فیلم و سریال

سریال ترکیه ای تو درام را بزن

بهترین سریال‌ های ترکی سال ۲۰۲۱ ؛ از کمدی و درام تا عاشقانه و جنایی

بهترین سریال‌ های ترکی سال ۲۰۲۱ معرفی شدند؛ سریال‌ هایی که بینندگان زیادی را پای تلویزیون های ترکیه و حتی در سطح جهان میخکوب کرده است.

بر اساس آمار به اشتراک گذاشته شده توسط وب سایت تحقیقاتی Adba Analytics، محبوب ترین سری های سال ۲۰۲۱ اعلام شدند. در صدر فهرست بهترین و محبوب‌ترین سریال‌ها، سریال تو درم را بزن ( Sen Çal Kapımı ) بود. پس از آن، سریال‌های آخرین تابستان (Son Yaz)، داستان جزیره (Ada Masalı) به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.

۱. تو درم را بزن (عشق مشروط) #SenÇalKapımı

سریال تو در خانه ام را بزن (به ترکی استانبولی: Sen Çal Kapımı) که از شبکه‌ های ماهواره ای فارسی زبان با نام عشق مشروط پخش شده، یک سریال تلویزیونی کمدی-رمانتیک (عاشقانه) ساخته کشور ترکیه است که به امضای شرکت ام اف یاپیم رسیده‌ است.

قسمت اول این سریال در ۸ جولای ۲۰۲۰ به کارگردانی آلتان دونمز و نویسندگی عایشه اونر کوتلو پخش شد. کرم بورسین و هانده ارچل در نقش‌های اصلی این سریال حضور دارند. این سریال در ۸ سپتامبر ۲۰۲۱ بعد از پخش ۵۲ قسمت به پایان رسید.

۲. آخرین تابستان #SonYaz

سریال آخرین تابستان (Son Yaz) که اولین قسمت آن در ۱ ژانویه ۲۰۲۱ با امضای O3 Medya به کارگردانی مشترک بوراک آرلیل ( Burak Arlıel )، سمیح باغجی ( Semih Bağcı ) و دنیز دارگی (Deniz Dargı ) پخش شد در رتبه دوم فهرست بهترین سریال های ترکی ۲۰۲۱ قرار گرفته است.

فیلمنامه این مجموعه تلویزیونی ساخت ترکیه در ژانر درام توسط جنک بغاتور و جم گورگچ ( Cenk Boğatur ve Cem Görgeç ) نوشته شده است.

نقش های اصلی عبارت اند از: آلپرن دویماز، علی آتای، حفسانور سانچاکتوتان و بیرس آکالای. این سریال که در مجموع شامل ۲ فصل بود در قسمت بیست و ششم خود، که در تاریخ ۱۶ اکتبر ۲۰۲۱ پخش شد، به پایان رسید.

۳. داستان جزیره #AdaMasalı

سریال داستان جزیره (Ada Masalı) یک مجموعه تلویزیونی درام و کمدی عاشقانه ترکی با امضای Ay Yapım است. آیچا آیشین توران (Ayça Ayşin Turan ) و آلپ ناوروز (Alp Navruz) در نقش های اصلی سریال بازی می کنند. این سریال در قسمت بیست و پنجم خود که در ۱۱ دسامبر ۲۰۲۱ پخش شد به پایان رسید. تصویربرداری سریال داستان جزیره در منطقه سیغاجیک در منطقه سفریحیسار استان ازمیر ادامه دارد.

ناگفته نماند که بازی در این سریال باعث شد عشق سریالی آیچا آیشین توران ( Ayça Ayşin Turan ) و آلپ ناوروز (Alp Navruz) به عشق واقعی تبدیل شود.

۴. رامو #Ramo

رامو ( Ramo ) یک سریال تلویزیونی اکشن و درام جنایی ترکی به نویسندگی یلماز شاهین و کارگردانی یائیز آلپ آکایدین ( Yağız Alp Akaydın) با بازی مورات ییلدیریم در نقش اصلی است.

داستان سریال در مورد دشمنی بین دو خانواده و داستان عشق رامو (مورات ییلدیریم) و سیبل Si̇bel (اسرا بیلگیچ) است. فیلمبرداری این سریال در آدانا، یکی از شهرهای ترکیه انجام شد. سریال رامو در ۱۴ ژانویه ۲۰۲۰ از شبکه Show TV پخش شد و علاوه بر محبوب بودن در ترکیه، در کشورهای دیگری مانند ایران و پاکستان هم با استقبال خوبی مواجه شد.

۵. بازی بخت #BahtOyunu

بازی بخت ( Baht Oyunu ) یک مجموعه تلویزیونی درام و کمدی عاشقانه ترکی با امضای ARC Film است که اولین قسمت آن در ۱۵ ژوئن ۲۰۲۱ پخش شد.

ایتاچ شاشماز، جمره بایزل، ادریس نبی تاشکان و اصل سومن از بازیگران این سریال هستند. پخش این سریال در قسمت هفدهم خود در ۱۲ اکتبر ۲۰۲۱ به پایان رسید.

۶. هرجایی (تردید / بی وفا / آواره) #Hercai

سریال هرجایی ( Hercai ) یک مجموعهٔ تلویزیونی درام عاشقانه ساخت ترکیه با بازی آکین آکینوزو ، ابرو شاهین، اویا اونوستاشی، احمد تانسو تانشانلر، سرهات توتوملر، آیدا آکسل است. نام این سریال در شبکه های ماهواره ای فارسی زبان سریال تردید، آواره و بی وفا بود. 

این سریال در تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۱۹ از شبکه آ تی‌وی ترکیه پخش شد. این سریال در ۶۹ قسمت و سه فصل از شبکه ATV پخش می شد. سریال هرجایی یکی از پرجایزه‌ترین و پربیننده‌ترین سریال‌های ترکیه اعلام شد.

داستان عشقی غیرممکن که زادهٔ انتقام است. میران به‌ عنوان تاجری وارد شهر می‌ شود، مراوداتش را با خانوادهٔ شاداوغلوها بیشتر می‌ کند و در نهایت نوهٔ نصوح شاداوغلو (ریّان) را خواستگاری می‌ کند. از آنجایی‌ که ریّان نوهٔ تنی نصوح نیست و میران خواستگار واقعاً خوبی محسوب می‌ شود، نصوح میخواهد که نوهٔ دیگرش یارن شاداوغلو را به او بدهد و…

۸. عشق، منطق، انتقام #AşkMantıkİntikam

سریال عشق، منطق، انتقام ( Aşk Mantık İntikam ) یک مجموعه تلویزیونی درام و کمدی عاشقانه ترکی با امضای No:9 Productions است که اولین قسمت آن در ۱۸ ژوئن ۲۰۲۱ پخش شد.

ایلهان شن (İlhan Şen ) و بوجور اوزبرک ( Burcu Özberk ) نقش های اصلی سریال را بر عهده دارند. این سریال از درام کره جنوبی بانوی مجرد حیله گر ( Cunning Single Lady ) اقتباس شده است.

۹. دختر سفیر #SefirinKızı

دختر سفیر (به ترکی استانبولی: Sefirin Kızı) یک سریال تلویزیونی درام ترکی است. این مجموعه تلویزیونی از تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۱۹ به کارگردانی امره کاباکوشاک، با بازی انگین آکیورک (Engin Akyürek) و نسلیهان آتاگول (Neslihan Atagül) شروع به پخش کرد. سریال دختر سفیر در موعلا و مونته‌ نگرو فیلمبرداری شده‌ است.

این مجموعه توسط کمپانی‌های NGM Media و O3 Media تولید شد. داستان سریال دربارهٔ عشق افسانه‌ ای ناره (نسلیهان آتاگول)، دختر سفیر ترکیه (اردال کوچوکومورجو) و سانجار (انگین آکیورک) پسر یک کشاورز معمولی است که از کودکی دیوانه‌ وار عاشق هم بوده‌ اند اما پدر ناره مخالف رابطهٔ آن‌هاست. آن‌ ها سال ۲۰۱۱ تصمیم می‌ گیرند که مخفیانه فرار و ازدواج کنند اما درست شب عروسی ناره غیب می‌شود و …

نسلیهان آتاگول در تاریخ ۱۰ ژانویه ۲۰۲۱ به دلیل بیماری که داشت به مدت ۱۰ روز از ست فیلم مرخصی گرفت. او در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۲۱ به‌طور رسمی جدایی خود از کادر فیلم به دلیل مبتلا بودن به سندرم روده نشت‌کننده اعلام نمود و عوامل تهیه‌کننده فیلم نیز با تأیید این موضوع جدایی او را تأیید کردند. نسلیهان آتاگول که در ۳۶ قسمت حضور داشت، به دلیل بیماری مجبور به ترک سریال شد و به جای او طوبا بویوک‌اوستون آمد.

۱۰. ماراشلی #Maraşlı

سریال ماراشلی (Maraşlı) (به معنی اهل ماراش) مجموعه تلویزیونی ترکی در ژانر درام، اکشن سال ۲۰۲۱ ترکیه است که توسط TIMS & B Productions تولید و در ژانویه ۲۰۲۱ از شبکه ATV پخش شد.

«ماراشلی»، سریالی در ژانر درام-خانوادگی و عاشقانه و محصول سال ۲۰۲۱ کشور ترکیه است. بازیگران جوان و مطرح صنعت فیلمسازی ترکیه ای، بوراک دنیز (Burak Deniz) و آلینا بوز (Alina Boz) در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

ماراشلی (بوراک دنیز) که قبلاً سرباز نیروی ویژه بوده، یک مغازه ی صحافی باز میکند و سعی میکند از آنجا امرار معاش کند. نقطه عطف زندگی ماراشلی روزیست که دخترش الیف تیر میخورد.

ماراشلی با این که تنها هدفش حیات بخشیدن (امید بخشیدن) به دخترش است ولی رنج بزرگی که به دخترش تحمیل شده را هم فراموش نکرده است. روزی دختری بسیار زیبا به اسم ماهور (آلینا بز) وارد مغازه‌اش می شود که در همان روز ناخواسته درگیر ماجرای خطرناکی شده است. ماراشلی زندگی او را نجات میدهد و همان روز تقدیر این دو نفر به هم گره میخورد…

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

بوراک ازچیویت و فحریه اوجن؛ زوج مشهور ترک که برای هر تبلیغ ۲۰ میلیارد تومان می گیرند

بازیگر مشهور ترکیه، ارکان پتک کایا در سریال ایرانی «بلیط یکطرفه» کیست؟

بیوگرافی داملا سونمز ؛ افسونِ سریال ترکی چوکور (گودال) و دلربای سریال عزیز

تغییر جنسیت بازیگر سریال ترکی چوکور یا «گودال»

بیوگرافی هانده ارچل ؛ بازیگر ترکیه ای فیلم سینمایی ایرانی «مست عشق»

بازگشت شکوهمند ماهسون پس از ۱۶ سال دوری از صحنه با آلبوم جدید «خوش اومدی»

واکنش سزن آکسو به انتقادات رجب طیب اردوغان در ماجرای توهین به مقدسات

ایلایدا آلیشان بازیگر سریال معصومیت در نقش الا یوکسل را بیشتر بشناسید

ازدواج سرکان چای اوغلو و اوزگه گورل ؛ عشق سریالی بازیگران فصل گیلاس

نقابدار تو کی هستی ؟ مسابقه جدید تلویزیون ترکیه که می‌گویند تبلیغ شیطان‌پرستی است!


بهترین سریال های ترکی عاشقانه ؛ درام ترکی چی ببینیم؟

این روزها سریال‌های ترکی در ایران طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند. از این رو در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین سریال های ترکی عاشقانه بپردازیم. با ما همراه باشید.

باتوجه به پیشرفت شگفت انگیز سینمای ترکیه شاهد محبوبیت بسیار زیاد سریا‌ل‌های ترکی در ایران هستیم. از این رو بازار سریال‌ها در ایران گرم‌تر شده و اکثر سریال‌های ترکی دوبله شدند. این سریال‌ها که عموما درام، خانوادگی و کمدی هستند در ایران طرفداران زیادی دارند. این محبوبیت تا جایی پیش رفته که حتی این سریال‌ها بارها بازپخش شده‌اند و همچنان بیننده دارند. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین سریال های ترکی عاشقانه بپردازیم. با ما همراه باشید.

بهترین سریال های ترکی عاشقانه

همانطور که می‌دانید این سریال‌ها از فیلمنامه بسیار عالی برخوردار نیستد ولی در این سریال‌ها شخصیت‌هایی با لباس‌های بسیار مجلل و بازیگرانی با چهره بسیار زیبا را مشاهده می‌کنید. همین امر باعث شده محبوبیت این سریال‌ها بیشتر شود و بازیگر‌های این سریال‌ها حسابی در بین مردم ایران معروف شوند و طرفداران بسیاری پیدا کنند.

از طرف دیگر، سریال‌های ترکی موضوعاتی کاملا متفاوتی نسبت به سریال‌های ایرانی دارند به همین دلیل برای مردم ایران جذابیت بسیار زیادی دارد. امروزه سریال تلویزیونی ترکی با موضوعات خانوادگی مناسب رده سنی مختلفی خواهد بود و تمامی سریال‌های ترکی از شبکه‌های جهانی پخش می‌شوند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. ما پیش از این به بهترین سریال های ترکی 2021 پرداخته بودیم از این رو در این مقاله قصد داریم بهترین سریال های ترکی عاشقانه بپردازیم. با ما همراه باشید.

سریال اکیا

  • نام سریال: Kara Sevda – اکیا / اوکیا
  • ژانر: عاشقانه, درام
  • کارگردان: Hilal Saral
  • بازیگران: Burak Özçivit , Neslihan ATAGÜL , Metin Coşkun

این سریال درباره پسر فقیری به اسم کمال است که مهندس معدن است. او برای به دست آوردن روزی خودش، به همراه کارگران‌اش، در اعماق زمین در حال تلاش و جدال هستند. کمال فقیر است ولی غرور بسیار زیادی دارد. یک روز دختری به اسم نیهان را از خطر غرق شدن نجات می‌دهد به همین علت با او بیشتر آشنا می‌شود و زندگیی‌اش به طور کامل تغییر می‌کند. بعد از این تغییر بزرگ او مجبور می‌شود استانبول را ترک کند و در جایی دیگر، در یک معدن مشغول به کار شود. یک روز فاجعه‌ای در معدن برای او و کارگران‌اش رخ میدهد و باعث اتفاقات جدید در داستان می‌شود.

