فیلم و سریال

محبوب ترین سریال های کمدی جهان

چند سالی است که شاهد درخشیدن تعداد زیادی از سریال‌ها در ژانرهای مختلف بودیم و هر کدام به نحوی تماشاگران مختص به خودشان را جذب کردند. ژانر کمدی هم در این سال بسیار فعال بوده و با ساخته شدن اثرات محبوبی مواجه بودیم. برای آشنایی بیشتر با بهترین سریال طنز خارجی این بخش آسمونی را تا پایان مطالعه نمایید چرا که به معرفی خنده دارترین سریال های خارجی می پردازیم.

1. سریال فرندز (Friends)


بدون شک یکی از معروف‌ترین سریال‌های طنز تلوزیونی Friends نام دارد. مجموعه‌ ای که بسیاری از سینما دوستان با آن بزرگ شده‌اند و خاطرات زیادی از دنیای این سریال دارند. سریال Friends یا «دوستان» مجموعه‌ای کمدی است که برای اولین بار در سال 1994 میلادی (مصادف با سال 1373 شمسی) توسط «مارتا کافمن» (Marta Kauffman) ساخته و به نمایش گذاشته شد. سریال Friends روایتگر زندگی شش نفر از شهروندان نیویورک است که در جریان موضوعات اجتماعی مختلفی قرار می‌گیرند. این مجموعه طولانی چیزی نزدیک به ده سال بر روی آنتن رفت و هر سال در جذب مخاطب ذره‌ای ضعف از خود به نمایش نگذاشت تا نهایتا در سال 2004 به نقطه پایانی خود رسید. حتی رشد سنی بازیگران سریال Friends هم در طول این ده سال مشهود خواهد بود. سه شخصیت زن و سه کاراکتر مرد که دنیای عجیب خودشان را در دل شهر منهتن نیویورک بپا کرده‌اند. در این سریال بازیگرانی چون، دیوید شوییمر، جنیفر انیستون، مت لابلانک، متیو پری حضور دارند.

سریال Friends به عنوان معروف‌ ترین مجموعه کمدی آمریکایی نه فقط در همین منطقه، بلکه در کل جهان محسوب می‌شود.

سریال Friends که بی شک یکی از معروف‌ترین مجموعه‌های طنز آمریکایی شناخته شده و در این مقاله به عنوان یکی از برترین سریال‌های تاریخ نام‌ برده می‌شود، در مجموع نامزد شصت و دو جایزه امی شد. فصل هشتم این سریال هم در سال 2002 به عنوان برترین مجموعه کمدی سال شناخته شد. سریال Friends توانست از سوی مجله ایمپایر به عنوان یکی از 50 سریال برتر تاریخ شناخته شود و در این لیست به جایگاه هفتم دست یافت. حضور نام این مجموعه در لیست گیم شات با توجه به جوایز و افتخاراتی که سریال Friends کسب کرده است، کاملا بدیهی به نظر می‌رسد. چنان چه می‌دانید سریال مذکور طی ده فصل به اتمام رسید و هم‌ اکنون شما می‌توانید تمامی قسمت‌های این مجموعه را تماشا کنید.

2. سیمپسون ها (The Simpsons)


قبل از آن که بخواهید لیستی از برترین‌ های طنز و کمدی تاریخ را برای خود متصور شوید، قطعا بخشی از جستجوهای‌تان مرتبط با دنیای انیمیشن خواهد بود و The Simpsons یا اصطلاحا «سیمپسون‌ها» می‌تواند گزینه خوبی برای حضور در این لیست باشد. انیمیشنی که توسط «مت گرونینگ» (Matt Groening) ساخته شد و از طریق قاب شبکه فاکس به نمایش در آمد. مجموعه The Simpsons تجلی زندگی خانواده‌ای با همین نام در دنیایی عجین شده با فرهنگ و تمدن آمریکایی است و نمایانگر رفتارهای مختلف انسان‌ دوستانه در این دنیای خیالی خواهد بود. خانواده سیمپسون‌ها به عنوان یکی از طولانی‌ ترین مجموعه‌های کمدی پخش شده در تاریخ آمریکا هم محسوب می‌شود و چنان چه می‌دانید مدت‌ها قبل شاهد پخش بیست و هفتمین فصل از این انیمیشن سریالی بوده‌ایم. The Simpsons توسط بسیاری از مجلات خارجی به عنوان یکی از برترین ساخته‌های شبکه فاکس شناخته می‌شود که تا ده فصل ابتدایی برای صداپیشگان این مجموعه در هر قسمت میانگین سیصد هزار دلار درآمدزایی داشته است. این عدد را در تعداد قسمت‌های این مجموعه ضرب کنید تا متوجه شوید که صداپیشگان شخصیت سیمپسون‌ها همگی میلیونر هستند!

در طول پخش این مجموعه که چیزی نزدیک به هفتصد قسمت برآورد می‌شود، The Simpsons توانست سی و یک جایزه امی و چندین افتخار دیگر در مجلات خارجی کسب کند و از همه مهم‌تر، جایگاه ویژه‌ای در رسانه‌ها به خودش اختصاص دهد. به طوری که قطعا حواشی مرتبط با این مجموعه را شنیده‌اید؛ حقایقی که احتمالا بیشتر از «خنده دار بودن» شبیه به واژه «ترسناک» هستند. جالب است بدانید که مجموعه سیمپسون‌ها خالق برخی از اصطلاحات مکتوب در ادبیات آمریکا و لاتین محسوب می‌شود. در طول این سال‌ها The Simpsons قطعا از دوران اوج خود فاصله گرفته است، اما همچنان گزینه خوبی برای طرفداران ژانر کمدی محسوب می‌شوند. مخصوصا آن عده‌ای که از تماشای انیمیشن و پویانمایی‌ های قدیمی لذت می‌برند.

3. تئوری بیگ بنگ (The Big Bang Theory)


The Big Bang Theory هم مانند دو عنوان قبلی، نامی آشنا در لیست برترین‌های تاریخ کمدی محسوب می‌شود و اینکه ما آن را در میان اسامی خودمان قرار دادیم اتفاقی کاملا قابل پیش‌بینی بود. سریال The Big Bang Theory یا اصطلاحا «تئوری بیگ بنگ» یکی از پر طرفدارترین مجموعه‌های تلوزیونی شبکه CBA محسوب می‌شود که برای اولین بار در سال 2007 به نمایش گذاشته شد. مجموعه‌ای که درحال حاضر هنوز به نقطه پایان خود نرسیده و چنان چه می‌دانید برای فصل دوازدهم نیز تمدید شده است. The Big Bang Theory نیز یک مجموعه کمدی آمریکایی مبتنی بر موقعیت‌های مختلف است که در واقع سفری در دنیای اعضای عجیب جوامع آمریکایی قلمداد می‌گردد. The Big Bang Theory بیشتر بر روی جنبه‌های رفتاری و موقعیتی تمرکز دارد و معجونی از اتفاقات جالب و تماشایی است.

در اکثر اوقات این طور به نظر می‌رسد که یک مجموعه تلوزیونی نمی‌تواند پس از شش الی هفت فصل هویت خودش را حفظ کرده به پرتگاه نابودی نیفتد. راستش چندان هم با فرضیه نادرستی طرف نیستیم و سریال The Big Bang Theory از آن دسته مجموعه‌هایی محسوب می‌شود که پس مدتی نقاشی‌های دنیایش رنگ باخته و روابط میان شخصیت‌ها قابل پیشبینی می‌شود. با وجود آن که سریال The Big Bang Theory را همچنان به عنوان یکی از برترین مجموعه‌های تاریخ کمدی به حساب می‌آوریم، اما فراموش نکنید و که این سریال پس از مدتی هیجان و شادابی ابتدایی‌ اش را از دست داده و درست مانند سریال The Walking Daed به پرتگاهی در ناکجا آباد می‌افتد. تماشای این مجموعه کمی نیاز به چشم پوشی از برخی ایرادات درشت دارد که از فصل پنجم به بعد بیشتر هم دیده خواهند شد.

4. مستر بین (Mr. Bean)


اگر تصور می‌کنید که نام‌های اخیر بدون شک محبوب‌ ترین و مشهورترین اعضای این لیست به شمار می‌روند، اصلا تند نروید؛ چرا که از حیث محبوبیت و شهرت قطعا هیچ عضوی از این لیست به پای مستر بین خودمان نمی‌رسد. مجموعه‌ای که «روآن اتکینسون» (Rowan Sebastian Atkinson) را به شهرتی سرسام‌آور رساند و از او شخصیتی فراموش نشدنی در دنیای آثار کمدی ساخت. سریال Mr. Bean (آقای بین) نام مجموعه‌ای است که با بازیگری و نویسندگی روآن اتکینسون تولید شده و به نمایش درآمد. این مجموعه برای اولین بار در سال 1989 میلادی و از طریق شبکه ITV به نمایش درآمد و از همان ابتدا به محبوبیت بسیار زیادی دست یافت و سرانجام در سال 1995 و طی نمایشی تحت عنوان «شب بخیر آقای بین» نقطه‌ای بر پایان سناریوی مستر بین گذاشت.

شخصیت مستر بین کاملا توسط بازیگر همین نقش (یعنی آقای روآن اتکینسون) خلق شد و به گفته او مستر بین مرد میان‌سالی در دنیای کودکان است. شخصیتی بسیار کم‌صحبت و بسیار عجیب که در مواجه با اتفاقات مختلف رفتارهای عجیب و بانمکی را از خودش بروز می‌دهد. چنان چه می‌دانید مجموعه مستر بین، جدا از سریال تلوزیونی‌اش چندین و چند اقتباس بزرگ و کوچک داشته است. از مجموعه انیمیشنی این کاراکتر گرفته تا سریال‌های فرعی و فیلم‌های سینمایی. برای کسانی که مستر بین دنیای هنر هفتم را صرفا در حد چند سکانس کوتاه می‌شناسند، تماشای مجموعه Mr. Bean بسیار هیجان‌انگیز و حیاتی به نظر می‌رسد.

5. باب اسنفجی (Sponge Bob Squarepants)


اگر پیش خود خیال کرده‌اید که مجموعه سیمپسون‌ها تنها عضو انیمیشنی حاضر در این لیست خواهند بود، باید بگویم سخت در اشتباهید و احتمالا در ادامه بیشتر هم به اشتباه خود پی می‌برید. شاید عده‌ زیادی وجود داشته باشند که برخی از نام‌های اخیر را نشنیده باشند، اما اینکه ابعاد شهرت شخصیت «باب اسفنجی» چقدر است اصلا نیازی به بحث کردن ندارد. باب اسفنجی شلوار مکعبی یکی از معروف‌ ترین و مشهور ترین شخصیت‌های کارتونی تاریخ به شمار می‌رود و این تنها به شاخه کمدی مربوط نمی‌شود. Sponge Bob Squarepants که ما نام آن را به اختصار «باب اسفنجی» می‌شناسیم، مجموعه‌ای متعلق به سال 1999 میلادی است که پخش آن تاکنون ادامه دارد و چنان چه می‌دانید این مجموعه برای یک فصل دیگر تمدید شد؛ آن هم در شرایطی که سازندگان فصل اخیر آن را به عنوان اختتامیه مجموعه قلمداد می‌کردند. به واسطه مجبوبیت باب اسفنجی، سازندگان تا به این لحظه 12 فصل از آن را تولید و پخش کرده‌اند که فصل سیزدهم آن نیز در تاریخ 2 اوت 2019 منتشر خواهد شد.

سریال Sponge Bob Squarepants در واقع مجموعه‌ای از موقعیت‌های مختلف را درست مانند فرمول موفق «تام و جری» به نمایش گذاشته و هربار یک داستان جدید را استارت می‌زند. استودیوی سازنده انیمیشن Sponge Bob Squarepants، یعنی کمپانی نیکلودین تا به حال انیمیشن‌های موفق کم‌تعدادی داشته و باب اسفنجی قطعا یکی از معروف‌ترین و موفق‌ترین ساخته‌های این استودیو به شمار می‌رود. ماجراجویی‌های باب اسفنجی و دنیای کوچک اما عمیق یک همبرگر فروشی، سوژه‌های بی‌شماری را در طی این دوازده فصل پخش شده برای‌تان فراهم آورده است که قطعا برای گروه سنی نوجوانان گزینه بسیار خوبی در این روزها محسوب می‌گردد.

6. آشنایی با مادر (How I Met Your Mother)


سریال How I Met Your Mother نیز درست مانند جمعیت قریب به کل اسامی حاضر در این لیست، یک مجموعه آمریکایی است که از قاب CBS برای اولین بار در سال 2004 پخش شد. مجموعه‌ای که با نحوه روایت منحصر به فرد و جنبه‌های مختلفش، معجونی از یک کمدی خاص بوجود آورده است. How I Met Your Mother اگر چه در حد و اندازه‌های دیگر اعضای این لیست به حساب نمی‌آید اما باید بدانید که این مجموعه توانسته برنده 5 جایزه امی شده و در سال 2009 نامزد برترین سریال کمدی سال شود. سریال How I Met Your Mother در سال 2014 رسما به کار خود خاتمه داد و درحال حاضر این مجموعه به طور کامل در دسترس بوده و قابل تماشا کردن است. How I Met Your Mother متشکل از نه فصل نسبتا طولانی است که در کمال ناباوری با دو پایان متفاوت به تصویر کشیده شد. اختتامیه فصل نهم این مجموعه که پایانی بر کل سریال محسوب می‌شود، به دلیل اعتراضات طرفداران با دو پایان متفاوت به تصویر کشیده شد که در نسخه اوریجینال شاهد پایان‌بندی خوب آن بودیم. تماشای سریال How I Met Your Mother قطعا لحظات جذاب و لذت‌بخشی را برای مخاطبین گیم شات رقم خواهد زد.

