تکنولوژیکسب و کار ایرانی

قیمت مبلمان اداری

آنچه که در یک دفتر کار ، اداره و یا شرکت ، نقش ویژه ای را در دکوراسیون ایفا می کند، مبلمان اداری است. بیش از هر چیزی، شکیل بودن ست مبلمان اداری است که باعث می شود فضای کار، به عنوان محیطی که زمان بسیاری را در آن سپری می کنیم، خوشایند جلوه کند.مقرون به صرفه بودن قیمت مبلمان اداری و در عین حال شیک بودن، پارامتر هایی است که یک کارفرما برای تغییر دکوراسیون دفتر کار خود به آن توجه می کند.

مبلمان اداری چیست؟

مبلمان اداری در واقع شامل تجهیزات و لوازمی می شود که در طراحی دکوراسیون یک محیط اداری به کار گرفته می شوند. مبلمان اداری را می توان متشکل از میز مدیریت، صندلی مدیریت، صندلی اداری و صندلی کارمندی و کارشناسی دانست. ست مبلمان اداری لزوما در شرکت ها به کار گرفته نمی شود بلکه می توان آن ها را در طراحی داخلی محیط های آموزشی ، فرهنگی و هنری نیز به کار گرفت. لوازمی نظیر صندلی محصلی ، صندلی آموزشگاهی و میز کارمندی و کارشناسی از جمله این تجهیزات اداری هستند. در ادامه به بررسی نکاتی در رابطه با خرید این لوازم می پردازیم.

قیمت میز و صندلی اداری | مبل اداری تک نفره‬‎

خرید و قیمت مبلمان اداری

اگر قصد خرید مبلمان اداری را دارید باید به یکسری نکات ریز اما ضروری توجه کنید. اولین و ضروری ترین نکته این است که مبلمان ، صندلی مدیریت و صندلی کارمندی و کارشناسی در عین شیک بودن ، باید راحت و کاربردی باشند. یک کارمند و یا مدیر و حتی ارباب رجوع ممکن است مدت طولانی روی این صندلی ها و یا مبلمان ها بنشیند. اگر مبلمان اداری دفتر شما استاندارد نباشد ممکن است در دراز مدت سلامت ستون فقرات کارمندان را به خطر انداخته و فضای دفتر کار شما برای ارباب رجوع خسته کننده جلوه کند. یکی دیگر از نکاتی که باید در خرید دکوراسیون اداری به آن توجه کنید، هارمونی رنگ و طرح آن با دیزاین داخلی شماست. البته که قیمت مبلمان اداری نیز از جمله فاکتورهای مهم و موثر است. شیک ترین مبلمان اداری را با مناسب ترین قیمت می توانید از مبلمان اداری صنعتگران تهیه کنید.

   

قیمت مبلمان اداری به عوامل مختلف دیگری بستگی دارد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت:

1.کیفیت ساخت مبلمان اداری :

کیفیت ساخت مبلمان اداری برای هر شرکت و سازمانی بسیارحائز اهمیت است. یک مبلمان اداری با کیفیت علاوه بر اینکه به راحتی قابل استفاده است ، دراصطلاح “زندگی” طولانی  تری دارد و به دلیل مقاومت بیشتر، نیاز به تعمیر و تغییرات کمتری دارد .برای داشتن یک مبلمان اداری با کیفیت، از مواد اولیه مرغوب مانند: چوب، فلز ، پارچه ، چرم، ملامینه و یا پلاستیک و … استفاده می شود که با پایداری بالا همراه هستند و قیمت مبلمان اداری بسته به نیاز و سلیقه مشتری (مثل فضای کار، اندازه و نوع محصول) می تواند متفاوت باشد.

2.ابعاد مبلمان اداری:

یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده قیمت مبلمان اداری ، ابعاد و اندازه آن است. هر چقدر محصول مورد نظر بزرگتر و مدرن تر باشد ، مواد اولیه برای ساخت آن بیشتر خواهد بود ، در نتیجه قیمت نهایی مبلمان بیشتر خواهد شد . اما بعضی مواقع هست که مبلمان بزرگتر ، قیمت پایین تری نسبت به مبلمان های کوچکتر دارد که در این صورت باید سایر فاکتورها مانند جنس و کیفیت و … در نظر گرفته شود .

3.خلاقیت و طراحی مبلمان اداری :

طراحی مبلمان اداری باید به گونه ای باشد که هم کاربردی باشد و هم زیبا. در این زمینه ، خلاقیت بسیار مهم است. معمولاً مبلمان اداری شامل میزاداری، صندلی اداری، صندلی مدیریت، میز مدیریت است. از جمله عوامل مؤثر در طراحی مبلمان اداری می  توان به انطباق با محیط کار، نورپردازی مناسب، تأمین راحتی و ایمنی کارکنان، وجود فضای کافی برای کارو… اشاره کرد.

قیمت میز و صندلی اداری | مبل اداری تک نفره‬‎

5.ضمانت و خدمات پس از فروش مبلمان اداری :

گارانتی محصولات اداری مهمترین عواملی هستند که در انتخاب محصول تاثیر گذارند و این امکان را به خریدار می دهد تا در صورت آسیب دیدن مبلمان اداری بسته به نوع خسارتی که متحمل شده است مبلمان تعمیر یا تعویض شود ، پس ضمانت نامه خود دلیلی بر افزایش قیمت مبلمان اداری است.