روند این سریال عاشقانه و درام بسیار جذاب است. این سریال نمونه‌ای دیگر از سریال تلویزیونی ترکی عاشقانه است که طرفداران بسیار زیادی دارد. شخصیت اصلی این سریال را بوراک اوزچیویت بازی کرده و شخصیت اصلی زن این سریال هم نسلیهان آتاگول است . این دو بازیگر از معروف‌ترین بازیگرهای ترکی هستند که طرفداران بسیاری دارند. همین امر باعث شده این سریال در رده بهترین سریال های ترکی عاشقانه قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:  بهترین سریال های ترکی 2020

سریال گناه فاطماگل چه بود؟

  • نام سریال: ? Fatmagül’ün Suçu Ne – گناه فاطماگل چه بود؟
  • ژانر: عاشقانه, درام
  • کارگردان: Hilal Saral
  • نویسنده: Melek Gençoglu
  • بازیگران: Civan Canova, Beren Saat, Engin Akyürek

این سریال بیشتر به اسم فاطماگل معروف است. فاطماگل یکی از بهترین سریال های عاشقانه ترکی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. این سریال داستان زندگی یک دختر آسیب دیده است که از زندگی نا‌امید است. فیلنامه این سریال برحسب یک رمان است.  این سریال حول محور فاطماگل و کریم که شخصیت های اصلی سریال است می‌چرخد. فاطما گل دختری از یک شهر کوچک است که مشکلات بسیاری دارد. کریم که با اردوغان، سلیم و وورل رفیق‌اند در یک حادثه حضور پیدا می‌کنند و داستان را به طور کامل تغییر می‌دهند.

این سریال به دلیل وجود بازیگران بسیار خوب  و محبوب و دارا بودن یکی فیلنامه بسیار عالی در زمره بهترین سریال های ترکی عاشقانه قرار گرفته است. این سریال در اکثر کشور‌ها پخش شده و محبوبیت بسیار زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های جم تی وی (GEMTV)

سریال ایزل

  • نام سریال: Ezel – ایزل
  • ژانر: عاشقانه, درام, اکشن
  • کارگردان: Uluç Bayraktar
  • نویسنده: Kerem Deren, Pınar Bulut
  • تهیه کننده: Kerem Çatay
  • بازیگران: Kenan İmirzalıoğlu, Cansu Dere, Haluk Bilginer, Yiğit Özşener, Barış Falay, Burçin Terzioğlu, Bade İşçil

این سریال یک سریال اکشن عاشقانه است. ایزل یکی از بهترین سریال های ترکی عاشقانه است که طرفداران بسیار زیادی دارد. داستان این سریال درباره شخص به اسم عمر است که با دختری بنام عیشان دوست است. سردار، پدر عیشان به کمک دو دوست عمر به نام‌های چنگیز و علی و به کمک خود عیشان، وی را طعمه یک دسیسه از پیش برنامه ریزی شده برای سرقت از یک کازینو قرار داده است. او با خیانت دوستان‌اش به عنوان گناهکار راهی زندان می‌شود.

عامر طی یک حادثه آتش سوزی در زندان به شدت دچار سوختگی می‌شود، اما به کمک فردی بنام رامیز و طی یک جراحی پلاستیک، چهره‌اش را تغییر می‌دهد. دوستان عمر با فرض مرگ او در حادثه زندان او را به دست فراموشی می‌سپارند، غافل از اینکه عمر با چهره‌ای جدید و نام جدید ازل به قصد انتقام گیری دوباره وارد جمع دوستانه آنها شده‌است. این سریال یکی از سریال های عاشقانه ترکی است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های نتفلیکس 2020

سریال گلپری

  • نام سریال: Gülperi – گلپری
  • ژانر: عاشقانه, درام
  • کارگردان: Cem Karcı
  • نویسنده: Sema Ergenekon, Eylem Canpolat
  • بازیگران: Nurgül Yeşilçay, Timuçin Esen, Tarık Pabuççuoğlu, Ece Sükan, Burak Dakak, Aleyna Özgeçen, Emir Özyakışır

یکی دیگر از بهترین سریال های ترکی عاشقانه سریال گلپری است. این سریال توسط نورگل یشیلچای که یکی از شناخته شده‌ترین بازیگر‌های ترکیه به حساب می‌آید بازی شده است. سریال گلپری زندگی مادری را به تصویر کشیده که از شوهر خود جدا شده و سعی دارد حضانت فرزندانش را از خانواده شوهرش پس بگیرد. این داستان فراز و نشیب‌های بسیاری دارد و هر قسمت این سریال با داستان جدیدی روبه‌رو می‌شوید به همین علت زمان تماشای این سریال خسته نمی‌شوید.

سریال گلپری در ژانر عاشقانه درام است که سعی دارد حقوق زنان ترکی و سو استفادگری‌هایی که به زنان می‌شود را به تصویر بکشد. به همین علت این سریال یکی از بهترین سریال ترکی عاشقانه و درام باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی

سریال عشق اجاره‌ای

  • نام سریال: Kiralik Ask – عشق اجاره ای
  • ژانر: عاشقانه, کمدی
  • کارگردان:  Metin Balekoğlu
  • نویسنده: Meriç Acemi
  • بازیگران: Elçin Sangu, Barış Arduç, Salih Bademci, Sinem Öztürk, Nergis Kumbasar, Levent Ülgen

سریال عشق اجاره‌ای یکی از بهترین سریال های ترکی عاشقانه است. شخصیت اصلی این سریال را باریش اردوچ بازی کرده است. این بازیگر یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازیگران ترکی است. هم بازی شدن الچین سانگو با باریش اردوچ باعث شد طرفداران این سریال افزایش پیدا کنند و در رده سریال تلویزیونی ترکی عاشقانه قرار بگیرد.

این سریال داستان زندگی یک دختر جوان به اسم دفنه را به تصویر کشیده است. عمر برای از سر باز کردن دختری که زن عموش برای او در نظر گرفته بود وانمود کرد دفنه دوست دخترش است و او را بوسید. زن عموی عمر که می‌خواست به هر قیمتی برای عمر زن بگیرد سراغ دفنه می‌رود و به او  پیشنهاد پول بسیار زیادی می‌دهد. زن عموی عمر از دفنه می‌خواهد به ازای پولی که دریافت کرده عمر را عاشق خود کند.

هر قسمت این سریال شاهد داستان متفاوتی هستید. فیلمنامه عشق اجاره‌ای در کنار صحنه‌های عاشقنه از صحنه‌های کمدی بسیار جذابی تشکیل شده است. این سریال یکی از بهترین سریال های عاشقانه ترکی است.

بیشتر بخوانید: بهترین کانال تلگرام سریال ترکی ؛ فهرست کانال های دانلود سریال ترکی تلگرام

سریال هرجایی

  • نام سریال: Hercai – هرجایی
  • ژانر: عاشقانه, درام
  • کارگردان: Cemal San, Cem Karci
  • نویسنده:  Feraye Sahin, Eda Tezcan
  • بازیگران: Akin Akinözü, Ebru Sahin, Gülçin Santircioglu, Serhat Tutumluer, Ayda Aksel, Macit Sonkan, Serdar Özer

این سریال داستان عشق و انتقام را به تصویر کشیده است. میران به عنوان تاجری وارد شهر می‌شود و مراودات‌اش را با خانواده‌ی شاداوعلوها بیشتر و بیشتر می‌کند و در نهایت نوه‌ی نصوح شاداوعلو (ریّان) را خواستگاری می‌کند. از اونجایی که ریّان نوه‌ی تنی نصوح نیست و میران خواستگار واقعا خوبی محسوب می‌شود نصوح می‌خواد که نوه‌ی دیگه‌اش را به میران بدهد.

