فیلم و سریال

سریال میدان سرخ فصل دوم کی پخش میشود

فصل دوم سریال خاتون کی پخش میشه؟

سریال خاتون در فصل اول با 8 قسمت به پایان خود رسید، اما ادامه پخش این سریال به فصل دوم موکول شد. تعداد کل قسمت های سریال خاتون بر اساس گفته نویسنده سریال، 16 قسمت خواهد بود که در قالب دو فصل هشت قسمتی پخش میشود. زمان پخش فصل دوم سریال خاتون با وقفه یک هفته ای بوده که از دوشنبه آینده به نمایش خانگی خواهد آمد. مهران مدیری و مهران غفوریان از قسمت پایانی فصل اول به سریال خاتون اضافه شدند و همچنان در دومین فصل نیز حضور خواهند داشت.

معرفی کوتاه سریال خاتون

سریال خاتون به کارگردانی و نویسندگی تینا پاکروان با تهیه کنندگی پاکروان محصول سال 1400 است. داستان سریال خاتون موضوع تاریخی دارد که داستان خانوادهای را روایت می‌کند که در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولات بزرگی شده و سرنوشت را تغییر میدهند. فیلمبرداری سریال نمایش خانگی خاتون در تهران انجام شده و بمدت پنج ماه به طول انجامید و همچون آثار قبلی تینا پاکروان موضوع متفاوتی را خواهد داشت. بازیگران سریال خاتون تینا پاکروان از هنرمندان برجسته ازجمله مهران مدیری و شبنم مقدمی و نگار جواهریان تشکیل شده و هنرمندان دیگری از جمله اشکان خطیبی و شبنم مقدمی و سروش صحت نیز در این سریال حضور دارند. زمان پخش سریال خاتون در شبکه نمایش خانگی از 18 مرداد 1400 اعلام شده و می‌توانید این سریال را تماشا کنید.

استقبال از میدان سرخ چطور بود؟

میدان سرخ از آثار جدید نمایش خانگی است که علارغم پخش 3 قسمت، همچنان نتوانسته مخاطبان را راضی کند. میزان تماشای این سریال و نظرات کاربران در مورد میدان سرخ، حاکی از عدم استقبال مخاطبان از این سریال است؛ چراکه در 2 قسمت ابتدایی نتوانسته روایت جالبی ارائه کند و حتی در معرفی شخصیت های اصلی خود به خوبی موفق نشده است. ناگفته نماند که برای اظهار نظر قطعی هنوز زوده و کیفیت یک سریال را نمیتوان با دیدن فقط سه قسمت بررسی کرد و باید منتظر سوپرایز کارگردان در قسمت های بود که آیا میتواند برگ برنده ای برای مخاطبان رو نماید!

معرفی میدان سرخ

سریال میدان سرخ به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و نویسندگی سارا سلطانی با تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی محصول سال 1400 است. داستان سریال میدان سرخ موضوع اجتماعی دارد که داستان چند دوست را روایت می‌کند که درگیر ماجرایی عاشقانه می‌شوند و سرنوشت مسیر متفاوتی برایشان رقم میزند. فیلمبرداری سریال میدان سرخ در تهران انجام شده و لوکیشن بخش پایانی آن در شمال کشور بوده که بمدت هشت ماه به طول انجامید و همچون آثار قبلی ابراهیم ابراهیمیان «فیلم پیلوت» موضوع آن درمورد دغدغه‌های اجتماعی با رویکردی انتقادی خواهد بود. بازیگران سریال میدان سرخ ابراهیمیان از هنرمندان برجسته ازجمله امیرحسین آرمان و حمید فرخ نژاد و مهتاب کرامتی تشکیل شده است.

حرفه ای در راه نمایش خانگی!

سریال حرفه ای از جدیدترین محصولات نمایش خانگی است که قراره در همین ماه وارد نمایش خانگی شود. سیروان خسروی و برادرش زانیار برای اولین بار در یک سریال به جلوی دوربین میروند و از بازیگران اصلی این سریال خواهند بود. سریال با سبک معمایی و تلفیقی از عاشقانه که میتواند از امیدهای حال حاضر نمایش خانگی باشد و کاربران را متحیر کند.

معرفی عوامل سریال حرفه ای

سریال حرفه ای به نویسندگی و کارگردانی مصطفی تقی زاده با تهیه کنندگی سعید خانی محصول سال 1400 است. داستان سریال حرفه ای موضوع اجتماعی دارد که داستان چند غریبه را روایت می‌کند که درگیر ماجرایی عاشقانه می‌شوند و سرنوشت مسیر متفاوتی برایشان رقم میزند. فیلمبرداری سریال حرفه ای در تهران انجام شده و لوکیشن بخش پایانی آن در شمال بوده که بمدت شش ماه به طول انجامید و همچون آثار قبلی مصطفی تقی زاده موضوع آن درمورد دغدغه‌های اجتماعی با رویکردی انتقادی خواهد بود.

بازیگران سریال حرفه ای تقی زاده از هنرمندان برجسته ازجمله سیروان خسروی و سارا بهرامی و ماهور الوند تشکیل شده که البته بهرامی اخیرا در «دانلود سریال ساخت ایران 3 فصل سوم» نیز حضور داشت. زمان پخش سریال حرفه ای در شبکه نمایش خانگی از پایان مهر 1400 اعلام شده و می‌توانید این سریال را ببینید. سارا بهرامی و ماهور الوند از دیگر بازیگران این سریال هستند که بعد مدتها به نمایش خانگی می آیند.



به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ به دنبال انتشار برخی خبرها پیرامون منتفی شدن فصل دوم سریال میدان سرخ، سعید صفرپور مجری طرح این سریال به نمایندگی از سازندگان آن با رد اخبار منتشر شده گفت: قرارداد ساخت فصل دوم سریال میدان سرخ با مجموع فیلیمو به عنوان پلتفرم پخش کننده سال گذشته منعقد شده است و فصل دوم این سریال نیز فیلمبرداری شده و هم اکنون در مرحله فنی قرار دارد که با توجه به پیگیری پلتفرم فیلیمو جهت پخش فصل دوم مجموعه،عوامل سریال سعی در آماده سازی هرچه سریع تر سریال دارند.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیم مشترک فی مابین سازندگان و فیلیمو این سریال از ابتدا قرار بوده در دو فصل ساخته شود و قرار داد ساخت فصل دوم پس از بررسی و تایید کارشناسان مربوطه اسفند سال ۹۹ منعقد شده است به همین دلیل تمام قراردادهای حقوقی، مادی و معنوی آن منعقد شده است لذا نه تنها پخش فصل دوم این سریال قطعی است بلکه پیگیری حقوقی اشکالات و موانعی که در راه ارائه این سریال از این سو به وجود بیاید حق سازندگان آن است و ما آن را از مراجع قضایی پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام//