عمومیکسب و کار ایرانی

تاثیر گن ساعت شنی در ورزش

جزو تجهیزاتی محسوب می شود که اکثر افراد برای دستیابی به اندام متناسب و خوش فرم از آن استفاده می کنند. افراد معمولا به فکر روش های ساده و سریع  لاغری هستند که قصد دارند با استفاده از گن لاغری اسلیپ زنانه در هنگام حرکات، چربی های موجود در شکم را آب کنند. البته باید توجه داشته باشید که این روش هم مانند سایر راه های لاغری مزیت ها و مضراتی را به همراه دارد. پس باید به نکات مهم در این زمینه توجه داشته باشید. در ادامه با ما باشید تا شما را با نکات مهم در این زمینه آشنا کنیم.

فواید استفاده از گن کلمبیایی اصل در حین ورزش

افرادی که به فکر لاغری هستند، معمولا از روش های متنوع برای افزایش چربی سوزی استفاده می کنند. توجه داشته باشید که هر یک از روش ها مزیت های خاص خود را دارند و افراد با توجه به شرایط خود باید از بهترین روش ممکن استفاده کنند. استفاده از گن ساعت شنی هم جزو روش های مناسبی است که به لاغری در عین ورزش کمک می کند. برخی از مزیت های استفاده از گن لاغری ساعت شنی در هنگام ورزش کردن عبارت است از:

  • تغییر شکل اندام و استایل با گن های پروتز دار: یکی از مهم ترین مزیت استفاده از گن های لاغری در حین ورزش، این است که موجب کاهش سایز فوری و فشردن چربی ها می شود. در نتیجه فشرده شدن چربی ها و اندام های بدن باعث می شود که بدن زیباتر دیده شود. در این صورت افراد زودتر به اندام دلخواه خود دست پیدا می کنند.
  • کاهش اشتها: با توجه به اینکه پوشیدن گن باعث ایجاد فشار در قسمت های مختلف شکم و پهلو می شود، پس فضای خالی کمتری در معده باقی می ماند. در این صورت اشتها فرد برای غذا خوردن کاهش پیدا می کند و لاغری تسریع می شود.
  • افزایش سوخت و ساز بدن: پوشیدن گن لاغری بلند پادار موجب افزایش دما در قسمت هایی از بدن می شود. در این صورت موجب افزایش سوخت و ساز و تعریق در بدن شده که استفاده از آن در حین ورزش های هوازی، برای لاغری بسیار مناسب است.
  • قابل استفاده برای تمام افراد: این مدل گن ها را در سایز و اندازه های مختلف تولید می کنند، در این صورت هر فردی و با هر سایزی می تواند به راحتی از گن لاغری استفاده کند

افزایش اعتماد به نفس: افرادی که در حین ورزش از گن استفاده می کنند، معمولا رضایت بیشتری از اندام خود داشته و در این صورت اعتماد ان ها افزایش پیدا می کند.

نکته:برای مشاهده محصولات بیشتر و برای اگاهی از قیمت گن پادار میتوانی به صفحه اینترنتی ما مراجعه کنید.

مضرات پوشیدن در حین ورزش

علاوه بر مزیت های بسیار زیادی که پوشیدن گن لاغری ساعت شنی تاپی بر روی لاغری دارد، ممکن است مانند سایر روش های لاغری مضراتی هم داشته باشد. به همین دلیل افرادی که از گن لاغری در حین ورزش استفاده می کنند، باید مراقبت های لازم را انجام دهند. برخی از مضرات استفاده از گن ها در حین ورزش عبارت است از:

  • می تواند موجب کم آبی بدن شود: زمانی که در حین ورزش کردن از گن لاغری استفاده می کنید، دما بدن افزایش پیدا می کند و در نهایت بدن با تعریق بیش از حد ممکن مواجه خواهد شد. در این صورت ممکن است که بدن در طولانی مدت با کم آبی مواجه شود. اما برای کاهش این علائم باید کاملا هیدراته شوید و روزانه حداقل 8 لیوان آب را مصرف نمایید.
  • می تواند عضلات کمر را تحت تاثیر قرار دهد: هنگام بستن گن لاغری در حین ورزش، عضلات شکم شما به خوبی فعالیت نمی کند. در این صورت استفاده از گن های ساعت شنی موجب ضعف عضلات کمر و شکم خواهد شد.
  • بر تنفس تاثیر می گذارد: استفاده از گن لاغری موجب گرفتگی، ناراحتی و احساس فشار در بدن می شود. در این صورت هنگام ورزش، کیفیت عمق تنفس شما دچار اختلال شده و امکان دارد که ظرفیت ریه را 30-60 درصد کاهش پیدا کند.

چگونه گن لاغری مناسب را خریداری کنیم؟

امروزه افراد زیادی خواهان خرید گن لاغری هستند تا زیبایی اندام خود را افزایش داده و به لاغری بدن کمک کنند. امروزه گن ها را در سایز و مدل های متنوع تولید می کنند که افراد با توجه به سایز و شرایط خود می توانند بهترین مدل را خریداری کنند. شما برای خرید گن های لاغری، باید خرید خود را از طریق مراکز معتبر انجام دهید. چرا که خرید یک محصول بی کیفیت ممکن است برای بدن ضرر داشته باشد و نتیجه عکس به عمل آورد.

