فیلم و سریال

بهترین سریال های فانتزی خارجی

بهترین فیلم و سریال های تینیجری ؛ سریال تینیجری جدید چی ببینیم؟

بهترین فیلم و سریال های تینیجری ممکن است بسیاری ندیده باشند. در این مقاله ما درباره بهترین و جدیدترین سریال های تینیجری صحبت خواهیم کرد، با ما باشید.

فیلم ها و سریال های تینیجری در تمام جهان طرفداران پروپاقرص زیادی دارد. در کشور ما نیز این مسئله صدق می کند. احتمالا بسیاری از شما سریال هایی مانند آمریکن پای یا های اسکول میوزیکال یا فیلم هایی مانند توایلات و یا هانگر گیمز را در دوران نوجوانی خود دیده اید و با آنها خاطرات زیادی ساخته اید.

معمولا در فیلم ها و سریال هایی که مخاطب آنها نوجوانان هستند، روابط عاشقانه و نبردهای اکشن به دلیل جذابیت این موضوعات برای این گروه به نمایش در می آیند. البته ناگفته نماند که ژانرها و موضوعات دیگری نیز همواره در طول چند دهه اخیر در این سریال ها و فیلم ها مطرح گشته است. به هر روی نمی توان از جذاب بودن و خاص بودن این ژانر گذشت. از این رو، ما در این مقاله تلاش می کنیم برای آشنایی بیشتر شما بهترین فیلم و سریال های تینیجری را معرفی نماییم.

بهترین فیلم و سریال های تینیجری

خوشبختانه این روزها فیلم ها و سریال های کاملا جدید تینیجری وجود دارد که بسیار پرتحرک تر و اغلب با کیفیت تر از فیلم و سریال های تینیجری در گذشته است. بنابراین دست ما در معرفی بهترین ها بسیار باز است. در ابتدا سعی خواهیم کرد برخی از بهترین سریال های تینیجری را معرفی کنیم و در آخر چند فیلم عالی را نیز برای دیدن به شما پیشنهاد خواهیم داد. با تکراتو همراه باشید!

Dare Me

بهترین فیلم و سریال های تینیجری

سریال Dare Me داستانی در مورد چیرلیدرهایی است که برخلاف داستان های کلیشه درباره آن ها، اینبار ما در این سریال درگیر مسائل مرموز و جنایات عجیب می شویم. متاسفانه باید بگوییم این سریال پس از یک فصل دیگر ساخته نشد ولی خب کم بودن آن نیز می تواند از جهت دیدن سریعش مفید باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های کمدی 2021

Looking for Alaska

بهترین فیلم و سریال های تینیجری

طرفداران جان گرین تقریبا یک دهه و نیم منتظر ماندند تا این رمان بالاخره به صفحه نمایش برسد. ابتدا قرار بود اقتباسی سینمایی از این رمان تهیه بشود اما در نهایت تبدیل به یک مینی سریال شد که توسط شبکه هولو توزیع شد. داستان این سریال درباره روابط دوستانه ای در یک مدرسه شبانه روزی آلاباما است. همچنین این داستان دارای آن پیچیدگی است که معمولا داستان های گرین دارد. این سریال را به دلیل داستان جذاب و کاراکترهای دوست داشتنی باید در لیست بهترین فیلم و سریال های تینیجری قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های زامبی 2021

All American

بهترین فیلم و سریال های تینیجری

معمولا درام هایی که درمورد ورزش و ورزشکاران است در بین نوجوانان از محبوبیت خاصی برخوردار است. سریال All American داستان یک ستاره فوتبال آمریکایی در دبیرستان را نمایش می دهد که برای بازی در تیم بورلی هیلز استخدام می شود. البته روابط شخصی این ستاره با دوستانش در خارج از زمین فوتبال نیز نمایش داده می شود. به همین جهت این سریال را که انواع موضوعات جذاب برای نوجوانان نمایش می دهد را باید در لیست بهترین فیلم و سریال های تینیجری قرار داد.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های 2021

Chilling Adventures of Sabrina

بهترین فیلم و سریال های تینیجری

این سریال داستان شخصیتی به نام سابرینا (کیرنان شیپکا) جادوگری است که علی رغم قدرت خود درگیری های هویتی خاص یک نوجوان را دارد. این سریال جذاب و فانتزی که همزمان مسائل پر رمز و راز را با مسائل نوجوانانه ترکیب می کند، نمایش بسیار جذابی را برمی سازد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021

Outer Banks

بهترین فیلم و سریال های تینیجری

این داستان همه چیز دارد؛ رمز و راز، داستان های عاشقانه، جستجوی برای گنج. Outer Banks علیرغم پایان پرفشارشی که دارد، از داستانی جذاب بهره‌مند است شما را تا پایان سریال، میخکوب می‌کند.

Never Have I Ever

بهترین فیلم و سریال های تینیجری

مجموعه ساخته شده توسط مندی کالینگ یک درام کامل و با داستانی عمیق است. در این داستان شخصیت دوی یک دانشجوی سال دوم است که در تلاش است هویت هندی خود همزمان با تطابق با جامعه ای که درحال زندگی در آن است، حفظ کند و این تنها بخشی از ماجرا است. ما بیشتر صحبت نمی کنیم تا شما خود با دیدن این سریال از جذابیت آن لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021

Elite

بهترین فیلم و سریال های تینیجری

داستان این سریال بسیار منحصر به فرد است. در سریال الیت گروهی نوجوان از طبقه اقتصادی و اجتماعی پایین به یک دبیرستان ثروتمند می روند. مسئله اما آن زمان بغرنج می‌شود که قتلی اتفاق می افتد. این داستان جذاب که داستانی بدیع و نوآورانه دارد قطعا باید در لیست بهترین فیلم و سریال های تینیجری قرار داد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021

On My Block

داستان این سریال درباره چهار دوست در دبیرستانی در محله جنوبی لس آنجلس است. در این سریال دائما پیوند قوی آنها مورد آزمایش قرار می گیرد و آنها باید تمام چالش ها و پیچیدگی ها که یک نوجوانان همواره با آن مواجه می شوند را تجربه نمایند. قطعا از دیدن سریال On My Block پشیمان نخواهید شد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های عاشقانه 2021

The End of the F***ing World

داستان این سریال درباره دو نوجوان به نام جیمز (که فکر می کند یک فرد روانی است) و آلیسا ( که دختری خشن است) بوده که به یک سفر جاده ای می روند. خشونت در کنار شوخ طبعی کلاسیک بریتانیایی در این سریال به خوبی نمایش داده می شود. دیدن این سریال خالی از لطف نیست و زبان هزل آمیز و کنایه ای آن می تواند برای شما بسیار جذاب باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های کره ای 2021

Switched at Birth

تصور کنید که می فهمید والدین شما در واقع والدین بیولوژیکی شما نیستند. این همان اتفاقی است که برای بی شخصیت اصلی این داستان می افتد. او به صورت تصادفی درحالی که خون خود در آزمایشگاه دبیرستان آزمایش می کند، این موضوع را می فهمد. پس از آن اتفاقات بسیار عجیبی می افتد. این داستان جالب و البته گاها غم انگیز آن را در لیست بهترین فیلم و سریال های تینیجری قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های 2021

Riverdale

در این سریال گروهی از دانش آموزان دبیرستانی خود را وقف کشف چگونگی مرگ همکلاسی خود می کنند. درحالی که آنها مشغول تلاش برای جمع آوری سرنخ ها هستند، برخی از رازهای تاریک در مورد شهر کوچک خود و ساکنان آن را کشف می کنند. این مجموعه براساس کمیک های آرچی ساخته شده است و بازیگران اصلیش لیلی رینهارت و کل اسپروز هستند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم و سریال های IMDb در سال 2021

The Society

در این داستان ما با گروهی از نوجوانان مواجهیم که به دلیل طوفان سفر خود را کوتاه می کنند، اما وقتی دوباره به شهر خود می رسند، کاملا خالی است. آنها ضمن اطمینان از زنده ماندن باید با هم کار کنند تا بفهمند جه اتفاقی افتاده است. همواره داستان های آخرالزمانی برای مخاطب نوجوانان جذاب بوده است، این سریال که در این ژانر قرار دارد با پرورش داستان و شخصیت های بی نقصی توانسته این ژانر را به خود بپروراند و می توانیم آن در لیست بهترین فیلم و سریال های تینیجری قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های کره ای 2021

Teen Wolf

این سریال درباره یک پسر دبیرستانی است که یک شب درحالی که بیرون از جنگل است متوجه می شود که مانند یک انسان معمولی نیست و خوی گرگینه دارد. اما در نهایت متوجه نمی شود آیا او انسان است یا گرگینه این تناقض او را بسیار اذیت می کند.

