فیلم و سریال

تبادل نظر بهترین سریال کره ای

بر طبق آخرین آماری که اینستاگرام در ماه آوریل منتشر کرد، این شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس ، 700 میلیون کاربر فعال ماهیانه دارد.

این در حالی‌ست که این کمپانی مداوم در حال افزایش ویژگی های خود برای و جذب مخاطب و رضایت آنها و البته پیروزی در میدان رقابت شبکه های اجتماعی است.

اینستاگرام در حال حاضر ویژگی جدیدی اضافه کرده که امکان سازماندهی بیشتر در بخش نظرات (Comment) را ممکن می سازد.

اینستاگرام با انتشار خبری اعلام کرد از این پس کاربران می‌توانند راحت تر موضوعاتی را در که در بخش نظرات درباره آنها با یکدیگر به صحبت می‌پردازند، دنبال کنند.

به این ترتیب که وقتی شما در خصوص موضوعی نظر می‌دهید، چنانچه شخص دیگری بعد مدت زمانی به سئوال یا صحبت شما پاسخی دهد، این پاسخ او دیگر با فاصله زیاد بعد از چندین نظر یا کامنت قرار نخواهد گرفت، بلکه Replay او دقیقا زیر کامنت شما گذاشته خواهد شد و به این ترتیب راحت‌تر می توانید موضوعات را پیگیری کنید. هم صاحب پروفایل هم دیگر افرادی که تمایل به پیگیری صحبت و نظرات دارند، با این شیوه راحت‌تر می‌توانند موضوعات بحث را دنبال کنند.

اینستاگرام امیدوار است با افزودن این ویژگی ، یک محیط جذاب‌تر و پویاتر برای اشتراک گذاری نظرات شما فراهم کند.

بروزرسانی جدید اینستاگرام هم اکنون برای iOS در نسخه 24 و به زودی در اپ استور اپل در دسترس خواهد بود. افرادی که از اندروید استفاده می‌کنند باید کمی صبور باشند، به زودی این بروزرسانی در گوگل پلی هم قرار خواهد گرفت.

منبع neowin