رایانه

بهترین برند ساعت مچی مردانه


امروز زندگی سریعتر از همیشه در حال حرکت است. ردیابی زمان در دنیای پرشتاب ما ضروری است. پس چرا با انتخاب یک ساعت از بهترین مارک ساعت مچی مردانه روی مچ دست خود این کار را به سبک امروزی انجام ندهید؟

ساعت مچی مردانه لوکس هرگز از مد نمی‌افتند. با وجود اینکه ما اکنون ساعت‌هایی روی گوشی‌هایمان داریم، اما هیچ چیز به اندازه ظرافت استثنایی یک ساعت زیبا ساخته شده نیست. به طور ناگهانی، بررسی زمان به یک تلاش نسبتاً هیجان انگیز تبدیل شده است.

ساعت مکانیکی مناسب فقط راهی برای پیگیری زمان نیست. نگهدارنده زمان ممتاز یک سرمایه گذاری احساسی است. به احتمال زیاد به یک میراث ارزشمند خانوادگی تبدیل خواهد شد.

فراموش نکنید که طراحی ساعت نیز نمادی ماندگار از سلیقه و تجمل است. چون تجملی مانند رولکس وجود دارد؟ چه چیزی به اندازه Patek Philippe برتری و استعداد مد را نشان می دهد؟

ساعت خوب نمایشی از مهارت بی عیب و نقص است. این گواهی بر سنت ها و تکنیک های مهندسی با قدمت قرن هاست. در واقع بهترین برندهای ساعت مچی مردانه ، آثار هنری مینیاتوری می سازند.

آیا انتخاب از بهترین برند ساعت مچی مردانه مناسب ما هست؟

با پوشیدن یک ساعت از بهترین برند ساعت مچی مردانه لوکس، به یک باشگاه واقعاً انحصاری نیز می‌پیوندید. به هر حال، اینها ساعت هایی هستند که روسای جمهور، ستارگان هالیوود و خانواده سلطنتی استفاده می کنند.

اما چگونه بهترین ساعت لوکس را برای خود انتخاب می کنید؟ چگونه بین یک ساعت سنتی و زیبا و چیزی مدرن تر و آوانگاردتر انتخاب می کنید؟

یک مکان خوب برای شروع این لیست از 35 برند برتر ساعت های مچی مردانه لوکس امروزی است. این لیست بر اساس تحقیقات دقیق برای شناسایی برندهای لوکسی که شهرت جهانی برای ارائه ساعت های با کیفیت دارند، ایجاد شده است.

نشان دادن مهارت عالی، حساسیت زیبایی شناسی بی بدیل، و اشتیاق به جابجایی مرزها، این برندها را به عنوان برترین ساعت سازان لوکس امروزی متمایز کرده است.

فهرست نهایی بهترین مارک های ساعت‌ مچی مردانه گران‌قیمت توسط برخی از انحصاری‌ترین برندهای جهان را بخوانید.

نکات مهم خرید ساعت از بهترین برندهای ساعت مچی مردانه در ایران و جهان

همچنین راهنمای خرید یک ساعت لاکچری، اطلاعاتی در مورد اینکه آیا ساعت‌های لوکس سرمایه‌گذاری خوبی دارند، توضیحی گام به گام در مورد نحوه مراقبت و نگهداری از ساعت لوکس و پاسخ‌های ما به سوالات متداول در مورد صنعت ساعت.

حتما ببینید: بهترین برندهای ساعت هوشمند

1. رولکس

اگر یک برند ساعت وجود داشته باشد که همه آن را بشناسند، آن رولکس است. نام خود مترادف با تجمل و انحصار است. پوشیدن رولکس چیزی فراتر از داشتن ساعت است. این بیانیه قدرت و مقام است. دلیل خوبی وجود دارد که چرا مردم با وجود تسلط اپل واچ بر صنعت جهانی، همچنان ساعت های رولکس را خریداری می کنند.

از مجموعه کلاسیک خود گرفته تا ساعت‌های غواصی و قایق‌رانی، رولکس دهه‌ها تجربه ساعت‌سازی و دانش فنی را برای ایجاد ساعت‌های سوئیسی باکیفیت به کار می‌گیرد که مالکان می‌توانند مادام‌العمر با خود داشته باشند و به فرزندان خود نیز منتقل کنند.

ساعت‌های رولکس در برخی از دورافتاده‌ترین مکان‌های روی زمین استفاده شده‌اند. در زمین های وحشی و چالش برانگیز، تا اعماق اقیانوس، تا قله های بلند کوه اورست. اگر به مدرکی نیاز دارید که ساعت رولکس فقط یک لوازم جانبی مد نیست، این همان است.

این شرکت اولین شرکتی بود که حق اختراع ساعت ضد آب را ثبت کرد: مدل محبوب Oyster. آنها همچنین اولین ساعت خودپیچ شونده را در سال 1945 به بازار آوردند. رولکس همچنین یکی از ساعت‌های مورد علاقه مشهورترین جاسوس جهان، جیمز باند است. گواهی دیگری بر تعهد رولکس به همه چیزهایی که جسورانه و جذاب است.

این برند به تعهد خود به کیفیت، بهبود مستمر ارائه خود و ارائه برتری پایدار به مشتریان وفادار خود می بالد. در دنیای مصرف بازار انبوه و مد یکبار مصرف، این برندی است که طرح‌های آن تضمینی برای مادام العمر است.

در واقع، ساعت های رولکس می توانند در طول زمان ارزش خود را افزایش دهند. کافی است یک لیست گران ترین ساعت های رولکس و تاریخچه پشت هر مدل نگاهی بیندازید تا ببینید برند ساعت سوئیسی چقدر می تواند سرمایه گذاری خوبی داشته باشد.


قیمت خرید و لیست محصولات در دیجی کالا

2. فسیل

Fossil یک برند ساعت است که در سال های اخیر به طور تصاعدی محبوبیت خود را افزایش داده است. این برند برای ساخت ساعت های شیک و مقرون به صرفه با تاکید بر طراحی و استایل شناخته شده است.

فسیل یک گروه بزرگ ساعت است که علاوه بر ساعت فسیل، تعداد زیادی برند ساعت نیز در اختیار دارد. این شامل برندهایی مانند Skagen Denmark، Zodiac Watches، Misfit و بسیاری دیگر می شود. با این اوصاف، این یکی از بزرگترین گروه های ساعت در جهان است و در نتیجه، این گروه توانسته است دانش و تجربه زیادی در ساخت ساعت ایجاد کند.

فسیل به عنوان یک گروه در درجه اول برای ساخت ساعت های مقرون به صرفه شناخته شده است، و همین امر در مورد فسیل نیز صادق است. با در نظر گرفتن این موضوع، گروه فسیلی دارای منابع قابل توجهی در تولید انبوه است که امکان کاهش قیمت و در عین حال حفظ کیفیت محصولات را فراهم می کند.

فسیل در سال 1984 توسط تام کارتسوتیس تاسیس شد. امروزه دفتر مرکزی این شرکت در ریچاردسون، تگزاس است. همانطور که گفته شد، فسیل تعداد زیادی برند زیر چتر خود دارد و همچنین مجوز تولید محصولات برندهایی مانند Puma، Michael Kors و DKNY را دارد.

برادر تام کارتسوتیس، کوستا کارتسوتیس نیز دارای بخش قابل توجهی از حدود 12.5 درصد از سهام فسیل است. نام فسیل از نام خانوادگی ای که برادران به پدرشان داده اند گرفته شده است.

این شرکت به عنوان یک شرکت واردات خرده فروشی برای محصولات تولید شده در شرق دور با تمرکز بر ساعت های مد شروع به کار کرد. تمرکز اصلی این شرکت ساعت‌های مقرون به صرفه بود و از آنجا، شرکت گسترش یافت و شروع به طراحی و تولید محصولات برند خود کرد.


قیمت خرید و لیست محصولات در دیجی کالا

3. سیتیزن

در اصل، ساعت ها نمایانگر نهایی نوآوری پیشگامانه هستند. ساعت سیتیزن یکی از نوآورترین برندهای ساعت در جهان است. برای دهه‌ها، Citizen همه چیز را به آنچه که با ساعت‌ها ممکن است سوق داده است و امروز نیز به نوآوری خود ادامه می‌دهد.

سیتیزن با وجود اینکه یکی از بزرگترین و موفق ترین ساعت سازان در جهان است، برندی است که تا حدودی دست کم گرفته شده است. هنگامی که مردم به ساعت فکر می کنند، بلافاصله شامل Timex و Casio یا Rolex و Omega می شوند.

در واقع، برخی از علاقه مندان به ساعت، Citizen را به طور کلی از “لیست تماشا” خود کنار می گذارند. این یک اشتباه بزرگ است. Citizen یک برند تاریخی با برخی از جالب ترین ساعت های موجود در بازار است. همچنین ساعاتی را فراهم می کند که هر “شهروند” می تواند پس انداز کند.

سیتیزن به عنوان یک شرکت ساعت سازی در سال 1918 در توکیو شروع به کار کرد. مانند بسیاری از برندهای ساعت، سیتیزن با ساعت های جیبی شروع کرد و در نهایت به ساعت های مچی روی آورد. درست زمانی که این برند شروع به اوج گیری کرد، جنگ جهانی دوم به سیتیزن رسید و با بسیاری از برندهای ساعت بین المللی متوقف شد.