The Secret Life of the American Teenager

این داستان درباره دانش آموز دبیرستانی به نام امی است که متوجه می شود که به طور غیر منتظره ای باردار می شود و در طی پنج فصل نمایش، شما سفر او را از لحظه ای که اخبار را به والدینش می گوید تا با واقعیت جدیدش کنار بیایند تا اینکه دوباره عاشق می شود، دنبال می‌کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های 2021

13 Reasons Why

بهداشت روان مسئله ای بسیار مهم است که این مجموعه به طور مفصل وارد آن می شود. این سریال بسیار معروف که احتمالا نام آن را شنیده اید، داستان هانا (با بازی کاترین لنگفورد) را روایت می کند که در اثر خودکشی درگذشت و در 13 نوار ویدیویی دلایل خود را برای گرفتن این تصمیم نشان می دهد. بسیاری این سریال را ستایش کردند اما برخی از متخصصان در حوزه بهداشت روان از نحوه نمایش موضوعات حساس مانند خودکشی و تجاوز ابراز نگرانی کردند. به طورکلی اما نمی توان از موضوع مهم و تکان دهنده ای که این سریال مطرح می کند، گذشت البته از بازی های درخشان هنرپیشگان این سریال نیز نمی توان گذاشت. بنابراین قطعا باید این سریال را در لیست بهترین فیلم و سریال های تینیجری قرار دهیم.

پس از صحبت درباره بهترین سریال های تینیجری بد نیست کمی درباره بهترین فیلم های تینیجری نیز کمی با شما صحبت کنیم، چراکه نمایش های سینمایی تینیجری می تواند حتی بسیار جذاب باشد. در ادامه بهترین فیلم های تینجری را معرفی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های 1400

Blockers (2018)

این فیلم داستان گروهی از دوستان نوجوان را روایت می کند که پیمانی را با هم می بندند که برای از دست دادن باکره بودن خود، رابطه جنسی برقرار کند. با اینحال والدین آنها متوجه می شوند و تلاش می کنند تا آنها را متوقف می کنند. این سریال ته مایه کمدی دارد و قطعا شما را سرگرم خواهد کرد.

Whip It (2009)

این داستان درباره دختری است که علیرغم خواست مادرش برای پیوستن به تیم سنتی شهر رویا خود را دنبال می کند و به تیم مقابل می پیوندند. این داستان جذاب که درگیری های والدین و فرزندان را به نمایش می گذارد را قطعا می توان در لیست بهترین فیلم و سریال های تینیجری قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های HBO در سال 2021

The Hunger Games (2012)

این فیلم را که قطعا نام آن را شنیده اید درباره شخصیتی به نام کتنیس اوردین است که پس آنکه خواهر کوچکترش به نمایندگی از منطقه خود در بازی های مرگبار گرسنگی انتخاب شد، داوطلبانه به آنجا می رود و برای زنده ماندن تلاش می کند. نباید از بازی درخشان جنیفر لارنس در این فیلم گذشت، شاید اصلی ترین دلیل جذابیت و معروف بودن این فیلم همین بازی درخشان لارنس باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های ترکی 2021

Everything, Everything (2017)

در این فیلم آماندلا استنبرگ که نقش دختری به نام مادی بازی می کند، دختری بیمار است که مجبور شده است که در خانه بماند. دلیل ماندن او در خانه آن است که دنیای خارج به معنای واقعی کلمه می تواند او را بکشد. اما وقتی او همسایه جدیدش، اولی را ملاقات می کند و عاشق او می شود، حاضر می شود همه چیز را برای بودن در کنار او به خطر بیاندازد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های عاشقانه 2021

Moonlight (2016)

تمرکز اصلی این فیلم بر مسئله جنسیت است. داستان این فیلم درباره مرد سیاه پوستی است که پس از بیرون آمدن از زادگاه خود و شروع زندگی جدید باید با آنچه همیشه درگیر آن است، مبارزه کند و نمی تواند از آن فرار نماید. بیشتر از این صحبت نمی کنیم که جذابیت داستان لوس نشود.

The Edge of Seventeen (2016)

داستان این فیلم درباره دختری درباره نادین است که در دبیرستان مسائل پیچیده ای را تجربه می کند، این مسائل پیچیده برای او بدتر می شود زمانی که برادرش با بهترین دوست نادین قرار عاشقانه می گذارد. این فیلم که مصائب دختر نوجوان را به خوبی نمایش می گذارد را می توان در لیست بهترین فیلم و سریال های تینیجری قرار دهیم.

بهترین فیلم و سریال های تینیجری در یک نگاه

  • Dare M
  • Looking for Alaska
  • All American
  • Chilling Adventures of Sabrina
  • Outer Banks
  • Never Have I Ever
  • Elite
  • On My Block
  • The End of the F***ing World
  • Switched at Birth
  • Riverdale
  • The Society
  • Teen Wolf
  • The Secret Life of the American Teenager
  • 13 Reasons Why
  • Blockers (2018)
  • Whip It (2009)
  • The Hunger Games (2012)
  • Everything, Everything (2017)
  • Moonlight (2016)
  • The Edge of Seventeen (2016)

مطلب بهترین فیلم و سریال های تینیجری به پایان رسید. فیلم و سریال‌های تینجری با جذابیت‌های خاص خود نه تنها برای نوجوانان و جوانان، بلکه در تمامی بازه‌های زمانی طرفداران خود را دارند.ما در این راستا تمام تلاش خود را کردیم که با تنوع گسترده موضوعات بهترین فیلم و سریال های تینیجری را به شما معرفی کنیم تا شما با این راهنما بتوانید سریع تر و راحت‌تر به دیدن این مجموعه ها بپردازید. همانطور که مشخص است قطعا لیست بهترین فیلم ها و سریال های تینیجری محدود به آنچه ما معرفی کردیم، نمی شود.

اما با توجه به محدودیت موجود تلاش شد حدالامکان بهترین معرفی گردد. به هر روی امیدواریم که توانسته باشیم در این جهت به شما یاری رسانیم. اگر نکته یا مسئله ای وجود دارد که به ان نپرداختیم خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین فیلم های 2021
  • بهترین فیلم های مارول در سال 2021
  • بهترین فیلم های دی سی 2021
  • بهترین فیلم های مارول
  • بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021
  • بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021
  • بهترین فیلم های اکشن 2021
  • ترسناک ترین فیلم های 2021

منبع:

  • cosmopolitan
  • seventeen

نظر شما درباره بهترین فیلم و سریال های تینیجری چیست؟ به نظر شما چه فیلم و سریال‌های دیگری را می‌توان در این لیست قرار داد؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

 






بدون شک جعبه جادویی در زندگی انسان‎ها نقش پررنگی دارد. امروزه کسی نیست که ساعات فراغت خود را با دیدن فیلم یا سریال پر نکند. نقش سریال های خارجی در زندگی ما تاثیرگذارتر شده است و جایی نیست سخنی از آن‎ها نشنویم. در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین سریال های تمام شده خارجی بپردازیم و در کنار آن همچنین بهترین سریال های در حال پخش را معرفی کنیم تا مرجع کاملی برای انتخاب سریال بعدی خود داشته باشید.
بنابراین تا انتهای این مطلب با فانبیو همراه شوید تا با لیست بهترین سریال های تمام شده و بهترین سریال های در حال پخش آمریکا یا بریتانیا آشنا شوید.

