فیلم و سریال

سریال های هیجان انگیز آمریکایی

به نظر شما بهترین فیلم های ماجراجویی تاریخ کدام‌ها هستند؟ اگر شما نیز از جمله افراد علاقه‌مند به فیلم های هیجان انگیز و جذاب هستید، اما درباره این که کدام یک از فیلم های ماجراجویی تاریخ سینما ارزش دیدن دارند تردید دارید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید؛ تا فهرستی از بهترین فیلم های ماجراجویی جهان را از گذشته تا به امروز به شما معرفی کنیم.

 

1. مهاجمان صندوق گم شده (1981) Raiders of the Lost Ark

فیلم مهاجمان صندوق گم شده یک فیلم ماجراجویانه به کارگردانی استیون اسپیلبرگ و نویسندگی لارنس کاسدان است. این فیلم بر اساس داستانی از جورج لوکاس و فیلیپ کافمن ساخته شده و در سال 1981 بر روی پرده سینماها رفته است. این فیلم توانست 4 جایزه اسکار را تصاحب کند و در سال 1982 نیز کاندید دریافت 5 جایزه اسکار دیگر شد. پس دور از ذهن نیست که این فیلم را در فهرست بهترین فیلم های ماجراجویی تاریخ قرار دهیم.

دانلود فیلم با کیفیت 1080
دانلود فیلم با کیفیت 720
تماشای آنلاین

 

2. پارک ژوراسیک (1993) Jurassic Park

پارک ژوراسیک یک فیلم علمی تخیلی ماجراجویانه آمریکایی به کارگردانی استیون اسپیلبرگ است که داستان آن بر اساس رمانی به همین نام نوشته شده است. این فیلم نیز به عنوان یکی از بهترین فیلم های ماجراجویی تاریخ و پرفروش ترین فیلم در کارنامه استیون اسپیلبرگ شناخته می‌شود. پارک ژوراسیک در سال 1994 توانست 3 جایزه اسکار از جمله اسکار بهترین تدوین صدا، بهترین میکس صدا و بهترین جلوه‌های تصویری را از آن خود کند.

دانلود فیلم با کیفیت 1080
دانلود فیلم با کیفیت 720
تماشای آنلاین

 

3. ارباب حلقه ها: یاران حلقه (2001) The Lord of Rings: The Fellowship of the Ring

فیلم ارباب حلقه ها: یاران حلقه یک فیلم خیال پردازی حماسی محصول سال 2001 است که توسط پیتر جکسون کارگردانی شده است. این فیلم بر اساس جلد اول رمان ارباب حلقه‌ها نوشته جی.آر.آر تالکین ساخته شده است و بخش اول از سه گانه سینمایی محبوب ارباب حلقه‌ها به حساب می‌آید. ارباب حلقه ها با درآمد 871 میلیون دلار یکی از موفق‌ترین‌های باکس آفیس در کل دنیا و یکی از بهترین فیلم های ماجراجویی تاریخ محسوب می‌شود.

دانلود فیلم با کیفیت 1080
دانلود فیلم با کیفیت 720
تماشای آنلاین

 

4. ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی (1989) Indiana Jones and the Last Crusade

رده چهارم فهرست بهترین فیلم های ماجراجویی تاریخ را نیز یکی دیگر از فیلم های استیون اسپیلبرگ به نام ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی به خود اختصاص داده است. این فیلم داستان یک پروفسور باستان شناس را روایت می‌کند که برای بازگرداندن اشیای تاریخی به موزه‌ها تلاش می‌کند. از افتخارات این فیلم می‌توان به دریافت جایزه اسکار بهترین تدوین صدا و نامزد شدن برای 2 جایزه اسکار دیگر در سال 1990 اشاره کرد.

 

5. امپراطوری ضربه می‌زند (1980) The Empire Strikes Back

فیلم امپراطوری ضربه می‌زند که با عنوان جنگ ستارگان نیز شناخته شده است، دومین فیلم از سری فیلم های جنگ ستارگان است. این فیلم در ژانر فانتزی، اکشن و ماجراجویی ساخته شده است. نوشتن فیلم نامه این فیلم برعهده لگ براکت بوده و توسط اروین کرشنر کارگردانی شده است.

دانلود فیلم با کیفیت 1080
دانلود فیلم با کیفیت 720
تماشای آنلاین

 

6. ارباب حلقه ها: بازگشت پادشاه (2003) The Lord of the Rings: The Return of the  King

بازگشت پادشاه یکی دیگر از فیلم های سری موفق مجموعه سینمایی ارباب حلقه ها است که توانسته 11 جایزه اسکار را به خود اختصاص دهد و با فروش 1.1 میلیارد دلاری تا سال 2003 پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای جهان باشد. این فیلم بر اساس جلد سوم رمان جی.آر.آر تالکین ساخته شده و کارگردانی آن نیز بر عهده پیتر جکسون کارگردان معروف سینما بوده است.

 

7. ارباب حلقه‌ها: دو برج (2001) The Lord of the Rings: The Two Towers

وقتی صحبت از بهترین فیلم های ماجراجویی تاریخ به میان می‌آید نام سری فیلم های ارباب حلقه ها همیشه می‌درخشد. سری دو برج این مجموعه یکی دیگر از فیلم‌های سینمایی به کارگردانی پیتر جکسون است که بر اساس جلد دوم رمان ارباب حلقه‌های جی.آر.آر تالکین تولید شده و توانسته برای چندین جایزه اسکار نامزد شود و دو جایزه اسکار را نیز تصاحب کند.

 

8. دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه (2003) Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl

نفرین مروارید سیاه اولین فیلم از سری فیلم های دزدان دریایی کارائیب است که توسط گور وربینسکی کارگردانی شده است. این فیلم به شدت مورد حمایت شرکت والت دیزنی بوده است. طوری که این شرکت قسمتی از پارک دیزنی لند را برای تولید در اختیار سازندگان آن قرار داده است.

 

9. ایندیانا جونز و معبد مرگ (1984) Indiana Jones and the Temple of Doom

ایندیانا جونز و معبد مرگ از دیگر فیلم های اکشن ماجراجویی آمریکایی و دومین فیلم از مجموعه فیلم های ایندیانا جونز به کارگردانی استیون اسپیلبرگ است. در این فیلم بازیگرانی چون هریسون فورد در نقش ایندیانا جونز و کیت کاپشاو در نقش ویلی اسکات نقش آفرینی کرده‌اند. فیلم های مجموعه ایندیانا جونز از پایه‌های ثابت فهرست بهترین فیلم های ماجراجویی تاریخ هستند.

 

10. بازگشت به آینده (1985) Back to the Future

فیلم سینمایی بازگشت به آینده یکی دیگر از بهترین فیلم های ماجراجویی خارجی به حساب می‌آید. این فیلم در سال 1985 به کارگردانی رابرت زمکیس و تهیه کنندگی استیون اسپیلبرگ تولید شده و فیلمنامه آن نیز توسط باب گیل نوشته شده است. این فیلم در زمان تولید خود به پرفروش ترین فیلم سال تبدیل شد و نقدهای بسیار عالی دریافت کرد.

 

11. گانیز (1985) The Goonies

فیلم گانیز یک فیلم کمدی تخیلی آمریکایی است که در سال 1985 توسط ریچارد دونر کارگردانی شده است. فیلم نامه آن توسط Chris Columbus و بر اساس داستانی از استیون اسپیلبرگ نوشته شده است. در اولین هفته عرضه، این فیلم 9 میلیون دلار فروش داشت و در طول یک سال 61 میلیون دلار از آن به فروش رسید.

 

12. جان سخت (1988) Die Hard

یکی دیگر از شناخته شده‌ترین و بهترین فیلم های ماجراجویی دنیا فیلم سینمایی جان سخت در سبک اکشن است که در سال 1988 اولین نسخه آن عرضه شد. این فیلم توسط جان مک تیرنان کارگردانی شده و نوشته استیون ای. د سوزا و جب استارت است. برای تولید این فیلم 28 میلیون دلار هزینه شده است.

 

13. خوب، بد، زشت (1966) The Good, the Bad and the Ugly

یکی دیگر از معروف ترین فیلم های ماجراجویی فیلم ایتالیایی وسترن اسپاگتی خوب، بد، زشت ساخته سرجو لئونه محصول سال 1966 است. این فیلم سومین و آخرین فیلم از سه‌گانه دلار است که در آن بازیگرانی چون کلینت ایستوود، ایلای والاک و لی وان کلیف نقش آفرینی کرده‌اند.

 

14. نجات سربازان رایان (1998) Saving Private Ryan

فیلم نجات سربازان رایان از ساخته‌های کارگردان معروف فیلم های ماجراجویی ، استیون اسپیلبرگ و نوشته رابرت رودات است که داستان آن به زمان جنگ جهانی دوم و نبرد نرماندی مربوط می‌شود. از مشهورترین قسمت‌های این فیلم می‌توان به 27 دقیقه آغازین آن که مربوط به رسیدن نیروهای متفقین به فرانسه می‌شود اشاره کرد. تا این‌جا شاهد نقش پررنگ اسپیلبرگ در فهرست بهترین فیلم های ماجراجویی تاریخ بوده‌ایم.

 

15. لورنس عربستان (1962) Lawrence of Arabia

یکی دیگر از بهترین فیلم های ماجراجویی تاریخ فیلم بریتانیایی لورنس عربستان است که بر اساس زندگی نامه توماس ادوارد لورنس ساخته شده است. کارگردان این فیلم دیوید لین است و تهیه کنندگی آن را سم اسپیگل بر عهده گرفته است. این فیلم بر اساس فیلمنامه رابرت بولت و مایکل ویلسون ساخته شده است.

 

16. مسیر بازگشت یک سگ به خانه (2019) A Dog’s Way Home

فیلم مسیر بازگشت یک سگ به خانه یکی از جدیدترین فیلم های درام و ماجراجویی است که در سال 2019 منتشر و وارد لیست بهترین فیلم های ماجراجویی تاریخ شده است. کارگردان این فیلم چارلز مارتین اسمیت است و فیلمنامه آن توسط دبلیو. بروس کامرون و Cathryn Michon و بر اساس کتاب کامرون نوشته شده است.

 

17. آپولو 13 (1995) Apollo 13

فیلم آپولو 13 یکی دیگر از بهترین فیلم های ماجراجویی خارجی است. این فیلم در سال 1995 به کارگردانی ران هاوارد و بازی تام هنکس در آمریکا تولید شده است. این فیلم برای 9 جایزه اسکار نامزد شد که در نهایت موفق شد دوجایزه بهترین صدا و تدوین را تصاحب کند. داستان فیلم مربوط به پروژه آپولو 13 و سومین فرود انسان روی کره ماه است.

 

18. جادوگر شهر از (1939) The Wizard of Oz

فیلم سینمایی جادوگر از، یک فیلم آمریکایی ساخته ویکتور فلمینگ است که بر اساس رمان کودکانه ال. فرانک باوم به نام جادوگر بی‌نظیر ساخته شده است. داستان فیلم درباره دخترکی به نام دوروتی است که همراه سگ و خانه‌اش توسط گردبادی به آسمان می‌رود و سپس در سرزمینی به نام اُز فرود می‌آید.

جادوگر شهر اُز یکی از بهترین فیلم های کودکانه تاریخ سینما است و تماشای آن می‌تواند ساعات خوشی برای خانواده بسازد.

 

19. مومیایی (1999) The Mummy

فیلم مومیایی یکی دیگر از فیلم های آمریکایی با ژانر اکشن، ماجراجویی، فانتزی و ترسناک در فهرست بهترین فیلم های ماجراجویی تاریخ است. کارگردانی مومیایی را استیون سامرز بر عهده داشته است. از بازیگران اصلی این فیلم می‌توان به براندان فریزر، ریچل وایس، جاناتان هاید، جان هانا، کوین جی اکونر، اودد فهر، آرنولد وسلو، پاتریشیا ولاسکوئز، اریک آواری، امید جلیلی، برنارد فاکس و استیون دانهام اشاره کرد.

 

20. کودکی که پادشاه خواهد شد (2019) The Kid Who Would Be King

یکی دیگر از جدیدترین فیلم های ماجراجویی که در سال 2019 منتشر شده، فیلم بریتانیایی-آمریکایی کودکی که پادشاه خواهد شد است. این فیلم براساس فیلمنامه‌ای از Joe Cornish و به کارگردانی خود او ساخته شده است. از ستاره‌های این فیلم می‌توان به Louis Ashbourne Serkis ،Tom Taylor ،Rebecca Ferguson و Patrick Stewart اشاره کرد.