7. بی شرم (Shameless)


Shameless روایتگر زندگی خانواده‌ ای معمولی و از طبقه کارگر جوامع آمریکایی است که بیشتر بر جنبه‌های خانوادگی و تاثیر برخی اعتیادها و رفتارها بر دنیای دیگران تمرکز می‌کند. Shameless مجموعه‌ای کمدی و درام است که در عین طناز بودن، مفاهیم زیادی برای منتقل کردن دارد.  این مجموعه برای اولین بار در تاریخ 9 ژانویه سال 2011 و از طریق شبکه ShowTime پخش گردید. دیدگاه کلی Shameless به دنیای اقشار کم‌ درآمد ازن سریال تلوزیونی مجموعه‌ای کمدی-درام و بسیار سرگرم کننده ساخته است. Shameless نام اقتباسی از همین نام است که با بازخوردهای وسیع‌ تری نسبت به رقیب بریتانیایی خود مواجه شد و به موفقیت‌های بیشتری دست یافت.

8. ریک اند مورتی (Rick And Morty)


Rick And Morty داستان دو شخصیت کاملا متضاد است که در قالبی از مجموعه‌های انیمیشنی گنجانده شده و چنان چه می‌دانید مدتی قبل شاهد پخش فصل جدیدی از آن بودیم. داستان سریال حول شخصیت ریک که یک دانشمند افسار گسیخته و نسبتا روان‌پریش است می‌چرخد که همراه با مورتی، نوه عجیب و غریبش راهی ماجراجویی‌های بزرگی در تاریخ و مکان می‌شوند. سریال Rick And Morty توسط «جاستین رویلند» (Justin Roiland) تولید شده و وظیفه صداپیشگی هر دو شخصیت ریک و مورتی هم بر عهده او است. سریال انیمیشنی Rick And Morty برای اولین بار در تاریخ 2 دسامبر سال 2013 و از طریق شبکه ادالت سوییم پخش گردید و تا همین چند وقت گذشته شاهد انتشار قسمت‌های جدیدی از آن بوده‌ایم که حسابی مورد توجه طرفداران قرار گرفت. سریال Rick And Morty به واسطه جنبه‌های علمی تخیلی، کمدی و بعضا خشونت‌آمیز و تم سیاهش بیشتر به گروه سنی بزرگسالان پیشنهاد می‌شود.همچنین لازم به ذکر است که مجموعه Rick And Morty جزو آن دسته سریال‌هایی محسوب می‌گردد که بعدها منجر به خلق کتاب‌های مصور و کمیک‌بوک‌هایی از آن شد. در سال 2015 برای اولین بارکمیک بوکی تحت عنوان «بوم!» که اقتباسی از دنیای Rick And Morty بود به انتشار درآمد و این کمیک بوک هم به لطف مجموعه تلوزیونی‌اش با استقبال نسبتا خوبی مواجه شد.

9. چیزهای بهتر (Better Things)


شاید Better Things را بتوان یک کمدی اصیل و در عین حال ساده‌ای دانست که در قحطی این روزهای هنر هفتم، حکم یک معجزه را دارد. در پاییز سال 2016 بود که دست اندر کاران شبکه FX تصمیم به پخش این سریال گرفتند که در واقع می‌توان آن را ترکیبی از مجموعه Master Of None و Louie دانست. کاوش در زندگی چند شخصیت تنها هدف و مقصود Better Things محسوب می‌شود که در عین سادگی با محتوای زیادی تزئین شده است. مجموعه Better Things توسط لوئیس سی کی (Louis C. K) تولید شده و وظیفه کارگردانی و نویسندگی اثر به دوش او است. و خبر خوب این که لوئیس دیگر مانند سابق به عنوان یک باازیگر به جلوی دوربین نرفته و هنر خودش را از پشت دوربین‌ها به رخ بیننده کشیده است. مخاطب حالا این فرصت را دارد که برخلاف کمدی‌های امروزی و جمع کثیری از بلاک‌ باسترهای بی‌ نمک هالیوودی، خودشان را در جایگاه شخصیت اصلی قرار داده و همسو با تصورات او داستان را پیش ببرد. Better Things محصول سال 2016 شبکه FX بی‌شک یکی از بهترین سریال‌های کمدی تاریخ محسوب می‌شود.

1. پارک جنوبی (South Park)


آخرین نام از این لیست طولانی، مجموعه‌ای انیمیشنی محصول سال 1997 میلادی است. مجموعه‌ پویانمایی South Park بدون شک یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای تاریخ کمدی محسوب می‌گردد که البته در نوع خودش مظلوم واقع شده است. South Park یا «پارک جنوبی» ساخته استودیوی کمدی سنترال روایتگر زندگی چند دانش آموز خردسال در یک شهر دور افتاده از منطقه کلورادو است که اصطلاحا آن را South Park نامیده‌اند. منطقه‌ ای که قرار است قواعد جدیدی از طنز پردازی بزرگسالانه را خلق کرده و ساعت‌های طولانی را به طرح موقعیت‌های جدید بپردازد.

این مجموعه در واقع به دلیل مورد تمسخر قرار دادن و نقیضه پردازی نسبت به موضوعات مختلف دنیای سینما و امثالهم به شهرت رسیده است.

تا جایی که هیچ مرزی در طنز پردازی برای خود نمی‌بیند و ناشران کله گنده‌ ای چون مارول و دی سی را هم زیر سوال می‌برد. چنان چه می‌دانید مجموعه پویانمایی South Park که به لطف ویژگی‌های خارق‌العاده‌اش طرفداران خاص خودش را دارد، جزو محدود آثار تلوزیونی حاضر در دنیای ویدئو گیم محسوب می‌شود که مدتی قبل هم شاهد عرضه نسخه جدیدی از بازی South Park بودیم. تماشای South Park قطعا لحظات سرگرم‌کننده را برای مخاطبش رقم خواهد زد.