 

1) سوپرانوها (1999 تا 2007) The Sopranos

بازیگران: جیمز گاندولفینی، لوربن براکو، ادی فالکو

ژانر: درام مافیایی

تونی سوپرانو رئیس مافیای نیوجرسی است ولی حتی به‌عنوان یکی از قدرتمندترین افراد با خانواده خود و همچنین خانواده مافیا مشکلاتی دارد. سوپرانوها یکی از بهترین کمدی های سیاه است و این سریال زندگی شخصی و شغلی تونی سوپرانو را دنبال می‎کند. اگر به زندگی مافیا علاقه دارید سوپرانوها یکی از بهترین سریال های تمام شده است.

دیالوگ مشهور سریال: یک تصمیم اشتباه از دودلی بهتر است.

 

2) بازی تاج و تخت (2011 تا 2019) Games of Thrones

بازیگران: کیت هرینگتون، امیلی کلارک، پیتر دینکلیج

ژانر: فانتزی، خانوادگی، حماسی

9 خانواده اشرف‎زاده برای سلطنت بر یک سرزمین افسانه‎ای به اسم وستروس با یکدیگر مبارزه می‎کنند که منجر به یک جنگ وسیع و حضور یک نیروی شیطانی باستانی می‎شود. اگر به نزاع‎های سیاسی و فتنه‌انگیزی‌ها علاقه دارید حتما این سریال را ببینید که طرفداران انبوهی در سراسر جهان دارد.

سریال بازی تاج و تخت بعد از 8 سال، امسال به پایان رسید و بدون شک از بهترین سریال های خارجی است.

دیالوگ مشهور سریال: زمانی که بازی تاج و تخت را انجام می‎دهید، یا می‎برید یا می‎بازید. هیچ حد وسطی وجود ندارد.

 

3) مردگان متحرک (2010 تا – )

بازیگران: اندرو لینکولن، نورمن ریداس، ملیسا مک‎براید

ژانر: درام، زامبی

بدون شک خیلی از افراد می‎گویند این سریال بهترین سریال تلویزیونی است که در ژانر زامبی ساخته شده است. سریال مردگان متحرک جهانی را نشان می‎دهد که زامبی‎ها آن را تسخیر کرده‎اند و انسان‎ها باید برای بقای خود تلاش کنند.

مردگان متحرک در ایران طرفداران زیادی دارد و یکی از سریال‎هایی است که به سادگی در فهرست بهترین سریال های در حال پخش آمریکا در ژانر ترسناک قرار می‎گیرد.

دیالوگ مشهور سریال: اگر مبارزه نکنی، خواهی مرد.

 

4) بریکینگ بد (2009 – 2013) Breaking Bad

بازیگران: برایان کرانستون، آرون پاول، آنا گان

ژانر: جنایی، درام

والتر وایت یک معلم شیمی است که متوجه می‎شود مبتلا به سرطان ریه است و تنها 2 سال از عمر او باقی مانده است. او تصمیم می‎گیرد آینده مالی خانواده خود را تضمین کند، بنابراین وارد دنیای تجارت مواد مخدر می‎شود و به کمک دانش‎آموز سابق خود متامفتامین با خلوص بالا تولید می‎کند.

بریکینگ بد بدون شک یکی از بهترین سریال های تمام شده خارجی است که دیدن آن را به همه توصیه می‎کنیم. بعضی‌ها معتقدند که سریال Breaking Bad بهترین مجموعه تلویزیونی تاریخ است.

دیالوگ مشهور سریال: جان من در خطر نیست، من خود خطرم!

 

5) خانه پوشالی (2013 تا 2018) House of Cards

بازیگران: کوین اسپیسی، رابین رایت، مایکل گیل

ژانر: سیاسی، هیجانی

فرانک آندروود یکی از اعضای کنگره آمریکا به همراه همسرش انتقام کاملی از افرادی می‎گیرد که به او خیانت کردند؛ یعنی اعضای کابینه‎اش و رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا.

چرا عاشق این سریال خواهید شد؟ به نظر ما هر فردی که در حوزه سیاست فعالیت می‎کند باید این سریال را ببیند. افکار هوشمندانه‎ای که فرانک اندروود مستقیما در جلوی دوربین به نمایش می‎گذارد فوق‎العاده‌اند. علاوه بر این صدای زنگ گوشی او تا ابد در یاد شما خواهد ماند!

آخرین فصل این سریال فوق‎العاده است. کوین اسپیسی با آن که زندگی شخصی غیرصادقانه‎ای دارد ولی به این سریال اعتبار می‎بخشد و خانه پوشالی را باید به راحتی جزو لیست بهترین سریال های تمام شده قرار دهیم.

دیالوگ مشهور سریال: جاده قدرت با دورویی و حوادث جانبی هموار می‎شود.

 

6) بهتر است با ساول تماس بگیری (2015 تا – ) Better Call Saul

بازیگران: باب ادنکیرک، ریا سیهورن، جاناتان بانکر

ژانر: جنایی، درام

داستان این سریال از بریکینگ بد گرفته شده است. داستان این سریال در مورد جیمی مک‎گیل، وکیل معروف سریال بریکینگ بد، قبل از زمانی است که وکیل والتر وایت یعنی ساول گودمن شود.

چرا عاشق این سریال خواهید شد؟ این سریال با بریکینگ بد فرق دارد ولی می‎توانید در هر قسمت از فصل‎های آن هیجان خالص را احساس کنید. علاوه بر این پیش‌زمینه داستانی بسیاری از شخصیت های بریکینگ بد را توضیح می‎دهد.

دیالوگ مشهور سریال: من فردی هستم که شماره او بعد از دلال موادتان روی دفترچه تلفن‎تان نوشته شده است.

حتما بخوانید: نقد و بررسی فصل چهارم سریال Better Call Saul

7) پرورش شکست‎خورده (2003 تا – ) Arrested Development

بازیگران: جیسون بیتمن، مایکل سرا، پورشه د روسی

ژانر: خانوادگی، کمدی سیاه

زمانی که خانواده نالایق بلوث پس از موفقیت کسب‌وکارشان در حوزه توسعه املاک ورشکست می‎شوند، مایکل بلوث تصمیم می‎گیرد اداره شرکت را برعهده بگیرد. ولی سایر اعضای خانواده عجیب و بی‌مسئولیت او باعث غیرقابل تحمل بودن این شغل می‎شوند.

اگر به دنبال یک کمدی متفاوت و آشنایی با یک خانواده متفاوت‎تر هستید، سریال پرورش شکست‎خورده را به‌عنوان یکی از بهترین سریال های در حال پخش به شما معرفی می‎کنیم.

دیالوگ مشهور سریال: درست است، این مشکل بدون شک فرهنگی است. می‎دانی، مرد معمولی آمریکایی تو در یک دوره نوجوانی ابدی گیر کرده است؛ یعنی یک پرورش شکست‎خورده محسوب می‎شود!

 

8) عجیب‎ها و دیوانه‎ها (1999 تا 2000) Freaks & Geeks

بازیگران: ست روگن، باسی فیلیپ، جیمز فرانکو، جیسون سیگل

ژانر: درام دبیرستانی

این سریال تلویزیونی که فضای آن مربوط به دهه 80 می‎شود در مورد ماجرای یک خواهر و برادر پس از مرگ مادربزرگشان در دبیرستان است. مشکلات معمول نوجوانان افراد داخل مدرسه را در دو دسته قرار می‎دهد: دیوانه‎ها و عجیب‎ها.

