فیلم و سریال

سریال حرفه ای فصل دوم کی پخش میشود

پخش سریال نوار زرد ۲ با ژانر پلیسی معمایی به کارگردانی سروش محمدزاده از 18 دی ماه 1400 شروع شده است. فصل دو سریال نوار زرد به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی با تیم جدید کارگردانی و بازیگران جلوی دوربین رفت. در سریال نوار زرد فصل دوم شاهد بازی «بانیپال شومون» در نقش سرگرد کاوه کیهان هستیم که جایگزین امیر آقایی شده است.

فصل اول سریال پلیسی جنایی نوار زرد به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی در سال 1396 از شبکه دوم سیما پخش می‌شد. این سریال با بازی «امیر آقایی»، «بهاره کیان‌افشار»، «کمند امیرسلیمانی» و مرحوم «سیروس گرجستانی» یکی از پرطرفدارترین سریال های پلیسی به‌شمار می‌آمد. سریال نوار زرد ۲ به کارگردانی سروش محمدزاده ساخته شد و اکنون از شبکه دوم سیما در حال پخش است. فصل دو سریال نوار زرد با تیم جدیدی از بازیگران فیلمبرداری شد. باید منتظر بمانیم و ببینیم این گروه جدید می‌تواند همچون فصل اول به موفقیت چشم‌گیری دست پیدا کنند یا خیر؟ پلازا در ادامه شما را با داستان، بازیگران و تاریخ بازپخش سریال نوار زرد فصل دوم آشنا می‌کند.

در ادامه می‌خوانید

دانلود سریال نوار زرد فصل دوم

سریال پلیسی معمایی نوار زرد 2 از اواسط زمستان 1400 میهمان خانه‌های ما شد. این سریال هیجان‌انگیز با ژانر جنایی که در ابتدا قرار بود آذر ماه 1400 آماده بشود، سرانجام به پخش برای شب‌های بلند زمستان رسید. تاکنون 6 قسمت از این سریال روی آنتن شبکه دوم سیما رفته است. اگر قصد دانلود قسمت‌های پیشین فصل دو سریال نوار زرد را دارید، می‌توانید از همین مقاله اقدام کنید.

داستان سریال نوار زرد ۲

فصل اول سریال نوار زرد به نویسندگی کریم لک‌زاده روایت‌گر زندگی خصوصی و کاری سرگرد کاوه کیهان با بازی «امیر آقایی» بود. در این بین در هر قسمت اتفاق جنایی هیجان‌انگیزی را می‌دیدیم. فصل دوم این سریال هم توسط کریم لک‌زاده نوشته شده است.

در خلاصه داستان فصل دوم سریال نوار زرد آورده اند که:

سرگرد کاوه کیهان این بار هم با پرونده‌های مختلف و خشنی روبه‌رو می‌شود. اما آنچه این معماهای کوچک را به هم وصل می‌کند، قصه‌ای بزرگ‌تر است که به گذشته کاوه برمی‌گردد…

داستان سریال نوار زرد فصل دوم همچنان به زندگی سرگرد کاوه کیهان پرداخته است. با این تفاوت که در فصل دوم شاهد بازی بانیپال شومون هستیم که جایگزین امیر آقایی شد. قصه این سریال به صورت اپیزودهای متعدد بازگو میشود و به بررسی 12 الی 15 پرونده مهم میپردازد. یک خط اصلی داستان وجود دارد که روایت کننده زندگی کاری سرگرد کاوه کیهان و همکارانش است. در کنار آن موضوعات جنایی و معمایی فراوانی بررسی خواهد شد. درواقع با اتمام یک پرونده، موضوع جدیدی از پرونده پلیسی دیگر روی کار میاید.

بازیگران سریال نوار زرد ۲

سریال نوار زرد فصل دوم با تیم جدیدی از بازیگران جلوی دوربین رفته است. در فصل دوم این سریال پلیسی جنایی خبری از بازیگران فصل اول نیست. بازیگران نوار زرد ۲ از چهره‌های شناخته شده و مطرح تلویزیون کشورمان هستند. در لیست بایگران این سریال اسم دو مجری توانمند هم به چشم می‌خورد. بازیگران اصلی سریال نوار زرد 2 عبارتند از «بانیپال شومون»، «مهشید جوادی»، «پوریا پورسرخ»، «امیرحسین صدیق»، «حسام محمودی» و «سهیل مستجابیان».

بانیپال شومون

بانیپال شومون - بازیگران سریال نوار زرد ۲

«بانیپال شومون» بازیگر تئاتر و سینمای کشورمان متولد 30 آذر ماه 1357 است. او فعالیت هنری خود را با صداپیشگی در انیمشین ایرانی «آخرین داستان» آغاز کرد. اولین کار تصویر بانیپال شومون در سریال نمایش خانگی «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی رقم خورد. از دیگر آثار شناخته شده او می‌توان به «کرگدن»، «خجالت نکش»، «تنگه ابوقریب»، «شبی که ماه کامل شد»، «پیلوت» و «لس آنجلس تهران» اشاره کرد. بانیپال شومون در سریال نوار زرد فصل دوم نقش شخصیت اصلی قصه را بازی می‌کند.