پس از جنگ، شهروندان می دانستند که توسعه در خارج از کشور کلید بقا است. در نتیجه، آنها بر ساخت و فروش ساعت در سطح جهانی تمرکز کردند. آنها ابتدا روی ساعتی که با دست بسته شده بود کار می کردند و سپس به عرصه های دیگر گسترش پیدا کردند.

سیتیزن چندین مرحله از جمله عرضه اولین ساعت ژاپنی با تقویم را انجام داده است. سیکو نبود، سیتیزن بود.


قیمت خرید و لیست محصولات در دیجی کالا

4. سواچ

ساعت یک برند ساعت است که در سراسر جهان شناخته شده است و هر ساله میلیون ها میلیون ساعت به فروش می رساند. سواچ به دلیل ساخت ساعت های سوئیسی با کیفیت بالا و مقرون به صرفه که اغلب از پلاستیک ساخته شده اند، شناخته شده است.

سواچ جایگاهی نیمه نمادین در دنیای ساعت‌ها ایجاد کرده است و به مرور زمان با خرید برندها و کارخانه‌های مختلف، امپراطوری از برندهای ساعت را ساخت تا به گروه سواچ تبدیل شود.

امروزه ساعت سواچ به مفهوم خود مبنی بر ساخت ساعت های سوئیسی با کیفیت، ظریف و مقرون به صرفه وفادار است، اما البته طیف محصولات آن به مرور زمان گسترش یافته و بسیاری از انواع دیگر ساعت ها را نیز شامل می شود. مهم نیست که چه نوع ساعتی را ترجیح می دهید، باید یک ساعت سواچ برای شما وجود داشته باشد.

ساعت‌های سواچ نیز توسط بسیاری از دوستداران ساعت قدردانی می‌شوند، زیرا ساعت‌های آن‌ها با کیفیت بالا، ساخت سوئیس و همچنین به عنوان ساعت‌های مکانیکی در دسترس هستند.

سواچ یک شرکت ساعت سازی سوئیسی است که در سال 1983 توسط ارنست تامکه، المار موک و ژاک مولر تأسیس شد. امروزه سواچ پرچمدار گروه سواچ است.

سواچ در نتیجه بحران کوارتز در دهه های 1970 و 1980 به وجود آمد، زمانی که ساعت های دیجیتال ژاپنی شروع به رقابت با ساعت های مکانیکی سوئیسی مقرون به صرفه کردند.

نام سواچ در واقع انقباض “ساعت دوم” است که از این واقعیت ناشی می شود که ساعت های سواچ در ابتدا به عنوان لوازم جانبی یکبار مصرف ساخته می شدند.

در اصل، ساعت‌های سواچ از پلاستیک ساخته می‌شدند، و در حالی که سواچ تا به امروز ساعت‌های پلاستیکی زیادی تولید می‌کند، این برند ساعت‌های دیگر را نیز از مواد مختلف تولید می‌کند.

بنابراین، هدف سواچ بازپس گیری سهم بازار در بخش مقرون به صرفه ای بود که ساعت سازان سوئیسی در جریان بحران کوارتز به ژاپن از دست دادند. هدف سواچ این بود که پس از زمانی که ساعت‌های دیجیتال در عصری که ساعت‌های دیجیتال رو به افزایش بودند، بسیار محبوب شده بودند، «دوباره ساعت‌های آنالوگ را عالی کند».


قیمت خرید و لیست محصولات این برند در دیجی کالا

5. سیکو

چه یک کلکسیونر ساعت باشید یا یک مشتری برای اولین بار سیکو، در اینجا چیزی مناسب خود را پیدا خواهید کرد. ما مجموعه عظیمی از ساعت‌ها را در طرح‌های مختلف، قیمت‌ها و حتی برخی چیزهای بی اهمیت در طول مسیر ارائه خواهیم کرد.

برند ساعت سیکو یک شرکت ژاپنی است که از دهه 1880 شروع به کار کرده است و تاریخچه آنها به اندازه ساعت هایی که می سازند جالب است. امروزه این شرکت یکی از معتبرترین ساعت سازان در جهان است. Seiko اغلب با Citizen مقایسه می شود. زیرا هر دو ساعت های مقرون به صرفه تولید می کنند و ساعت های خورشیدی آنها (Eco-drive و Seiko Solar) مستقیماً با یکدیگر رقابت می کنند.

سیکو صدها ساعت در مجموعه خود دارد، از پرفروش ترین و مقرون به صرفه ترین سری «سیکو 5» تا ساعت های لوکس «گرند سیکو». چه به دنبال یک ساعت شیک لباس از مجموعه Presage، یک ساعت غواصی حرفه ای از Prospex یا یک ساعت مدرن GPS از خط آسترون باشید، سیکو یک تطابق کامل روی مچ شما دارد.


قیمت خرید و لیست محصولات این برند در دیجی کالا

6. ساعت کاسیو

اگر به دنبال یک ساعت مچی عالی با پول کم هستید، نمی توانید با ساعت کاسیو اشتباه کنید. آنها شهرت افسانه ای برای ساخت برخی از ارزان ترین و بادوام ترین ساعت های دیجیتال روی کره زمین دارند.

شاید قبلاً ساعت‌های کلاسیک مانند F91 را دیده باشید، اما آیا می‌دانستید که بهره‌برداری‌های آن به همین جا ختم نمی‌شود؟ در واقع، آنها تعداد بسیار زیادی ساعت در انواع شکل ها و اندازه ها دارند – اکثر آنها، من هرگز نمی دانستم وجود دارند!

در این پست، من قصد دارم 20 بهترین ساعت کاسیو را به شما نشان دهم که فکر می کنم باید آنها را بررسی کنید. همه این ساعت‌ها به دکمه‌های زیر مرتبط هستند، پس خودتان نگاهی بیندازید. من این ساعت ها را بر اساس طراحی آنها دسته بندی می کنم تا بتوانید به راحتی آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا کنید.

به دلیل تنوع شگفت انگیز ساعت هایی که کاسیو وارد بازار کرده است، قطعا پیدا کردن بهترین ساعت کاسیو دشوار است. در حالی که نظرات در مورد این انتخاب نمی‌تواند کاملاً عینی باشد، ما تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا ساعت‌های Casio را که عملاً از نظر کیفیت مواد، کیفیت ساخت، تعداد ویژگی‌ها و تجربه کلی بهترین هستند را در نظر بگیریم.

خط G-Shock خط تولید ساعت‌های مستحکم کاسیو با ویژگی‌های فراوان برای کاوشگران فضای باز و کیف‌های باکیفیت است. ما تعدادی از بهترین جی شاک ها را در این مجموعه قرار داده ایم زیرا خط جی شاک برند کاسیو است.

خط Edifice کمی ظرافت به مچ دست کاربر می‌افزاید. به طور کلی، اگر جعبه ها و تسمه های فولادی ضد زنگ با کیفیت بالا را به همراه طراحی برتر ترجیح می دهید، ممکن است بخواهید Edifice را در نظر بگیرید.

خطوط ساعت زیادی توسط Casio ساخته شده است. امیدواریم این انتخاب به شما کمک کرده باشد تا ساعت کاسیو مناسبی را برای نیازهای خود پیدا کنید.


قیمت خرید و لیست محصولات این برند در دیجی کالا

7. امگا

اولین برند گروه سواچ در لیست ما، امگا، بیش از 170 سال است که ساعت های لوکس استثنایی را برای علاقه مندان به ساعت و کلکسیونرهای ساعت ارائه می دهد.

ساعت های امگا به قطب شمال سفر کردند، به فضا پرتاب شدند و با زیردریایی ها به اعماق اقیانوس فرود آمدند. در نتیجه، امگا به عنوان یکی از موفق ترین برندهای ساعت مچی در جهان شهرت پیدا کرده است.

این شرکت در سال 1848 در یک دهکده کوچک سوئیس به نام لوئیس براندت و فیل تأسیس شد، این شرکت اولین کالیبر تولید زنجیره ای – “لابرادور” – را در سال 1885 راه اندازی کرد. و در سال 1892 آنها یک دقیقه مچی تکراری را به جهان هدیه کردند – اولین ساعت از آن. نوع. در سال 1894 کالیبر امگا را تولید کردند که موفقیت آن منجر به تغییر نام شرکت ساعت امگا شد.

از آن زمان تاکنون، سرعت موفقیت امگا کاهش نیافته است. در واقع ساعت های امگا رکوردهای بسیار خوبی را شکستند. در آزمایشات رصدخانه ژنو در سال 1931 – با نام مستعار المپیاد ساعت سازی – امگا در هر شش دسته رتبه اول را به خود اختصاص داد.

در همین حال، Omega Speedmaster Professional اولین ساعتی بود که در کره ماه استفاده شد – روی مچ باز آلدرین. تا به امروز، بیشتر فضانوردان آمریکایی فقط از امگا اسپیدمستر استفاده می کنند.

این قطعا یک تاریخ درخشان است. در مورد جذابیت ماندگار ساعت امگا به قانع‌کننده بیشتری نیاز دارید؟ آنها را افرادی مانند پادشاه راک اند رول، الویس پریسلی، و رئیس جمهور ایالات متحده، جان اف کندی، پوشیده اند.

برای عملکرد خیره کننده و طراحی بی انتها، ساعت امگا شما را پوشش می دهد. با تشخیص نام در بیل و استاندارد عالی کیفیت، جستجوی شما برای یک ساعت لوکس به راحتی می تواند به اینجا ختم شود.


