پزشکی و سلامتکسب و کار ایرانی

مشخصات تشک بادی یک نفره اینتکس با عرض 76

معرفی تشک بادی یک نفره اینتکس با عرض 76

 تشک بادی یک نفره اینتکس با عرض 76 یک محصول باکیفیت و طبی برای استفاده رده سنی بزرگسال بوده که شرکت اینتکس با ساختاری استاندارد و تحمل وزن بالا و رویه نرم و راحت طراحی و تولید شده است. این محصول که از آن به نام های تشک بادی خانگی و تشک بادی سفری نیز یاد شده در زمانی کوتاه راه اندازی شده و قادر بوده وزنی بسیار بالا را به راحتی و بدون افت کیفیت بر روی خود تحمل کند. تشک بادی یک نفره طبی Intex 64756 یکی از جدید ترین محصولات طبی اینتکس است که از ساختاری منسجم و محکم تشکیل شده است. این بدنه را می توان با خیالی آسوده و به راحتی در محیط های مختلف نصب و راه اندازی نمود و در نتیجه به سرعت از آن استفاده کرد. ظرفیت استفاده از این محصول کم است و ابعاد به گونه ای طراحی شده است که تنها یک فرد قادر به استفاده از آن می باشد.

تماس با کارشناسان اینتکس ایران

نام مرکز: فروشگاه اینتکس ایران
آدرس: تهران – جنت آباد شمالی – بلوار اصلی – بالاتر از گلزار شرقی – جنب شیرینی فروشی دادلی – پلاک 313 – واحد همکف
شماره های تماس: شماره تماس : 02156190840   –   09376668146   –   09026668146   –   02144824155
همراه:  0935666814609356668826

تشک بادی تاشو در آب بر | تشک بادی تاشو در اراک

با مشاهده تشک بادی افراد تصور می کنند که بدنه از استحکام برخوردار نیست و نمی توان از آن برای مدت زمان طولانی استفاده کرد. اما می توان گفت که این تشک بادی به گونه ای ساخته شده است که می توان از آن در موقعیت های مختلف استفاده کرد. همچنین می توان از وجود بدنه ای محکم برخوردار بود و با استفاده مداوم از آن به لذت داشتن محیطی ایمن و استاندارد پرداخت. رویه محصول از جنس پی وی سی مخمل می باشد که لطافت زیادی را ایجاد می کند. لطافت ایجاد شده سبب آرامش بیش تر افراد در زمان استفاده از محصول می شود و در نتیجه می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد.

رده سنی مختلف قادر به داشتن این محصول هستند چرا که بدنه ضد حساسیت است و مشکلی را برای پوست های حساس ایجاد نخواهد کرد. از این رو می توان نسبت به خرید آن برای تمامی علاقه مندان اقدام نمود. برای خرید تشک بادی یک نفره طبی Intex 64756 می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

نوع خانگی، سفری، روی آب
 تحمل وزن  136 کیلوگرم
 طول  191 سانتی متر
 عرض  76 سانتی متر
 ارتفاع  25 سانتی متر
 جنس رویه  PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری  PVC
 جنس کف  PVC دولایه
 پمپ ندارد
ساک حمل ندارد
مدل ساخت کلاسیک اینتکس
سایر ویژگی ها  وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
سری ساخت کلاسیک استاندارد اینتکس
دارای ساختار فایبرتک با طول عمر بالا
دارای سطح موازی و مواج
رویه طبی و ضدتعریق
مناسب استفاده در منزل و سفر و کمیپنگ
قابلیت استفاده در چادر مسافرتی
قابلیت استفاده برای تمام سنین
قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراه برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

انواع تشک بادی

1 – تشک بادی چند کاره

معمولا در دفاتر کار و یا هر جایی که بدلیل فضای کم نیاز به نشستن، خوابیدن و یا دراز کشیدن میباشد بکار برده میشود. این تشک ها دارای پمپ نمی باشند و با تمامی پمپ های بادی محصولات intex قابل باد کردن هستند. سطح رویه این تشک های بادی به دو مدل ساده و یا خوشخواب میباشد. از کارایی این تشک ها میتوان به خوابیدن، نشستن، دراز کشیدن بصورت شبیدار و یا پشتیدار شدن نام برد. ارتفاع این تشکها نیز معمولا تا 22 سانتیمتر میباشد.

2 – تشک بادی روی آب

همانطور که از اسمش پیداست برای استفاده روی آب کاربرد دارد و جنس آنها از پی وی سی بوده و با تمامی مدل پمپ های بادی قابل باد کردن هستند که البته بدلیل حجم کوچک ما بشم پیشنهاد پمپ باد دستی یا پدالی را میکنیم. معمولا دارای یک بالش متصل به تشک هستند. طرح ها و رنگ بندی های شاد و زیبایی دارند و ارتفاع تقریبی آنها 15 سانتیمتر میباشد.

