهای این صندلی

  • ساختار مقاوم و با دوام با استفاده از مواد با کیفیت بالا
  • امکانات تنظیمات مختلف مانند ارتفاع صندلی، تاشو، و پشتیبانی لازم برای انطباق با نیازهای مختلف کارمندان
  • استفاده از چرم با کیفیت دارای ظاهری زیبا و راحت می باشد.

انواع مختلف صندلی اداری برای انتخاب کدامند؟

لیست بی پایانی از صندلی های اداری در بازاز وجود دارد که بسته به نیاز محل کار شما ممکن است برایتان مناسب باشد. در ادامه برخی از انواع رایج صندلی های اداری را مورد بحث قرار می دهیم تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدامیک به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.

صندلی اداری ارگونومیک:

صندلی های ارگونومیک اساساً صندلی های اداری مدرن با طراحی راحت و قابل تنظیم هستند؛ در واقع صندلی های ارگونومیک مجهز به مکانیزم های تنظیم مختلفی هستند که به کاربر این امکان را می دهد تا موقعیت ایده آل خود را به راحتی پیدا کند. این صندلی های اداری برای استفاده مداوم و زیاد در محل کار بسیار توصیه می شود. صندلی های ارگونومیک به طور خاص برای پیشگیری از گردن درد، کمردرد و وضعیت نامناسب بهینه سازی شده اند.

مزیت اصلی صندلی اداری جلوگیری از خستگی و ناراحتی کارمندان است که می تواند در اثر نشستن طولانی مدت روی یک صندلی ایجاد شود.مزیت اصلی صندلی اداری جلوگیری از خستگی و ناراحتی کارمندان است که می تواند در اثر نشستن طولانی مدت روی یک صندلی ایجاد شود.

صندلی اداری مدیریتی:

صندلی های ریاست نه تنها از نظر زیبایی شناسی شیک تر هستند، بلکه راحت تر هستند و بهترین ویژگی های سایر صندلی های اداری را دارا هستند. این صندلی های اداری ظاهری مجلل و روکش های بهتر برای راحتی بیشتر دارند. این ویژگی های اضافی قیمت صندلی مدیریتی را نسبت به سایر انواع صندلی اداری گرانتر می کند. صندلی مدیریتی بیشتر با روکش چرم ساخته می شوند و معمولا توسط مدیران شرکت استفاده می شود.

صندلی اداری عملیاتی:

صندلی کار که معمولا با نام صندلی کامپیوتر نیز شناخته می شود، رایج ترین صندلی در گروه صندلی های اداری است. این صندلی ها برای فضاهای کوچک یا محیط های کاری مشترک ایده آل هستند. در اصل صندلی های کاربردی ای هستند که با طیف استانداردی از اجزای صندلی اداری عرضه می شوند و می توانند بدون بازو باشند.

صندلی های کار در طیف گسترده ای از متریال و چارچوب موجود هستند. به طور معمول یک صندلی کار شامل طراحی ارگونومیک و ویژگی های تنظیم اولیه است؛ بنابراین اگر به یک صندلی کم هزینه نیاز دارید که به خوبی زیر میز کار قرار بگیرد و ظاهر چندان فاخری نداشته باشد، صندلی کار ارزان ترین راه حل برای شماست.

صندلی و چهارپایه:

این نوع صندلی های اداری به گونه ای طراحی شده اند که با میزهای پیش نویس یا ایستگاه های کاری با ارتفاع بالاتر از حد متوسط که اغلب از شما نیاز به ایستادن عمودی دارند، هماهنگ شوند. معمولا این صندلی ها و چهارپایه های طراح دارای یک حلقه برای حمایت از پای کاربر و تنظیم ارتفاع برای سازگاری بهتر با سطح کار هستند.

صندلی کار برای مطب پزشکان و دندانپزشکان و همچنین برای مطب های فنی و سایر محیط های شلوغ مانند رستوران ها که اغلب لازم است از حالت نشسته به ایستاده حرکت کنید، ایده آل است. یک صندلی اداری مناسب و ارگونومیک می تواند خطر کمردرد، گردن درد، اسپاسم عضلانی و موارد دیگر را کاهش دهد. یک صندلی اداری مناسب و ارگونومیک می تواند خطر کمردرد، گردن درد، اسپاسم عضلانی و موارد دیگر را کاهش دهد.