۳۰ سریال کمدی برتر تاریخ تلویزیون؛ از The Good Place تا South Park [قسمت اول]

وقتی به اطرافمان نگاه می کنیم با اطمینان می توانیم بگوییم که دنیای تلویزیون تاکنون هیچ وقت به این اندازه قوی نبوده است. با درام های تحسین شده ای که هر روزه منتشر می شوند و سرویس های استریمینگی که دسترسی آسان به هزاران کلاسیک کمتر دیده شده را ممکن ساخته اند، به نظر می رسد که اکنون در عصر طلایی جدید تلویزیون زندگی می کنیم. یکی از پرطرفدارترین و پربیننده ترین ژانرهای تلویزیونی ژانر سریال کمدی است که بخش قابل توجهی از سریال های تلویزیونی را به خود اختصاص می دهد و هر سال بر جذابیت و اعتبار آن افزوده می شود. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با ۳۰ مورد از بهترین سریال های کمدی تاریخ تلویزیون آشنا کنیم؛ از انیمه های کلاسیک تا هجویه های اجتماعی و کمدی های سیاه هوشمندانه.

بهترین سریال های کمدی تاریخ تلویزیون

۳۰- The Good Place

یکی از تازه ترین سریال هایی که راه خود را به فهرست بهترین سریال های کمدی باز کرده سریال The Good Place است. این سریال که چهارمین فصل آن نیز در سرویس نتفلیکس منتشر شده توانسته بینندگان و طرفداران بسیاری را به خود جلب کند. The Good Place که به خاطر شوخی بامزه و هوشمندانه، دیالوگ های تصویری (از جمله استفاده بسیار جذاب از سانسور) و ورود به فضاهای موضوعی بزرگی مانند اخلاقیات، دین و فلسفه مورد توجه قرار گرفته داستان زنی تازه فوت کرده به نام النور با بازی کریستن بل را روایت می کند که بعد از احراز اشتباه هویتش از بهشت سر در می آورد. The Good Place داستان مداوم هوشمندانه و طنزآلودی در فضای زندگی پس از مرگ است که نمونه اش را تاکنون ندیده اید. جدید، هوشمندانه و تغییر دهنده ژانر، این سریال جایگاهی ویژه در میان بهترین سریال های کمدی تاریخ تلویزیون دارد.

بهترین سریال های کمدی تاریخ تلویزیون

۲۹- BoJack Horseman

یکی دیگر از سریال های تازه منتشر شده این فهرست، BoJack Horseman کار خود را به عنوان تازه ترین سریال در زمینه سریال های کارتونی خشن و جنجالی آغاز کرد که بهترین گزینه برای طرفداران کارتن های بزرگسالانه South Park و Family Guy به نظر می رسید. بعد از چند فصل، این سریال بار دیگر خود را به عنوان یکی از هوشمندانه ترین، بالغ ترین و جذاب ترین سریال های تلویزیون به اثبات رساند. BoJack Horseman به موضوعاتی مانند افسردگی، اعتیاد، دوستی و بدترین و بهترین چیزهایی که در زندگی وجود دارد می پردازد و بدین ترتیب توانست جایگاهی ویژه در میان شجاعانه ترین و تاثیرگذارترین درام های کمدی تاریخ تلویزیون به دست آورد. BoJack Horseman  پر از برداشت های تازه نسبت به فراز و فرودهای زندگی بوده و با صداپیشه های با استعدادی مانند آرون پال، آلیسون بری و ایمی سداریس کار خود را به پایان رسانده و جایگاه خود را به عنوان یکی از کلاسیک های آینده ژانر درام کمدی تثبیت کرد.

بهترین سریال های کمدی تاریخ تلویزیون

۲۸- Episodes

اگر چه ظاهر این سریال طوری است که به یک داستان با شانس موفقیت اندک می ماند اما مشخص شده که بازی گرفتن از مت لبلان در نقش نسخه ای مغرور و داستانی از خودش در درام کمدی که ژانر کمدی بریتانیا و ایالات متحده را به یک اندازه در خود دارد ایده بسیار خوبی بوده است. سریال Episodes با تمرکز بر روی دو نویسنده بریتانیایی موفق که برای ساخت درام کمدی موفقی برای مخاطبان آمریکایی به هالیوود نقل مکان می کنند، از لبلان به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و از ایده سلبریتی بودن بازیگر اصلی سود می برد. برای این نقش، لبلان برنده جایزه گلدن گلوب نیز شده و بهترین بازی خود پس از دوران سریال Friends را انجام داده است. در طول پنج فصل کوتاه اما جذاب، تمزین گریگ و استفان مانگان، دو نویسنده مشهور بریتانیایی ژانر کمدی، نیز به اندازه بازیگر اصلی سریال موفق بوده اند.

بهترین سریال های کمدی تاریخ تلویزیون

۲۷- New Girl

مدت زمان زیادی طول کشید اما زویی دشانل بالاخره توانست نقش اصلی یک سریال خوب را بدست آورد و در مدت هفت فصل موفق از سریال New Girl که از ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۸ منتشر می شد خوش درخشید، سریالی که باعث به شهرت رسیدنی جیک جانسون و مکس گرینفیلد نیز شد. دشانل در این سریال کمدی نشق جس دی را بازی می کند، معلمی که خود را در رابطه هایی عجیب با چند مرد متفاوت و عجیب و غریب لس آنجلسی می یابد. علیرغم نویسندگی نسبتاً معمولی، هوشمندانه بودن و شخصیت های سریال New Girl باعث جذاب شدن سریال شده و هر اپیزود مخاطبان خود را غافلگیر می کند. روایت تند، شیرین و اغلب تاثیرگذار سریال علیرغم احمقانه بودن داستان باعث شده که تماشای چندباره سریال New Girl نیز خوشایند باشد.

بهترین سریال های کمدی تاریخ تلویزیون

۲۶- Only Fools And Horses

سریال کمدی Only Fools And Horses در سال ۲۰۰۳ به پایان رسید اما به لطف شوخی های بدون تاریخ، شخصیت های متفاوت، سناریوهای خنده دار و دیالوگ ها و تک گویی های جذاب همچنان به عنوان یکی از بهترین سریال های کمدی تاریخ تلویزیون بریتانیا شناخته می شود. این سریال داستان دو برادر به نام های دل بوی و رادنی را روایت می کند که در تلاشی مثال زدنی برای پولدار شدن با مشکلاتی مواجه می شوند. Only Fools And Horses اکنون یک سریال کلاسیک بریتانیایی در نظر گرفته شده، جایگاه یک سریال کالت را دریافت کرده و چندین اسپین آف و حتی یک نمایش موزیکال نیز از روی آن ساخته شده است. با اپیزودهایی که این روزها همچنان هم پخش می شود، Only Fools And Horses در گذر زمان نیز موفق از آب درآمده و یکی از موثرترین و محبوب ترین سریال های تاریخ باقی مانده است.