قیمت خرید و لیست محصولات این برند

8. رادو

ساعت‌ساز سوئیسی رادو بیشتر به خاطر مجموعه‌ای از ساعت‌های سرامیکی خود شناخته می‌شود. با توجه به اینکه اکثر برندهای ساعت سوئیسی از فلز استفاده می کنند، استفاده نوآورانه این برند از مواد دیگر باعث شد تا آن را “استاد مواد” نامگذاری کنند.

استفاده از سرامیک های با تکنولوژی بالا در رویکرد رادو نقش اساسی دارد. صاف و ظریف، در روکش فلزی یا مات و در طیف رنگی موجود است، این ساعت ها سبک وزن، ضد حساسیت، بسیار بادوام و فوق العاده قابل پوشیدن هستند.

رادو همچنین در استفاده از سرامیک‌های پلاسما با تکنولوژی بالا پیشگام بود، که در آن مواد در کوره‌ای در دمای فوق‌العاده بالا ماشین‌کاری می‌شوند و به سطح درخششی شبیه فلز می‌دهند. این به ساعت سبکی بی نظیر و انعطاف پذیری نهایی می دهد.

از نظر زیبایی شناختی، ساعت‌های رادو به لطف طراحی‌های ساده، پشتی مشخص و مینیمالیست خود متمایز می‌شوند. اما چیزی که واقعاً آنها را متمایز می کند، استفاده آنها از مدرن ترین و پیشرفته ترین مواد موجود است.


قیمت خرید و لیست محصولات این برند در دیجی کالا

9.پتک فیلیپ

سوئیس مترادف با ساعت های لوکس شده است و یکی از بهترین مارک های ساعت سوئیسی در تمام دوران ها پتک فیلیپ است.

آخرین تولیدکننده ساعت متعلق به خانواده مستقل که در ژنو ترک کرد، این شرکت در سال 1839 تاسیس شد و از آن زمان تاکنون در دستان خانواده استرن باقی مانده است. این تداوم مالکیت به پتک فیلیپ اجازه می دهد تا هویت منحصر به فرد خود را حفظ کند. این برند آزادی خلاقانه خود را بسیار جدی می گیرد.

در واقع، این رویکرد بی نظیر پتک فیلیپ در طراحی است که به سازنده سوئیسی این امکان را داده است تا به جایگاهی به عنوان یکی از بهترین برندهای ساعت در ایران و جهان دست یابد.

به اتفاق آرا توسط کارشناسان به عنوان مسئول برخی از بهترین ساعت های موجود اعلام شده است، ساعت های پتک فیلیپ بر اساس دهه ها دانش و درک ساعت سازی ساخته شده اند.

چیزی که این ساعت پتک فیلیپ را بسیار خاص می کند این واقعیت است که تمام جزئیات توسط یک صنعتگر ماهر به پایان رسیده است. فقط به کرنوگراف های مکانیکی این برند نگاه کنید تا ببینید پتک فیلیپ تا چه حد می تواند مرزهای عوارض را پیش ببرد. همچنین برخی از گران ترین ساعت های روی کره زمین هستند.

اما در حالی که این برند به میراث خود افتخار می کند، این شرکت همچنین مبتکر و آینده نگر است و مهارت های به دست آمده در طول 177 سال زندگی را با تجهیزات و ماشین آلات با تکنولوژی بالا ترکیب می کند.

این شرکت همچنین با صنعتگران همکاری می‌کند تا مدل‌های بی‌نظیری را توسعه دهد که به برخی از مطلوب‌ترین ساعت‌های موجود در بازار تبدیل شوند.


قیمت خرید و لیست محصولات این برند

10. هابلوت

Fusion نام بازی برای ساعت Hublot است. این برند اغلب فلزات، لاستیک، چرم، سرامیک و پارچه را ترکیب می‌کند تا طرح‌های اصلی را ایجاد کند که قطعاً در هیچ جای دیگری نخواهید دید.

این برند قطعا ساعت‌های عالی و بی‌نظیری تولید می‌کند. Hublot با ادغام صنایع دستی چند صد ساله با آخرین تکنیک های مهندسی و تولید، یک نیروی پیشرو در ساعت سازی است که طرح های اصلی و آینده نگرانه را تولید می کند.

ساعت‌های Hublot Special Edition و Limited Edition برخی از با ارزش‌ترین ساعت‌های موجود در بازار هستند و هر کسی که ذوق براق باشد، به‌ویژه به مدل‌های لبه‌دار الماس و انواع فلزات گرانبها دیگر جذب می‌شود.

محدوده Hublot Big Bang فوراً قابل تشخیص است، در حالی که مدل‌های خیره‌کننده Rainbow و Paraiba برای چیزی ایده‌آل هستند که فقط چیزی را فریاد می‌زند.

Hublot همچنین به دلیل ارتباطش با ورزش های لیگ برتر شناخته شده است. این برند در طول سال‌ها چندین باشگاه فوتبال بزرگ را تأیید کرده است و همچنین زمان‌سنج رسمی جام جهانی فوتبال در سال‌های 2010 و 2014 بود. در سال 2010، Hublot همچنین به عنوان ساعت‌ساز رسمی فرمول 1 معرفی شد و تعدادی ساعت الهام گرفته از فرمول یک منتشر کرد.


قیمت خرید و لیست محصولات این برند در دیجی کالا

11. بولگاری

برند معروف ایتالیایی بولگاری نخ های زیادی در کمان دارد. این شهر به خاطر جواهرات، عطر، لوازم جانبی گران قیمت و کالاهای چرمی خود مشهور است. اما با مجموعه‌های منحصربه‌فرد ساعت‌هایش نیز نامی برای خود دست و پا کرده است.

بولگاری به خاطر خلاقیت های مد هماهنگ و چشمگیرش که از رنگ های غنی و زنده استفاده می کند و حول رنگ های روشن و جسور متمرکز است، شناخته شده است. امروزه ساعت های بولگاری در سرتاسر جهان به دلیل کیفیت بی عیب و نقص و طراحی های بدیع خود شناخته شده اند.

اما اولین ساعتی که واقعا توجه مردم را به خود جلب کرد، مجموعه سرپنتی الهام گرفته از هنر دکو با طراحی های منحصر به فرد مار مانند آن بود. بولگاری که در دهه 1940 عرضه شد، زمانی که دستبندهای الهام گرفته از مارها مرسوم بود، از این مد در همه چیز مارپیچی استفاده کرد و ساعت‌های مار مانند را ایجاد کرد که به زودی محبوبیت پیدا کرد.

علم ساعت پیش از این هرگز دیده نشده بود. حتی امروزه نیز ساعت‌های سرپنتی بولگاری جزو پرفروش‌ترین‌های این برند هستند و در مدل‌های مختلفی عرضه می‌شوند که برخی از آن‌ها با جواهرات تزئین شده‌اند و برخی از آن‌ها کمتر به چشم می‌خورد.

ساعت بولگاری باید در بالای لیست آرزوهای شما برای طراحی لوکس، استعداد مد و دانش مکانیکی باشد.


قیمت خرید و لیست محصولات این برند در دیجی کالا

12. Audemars Piguet

Audemars Piguet یکی از معروف ترین شرکت های ساعت سازی سطح بالا در جهان است. ساعت‌های AP که در Vallée de Joux در کوه‌های ژورای سوئیس توسط Jules-Louis Audemars و Edward Auguste Piguet ساخته شده‌اند، اکنون بر روی مچ افراد ثروتمند و مشهور، از جمله افرادی مانند آرنولد شوارتزنگر، جی زی و جیمز لبرون، به سراسر جهان سفر می‌کنند.

چیزی که باعث شده AP در میان موفق ترین برندهای ساعت دنیا جایگاهی در جدول داشته باشد، مدل رویال اوک است. رویال اوک که در سال 1972 معرفی شد، اولین ساعت اسپرت از جنس استنلس استیل است که به عنوان یک ساعت لوکس که برای اولین بار ظرافت و دوام را با هم ترکیب می کند، به بازار عرضه شد.

شاه ایران اولین مشتری بود که بلوط رویال را خرید. از آن زمان، این ساعت به مدل شاخص این برند تبدیل شده است – و برای مردان و زنان ارزش زیادی دارد.

اگرچه نام آشنای رولکس نیست، اما شاید Audemars Piguet چیز دیگری را به پوشندگانش ارائه دهد: حس انحصاری که فقط با کمی زیر نظر بودن می‌تواند ایجاد شود.

ساعت AP شیک و بی دردسر گواهی بر خلاقیت و هنر واقعی است. در حالی که بسیاری از برندهای ساعت مچی دارای دقت و دوام باورنکردنی هستند، AP به همان اندازه به پرداخت های بی عیب و نقص، نقوش پیچیده و حکاکی های جذاب توجه می کند.


قیمت خرید و لیست محصولات این برند

13. A.Lange & Söhne

اولین برند ساعت لوکس آلمانی در لیست ما، برتری و کمال در هر مرحله از فرآیند اولویت دارد. این شرکت به فداکاری و تعهد همه کارکنان خود برای ارائه مداوم بهترین ها می بالد.

در قلب A. Lange و Söhne یک تاریخ منحصر به فرد است. این شرکت که در سال 1845 تأسیس شد، پس از جنگ جهانی دوم مصادره شد. پس از اتحاد مجدد آلمان در سال 1990 بود که به آلمان بازگشت.