چرا عاشق این سریال خواهید شد؟ می‎توانید تمامی ستاره‎ها را قبل از این که اوج بگیرند در این سریال ببینید!

دیالوگ مشهور سریال: بابا حق داره، من عضوی از این خانواده هستم.

 

9) دکستر (2006 تا 2013) Dexter

بازیگران: مایکل سی هال، جنیفر کارپنتر، دیوید زایاس

ژانر: قاتل سریالی، ضد قهرمان، جنایی

دکستر مورگان متخصص جرم‎شناسی پلیس میامی یک متخصص الگوی خون است ولی در شب او تبدیل به دکستر یعنی یک قاتل سریالی می‎شود که طبق یک «کد اخلاقی» خاص آدم می‎کشد.

چرا عاشق این سریال خواهید شد؟

می‎توانید ببینید نحوه تفکر یک قاتل سریالی به چه صورت است و چطور شکار خود را تعقیب می‎کند. دکستر را باید یکی از بهترین سریال های خارجی تمام شده بدانیم که با پایان متفاوت خود شما را سرگرم می‎کند و نمی‎دانید با دکستر همذات‎پنداری کنید یا او را دوست نداشته باشید.

دیالوگ مشهور سریال: هری و دوریس مورگان در پرورش من عملکردی درخشان داشتند ولی هر دو آن‎ها الان مرده‌اند. صادقانه بگویم، من آن‎ها را نکشتم.

 

10) نارنجی مد جدید است (2013 تا – ) Orange is the New Black

بازیگران: تیلور شیلینگ، دانیل بروکس، تارین منینگ

ژانر: زندان، درام

یکی از معدود سریال‎های تلویزیونی که زندگی در زندان را نشان می‎دهد، نارنجی مد جدید است، داستان پایپر چپمن را دنبال می‎کند که به علت حمل و نقل پول برای معاملات مواد مخدر به 15 ماه حبس محکوم شده است.

چرا عاشق این سریال خواهید شد؟

روابط و داستان‎های کمدی تلخی که دلیل اصلی به زندان افتادن زنان است. همچنین فصل اول این سریال براساس یک ماجرای واقعی است. علاوه بر این ترسیم یک فضای داستانی واقعی از محیط زندان باعث می‎شود سریال نارنجی مد جدید است با عنوان متفاوت خود در فهرست بهترین سریال های در حال پخش قرار گیرد که آن را به همه توصیه می‎کنیم.

دیالوگ مشهور سریال: من کمتر از دو هفته است که اینجا هستم. گرسنگی کشیدم، اذیت شدم، پشت سرم در کمین نشستند، تهدید شدم و بدتر از همه به من گفتند تیلور سویفت!

 

11) شش فوت زیر زمین (2001 تا 2005) Six Feet Under

بازیگران: مایکل سی هال، پیتر کراوزه، فرانسیس کونروی

ژانر: کمدی سیاه در یک مرده‎شورخانه

یک سریال تلویزیونی دیگر در مورد یک خانواده عجیب و غریب که تمرکز داستان آن روی خانواده فیشرها است. خانواده‎ای که اداره یک مرده‎شورخانه را برعهده دارند و سپس باید یاد بگیرند چطور با مرگ یکی از اعضای خانواده خودشان کنار بیایند.

چرا عاشق این سریال خواهید شد؟ مایکل سی هال پیش از شهرت فوق‎العاده است. اگر دنبال یکی از بهترین سریال های کامل شده کمدی هستید، شش فوت زیر زمین گزینه بسیار خوبی است.

دیالوگ مشهور سریال: خب، واقعا خیالتان راحت نمی‎شود بدانید بدبخت بودن همچنان بهتر از احمق بودن است؟

 

12) ددوود (2004 تا 2006) Deadwood

بازیگران: تیموتی اولیفانت، ایان مک‎شین، مولی پارکر

ژانر: وسترن، درام

داستان سریال در شهر کوچکی به اسم ددوود در ایالت داکوتای جنوبی در اواخر سال 1800 پس از قتل عام Custer رخ می‎دهد. و در مورد کلانتر سابق وایلد بیل هیکاک و مردی به اسم ست بالوک است که می‎خواهد زندگی جدیدی را شروع کند و البته رئیس شهر ددوود Al Swearengen را نباید فراموش کنیم.

این سریال به قدری محبوب بوده است که قصد دارند امسال با همان تیم بازیگری فیلمی به همین اسم اکران کنند. اگر به فضای وسترن در تلویزیون علاقه دارد ددوود به سادگی جزو بهترین سریال های تمام شده قرار می‎گیرد.

دیالوگ مشهور سریال: درد یا آسیب دنیا را تمام نمی‎کند. یا ناامیدی یا کتک‎های لعنتی. دنیا زمانی که بمیرید تمام می‎شود. تا آن موقع، باید بیشتر زجر بکشید. مانند یک مرد روی پاهایتان بایستید و مقابله کنید.

 

13) شرلوک (2010 تا 2017) Sherlock

بازیگران: بندیکت کامبربچ، مارتین فریمن

ژانر: کارآگاهی، درام

این مجموعه تلویزیونی که یکی از محبوب ترین سریال های جهان است داستان شخصیت شرلوک‎ هولمز را در اوایل قرن بیستم در لندن به همراه جان واتسن نشان می‎دهد که یک سرباز قدیمی جنگ افغانستان است.

چرا عاشق این سریال خواهید شد؟ بندیکت در نقش شرلوک هولمز واقعا بی‌نظیر است. از طرفی دیدن یک شخصیت شرلوک هولمز دیگر در دنیای رسانه آن هم در یکی از بهترین سریال های تمام شده فوق‎العاده است.

دیالوگ مشهور سریال: اندرسون، من روانی نیستم. من یک جامعه‌ستیز بیش‌فعال هستم. بیشتر تحقیق کن.

 

14) دانتون ابی (2010 تا 2015) Downton Abbey

بازیگران: هیو بونه‎ویل، فیلیس لوگان، الیزابت مک‎گاورن

ژانر: تاریخی، درام

داستان این سریال تلویزیونی در سال‎های پیش از جنگ جهانی دوم اتفاق می‎افتد و زندگی خانواده کرالی را نشان می‎دهد. به دنبال مرگ لرد گرانتهام پس از غرق شدن تایتانیک، متیو کرالی ناگهان رئیس قصر دانتون ابی می‎شود. اگر دنبال یک سریال تاریخی هستید تا با زندگی اشراف‎زادگان بریتانیا آشنا شوید بدون شک سریال دانتون ابی یکی از بهترین سریال های تمام شده با این موضوع است.

چرا عاشق این سریال خواهید شد؟ مگی اسمیت سرشار از شکوه، ادعا و طعنه‎گویی است!

دیالوگ مشهور سریال: عزیزم بدبین نباش. این طبقه بسیار متوسط است.

 

15) پرونده‎های مجهول (1993 تا 2002) The X-Files

بازیگران: جیلین اندرسون، دیوید دوکاونی

ژانر: اف‎بی‎آی، علمی تخیلی

به راحتی می‎توانیم فرض کنیم همه سریال پرونده های مجهول را می‎شناسند. این سریال تلویزیونی شاخص داستان دو مامور اف‎بی‎آی به اسامی فاکس مالدر و دانا اسکالی را دنبال می‎کند. تحقیقات آن‎ها در مورد پرونده‎های ماورالطبیعه منجر به کشف توطئه‎های بیگانگان در دولت می‎شود.

پرونده‎های مجهول برای افرادی که دوست دارند با اسرار بیگانگان و دنیای فرازمینی آشنا شوند یکی از بهترین سریال های تمام شده است. آیا واقعا ما در این کهکشان تنها هستیم؟

چرا عاشق این سریال خواهید شد؟ فوق‎العاده هوشمندانه و با شکوه است. این سریال را می‎توانیم یک پیش درآمد برای سریال سوپرنچرال بدانیم.

