10 گل محبوب برای هدیه در مناسبت های مختلف

اولین چیزی که هنگام فکر کردن به خرید هدیه برای کسی که دوستش دارید، چه چیزی به ذهنتان می رسد؟ البته بدون شک، گل ها گزینه شماره یک هدیه در سراسر جهان هستند و هیچ چیز لذت بخش تر از ارسال گل برای هدیه در یک روز خاص به عزیزان نیست. با این حال، اینها 10 گل محبوبی هستند که می توان به عنوان هدیه در مناسبت های مختلف به دیگران داد.

 10 گل محبوب به عنوان هدیه

آیا انتخاب گل های مناسب برای گنجاندن در دسته گل برای شما دشوار است؟ اگر پاسخ شما به هر یک از این سوالات مثبت است، باید به خواندن ادامه دهید. این ده گل در دنیا بسیار محبوب هستند.به نزدیکترین گل فروشی خود بروید زیرا این 10 گل می خواهند قلب و چشمان شما را با زیبایی خود کاملاً شکوفا کنند. همانطور که گلها چشمگیر و باشکوه هستند، هدیه دادن از صمیم قلب به جای چیزی مادی، همیشه راهی برای به دست آوردن قلب کسی خواهد بود.

ارسال گل برای هدیه به ایران و خارج از ایران

انتخاب هدیه برای کسانی که دوست دارید به روشی متفاوت خوشحالشان کنید، کار چندان ساده ای نیست. گزینه های متفاوتی برای خرید هدیه وجود دارد؛ اما پیدا کردن آنچه که هدیه شما را خاص و به یادماندنی بکند، شرط اصلی است. اگر در خارج از کشور زندگی می کنید و قصد دارید تا برای دوستان و خانواده خود هدایای خاص و سفارشی برای مناسبت های مختلف ارسال کنید شهرکادو به شما کمک خواهد کرد.

شما در سایت شهرکادو می توانید انواع گل شامل انواع دسته گل، باکس گل، سبد گل و تاج گل را از طریق شهرکادو سفارش دهید تا در سریع ترین زمان ممکن با کیفیتی بالا ارسال شود.

  1. گل رز

گل رز که با توجه به شکل و رنگ های متنوعش به عنوان محبوب ترین نوع گل در جهان شناخته می شود، همیشه هدیه ای صمیمانه می باشد. همراهی گل رز با عشق یکی از عوامل اصلی جذابیت آن است. ممکن است قبلاً شنیده باشید که گل رز به عنوان نماد جهانی عشق است و به عنوان مثال این گل رز را به گزینه ای فوق العاده برای هدیه روز ولنتاین تبدیل می کند.

مناسبت ها

 با وجود اینکه گل رز رایج ترین گل و نماد عشق است، مناسبت های دیگری به جز روز ولنتاین وجود دارد که گل رز برای هدیه دادن به عزیزان شما مناسب است. در واقع، می توانید هر زمان که بخواهید به کسی بگویید «دوستت دارم» بدون اینکه تاریخ یا تعطیلات مهمی باشد، و یک گل رز تقدیم کنید.

  1. گل لاله

باورنکردنی است که لاله ها چگونه از طریق ظاهر و رنگ هایشان می گویند «بهار است». این در واقع یکی از 10 گل محبوبی است که به دلیل سادگی و همچنین به دلیل جنبه های لذت بخش و رنگارنگ آن می توان به عنوان هدیه داد.

مناسبت ها

از آنجایی که دما در نقاط خاصی از کره زمین کمی گرمتر می شود، این گل های چند ساله از اولین گل هایی هستند که شکوفا می شوند. کوه های تین شان محل پیدایش لاله ها هستند و امپراتوری عثمانی در قرن پانزدهم شروع به پرورش آن ها کرد. معنی گل لاله به عنوان یکی از 10 گل پرطرفدار برای هدیه دادن، ارتباطی با عشق کامل و عمیق دارد. اگر می خواهید عزیزان خود را با هماهنگی شکوفا کنید، گل لاله یک گل کلاسیک است که قرن ها مورد علاقه بسیاری بوده و به معنای عشق پیوسته است. آنها برای هدیه دادن به کسی که عشق عمیق و بی قید و شرط به او دارید، چه شریک زندگی، فرزندان، والدین یا خواهر و برادرتان ایده آل هستند.

  1. گل ژربرا

وقتی صحبت از ژربراها به میان می آید، مصریان اعتقاد راسخ داشتند که آنها نمادی از نزدیکی به طبیعت و دلبستگی به خورشید هستند، در حالی که سلت ها فکر می کردند غم و اندوه و استرس های زندگی روزمره را کاهش می دهند. به طور کلی، ژربرا نماد بی گناهی، خلوص، نشاط و عشق وفادار است. ژربرا نیز بسیار محبوب است، البته نه به اندازه گل رز. از آنجایی که آنها بومی آفریقای جنوبی و در واقع تمام آفریقا هستند، این گل ها گاهی اوقات به عنوان گل های مروارید آفریقایی نامیده می شوند.