بهترین سریال های کمدی تاریخ تلویزیون

۲۵- Red Dwarf

یکی دیگر از بهترین سریال های درام کمدی بریتانیایی، سریال Red Dwarf تمامی کلیشه های ژانر را گرفته و به فضا ارتباط داده است. این سریال در واقع ماجراجویی های دیو لیستر را روایت می کند، کسی که از او به عنوان تنها انسان باقیمانده یاد می شود، که همراه با همراهان عجیب و غریبش فضایی را ایجاد کرده اند که تمامی مولفه های ژانر علمی تخیلی و درام کمدی را در خود دارد. علاوه بر این، سریال Red Dwarf یکی از پربیننده ترین و پربحث ترین سریال های تاریخ تلویزیون است که جایگاه خاصی در فرهنگ عامه دارد. این سریال چنان پرطرفدار و محبوب بود که چندین دنباله پرهزینه از روی آن ساخته شد که تازه ترین آن ها The Promised Land نام داشت، سریالی که اوایل سال جاری منتشر شده و توانست جذابیت متفاوت فصول ابتدایی سریال Red Dwarf را بار دیگر تکرار کند.

بهترین سریال های کمدی تاریخ تلویزیون

۲۴- Modern Family

سریال Modern Family که تاکنون ۱۱ فصل از آن منتشر شده، درامی کمدی است که در قالب یک مستند هجوآمیز و بسیار هوشمندانه روایت می شود. این سریال محبوب داستان یک خانواده بزرگ، آشفته و ناکارآمد با جزییات کامل را روایت می کند و با جذابیت خاصی فضای روابط شخصی و خانواده را به تصویر می کشد.  سریال کمدی Modern Family با استفاده از کلیشه های کلاسیک سناریوهای عجیب و غریب و غیرمحتمل و اضافه کردن مقداری درام که به هیچ وجه کار ساده ای نیست، برخلاف سریال های دیگر توانسته براحتی تمام این ویژگی ها را به تصویر کشیده و به شکلی موثر با هم ترکیب کند. با فهرستی از بازیگران مستعد مانند تای بورل، سوفیا ورگارا، اد اونیل، جسی تایلر فرگوسن و سارا هایلند، سریال Modern Family یکی از بهترین سریال های تاریخ تلویزیون از لحاظ بازی بازیگران خود است که هر شخصیت این فرصت را دارد تا بتواند در نهایت حد ممکن جذاب و قابل باور باشد.

بهترین سریال های کمدی تاریخ تلویزیون

۲۳- The IT Crowd

سخت است که بتوان یک سریال کمدی درام مشهور و قابل درکی در تلویزیون بریتانیا پیدا کرد که به اندازه سریال The IT Crowd پر از سکانس های جذاب و خنده دار باشد. با بازی کاترین پارکینسون، کریس اودود و ریچارد آیودی به عنوان سه عضو یک شرکت حوزه فناوری اطلاعات در لندن، این سریال یکی از پربحث ترین و هیستریک ترین کمدی های تاریخ تلویزیون است که هنوز هم صحنه ها و دیالوگ های آن بازگویی می شود. اگر چه در طول هفت سال تنها چهار فصل از این سریال منتشر شد اما The IT Crowd سریالی پر از دیالوگ های هیستریک و گفتگوهای نامتعارف اما جذاب است که با جراحات بد و تلفظ های نادرست اسامی در سر میز شام کامل می شد.

بهترین سریال های کمدی تاریخ تلویزیون

۲۲- Parks And Recreation

اگر چه بعد از انتشار فصل اول با واکنش ها و نقدهای متفاوتی روبرو شد و بسیاری آن را نسخه ای ضعیف از سریال The Office دانستند، سریال کمدی Parks And Recreation در فصول بعدی خود نشان داد که سریال متفاوتی است و به همین دلیل نقدهای بسیار مثبتی نیز دریافت کرد. تا حدود زیادی به لطف بازی های بامزه نیک آفرمن و ایمی پوهلر و نویسندگی جذاب و هوشمندانه، این سریال توانسته تا هفت فصل ادامه یافت و به یک سریال محبوب با جایگاه یک کالت کلاسیک تبدیل شود. این سریال ماجراجویی های بدفرجام مقامات محلی ایندیانا را روایت می کند که تلاش دارند شهرشان را به یک مکان بهتر تبدیل کنند که فضایی پر از خنده با شخصیت هایی قابل باور را ایجاد می کند. رشیدا جونز، عزیز انصاری و کریس پرت که در نقش های مکمل این سریال ظاهر می شوند باعث شده که سریال Parks And Recreation یکی از سریال های پرستاره تلویزیون بوده و شخصیت های متعدد نیز روایت های فراوان از زندگی افراد را تضمین کرده است.

بهترین سریال های کمدی تاریخ تلویزیون

۲۱- South Park

تازه ترین فصل سریال کارتونی South Park که در اواخر سال ۲۰۱۹ منتشر شد، بیست و سومین فصل این سریال بود. تاثیر این سریال بزرگسالانه بر فرهنگ عمومی تقریباً بدون رقیب و بی سابقه است، سریالی که پخش آن از سال ۱۹۹۷ شروع شده و تاکنون شاهد انتشار بیش از ۳۰۰ اپیزود و یک فیلم کامل بوده که نامزد جایزه اسکار نیز شده است. سریال South Park که روایت خنده دار، غیرمعمول و بسیار هیستریک چهار دانش آموز فراری از مدرسه است یکی از بهترین سریال های نسل حاضر به شمار می آید. اما بیشتر از آن می توان این سریال را برداشتی تازه و شجاعانه در ژانر کمدی درام دانست که کلیشه های معمول این ژانر را با تزریق ژانرهای مختلف و طنز تلخ و سوررئال را تغییر دهد. وقتی پای میراث این سریال در دنیای بزرگ تر به میان می آید، تنها کافی است که به دیالوگ های پرطرفدار آن که در جامعه رد و بدل می شود نگاه کرد.

بهترین سریال های کمدی تاریخ تلویزیون

۲۰- Friends

سخت است که بتوان در مورد بزرگی و محبوبیت سریال Friends از زمان شروع و حتی اکنون پس از به پایان رسیدنش صحبت کرد. با انتخاب شخصیت های کلاسیک و تم های تکرار شونده از روابط، دوستی آشکار و فراز و نشیب های زندگی، جای تعجب ندارد که Friends هنوز هم سریالی محبوب است. اگر چه این سریال در فصول پایانی کمی جذابیت گذشته اش را از دست داد اما هنوز هم سریالی مهم از لحاظ فرهنگی است که تماشای چند باره آن نیز جذابیت های خاص خود را دارد. به لطف بازی های بی نقص و متعهدانه، برخی سکانس ها و لحظات ماندگار و تاثیرگذار و لطیفه های فراوانش، سریال کمدی Friends همچنان سریالی پرطرفدار باقی خواهد ماند.