دیالوگ مشهور سریال: و یک دروغ آقای مالدر به شکل قانع‎کننده‎ای بین دو حقیقت قرار گرفته است.

 

16) نخاله‎ها (2009 تا 2013) Misfits

بازیگران: ناتان استوات جارت، ایوان ریان

ژانر: کمدی بریتانیایی، درام، فانتزی

ناتان، کلی، سیمون، آلیشا و کورتیس همگی خلافکاران جوانی هستند که باید خدمات اجتماعی انجام دهند ولی صاعقه یک طوفان عجیب به آن‎ها قدرت‎های ماورایی می‎دهد. بهترین بخش ماجرا این است که رابرت شیهان که نقش ناتان را بازی می‎کند پسر واقع شروری است که اصلا نمی‎توانید او را دوست نداشته باشید.

چرا عاشق این سریال خواهید شد؟

زمانی که سعی می‎‎کنید این سریال را به کسی توضیح دهید فقط خنده‎دار به نظر می‎رسد. از آن دست سریال‎هایی که شما یک‌شبه تماشا خواهید کرد چون نمی‎توانید دست از تماشای آن بکشید. خنداندن هنری است که بسیاری از سریال‎ها موفق به آن نمی‎شوند ولی اگر دنبال یک کمدی متفاوت هستید این سریال یکی از بهترین سریال های تمام شده کمدی است.

دیالوگ مشهور سریال: هی، شما همه فوق قهرمانید؟ به دل نگیرید ولی کدام جهان خراب‌شده‎ای به شما اجازه داده این‌طور باشید؟

 

17) غریبه (2014 تا – ) Outlander

بازیگران: کترینا بلف، سم هیوین

ژانر: تاریخی، درام، فانتزی، رمانتیک

داستان این سریال در مورد فردی به اسم کلیر راندال یک پرستار جنگ در سال 1945 است که به زمان گذشته و سال 1743 برمی‎گردد. او که متاهل است، مجبور می‎شود با جیمی فریزر یک مبارز جوان اسکاتلندی ازدواج کند.

سفر در زمان همیشه جذاب بوده است و دیدن سریالی با این موضوع که توانسته است بین ژانر فانتزی و درام تعادل ایجاد کند هیجان‎انگیز است و از سوی دیگر غریبه را در لیست بهترین سریال های در حال پخش ما قرار می‎دهد.

دیالوگ مشهور سریال: آخرین باری که این جا بودم اسمم کلیر راندال بود، سپس کلیر بوچمامپ و کلیر فریزر. سوال این است که چه کسی می‎خواستم باشم؟

 

18) پسران هرج و مرج (2008 تا 2014) Sons of Anarchy

بازیگران: چارلی هونام، کیتی سیگال، مارک بون جونیور

ژانر: درام، جنایی

محوریت داستان این سریال در مورد کشمکش‎ها و نزاع‎های داخل یک باشگاه موتورسیکلت به اسم پسران هرج و مرج است که کارهای قانونی و غیرقانونی انجام می‎دهند. رئیس این باشگاه به اسم کلی می‎خواهد همه چیز همانطور که است باشد، ولی پسرخوانده او جکس که همچنین معاون رئیس است می‎خواهد شرایط را تغییر دهد.

چرا عاشق این سریال خواهید شد؟

در دو کلمه باید بگوییم: (به‌علت حضور) چارلی هونام.

دیالوگ مشهور سریال: یک یاغی واقعی بین شور داخل قلب خود و منطق داخل مغزش تعادل پیدا می‎کند. نتیجه تعادل بین قدرت و حق است.

 

19) مد من (2007 تا 2015) Mad Men

بازیگران: جان هام، الیزابت ماس

ژانر: تاریخی، درام

فضای داستانی فیلم در دهه 60 میلادی و در مورد زندگی مردانی است که در یک بنگاه تبلیغاتی به اسم بنیان‎گذاران نابغه آن یعنی استرلینگ کوپر و دونالد دراپر در خیابان مدیسون کار می‎کنند. اما دونالد دراپر کسی که ادعا می‎کند نیست. سریال مد من با شخصیت‎پردازی عالی، دیالوگ‎نویسی متفاوت و باورپذیری آن یکی از بهترین سریال های تمام شده امریکایی است.

چرا عاشق این سریال خواهید شد؟

با زندگی واقعی در دهه 60 میلادی آشنا خواهید شد.

دیالوگ مشهور سریال: می‎خوای چی بگم؟

 

20) اتاق خبر (2012 تا 2014) The Newsroom

بازیگران: جف دانیلز، امیلی مورتیمر، دو پنل

ژانر: درام

این مجموعه تلویزیونی همانطور که باید حدس زده باشید در مورد یک اتاق خبر است و تغییراتی که در آن به دنبال ورود یک تیم جدید رخ می‎دهد که مسئولیت این بخش را برعهده می‎گیرند و این تغییرات به ویژه روی مجری اخبار ویل مک‎اووی تاثیر می‎گذارد.

چرا عاشق این سریال خواهید شد؟

داستان‎ها واقعی و شگفت‎انگیز هستند. جف دانیلز استثنائی است.

دیالوگ مشهور سریال: من سخت تلاش کردم تا خارج از محیط کار با کسی دوست نباشم و واقعیت رو بخوام بگم، تا زمانی که تو نیامده بودی رابطه دوستانه‎ای داخل محیط کار هم با کسی نداشتم.

 

21) آرمان‎شهر (2013 تا 2014) Utopia

بازیگران: پاول هیگینز، آدیل اختار

ژانر: درام سیاه، علمی تخیلی، معمایی

گروهی از افراد در محیط آنلاین با یکدیگر آشنا می‎شوند و سپس یک رمان تصویری عجیب پیدا می‎کنند که ظاهرا کتاب خطی یک آیین دینی است. این گروه سپس متوجه می‎شوند تحت هدف یک گروه مرموز به اسم «شبکه» قرار گرفته‎اند. این سریال بریتانیایی با سریال استرالیایی با همین اسم فرق دارد.

چرا عاشق این سریال خواهید شد؟

این سریال فوق‎العاده تاریک است و شخصیت‎هایی دارد کاملا شیطانی، که هیچ رحمی ندارند. سریال های تلویزیونی بریتانیا همیشه عالی بودند و این از جمله سریال‎هایی است که اغلب نادیده گرفته می‎شود ولی ندیدن آن اشتباه است!

دیالوگ مشهور سریال: به‌عنوان یک کار هنری خوب است. داستان‎ها، خالص… رویای خیالی. مثل این است که دری به یک جهان دیگر باز شده است. چرا با تظاهر به این که واقعی است از ارزش آن کم کنیم؟

 

22) دارودسته (2004 تا 2011) Entourage

بازیگران: آدریان گرنیر، کویل دیلون، کوین کانلی

ژانر: درام، کمدی

این مجموعه تلویزیونی داستان یک ستاره روبه‌اوج سینما به اسم وینس چیس را دنبال می‎کند که با کمک دارودسته منتخب خود یعنی دوستان از زمان کودکی خود راه و چاه این صنعت را یاد می‎گیرند و از بچه‎های عادی به افرادی مشهور تبدیل می‎شوند.

چرا عاشق این سریال خواهید شد؟

هر قسمت از فصل‎های این سریال تنها 20 دقیقه یعنی بسیار کوتاه و مناسب است. دیدن سریال برای شب‎هایی عالی است که خسته هستید و نمی‎خواهید زیاد خودتان را درگیر چیزی کنید. جرمی پیون در نقش Ari Gold فوق‎العاده است.