والتر لانگ، نوه بنیانگذار اصلی A. Lange بود که بار دیگر درها را به روی تجارت باز کرد – و شرکت را بار دیگر در مسیر موفقیت در ساخت ساعت راه اندازی کرد.

طراحی‌های A. Lange & Söhne با درک شهودی زیبایی‌شناسی و تعهدی راسخ به دقت، با ظاهر متمایزشان که بسیار متفاوت از مارک‌های ساعت سوئیسی است، از جمعیت ساعت‌های لوکس متمایز می‌شوند.

به عنوان مثال Lange 1 را در نظر بگیرید که اولین بار پس از تولد دوباره شرکت منتشر شد. مدل امضای این شرکت، با شماره گیری نامتقارن غیر معمول و از نظر بصری جذاب متمایز می شود.

ساعت سازان این شرکت قبل از شروع به کار، سه سال را در یک مدرسه ساعت سازی سپری می کنند.

این کیفیت بی‌نظیر ساعت‌های A. Lange & Söhne را پشت سر می‌گذارد که می‌تواند یک عمر دوام بیاورد و نسل‌ها به نسل‌ها منتقل شود.

14. Blancpain

تقویم‌های دائمی، توربیلون‌ها، گرداب‌ها، کرنوگراف‌ها – سطح پیچیدگی مکانیزم‌های این ساعت Blancpain شگفت‌انگیز است. ایجاد یک توانایی تقریباً غیرقابل تصور برای دقت نیاز داشت.

همچنین نیاز به زمان دارد. در واقع روزانه تنها 30 ساعت در کارگاه Blancpain تولید می شود. این بدان معنی است که تعداد محدودی از آنها وجود دارد و باعث می شود Blancpain به سطح فوق العاده ای از انحصار برسد و برند سواچ گروه را به کلاس اول ساعت های لوکس سوق دهد.

برای Blancpain، هیچ چیز به اندازه مهارت سنتی سوئیس در ساعت های مکانیکی نیست. به همین دلیل، شما یک قطعه دیجیتالی را در ساعت Blancpain پیدا نمی کنید. علاوه بر این، تمام ساعت های Blancpain با فنرهای سیلیکونی متعادل ساخته شده اند. این کار عملکرد و دقت را بهبود می بخشد و مهمتر از همه مقاومت مغناطیسی ایجاد می کند.

تزئینات تزئینی آخرین لمس ساعت لوکس است – چیزی که Blancpain را از رقبا متمایز می کند. تزئینات شامل حکاکی ها و مینیاتورهای مینا و همچنین ترکیب مواد خلاقانه مانند شودو ژاپنی، آلیاژ فلزی باستانی، و بینچوتان، نوعی زغال چوب است.

Blancpain که به رعایت استانداردهای بی عیب و نقص مرتبط با ساعت های لوکس اختصاص دارد، به میراث و سنت های ساعت سازی عالی خود افتخار می کند. اما نوآوری نیز جایگاهی مرکزی در شرکت دارد. Blancpain برای ایجاد برخی از عوارض منحصر به فرد، از جمله Carrousel Volant Une Minute و تقویم سالانه با عملکرد GMT شناخته شده است.

اگر به دنبال یک دستگاه زمان‌سنجی منحصربه‌فرد هستید که به‌طور قابل‌اطمینانی زمان را برای چندین دهه حفظ کند، و همچنین کمی مد را در کنار خود ارائه دهد، ساعت Blancpain یک لذت نیست، بلکه یک سرمایه‌گذاری استثنایی است.

15. IWC Schaffhausen

هنگام خرید یک ساعت لوکس، به راحتی می توان درگیر جزئیات شد: مکانیسم ها و رویه های داخلی پیچیده. اما در پایان روز، شما همچنین باید بپرسید: آیا ظاهر خوبی دارد؟ آیا این مکمل استایل شخصی شماست؟

ساعت IWC Schaffhausen همان چیز کمیاب است: یک لوازم جانبی لوکس که عملکرد بی عیب و نقص را با طراحی استثنایی ترکیب می کند.

شرکت بین المللی ساعت (IWC) در سال 1868 توسط یک بوستونیایی به نام فلورانسی آریوستو جونز تاسیس شد. این شرکت با ترکیب تکنیک‌های نوآورانه تولید آمریکایی با مهارت‌های سنتی ساعت‌سازان سوئیسی، نامی برای خود دست و پا کرده است. نتیجه؟ ساعت های در کلاس جهانی که هم از نظر زیبایی شناسی و هم از نظر قابلیت اطمینان برجسته هستند.

در حالی که اکثر تولید کنندگان ساعت سوئیسی در غرب کشور واقع شده اند، IWC Schaffhausen در شرق قرار دارد، جایی که از راین برای تولید برق آبی استفاده می کند.

در واقع، برای مصرف کنندگان آگاه به محیط زیست، مزیت اصلی ساعت IWC Schaffhausen تعهد این شرکت به پایداری است. آنها اولین ساعت ساز لوکس سوئیسی بودند که گزارش پایداری را مطابق با استانداردهای ابتکار گزارش جهانی منتشر کردند و اهداف پایداری خود را تعیین کردند.

اما اگر خود ساعت ها استانداردهای لازم را به طور کامل رعایت نکنند، این معنایی ندارد. خوشبختانه آنها انجام می دهند.

IWC Schaffhausen با استفاده از آخرین فناوری برای ارائه بالاترین سطح دقت و ترکیب این مهندسی بی نظیر با تلاش طراحان پیشرو، بهترین ساعت سازی کلاس جهانی را به مچ شما می آورد.

6 خانواده ساعت IWC وجود دارد: ساعت های Pilot’s، Portogee، Ingenieur، Aquatimer، Da Vinci و Portofino. این محدوده شامل ساعت‌های روزمره، ساعت‌های ورزشی و ساعت‌هایی می‌شود که فقط می‌توانند به عنوان آثار هنری ثانویه توصیف شوند – مطمئناً شروع کننده مکالمه هستند.

ساعت IWC ترکیبی رویایی از پیچیدگی و دوام است. ظرافت آسان همراه با کیفیت و دقت بی نظیر، ساعت IWC را به یکی از بهترین مارک ساعت مچی مردانه در بازار تبدیل کرده است.

16. Jaeger-LeCoultre

اگر به دنبال ساعتی لوکس هستید که مطمئناً چشم ها را به خود جلب کند، می خواهید با مرور مجموعه های برند ساعت های پیشرفته Jaeger-LeCoultre شروع کنید.

Jaeger-LeCoultre در صنعت به خاطر خلاقیتش شناخته شده است. در واقع، JLC بیش از 1200 کالیبر فردی را توسعه داده و دارای 400 حق ثبت اختراع منحصر به فرد است که گواهی بر قابلیت طراحی پیشرفته آن است.

به عنوان مثال، مجموعه Reverso این برند را در نظر بگیرید که در سال 1930 در اوج جنبش آرت دکو متولد شد. با طراحی مستطیل شکل افسانه ای خود، یک شاهکار در صنعت ساعت سازی – و یک ساعت یونیسکس کامل است.

یا در مورد ساعت بزرگ که به عنوان یکی از پیچیده ترین ساعت های جهان شناخته می شود، چطور؟ این شرکت همچنین مسئول کوچکترین حرکت مکانیکی جهان به نام کالیبر 101 است.

بسیاری از ساعت سازان لوکس به احترام و تعهد خود به سنت افتخار می کنند. گاهی اوقات این می تواند قدیمی به نظر برسد. JLC با داشتن شهرت به عنوان یکی از مبتکرترین و معروفترین ساعت سازان در صنعت، گزینه پیشرفته تری را نشان می دهد.

این برند بسیار معتبر باقی مانده است و به لطف آزمایش 1000 ساعته هر ساعت، می توانید از کیفیت بالای هر ساعت اطمینان داشته باشید. این یک برنامه صدور گواهینامه داخلی است و شامل تست حرکت قبل و بعد از قاب ساعت است. حکاکی 1000 Hour Control در پشت ساعت JLC تضمین می کند که این برنامه سخت را پشت سر گذاشته است.

ظریف و محترمانه، ساعت Jaeger-LeCoultre کاربر را به عنوان یک خبره واقعی ساعت سازی خوب متمایز می کند. این شرکت تا هشت سال ضمانت ارائه می دهد – اما این یک شبکه ایمنی است که بعید است هرگز به آن نیاز داشته باشید.


قیمت خرید و لیست محصولات این برند

17. Chopard

Chopard که به خاطر طراحی‌های معاصر و بازیگوش خود شناخته می‌شود، یک ساعت مدرن و نوآورانه را برای خریداران شیک پوش ارائه می‌دهد. در واقع، برای ساعت های لوکسی که توجه همه را به مچ دست شما جلب می کند، Chopard برند ساعت لوکسی است که باید درباره آن بدانید.

Chopard که در سال 1860 تأسیس شد، در اصل بیشتر برای ساخت ساعت های زنانه و ساعت های جیبی شناخته شده بود. امروزه علاوه بر ساعت، این شرکت جواهرات گران قیمتی را نیز برای مشتریان رده بالا تولید می کند.

Chopard به لطف خط Happy Diamonds، یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین مجموعه های این شرکت، که در سال 1976 راه اندازی شد، در صنعت ساعت سازی بیشتر شناخته شده است.

و از آن زمان تولید ساعت های عالی را متوقف نکرده است. به عنوان مثال به مجموعه زیبای زنانه Imperiale نگاهی بیندازید: ظریف، چشم نواز و در عین حال بادوام.