میران در ظاهر قبول می‌کند ولی روز خواستگاری دوباره از ریان خواستگاری می‌کند. میران معتقد اسا برای انتقام تصمیم ازدواج با ریان را گرفته است اما  قلب او پر از عشق ریان شده است.  ولی این واقعیت عشق را حتی به خودش هم نمی‌تواند اعتراف کند. اتفاقات جالبی در هر قسمت سریال می‌افتد و بیننده را خسته نمی‌کند این سریال یکی از بهترین سریال ترکی عاشقانه و درام است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های ترکی تاریخ ؛ برترین فیلم ترکی کدام است؟

سریال پرنده سحرخیز

بهترین سریال های ترکی عاشقانه

  • نام سریال:  Erkenci kus – پرنده سحرخیز
  • ژانر: عاشقانه, کمدی
  • کارگردان: Çağrı Bayrak
  • نویسنده: Ayşe Kutlu Üner
  • بازیگران: Can Yaman, Demet Özdemir, Birand Tunca, Sevcan Yaşar, Zeynep Kızıltan, Özlem Tokaslan, Öznur Serçeler

این سریال داستان زندگی دختری به اسم صنم را به تصویر کشیده است. صنم دختری است که هر صبح بعد چند ساعت کار در مغازه پدرش کل روز را با کتاب خواندن و خیال بافی سپری می‌کند و از زندگی‌اش بیش از اندازه راضی است. او دختر بسیار ساده و مهربانی است که زندگی خود را بسیار دوست دارد و همیشه در ذهنش شاهزاده سوار بر اسب خود را تصور می‌کند.

پدر مادرش صنم معتقد بودند صنم باید ازدواج کند تا بسیار از رفتارت درست شود. به همین دلیل به او گفتند اگه کار مناسب برای خودش پیدا نکند به زور شوهرش می‌دهند.صنم هم که اصلا دوست ندارد تا زمانی که عاشق نشود ازدواج کند به محل کار خواهرش می‌رود و شروع به کار می‌کند. با ورود صنم به شرکت خواهرش داستان اوج می‌گیرد و اتفاقات جدید می‌افتد. این سریال یکی از سریال تلویزیونی ترکی عاشقانه به حساب می‌‌آید.

بیشتر بخوانید: لیست سریال های ترکی فیلیمو ؛ به دنبال ردپای GEM TV

سریال عشق سیاه و سفید

  • نام سریال: Siyah Beyaz Ask – عشق سیاه و سفید
  • ژانر: عاشقانه, درام
  • کارگردان: Yasin Uslu
  • نویسنده: Sema Ergenekon و Eylem Canpolat
  • تهیه کننده: Lale Eren, Ayşe Elif Durmaz
  • بازیگران: İbrahim Çelikkol, Birce Akalay, Muhammet Uzuner, Arzu Gamze Kılınç, Ece Dizdar, Deniz Celiloğlu

سریال عشق سیاه و سفید الگوی مشخصی را دنبال می‌کند و مانند باقی آثار ترکی حول محور یک داستان عاشقانه همراه با چند داستان هیجان‌انگیز فرعی مسیر خود را دنبال می‌کند. در این سریال بازیگرانی همچون ابراهیم چلیک کل، بیرجه آکالای، محمد اوزونر، آرزو گمزه کیلینچ، اجه دیزدر، دنیز چلیل اوغلو نقش‌آفرینی کرده‌اند به همین علت این سریال در زمره سریال ترکی عاشقانه و درام قرار گرفته است.

داستان زندگی یک قاتل به اسم فرهاد را نشان می‌دهد. فرهاد برای درمان مردی که دنبال‌اش بود به یک دکتر نیاز پیدا می‌کند و برای همین با دکتری به نام آسلی که خودش رو فدای درمان انسان‌ها کرده آشنا می‌شود. دو انسان که به اندازه‌ی سیاه و سفید با هم متضاد هستند و به هیچ وجه امکان با هم بودنشان وجود ندارد. آسلی که به زور در عمارت نگه داشته شده بود در تلاش بود تا فرد زخمی را درمان کند که شاهد چیزی می‌شود که نباید می‌شد برای همین دستور قتل آسلی به فرهاد داده شد.

اما از آنجایی که فرهاد عاشق آسلی شده بود تصمیم گرفت به آسلی بگوید یا با من ازدواج می‌کنی یا تو را به قتل می‌رسانم. آسلی هم که بسیار ترسیده بود ازدواج با فرهاد را انتخاب می‌کند و باعث ایجاد داستان‌های جالبی می‌شود. این سریال دارای داستان‌های متفاوتی است و یکی از بهترین سریال های ترکی عاشقانه به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: بیشترین فالوور اینستاگرام در ترکیه ؛ رکورد فالوور اینستاگرام ترکیه متعلق به کیست؟

سریال چکاوک

بهترین سریال های ترکی عاشقانه

  • نام سریال: Calıkusu – چکاوک
  • ژانر: عاشقانه, درام
  • بازیگران: Bengü ErginEbru HelvaciogluFehmi Karaarslan

سریال چکاوک نمونه‌ای دیگر از یک داستان عاشقانه است که حول محور موضوعات پزشکی وقت و مشکلاتی که بین دین و پزشکی وجود داشته است می‌چرخد و یک عاشقانه پاک و زیبا را به نمایش می‌گذارد که از بین صفحات تاریخ می‌گذرد هرچند که سعی دارد برخی کشفیات پزشکی را به نام کشور ترکیه ثبت کند ولی در کل یکی از سریال تلویزیونی ترکی عاشقانه است که طرفداران بسیار زیادی دارد.

سریال چکاوک زندگی شخصی به نام فریده را می‌گوید که شخصی سر شار از امید و صبر است و همیشه در مقابل همه لبخند به لب دارد. این سریال داستان زندگی فریده و کامران را به می‌گوید که برگرفته از رمانی به اسم فریده است. فریده پدر و مادرش را از دست داده و تنها مرد زندگی‌اش پسرخاله اش کامران است.

بیشتر بخوانید: بهترین بازیگران ترکیه در سال 2020 ؛ آشنایی با محبوبترین بازیگران ترک!

سریال سیب ممنوعه

  • نام سریال: Yasak Elma – سیب ممنوعه
  • ژانر: عاشقانه, درام
  • کارگردان: Neslihan Yeşilyurt
  • نویسنده: MELİS CİVELEK
  • تهیه کننده: FATİH AKSOY
  • بازیگران: Eda Ece, Nesrin Cavadzade, Talat Bulut, Şevval Sam, Şafak Pekdemir, Vildan Vatansever, Barış Kılıç

سریال سیب ممنوعه همانند دیگر سریال تلویزیونی ترکی عاشقانه دارای داستان‌های تو در تو است. این سریال داستان زینب و ییلدیز را به تصویر کشیده است. زینب و ییلدیز دو خواهری هستند که خیلی به هم وابسته‌ان ولی آرزوهای متفاوتی دارند. زندگی ییلدیز بعد از آشنایی با شاهزاده‌ی اشراف، اندر آرگون تغییر می‌کند.

اندر برای رهایی از شوهرش هالیت آرگون، ییلدیز رو به کار می‌گیرد و وقتی این اتفاقا در زندگی ییلدیز می‌افتد شرکتی که زینب در آن کار می‌کند از طرف علیهان تاش دمیر خریداری می‌شود. علیهان یه کارمند خشن، پررو و ثروتمند است. تضادهای زینب و علیهان در مدت کوتاهی به جذابیت تبدیل می‌شود و داستان جالبی را ایجاد می‌کند. این سریال در رده بهترین سریال های ترکی عاشقانه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های سریالی 2020 

سریال حلقه

  • نام سریال: Halka – حلقه
  • ژانر: عاشقانه, درام, اکشن
  • کارگردان:  Volkan Kocatürk
  • نویسنده: Levent Cantek
  • بازیگران:  Hande Erçel, Serkan Çayoğlu, Kaan Yıldırım, Hazal Subaşı, Nazan Kesal, Burak Sergen, Ahmet Mümtaz Taylan, Umut Karadağ, Funda İlhan

سریال حلقه نمونه‌ای دیگر از سریال تلویزیونی ترکی عاشقانه است که نمونه جدید یک سریال تلویزیونی را به تصویر می‌کشد. سریال حلقه برای کسانی که کشمکش سریال‌های ترکی را همراه با داستانی اکشن بیشتر می‌پسندند یک نمونه بسیار عالی و بی‌نظیر است. در این سریال هانده ارچل در کنار سرکان چای اوغلو زوج اصلی بازیگری را بر عهده گرفته‌اند و خیلی زیبا از عهده نقش‌های سنگین خود برآمده‌اند. این سریال به وسیله کارگردان شناخته‌شده‌ی ترکی یعنی ولکان کوچاترک ساخته شده است.