بهترین سریال های کمدی تاریخ تلویزیون

۱۹- Scrubs

در دنیایی که سریال های پزشکی مانند سریال های خانوادگی طرفدار دارند، به لطف موفقیت سریال هایی مانند ER، Grey’s Anatomy و House، سریال Scrubs را می توان روحی تازه در کالبد هر دو ژانر دانست. این سریال کمدی که هنوز هم بار عاطفی فضای خاص خود را حفظ کرده، توانست لحظات دردناک خود را با یک کمدی خاص و رویکردی هوشمندانه نسبت به داستان به تعادل بکشاند. سریال Scrubs پر از بازی های قوی و راضی کننده بوده و از یک نویسندگی خلاصه و الهام بخش نیز سود می برد چنان که می توانست جایگاه بهتری در این فهرست داشته باشد.

بهترین سریال های کمدی تاریخ تلویزیون

۱۸- Futurama

موفقیت سریال کمدی Futurama به عنوان سریالی که بیش از هر عنوان دیگری در این لیست کنسل شده و بار دیگر از نو شروع شده، مرهون ترکیب منحصربفرد ژانرهاست. این سریال همزمان یک انیمیشن بزرگسالانه، یک سریال خانوادگی، یک سریال علمی تخیلی، دارای فضای هجوآمیز تاریک و بررسی رفتارها و تعاملات انسانی است که آن را به یک سریال کالت محبوب تبدیل کرده است. با ترکیبی از شخصیت های متنوع و ماجراجویی های عجیب و غریب فضایی، Futurama سریالی است که نمی توان از آن تقلید کرد. این سریال در ابتدا بعد از چهار فصل کنسل شد و بعد از ساخته شدن یک فیلم که مستقیم به بخش نمایش خانگی فرستاده شد، فصل پنجم نیز به آن اضافه شده و در نهایت پس از هفت فصل یک پایان موفق و احساسی را رقم زد.

بهترین سریال های کمدی تاریخ تلویزیون

۱۷- Brooklyn Nine-Nine

یکی از جدیدترین سریال های کمدی محبوبی که بسیار به موقع منتشر شد، سریال Brooklyn Nine-Nine است که یک سریال کمدی پلیسی بوده و اخیراً برای فصل هشتم تمدید شده است. شخصیت های این سریال توانسته اند جای خود را در میان محبوب ترین و ماندگارترین شخصیت های تلویزیونی باز کرده و به یافتن راه های جدید برای تازه ماندن و همچنین مرتبط و بامزه بودن ادامه می دهند که به لطف نویسندگی بی نقص و جذاب و بازی های خارق العاده بازیگران میسر شده است. توانایی سریال کمدی Brooklyn Nine-Nine در پرداختن به تم های بزرگ و کوچکی مانند هویت، نژادپرستی و خانواده جایی است که این سریال قدرت اصلی و واقعی خود را نشان می دهد. ترکیب این تم ها با برندی هوشمندانه از طنز هجوآمیز و غیرمعمول اما متفاوت باعث شده که Brooklyn Nine-Nine بسیار بالاتر از برخی از بهترین سریال های کمدی سال های اخیر قرار بگیرد.

بهترین سریال های کمدی تاریخ تلویزیون

۱۶- How I Met Your Mother

سریال کمدی How I Met Your Mother سریالی بود که در بهترین مکان و در بهترین زمانپخش شد. در شرایطی که سریال Friends یک سال قبل به پایان رسیده بود، این سریال همان چیزی بود که طرفداران دنیای تلویزیون و به طور خاص علاقمندان سریال Friends به دنبال آن بودند. سریال How I Met Your Mother که زندگی گروهی از دوستان در مسیر زندگی، عشق و همه چیز را روایت می کند، یک سریال کمدی هوشمندانه با روایتی منحصربفرد است. این سریال اگر چه گاهی اوقات دردناک و متاثر کننده می شود اما همیشه باشکوه بوده و یکی از تاثیرگذارترین و قابل درک ترین سریال های این فهرست است. این سریال کمدی در سال ۲۰۱۴ به پایان رسید و نقاط ضعف آن به سادگی توسط لحظات درام موثر و ماندگار آن پوشانده می شدند که ثابت می کند How I Met Your Mother به یک سریال کلاسیک تبدیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: دوقلوهای دوست داشتنی؛ ۱۰ زوج کمدی برتر تاریخ سینما را بشناسید [قسمت دوم]

از «قاپ زنی» تا «دیکتاتور بزرگ»؛ بهترین فیلم های کمدی تمام دوران به انتخاب IMDB


بهترین فیلم های کمدی 2022 را همراه ما بشناسید. لیستی از جدیدترین فیلم های کمدی 2022 در نوشتار جدید فیگار برای شما تهیه شده است.

در نوشتار بهترین فیلم های کمدی 2022 با معرفی فیلم های خنده دار جدید در خدمت شما هستیم. بهترین فیلم 2022 کمدی را بشناسید و در کنار خانواده به تماشای آن بنشینید. فیلم‌های طنز عضو جدانشدنی خانواده های ایرانی می‌باشد.

غالب ایرانیان به فیلم‌های طنز علاقه بسیاری دارند. این فیلم‌‌ها با ایجاد نشاط و تفریح، ساعاتی حال خوش را به ارمغان می‌آورند. البته برخی از طنزها، درون مایه ضعیفی دارند و از نظر هنری قابل اهمیت نیستند. اما در مطلب جدید فیگار، با بهترین کمدی های سال 2022 آشنا خواهید شد. در ادامه جستار بهترین فیلم های کمدی 2022 همراه ما باشید.

بهترین فیلم های کمدی 2022

طنزترین و جدیدترین فیلم های سال جدید را بشناسید

فهرستن بهترین فیلم های خنده دار 2022 که در این نوشتار برای شما تهیه شده است:

  • Hocus Pocus 2
  • چاقوکشی 2
  • شهر سیارکی
  • مردی از تورنتو
  • شهر گمشده دی
  • جکاس برای همیشه
  • سونیک جوجه تیغی 2
  • وزن غیر قابل تحمل استعدادی عظیم
  • با من ازدواج کن
  • ماتیلدا
فیلم های خنده دار جدید, بهترین فیلم های 2022 کمدی, بهترین فیلم 2022 کمدی

برخی از مقاله‌هایی که ضمن مطلب بهترین فیلم های کمدی 2022 ممکن است مورد توجه شما قرار بگیرند،‌ در ذیل لیست شده‌اند:

  • بهترین فیلم‌ها و سریال‌های 2022
  • بهترین فیلم‌ها و سریال‌های 2021
  • بهترین فیلم های کمدی ترکی 2021
  • بهترین سریال‌های کمدی کره‌ای

Hocus Pocus 2

بهترین فیلم های خنده دار 2022, بهترین فیلم کمدی 2022, فیلم های خنده دار جدید
  • نام فارسی: هوکوس پوکوس 2
  • کارگردان: آنه فلچر
  • ستارگان: کتی نجمی، سارا جسیکا پارکر و بته میدلر
  • ژانر: کمدی، خانوادگی

سه زن جوان به طور تصادفی خواهران ساندرسون را به امروز باز می‌گردانند. آن‌ها باید دریابند که چگونه جادوگران کودک گرسنه را از ویران کردن جهان باز دارند. این فیلم کمدی-خانوادگی، توسط آنه فلچر کارگردانی شده‌است. قرار بر آن است که به زودی در سال ۲۰۲۲ به نمایش در می‌آید.