 

23) وایکینگ‎ها (2013 تا – ) Vikings

بازیگران: تراویس فیمل، گوستاو اسکاشگورد، کاترین وینیک

ژانر: تاریخی، درام، ماجراجویی

این سریال داستان راگنار لاثبروک، یک کشاورز اهل اسکاندیناوی است که در نهایت به بزرگترین قهرمان عصر خود و شاه قبایل وایکینگ تبدیل می‎شود. افسانه‎ها می‎گویند او در حقیقت از نسل مستقیم اودین (خدای خدایان آسیر در اساطیر اسکاندیناوی) است. اگر به افسانه‎ها و همچنین وایکینگ‎ها علاقه دارید سریال وایکینگ ها یکی از بهترین سریال های در حال پخش است.

دیالوگ مشهور سریال: امیدوارم روزی برسد که خدایان ما دوستان‎مان شوند.

 

24) سقوط (2013 تا – ) The Fall

بازیگران: جیلین اندرسون، جیمی درنان

ژانر: جنایی، معمایی

داستان این سریال جذاب یک موش و گربه بازی بین یک قاتل سریالی در شهر بلفست ایرلند شمالی به اسم پاول اسپکتر و استلا گیبسون یک کارآگاه زن از پلیس شهر لندن است. اگر به دنیای معماهای جنایی علاقه دارید سقوط جزو بهترین سریال های در حال پخش آمریکا است که هنوز بعد از 6 سال جذابیت خود را حفظ کرده است.

 

25) کارنوال (2003 تا 2005) Carnivale

بازیگران: مایکل جی اندرسون، آدرین باربو، کلنسی براون

ژانر: تاریخی، درام، فانتزی

داستان این سریال در سال 1934 و دوران رکود اقتصادی بزرگ آمریکا رخ می‎دهد و زندگی فردی به اسم بن هاوکینز را نشان می‎دهد. یک فراری که به یک کارنوال در حال سفر ملحق می‎شود و در طرف دیگر ماجرا برادر جاستین کرو یک کشیش معتقد به مذهب متدیست قرار می‎گیرد تا نبرد بین شر و خیر به تصویر کشیده شود.

چرا عاشق این سریال خواهید شد؟

تا حالا سریالی شبیه به این ندیده‌ایم. سریالی تاریک که تقریبا تماشای آن خفه‎کننده است ولی نمی‎توانید نگاه خود را از آن بردارید.

دیالوگ مشهور سریال: اصطلاح «معامله با شیطان» به یادم افتاد.

 

26) وایر (2002 تا 2008) The Wire

بازیگران: دومینیک وست، لنس ردیک، سونجا سوهن

ژانر: جنایی، درام

این مجموعه تلویزیونی در مورد وقایع مختلف شهر بالتیمور مانند تجارت مواد مخدر و ماموریت کارآگاه جیمز مک‎‎نالتی است که قصد دارد رییس گروه دلال مواد یعنی Avon Barksdale را دستگیر کند.

چرا عاشق این سریال خواهید شد؟ شجاعانه و واقعی است. بسیاری از افراد فکر می‎کنند وایر بهترین سریال تاریخ و بدون شک یکی از بهترین سریال های تمام شده خارجی است.

دیالوگ مشهور سریال: جیمی زندگی می‎دونی چیه؟ آشغالیه که وقتی منتظر لحظاتی هستی که هرگز نمیان، رخ میده.

 

27) دره سیلیکون (2014 تا – ) Silicon Valley

بازیگران: جان السچلر، مایک جاج، دیو کرینسکی

ژانر: کمدی

داستان این سریال از موفقیت سازنده خود آن به‌عنوان یک مهندس دره سیلیکون الهام گرفته است. این کمدی ما را به سفری به درون دره سیلیکون می‎برد تا ببینیم چطور افرادی که ظاهرا شایسته موفقیت هستند در مدیریت آن کمترین توانایی را دارند. بدون شک دره سیلیکون برای علاقه‎مندان به دنیای فناوری از جمله بهترین سریال های در حال پخش آمریکا به شمار می‎رود. بهترین نکته این سریال طنز هوشمندانه آن است به ویژه اگر با اینترنت سروکار داشته باشید.

دیالوگ مشهور سریال: استیو جابز یک قیافه‎گیر بود. او حتی یک خط کد ننوشت.

 

28) برادچرچ (2013 تا 2017) Broadchurch

بازیگران: دیوید تننت، الیویا کلمن

ژانر: درام

داستان سریال در شهر ساحلی ظاهرا آرام و ساکت برادچرچ رخ می‎دهد و در مورد ماجرای قتل یک پسر 11 ساله است و این که کل فضای شهر پوشیده از راز می‎شود.

چرا عاشق این سریال خواهید شد؟ این سریال بریتانیایی در ژانر معمایی بهترین است!

بهترین دیالوگ سریال: من مردی هستم که می‌شینه و به خودش می‎خنده.

 

29) لانگ مایر (2012 تا 2017) Longmire

بازیگران: رابرت تیلور، کتی سکف، لو دیاموند فیلیپس

ژانر: وسترن، جنایی

سریال براساس رمانی به همین اسم ساخته شده است و ماجرای آن در مورد والت لانگ مایر کلانتر شهر کوچکی در ایلات وایومینگ است. لانگ مایر یک مرد سنتی و سوگوار زن خود است. او متوجه می‎شود که احتمالا زن او به قتل رسیده است و همراه با تیمی سعی می‎کند ماجرای قتل او را حل کند. بهترین نکته ماجرا استرالیایی بودن رابرت تیلور است! این سریال برای تماشا با خانواده عالی است.

 

30) جسیکا جونز (2015 تا 2019) Jessica Jones

بازیگران: کریستن ریتر، ریچل تیلور، اکا داروایل

ژانر: اکشن، جنایی

این سریال بهترین بخش از سری سریال های مارول است. جسیکا جونز رسما به حرفه خود به‌عنوان یک فوق قهرمان پایان داده و حالا کارآگاه خصوصی مشتریانی است که جرات می‎کنند وارد دفتر او شوند. او در این مسیر با افرادی با قدرت‎های خارق‎العاده روبرو می‎شود. جسیکا جونز با پس‌زمینه آن در کتاب‎های کمیک یکی از بهترین سریال های تمام شده اکشن به شمار می‎رود.

چرا عاشق این سریال خواهید شد؟

فوق قهرمانی را خواهید دید که سیگار می‎کشد، نوشیدنی می‌نوشد و اخلاق بدی دارد!

دیالوگ مشهور سریال: فکر می‎کنید تنها افرادی هستید که عزیزی رو از دست دادید؟ فکر می‎کنید تنها کسانی هستید که درد دارید؟ فکر می‎کنید می‎تونید چرت‌وپرت‎هاتون رو تحویل من بدید؟ حق ندارید این کار رو بکنید! عوضی‎ها درد کوفتیتون رو بردارید و با اون زندگی کنید!

 

سخن پایانی درباره بخش اول فهرست بهترین سریال های تمام شده و در حال پخش

بدون شک تعداد سریال‎هایی که روزانه در آمریکا یا بریتانیا پخش می‎شوند بسیار گسترده‎تر از فهرست بالا است؛ اما سعی کردیم تا لیست بهترین سریال های تمام شده را با عناوینی پر کند که نه تنها امتیاز بالایی در سایت‎های مرجع سینمایی دارند بلکه جوایز زیادی گرفته‎اند. از طرفی تلاش کردیم تا با معرفی بهترین سریال های در حال پخش شما را در جریان بهترین سریال های در حال پخش آمریکا و بریتانیا بگذاریم تا اگر می‎خواهید به میلیون‎ها طرفدار دیگر آن‎ها بپیوندید، بدانید چه سریال‎هایی را بهتر است انتخاب کنید.

زمان معرفی بهترین سریال های تمام شده ژانرهای گوناگونی را در نظر گرفتیم تا هر سلیقه‎ای را راضی نگه داریم. با وجود این اگر با سریال خارجی خوبی آشنا هستید که در فهرست بالا و بخش دوم مقاله بهترین سریال‌های تمام‌شده و در حال پخش قرار نمی‎گیرد لطفا تجربه تماشای آن را با ما و سایر خوانندگان سایت در میان بگذارید.