این سریال داستان انتقام دو جوان به اسم‌های کاعان و جهانگیر را به تصویر کشیده است. جهانگیر پسر ایلهان تپلی که کارهای قانونی و غیرقانونی پدرش رو ادامه می‌دهد تصادفی با کاعان آشنا می‌شود و با هم دوست‌های صمیمی می‌شوند. کاعان و جهانگیر جعبه‌های قرمزی دریافت می‌کنند که داخل‌اش یک دی وی دی است و در پی اون وارد یه عملیات انتقام بزرگ می‌شوند. اسم حلقه از یک باند تبهکاری باقدمت زیاد به اسم سه حلقه گرفته شده که جهانگیر و کاعان سعی در نابودی این گروه دارند.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های ایرانی

سریال تو در خانه ام را بزن

  • نام سریال: Sen Cal Kapimi – تو در خانه ام را بزن
  • ژانر: عاشقانه کمدی
  • کارگردان: Altan Dönmez
  • نویسنده: Ayşe Üner Kutlu
  • تهیه کننده: MF Yapım
  • بازیگران: HANDE ERÇEL, KEREM BÜRSİN, NESLİHAN YELDAN, BİGE ÖNAL, EVRİM DOĞAN, İSMAİL EGE

این سریال داستان زندگی دختری به اسم ادا را به تصویر کشیده است. ادا در کودکی مادر و پدر خود را از دست داده و با عمه خود زندگی می‌کند. ادا به دلیل نداشتن وضعیت مالی خوبی توسط یکی از بزرگ‌ترین معمار‌های شهر به نام سرکان بولات بورس دانشگاهی می‌شود ولی به طور ناگهانی این بورس تحصیلی قطع می‌شود و آینده این دختر به طور کامل خراب می‌شود. به همین علت ادا به دنبال سرکان بولات می‌افتد تا حساب آینده خراب شده‌اش را پس بگیرد. در میان این حساب پس گرفتن‌ها داستان‌های جالبی اتفاق می‌افتد که این دو به هم علاقمند می‌شوند.

این داستان فراز و نشیب‌های بسیاری دارد و یکی از بهترین سریال های ترکی عاشقانه است . شخصیت اصلی این داستان را هانده ارچل بازیگر معروف ترکی و کرم بورسین بازی می‌کنند. این سریال دارای دو فصل است است. اگر علاقه‌مند به سریال‌های عاشقانه ترکی هستید این سریال را به شما معرفی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های طنز ایرانی

سریال بازی بخت

  • نام سریال: Baht Oyunu – بازی بخت
  • ژانر: عاشقانه, کمدی
  • کارگردان: Serdar Gözelekli
  • نویسنده: Erkan Birgören, Tuna Kıygı, Fatih Enes Ömeroğlu
  • تهیه کننده: Fatih Enes Ömeroğlu
  • بازیگران: Aytaç Şaşmaz, Cemre Baysel, İdris Nebi Taşkan, Aslı Sümen, Hande Subaşı, Funda İlhan

این سریال یکی از جدیدترین سریال های ترکی عاشقانه است که داستان زندگی دختری به اسم آدا را روایت می‌کند. آدا دختری است که یک  باور خانوادگی دارند آن هم این است که  فقط وقتی می‌توانی خوشبخت بشوی که عشق اول یک پسر باشی و با او ازدواج کنی. چیزی نمانده بود که آدا این را حرف رو ثابت کند که از طرف روزگار (دوست پسرش) ترک می‌شود. وقتی آدا سعی می‌کند روزگار را دوباره به دست بیاره با بورا آشنا می‌شود. آدا بین عشق و باورش گیر کرده و یک راه سخت و رمانتیکی در پیش دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021

سریال عشق منطق انتقام

  • نام سریال: Ask Mantik Intikam – عشق منطق انتقام
  • ژانر: عاشقانه, کمدی
  • کارگردان: MURAT ÖZTÜRK
  • نویسندگان: ÖZLEM İNCİ HEKİMOĞLU و NİL GÜLEÇ ÜNSAL
  • تهیه کننده: NO:9 PRODUCTIONS
  • بازیگران: İLHAN ŞEN , BURCU ÖZBERK , BURAK YÖRÜK , MELİSA DÖNGEL , MEHMET KORHAN FIRAT

داستان زندگی زوج جوانی را روایت می‌کند که از هم جدا شده‌اند. این زوج به دلیل مشکلات اقتصادی از هم جدا شده‌اند درحالی که هر دو به هم علاقه‌مند بودند. اوزان بعد از جدا شدن تلاش بسیاری می‌کند و یک شرکت تاسیس می‌کند و زندگی او به طور کامل تغییر می‌کند. حالا زندگی اسرا همانند قبل است با دیدن خبری که در روزنامه مشاهده می‌کند کاملا تغییر می‌کند. شوهر سابق‌اش (اوزان) که یک سال پیش از هم جدا شدند، صاحب یه شرکت میلیون دلاری شده است به همین دلیل اسرا تصمیم می‌گیرد دوباره اوزان را عاشق خودش کند و باعث ترمیم قلب شکسته او شود، به همین دلیل وارد شرکت اوزان می‌شود و می‌خواهد در آن شرکت استخدام شود.

این سریال توسط بازیگر معروف بورجو اوزبرک و ایلهان سن به تصویر کشیده شده است. این سریال یکی از آثاری بود که با تم کمدی و عاشقانه ساخته شد است و در زمره سریال های عاشقانه ترکی قرار گرفته است. این سریال عاشقانه با هجوم طرفداران بسیار زیادی رو به رو شده است.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین سریال های HBO در سال 2021
  • سریال های محرم 1400
  • بهترین سریال های 1400
  • بهترین سریال های 2021
  • بهترین سریال های کره ای مدرسه ای 
  • بهترین فیلم های کره ای تاریخی
  • بهترین سریال های کره ای تاریخی

نظر شما در خصوص بهترین سریال های ترکی عاشقانه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

بهترین سریال های کره ای مدرسه ای و دبیرستانی ؛ K-Drama عاشقانه چی ببینیم؟"> 






در این نوشتار به معرفی جدیدترین و بهترین سریال های ترکی 2021 می‌پردازیم. اگر به دنبال انتخاب بهترین سریال های تابستانی هستید، مسیر درست را انتخاب کرده‌اید.
با تشکر از همراهی همیشگی شما عزیزان در مقاله‌های معرفی سریال های تاریخی ترکی و بهترین فیلم های ترکیه ، در نوشتار جدید به معرفی بهترین سریال های تابستانی ترکیه خواهیم پرداخت.

سریال های ترکی طرفداران بسیاری در سرتاسر دنیا دارد. مردم ایران نیز از تماشای این سریال‌ها لذت می‌برند. سریال های ترکی در دو فصل از سال شروع می‌شوند و تا مدت‌ها به نمایش در می‌آیند. سریال‌هایی که اوایل پاییز شروع می‌شوند و تا آخر بهار ادامه دارند، و سریال‌های تابستانی که اغلب مضامین عاشقانه و کمدی دارند.

در مقاله جدیدترین و بهترین سریال های ترکی 2021 همراه ما بمانید‌‌، تا به بررسی بهترین‌ها بپردازیم.

جدیدترین و بهترین سریال های ترکی 2021

بهترین سریال های تابستانی ترکیه

نگاهی به اسامی سریال های تابستانی ترکی که در مقاله جدیدترین و بهترین سریال های ترکی 2021 بررسی شده‌اند.