مقاله‌هایی غیر از بهترین فیلم های کمدی 2022 که می‌توانند موردعلاقه شما باشند:

  • بهترین فیلم های نتفلیکس 2022
  • بهترین سریال های نتفلیکس 2022
  • بهترین فیلم های دی سی 2022 (DC)
  • بهترین فیلم های ترسناک 2022

ستارگانی همچون کتی نجمی، سارا جسیکا پارکر و بته میدلر در آن درخشیده‌اند. این فیلم می‌تواند در رده بهترین فیلم های 2022 کمدی قرار گیرد و بازخورد خوبی داشته باشد.

Knives Out 2

بهترین فیلم های خنده دار 2022, بهترین فیلم کمدی 2022, فیلم های خنده دار جدید
  • نام فارسی: چاقوها 2
  • کارگردان: راین جانسون
  • ستارگان: دنیل کریگ، دیو باتیستا، اتان هاک
  • ژانر: کمدی، درام، جنایی

این فیلم در ادامه “چاقوکشی ۲۰۱۹” ساخته شده است. در قسمت اول این مجموعه با یک کارآگاه آشنا شدیم. او در مورد مرگ پدرسالار یک خانواده عجیب و غریب و جنگجو تحقیق می‌نمود. کارگردان این قسمت “راین جانسون” می‌باشد.


بهترین فیلم های کمدی 2022 در این نوشتار به طور کلی بررسی شده‌است. در ذیل لیستی از مقالات فیگار را ملاحظه می‌فرمایید. بر روی مطلب مورد علاقه خود کلیک نمایید، تا به صفحه مرتبط منتقل شوید:

  • بهترین فیلم های علمی تخیلی 2022
  • بهترین انیمیشن های 2022
  • بهترین فیلم های مارول 2022
  • بهترین فیلم های هندی 2022

دنیل کریگ، دیو باتیستا، اتان هاک، از ستارگان این فیلم کمدی-جنایی هستند. تا این قسمت از نوشتار بهترین فیلم های کمدی 2022 به معرفی برخی از آن‌ها پرداختیم. برای آشنایی دیگر فیلم‌ها نیز در ادامه همراه ما باشید.

Asteroid City

بهترین فیلم های 2022 کمدی, بهترین فیلم 2022 کمدی, بهترین کمدی های سال 2022
  • نام فارسی: شهر سیارکی, بهترین فیلم های کمدی 2022
  • کارگردان: وس اندرسون, بهترین فیلم های کمدی 2022
  • ستارگان: مارگوت رابی، اسکارلت جوهانسون، تام هنکس
  • ژانر: کمدی، عاشقانه

تام هنکس از “فارست گامپ”، مارگوت رابی از “جوخه انتحار” و اسکارلت جوهانسون از “بیوه سیاه”، “داستان ازدواج” و “جوجو خرگوشه”، کنار هم در این فیلم کمدی عاشقانه حضور خواهند داشت. تصور تماشای این سه هنرمند در یک قاب نیز به قدر کافی لذت‌بخش خواهد بود.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین فیلم های اجتماعی 2021
  • بهترین فیلم های سیاسی 2021
  • بهترین سریال های سیاسی 2021

“شهر سیارکی” توسط وس اندرسون کارگردانی شده‌است و در سال ۲۰۲۲ به نمایش در می‌آید. این فیلم یک فیلم رو به انتشار آمریکایی است که در کنار کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی آن نیز برعهده وس اندرسن است.

The Man from Toronto

بهترین فیلم های 2022 کمدی, بهترین فیلم 2022 کمدی, بهترین کمدی های سال 2022
  • نام فارسی: مردی از تورنتو
  • کارگردان: پاتریک هاگز, بهترین فیلم های کمدی 2022
  • ستارگان: وودی هارلسون، کالی کوکو، الن بارکین
  • ژانر: اکشن، کمدی، درام

“مردی از تورنتو” یک اکشن کمدی محصول ۲۰۲۲ است. این فیلم به زودی اکران خواهد شد و مطمئنا بهترین فیلم کمدی 2022 خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین فیلم های اسپانیایی ؛ بهمراه مهم‌ترین‌های 2021
  • بهترین انیمیشن های دی سی 2021
  • بهترین فیلم ها و سریال های شبیه Squid Game (2021)
  • بهترین مینی سریال های نتفلیکس 2021

مرگبارترین قاتل جهان و بزرگ‌ترین خرابکار نیویورک، در Airbnb با یکدیگر اشتباه گرفته می‌شوند. می‌توان حدس زد که چه اتفاق‌های اکشن و کمدی در سراسر فیلم شاهد خواهیم شد. همراهی شما تا این قسمت از نوشتار بهترین فیلم های کمدی 2022 احساس خرسندی بسیاری در ما ایجاد کرده است. با همراهی تا انتهای مطلب، موجب خشنودی ما خواهید شد.

Lost City of D

بهترین کمدی های سال 2022, فیلم های طنر جدید, جدیدترین فیلم های کمدی 2022
  • نام فارسی: شهر گمشده دی
  • نام اصلی: The Lost City, بهترین فیلم های کمدی 2022
  • کارگردان: آرون نی، آدام نی
  • ستارگان: برد پیت، دنیل رادکلیف، ساندرا بولاک
  • ژانر: اکشن، کمدی، عاشقانه

برد پیت جذاب، این بار در یک اکشن کمدی حضور خواهد داشت. البته که صحنه‌های عاشقانه نیز خواهید دید. در ۲۵ مارس ۲۰۲۲، فیلم “شهر گمشده دی” منتشر خواهد شد. کارگردانی این اثر بر عهده آرون و آدام نی خواهد بود.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین فیلم های نتفلیکس 2021
  • بهترین انیمیشن های تاریخی ؛ مهم‌ترین‌های 2021
  • بهترین فیلم ها و سریال های ابرقهرمانی 2021
  • بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021
  • بهترین سریال های علمی تخیلی 2021

یک رمان‌نویس که رمان‌های عاشقانه می‌نویسد و گوشه‌نشین است، در یک تور کتاب با مدل جلدش، درگیر ماجرای آدم ربایی می‌شود. به این طریق هر دوی آن‌ها، وارد یک ماجراجویی جنگلی می‌‌شوند.