و اگر به دنبال ساعتی هستید که می درخشد، نگاهی به مجموعه L’Heure du Diamant بیندازید. لوکس تر از این ساعت های لوکس نفیس نمی شود. این قطعا یک ساعت الماس است.

اما ساعت شوپارد فقط یک ساعت تزئینی نیست. برخی از حرکات در L.U. به عنوان مثال، کیت دارای ذخیره انرژی شصت و پنج ساعت است که به آن اجازه می دهد تا برای مدت طولانی بدون کاهش سرعت کار کند.

یا مثلاً گروه Mille Miglia وجود دارد که از مشارکت با نژاد Mille Miglia در ایتالیا متولد شد. یا طیف اسپرت و زیبای Alpine Eagle جدید با الهام از آلپاین، با قدرت و انعطاف پذیری قابل مقایسه با رپتور طراحی شده است.

همچنین می‌توانید نگاهی به ساعت‌های مسابقه‌ای کلاسیک این برند بیندازید: جدی، واقع‌بینانه، و نشان‌دهنده توانایی تحسین‌شده Chopard در دقت و عملکرد برتر.

برای داشتن یک ساعت لوکس مدرن – ساعتی که مورد علاقه افراد آگاه – قطعا ارزش وقت شما را برای مرور مجموعه های Chopard دارد. ساعت شوپارد ساعتی پر از عملکرد را در اختیار کاربر قرار می دهد – و همچنین به طور اتفاقی یک لوازم جانبی بی عیب و نقص و پیچیده است.

18. Piaget

بسیاری از ساعت های لوکس به سمت انتهای طیف گسترده تر تمایل دارند. برای بسیاری از مردم، آن‌ها چیزی ساده‌تر، کم‌توجه‌تر و کمتر مزاحم‌تر روی مچ دست می‌خواهند. Piaget این چالش را پذیرفت.

در واقع، Piaget بیشتر به خاطر کالیبرهای ساعت بسیار نازک پیشگام شناخته شده است. این شرکت سازنده نازک ترین ساعت بادی دستی جهان و نازک ترین ساعت اتوماتیک جهان است. امروزه، پیاژه به دلیل طراحی های باریک خود شناخته شده است – آخرین حد ظرافت در ساعت سازی.

پیاژه جواهرات و همچنین ساعت تولید می کند و این ممکن است درک ذاتی این برند از زیبایی شناسی را توضیح دهد.

در واقع، این طراحی قدرتمند و منحصر به فرد است که این ساعت Piaget را بسیار خاص کرده است. پیاژه برای نشان دادن تلفیق زیبای سبک و عملکرد، به همان اندازه به جذابیت بصری توجه می کند که مکانیک داخلی ساعت هایش. یک ساعت Piaget شاید کمتر از رولکس معروف باشد، اما شهرتش کمتر نیست.

اما این همه نیست. Piaget همچنین به دلیل توجه فوق‌العاده‌اش به جزئیات و مهندسی دقیق شناخته شده است – همه این موارد برای ارائه مکانیک دقیق بی‌عیب و نقص در این مقیاس لازم است. ساعت Piaget نشان می‌دهد که ساعت بسیار فراتر از یک تایمر است: نمایشی از خلاقیت انسان است.

Piaget با سابقه ای غنی که 140 سال را در بر می گیرد، شاهکارهای هنری ناب را به نمایش می گذارد و این برند را به رتبه 10 برند برتر ساعت های لوکس جهان ارتقا می دهد. چه به دنبال چیزی برای مناسبت های خاص باشید و چه چیزی که بتوانید هر روز بپوشید، Piaget یک ساعت برای شما دارد.

19. کارتیه

وقتی کسی می گوید کارتیه، اولین فکر شما ممکن است جواهرات باشد. در واقع، کارتیه به دلیل جواهرسازی برای سلطنت مشهور بود. اما این طراح مشهور جهان شروع به ساخت ساعت کرد.

در واقع، مجموعه لوکس امروزی ساعت‌های کارتیه یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های بازار است و این برند خود را به عنوان یک بازیگر اصلی در صنعت ساعت معرفی کرده است.

در حالی که ممکن است کارتیه را با سنت و میراث مرتبط کنید. این برند مشتاق است که قراردادها را تغییر دهد و مرزها را تغییر دهد.

در آزمایشگاه ساعت با تکنولوژی پیشرفته، بهترین صنعتگران این شرکت تکنیک های ناشناخته و چشمگیری مانند دانه بندی طلا و میناکاری را انجام می دهند.

در نتیجه، طرح‌های کارتیه اغلب غیرمعمول با پیکربندی‌های متمایز هستند که آنها را از جمعیت متمایز می‌کند. این برند بیشتر به خاطر مجموعه ساعت‌های «تانک» شناخته می‌شود – که اکنون توسط بسیاری به عنوان نماد شناخته می‌شود.

با ساعت‌هایی در هر شکل ممکن و برای هر سلیقه ممکن، مطمئناً ساعت کارتیه را خواهید یافت که برای ترجیحات سبک منحصر به فرد شما صحبت می‌کند.

20. واچرون کنستانتین

Vacheron Constantin که در سال 1755 تأسیس شد، معروف‌ترین برند ساعت مچی لوکس در این فهرست است – و قدیمی‌ترین ساعت‌ساز دائماً فعال در جهان.

این برند ساعت با 265 سال تجربه در صنعت ساعت سازی، تجربه زیادی در تولید ساعت هایی با کیفیت برتر و زیبایی شناسی برتر دارد.

اما میراث و سنت این ساعت تاکنون فقط به گوش شما رسیده است. در واقع، Vacheron Constantin همچنان مرزهای خلاقیت را پیش می‌برد و قابلیت‌های فنی خود را توسعه می‌دهد و از ارائه ساعت‌های لوکس استثنایی که صاحبان آن در تمام زندگی خود استفاده خواهند کرد، دست بر نمی‌دارد.

علاوه بر این، کارگاه Vacheron Constantin تعداد محدودی قطعات را تولید می کند. این امر نه تنها تضمین می‌کند که هر کدام با بالاترین سطح مراقبت و توجه ساخته شده‌اند، بلکه سطحی از انحصار را به برند می‌دهد که تنها با کمیاب بودن می‌تواند همراه باشد. داشتن یک Vacheron Constantin مانند پیوستن به یک باشگاه ممتاز است.

اگر حرف ما را جدی نمیگیرید ، هر ساعت Vacheron Constantin نشان ژنو را دارد. مهر نهایی کیفیت در ساعت سازی لوکس.

باید اشاره کنیم که ناپلئون بناپارت هم ساعت واچرون کنستانتین به دست داشت؟ بنابراین شما همراه خوبی خواهید داشت.

21. Montblanc

برند آلمانی کالاهای لوکس Montblanc به خاطر خودکارهای باکیفیت خود شناخته شده است. با این حال، این برند در صنعت ساعت نیز درگیر بوده است و موفقیت بزرگی نیز داشته است.

اولین ساعت Montblanc در سال 1997 راه اندازی شد. این ساعت با استانداردهای اکثر ساعت سازان لوکس کاملاً مدرن است. با این حال، آنچه Montblanc در بلوغ فاقد آن است، در بینش و کیفیت آن را جبران می کند.

استادکاران Montblanc سخت کار می کنند تا طیفی استثنایی از ساعت ها را در ترکیبی از سبک های متنوع ایجاد کنند، از جدیدترین مدل های مجموعه Timewalker گرفته تا تاپ فوق العاده لوکس.

ساعت های Montblanc مهارت های ساعت سازی سنتی سوئیس را با مهندسی پیشرفته ترکیب می کنند. با وجود ساعت‌های مردانه و زنانه، Montblanc اکنون یکی از پیچیده‌ترین برندهای ساعت محسوب می‌شود.

چه یک کرنوگراف بولسوگراف کلاسیک باشد و چه اتوماتیک، این ساعت لوکس Montblanc یک مطالعه واقعی در طراحی عالی و صنایع دستی عالی است.

22. اولیسه ناردین

اگر به دنبال یک برند ساعت لوکس با تمرکز قوی بر روی آینده هستید، پس باید به Ulysse Nardin مراجعه کنید. این سازنده ساعت همیشه اولین کسی است که از فناوری های جدید استقبال می کند و فناوری های جدید را پیشگام می کند تا نحوه ردیابی زمان امروز را تغییر دهد.

این برند در ابتدا برای ساخت یک کرونومتر دریایی با دقت بالا مورد توجه قرار گرفت که به سرعت در بین نیروی دریایی جهان مورد علاقه قرار گرفت.

در سال 1985، Ulysse Nardin ساعت Astrolabium Galileo Galilei را عرضه کرد، ساعتی که کتاب رکوردهای گینس آن را کاربردی ترین ساعت جهان نامید. 21 عملکرد مختلف از جمله پیگیری زمان محلی و خورشیدی، مدارهای خورشید و ماه و موقعیت ستارگان اصلی داشت.

سپس در سال 2001 Freak آمد: یکی از غیر معمول ترین ساعت هایی که تا به حال عرضه شده است. جسورانه و جسورانه، تقاضا برای این ساعت بی‌نظیر بلافاصله پس از عرضه آن افزایش یافت و از آن زمان تاکنون تعدادی نسخه‌های مختلف به بازار عرضه شده‌اند.

