سبک زندگی

معنی این کاربر به علت تخلفات محرز تعلیق می باشد

امروزه غیرفعال شدن یا Disable شدن پیج اینستاگرام یکی از بزرگ‌ترین کابوس‌های کاربران آن است. به دلیل این‌که در حال حاضر اینستاگرام محبوبیت زیادی در سراسر جهان دارد و اکثر افراد اوقات فراغت خود را در آن سپری می‌کنند. حتی عده خیلی زیادی از طریق پیچ اینستاگرام خود درآمدهای میلیونی دارند. پس قطعا غیرفعال شدن پیج اینستاگرام برای هرکسی می‌تواند به نوعی چالش برانگیز و ناراحت کننده باشد. در ادامه این مطلب با مجله تکنولایف همراه باشید تا اگر در حساب اینستاگرام خود با پیغام your account has been disabled for violating our terms مواجه شدید، بدانید بعد از آن چگونه باید عمل کنید. در واقع ما راه برگرداندن اکانت غیرفعال شده اینستاگرام را به شما آموزش خواهیم داد.

ارورهای متداول دیگر در اینستاگرام:

رفع ارور We Restrict Certain Activity To Protect Our Community اینستاگرام

 

آموزش برگرداندن اکانت غیرفعال شده اینستاگرام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در این بخش قصد داریم به بررسی چگونگی رفع دیسیبل اکانت اینستا بپردازیم. اما قبل از آن لازم است بدانید که اصلا چرا همچین اتفاقی می‌افتد و در نهایت راهکارها و روش‌های رفع آن چیست؟ اول از همه باید بدانید به طورکلی چه دلایلی باعث بسته شدن پیج اینستاگرام شما می‌شود؟ خب درحقیقت در زمینه غیرفعال شدن اکانت اینستاگرام سه دلیل اصلی می‌تواند نقش داشته باشد که شامل:

هر کدام از سه دلیل اصلی ذکر شده در این زمینه می‌تواند جای بحث فراوانی داشته باشد که بعضی از آن‌ها را برای شما باز می‌کنیم و توضیح خواهیم داد. چون قطعا بعد از مطرح کردن سه لیل اصلی دیسیبل اکانت اینستا شما سوالات زیادی برای رسیدن به منطقی‌ترین و قانع‌کننده‌ترین جواب دارید که ذهن شما را درگیر خواهد کرد. مثلا:

1. نقض قوانین اینستاگرام اصلا به چه معناست؟

خب قطعا می‌دانید که هر شبکه اجتماعی قوانین و شرایط خاص خودش را دارد که رعایت کردن آن ضروری‌ست و نباید از حریمی که برای ما در نظر گرفته شده است عبور کنیم. مثلا هنگامی که شما برای اولین بار در اینستاگرام قصد دارید حساب کاربری ایجاد کنید در زمان ثبت‌نام در این شبکه اجتماعی، شرایط و ضوابط ضروری و مهم در آن برای شما نمایش داده می‌شود تا آن را بخوانید و تیک بزنید. بعد از آن امکان این به شما داده می‌شود که وارد حساب کاربری خود شوید.
اگر بخواهیم برخی از قوانین موجود در اینستاگرام را به صورت خلاصه برای شما شرح دهیم باید بدانید، استفاده از فالوئر، لایک فیک، ارسال پست‌ شامل قوانین کپی‌رایت، محتوای جنسی، مطالب نژادپرستانه، آزار و اذیت دیگران و خیلی از موارد دیگر که قطعا در صورت خواندن قوانین با آن آشنایی دارید، ممنوع است. بین مواردی که ذکر شد شاید خیلی از افراد به درستی با قوانین کپی‌ رایت اینستاگرام آشنایی نداشته باشند به همین دلیل آن را بیشتر برای شما شرح خواهیم داد.

 

شاید نیاز داشته باشید:

بازیابی اطلاعات حذف شده اینستاگرام

 

2. چرا استفاده از VPN در غیرفعال شدن اکانت اینستاگرام تاثیر دارد؟

استفاده از vpnهای متعدد و اتصال به حساب کاربری، از سرورهای متفاوت از مواردی است که احتمال دیسیبل شدن اکانت اینستا شما در آن وجود دارد. غیر از امکان بسته شدن پیج اینستاگرام به دلیل اشتباه هوش مصنوعی، استفاده از vpn نیز یکی از موارد مهم و تاثیرگذار در این مسئله به شمار می‌رود.
پس کاربران وقتی طی مدت کوتاهی با استفاده از چندین vpn و چندین سرور مختلف به حساب خود متصل می‌شوند، در واقع اینستاگرام آن‌ها را ربات تشخیص داده و صفحه‌شان را می‌بندد.
خب حال می‌رسیم به بخش اصلی داستان که برگرداندن اکانت غیرفعال شده اینستاگرام است. برای این مورد سه روش وجود دارد که در ادامه آن‌ها را برای شما شرح خواهیم داد.