Jackass Forever

بهترین کمدی های سال 2022, فیلم های طنر جدید, جدیدترین فیلم های کمدی 2022
  • نام فارسی: جکاس برای همیشه
  • کارگردان: جف ترمین, بهترین فیلم های کمدی 2022
  • ستارگان: جانی نوویل، استیو او، کریس پونتیس
  • ژانر: مستند، اکشن، کمدی

بیشتر بخوانید:

  • بهترین فیلم های اکشن 2021
  • بهترین فیلم های ترسناک 2021
  • بهترین فیلم های زامبی 2021

یک ساعت و ۳۶ دقیقه مدت زمان فیلم “جکاس برای همیشه” خواهد بود. در چهارم فوریه ۲۰۲۲، این مستند کمدی و اکشن منتشر می‌شود. پس از یازده سال،‌ گروه جکاس برای آخرین جنگ صلیبی خود بازمی‌گردند.

Sonic the Hedgehog 2

فیلم های طنر جدید, جدیدترین فیلم های کمدی 2022, جدیدترین فیلم های کمدی 2022
  • نام فارسی: سونیک جوجه تیغی 2
  • کارگردان: جف فولر
  • ستارگان: بن اسکوارتز (صداگذار)، ادرس البا (صداگذار) و جیم کری
  • ژانر: اکشن، کمدی، ماجرایی

بر این اندیشه هستیم که کاراکتر سونیک را اکثر شما به یاد دارید. لایو اکشن این کاراکتر در سال ۲۰۲۰ منتشر شده بود. کمدی اکشن ” سونیک جوجه تیغی ۲” در ادامه همان لایواکشن ۲۰۲۰ با نام “Sonic the Hedgehog” ساخته شده و قرار است در هشتم آپریل ۲۰۲۲ منتشر شود.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین فیلم های شبیه After
  • بهترین فیلم های شبیه No Time to Die
  • بهترین فیلم های شبیه Dune

جیم کری که از بسیاری از فیلم‌های کمدی و خصوصا “ماسک” شناخته می‌شود، کاراکتر منفی این فیلم را برعهده دارد. در قسمت دوم نیز حضور خواهد داشت، و در تعقیب سونیک خواهد بود.

The Unbearable Weight of Massive Talent

فیلم های خنده دار جدید, بهترین فیلم های 2022 کمدی, بهترین فیلم 2022 کمدی
  • نام فارسی: وزن غیر قابل‌ تحملِ استعدادی عظیم
  • کارگردان: تام گورمیکان
  • ستارگان: نیکولاس کیج، پدرو پاسکال، تیفانی هادیش
  • ژانر: کمدی

این فیلم در تاریخ ۲۲ آپریل ۲۰۲۲ وارد اکران خواهد شد. نیکولاس کیج و پدرو پاسکال از اسامی هستند که در این فیلم کمدی حضور دارند. نیکلاس کیج موافقت می‌کند که با دریافت مبلغ زیادی در جشن تولد یک طرفدار میلیاردر ظاهر شود. اما در واقع او یک نفوذی از طرف CIA است. زیرا این طرفدار میلیاردر، سلطان مواد مخدر است.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین سریال های شبیه واکینگ دد 
  • بهترین سریال های ایرانی 1400
  • بهترین سریال های تلویزیونی 1400

Marry Me

بهترین فیلم های خنده دار 2022, بهترین فیلم کمدی 2022, فیلم های طنر جدید
  • نام فارسی: با من ازدواج کن
  • کارگردان: کت کویرو, جدیدترین فیلم های کمدی 2022
  • ستارگان: جنیفر لوپز، اوتکارش امبود، کار آون ویلسون، بردی نون
  • ژانر: کمدی، موزیکال، عاشقانه

فیلم “با من ازدواج کن” در یازدهم فوریه ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد. کارگردانی آن برعهده کت کویرو می‌باشد. سوپراستارهای موسیقی “کت والدز” و “باستیان” درحال برگزاری مراسم ازدواج در حضور تماشاگران جهانی از طرفداران خود هستند.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین فیلم های جیمز باند
  • بهترین فیلم های شبیه ونوم (Venom)
  • سوتی های فیلم های سینمایی 2021

اما وقتی کت، چند ثانیه قبل از بیان عهد ازدواج، متوجه می‌شود که باستیان خیانت کرده است، تصمیم می‌گیرد با چارلی، غریبه‌ای در میان جمعیت، ازدواج کند. جنیفر لوپز، اوتکارش امبود و کار آون ویلسون، از بازیگران این فیلم هستند.

Matilda

بهترین فیلم های خنده دار 2022, بهترین فیلم کمدی 2022, فیلم های طنر جدید
  • نام فارسی: ماتیلدا
  • کارگردان: متیو وارچز
  • ستارگان: لاشانا لینچ، اما تومپسون، استفن گراهام
  • ژانر: کمدی، درام، خانوادگی

این کمدی درام، اقتباسی از موزیکال برنده جایزه تونی و اولیویه است. ماتیلدا داستان دختری خارق‌العاده را روایت می‌کند. او با ذهنی تیز و تخیلی روشن، برای تغییر داستان خود جسارت به خرج می‌دهد. در نتیجه نیز، با نتایج معجزه‌آسایی مواجه می‌شود.

متیو وارچز این فیلم را کارگردانی کرده است و در سال ۲۰۲۲ اکران خواهد شد. ستارگانی چون لاشانا لینچ، اما تومپسون و استفن گراهام، در این فیلم هنرنمایی نموده‌اند. ماتیدا از جمله فیلم های طنر جدید محبوب خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

  • جدول پخش شبکه های پرشیانا (Persiana Group)
  • جدول پخش برنامه های شبکه MBC Persia
  • جدول پخش برنامه‌های شبکه GEM TV
  • جدول پخش برنامه های شبکه من و تو
  • بهترین فیلم های ترکی عاشقانه
  • بهترین سریال های ترکی عاشقانه
  • بهترین اثرهای نتفلیکس ترکی 2021
  • بهترین سریال‌های عاشقانه ترکی 2021
  • بهترین سریال های تابستانی ترکیه 2021
  • محبوب ترین و بهترین سریال های تاریخی ترکی
  • بهترین کانال تلگرامی دانلود فیلم و سریال ترکی
  • جدیدترین سریال های ترکی 2021
  • بهترین فیلم‌های کره‌ای 2021 
  • بهترین فیلم های ایرانی 1400
  • بهترین انیمه های کمدی 2021
  • بهترین انیمه های ترسناک 2021
  • بهترین فیلم های هندی 2021
  • بهترین فیلم های عاشقانه 2021
  • بهترین سریال های عاشقانه 2021
  • بهترین سریال های ژاپنی 2021
  • بهترین سریال های چینی 2021

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های کمدی 2022 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید. به این صورت می‌توانید علاوه بر اشتراک نظرتان در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را در فیگار انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.