 

21. آخرین موهیکان (1992) The Last of the Mohicans

آخرین موهیکان یک فیلم حماسی سیاسی است که داستان آن به سال 1757 میلادی و جنگ میان فرانسویان و سرخ‌پوستان مربوط می‌شود. کارگردان این فیلم مایکل مان است و فیلم بر اساس رمانی از فنمور کوپر به همین نام ساخته شده است. فروش گیشه فیلم آخرین موهیکان معادل 75.5 میلیون دلار آمریکا و هزینه ساخت آن نیز  برابر 40 میلیون دلار بوده است.

 

22. دورافتاده (2000) Cast Away

فیلم دورافتاده یک فیلم حماسی درام آمریکایی به کارگردانی رابرت زمیکس و با بازی تام هنکس و هلن هانت است. فیلم، داستان یک مامور پست را روایت می‌کند که به دنبال سقوط هواپیمایش 4 سال به تنهایی در جزیره‌ای دور افتاده زندگی می‌کند. فیلم دور افتاده توانست توجه منتقدین زیادی را به سمت خود جلب کند و تام هنکس برای بازی در این فیلم در هفتاد و سومین جشنواره اسکار نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.

 

23. آرواره‌ها (1975) Jaws

آرواره‌ها محصول سال 1957 کشور آمریکاست که توسط استیون اسپیلبرگ کارگردانی و بر اساس رمانی به همین نام از پیتر بنچلی ساخته شده است. این فیلم در زمان انتشار خود توانست سه جایزه اسکار بهترین موسیقی، بهترین تدوین و بهترین میکس صدا به همراه جایزه گلدن گلوب بهترین موسیقی و بفتای بهترین موسیقی را به دست بیاورد و نامزد اسکار بهترین فیلم شود. همه این موارد ما را مجاب کرد تا این فیلم را در لیست بهترین فیلم های ماجراجویی تاریخ بیاوریم.

 

24. پیشتازان فضا (2009) Star Trek

فیلم پیشتازان فضا سال 2009 سری یازدهم از مجموعه فیلم‌های تولید شده بر اساس مجموعه پیشتازان فضا است که توسط جی.جی. آبرامز کارگردانی شده و فیلمنامه آن نیز نوشته روبرتو اورکی و الکس کورتزمان است. داستان این فیلم مربوط به بازگشت به گذشته و بررسی شخصیت مسافران سفینه فضایی انترپرایز می‌شود.

به میانه فهرست بهترین فیلم های ماجراجویی تاریخ رسیدیم. فیلم‌های معرفی‌شده تا این‌جا مورد توجه شما قرار گرفته است؟

 

25. نابودگر (1984) The Terminator

این فیلم اولین سری از مجموعه سینمایی آمریکایی نابودگر است که به عنوان یکی از بهترین فیلم های ماجراجویی تاریخ سینما در سال 1984 تولید شده است. کارگردانی نابودگر برعهده کارگردان مطرح آمریکایی جیمز کامرون بوده و آرنولد شوارتزنگر، مایکل بین و لیندا همیلتون در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند.

 

26. عشق بازی با سنگ (1984) Romancing the Stone

عشق بازی با سنگ فیلمی کمدی درام ساخته رابرت زمیکس است. فیلم‌نامه این فیلم نوشته دایان توماس است. این فیلم رکورد فروش 86 میلیون دلاری را در باکس آفیس جهانی به ثبت رساند و همین امر موجب شد که بازیگر آن، کاتلین ترنر به یک ستاره تبدیل شود. هم‌چنین تصویر قدرتمندتری را از مایکل داگلاس به‌عنوان بازیگر نقش اول به نمایش گذاشت.

 

27. روز استقلال (1996) Independence Day

فیلم سینمایی روز استقلال یک فیلم علمی تخیلی ساخت آمریکا و ساخته کارگردان و نویسنده آلمانی رولند امریش است؛ که در سال 1996 منتشر شد. در حالی که برای فیلم روز استقلال هفتاد و پنج میلیون دلار هزینه شد این فیلم با فروش بی سابقه بیش از 817 میلیون دلار توانست به پرفروش ترین فیلم سال و پرفروش ترین فیلم در کارنامه هنری ویل اسمیت، بازیگر اصلی آن تبدیل شود. روز استقلال یکی از فیلم های علمی-تخیلی در فهرست بهترین فیلم های ماجراجویی تاریخ است.

 

28. عروس شاهزاده (1987) The Princess Bride

فیلم عروس شاهزاده یک فیلم 98 دقیقه‌ای کمدی رمانتیک و فانتزی به کارگردانی راب رینر و نقش آفرینی ستارگانی چون کری الویس، رابین رایت، مندی پتینکین و آندره جاینت است. داستان این فیلم بر اساس رمانی به همین نام از ویلیام گلدمن در سال 1973 نوشته شده است.

 

29. انتقام جویان (2012) The Avengers

فیلم انتقام جویان در انگلستان و ایرلند با عنوان گردهمایی انتقام جویان مارول نیز شناخته شده است. این فیلم تخیلی و ابرقهرمانانه محصول کشور آمریکا به کارگردانی و نویسندگی جاس ویدون است؛ که در سال 2012 به‌عنوان ششمین کار مستقل مارول استودیوز توسط این شرکت و شرکت والت دیزنی پیکچرز تولید شده است.

 

30. کنار من بمان (1986) Stand by Me

کنار من بمان یک فیلم کمدی درام و ماجرایی به کارگردانی راب رینر است که بر اساس رمانی به نام The Body از استیون کینگ ساخته شده است. داستان این فیلم درباره ماجراجویی‌های 4 دوست صمیمی است که در میانه ماجراجویی‌های خود با اتفاقات مختلفی رو به رو می‌شوند. این فیلم به‌عنوان یکی از بهترین فیلم های ماجراجویی تاریخ شناخته می‌شود.

 

31. فراری (1993) The Fugitive

فیلم فراری که با اقتباس از مجموعه تلویزیونی دهه 60 ساخته شده، به یکی از موفق‌ترین فیلم‌ها با بازی هریسون فورد تبدیل شد. این فیلم علاوه بر این که توانست فروش گیشه 369 میلیون دلاری را به خود اختصاص دهد، با دریافت امتیاز 94 درصد به یکی از فیلم های مورد پسند منتقدان در سایت راتن تومیتوز و یکی از بهترین فیلم های ماجراجویی تاریخ سینما تبدیل شد.

 

32. شکار برای اکتبر سرخ (1990) The Hunt for Red October

شکار برای اکتبر سرخ فیلمی در ژانر اکشن، تریلر سیاسی، درام، تکنو تریلر و جاسوسی به کارگردانی جان مک تیرنان است که توسط شرکت توزیع کننده پارامونت پیکچرز عرضه شده است. از ستاره‌های این فیلم می‌توان به شان کانری، اسکات گلن، جیمز ارل جونز، سام نیل و جاس اکلند اشاره کرد.