امروزه این برند موفق به کسب بیش از 4300 افتخار و 18 مدال طلا شده است. اگر اولویت شما دقت است – به علاوه چیز کمی عجیب – به سختی می توانید مارکی بهتر از Ulysse Nardin پیدا کنید.

23. پانرای

شرکت ایتالیایی ساعت پانرای به خاطر طراحی های منحصر به فردش که هم سنتی و هم جاودانه هستند، شناخته شده است. به‌ویژه ساعت‌های غواصی Panerai به لطف قاب‌های بالشتکی بزرگ خود، فوق‌العاده زیبا و قابل تشخیص هستند.

با این حال، مشهورترین ساعت های Panerai رادیومیر و لومینور هستند که هر دو چندین بار به روز شده اند تا از فناوری جدید بهره ببرند. زیبایی شناسی عمدتاً ثابت مانده است و حال و هوای غیرقابل انکار Panerai را حفظ کرده است.

هنگامی که در سال 1938 منتشر شد، رادیومیر به دلیل استفاده از پودر مبتنی بر رادیوم برای روشن کردن پورت ها، یک پیشگام در نظر گرفته شد. در همین حال، Luminor با استفاده از یک ماده درخشان بر پایه تریتیوم ساخته شده است.

Luminor که توسط ستاره‌های سینما مانند سیلوستر استالونه و آرنولد شوارتزنگر پوشیده شده است، طرفداران وفاداری پیدا کرده است و امروزه یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های Panerai است.

برای جشن گرفتن هفتادمین سالگرد Luminor، Pangea با کاوشگر مایک هورن همکاری کرده است تا Eco Pangea Tourbillon GMT را راه اندازی کند، که همراه با فرصتی است که به همراه خود هورن به یک اکسپدیشن به دایره قطب شمال برود.

24. جرارد پرگو

Girard-Perregaux که در سال 1791 تأسیس شد، بیش از 227 سال است که ساعت می سازد. همانطور که از چنین برند معتبری انتظار دارید، اینها ساعت های بسیار با کیفیتی هستند.

تمام عناصر ساعت Girard-Perregaux در داخل ساخته شده اند. این اجازه می دهد تا کل گردش کار نظارت شود و اطمینان حاصل شود که هر جنبه از تولید با بالاترین استانداردهای کیفیت مطابقت دارد.

برای Girard-Perregaux، حرکات ساعت به اندازه زیبایی آن مهم است. آنقدر بر مکانیک تاکید شده است که مهندسی ساعت به خودی خود به ویژگی های متمایز تبدیل شده است.

این برند بیشتر به خاطر اسمرلدا توربیلون تاریخی با سه پل طلا شناخته شده است و در سال 1889 مدال طلا را دریافت کرد. در سال 1971، این شرکت اولین ساعت کوارتز تولید شده در سوئیس را معرفی کرد و فرکانس آن 32768 هرتز شد. استاندارد برای تولید کنندگان در سراسر جهان

برای یک ساعت لوکس که اعتماد به نفسی را که فقط 227 سال مهارت می تواند به همراه داشته باشد، به یک ساعت Girard-Perregaux نیاز دارید.

25. نوردگرن

برند ساعت لوکس دانمارکی Nordgreen به سرعت در حال تبدیل شدن به مرجعی برای طراحی ساده و در عین حال موثر است. با جاکوب واگنر به عنوان طراح اصلی، این برند بر ماهیت معنای یک ساعت برای استفاده کننده تمرکز می کند تا ساعت های بادوام و بادوام تولید کند. یاکوب واگنر بیشتر به خاطر همکاری با Bang & Olufsen و دیگر برندهای بزرگ اسکاندیناوی شناخته شده است.

ساعت‌های Nordgreen که در دانمارک ساخته شده‌اند، برداشتی مدرن از طراحی کلاسیک نوردیک ارائه می‌دهند. همچنین اولین برند ساعت مقرون به صرفه در لیست ما است.

فلسفه نوردگرین حول آگاهی اجتماعی و کاملاً کربن خنثی بودن متمرکز است. هر کربن تولید شده در طول فرآیند تولید یا حمل و نقل با کاشت درخت جبران می شود.

ما به ویژه تلاش های این برند را برای ارائه ساعت های خود در اندازه های مختلف، از 32 میلی متر در کلکسیون زنانه تا 42 میلی متر در کلکسیون مردانه، دوست داریم. با این حال، هیچ یک از آنها بزرگ یا باشکوه نبودند. این ساعت ها برای زیبایی بی انتها کاملا متعادل هستند. بررسی ساعت Nordgreen ما را بررسی کنید تا ببینید آیا آنها برای شما نیز مناسب هستند یا خیر.

ساعت های Nordgreen در جعبه های زیبایی عرضه می شوند. و اگر می‌خواهید گزینه‌های بیشتری برای ترکیب و تطبیق صفحه با تسمه‌ای که ظاهر روزمره شما را تکمیل کند، می‌توانید آن را به یک بسته با دو بند اضافی ارتقا دهید.

26. Nomos Glashout

برند آلمانی Nomos Glachute که در سال 1990 تأسیس شد، تنها دو ماه پس از فروپاشی دیوار برلین متولد شد. Nomos که در آغاز یک دوره جدید بزرگ شد، به دلیل طراحی های مخرب و آینده نگر خود شناخته شده است.

زیبایی شناسی در NOMOS Glashütte تمیز و امروزی است و بر اساس اصول طراحی بیان شده توسط باهاوس است: سادگی مستقیم و سادگی کارآمد.

این برند سیستم نوسانی خود – یا تعادل – را تولید می کند که یکی از مهم ترین بخش های یک ساعت مکانیکی است زیرا سرعت را تعیین می کند و از عملکرد دقیق ساعت اطمینان می دهد. این شرکت نزدیک به هفت سال طول کشید تا این شاهکار مهندسی را توسعه دهد.

NOMOS Glashütte چندین حق ثبت اختراع برای کادرهای خود دارد و بیش از 150 جایزه برای طرح های خود کسب کرده است. به ویژه Metro Nomos به دلیل ترکیبی از طراحی معاصر و کلاسیک تمجیدهای بی پایانی دریافت کرده است.

امروزه این برند دارای سیزده مدل ساعت مختلف است که هر کدام دارای انواع مختلفی هستند. طرفداران Nomos Glashütte در خط مقدم ساعت سازی هستند.

27. ونسرو

بحث واقعی: اگر نام برند ساعت های لوکس نوظهور Fencero را نشنیده اید، حتماً در چند سال گذشته زیر سنگ زندگی می کنید – برندی که پشت برخی از مطلوب ترین و مقرون به صرفه ترین ساعت های لوکس موجود در بازار امروز است. «به طور استثنایی ساخته شده است. مقرون به صرفه.» شعار و دلیل وجودی ونسرو است. این برند آمریکایی ساعت‌های باکیفیت با مواد درجه یک و قیمتی تولید می‌کند. Catch؟ آنها بیشتر از حرکات کوارتز مقرون به صرفه و قابل اعتماد ساخته شده توسط سیکو و سیتیزن استفاده می‌کنند.

با همکاری با شرکت‌های جابجایی جابجایی برای ایجاد فضای داخلی ساعت خود، Vincero می‌تواند روی طراحی بیرونی و ساخت ساعت‌های لوکس عالی تمرکز کند و در عین حال قیمت خرده‌فروشی را منصفانه نگه دارد.

این مدل تجاری همچنین درجه بالایی از انعطاف پذیری را برای برند ساعت فراهم می کند. Vincero در واقع مدل های جدید را به طور منظم با گوش دادن به مشتریان خود و بهبود مدام طراحی آنها عرضه می کند.

Vincero شریکی عالی برای ظرافت بی عیب و نقص در میان شما است که تعادلی بین بی زمانی و مدرنیته ایجاد می کند. نگاهی به بررسی ما از ساعت های Vincero بیندازید تا برخی از مدل های پرفروش را کشف کنید.

در حالی که این برند با ارقام نسبتاً بزرگ شروع به کار کرد، مدل‌های جدیدتر آن محافظه‌کارتر و جاودانه‌تر شده‌اند. ما به‌ویژه آیکون خودکار آن‌ها را با رنگ رزگلد با صفحه مشکی و بند چرمی ایتالیایی مشکی که در مجموعه‌های ساعت‌های لباس برتر ما دیده می‌شود، دوست داریم. مجموعه ساعت های زنانه آن ها نیز به همان اندازه زیباست و مدل هایی مانند Aya Petite طلایی و Jet Black جزو پرفروش ترین مدل ها هستند.

این برند در سال 2014 با یک زنجیره تولید یکپارچه راه اندازی شد. تیم Vincero تمام موادی را که برای ارائه ارزش و کیفیت بی‌نظیر به ساعت خود وارد می‌کنند، تهیه می‌کنند. آنها همه چیز را در داخل طراحی می کنند، در دسته های کوچک تولید می کنند و مستقیماً به درب مشتریان خود ارسال می کنند. این تضمین می‌کند که ساعت‌های آن‌ها از نظر اخلاقی تولید می‌شوند و استانداردهای کنترل کیفیت سخت‌گیرانه‌شان را برآورده می‌کنند. هزاران نقد مثبت توسط مشتریان Venero نمی تواند اشتباه باشد.