  • زخم قلب
  • پدر قهرمانم
  • تعریف عشق
  • شخصیت
  • داستان جزیره
  • بازی بخت
  • تو در خانه‌ام را بزن
  • سقف های شیشه ای
  •  عشق منطق انتقام
  • مجموعه گولدور گولدور
  • سرآشپز ترکیه
  • راز بین ما دوتا

مقالات مرتبط:

  • جدول پخش سریال های ترکیه 2022
  • جدیدترین و بهترین فیلم های ترکی 2022
  • بهترین و جدیدترین سریال های ترکی 2022

Kalp Yarasi

جدیدترین و بهترین سریال های ترکی 2021, معرفی بهترین سریال های ترکیه ای
  • نام فارسی: سریال ترکی زخم قلب
  • نویسنده: سما علی‌اروال، ماهیر ارول، اوزگول تورکولر
  • کارگردان: ییلدیز هولیا بیلبان
  • ستارگان: گوکهان آلکان، یاعمور تانری‌سوسین، مروه چاعیران، توپراک جان آدی‌گوزل
  • ژانر: درام، عاشقانه
  • پخش از شبکه: aTV
  • روز پخش: دوشنبه
  • ساعت پخش: ۲۲:۳۰ (به وقت ایران)
  • زبان: ترکی , ترکی استانبولی
  • کشور: ترکیه

بیشتر بخوانید:

  • بهترین سریال های ترکی نتفلیکس 2022
  • بهترین فیلم های ترکی نتفلیکس 2022

خلاصه داستان: فرید عاشق اسب‌سواری است و نام اسب خود را طوفان گذاشته است. تنها کسی که به آن اعتماد دارد، همان اسبش است. قرار است با هانده ازدواج کند. خانواده فرید از خانواده‌های معروف شهر هستند.

یک روز فرید متوجه می‌شود که معشوقش، هانده، به او با دوست نزدیکش خیانت کرده است. حکایت زخم قلب از اینجا آغاز می‌شود. سه رفیق صمیمی؛ داستان خیانت، عشق و انتقام.

Kahraman Babam

جدیدترین و بهترین سریال های ترکی 2021, جدیدترین سریال های ترکی 2021
  • نام فارسی: سریال ترکی پدر قهرمانم
  • کارگردان: عثمان کایا
  • ستارگان: گورکم سویندیک، ابرار آلیا دمیربیلک، نیلای دنیز، اوشان چاکیر
  • ژانر: اکشن، درام
  • پخش از شبکه: Show TV
  • روز پخش: دوشنبه
  • ساعت پخش: ۲۲:۳۰ (به وقت ایران)
  • زبان: ترکی , ترکی استانبولی
  • کشور: ترکیه

خلاصه داستان: سریال ترکی پدر قهرمانم که چندی پیش قسمت اول آن با نام کامیون قرمز (Kirmizi Kamyon) از شبکه ShowTV پخش شد، داستان زندگی آتش نشانانی است که قهرمانانه برای نجات مردم در تلاش‌اند.

در میان آن‌ها یک آتش‌نشان بعد از اینکه همسر خود را در یک آتش سوزی از دست می‌دهد، دچار تراموا می‌شود. او اکنون بعد از یک سال برگشته است و در ماموریت ها شرکت می‌کند. آتش‌نشانی بسیار جسور و نترس به نام اعور، به معنای شانس.

خانواده همسرش او را مقصر مرگ دخترشان می‌دانند و در تلاش‌اند که حضانت نوه‌ی‌شان را برعهده بگیرند. اما مگر می‌شود این پدر دختر را به راحتی از هم جدا کرد؟ با تماشای سریال حس عشق و هیجان خطر را همزمان تجربه خواهید کرد.

Aşkin tarifi

جدیدترین و بهترین سریال های ترکی 2021, جدول پخش سریال های ترکیه 2021
  • نام فارسی: سریال ترکی تعریف عشق
  • نویسنده: لیلا اوتر، دروک ارن‌گول
  • کارگردان: دنیز کولوش
  • ستارگان: قدیر دوغولو، سررا آریتورک
  • ژانر: درام، عاشقانه،‌ کمدی
  • پخش از شبکه: Kanal D
  • روز پخش: دوشنبه
  • ساعت پخش: ۲۲:۳۰ (به وقت ایران)
  • زبان: ترکی , ترکی استانبولی
  • کشور: ترکیه

خلاصه داستان: Serra Arıtürk ، بازیگر زیبایی که به عنوان نقش اصلی با Kadir Doğulu بازی خواهد کرد، کاراکتری به نام ناز را ایفا خواهد کرد. Arıtürk با آهنگ‌هایی که قبلاً در Youtube خوانده، معروف شده است. و حالا در نقش یک آشپز جوان و با استعداد که صاحب یک رستوران است، ظاهر خواهد شد.

این سریال، به داستان عشق هیجان‌انگیز یک آشپز از Gaziantep که متخصص آشپزی فرانسوی است، می‌پردازد. ترکیبی از عشق بین دو سرآشپز به یکدیگر و به اشپزخانه. قدیر دوغولو در نقش فیرات، یک آشپز چیره‌دست است. آشپزخانه برای آن‌ها جایی است، که خاطرات‌شان در آن می‌گذرد.

Şahsiyet

جدیدترین و بهترین سریال های ترکی 2021, معرفی بهترین سریال های ترکیه ای
  • نام فارسی: سریال ترکی شخصیت
  • نویسنده: هاکان گوندای
  • کارگردان: انور سایلاک
  • ستارگان: هالوک بیلگینر، جانسو درن، متین آکدولگر، نجیپ ممیلی، شبنم بوزوکلو
  • ژانر: جنایی، درام (مینی‌سریال ۱۲ قسمتی)
  • پخش از شبکه: Show TV
  • روز پخش: سه‌شنبه
  • ساعت پخش: ۲۳:۱۵ (به وقت ترکیه)
  • زبان: ترکی , ترکی استانبولی
  • کشور: ترکیه

خلاصه داستان: آقای آگاه پیرمردی است که دچار آلزایمر خواهد شد. به همین دلیل تصمیم می‌گیرد، یک سری از کارهایی را که در گذشته نتوانسته است به آن‌ها بپردازد، بالاخره انجام دهد.

قتل، واژه‌ای که هر کس از آن می‌پرهیزد. در این سریال شرایطی پیش می‌آید که اتفاقا نمی‌توان از آن پرهیز کرد. همراه آگاه به دنبال انتقام می‌رویم. انتقام از کسانی که به دختران، بی هیچ پروایی صدمه می‌زنند. روزانه هزاران دختر در معرض خطر هستند و هیچ‌کس خبردار نمی‌شود.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین فیلم های ترکی عاشقانه 2022
  • بهترین سریال های ترکی عاشقانه 2022

آگاه که از تمامی اتفاقات یک پرونده آگاه است، به دنبال مجرمان می‌رود. در سوی دیگر سریال نیز پلیس‌ها به دنبال دستگیری مرد گربه‌ای هستند. مرد گربه‌ای چه کسی است؟ و آیا موفق به دستگیری او می‌شوند؟

این سریال در سال ۲۰۱۸ ساخته شده است و برنده جوایز بسیاری شده است. پخش این مینی سریال از شبکه اینترنتی صورت گرفته بود. برای اولین بار در تلویزیون از شبکه شو تی‌وی در ایام تابستان پخش خواهد شد.