 

33. هابیت: برهوت اسماگ (2013) The Hobbit: The Desolation of Smaug

برهوت اسماگ بخش دوم از سه گانه سینمایی هابیت است که در سال 2013 به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی پیتر جکسون تولید و توسط شرکت توزیع کننده نیولاین سینما عرضه شد. فیلمنامه آن بر اساس رمانی به همین نام از جی.آر. آر تالکین نوشته شده است. داستان فیلم به شصت سال پیش از داستان ارباب حلقه‌ها مربوط می‌شود. هابیت هم مانند ارباب حلقه ها در فهرست بهترین فیلم های ماجراجویی تاریخ حضور دارد.

 

34. کینگ کونگ (2005) King Kong

یکی دیگر از آثاری که پیتر جکسون کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی آن را بر عهده گرفت و توانست توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده و وارد لیست بهترین فیلم های ماجراجویی تاریخ شود، فیلم کینگ کونگ است. این فیلم نسخه بازسازی‌شده فیلمی به همین نام و محصول سال 1933 است. داستان این فیلم درباره یک تیم فیلم‌سازی است که برای گرفتن گوریل افسانه‌ای و غول پیکر کونگ به جزیره جمجمه سفر می‌کنند.

 

35. مرد آهنی (2008) Iron Man

فیلم اکشن و تخیلی مرد آهنی یکی دیگر از بهترین فیلم های ماجراجویی جهان و محصول کشور آمریکا است؛ که به عنوان اولین فیلم به کارگردانی جان فاورو در دنیای سینما منتشر شد. در این فیلم رابرت داونی جونیور نقش تونی استارک را به عنوان نقش اول بازی می‌کند. تونی استارک فردی است که با استفاده از دانش مهندسی خود و با ساختن یک زره آهنی به یک ابر قهرمان تبدیل می‌شود.

 

36. شکارچیان روح (1984) Ghostbusters

فیلم شکارچیان روح یک فیلم کمدی به کارگردانی ایوان رایتمن و بازی بیل مری و سیگورنی ویور است. این فیلم تنها در ایالات متحده 242 میلیون دلار فروش داشت و در سراسر دنیا 295 میلیون دلار از آن به فروش رسید. شکارچیان روح با چنین رکوردی توانست عنوان پرفروش ترین فیلم کمدی را در آن زمان به دست بیاورد و در فهرست بهترین فیلم های ماجراجویی تاریخ قرار بگیرد.

 

37. بیگانه‌ها (1986) Aliens

فیلم علمی-تخیلی اکشن و ترسناک جیمز کامرون با عنوان بیگانه‌ها دومین قسمت از مجموعه فیلم‌های بیگانه و اولین دنباله موفق آن به کارگردانی ریدلی اسکات است. این فیلم برای دریافت 7 جایزه اسکار نامزد شد و توانست از میان آن‌ها جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین جلوه‌های تصویری و بهترین تدوین صدا را دریافت کند.

 

38. اگه می تونی منو بگیر (2002) Catch Me If You Can

اگه می‌تونی منو بگیر فیلم-زندگی‌نامه درام فرانک ابگنیل و استن ردینگ است که توسط استیون اسپیلبرگ کارگردانی شده و فیلمنامه آن را نیز جف ناتاسون نوشته است. لئوناردو دی کاپریو، تام هنکس، مارتین شین، ناتالی بای و کریستوفر واکن از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند. این فیلم جذاب به‌شایستگی در میان بهترین فیلم های ماجراجویی تاریخ سینما قرار گرفته است.

 

39. پنجه طلایی (1964) Goldfinger

فیلم پنجه طلایی سومین فیلم از سری فیلم های اکشن و ماجراجویی جیمز باند به کارگردانی گای همیلتون است. در این قسمت باند موفق می‌شود که از سرقت فورت ناکس توسط قاچاقچیان جلوگیری کند. سرمایه‌دار قدرتمندی به نام آوریک گلدفینگر قصد دارد با استفاده از عملیات گراند اسلم اقتصاد جهانی را فلج کند. جیمز باند نیز به دنبال آن است که نقشه‌های او را نقش بر آب کند.

 

40. ورطه (1989) The Abyss

غرق شدن یک زیردریایی اتمی کشور آمریکا در دریای کارائیب و تیم جستجوی نیروی دریایی آمریکا که برای بازیابی زیر دریایی با کشتی‌های روسی رقابت می‌کنند اما در اعماق دریا با وقایعی غیر منتظره رو به رو می‎شوند، داستان فیلم آمریکایی ورطه به کارگردانی جیمز کامرون است. در این فیلم بازیگرانی چون اد هریس، مری الیزابت ماسترانتونیو و مایکل بین نقش آفرینی کرده‌اند. ورطه یکی از بهترین فیلم های ماجراجویی تاریخ محسوب می‌شود.

 

41. کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان (2014) Captain America: The Winter Soldier

این فیلم که بر اساس شخصیت کاپیتان آمریکایی کتاب‌های مارول کامیکس و توسط برادران روسو ساخته شده،  دنباله فیلم کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام جو و نهمین فیلم سینمایی مارول است. این فیلم داستان مقابله فالکون و عنکبوت سیاه با یک آدمکش حرفه‌ای و رازآلود به نام سرباز زمستان را روایت می‌کند که در پی گره‌گشایی از توطئه‌ای که علیه شیلد چیده شده با آن روبه‌رو می‌شوند.

 

42. برخورد تایتان‌ها (2010) Clash of the Titans

برخورد تایتان‌ها فیلمی به کارگردانی لویس لتریر است. این فیلم نسخه بازسازی‌شده فیلمی به همین نام و محصول سال 1981 محسوب می‌شود. برخورد تایتان ها با توجه به اساطیر یونانی و پرستوس ساخته شده و دنباله آن با عنوان خشم تایتان‌ها در سال 2012 عرضه شده است.

آیا شما این فیلم را لایق حضور در میان بهترین فیلم های ماجراجویی تاریخ سینما می‌دانید؟

 

43. جیسن و آرگونات‌ها (1963) Jason and the Argonauts

جیسن و آرگونات‌ها محصول کشورهای ایالات متحده و بریتانیا است که کارگردان آن دان چفی است. تاد آرمسترانگ و نانسی کووک به‌عنوان بازیگر در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند. تام هنکس در شصت‌وچهارمین دوره جوایز اسکار این فیلم را به‌عنوان بزرگترین فیلم تاریخ معرفی کرد. علاوه بر این، جیسن و آرگونات ها یکی از بهترین فیلم های ماجراجویی تاریخ محسوب می‌شود.

