عمومیکسب و کار ایرانی

هارمونی چشمگیر قدیم و جدید: دکوراسیون به سبک بلژیکی

امروزه دکوراسیون برای احساس راحتی، آرامش و شادی در خانه ها، ادارات و مکان های مختلف بسیار مهم است . لازم است در قسمتی که تغییرات مورد نظر است، دکوراسیون صحیحی انجام شود. سبک بلژیکی که با سادگی و ظرافت خود در بین طرح های جهانی محبوبیت دارد، امروزه به انتخاب ضروری دکوراسیون خانه ها، ادارات و فضاهای مختلف تبدیل شده است.

دکوراسیون بلژیکی | دکوراسیون داخلی خانه

دکوراسیون به سبک بلژیکی به لطف رنگ ها، بافت ها، پارکت آرتا،  مبلمان و اکسسوری هایی که استفاده می کند، فضاهایی ساده، شیک و هماهنگ را ایجاد می کند. دکوراسیون به سبک بلژیکی برای کسانی که می خواهند دکوراسیون به سبک بلژیکی در خانه خود داشته باشند چیست؟ عناصر لازم برای دکوراسیون به سبک بلژیکی چیست؟ این یکی از سوالات متداول و کنجکاو است.

عناصر مورد نیاز برای دکوراسیون به سبک بلژیکی چیست؟

دکوراسیون بلژیکی | دکوراسیون داخلی خانه

دکوما: در روزهای شلوغ و پر هرج و مرج، مردم اغلب به فضایی نیاز دارند که بتوانند در آن استراحت و استراحت کنند. آنها نیازهای افراد سبک بلژیکی را در منطقه ای که برای استراحت و آرامش نیاز دارند برآورده می کنند. عناصر لازم برای دکوراسیون به سبک بلژیکی در منزل شما چیست؟ عناصر لازم برای دکوراسیون به سبک بلژیکی به شرح زیر است:

  • عنصر ضروری سبک بلژیکی: رنگ
    مهم ترین عنصر دکوراسیون به سبک بلژیکی در طراحی های فضایی راحت و آرام، انتخاب تن رنگ است. در دکوراسیون به سبک بلژیکی، به طور کلی باید تناژهای گرم و خنثی را به عنوان رنگ ترجیح داد. رنگ هایی که اغلب در دکوراسیون به سبک بلژیکی ترجیح داده می شوند به شرح زیر است:
  • رنگ های خاکستری و طوسی،
  • رنگ های بژ و بژ،
  • رنگ های قهوه ای ملایم و قهوه ای،
    رنگ های سفید و سفید از جمله رنگ های مورد علاقه در دکوراسیون به سبک بلژیکی هستند.
    با استفاده از این رنگ ها و سایه های آنها، خانه، محل کار یا فضای شما فضای آرام و گرم تری خواهد داشت. افرادی که رنگ های ساده و خنثی را دوست ندارند، می توانند با انتخاب رنگ های مورد نظر خود، مفهوم سبک بلژیکی خود را تعیین کنند.
  • بافت کتانی بلژیک، ایجاد سبک بلژیکی کتانی،

یکی از منابع محلی و طبیعی بلژیک، یکی از عناصر ضروری در لباس و همچنین در دکوراسیون منازل، ادارات و مکان های دیگر است. کتانی نیز در دکوراسیون به سبک بلژیکی ترجیح داده می شود. به خصوص پرده ها و مبلمان مورد استفاده قرار می گیرند. انتخاب پرده های رنگی خنثی و ساده و همچنین انتخاب کتانی به آرام، ساده و شیک شدن فضای خانه کمک می کند.

اکسسوری های ارگانیک عنصری هستند که سادگی سبک بلژیکی را ارائه می دهند اکسسوری های ارگانیک

دکوراسیون بلژیکی | دکوراسیون داخلی خانه

یکی از عناصر ضروری برای کسانی است که به دنبال دکوراسیون به سبک بلژیکی در خانه خود هستند. در سبک بلژیکی از مواد به دست آمده از سرامیک، چوب طبیعی و سنگ به عنوان لوازم ارگانیک استفاده می شود. در بین این مواد، مواد کاملا طبیعی که هیچ گونه فرآیندی مانند پولیش ندارند ترجیح داده می شوند. فضایی که با استفاده از لوازم ارگانیک تزئین می کنید، فضای آرام تر و آرام تری خواهد داشت.

مبلمان بزرگ که راحتی به سبک بلژیکی را فراهم می کند

مبلمان بزرگ و بزرگ در سبک بلژیکی ترجیح داده می شود، جایی که سادگی و راحتی در اولویت است. صندلی های پهن و بزرگ ترجیح داده شده در سبک بلژیکی معمولا با پارچه کتان پوشانده می شوند. نیاز به مبلمان به رنگ های خنثی و ملایم و استفاده از پارچه کتان نیز در اولویت قرار گرفت. دکوراسیون به سبک بلژیکی در خانه های باریک، ادارات و سایر فضاها به دلیل استفاده از مبلمان عریض و بزرگ استفاده نمی شود.

نور طبیعی، نماد سبک بلژیکی

اهمیت طبیعی بودن در دکوراسیون به سبک بلژیکی بسیار مهم است. به همین دلیل نور طبیعی و لوازم جانبی طبیعی ضروری تشخیص داده شد. با استفاده از نور خورشید بیشتر می توانید به نور طبیعی برسید. پنجره های متعدد و با قرارگیری صحیح برای نور بیشتر خورشید ضروری هستند. منازل، دفاتر و دیگر فضاها به لطف وجود پنجره های زیاد و به درستی، به لطف ویژگی های فضاهایی که به سبک بلژیکی تزئین شده اند، فضایی گرم و دلپذیر به دست می آورند.

دکوراسیون به سبک بلژیکی با توجه به فصول

سبک بلژیکی با ویژگی های راحتی، آرامش و طبیعی بودن، دکوراسیونی مناسب برای ماه های تابستان است. اینکه سبک بلژیکی یک دکوراسیون مناسب برای ماه های تابستان است نباید این فکر را ایجاد کند که در ماه های دیگر قابل استفاده نیست و نیاز به تغییر دارد. با افزودن عناصری که علاوه بر عناصر سبک بلژیکی، فضایی گرم را فراهم کند، سبک بلژیکی می تواند به دکوراسیونی مناسب برای هر ماه تبدیل شود. بالش ها و روکش هایی با رنگ های خنثی و ملایم را می توان به سبک بلژیکی قرار داد. به لطف روکش ها و بالش ها، خانه، محل کار یا فضا گرم تر و نرم تر می شود. علاوه بر روکش و بالش، بافتنی های نرم و بالش نیز می توانند ترجیح داده شوند. اگر فرش و شمع های طرح دار برای افزایش گرما و آرامش محیط ترجیح داده شود، دکوراسیون به سبک بلژیکی حاصل می شود.