Ada Masali

جدیدترین و بهترین سریال های ترکی 2021, جدول پخش سریال های ترکیه 2021
  • نام فارسی: سریال ترکی داستان جزیره
  • نویسنده: یلدا اراوغلو، یشیم چیتاک
  • کارگردان: علی بیلگین
  • ستارگان: آیچا آیشین توران، آلپ نوروز
  • ژانر: درام عاشقانه
  • پخش از شبکه: Star TV
  • روز پخش: سه‌شنبه
  • ساعت پخش: ۲۲:۳۰ (به وقت ایران)
  • زبان: ترکی , ترکی استانبولی
  • کشور: ترکیه

خلاصه داستان: سریال ترکی تابستانی داستان جزیره در رابطه با یک دختر شهری به نام هازیران است. هازیران برای ماموریت کاری به یک جزیره می‌رود. در آن جزیره باید با شخص جوان و خیری به نام پویراز هم‌صحبت شود. از بابت کار، هازیران با پویراز مشکل دارد. او در این سفر مامور است تا پویراز را برای انجام کاری قانع کند. به همین دلیل تصور می‌کند که پویراز آدم خوبی نیست.

اما در مدتی که آنجا می‌ماند، هرچه بهتر او را می‌شناسد، نظرش عوض می‌شود. متوجه می‌شود که خلاف تصورش، پویراز جوان شریفی است.

طی این ماجرا شاهد ظهور عشق مابین این دو جوان عزیز خواهیم شد. تا اکنون دو قسمت از این سریال پخش شده است. تهیه‌کننده این سریال، شرکت آی یاپیم، تهیه‌کننده سریال های محبوب ترکی از جمله چوکور، نفوذی، شخصیت و… است.

تا این قسمت از نوشتار جدیدترین و بهترین سریال های ترکی 2021 با بسیاری از بهترین سریال های تابستانی ترکیه آشنا شده‌اید. در ادامه به بررسی سریال‌های بیشتر خواهیم پرداخت.

Baht Oyunu

جدیدترین و بهترین سریال های ترکی 2021, جدول پخش سریال های ترکیه 2021
  • نام فارسی: سریال ترکی بازی بخت
  • نویسنده: فاتح عمراوغلو، ارکان بیرگورن، تونا کیگی
  • کارگردان: سردار گوزالکلی
  • ستارگان: آیتاچ شاشماز، جمره بایسل
  • ژانر: کمدی
  • پخش از شبکه: Kanal D
  • روز پخش: سه‌شنبه
  • ساعت پخش: ۲۲:۳۰ (به وقت ایران)
  • زبان: ترکی , ترکی استانبولی
  • کشور: ترکیه

خلاصه داستان: “کسی که به دنبال عشق رود، نمی‌تواند آن را گیر بیاندازد، خودش گیر می‌افتد” سریالی که با این جمله شروع شد و داستان زندگی آدا را به نمایش خواهد گذاشت.

و اما آدا شاهد خیانت نامزدش شده است. و در دوران افسردگی به سر می‌برد. تا اینکه تصمیم می‌گیرد به دنبال کار بگردد. از این طریق بالاخره در شرکتی  به عنوان منشی مشغول به کار می‌شود.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین سریال ها و فیلم های کمدی ترکی 2022
  • بهترین فیلم های ترسناک ترکی 2022

آدا دختری خیال‌پرداز و عاشق است‌. او به رئیس شرکتی که در آن کار می‌کند، عاشق شده است. از نظر آدا در دو چیز غیرممکن وجود ندارد، یکی در آرزوها و دیگری در عشق.

در ادامه نوشتار جدیدترین و بهترین سریال های ترکی 2021 بر معرفی جدیدترین سریال های ترکی 2021 و معرفی بهترین سریال های ترکیه ای تمرکز کرده‌ایم. با مطالعه این مقاله، بهترین سریال های تابستانی ترکی را برای تماشا انتخاب کنید.

Sen Çal Kapimi

نمایی از هانده ارچل و کرم بورسین در سریال ترکی تو در خانه ام را بزن
  • نام فارسی: سریال ترکی تو در خانه‌ام را بزن ؛ فصل دوم
  • نویسنده: عایشه کوتلو
  • کارگردان: آلتان دونمز
  • ستارگان: هانده ارچل، کرم بورسین
  • ژانر: رمانتیک، کمدی
  • پخش از شبکه: Fox
  • روز پخش: چهارشنبه
  • ساعت پخش: ۲۲:۳۰ (به وقت ایران)
  • زبان: ترکی , ترکی استانبولی
  • کشور: ترکیه

خلاصه داستان: سریال ترکی تابستانی تو در خانه‌ام را بزن که سال گذشته اکران شد، طرفداران بسیاری پیدا کرد. فصل دوم این سریال نیز با شروع تابستان، در حال پخش است.

ادا دختری شجاع، با اعتماد به نفس، باهوش و احساسی است. به دلیل از دست دادن خانواده‌اش، در کنار عمه‌اش زندگی می‌کند. او دانشجوی رشته معماری است و به گل‌ها علاقه فراوانی دارد. در زمان بیکاری به عمه آیفر در شغل گل‌فروشی کمک می‌کند.

از طرف دانشگاه بورسیه تحصیل در ایتالیا به او داده شده است. اما به خاطر خطای کارمندان شرکت آرت‌لایف، که این بورسیه را داده بودند، بورسیه ادا کنسل شده است. از نظر ادا مقصر این اتفاق، مدیرعامل شرکت آرت‌لایف یعنی سرکان بولات است. سرکان بولات یک معمار فوق‌العاده، فردی کاری، باهوش و بی ذوق است.

نگاه او به همه چیز براساس منطق و حساب است. دقیقا برخلاف ادا، که کاملا عجولانه و احساسی رفتار می‌کند. در مراسمی آن‌ها به طور اتفاقی رو در رو می‌شوند. پس از کش‌مکش های بسیار، نهایتا دیوانه‌وار عاشق هم می‌شوند. در این مسیر نیز کسی نتوانست مانع عشق آن‌ها شود. فصل یک در صحنه‌ای تمام می‌شود که ادا متوجه می‌شود سرکان دچار بیماری بدون درمان شده است.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین مینی سریال های ترکی
  • بهترین فیلم ها و سریال های هانده ارچل

و اما فصل دوم از چند سال بعد شروع می‌شود (کلیشه سریال های کمدی رمانتیک ترکی). ادا اکنون صاحب دختر بچه است. بعد از مدت‌ها اتفاقی با سرکان رو به رو می‌شود و… . بعد از اتمام فصل یک بازیگر کاراکتر ادا، هانده ارچل و بازیگر کاراکتر سرکان، کرم بورسین، در دنیای واقعی وارد رابطه عاشقانه شدند.

Cam Tavanlar 

جدیدترین و بهترین سریال های ترکی 2021 ؛ سریال تابستانی Ay Yapim
  • نام فارسی: سریال ترکی سقف های شیشه ای
  • نویسنده: مریچ عجمی
  • کارگردان: فهمی اوزتورک
  • ستارگان: کوبیلای آکا، بنسو سورال
  • ژانر: درام عاشقانه
  • پخش از شبکه: Show TV
  • روز پخش: چهارشنبه
  • ساعت پخش: ۲۲:۳۰ (به وقت ایران)
  • زبان: ترکی , ترکی استانبولی
  • کشور: ترکیه

خلاصه داستان: کوبیلای آکا پس از اینکه در سریال گودال کشته شد، بلافاصله وارد پروژه سقف های شیشه ای در نقش اول شد. از قرار معلوم این سریال، پرادعاترین سریال تابستانی سال ۲۰۲۱ خواهد بود.

مریچ عجمی نویسنده این سریال،‌ داستان سریال‌های معروف عشق اجاره ای، جنایت های پیش پا افتاده و سریال محبوب Netflix یعنی عشق ۱۰۱ را نیز نوشته است. در مقاله بهترین های نتفلیکس به سریال Aşk 101 اشاره نموده بودیم.