 

44. جو یانگ قدرتمند (1949) Mighty Joe Young

فیلم جو یانگ ساخته ارنست بی شودزاک که به‌عنوان آقای جو یانگ آفریقایی و جو یانگ بزرگ نیز شناخته شده، یک فیلم سیاه و سفید فانتزی، علمی-تخیلی و ترسناک مربوط به سال 1949 است؛ که می‌توانیم از آن به‌عنوان یکی از بهترین فیلم های ماجراجویی تاریخ یاد کنیم.

 

45. احضار کتولهو (2005) The Call of Cthulhu

این فیلم محصول سال 2005 آمریکا و یک فیلم صامت 47 دقیقه‌ای است. فیلمنامه احضار کتولهو را Sean Branney نوشته و به کارگردانی اندرو لمن تولید شده است. با توجه به این که احضار کتولهو مورد توجه بسیاری از منتقدان و مخاطبان قرار گرفت، توانست در زمان انتشار خود جوایز و افتخارات زیادی را کسب کند و به‌عنوان یکی از بهترین فیلم های ماجراجویی تاریخ شناخته شود.

 

46. شکارچی ترول (2010) Trollhunter

فیلم شکارچی ترول یک فیلم فانتزی سیاه به کارگردانی و نویسندگی Andre Overdal و ساخت کشور نروژ است. داستان فیلم مربوط به تعدادی از دانشجویان کالج دانشگاه ولدا است که برای تهیه مستندی درباره شکار مشکوک خرس‌ها راهی یک سفر پرماجرا می‌شوند.

 

47.  گونه (1995) Species

یکی دیگر از جذاب‌ترین و بهترین فیلم های ماجراجویی سینما فیلم گونه است. داستان این فیلم مربوط به گونه جدید تولیدشده در آزمایشگاه است که ترکیبی از انسان و موجودات فضایی به حساب می‌آید. در ادامه داستان، این گونه جدید موفق به فرار از آزمایشگاه می‌شود و در صدد گرفتن جان انسان‌ها برمی‌آید، تا با تصاحب ذهن آن‌ها بر قدرت خودش بیفزاید.

 

48. مانتیس مرگبار (1957) The Deadly Mantis

فیلم سینمایی مانتیس مرگبار یک فیلم علمی-تخیلی آمریکایی است. این فیلم با تهیه کنندگی ویلیام الند و کارگردانی ناتان جوران و براساس فیلمنامه‌ای از مارتین برکلی، براساس داستانی از ویلیام الند ساخته شده است. از ستاره‌های فیلم می‌توان به کریگ استیونز و ویلیام هوپر اشاره کرد.

 

49. حمله زن 50 فوتی (1958) Attack of the 50 Foot Woman

حمله زن 50 فوتی یک فیلم علمی تخیلی درجه ب سیاه و سفید آمریکایی است. این فیلم به کارگردانی نیتن اچ. جوران و تهیه کنندگی برنارد وولنر تولید شده است. فیلمنامه این فیلم را مارک هانا نوشته است. از بازیگرانی که در این فیلم نقش‌نمایی کرده‌اند می‌توان به الیسن هیز، ویلیام هادسون، ایوت ویکرز و اتو والدیس اشاره کرد.

 

50. فیلم عقرب سیاه (1957) The Black Scorpion

یکی دیگر از بهترین فیلم های سیاه و سفید ماجراجویی آمریکای-_مکزیکی که به زبان انگلیسی و در سال 1957 تولید شده و در زمان خود توانسته شهرت بسیار زیادی کسب کند، فیلم عقرب سیاه به کارگردانی ادوارد لودویگ است. ریچارد دنینگ، مارا کوردی، کارلوس رایواس و ماریو  نافارو از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

 

کلام آخر درباره بهترین فیلم های ماجراجویی تاریخ

ما در این مقاله 50 عنوان از بهترین فیلم های ماجراجویی تاریخ را به شما معرفی کردیم که در بین آن‌ها تعدادی از فیلم های کلاسیک و برخی از جدیدترین فیلم های سینمایی دیده می‌شدند. اگر شما نیز جزو طرفداران فیلم های ماجراجویی هستید به احتمال زیاد با تعدادی از آن‌ها آشنایی دارید. نظرات خود را درباره این مقاله با ما و خوانندگان به‌اشتراک بگذارید. کدام‌یک از این فیلم‌ها را می‌توان جزء بهترین فیلم ها در تاریخ سینما محسوب کرد؟

 

منبع: Ranker


بدون شک شروع سال جدید میلادی برای بسیاری از افراد به معنای شروع اهداف و فرصت‎های جدید بود؛ اما در کنار آن نمی‎توان لذت دیدن بهترین سریال های خارجی 2019 را فراموش کرد. سریال های تلویزیونی که در این سال قصد دارند علاقه‎مندان را به دنیایی از ماجراجویی، هیجان، درام و جاه‎طلبی بکشانند.

Best Series 2018

در ادامه قصد دارم 17 سریال از بهترین سریال های 2019 که نباید آن‌ها را از دست داد، معرفی کنم.

سال 2019 از همان ابتدا با پخش سریال‌های جذاب، کار خود را قدرتمندانه آغاز کرد. این روند تا بهار ادامه داشت اما تابستان تا حدودی ما را ناامید کرد. برخی سریال‌های کنسل شده، احیا و برخی دیگر در ادامه رها شدند.بهترین سریال های خارجی معمولا کار خود را از این روزهای ابتدایی پاییز شروع می‌کنند و شاهد سریال های کاملا جدید و فصل‌های جدید سریال های قدیمی هستیم. با پیشرفت روزافرون شبکه‌های تلویزیونی، کاملاً بدیهی است که در کنار سریال‌های خوب، سریال متوسط یا حتی ضعیف هم پخش شود و حتی می‌‌توان گفت این سریال‌های ضعیف هستند که باعث می‌شوند ما بتوانیم معیارهای یک سریال خوب را مشخص کنیم. حال من در این نوشته می‌خواهم به شما بهترین سریال های خارجی 2019 را معرفی کنم.

با من همراه باشید.