28. ساعت LIV

برای ذهن کنجکاو آماده پذیرش نسل جدیدی از ساعت‌های لوکس، ساعت‌های LIV با ساعت‌های چالش‌برانگیز و باکیفیت در کل طیف خود، انتظارات را برآورده می‌کنند. این برند ساعت آمریکایی با طرح‌های جسورانه و طرح‌های رنگی جاه‌طلبانه کار می‌کند تا ساعت‌هایی را ارائه دهد که در آزمون زمان مقاومت کنند.

هر ساعت در مجموعه ساعت‌های LIV کیفیتی عالی و طرح‌های روشن ارائه می‌کند که حول رنگ نارنجی مشخص این برند متمرکز شده‌اند. ساعت Aviator که در بالا نشان داده شده است بخشی از سری P-51 است که قبلاً در مجموعه بهترین ساعت های خلبانی امسال به آن پرداختیم. این برند همچنین دارای طیف وسیعی از ساعت‌های غواصی است، از جمله LIV GX-DIVER که ما در انتخاب بهترین ساعت‌های غواصی موجود در بازار گنجانده‌ایم.

تیم LIV Watch خود را به عنوان گروهی محکم از علاقه مندان به ساعت معرفی می کند که مشتاق ماموریت منحصر به فرد ارائه ساعت های دست ساز سوئیسی با نسخه محدود هستند که در آزمون زمان مقاومت می کنند. هر ساعت در مجموعه آنها شماره گذاری شده است و طرفداران این برند را دوست دارند. بررسی های هیجان انگیز اغلب با پتانسیل تبدیل شدن ساعت ها به قطعات سرمایه گذاری در طول زمان همراه است.

29. Breitling

Breitling ساعت انتخابی برای پرسنل نظامی، خلبانان و فضانوردان است. اینها ساعت های جدی هستند که برای موقعیت های جدی ساخته شده اند. به عنوان مثال، وضعیت اضطراری Breitling را در نظر بگیرید که حاوی یک چراغ پریشانی و یک مکان یاب است.

احتمالاً در زندگی روزمره خود به چیزی به این شدت نیاز نخواهید داشت، اما هزاران مدل Breitling دیگر برای انتخاب وجود دارد. این برند همچنین چند ساعت هوشمند از جمله Exospace B55 را توسعه داده است که ویژگی های ویژه ای برای حرفه ای های هوانوردی دارد.

Breitling همچنین به دلیل توسعه قاب پایه کشویی شناخته شده است، که در اصل توسط صنایع هوانوردی برای اندازه گیری زمان پرواز و نیاز سوخت مورد استفاده قرار می گرفت. و در سال 1969، این برند اولین کرنوگراف خود سیم پیچ را تولید کرد.

خط تولید ساعت های زنانه این برند از محبوبیت خاصی برخوردار است. یکی از موفق ترین مدل های آن مارکیز است، ساعتی کوچک و ظریف که خیلی زود توسط بسیاری دیگر از برندهای محبوب ساعت مردانه تقلید شد.

Baume & Mercier یک نکته کلیدی را درک کردند: ساعت های زنانه می توانند بیشتر از نسخه های ساده شده ساعت های مردانه باشند. آنها می توانند دستگاه های زمان نگهدار عالی باشند و به خودی خود نمایش دهنده دقیق سلیقه باشند.

30. Bremont

برمونت که پرچم ساعت بریتانیا را در همه جا برافراشته است، یک ساعت ساز مستقر در انگلستان است که برای مجموعه ساعت های خود از هوانوردی الهام گرفته است. برمونت که توسط دو برادر در سال 2002 تأسیس شد، از نظر استانداردهای ساعت سازی بسیار کوچک است. اما طرح‌های این برند با حس میراث و سنت آغشته است که شایسته یک شرکت معتبرتر است.

Primont مخفف کیفیت برتر و دقت بی عیب و نقص است. این یکی از معدود ساعت سازانی است که برای هر ساعت ضمانت 3 ساله ارائه می دهد.

این شرکت مدت‌هاست که با هوانوردی همراه بوده است، با طیف وسیعی از ساعت‌های خلبانی که هسته مجموعه برمونت را تشکیل می‌دهند. این برند همچنین ارتباط نزدیکی با ارتش دارد و ساعت های آن توسط پرسنل رزمی در سراسر جهان استفاده می شود. این برند همچنین نسخه‌های ویژه و ساعت‌هایی را که به طور انحصاری به اعضای نیروهای مسلح اختصاص دارد ایجاد کرده است.

برای یک ساعت منحصر به فرد که به عنوان ادای احترام به سنت های باستانی و تاریخ هوانوردی عمل می کند، به یک برمونت روی مچ دست خود نیاز دارید.

31. TAG Heuer

احتمالاً TAG Heuer را بهتر از شعار آن می شناسید: تحت فشار نشکن. این کاملاً روح و طرز فکر برند را تجسم می بخشد که همه چیز در مورد فشار دادن مرزها است. TAG Heuer با ارتباط نزدیک خود با مسابقات اتومبیل رانی، همه چیز در مورد شکستن قوانین، جسارت و راه اندازی مسیرهای جدید برای ساعت سازی است.

این برند به دلیل تأیید افراد مشهور در بین مخاطبان جوان‌تر و سبک‌شناس محبوب است. اما این بدان معنا نیست که TAG Heuer نیز ساعت هایی با کیفیت عالی تولید نمی کند.

به عنوان مثال، Aquaracer را در نظر بگیرید، یکی از محبوب ترین ساعت های TAG Heuer. در حالی که طراحی اسپرت آن آن را به مد می رساند، اما از دوام قابل توجهی نیز برخوردار است. در واقع، می تواند تا عمق 1000 عمق دریا باشد، که آن را به یک ساعت غواصی استثنایی تبدیل می کند.

ساعت TAG Heuer یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال ساعتی لوکس هستند که یکی از کم هزینه ترین برندهای ساعت لوکس در این لیست نیز باشد.

32. Baume & Mercier

Baume & Mercier برندی است که از کمال مکانیکی لذت می برد و اشتیاق مطلق به کمال دارد. در واقع، در هر صفحه ساعت Baume & Mercier، حرف یونانی Phi را خواهید دید که نشان دهنده نسبت طلایی است: مفهوم تناسب و هماهنگی الهی.

Baume & Mercier به دلیل طراحی های نوآورانه و نوآورانه بسیاری از ساعت های خود شناخته شده است. به عنوان مثال Galaxie یا Stardust را به ترتیب مستطیل و گلابی شکل در نظر بگیرید – هر دو با سنگ های براق پوشیده شده اند.

در ابتدا توسط دو برادر با نام برادران Baume راه اندازی شد، در سال 1918، آنها به Paul Mercier پیوستند و شرکتی را که امروز می شناسیم تأسیس کردند. این شرکت به سرعت خود را به عنوان یک نیروی قابل محاسبه در میان سایر غول های ساعت سازی معرفی کرد.

خط تولید ساعت های زنانه این برند از محبوبیت خاصی برخوردار است. یکی از موفق ترین مدل های آن مارکیز است، ساعتی کوچک و ظریف که خیلی زود توسط بسیاری دیگر از برندهای محبوب ساعت مردانه تقلید شد.

Baume & Mercier یک نکته کلیدی را درک کردند: ساعت های زنانه می توانند بیشتر از نسخه های ساده شده ساعت های مردانه باشند. آنها می توانند دستگاه های بسیار خوبی برای زمان نگه داشتن و نمایش دقیق سلیقه باشند.

33. موریس لاکروا

Maurice Lacroix یکی از تحسین‌شده‌ترین و محبوب‌ترین برندهای ساعت مچی مردانه در جهان است. این برند کاملاً خود را در میان رده‌های برترین شرکت‌های ساعت‌های پیشرفته امروزی تثبیت کرده است و نام تجاری M که این شرکت به عنوان عنصر امضای خود در نظر گرفته است، فوراً قابل تشخیص است.

در حالی که موریس لاکروآ از نظر استانداردهای ساعت سازی بسیار جوان است – فقط 40 سال دارد – به لطف روحیه کمال و اشتیاق شرکت برای نوآوری، او با دیگر ستاره های ساعت سازی به رقابت پرداخته تا جایگاه خود را به عنوان یکی از برترین برندهای ساعت لوکس حفظ کند. در جهان.

در سال 2008، این شرکت جایزه معتبر Goldene Unruh آلمان را برای کالیبر ML128 دریافت کرد. استفاده کننده از این ساعت می تواند به طور یکپارچه بین عملکردهای “زمان” و “کرونو” جابجا شود.

اما تسلط مکانیکی تنها یک روی سکه است. با ساعت Maurice Lacroix، شما همچنین ترکیبی عالی از گزینه های زیبایی شناسی کلاسیک و معاصر دارید و این واقعیت که ساعت Maurice Lacroix یک گزینه مقرون به صرفه است.

34. راجر دوپوی

راجر دوبیس با خلاقیت، جذابیت و تمایل به تغییر، حضوری با طراوت و هیجان انگیز در دنیای ساعت سازی است.

Roger Dubuis Maison که در سال 1995 تأسیس شد، سنت‌ها را شکسته و استانداردهای چالش برانگیز در ساعت‌سازی را به چالش می‌کشد. مسیرهای جدیدی را در استفاده و ترکیب مواد در پیش گرفته است و در این فرآیند سران بسیاری را برگردانده است.