مهشید جوادی

مهشید جوادی - بازیگران سریال نوار زرد ۲

«مهشید جوادی» بازیگر جوان و تازه‌کار کشورمان است که فعالیت هنری خود را از شبکه استانی ارومیه آغاز کرد. او پس از بازی در سریال «بچه مهندس 3» به شهرت رسید. پس از آن با بازی در فصل 4 این سریال در ماه رمضان 1400 مهمان خانه‌های مخاطبینش بود. مهشید جوادی در نوار زرد ۲ یکی از نقش‌های اصلی را بازی می‌کند. از دیگر آثار شناخته شده این بازیگر جوان می‌توان سریال تلویزیونی «آنام» و «بیگانه‌ای با من است» را نام برد.

پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ - بازیگران سریال نوار زرد ۲

«پوریا پورسرخ» از بازیگران شناخته شده و خوش آتیه کشورمان است. او با سریال خاطره‌انگیز «وفا» به کارگردانی محمدحسین لطیفی در سال 1385 به شهرت رسید. پوریا پورسرخ بازیگر پرکار تلویزیون به‌شمار می‌آید. برخی از آثار معروف او عبارتند از «صاحبدلان»، «روز حسرت»، «رستگاران»، «مسیر انحرافی»، «دختران حوا»، «برادر»، «مرز خوشبختی»، «کیمیا»، «از یادها رفته» و «از سرنوشت».

امیرحسین صدیق

امیرحسین صدیق - بازیگران سریال نوار زرد ۲

«امیرحسین صدیق» دیگر بازیگر مشهور ایرانی است که در سریال نوار زرد 2 بازی می‌کند. او با بازی نقش «آقای پدر» در سریال به‌یاد ماندنی «زی زی گولو» به کارگردانی مرضیه برومند در سال 1373 شناخته شد. پس از آن چندین کار مشترک دیگر با خانم برومند انجام داد که بیش از پیش به شهرتش افزود. از آثار شناخته شده این بازیگر دوست داشتنی کشورمان می‌توان «این زمینی‌ها»، «داستان یک شهر»، «کارآگاه شمسی و دستیارش مادام»، «بدون شرح»، «رقص پرواز»، «همه بچه‌های من»، «ماه عسل»، «مهمانان ویژه»، «دردسرهای عظیم»، «پلاک 13»، «نوک برج »، «میم مثل مادر» و «تله» را نام برد.

حسام محمودی

حسام محمودی - بازیگران سریال نوار زرد ۲

«حسام محمودی» از بازیگران جوان و تازه‌کار کشورمان با بازی در سریال نوار زرد ۲ بار دیگر از قاب جادویی تلویزیون مهمان خانه‌هایمان خواهد شد. او با بازی در سریال «زعفرانی» به کارگردانی حامد محمدی محصول سال 1395 به شهرت رسید. پس از آن بازی در سریال پرطرفدار «لحظه گرگ و میش» باعث شد تا به عنوان یک بازیگر مطرح در یادها ماندگار شود. از دیگر آثار شناخته شده او در تلویزیون و سینما می‌توان به «سایه‌بان»، «دل‌دار»، «با خانمان»، «کلبه‌ای در مه»، «مرگ ماهی»، «سد معبر»، «آستیگمات» و «رمانتیسم عماد و طوبی» اشاره کرد.

سهیل مستجابیان

سهیل مستجابیان- سریال نوار زرد ۲

«سهیل مستجابیان» که بیشتر او را با ساخت دابسمش در فضای مجازی می‌شناسیم، یکی از بازیگران سریال نوار زرد 2 است. او به تازگی در مسابقه جوکر شرکت کرده و یکی از برندگان جوایز اصلی بود. سهیل مستجابیان جوانی باپشتکار است که فعالیت هنری او به حضورش در تئاتر برمی‌گردد. او 29 اردیبهشت ماه 1361 در شیراز متولد شد. به دلیل علاقه‌اش به بازیگری دوره‌های مختلفی گذراند و خیلی زود توانست اجراهای موفقی را در تئاتر تجربه کند. مستجابیان در سریال نوار زرد فصل دوم نقش جدی یک مجرم را بازی می‌کند. از دیگر آثار سینمایی او می‌توان به فیلم «بی حسی موضعی» ساخته حسین مهکام اشاره کرد.