Best Series
Best Series

1- سریال Bodyguard

Bodyguard
Bodyguard

شبکه پخش کننده: Netflix

ژانر: جنایی،درام، سیاسی

فصل: 1

خالق اثر: جد مرکوریو

سریال 6 قسمتی نتفلیکس به کارگردانی جد مرکوریو که داستان افسر پلیس پایتخت، دیوید باد (با بازی ریچارد مدن) را دنبال می‌کند. او که یک کهنه سرباز جنگ است، سعی می‌کند در همان 15 دقیقه ابتدایی به کمک توانایی‌های ویژه‌ای که دارد، جلوی یک حمله تروریستی را می‌گیرد. نقطه قوت اصلی سریال Bodyguard، ریچارد مدن است که توانسته شخصیتی را خلق کند که با وجود خشن و ترسناک بودن در حین عملیات، در اعماق قلبش دارای شخصیتی احساسی و عاطفی است. سریال بادیگارد را با توجه به شبکه پخش کننده و بازیگران معروف، می‌توان یکی از پرطرفدارترین سریال های 2019 نامید.

2- سریال Peaky Blinders

Peaky Blinders
Peaky Blinders

شبکه پخش کننده: BBC

ژانر: تاریخی، اکشن، جنایی، درام

فصل: 5

خالق اثر: استیون نایت

بدون شک یکی از زیبا ترین آثاری که طی سالهای گذشته به سینما وارد شده ، سریال پیکی بلایندرز است.

سریال Peaky Blinders در ژانر درام، داستان زندگی رئیسی جنایتکار در سال های بعد از جنگ جهانی اول در بیرمنگام انگلستان است. چهار فصل اول این مجموعه تلویزیونی، بعد از رفتن به Netflix، مورد توجه بسیاری از مخاطبان در ایالات متحده قرار گرفت.

برخلاف فصل های قبلی که شبکه BBC Two این سریال را نمایش می‎داد، این دفعه شبکه BBC One این کار را بر عهده گرفته است.
طرفداران سریال پیکی بلایندرز خوشحال خواهند شد که اکثر بازیگران اصلی در فصل پنجم دوباره دیده خواهند شد؛ ولی آن‎هایی که امیدوار به دیدن گنگستر افسانه‎ای آل کاپون بودند، ناامید خواهند شد!

پس از پایان فصل چهارم در سپتامبر 2017 ، تأیید شده که سریال در سال 2019 به سینما باز میگردد.

3- سریال Black Lightning

Black Lightning
Black Lightning

شبکه پخش کننده: The CW

ژانر: ابرقهرمانی،درام، اکشن

فصل: 1 و 2

خالق اثر: سلیم آکیل

درست زمانی که فکر می‌کردیم ژانر ابرقهرمان‌ها اشباع شده است، سریال Black Lightning آمد و همه چیز را تغییر داد. سریال جدید CW به چند دلیل مورد ستایش قرار گرفته است. دلیل اول تمرکز بر روی یک خانواده سیاه‌پوست و دلیل دوم، نوجوان نبودن نقش اصلی است. این سریال توانسته است بدون نصیحت و حرف‌های موعظه‌آمیز، نظر خود را به خوبی درمورد نژاد و سیاست بیان کند. فصل اول سریال به موقع قدرت‌های شخصیت اصلی را معرفی کرد و در پایان فصل هم سرنوشت دشمن اصلی با بقیه سریال‌ها متفاوت بود. با اینکه فصل دوم به خوبی فصل اول نبوده است، اما سریال Black Lightning همچنان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

4- سریال Stranger Things

شبکه پخش کننده: Netflix

ژانر: علمی تخیلی، ترسناک

فصل: 3

خالق اثر: برادران دافر

سریال Stranger Things یکی از ساخته‌های بسیار پر طرفدار نتفلیکس است که اتفاقات آن در دهه هشتاد میلادی روی می‌دهد. بازیگران این سریال، را نوجوانانی تشکیل می‌دهند که در آن در حال تلاش برای حل معمای اتفاقات عجیب و تئوری‌های توطئه هستند که در شهرشان روی می‌دهد. در حالی که همه فکر می‌کردند این سریال بهتر بود در پایان فصل دوم به پایان می‌رسید و کار را در اوج رها می‌کرد، سازندگان با ساخت فصل سوم نشان دادند که هنوز این سریال پتانسیل زیادی برای ادامه دارد.بدون تردید این سریال را می‌توان یکی از بهترین سریال های 2019 نامید.

5- سریال Howards End

Howards End
Howards End

شبکه پخش کننده: StarZ

ژانر: درام،عاشقانه

فصل: مینی سریال

خالق اثر: کنت لونرگان

سریال Howards End داستان 3 خواهر و برادر پولدار را به نمایش می‌گذارد که شاهد تغییر جامعه انگلیس هستند. این خواهر و برادران لیبرال از تغییرات با روی گشاده استقبال می‌کنند اما در ابتدا نمی‌دانند که تلاش‌های خالصانه آن‌ها برای استفاده از امتیازات ویژه برای به ثمر رساندن پروژه‌های طبقه پایین جامعه، درواقع یک حرکت خودپسندانه است. در ادامه آن‌ها با خانواده‌ی تازه به دوران رسیده‌ای روبه‌رو می‌شوند که تفکرات محافظه‌کارانه‌تری دارند و این باعث ایجاد جنگ عقاید و خواسته‌ها به همراه کمی رابطه عاطفی می‌شود. هنر فیلمبرداری سریال فوق‌العاده است و به این‌ها باید بازی بی‌نظیر هایلی اتول را نیز اضافه کنیم. همه این‌ها در کنار هم باعث شده‌اند که بتوان این سریال را یکی از بهترین سریال‌های دنیا در سال 2019 خواند.

6- سریال Chernobyl

شبکه پخش کننده: HBO

ژانر: درام تاریخی

فصل: مینی سریال

خالق اثر: کریگ مازین

سازندگان سریال Chernobyl در آن وقایع فاجعه بار 1986 چرنوبیل را روایت می‌کنند و نشان می‌دهند که چگونه بوروکراسی نامناسب می‌تواند وضعیت بد را چندین برابر بدتر کند. این سریال که پس از اتمام Game of Thrones پخش شد، به سرعت توانست نظر بینندگان و منتقدین را به خود جلب کند. با ترکیب ترس، کمدی سیاه، و طنز سیاسی این قطعا یکی از بهترین سریال های 2019 است. برای آشنایی بیشتر با این سریال می‌توانید به این مطلب من مراجعه کنید.