برای مثال Excalibur Diabolus شرکت Machina را در نظر بگیرید. از نظر زیبایی، ساعت جسورانه و عجیب و غریب است. همچنین دارای یک دقیقه تکرار کننده است که می تواند با فشار یک دکمه زمان را زنگ بزند. این یک نوآوری پیشگامانه و تغییر دهنده بازی در اولین راه اندازی بود. به طور خلاصه این راجر دوبیس است.

ساعت رابرت دوپوی واقعا بالاتر از بقیه است. این ساعت‌های لوکس چشم‌نواز هستند: روشن و زیبا – و مناسب برای مردان و زنان.

35. F.P.Journe

NS. Journe تنها برنده سه بار جایزه Aiguille d’Or از Fondation du Grand Prix d’Horlogerie de Genève است. این به شما ایده ای از سطح اعتبار و موفقیت مرتبط با این ساعت ساز سوئیسی می دهد.

بنیانگذار فرانسوا پل جورن قبلاً به عنوان یک بار مرمتگر و ساعت ساز کار می کرد. این به او دانش عمیقی از تایمر می دهد.

این شرکت اکنون جایگاهی را برای خود به عنوان یکی از ماهرترین تولیدکنندگان ساعت در جهان ایجاد کرده است و ساعت‌های نوآورانه‌ای را کاملاً متمایز می‌سازد. این ساعت های لوکس بیشتر منحصر به تولید در تعداد محدود هستند – کمتر از هزار در سال.

Astro Blue یکی از نمونه هایی است که چگونه F.P. ساعت ژورن بیانگر تخصص تزلزل ناپذیر است. با قاب تانتالیوم، تکرارکننده دقیقه، ساعت‌ها و دقیقه‌های نجومی، دو منطقه زمانی، شماره‌گیر فاز ماه، روز و طلوع/غروب خورشید، و چند برابر طلوع/غروب خورشید، واقعاً چیزی است که ارزش دیدن دارد.

36. Tiffany & Co

به عبارت ساده، TIffany & Co نمایندگی می کند. بهترین در جذابیت و لوکس برتر. این نام در خانه های سراسر جهان شناخته شده است و این برند یکی از معروف ترین جواهرسازان جهان است.

به لطف آدری هپبورن، بسیاری از مردم تنها با شنیدن تیفانی و شرکت به الماس فکر می کنند. اما درباره مجموعه ساعت های لوکس این غول چطور؟

در واقع، Tiffany & Co پشت سر چند اولین شرکت برجسته در صنعت ساعت است. تا سال 1903، او استفاده از رنگ درخشان را برای اعداد ساعت و عقربه ها به عنوان مثال ثبت اختراع کرد.

در مورد خود ساعت‌ها، آن‌ها همه آن چیزی هستند که از برندی جذاب و جذاب از Tiffany انتظار دارید.

برای مردان، این برند طیف وسیعی از ساعت‌های خود را ارائه می‌کند که هنر سنتی را با بهترین مواد موجود ترکیب می‌کند و ساعت‌های بی‌عیب و نقصی را ارائه می‌کند که برای همیشه خواهید پوشید. برای زنان، Tiffany & Co. مجموعه ای از طرح های شیک، باریک و محجوب که همه در یک چشم نواز هستند. البته چه مرد و چه زن می توانند بسیاری از ساعت های خود را بپوشند.

هر ساعت تیفانی گران‌قیمت در جعبه آبی افسانه‌ای قرار می‌گیرد که همه ما می‌شناسیم و دوستش داریم، و اکنون نمادی جهانی از تجمل و پیچیدگی است.

37. لویی ویتون

حتی اگر دنبالگر مشتاق مد نیستید، احتمالاً می توانید مونوگرام برند لوکس لویی ویتون را از حافظه خود بیرون بیاورید.

آن کیف های چرم قهوه ای فوراً قابل تشخیص را می توان در سرتاسر جهان پیدا کرد. اما چمدان معروف پایان داستان لویی ویتون نیست. یکی از معروف ترین برندهای لوکس جهان، جای تعجب نیست که این شرکت پشت برخی از بهترین ساعت های لوکس جهان نیز ایستاده باشد.

این برند خود را به عنوان یک متخصص بی نظیر در مسائل سلیقه و سبک معرفی می کند. بنابراین انتظار می‌رود که ساعت‌های لویی ویتون نمونه‌های کاملی از نحوه ترکیب هنر و هنر برای ایجاد یک لوازم جانبی لوکس باشند که اتفاقاً زمان را نیز به شما می‌گوید.

اولین مجموعه در سال 2002 رونمایی شد و فوراً موفق شد. در سال 2017، این برند همچنین ساعت هوشمند خود را راه اندازی کرد: Tambour Horizon که با مشارکت گوگل و کوالکام ایجاد شد.

با کاوش در ارائه خیره کننده ساعت های لوکس مردانه و زنانه Louis Vuitton، به سرعت متوجه خواهید شد که چرا این برند به دلیل کیفیت و نوآوری شهرت جهانی دارد.

38. بامفورد

در دنیای امروزی که بازارها و تولیدات عظیمی دارد، یافتن ساعتی که منحصر به فرد به نظر برسد کار آسانی نیست. اما ساعت باید برای شما شخصی سازی شود و متناسب با سبک و نیازهای شما باشد.

این چیزی است که بامفورد به دنبال آن است. بخش ساعت بامفورد از زمان تاسیس خود در سال 2004 مسیری را در صنعت ساعت های سفارشی ایجاد کرده است و اولین شرکت ساعت سازی است که به مشتریان این فرصت را می دهد تا ساعت های لوکس خود را سفارشی کنند.

در Bamford، شما این فرصت را دارید که برخی از نمادین ترین ساعت های جهان را سفارشی کنید. می‌توانید همه چیز را از صفحه ساعت و عقربه‌ها گرفته تا اعداد ساعت و دقیقه انتخاب کنید. تمام تغییرات با بالاترین کیفیت و تنها با استفاده از بهترین مواد و تکنیک ها انجام می شود.

هر یک از آنها با تیتانیوم مشکی مشخص برند با استفاده از پوشش رسوب بخار فیزیکی درجه نظامی تکمیل شده است.

مجموعه Bamford شامل یک سری محدود است که با همکاری شرکت هایی مانند Rolex و Patek Phillippe اصلاح شده است. آنها حتی صفحه را با رژ لب مورد علاقه مشتری مطابقت دادند.

39. زنیت

Zenith به معنای بالاترین نقطه است. ما موافقیم. این برند واقعاً به اوج برتری ساعت سازی رسیده است.

Zenith بیشتر به خاطر ساعت Zenith Chronomaster خود شناخته می شود که به نوبه خود یکی از معروف ترین کالیبرها در تاریخ ساعت سازی است.

حرکت نمادین ال پریمرو که قادر به زدن 36000 ارتعاش در ساعت است، به ساعت اجازه می‌دهد تا به سطحی از دقت برسد که قبلاً دیده نشده بود. این اولین، دقیق ترین و یکپارچه ترین کرنوگراف خودکار جهان بود.

در دهه 1970، ساعت‌های مکانیکی از مد افتادند و گرایش‌ها به سمت کوارتز متمایل شدند و از آن زمان به بعد، کمال مکانیکی بار دیگر در اولویت چشمان علاقه‌مندان به ساعت قرار گرفت. در نتیجه، زنیت به عنوان یکی از معتبرترین برندهای ساعت لوکس امروزی در کانون توجه قرار گرفته است.

در واقع، این برند ۲۳۳۳ جایزه ساعت‌شناسی و ۸ مدال را کسب کرده است. بنابراین، اگر دقت چیزی است که به دنبال آن هستید، به سختی می توانید برندی دقیق پیدا کنید.

40. بیل و راس

یکی از برندهای ساعت مچی مردانه جوان در بازار، سازنده ساعت فرانسوی-سوئیسی بل اند راس در سال 1992 تاسیس شد. اما آنها زمان از دست رفته را به سرعت جبران کردند و اکنون خود را به عنوان یکی از بهترین ها در این زمینه معرفی کرده اند، به ویژه مجموعه ساعت تاکتیکی ناهموار .

این شرکت که در اصل تیمی متشکل از طراحان ساعت و متخصصان پنل کنترل پرواز بود، شروع به ساخت ساعت‌هایی برای متخصصان هوانوردی کرد. یکی از نمونه های نمادین BR01 است که دیسک های بزرگ آن شبیه به دیسک های داخل کابین هواپیما است.

این برند همچنین در ساعت های غواصی با مدل های طراحی شده با مقاومت فوق العاده بالا در برابر آب تخصص دارد. در واقع، رکورد جهانی ساعتی با بالاترین مقاومت در برابر آب، در 11000 متر، توسط Bell & Ross ثبت شده است.

Bell & Ross با ترکیب پارچه های با تکنولوژی بالا، طراحی بسیار انعطاف پذیر و مجلل، خط چشمگیری از ساعت ها را ایجاد کرده است که می تواند در برابر انواع شرایط شدید، از جمله دمای قطب شمال و ارتفاعات بالا مقاومت کند. با انجام این کار، آنها طرفداران وفادار جهانی را به دست آورده اند.

4.2/5 – (17 امتیاز)


منبع:
https://www.banimode.com/blog/famous-watch-brands-the-best-watch-brands/ – https://cookbash.ir/best-men-watch-brand/ – https://snn.ir/fa/news/758104/در-خرید-ساعت-مچی-به-چه-نکاتی-دقت-کنیم-بهترین-مارک-ساعت-مچی-مردانه-و-زنانه-2018-2019