عمومیکسب و کار ایرانی

معرفی معروفترین و بهترین وکلای ایران

در این مقاله سعی داریم 10 تا از بهترین وکیل ایران را به شما معرفی کنیم؛ بسیاری از افراد نمی توانند زمان بروز مشکلات متعدد حقوقی، در دادگاه از خود دفاع کنند و البته فن بیان قوی ندارند که در این گونه مواقع بهترین کار کمک گرفتن از وکیل باتجربه و خبره است؛ وکیل به موکلین خود در زمینه رسیدگی به پرونده و به جریان انداختن پرونده کمک بزرگی می کند و همین موضوع موجب شده که افراد برای مراجعه به دادگاه، ابتدا از یک وکیل متعهد و کارکشته مشورت می گیرند. اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید، می توانید در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا وکیل مورد نظر خود را بیابید.

بهترین وکیل ایران کیست؟

در ایران شهرهای متعددی وجود دارد و افراد در هر شهری برای رسیدگی به امور مختلف خانوادگی، کیفری، ملکی و … به دادگاه مراجعه می کنند تا مشکلشان برطرف شود؛ زمانی که افراد خودشان نتوانند از عهده حل مشکل شان بربیایند یا در برابر دادگاه، نتوانند به خوبی صحبت کنند، از بهترین وکیل ایران کمک می گیرند. وکیل به کسی گفته می شود که می تواند مشکلات موکلین خود را با دقت و حوصله بررسی کند و علل بروز مشکل را بیابد؛ وکیل از تجربه زیادی برخوردار است و همین مسئله موجب می شود تا بتواند پرونده ها را به درستی به پایان برساند؛ بهترین وکیل ایران شهرت و محبوبیت زیادی بین موکلین خود دارد و تمام سعی خود را به کار می گیرد تا رضایت آن ها را جلب کند.

انواع وکالت

بلاعزل: به نوعی از وکالت گفته می شود که موکل هیچ حقی برای عزل وکیل و فسخ قرار داد ندارد. تام الاختیار: در این نوع وکالت، بهترین وکیل ملکی در ونک و ایران نیاز ندارد که برای انجام بسیاری از امور از موکل خود اجازه بگیرد. وکالت نامه رسمی: در این نوع از وکالت نامه، وکیل و موکل هر دو قراردادی را عقد می کنند که باید آن قرارداد در دفاتر رسمی ثبت شود.

مطلق: برای انجام گیری این نوع وکالت، موکل به وکیل خود اجازه می دهد تا بتواند وکالت امور توافق شده را انجام دهد؛ وکیل می تواند انجام بسیاری از امور را انجام دهد.

مقید: در این وکالت، موکل سعی خود را می کند که با انجام دادن یک عقد قرارداد، بسیاری از امور و مشکلاتش را به دست وکیل مورد نظرش بسپارد؛ در وکالت مقید، وکیل تنها می تواند امور تعیین شده را در اختیار داشته باشد.

عادی: در عقد این نوع وکالت نامه بین دو طرفین، هیچ گونه نیازی به مراجعه کردن به هر یک از دفاتر رسمی نیست و فقط با نوشتن یک قولنامه انجام می شود.

گودرز افتخار جهرمی

آقای گودرز افتخار جهرمی وکیل پایه یک دادگستری، دارای مدرک دکتری تخصصی حقوق و اقتصاد کشورهای اسلامی و موفق به دریافت مدرک دکتری دولتی حقوق خصوصی از دانشکده حقوق پاریس شده اند. ایشان عضو اسبق هیئت علمی مرکز، عضو اسبق انجمن حقوق قضا، عضو اسبق انجمن بین الملل، عضو سابق کانون وکلای دادگستری مرکز، مدیر گروه رشته حقوق خصوصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران و 32 سال متوالی رئیس دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی بوده اند. این ها فقط جزء کوچکی از سوابق درخشان آقای گودرز افتخار جهرمی بود که برای شما توضیح دادیم. غیر قضایی: در این گونه مواقع، یک نفر امور اداری اش را به یک شخص دیگر می سپارد تا پیگیری کند. برخی از مهم ترین ویژگی های یک وکیل خوب در جدول زیر لیست شده است:

⭐ سطح وکیل: وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ تخصص: ملکی، خانواده، ثبتی، حقوقی، کیفری
📝 خدمات: مشاوره رایگان + پیگیری پرونده
✔️ میزان موفقیت: 90% موفقیت پرونده
💰 هزینه وکیل: بر اساس سختی پرونده ها

10 تا از بهترین وکیل ایران را بشناسید!