خرید صندلی مدیریت

صندلی های مدیریت در طرح ها و مدل های مختلفی طراحی و در جنس های متنوع  به بازار عرضه می شوند. صندلی چرمی ، صندلی چرخ دار، صندلی مدیریتی پشت بلند از جمله صندلی های اداری مدیریتی هستند. قیمت صندلی مدیریت و قیمت میز مدیریت بسته به جنس، مدل و ابعاد آن می تواند متفاوت باشد.

نکات مهم در خرید میز اداری

میز اداری شامل میز تحریر و میز کنفرانس می شود. این میز ها باید اندازه ای متناسب با فضای داخلی دفتر کار داشته باشند. به  عبارتی میز اداری باید متناسب با فضا بهینه شود. هیچ الزامی در خرید میز های اداری آماده وجود ندارد و شما می توانید متناسب با فضای خود میز دلخواهتان را به طور سفارشی از ما تهیه کنید. منظور از بهینه سازی فضا چیست؟ حد فاصل ستون ها، گوشه ها و مواردی از این قبیل، فضاهایی در دفتر کار هستند که می توان از آنها به طور مفیدی استفاده کرد. این فضا ها بیشتر قابل استفاده برای قرار دادن میز یا قفسه های کتاب هستنند.

خرید و قیمت صندلی اداری

پیشتر نیز اشاره کردیم که چرا صندلی های اداری در یک شرکت یا دفتر کار اهمیت ویژه ای دارند. راحتی کارمندان و ارباب رجوع جهت افزایش راندمان فعالیت شرکت بسیار مهم است و صندلی های اداری استاندارد نقش موثری را در این زمینه ایفا میکنند. صندلی های اداری نه فقط در شرکت و اداره ها، بلکه در فضا های آموزشی نیز استفاده می شود. صندلی آموزشگاهی و صندلی محصلی از جمله صندلی های اداری مرسوم در محیط های فرهنگی و آموزشگاه ها هستند. صندلی چرمی اداری، صندلی چوبی اداری، صندلی فلزی اداری از جمله مبلمان اداری و صندلی کارمندی و کارشناسی هستند که در رنگ ها و مدل های مختلف به بازار عرضه می شوند.

صندلی کارمندی و کارشناسی چیست؟

صندلی کارمندی و کارشناسی ، از نظر ارتفاع و تکیه گاه (پشتی ) قابل تنظیم هستند. این صندلی ها از نوع چرمی و فلزی در مدل های متنوعی ساخته می شوند.

انواع مبلمان اداری

اکنون که با تجهیزات و وسایل به کار رفته در یک ست اداری آشنا شدیم بهتر است به یک دسته بندی کلی از انواع مبلمان های اداری بپردازیم. در یک دسته بندی کلی میتوان این مبلمان ها را به سه دسته مدرن، کلاسیک و سنتی تقسیم کرد. مبلمان مدرن تلفیقی از زیبایی ، سادگی و در عین حال پویایی و نشاط در طراحی است. مبلمان اداری سنتی همانطور که از اسم آن نیز مشخص است متشکل از هنر و فرهنگ و پیشینیه تاریخی یک منطقه است. معمولا از چوب در ساخت مبلمان اداری سنتی بسیار استفاده می شود. مبلمان کلاسیک ارگونومی متناسب با راحتی کاربر هستند و بیشتر از چرم و چوب در ساخت آن ها استفاده شده است.

قیمت میز و صندلی اداری | مبل اداری تک نفره‬‎

خرید مبلمان اداری

شما می توانید با توجه به بودجه و همچنین دکوراسیون اداری خود انتخابی عالی داشته باشید و بهتر است برای انتخاب بهترین مدل برای محل کار خود با افرادی که تجربه کافی در این زمینه دارند مشورت کنید.جهت خرید به روز ترین و با کیفیت ترین مبلمان اداری با نازلترین قیمت میتوانید فروشگاه اینترنتی صنعتگران را انتخاب کنید؛ صنعتگران ، تولید کننده و عرضه کننده انواع مبلمان اداری با قیمت ویژه و استثنایی.

پرفروش ترین مبلمان های اداری

پر فروش ترین مبلمان های اداری بیشتر از جنس چرم، چوب و پارچه ای هستند.اگرچه استفاده از چوب به تنهایی در مبل اداری رایج نیست. مگر در فضاهای خاص و لاکچری. بیشتر از چوب در بخش هایی از دسته، پایه و یا رویه استفاده می شود. چوب مقاومت بالایی در برابر آسیب های فیزیکی، ساییدگی و وزن بالا دارد و گزینه مناسبی برای استفاده در مبل اداری لوکس محسوب می شود. مبل اداری چرم یا مبل اداری چستر نیز از جمله مبلمان های پر فروش هستند که دارای دسته های بلند و استوانه ای به همراه نشیمنگاه نرم می باشند. استفاده از این مدل مبلمان در فضاهای مدرن و کلاسیک رایج تر است. می توان انتظار داشت مبل اداری چرم تاثیر شگرفی در شیک شدن محیط دارد. پارچه به عنوان یکی از مقاوم ترین متریال در ساخت مبل اداری نیز طرفداران بسیاری دارد. مبلمان های پارچه به عنوان یک ست اداری با دوام از جمله پر فروش ترین مبلمان های اداری می باشد. استفاده از پارچه در مبل های فضا های اداری و سالن های انتظار علاوه بر قیمت مناسب، دوام بالایی دارد که این به نفع کارفرما می باشد و یک اقدام هوشمندانه است. اقدامی هوشمندانه است که جهت استعلام قیمت مبلمان اداری به سایت صنعتگران مراجعه کنید و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.