سایر بازیگران فصل دوم سریال نوار زرد عبارتند از:

  • محمود پاک‌نیت
  • پوراندخت مهیمن
  • ایوب آقاخانی
  • حسین پاکدل
  • رضا توکلی
  • ایرج نوذری
  • جواد مولانیا
  • نجمه جودکی
  • آزاده مهدی زاده
  • آذین احرامی
  • شهرام شکیبا
  • ستاره سادات قطبی

چرا امیر آقایی در سریال نوار زرد 2 بازی نکرد؟

سریال نوار زرد ۲  -  بازیگران سریال نوار زرد ۲

سریال نوار زرد سال 1396 به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی جلوی دوربین رفت. امیر آقایی ایفاگر شخصیت اصلی داستان و بازیگر نقش سرگرد کاوه کیهان بود. او در این سریال خوش درخشید و بازی تاثیرگذارش باعث شد تا فصل اول سریال نوار زرد به یکی از پرطرفدارترین سریال‌های پلیسی معمایی تبدیل شود.

عدم حضور امیر آقایی در سریال نوار زرد فصل دوم برای مخاطبین سوالات زیادی ایجاد کرد. او در صفحه شخصی اینستاگرام خود به سوالات بینندگان مبنی بر اینکه چرا در فصل دوم نوار زرد بازی نکرده، این چنین پاسخ داد:

سلام
با شروع پخش سریال نوار زرد، با تعداد بی‌شماری سؤال مشترک از جانب شما عزیزان مواجه شده‌ام که چرا در سری جدید سریال حضور ندارم؟
با احترام به شما عزیزان، اذعان می‌کنم که بنده مطلقأ به دلیل تداخل قرارداد و تعهد به پروژه‌ی دیگر از همراهی عزیزانم باز ماندم و با هر تلاشی موفق به هماهنگی و قبول مسئولیت نقش کاوه کیهان نشدم. برای همکارانم در تهیه این سریال بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. سپاس می‌گویم بانیپال شومون عزیز را برای لطف و پذیرش مسئولیت نقش.
روحِ سیروس گرجستانی عزیزم قرین رحمت و نور باشد که جایش بسیار خالیست، و یقین دارم از دیدن سری جدید سریال، لذت خواهیم برد.
با احترام:
امیر آقایی

عوامل سریال نوار زرد ۲

تیم سازندگان سریال نوار زرد فصل دوم تغییرات زیادی داشته است. این گروه حرفه‌ای در ایام شیوع ویروس کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پرتلاش مشغول تصویربرداری بودند. در این بخش با عوامل فصل دو سریال نوار زرد آشنا می‌شوید.

  • کارگردان: سروش محمدزاده
  • تهیه کننده: محمدرضا شفیعی
  • نویسنده: کریم لک‌زاده
  • مدیر تولید: سعید کنگاورنظری
  • انتخاب بازیگر: علی شمس
  • مدیر تصویربرداری: هادی شلالوند
  • طراح صحنه: قاسم مربی
  • طراح گریم: احسان رناسی
  • طراح لباس: شیرین اتفاق
  • دستیار اول کارگردان: خسرو نصیری‌خواه
  • مدیر برنامه ریزی: علی جودی
  • منشی صحنه: یاسمن چراغعلی
  • مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا

زمان پخش سریال نوار زرد 2

  • شبکه: دوم سیما
  • ساعت: 21:30
  • تعداد قسمت: 30

پخش سریال نوار زرد فصل دوم به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی از 18 دی ماه 1400 آغاز شد. این سریال روزهای شنبه الی چهارشنبه ساعت 21:30 روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود. اگر موفق به تماشای پخش شب نشدید، می‌توانید بازپخش فصل دو سریال نوار زرد را در ساعات 1:30 بامداد، 9:10 صبح و 16:20 عصر مشاهده کنید.

سریال نوار زرد ۲ - سریال نوار زرد فصل دوم

سخن پایانی

پخش سریال نوار زرد ۲ با ژانر پلیسی معمایی‌اش از 18 دی ماه 1400 آغاز شد. این سریال به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی جلوی دوربین رفت. تیم کارگردانی و بازیگران فصل دو سریال نوار زرد کاملا تغییر کرد اما داستان سریال همچنان زندگی کاری و شخصی سرگرد کاوه کیهان را روایت می‌کند. ما در این مقاله اطلاعات تکمیلی از داستان سریال، بازیگران و ساعت بازپخش آن را در اختیار شما گذاشتیم. به نظر شما سریال نوار زرد فصل دوم با تیم بازیگران جدید، شانس موفقیت دارد؟ شما گروه بازیگرانی که برای فصل دوم انتخاب شدند را می‌پسندید؟ نظرات خود را در قسمت دیدگاه‌های پلازا با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

1. سریال نوار زرد۲ کی پخش میشود؟

پخش فصل دوم سریال نوار زرد از 18 دی ماه 1400 آغاز شده است. این سریال پلیسی معمایی روزهای شنبه الی چهارشنبه ساعت 21:30 از شبکه دوم سیما پخش می‌شود.

2. فصل دوم سریال نوار زرد چند قسمت است؟

سریال پلیسی معمایی نوار زرد 2 در 30 قسمت 40 دقیقه‌ای تدارک دیده شده است.