علیرضا دانشی

علیرضا دانشی ، وکیل پایه یک دادگستری تبریز، دارای رتبه 4 اختبار کانون وکلای آذربایجان شرقی ، با بیش از 3000 پرونده موفق ، جز وکلای خبره تبریز می باشد. ایشان مولف کتاب “ واکاوی جرائم جنسی کودکان و نوجوانان ” و همچنین موفق به کسب مدرک بین المللی از دانشگاه سن  پترزبورگ روسیه در سال 1392 شده است.  اگر در تبریز با یک موضوع حقوقی درگیر شدید ، برای تسریع بخشیدن و رسیدگی بهتر و اصولی به امور، بدنبال یک وکیل پایه یک دادگستری هستید ، می توانید به وکیل علیرضا دانشی اعطای وکالت نمایید. ایشان وکیل شرکت آذرپی سهند ، وکیل تی پی هلدینگ ، مدیرعامل موسسه مهاجرتی آریا مهاجر درنا و استاد دانشگاه پیام نور می باشد.

شامل کلیه دعاوی کیفری از جمله کلاهبرداری ، خیانت در امانت ، انتقال مال ومنافع غیر ، جعل واستفاده از مجعول ، تحصیل مال از طریق نامشروع ، ربا ، چک شامل کلیه دعاوی راجع به اموال غیر منقول از جمله خلع ید ، تخلیه ، تصرف عدوانی ، خسارات ناشی از تاخیر در انجام تعهدات ، خسارات ناشی از عدم انجام تعهدات ، اسناد مالکیت معارض ، قرارداد مشارکت ، الزام به انجام تعهدات ، الزام به تنظیم سند رسمی انتقال ، سرقفلی ، دستور فروش ، افراز ، تقسیم مال مشاع آدرس : تبریز ولیعصر خیابان قانون بالاتر از دادگستری مجتمع وکلای دادگستری طبقه 6 دانشی

فاطمه ستاری

سرکار خانم فاطمه ستاری، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در شهر ارومیه و تبریز، عضو مرکز وکلای دادگستری و از بهترین، موفق ترین و با تجربه ترین وکلای آذربایجان. فارغ التحصیل ارشد رشته حقوق بین الملل از دانشگاه آزاد تهران مرکز و (دکترای تجارت بین الملل از دانشگاه استانبول) می باشند. ایشان با بیش از 18 سال سابقه کار در وکالت در انواع دعاوی ها هستند و یکی از وکلای زن خبره در ارومیه می باشند. در صورت نیاز هموطنان در اقصی نقاط ایران به تنظیم هر گونه دادخواست، شکواییه، لایحه و قرارداد و … آقای دکتر محمد تقی زاده پس از مشاوره تلفنی و شنیدن اظهارات شما و بررسی مدارک از طریق ایمیل یا پیام رسان های مجازی، بر اساس خواست شما نسبت به تنظیم و ارسال متون مورد نیاز شما اقدام می نماید.

دکتر بهمن کشاورز

دکتر بهمن کشاورز در شهر بزرگ تهران وکیل پایه یک دادگستری هستند که دارای سوابق بسیار درخشان کاری بوده و از رزومه علمی بسیار قوی نیز برخوردار هستند . نامبرده در حوزه های متعدد وکالتی فعالیت مینمایند . همچنین ایشان دارای سابقه قضاوت نیز میباشند و در این موارد کارنامه کاملا درخشانی دارند. آقای دکتر امین گلریز به عنوان بهترین وکیل ایران شناخته شده اند. تخصص و مهارت :

  • عضو کانون وکلا دادگستری مرکز
  • رتبه یک دکتری حقوق
  • رتبه دوم کارآموزی قضات
  • عضو هیات علمی دانشگاه
  • نویسنده کاملترین شرح بر قانون مجازات اسلامی
  • پژوهشگر برتر کشور
  • سابقه قضاوت
  • مشاورحقوقی