7-سریال Victoria

Victoria
Victoria

شبکه پخش کننده: PBS

ژانر: درام

فصل: 2

خالق اثر: دیزی گودوین

در فصل دوم سریال ویکتوریای جوان (با بازی جنا کولمن) و پرنس آلبرت (با بازی تام هیوز) در تلاش‌اند که ملکه را بر تخت پادشاهی بنشانند آن هم در دوره‌ای که این اتفاق به ندرت می‌افتد و همچنین آن‌ها خانواده خود را گسترده‌تر کرده‌اند و ملکه نیاز به استراحت دارد. نقطه قوت فصل دوم سریال Victoria، متمایز کردن هر قسمت بوسیله نشان دادن وقایع مختلف تاریخی است که در این حین این زوج باید با خانواده‌های سخت‌گیر خود نیز مجادله کنند. این اثر که یکی از بهترین سریال های 2019 است، داستان یک ازدواج سلطنتی در سال‌ها قبل است که به شما حس تازه‌ای می‌دهد و سرشار است از لباس‌های سلطنتی و پر زرق و برق.

8- سریال West World

West World
West World

شبکه پخش کننده : HBO

ژانر :علمی تخیلی ، درام ، مهیج

فصل : اتمام فصل 2 – درانتظار فصل 3

بازیگران : ,Evan Rachel Wood, Thandie Newton, Jeffrey Wright, James Marsden

خالق اثر : جاناتان نولان – لیزی جوی

اگر به آثار کریستوفر نولان به عنوان شاهکارهای ده جدید میلادی علاقه مند هستید این سریال را از دست ندهید، سریال جهان غرب از بهترین سریال های خارجی در ژانر روانشناختی میباشد و با تم رازآلودی که در محتوای آن وجود دارد ذهن شما را به بازی میگیرد و با به تصویر کشیدن یک داستان ساده با معماهای فراوان که در طول داستان قطعا به دنبال حل آن خواهید بود شما را شوکه خواهد کرد، در زمانی که به تماشای قسمت‌های این سریال مینشینید به میخکوب شدن در برخی صحنه ها عادت خواهید کرد، در طول داستان فیلم به سوال های شما پاسخ داده میشود ولی نه پاسخ کامل که بعد از دیدن هر فصل شما هنوز در برخی چارچوب‌های فیلم به نتیجه گیری نهایی نمی رسید، نکاتی که در مورد این سریال جالب است بدانید این است که اولا یکی از نویسندگان آن جاناتان نولان میباشد که به کمک برادر خود یعنی کریستوفر در بسیاری از فیلم ها همکاری داشته است، دوما این سریال تنها با انتشار یک فصل 10 قسمتی در بین پربیننده ترین و بهترین سریال‌ های خارجی تاریخ قرار گرفت.

9- سریال Band of Brothers

 Band of Brothers
Band of Brothers

شبکه پخش کننده : HBO

ژانر: درام جنگی

فصل : 1 فصل ، به اتمام رسیده است

بازیگران :Damian Lewis, Kirk Acevedo, Eion Bailey, Michael Cudlitz, Dale Dye

خالق اثر: تام هنکس – استیون اسپیلبرگ

جدا از سلیقه که هر فرد در دیدن سریال دارد ولی یک سریال را همه باید به تماشای آن بنشینند و آن سریال Band of Brothers میباشد، اگر فقط نمرات سایت imdb برای شما معیار باشد با رتبه نخست بهترین سریال های خارجی تاریخ در این سایت رو به رو هستید! جدا از صحنه های باز سازی شده جنگ جهانی توسط این سریال که به طرز باورنکردنی ساخته شده اند، نمیتوان به بعد انسانی آن اشاره نکرد و همچنین روایت داستان دسته ای از چتربازان که جنگ آن ها را به برادران خونی تبدیل میکند، اگر قصد ساخت سریال نجات سرباز رایان را هم با بازی درخشان تام هنکس داشته باشند باز هم پا از سریال جوخه برادران فراتر نخواهند گذاشت زیرا این سریال مفهوم درونی خود را به بهترین شکل به مخاطب انتقال میدهد و در آخر این سریال به پوچی جنگ بین انسان ها به خوبی پی خواهید برد.

10- سریال Succession

Succession
Succession

شبکه پخش کننده: HBO

ژانر: درام، کمدی سیاه، طنز

فصل: 1

خالق اثر: جسی آرمسترانگ

برای لذت بردن از سریال Succession نباید آن را یک سریال با پرستیژ دانست؛ بلکه باید به آن همانند سریال‌های The Thick of It و Veep، به عنوان یک سریال کمدی با طنزی عجیب و غریب نگاه کرد که با توجه به نویسنده‌ی آن، جسی آرمسترانگ، کاملاً موضوعی عادی است. سریال Succession داستان تاریک، خنده‌دار و چاپلوسانه‌ی یک خانواده است که تلاش می‌کنند به هر قیمتی کنترل امپراطوری یک رسانه خیالی را بدست آورند. سریال دنیای پیچیده مخصوص خود را دارد؛ دنیایی که در آن کنترل قدرت می‌تواند همانند اخلاقیات تام بیچاره (با بازی متیو مک‌فادین) به راحتی تغییر کند. اگر به دنبال یکی از بهترین سریال های 2019 هستید، Succession را از دست ندهید.

11- سریال Sorry for Your Loss

Sorry for Your Loss
Sorry for Your Loss

شبکه پخش کننده: Facebook Watch

ژانر: درام

فصل: 1

خالق اثر: کیت اشتاین کلنر

سریال بی‌حاشیه‌ Sorry for Your Loss داستان زندگی زنی جوان به نام لی (با بازی الیزابت اولسن) را به نمایش می‌گذارد که به تازگی شوهر خود، مت (با بازی مامودو آتی) را از دست داده است. داستان سریال مربوط می‌شود به 3 ماه پس از این اتفاق و نه تنها تلاش‌های لی برای سر و سامان دادن زندگی‌اش پس از مرگ شوهرش را نشان می‌دهد، بلکه وارد جزئیات رابطه‌ی لی با خواهر ناتنی‌اش جولز (با بازی کلی ماری تران)، و مادرش امی (با بازی جنت مک‌تیر) می‌شود. رابطه این سه زن به خوبی در طی سریال کاوش می‌شود.