3 – تشک بادی کمپینگ یا مسافرتی

پر فروش ترین محصولی که در گروه تشک بادی قرار دارد و توجه عده زیادی را جلب کرده است تشک بادی کمپینگ است که از ساختاری کمجا و منحصر به فرد تشکیل شده است. تشک یا دوشک بادی مسافرتی می تواند برای به آرامش رسیدن افراد مناسب باشد و در نتیجه برای آن ها بهترین موقعیت و شرایط را مهیا سازد. در نتیجه داشتن تشک بادی کمپینگ برای آن دسته از افراد که به مسافرت و گردش می روند لازم و ضروری است و دارای خصوصیات منحصر به فرد می باشد.

معمولا بصورت یکنفره تولید میشود که جنس معمول آنها از برزنت و در بعضی مدل ها از جیر یا مخمل میباشد و همچنین قابلیت تاشدن و حمل و نقل آسان دارد. کارایی این تشک ها بیشتر بصورت کمپینگ است. با تمامی پمپ های بادی اینتکس قابل باد کردن میباشند و فقط بصورت ساختار داخلی ساده و موازی تولید میشوند که ارتفاع آنها معمولا تا 22 سانتیمتر است. تشک بادی کمپینگ وزن کمی نیز دارد که به راحتی جا به جا و حمل می شود. در داخل ساک حمل محصول قرار گرفته و جابه جا می شود و در صورت تمایل نیز به وسیله پمپ باد راه اندازی می شود.

4 – تشک های بادی کودک یا نوجوان

در واقع در دو مدل ساخته میشوند که یکی از آنها از رویه پی وی سی ساده و یکی دیگر از رویه مخملی یا جیر تشکیل شده است این تشک ها را میتوان با سایر پمپ های بادی باد نمود ولی معملا بدلیل حجم کمی که دارند راحتی با پمپ های دستی و پدالی قابل باد کردن میباشند. سطح رویه این تشک ها ساده یا همان موازی است. ارتفاع معمول این تشک ها تا 17 سانتیمتر مربع میباشد.

5 – تشک بادی بزرگسال

از رویه جیر یا همان مخملی ساخته میشوند. این تشک های بادی در بعضی مدل ها دارای پمپ برقی و بعضی از آنها بدون پمپ میباشند. سطح رویه این تشک های بادی به دو مدل طراحی میشود که یکی از آنها مدل ساده و یا همان موازی است و مدل دوم بصورت طرح دار و یا همان دسته خوشخواب ها یا طبی ها بشمار میایند. دلیل اینکه به این دسته از تشک های بادی خوشخواب گفته میشود این است که اینها دارای بافت داخلی بیشتری نسبت به تشکهای ساده می باشند.

منظور از بافت سطح داخلی تشک میباشد که بوسیله شیار های داخلی ای که به طرح های لوزی و دایره ای میباشد مشبک شده اند و وقتی که روی آنها دراز کشیده شود براحتی میتوانند باد را با سایر قسمت های تشک بادی تقسیم کنند و بهر قسمتی از بدن یک فشار خاص متناسب با وضعیت اعضای بدن شما وارد نمایند که قطعا موجب طبی بحساب آمدن تشک بادی میشود.

در بعضی از مدل ها دارای ارتفاع بالش هستند. تشک بادی بزرگسال در دو سایز کوچک و بزرگ ساخته میشود که سایز کوچک آن معمولا 137 سانتیمتر و سایز بزرگ آن 152 سانتیتر است. ارتفاع این تشک ها تا 22 سانتیمتر میباشد.

6 – تشک بادی داخل ماشین

یکی از انواع محبوب و پر طرفدار تشک بادی که با ساختاری ساخته شده است که تنها در داخل ماشین نصب می شود تشک بادی داخل ماشین است که با بهترین بدنه و با کیفیت ترین ساختار قادر به ایجاد اوقات خوشایند برای افراد می باشد. تشک بادی مد نظر بدنه ای با سطح طبی و مواج دارد و با ساختاری ساخته شده است که تنها در داخل ماشین جای می گیرد. این محصول را می توان با داشتن پایه بادی ضخیم در قسمت پشتی خودرو قرار داد و سطح طبی و راحتی محصول را نیز بر روی آن قرار داد.

در نتیجه فضا برای استفاده و بهره برداری افراد اماده می شود و می توان از چنین محصول راحتی در داخل خودروی خود لذت برد. محصول مورد نظر دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب است تا تمامی دارندگان خودرو شخصی بتوانند آن را خریداری کنند و از وجود آن بهره مند شوند. هر یک از کسانی که تمایل به داشتن آن دارند نیز می توانند با توجه به سلیقه خود رنگ محصول را نیز انتخاب نمایند.