ثریا جعفری

ثریا جعفری وکیل پایه یک دادگستری به عنوان بهترین وکیل کرج با کسب موفقیت های پی در پی در پرونده های متعدد حقوقی بالاخص موضوعات ملکی ،سرقفلی ، حق کسب و پیشه و تجارت ،خلع ید ،تنظیم سند و دعاوی خانواده مهریه ،طلاق ،اجرت المثل و دعوای شهرداری ، کمیسیون ماده 100, دیوا ن عدالت اداری، گزینه ای عالی به عنوان وکیل برتر برای افرادی است که حساسیت و دغدغه ی پیروزی و موفقیت در پرونده های خود را دارند .خانم ثریا جعفری به همراه تیم حقوقی متشکل از وکلای زبده و خبره پایه یک دادگستری ،درصد موفقیت شما را در پرونده ها دو چندان می نماید ،طعم شیرین پیروزی و موفقیت را با انتخاب وکلای متبحر در کرج که به صورت تیم ورک ،پرونده های شما را پشتیبانی می کنند ،تجربه کنید و از نتیجه نهایی کار خرسند باشید .

دکتر محمد تقی زاده

دکتر محمد تقی زاده ، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در شهر تهران ، عضو کانون وکلای دادگستری مرکز و از بهترین ، موفق ترین و با تجربه ترین وکلای ایران و فارغ التحصیل از دانشگاه دولتی علامه طباطبایی تهران می باشند. صبر ، حسن سابقه ، صداقت ، پاسخگویی ، دقت نظر در اظهارات مراجعین و ارائه راه حل مطلوب و پیگیری مجدانه در پرونده های وکالتی سبب گردیده تا ایشان در زمره وکلای خوشنام کشور قرار گیرند . در کارنامه شغلی دکتر محمد تقی زاده ، سابقه وکالت در پرونده های کلان و جنجالی مشاهده می گردد.

جالب آنکه اعضای خانواده دکتر محمد تقی زاده نیز حقوقدان بوده و برادر و پدر ایشان نیز از وکلای خوشنام پایه یک دادگستری می باشند. پدر دکتر محمد تقی زاده فارغ التحصیل رشته حقوق از دانشگاه ملی ایران ( شهید بهشتی ) پیش از انقلاب می باشد و بیش از 50 سال سابقه کار حقوقی دارد. در صورت نیاز هموطنان در اقصی نقاط ایران به تنظیم هر گونه دادخواست ، شکواییه ، لایحه و قرارداد و … آقای دکتر محمد تقی زاده پس از مشاوره تلفنی و شنیدن اظهارات شما و بررسی مدارک از طریق ایمیل یا پیام رسان های مجازی ، بر اساس خواست شما نسبت به تنظیم و ارسال متون مورد نیاز شما اقدام می نماید.

وکیل سجاد موسوی

وکیل سجاد موسوی وکیل مجرب و توانمند با بیش از چندین سال سابقه کار حقوقی و قضایی در عرصه وکالت و دانش پژوه دوره دکتری حقوق از دانشگاه تهران می باشد. ایشان مقالات متعدد علمی و پژوهشی و ارائه مقاله در همایش های ملی و بین المللی را در رزومه خویش دارند. کارنامه علمی درخشان، حسن شهرت و تجربه عملی ایشان در پرونده های مطروحه در محاکم قضایی، منجر به کسب رضایتمندی موکلین گردیده است. دفتر وکالت آقای موسوی متعهد به ارائه بهترین و باکیفیت ترین خدمات حقوقی، جهت جلب رضایت کامل موکلین خود می باشد. از جمله خدمات وکیل آقای موسوی عبارتند از:

1.وکالت در کلیه دعاوی حقوقی اعم از ملکی، سرقفلی، مصادره اموال، تخلیه ملک تجاری و مسکونی، وصیت، ارث، خانوادگی، طلاق، اختلافات پیمانکاری، الزام به تنظیم سند، فسخ قرارداد، ابطال قرارداد، خلع ید
2. وکالت در کلیه دعاوی کیفری اعم از کلاهبرداری، اختلاس، ارتشاء، قاچاق کالا وارز، جرم مواد مخدر، جرائم تعزیرات حکومتی پولشویی، مطالبه دیه، قتل، جرائم رایانه ای، جرائم پزشکی
3. وکالت در دیوان عالی کشور
4. داوری در کلیه قراردادهای داخلی بین اشخاص و شرکت ها
5. وکالت در کمیسیون های ماده صد شهرداری و کمیسیون های مالیاتی
6. تنظیم قراردادهای مشارکت در ساخت و قراردادهای تجاری و بازرگانی و کلیه قراردادهای داخلی و بین المللی