مناسبت ها

در دسته گل ها، گل مروارید ژربرا بسیار رایج است. آنها از نظر اندازه و رنگ شبیه گل های مروارید هستند و گلبرگ های زیادی دارند. اگر چیزی که به دنبالش هستید این باشد که عزیزانتان را با یک هدیه معنادار تحت تاثیر قرار دهید، ژربراها یک پک کامل هستند.

  1. گل سوسن

معنی نام “لیلی” از انگلیسی قدیمی “” lilie  و لاتین “” lilium  گرفته شده است. تقریباً همه فرهنگ های جهانی این اصطلاح را به عنوان فرهنگ خود پذیرفته اند. اما گل واقعی “سوسن” به چه معناست؟ هر نوع زنبق دارای اهمیت خاصی است. اما خلوص و باروری معمول ترین تعابیر است. گل زنبق به دلیل زیبایی لطیف و معصومی که دارد با زندگی جدید و تولد دوباره همراه است. اگر می خواهید به کسی گلی پیچیده تر و خوش طعم تر بدهید، گل سوسن انتخاب شماره یک شما هستند.

  1. گل ارکیده

در حالی که ارکیده ها به معنای متفکر بودن، ظرافت، باروری، زیبایی، جذابیت و عشق هستند، آنها شکوفه های عالی برای جشن گرفتن تمام لحظات ارزشمند زندگی هستند و آنها را به یکی از 10 گل محبوب برای هدیه تبدیل می کند. اگر چه تصور می شود که ارکیده ها به سختی رشد می کنند، اما این تنها جذابیت آنها را افزایش داده است. همچنین در طول زمان تعابیر نشاط آور زیادی به آنها داده شده است.

  1. گل زنبق

باز هم گل زیبای دیگری که می آید تا بر چشمان شما چیره شود. فقط با نگاه کردن به آن می توان فهمید که یک گل زنبق است. زنبق یا جنس زنبق، خانواده ای از حدود 300 گونه گیاهی است که شامل برخی از شناخته شده ترین و متنوع ترین گل های باغی در کل جهان است. معانی گل زنبق از نجابت، جوانمردی، خرد، پیام، ایمان و پاکی می رود. این گل ها هدایای فوق العاده ای برای افراد متمایز هستند که در میان جمعیت برجسته هستند. زنبق هایی که به رنگ آبی هستند رایج ترین هستند. با این حال، امروزه رنگ های زیادی مانند بنفش، زرد، صورتی یا نارنجی موجود است.

  1. گل میخک

یکی دیگر از انتخاب های بسیار محبوب گل میخک خیره کننده و جذاب است. معنای این شکوفه به عنوان هدیه به شیفتگی، تمایز و عشق مربوط می شود. بر اساس یک افسانه مسیحی، میخک از اشک های مریم باکره در حالی که عیسی را در حال حمل صلیب تماشا می کرد، رویید. اینگونه با عشق مادری پیوند خوردند.

  1. گل آفتابگردان

اگر گل آفتابگردان، به عنوان یکی از 10 گل محبوب به عنوان هدیه، درج نمی شد، این لیست کامل نمی شد. این گیاه بزرگ و رنگارنگ مظهر خوشبختی است. گل آفتابگردان به دلیل قد بلند و رنگ متمایز زرد و سیاه خود شناخته می شود. آنها به دلیل خورشید نام خود را آفتابگردان گذاشته اند.

  1. گل ادریسی

از آنجایی که ادریسی محبوبیت پیدا کرده است، اظهار نظر هرگز ساده تر از این نبوده است. ویژگی بارز گل ادریسی ، توپ های عظیم آنها است که از شکوفه های کوچک ساخته شده اند. گل ادریسی  قبلا فقط به رنگ آبی یا سفید بود. در حال حاضر بسیاری از گل ادریسی با طیف های مختلف موجود هستند. حتی ادریسی های ایربراش شده نیز در طیف وسیعی از ترکیب رنگ ها وجود دارند.

  1. گل شیپوری

با وجود داشتن کلمه سوسن در نام خود، گل شیپوری به هیچ وجه شبیه دیگر گونه های سوسن نیست. گل شیپوری یکی از گل های عروس بسیار محبوب هستند. این به دلیل رنگ سفید سنتی زنبق است. به دلیل منحصربه فرد بودن گل، اغلب از آن برای نشان دادن آیین های عبور از زندگی استفاده می شود. به طور گسترده تر، معنی گل شیپوری پاکی، تقدس و وفاداری است که به اهمیت مذهبی آن برمی گردد.

اکنون که به معنای 10 گل محبوب به عنوان هدیه کاملاً آگاه هستید، انتخاب بعدی شما چه خواهد بود؟ یک چیز مسلم است – هر گلی که انتخاب کنید، کسی را بسیار خوشحال خواهید کرد.