صندلی های بزرگ و بلند:

برای برخی از افراد قد بلند صندلی های اداری معمولی راحت نیستند. طیف وسیعی از صندلی های اداری بزرگ یا صندلی های اداری بزرگ برای افراد قد بلند طراحی شده اند و می توانند وزن بیشتری را نسبت به صندلی های اداری استاندارد تحمل کنند. این صندلی های اداری از نظر فیزیکی بزرگ تر، بلندتر و به دلیل ساخته شدن با مواد قوی تر و ضربه گیرهای گازی که قادر به پشتیبانی از کاربران با اندازه بزرگ (تا حداکثر وزن 250 کیلوگرم) هستند، متمایز هستند.

صندلی های کنفرانس:

همانطور که از نام آن پیداست این صندلی ها برای استفاده در اتاق کنفرانس یا اتاق جلسات طراحی شده اند. جلسات و کنفرانس های تلفنی ممکن است کمی طولانی باشد به همین دلیل بهتر است از صندلی های راحت تری برای اتاق کنفرانس خود استفاده کنید. صندلی های کنفرانس با اینکه شبیه به صندلی های مدیریتی هستند، نیازی به تنظیمات زیادی ندارند.

صندلی اداری برای مهمانان:

در یک دفتر کار باید برای بازدیدکنندگان و میهمانان در محل کار صندلی تهیه کرد. پیدا کردن بهترین صندلی مهمان برای دفتر شما می تواند کار دشواری باشد. شما باید موارد زیادی مانند بودجه، طراحی و اندازه را در نظر بگیرید، در حالی که برخی از شرکت ها علاقه زیادی به داشتن صندلی های انتظار با کیفیت خوب دارند تا مشتریانشان تصویر شرکت را منعکس کنند.

صندلی های اداری ارگونومیک برای کمک به افراد مبتلا به مشکلات کمر، افرادی که برای مدت طولانی کار می کنند و همچنین زنان باردار طراحی شده اند.صندلی های اداری ارگونومیک برای کمک به افراد مبتلا به مشکلات کمر، افرادی که برای مدت طولانی کار می کنند و همچنین زنان باردار طراحی شده اند.

صندلی های اتاق انتظار اداری:

صندلی های مهمان اغلب در قسمت های پذیرش یا در قسمت پذیرش قرار می گیرند. حتی اگر متحرک، انعطاف پذیر و قابل تنظیم نباشند، این نوع صندلی اداری همچنان یک صندلی راحت را ایجاد می کند. آنها معمولاً از پلاستیک یا چوب ساخته می شوند و در رنگ ها و شکل های مختلفی وجود دارند.

چه زمانی نیاز به نشستن افراد زیادی است؟

در حالی که برخی از دفاتر کوچک ممکن است فقط به چند صندلی در اتاق انتظار خود نیاز داشته باشند، بسیاری از مشاغل دیگر ارائه صندلی بیشتر به بازدیدکنندگان مفید خواهند بود. همچنین راه حل های عالی برای نشستن های موقت و قابل حمل مانند صندلی های روی هم و صندلی های تاشو یا بسته شونده وجود دارد که عمدتاً برای ضیافت ها، جلسات شرکتی یا به طور کلی رویدادها استفاده می شود. این صندلی ها ارزان هستند، به راحتی نصب می شوند، جدا می شوند و برای مناسبت های آینده مفید هستند.

لازم به ذکر است مجموعه ناب ایران در 13 استان کشور شامل شهر های تهران، کرج،اهواز، همدان، گیلان، استان مرکزی، آبادان، کردستان، اصفهان، سمنان، لرستان، کاشان و شیراز بیش از 30 نمایندگی جهت فروش محصولات و همچنین خدمات پس از فروش(گارانتی) دارد.

در لینک زیر آدرس دقیق نمایندگی ها موجود می باشد:

نمایندگی ها

شماره تماس: 09194844670

(تمرکز فروش بیشتر بر تهران باشد سپس نمایندگی های شهرستان ها)