داستان این سریال حول محور مقاومت‌های زن در جامعه کاری، انتقام، عشق و رقابت می‌چرخد. لیلا یک دختر جوان است که با تلاش خود وارد زندگی تجاری شده است. و جم از یک خانواده معتبر و پولدار است، که هم به خاطر ثروت و هم مرد بودنش، همه درها به روی او باز است. در طی مسیری این دو با هم آشنا می‌شوند و….

Aşk Mantık intikam

جدیدترین و بهترین سریال های ترکی 2021, جدیدترین سریال های تابستانی ترکی 2021
  • نام فارسی: سریال تابستانی عشق منطق انتقام
  • نویسنده: اوزلم اینجی حکیم اوغلو، نیل گولچ اونسال
  • کارگردان: مورات اوزتورک
  • ستارگان: بورجو اوزبرک، ایلهان شن، بوراک یوروک
  • ژانر: رمانتیک، کمدی
  • پخش از شبکه: Fox
  • روز پخش: جمعه
  • ساعت پخش: ۲۲:۳۰ (به وقت ایران)
  • زبان: ترکی , ترکی استانبولی
  • کشور: ترکیه

خلاصه داستان: این سریال مشابه سریال کره ای بانوی مجرد حیله گر ساخته شده است. لیلا در گذشته با پسری به نام اوزان ازدواج می‌کند. طی مسائلی این زندگی مشترک خاتمه می‌یابد. سال‌ها بعد، اوزان یک شرکت برنامه‌نویسی افتتاح می‌کند و بسیار پولدار می‌شود.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین سریال های ترکی مدرسه ای
  • زیباترین بازیگر زن ترکی 2022

یک روز لیلا در این شرکت شروع به کار می‌کند اما… همراه با این سریال همانطور که از نام آن پیداست، کش‌مکش‌های عشق و نفرت را بین آن دو خواهیم دید. علت اینکه سال‌ها پیش لیلا،‌ اوزان را ترک کرد چه بود؟ اوزان در داشتن این حس نفرت حق دارد و یا یک سوءتفاهم پیش آمده است؟

در ادامه مقاله جدیدترین و بهترین سریال های ترکی 2021 علاوه بر معرفی بهترین سریال های ترکیه ای به معرفی برخی از مجموعه‌های تلویزیونی نیز خواهیم پرداخت.

Güldür Güldür Show

معرفی جدیدترین سریال های ترکیه ای ؛ مجموعه ترکیه ای
  • نام فارسی: مجموعه ترکیه ای طنز گولدور گولدور
  • کارگردان: ملتم بوزوفلو
  • ستارگان: علی سونال، آلپر کول، انور بولدو، ملتم ییلمازکایا، اجم ارکک و…
  • ژانر: تئاتر کمدی
  • پخش از شبکه: Show TV
  • روز پخش: سه‌شنبه، جمعه، شنبه
  • ساعت پخش: ۲۲:۳۰ (به وقت ایران)
  • زبان: ترکی , ترکی استانبولی
  • کشور: ترکیه

خلاصه داستان: این مجموعه تلویزیونی طنز، تا کنون ۹ فصل و ۲۷۳ قسمت از آن اکران شده است. این برنامه به صورت یک تئاتر کمدی است، که با مخاطب نیز در ارتباط است‌.

بازیگر علی سونال به عنوان معرف و کنترل نمایش‌ها و بخش ارتباط با تماشاچی را بر عهده دارد. علی پسر کمدین معروف ترک، کمال سونا است.

هر قسمت از این برنامه با در نظر گرفتن یک موضوع خاص پیش می‌رود. گروهی از بازیگران اتود اجرا می‌کنند.

MasterChef

جدول پخش سریال های ترکیه 2021 ؛ بهترین سریال های ترکی
  • نام فارسی: مسابقه تلویزیونی ترکیه ای سرآشپز ترکیه
  • کارگردان: ایرم کانان
  • ژوری: سرآشپز سومر، سرآشپز مهمت، سرآشپز دانیلو زانا
  • ژانر: مسابقه
  • پخش از شبکه: TV 8
  • روز پخش: طول هفته
  • ساعت پخش: ۲۲:۳۰ (به وقت ایران)
  • زبان: ترکی , ترکی استانبولی
  • کشور: ترکیه

خلاصه داستان: در این مجموعه هزاران هزار شرکت‌کننده از بسیاری از کشورها و به خصوص ترکیه شرکت می‌کنند. بعد از پخت غذا و تایید سرآشپزان وارد مرحله انتخاب اولیه می‌شوند.

افراد انتخاب شده نیز بعد از امتحان، در صورت قبولی وارد کادر ۱۶ نفر نهایی می‌شوند. این ۱۶ نفر کادر اصلی مسابقه را تشکیل می‌دهند و ماه‌ها رقابت می‌کنند.

هر هفته بعد از رقابت های گروهی، چند نفر به دور حذفی می‌روند و هرکس ضعیف‌تر عمل کند، از دور مسابقه حذف می‌شود. نهایتا در اتمام، پس از هفته‌ها آموزش و رقابت، یک نفر به عنوان سرآشپز گزیده می‌شود. این مجموعه که سه سال، میزبان سرآشپزان بسیاری بوده است، برای بار چهارم وارد خانه‌های مردم خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین فیلم ها و سریال های فحریه اوجن
  • بهترین فیلم ها و سریال های بوراک اوزچیویت

در ادامه مقاله جدیدترین و بهترین سریال های ترکی 2021 سریال‌ تابستانی که قرار است پخش شود، معرفی شده است. همراه ما باشید تا به معرفی جدیدترین سریال های ترکیه ای و بهترین سریال های تابستانی ترکی بپردازیم.

به زودی ؛ بهترین سریال های تابستانی که در مقاله جدیدترین و بهترین سریال های ترکی 2021 به آن‌ها اشاره شد، جزء بهترین‌ها هستند.

İkimizin Sirri

جدیدترین سریال های تابستانی ترکی 2021 ؛ جدول پخش سریال های ترکیه 2021
  • نام فارسی: سریال تابستانی راز بین ما دوتا
  • نویسنده: اوزن یولا
  • کارگردان: جم آک‌یولداش
  • ستارگان: آراس آیدین، لیلا فرای
  • ژانر: درام
  • پخش از شبکه: aTV
  • روز پخش: به‌زودی
  • ساعت پخش: ۲۲:۳۰ (به وقت ایران)
  • زبان: ترکی , ترکی استانبولی
  • کشور: ترکیه

خلاصه داستان: داستان زندگی یک زن فقیر تنها است که به همراه دختر بسیار زیبای هفت ساله‌اش و مادر بیمارش زندگی می‌کند. این زن طی قضایایی با یک مرد ثروتمند قرار ازدواج فرمالیته می‌گذارد.

موضوع این سریال از یک سریال کره‌ای به نام “قرارداد ازدواج” برگرفته شده است. به دلیل اینکه هنوز سریال پخش نشده است، اطلاعات زیادی در رابطه با موضوع سریال در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین سریال های دکتر گولسرن بودایجی اوغلو + بیوگرافی و دانلود کتاب‌ها
  • بهترین زوج های سریال های ترکی
  • بهترین سریال های ترکی
  • بهترین فیلم های کره ای 2022
  • بهترین سریال های کره ای 2022
  • بهترین فیلم های کره ای نتفلیکس 2022
  • بهترین سریال های کره ای نتفلیکس 2022
  • بهترین سریال های کره ای تاریخی 2022
  • بهترین فیلم های عاشقانه کره ای 2022
  • بهترین سریال های کره ای عاشقانه 2022
  • بهترین سریال‌ های کره‌ ای مدرسه‌ای 2022

از همراهی شما تا انتهای نوشتار جدیدترین و بهترین سریال های ترکی 2021 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.