 

منبع: Stayathomemum


سریال های جذاب و متنوع 2020

در سال ۲۰۱۹ سریال های بسیار جذاب و متنوعی ساخته و منتشر شد و سال ۲۰۲۰ نیز ظاهراً در این زمینه چیزی کم نخواهد داشت، چه وقتی در مورد بازگشت سریال های محبوب قدیمی صحبت کنیم و چه معرفی سریال های کاملاً جدید. اگر شما نیز از طرفداران سریال های فانتزی و با داستان های ماوراء الطبیعه هستید، سال ۲۰۲۰ سالی مملو از گزینه های مناسب شماست. در ادامه قصد داریم شما را با برخی از بهترین سریال های فانتزی که در سال پیش رو منتشر خواهند شد آشنا کنیم.

در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با برخی از بهترین سریال های فانتزی و درامی که در سال 2020 از شبکه ها و سرویس های استریمینگ منتشر خواهند شد آشنا کنیم.

مجموعه تلویزیونی لاک و کلید Locke & Key

در سال ۲۰۰۸ بود که جو هیل و گابریل رودریگز یک کمیک فانتزی-ترسناک به نام «Locke & Key» را خلق کردند که به سرعت به یکی از موفق ترین کتاب های قرن بیست و یکم در نوع خود تبدیل شد. این کمیک بوک خیلی زود توجه خوانندگان را به خود جلب کرد و هالیوود نیز دست به کار شد تا اینکه در سال ۲۰۱۰، فاکس و دریم وورکس با مشارکت هم یک اپیزود آزمایشی از روی آن ساختند. متاسفانه کمپانی فاکس بدنبال این اپیزود پایلوت، سریال را ادامه نداد و این اپیزود نیز تنها در کمیک کان سن دیگو در سال ۲۰۱۱ برای معدودی از مخاطبان پخش شد.

سریال خارجی جدید,سریال ترسناک,جددیترین سریال خارجی,سریال 2020
مجموعه تلویزیونی لاک و کلید Locke & Key

با این وجود، شانس «Locke & Key» برای روایت شدن بر پرده تلویزیون در طی این سال ها همواره زنده بوده و بعد از یک اپیزود آزمایشی ناموفق دیگر در شبکه Hulu، نتفلیکس وارد کارزار شده و دستور ساخت یک سریال بر اساس کتاب کمیک هیل و رودریگز را صادر کرد. این سریال داستان خانواده لاک را روایت می کند که بعد از قتل پدرشان به خانه اجدادی شان باز می گردند، خانه ای بسیار غریب و قدیمی با نام Keyhouse در ماساچوست. خانواده لاک خیلی زود متوجه می شود که این خانه یک سری کلید در خود دارد که هر کدام ویژگی های جادویی و اغلب خطرناک خاص خود را دارد. البته آن ها تنها کسانی نیستند که دنبال این کلیدها بوده و نیروهای تاریکی نیز وارد ماجرا می شوند. سریال «Locke & Key» در هفتم فوریه ۲۰۲۰ از سرویس نتفلیکس منتشر خواهد شد.

سریال تلویزیونی Spectros

سرویس استریمینگ نتفلیکس سرویسی پر از محتواهای متعدد است که برای انتخاب در آن دچار سرگیجه خواهید شد. این بدین معناست که هیچگاه در پیدا کردن محتوای سریالی برای تماشا در این سرویس ناکام نخواهید ماند و البته بدین معناست که مهم است بدانید چه سریال هایی بر اساس علایق شما برایتان جذاب خواهند بود. امسال، طرفداران درام های ماوراءالطبیعه باید برای سریال جدید این سرویس با نام «Spectros» آماده باشند، یک سریال جدید برزیلی به نویسندگی و تهیه کنندگی داگلاس پتری.

سریال خارجی جدید,سریال ترسناک,جددیترین سریال خارجی,سریال 2020
سریال تلویزیونی Spectros

فصل اول این سریال دارای هشت اپیزود بوده و بینندگان را با محله ای در شهر سائوپائولو، برزیل آشنا خواهند کرد که جمعیت بزرگی از ژاپنی های شاد و سرخوش در آن زندگی می کنند. به دلیل این ترکیب فرهنگی، داستان سریال که در مورد ۵ نوجوان در مواجهه با اتفاقات ماوراءالطبیعه است ترکیبی پیچیده اما جذاب از فولکلور برزیلی و داستان های ارواح ژاپنی خواهد بود. فصل اول «Spectros» بیستم فوریه ۲۰۲۰ از سرویس نتفلیکس پخش خواهد شد.

 سریال معمایی Dispatches from Elsewhere

برخی سریال ها از همان زمانی که در مورد ساخت و انتشار آن ها می شنویم جذابیت خاصی پیدا می کنند زیرا در ژانری شفاف و پرطرفدار قرار می گیرند. برخی دیگر اما در یک منطقه خاکستری از ژانر، داستان و شخصیت یا هر چیز دیگری قرار می گیرند. «Dispatches From Elsewhere» که سریالی جدید از شبکه AMC است یکی از این سریال ها به نظر می رسد. این سریال داستان گروهی از افراد معمولی را روایت می کند که با پازلی که پشت زندگی های عادیشان قایم شده روبرو می شوند و در این شرایط با رازهایی که تصورش را نمی کردند برخورد می کنند.

سریال خارجی جدید,سریال ترسناک,جددیترین سریال خارجی,سریال 2020
سریال معمایی Dispatches from Elsewhere

تریلرهای منتشر شده از «Dispatches From Elsewhere» نشان می دهد که با ترکیبی جذاب از تریلرهای توطئه ای، ماجراجویی های روانشناختی و سفری هیجان انگیز برای شناختن خود مواجه خواهیم بود که در قالب جستجوی یک مرموز به نام کلارا روایت می شود. با این وجود هنوز نمی دانیم که در این سریال با چه مقدار فانتزی روبرو می شویم، سریالی که در اول مارس ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد.

داستان‌های شگفت‌انگیز Amazing Stories

در سال های اخیر شاهد بازگشت سریال‌های آنتالوژی به عنوان یک فرمت روایی تلویزیونی بوده ایم، چه سریال هایی با قالب مجزای هر فصل مانند «American Horror Story » و «True Detective » باشد چه سریال هایی با اپیزودهای مجزا مانند «The Twilight Zone» و «Creepshow». این بار نیز یک کارگردان و فیلمساز شهیر قصد ساخت سریال در چنین قالبی را دارد.

سریال خارجی جدید,سریال ترسناک,جددیترین سریال خارجی,سریال 2020
داستان‌های شگفت‌انگیز Amazing Stories

ساخت سریال «Amazing Stories» که راه اندازی مجدد آنتالوژی استیون اسپیلبرگ در دهه ۱۹۸۰ است در چند سال اخیر همواره بر سر زبان ها بوده است و سال ۲۰۲۰ این اثر جدید از سرویس استریمینگ Apple TV+ منتشر خواهد شد. هنوز اطلاعات زیادی در مورد تعداد اپیزودها در دست نیست اما می دانیم که عنوان اپیزود اول «The Rift» بوده و در تاریخ ۶ مارس ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد.

سریال مردگان متحرک The Walking Dead: World Beyond

ماجرای «مردگان متحرک» (The Walking Dead) در قالب یک سری کتاب کمیک بوکی آغاز شد و سپس در سال ۲۰۱۰ وارد دنیای تلویزیون نیز شد، جایی که به سرعت به یکی از بزرگ ترین سریال ها و فرانچایزهای تاریخ تلویزیون های کابلی تبدیل گردید. از آن زمان، این سریال اصلی همچنان در حال رشد بوده و اسپین آفی از آن با عنوان « Fear the Walking Dead » نیز منتشر شده که به نوبه خود موفق بوده است. در سال ۲۰۲۰ اما نوبت به یک اسپین آف دیگر رسیده است. علاوه بر یک سری فیلم که ریک گریمز نقش اصلی آن ها را بازی خواهد کرد، دنیای «مردگان متحرک» سریال سومی را نیز به دنیای خود اضافه کرده است که «The Walking Dead: World Beyond» نام دارد.