برای خرید گن لاغری، می توانید به مراکز معتبر مراجعه کرده و خرید خود را به صورت حضوری انجام دهید. همچنین شما می توانید برای خرید گن لاغری، به صورت آنلاین و غیرحضوری هم اقدام نمایید. در این صورت با مراجعه به سایت های مختلف می توانید گن های زیادی را مشاهده کرده و بهترین مدل را انتخاب نمالید. توجه داشته باشید که گن لاغری را متناسب با بدن خود خریداری نمایبد تا با مشکل مواجه نشوید.

The effect of the hourglass in sports

گن ساعت شنی

گن ساعت شنی ،گن لاغری و نوعی لباس است که هدف اصلی برای استفاده از آن فشرده سازی و پوشاندن چربی های بدن میباشد. استفاده از انواع گن باعث فشرده سازی چربی های آن بخش شده و باعث میشود که تا چند سانتی متر از حجم بدن کمتر شود.استفاده از لاغری باعث میشود انحنای کمر باریک تر نشان داده شود و همین امر اعتماد به نفس و زیبایی رو چند برابر میکند.همچنین استفاده از انواع محصولات گن ساعت شنی لاغری به منظور رژیم های لاغری و ورزشی امری متداول است.

گن های ساعت شنی لاغری گزینه ای مقرون به صرفه و همچنین فوری برای کاهش سایز و کاهش وزن بوده و همچنین غیر قابل مشاهده از زیر لباس است.از انواع گن ساعت شنی لاغری میتوان به گن ساعت شنی تاپی ، گن ساعت شنی شکمی اشاره کرد.گن ساعت شنی لاغری برای افرادی که چند هفته از عمل جراحی زیبایی لیپوماتیک یا لیپوساکشن و ابدومینوپلاستی آنها گذشته و رخم هایشان خوب شده و می خواهند بدنشان خوب فرم بگیرد بسیار مفید است.

این گن لاغری همچنین برای مادرانی که به تازگی زایمان کرده اند و افتادگی و شل شدگی شکم دارند و میخواهد این مشکل را سریع تر حل کنند خیلی عالی است.همچنین برای ورزشکارانی که از مشکل چربی ناحیه شکم رنج می برند و دنبال راه حلی سریع و آسان برای از بین بردن چربی های اضافی دور شکم هستند ، گن ساعت شنی بسیار مناسب می باشد.برای افراد عادی که در طی فرایند های روزانه و سرکار و … میخواهند سایز کم کنند هم این گن به شدت توصیه می شود.

انواع گن ساعت شنی ( گن شنی اصل )

گن ساعت شنی دارای انواع مختلفی در بازار می باشد. گن های دارای 3 یا 6 قزن بسیار محکم در جلو گن و در دو مدل و یا می باشد. گن ساعت شنی 9 فنره دارای لاتکس داخلی به همراه 9 فنر می باشد که باعث ایجاد گرمای شدید در ناحیه شکم و پهلو می شود.در مقابل گن ساعت شنی 25 فنره دارای دورویه لاتکس هم در لایه زیرین و هم در لایه بیرونی آن قرار داد و باعث ایجاد گرمای بسیار شدید تر نسبت به گن ساعت شنی 9 فنره در ناحیه می گردد.

نکته:برای مشاهدده قیمت گن پروتز دار میتوانید به وبسایت ما مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را ثبت سفارش کنید.

گن ساعت شنی تاپی یا گن ساعت شنی شکمی ؟ کدام مورد مناسب است؟

در دو نوع شکمی و تاپی در بازار عرضه می گردد. به گن تاپی در بازار ایران گن ساعت شنی بند سوتینی هم می گویند اما فقط مختص به بانوان نیست بلکه آقایان هم می توانند از این گن نیز استفاده کنند.

گن ساعت شنی شکمی نواحی شکم و پهلو را به خوبی پوشش می دهد و باعث چربی سوزی در این نواحی می شود. اما گن ساعت شنی تاپی یا همان بند سوتینی دارای دو بند در بالای گن می باشد که باعث پوشش دهی بیشتر در ناحیه کمر می گردد. به همین جهت هم آقایان و هم خانم های عزیز می توانند از گن ساعت شنی شکمی و تاپی استفاده کنند. در بدن افراد که افتادگی پوست دارند حتماْ گن ساعت شنی تاپی یا همان بند سوتینی پیشنهاد میگردد.

تمامی مدل های گن شنی دارای دو مدل شکمی و تاپی هستند. بطور مثال ما در دسته بندی و داریم و در دسته بندی 25 فنره ها نیز به همین صورت و داریم که هر دوی آنها در فروشگاه ما موجود می باشد.

مزایای گن ساعت شنی

  • مناسب جهت استفاده در زمان تمرین ورزشی پیاده روی و‏‏.‏‏‏‏.‏‏
  • مناسب جهت استفاده زیر لباس بعنوان گن
  • کاهش یک تا دو سایز بلافاصله بعد از پوشیدن
  • فرم گرفتن کمر پس از استفاده مداوم
  • آب شدن و از بین رفتن چربی در ناحیه شکمی
  • دارای سایز بندی S/M/L/XL/XXl
  • استفاده مداوم طبیعی جهت تسریع در عمل چربی سوزی و افزایش دمای میانی بدن

نکته:یکی از دغدغه های بسیار مهم خریداران این است که محصولی را که خریداری میکنند قیمت مقرون به صرفه ای داشته باشد جهت اگاهی از قیمت گن تاپی ساعت شنی میتوانید به ادرس اینترنتی ما مراجعه کنید.