12- سریال GLOW

GLOW
GLOW

شبکه پخش کننده: Netflix

ژانر: کمدی، درام، ورزشی

فصل: 3

خالق اثر: لیز فلاهایو، کارلی منش

شاید سریال GLOW به اندازه‌ی نامزدهای بهترین سریال های 2019 داستان منحصر به فرد یا شخصیت‌های فوق‌العاده نداشته باشد، اما گاهی به سریالی نیاز داریم که فقط شادمان کند و از آن لذت ببریم. فصل دوم بر روی دوستی‌ها تمرکز دارد و سعی می‌کند رابطه‌ی قطع شده‌ی دبی (با بازی بتی گیلپین) و روث (با بازی آلیسون بری) را با روش‌هایی منطقی بازسازی کند. شما در طول سریال متوجه می‌شوید که این رابطه‌ی بین شخصیت‌هاست که سریال را سر پا نگه داشته است. پس از تلاش‌های بسیار برای کنسل نشدن سریال، پایان فصل 2 به شما نوید فصل سه‌ای جذاب‌تر می‌دهد.

13- سریال Sharp Objects

Sharp Objects
Sharp Objects

شبکه پخش کننده: HBO

ژانر: روان شناختی، درام، معمایی

فصل: مینی سریال

خالق اثر: مارتی نوکسون، براساس رمانی از گیلیان فلین

تعجبی ندارد که این سریال یکی از بهترین سریال های 2019 نام گرفته است. سریال جنایی Sharp Objects با بازی فوق‌العاده امی آدامز به عنوان یک خبرنگار آسیب دیده که به محل حادثه باز می‌گردد، توانسته است به خوبی حال و هوای تاریک تابستان میزوری را به نمایش بگذارد.

این سریال شما را میخکوب خواهد کرد و کارگردان سریال، جین مارک والی، توانسته است به خوبی زیبایی و وحشت این شهر کوچک را در کنار هم نشان دهد. شخصیت آدامز، کامیل در طول سریال وارد سفرهای خیالی می‌شود که به ترس سریال می‌افزاید. سریال Sharp Objects از یک سریال جنایی هیجانی فراتر رفته و به شکلی احساسی به شما نشان می‌دهد که چرا نمی‌توانید به خانه برگردید.

14- سریال The Americans

The Americans
The Americans

شبکه پخش کننده: FX

ژانر: جنایی،درام

فصل: 4 (فصل آخر)

خالق اثر: جوئل فیلد، جوئی ویزبرگ

امکان ندارد کسی فصل 4 سریال The Americans را نگاه کند و در لیست بهترین‌هایش قرار نگیرد. سریال توانست در قسمت نهایی، تعادلی منطقی بین چیزی که برای سریال بهتر است و چیزی که مخاطبین می‌خواهند برقرار کند. پایان سریال غم‌انگیز و شجاعانه بود اما در نهایت توانست داستان این دو جاسوس روسی که تظاهر می‌کردند آمریکایی هستند و سعی در از بین بردن دموکراسی داشتند را به خوبی توجیه کند. سریال در طول این چهار فصل هیچگاه افت نکرد و عملکرد بازیگران آن یعنی کری راسل و متیو ریس به این زودی‌ها فراموش نخواهد شد.

15- سریال Barry

Barry
Barry

شبکه پخش کننده: HBO

ژانر: کمدی سیاه، درام، جنایی

فصل: 1

خالق اثر: بیل هیدر

سریال جدید بیل هیدر را به سختی می‌توان در ژانر مشخصی قرار داد. گاهی اوقات خنده‌دار است اما معمولاً شما را ناراحت می‌کند. سریال یک قاتل بی‌رحم را نشان می‌دهد که به طور اتفاقی وارد کلاس بازیگری می‌شود و همین باعث می‌شود دوباره انسانیت را پیدا کند. این اتفاقی عجیب و دردناک و در عین حال زیباست، مخصوصاً زمانی که بری تصور می‌کند چه زندگی‌ای می‌توانسته داشته باشد. خشونت گذشته‌ی بری همچنان در وی وجود دارد و گاهی نیز با شخصیت جدیدی که پیدا کرده است به تقابل برمی‌خیزد. سریال Barry یکی از بهترین سریال های 2018 بود که شما را وادار می‌کند پشت سر هم قسمت‌ها را تماشا کنید و در سال جدید میلادی به تماشای فصل دوم آن بنشینید.

16- سریال Killing Eve

Killing Eve
Killing Eve

شبکه پخش کننده: BBC America

ژانر: درام، کمدی سیاه، تریلر

فصل: 1

خالق اثر: فیبی والر بریج

سریال Killing Eve با درخشش ساندرا اُ داستان یک مأمور ویژه MI-5 را نشان می‌دهد که به طور اتفاقی وارد داستانی می‌شود که باید به دنبال قاتلی روسی معروف به ویلانل بگردد. داستان سریال در اروپا رخ می‌دهد و با وجود سرعت بالای آن، به شما حس آرامش و ناراحتی را نیز القا می‌کند. سریال به سرعت حس شما را تغییر می‌دهد و شما ایو و ویلانل را می‌بینید که در یک بازی خنده دار، عجیب و خطرناک، دائماً در حال مبارزه هستند. با وجود سریال‌های خوب زیاد، فصل اول سریال Killing Eve به این راحتی‌ها فراموش نخواهد شد.

17- سریال Legends of Tomorrow

Legends of Tomorrow
Legends of Tomorrow

شبکه پخش کننده: The CW

ژانر: ابرقهرمانی، اکشن، علمی تخیلی

فصل: 3-4

خالق اثر: گرگ برنالتی، آندرو کریزبرگ

تا همین پارسال کسی باور نمی‌کرد که سریال Legends of Tomorrow بتواند در لیست بهترین‌ها قرار بگیرد ولی فصل سوم بالاخره توانست سریال را مال خود کند و با ریتم خوب در مبارزات هفتگی با دشمنان متفاوت شما را به وجد آورد. دلیل موفقیت سریال تغییر خط داستانی و بازیگران بوده است و همچنین داستان‌های قدیمی موفق را نیز برگردانده است. فصل 3 و 4 قسمت‌های هیجانی و در عین‌های خنده‌داری را به همراه داشتند. یک سریال ابرقهرمانی با چندین قهرمان که می‌توانند در زمان سفر کنند، باید همچین ویژگی‌هایی داشته باشد تا تبدیل به یکی از بهترین سریال های 2019 شود.


به نظر شما بهترین سریال 2019 یا بهترین سریالی که تاکنون دیده اید کدام است؟ کدام یک از این سریال های معرفی شده را دنبال می کنید؟

لطفاً نظرات ، انتقادات و پیشنهاداتتون رو برای من بنویسید و من را با فالو کردن ، اشتراک مطالبم و لایک کردن حمایت کنید و از دیگر نوشته هایم نیز دیدن فرمایید.