بیشتر بدانید : جدیدترین تصاویر و اخبار از سریال مردگان متحرک The Walking Dead Spin Off 2020

سریال خارجی جدید,سریال ترسناک,جددیترین سریال خارجی,سریال 2020
سریال مردگان متحرک The Walking Dead: World Beyond

در حالی که سریال اصلی داستان گروهی دائماً در حال تغییر از بازماندگان یک آخرالزمانی زامبی محور را روایت می کرد که سعی در ایجاد یک جامعه انسانی کوچک داشتند و سریال دوم نیز داستان اتفاقاتی که در هنگام شیوع بیماری آخرالزمانی برای گروهی از افراد رخ می داد را روایت می کرد، سریال سوم ما را به تماشای داستان اولین نسل از انسان هایی می برد که در دوران هجوم زامبی ها به دنیا آمده و هیچ درکی از دنیای قبل از آن ندارند. آن ها در دنیایی به دنیا آمده اند که همه چیز در اختیارشان بوده و با مشکلات انسان ها در دوره ظهور زامبی ها روبرو نشده اند.

بیشتر بدانید : آیا لورن کوهن در نقش مگی به فصل 11 سریال مردگان متحرک باز میگردد؟ + عکس

این افراد جوان پشت دیوارهایی زندگی کرده اند که آن ها را از دست زامبی ها در امان نگه داشته و اکنون می خواهند برای اولین بار وارد این دنیای جهنمی که پشت دیوارهای خانه هایشان قرار دارد شوند. اولین اپیزود سریال «The Walking Dead: World Beyond» ۱۲ آوریل از شبکه AMC پخش خواهد شد.

درام ترسناک Penny Dreadful: City of Angels

سریال «Penny Dreadful» در سال ۲۰۱۴ برای اولین بار منتشر شده و در طی سه فصل توانست مخاطبان را با چهره های آشنایی مانند آبراهام ون هلسینگ، دوریان گری و هیولای فرانکشتاین آشنا کند که در قالب های جدیدی بازتفسیر شده و باعث شد که این سریال به یک سریال معتاد کننده و جذاب تبدیل شود. در سال ۲۰۲۰ نیز فصل جدیدی در دنیای این سریال آغاز خواهد شد. در حالی که سریال اورجینال در دهه ۱۸۰۰ رخ می داد و احساسی بسیار اروپایی داشت، «City of Angels» همانطور که از نام آن پیداست در لس آنجلس، کالیفرنیا رخ می دهد.

سریال خارجی جدید,سریال ترسناک,جددیترین سریال خارجی,سریال 2020
درام ترسناک Penny Dreadful: City of Angels

داستان این سریال در دوران طلایی هالیوود رخ داده و به خاطر ریشه های کالیفرنیایی اش، عمیقاً با فولکلور مکزیکی در ارتباط خواهد بود. از بازیگران این سریال می توان به ناتالی دورمر، دانیل زوواتو، ناتان لین و بسیاری دیگر اشاره کرد که در ۱۶ آوریل پخش آن آغاز خواهد شد.

سریال نفرین شده Cursed

فرانک میلر یکی از معروف ترین و محبوب ترین خالقان دنیای کمیک بوکی نسل خود است و در سال های اخیر نیز شهرت و اثرگذاریش در این عرصه باعث شده که وی نقشی بیشتر در اقتباس آثارش داشته باشد. وی در سریال درام «Cursed» ساخته سرویس نتفلیکس در نقش کارگردان اثر خود ظاهر شده است. این سریال داستان دختری به نام نیمو (کاترین لنگفورد) را روایت می کند که بر اساس افسانه ها قرار است به جایگاه یک پرنسس برسد.

سریال خارجی جدید,سریال ترسناک,جددیترین سریال خارجی,سریال 2020
سریال نفرین شده Cursed

وی برای تحقق این پیشگویی افسانه ای با آرتور همراه شده تا مرلین را پیدا کرده و شمشیری افسانه ای را به او تحویل دهند. کتاب کمیک «Cursed» در سال ۲۰۱۹ منتشر شده و نسخه سریالی نیز در سال جاری از سرویس نتفلیکس پخش خواهد شد هر چند هنوز تاریخ دقیقی برای پخش آن اعلام نشده است.

داستان ترسناک The Haunting of Bly Manor

مایک فلاناگان یکی از جذاب ترین راویان داستان های ترسناک در روزگار کنونی است، هم در سینما و هم در تلویزیون. بر روی پرده بزرگ او رمان های استفن کینگ مانند «Gerald’s Game» و «Doctor Sleep» را به فیلم های سینمایی موفقی تبدیل کرده و در سال ۲۰۱۸ نیز سریال ترسناک جذاب «The Haunting of Hill House» را ساخت. در سال ۲۰۲۰، نیز وی کار خود را با سریال «The Haunting» ادامه خواهد داد که در خانه ای متفاوت با داستانی متفاوت روی خواهد داد.

سریال خارجی جدید,سریال ترسناک,جددیترین سریال خارجی,سریال 2020
داستان ترسناک The Haunting of Bly Manor

در سال ۲۰۱۹ بود که نتفلیکس اعلام کرد فلاناگان و بسیاری از بازیگران سریال «Hill House» برای ساخت «The Haunting of Bly Manor» باز خواهند گشت. هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای این سریال اعلام نشده اما با توجه به فضای داستانی آن، انتظار می رود که حوالی هالووین ۲۰۲۰ شاهد انتشار آن باشیم.

سریال ترسناک و علمی تخیلی ایستادگی The Stand

این روزها طرفداران داستان های ترسناک و علمی تخیلی استفن کینگ روزگار خوشی را سپری می کنند. سلطان وحشت، پس از ۴۰ سال هنوز هم در حال تولید رمان ها و داستان های ترسناک و جذاب است و موفقیت اخیر اقتباس های سینمایی مانند «IT» بدین معناست که استودیوهای بیشتر و بیشتری برای اقتباس های جدید به سراغ آثار کینگ خواهند رفت. « The Stand» یکی از جاه طلبانه ترین اقتباس های جدید از آثار استفن کینگ است که توسط جاش بوون کارگردانی خواهد شد. رمان کینگ در مورد گروهی از بازماندگان یک آنفلوانزای مرگبار است که بخش اعظم جمعیت قاره آمرکیا را از بین برده و اتفاقات ماوراءالطبیعه ای که پس از آن رخ می دهد.

سریال خارجی جدید,سریال ترسناک,جددیترین سریال خارجی,سریال 2020
سریال ایستادگی The Stand

این داستان یک بار در سال ۱۹۹۴ و در قالب یک مینی سریال توسط ABC  به روی پرده کوچک رفته اما انتظار می رود که نسخه بوون افکت های مدرن تر و بازیگران بسیار سرشناس تری را به تلویزیون بیاورد که از طریق شبکه CBS All Access منتشر خواهد شد. از ستارگانی که در این اثر حضور خواهند داشت می توان به جیمز ماردسن، الکساندر اسکارشگارد، امبر هرد، گرگ کینیار، ووپی گلدبرگ و بسیاری دیگر اشاره کرد. استفن کینگ نیز خود نویسندگی اپیزود پایانی فصل اول را بر عهده خواهد داشت. تاریخ دقیقی برای انتشار «The Stand» در سال جاری اعلام نشده است.

بیشتر بدانید : سریال های جذاب 2020 که مشتاقانه منتظرشان هستیم + عکس

بیشتر بدانید : معرفی سریال پرحاشیه “مسیح” 2020 Messiah + عکس

 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: rooziato.com