 

 

 

 1) روش اول برگرداندن اکانت غیرفعال شده اینستاگرام:

در این روش فرض را بر این می‌گذاریم که به دلیل نقض قوانین اینستاگرام حساب شما بسته شده است. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که انجام اقدامات لازم برای رفع دیسیبل اکانت اینستا شما به معنای بازگشت قطعی آن نیست، پس صددرصد نمی‌توانید امیدوار باشید.
اول از همه باید بدانید اگر هوش مصنوعی و بات‌های اینستاگرام باعث غیرفعال شدن حساب کاربری شما شده‌اند، می‌توانید درخواست باز شدن حسابتان را اعلام کنید تا صفحه شما مجدد بررسی شود. مدت زمان بازگشت حساب کاربری برای بعضی افراد 3 روز و برای بعضی دیگر تا 20 روز هم می‌تواند طول بکشد. خب حال برای امتحان کردن شانس خود برای بازگرداندن اکانت غیرفعال شده اینستاگرام می‌توانید مراحل زیر را بادقت دنبال کنید.

 

بیشتر بخوانید:

چطور حالت شب اینستاگرام را فعال کنیم؟

 

2) روش دوم برگرداندن اکانت غیرفعال شده اینستاگرام

در این روش نیز مثلا به دلیل نقض قوانین اکانت شما غیرفعال شده است. روش دوم در واقع خلاصه‌ای از روش اول است. اینستاگرم به تازگی صفحه‌ای ایجاد کرده که هر کدام از کاربران این شبکه اجتماعی حال به هر دلیلی با پیغام “your account has been disabled for violating our terms” روبرو شدند، بتوانند از این صفحه مشکلات اکانت خود را پیگیری کنند. در واقع این صفحه برای برگرداندن اکانت غیرفعال شده اینستاگرام کاربرد دارد و باید اطلاعاتی از حساب کاربری خود را در آن وارد کنید. اطلاعات این صفحه تقریبا با موارد گفته شده در روش اول یکسان است.

3) روش سوم برگرداندن اکانت غیرفعال شده اینستاگرام به دلیل نقض قوانین

روش سوم نیز به دو روش قبلی شباهت زیادی دارد اما در این روش شما باید یک صفحه دیگر را پر کنید تا به هدف خود برسید. این صفحه محتوایی مانند صفحه‌ای که در روش دوم اعلام کردیم دارد تنها چند مورد آن متفاوت است.

 

حتما تاکنون نیاز داشته اید:

روش های دانلود عکس پروفایل اینستاگرام افراد

 

جمع‌بندی

امیدواریم مطالب این مقاله به شما برای رفع غیرفعال شدن اکانت اینستاگرام کمک لازم را کرده باشد. اما در نهایت این مسئله را در نظر داشته باشید که اگر ایمیلی از طرف اینستاگرام دریافت نکردید، چندین بار با فاصله به support@instagram.com ایمیل بفرستید و مشکل‌تان را با ذکر اینکه اکانت شما بی‌دلیل بسته شده توضیح دهید. اگر شما نیز راه‌حل کاربردی برای رفع مشکل دیسیبل اکانت اینستا می‌دانید، خوشحال می‌شویم نظرات خود را با کاربران تکنولایف به اشتراک بگذارید.

 

سؤالات متداول

نقض قوانین اینستاگرام اصلا به چه معناست؟

قانون کپی رایت اینستاگرم شامل انتشار هر نوع مطلبی است که حق انتشار یا مالکیت آن با شما نباشد. یعنی برای هر نوع موسیقی خارجی یا حتی ایرانی، تیکه‌ای از فیلم، سریال، تاک‌شوها، بازی‌های ویدیویی یا هر نوع اثر تولید شده باید اجازه انتشار آن را داشته باشیم. در غیر این صورت قانون کپی رایت را زیر پا گذاشته‌ایم و احتمال این وجود دارد که حسابتان بسته شود.

 

چرا استفاده از VPN در غیرفعال شدن اکانت اینستاگرام تاثیر دارد؟

استفاده از vpnهای متعدد و اتصال به حساب کاربری، از سرورهای متفاوت از مواردی است که احتمال دیسیبل شدن اکانت اینستا شما در آن وجود دارد. غیر از امکان بسته شدن پیج اینستاگرام به دلیل اشتباه هوش مصنوعی، استفاده از vpn نیز یکی از موارد مهم و تاثیرگذار در این مسئله به شمار می‌رود. پس کاربران وقتی طی مدت کوتاهی با استفاده از چندین vpn و چندین سرور مختلف به حساب خود متصل می‌شوند، در واقع اینستاگرام آن‌ها را ربات تشخیص داده و صفحه‌شان را می‌بندد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید