رایانه

بهترین ساعت هوشمند شیائومی با قابلیت مکالمه

در ابتدای ورود گجت‌های هوشمند به بازار، کمتر کسی تصور می‌کرد که این محصولات به سرعت بتوانند به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست پیدا کند. اکنون هرچه می‌گذرد، توجه کاربران بیشتری به این محصولات جلب می‌شود به طوریکه کمتر کسی پیدا می‌شود که صاحب یک ساعت هوشمند یا مچ بند هوشمند نباشد. این محصولات، قابلیت‌های بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهند که شما می‌توانید مطابق با نیاز خود از آن‌ها استفاده کنید. یکی از قابلیت‌هایی که ساعت‌های هوشمند در اختیارتان قرار می‌دهند، امکان مکالمه است. در این مقاله از پایاتلکام قصد داریم تا بهترین ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه را به شما کاربران گرامی معرفی کنیم. 

بهترین ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه در پایاتلکام

پیش از آنکه راهنمایی‌های لازم برای خرید ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه را در اختیار شما قرار دهیم، بهتر است بدانیم یک ساعت هوشمند دقیقا چیست و چگونه کار می‌کند؟ همچنین در مقاله مربوط به مقایسه مچ بند و ساعت هوشمند، می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد این محصولات کسب کنید.

ساعت هوشمند، به عبارت ساده، یک ساعت مچی است که علاوه بر نمایش زمان و تاریخ، قابلیت‌هایی بیشتری برای نمایش اطلاعات دارد. ساعت هوشمند شما قادر است تا اعلان‌های مربوط به تلفن همراهتان را بر روی مچ دستتان نمایش دهد از این رو، شما می‌توانید تنها با لمس صفحه نمایش ساعت هوشمند خود، تماس‌های دریافتی را پاسخ دهید یا رد تماس کنید. همچنین SMS، ایمیل و سایر پیام‌ها نیز بر روی صفحه نمایش نمایش داده می‌شوند که در صورت نیاز می‌توانید به آن‌ها پاسخ دهید.

یک ساعت هوشمند برای ارائه عملکرد دقیق و صحیح، از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند شما متصل می‌شود. چنانچه گوشی شما و ساعت هوشمندی که خریداری می‌‎کنید، هر دو از فناوری NFC پشتیبانی کنند، می‌توانید از آن برای برقراری اتصال میان ساعت هوشمند و گوشی هوشمند خود استفاده کنید. به محض برقراری اتصال میان دستگاه‌ها، انواع مختلف اعلان‌ها نظیر پیامک، ایمیل، تماس‌ها و… را بر روی ساعت خود دریافت می‌کنید. برخی از ساعت‌های هوشمند با پشتیبانی از ویژگی‌های پیشرفته‌، امکان پخش موزیک، حفظ تناسب اندام و بازی را در اختیار شما قرار خواهند داد. شاید قابلیت‌هایی که ساعت هوشمند در اختیار شما قرار می‌دهد، ساده به نظر برسد اما همین که بدون نگه داشتن گوشی در دست خود، می‎‌توانید پیام‌های دریافتی را مشاهده کنید و پاسخ دهید، توجیه بسیار خوبی است که خرید یک ساعت هوشمند می‌‎‌تواند واقعا لذتبخش باشد.

به طور کلی می‌توان دلایل خرید یک ساعت هوشمند را موارد زیر دانست:

  1. ساعت هوشمند، از لحاظ ظاهری به ساعت‌های مچی کلاسیک شباهت دارد.
  2. ساعت هوشمند قادر به ردیابی تناسب اندام شما نیز هست 
  3. ساعت‌های هوشمند دارای GPS و مانیتورینگ ضربان قلب هستند.
  4. از طریق این گجت‌های هوشمند، می‌توانید اعلان‌ها و تماس‌های دریافتی روی گوشی خود را دریافت کنید.

حال به معرفی ساعت‎‌های هوشمند با امکان مکالمه خواهیم پرداخت.

ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی مدل Amazfit GTS 2

ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی Amazfit GTS 2 یکی از محصولات محبوب و البته جذاب شرکت امیزفیت است که در سال گذشته وارد بازار شد. طراحی آن در مقایسه با مدل‌های قبلی، پیشرفت چشمگیری داشته به طوری که با یک نگاه، مجذوب آن می‌شوید. طراحی مربعی شکل و تنوع واچ‌فیس‌های این ساعت هوشمند، سبب شده تا این محصول به محصول مورد علاقه جوانان تبدیل شود. آنچه در مورد این محصول قابل توجه است، پشتیبانی آن از اسپیکر و میکروفن است از این رو، به راحتی می‌توانید از طریق ساعت خود و بر روی بستر بلوتوث، مکالمات تلفنی خود را انجام دهید اما این ساعت، امکان نصب سیم‌کارت را در اختیار شما قرار نمی‌دهد. این ساعت هوشمند با یک صفحه نمایش مربعی AMOLED با رزولوشن 1.65 اینچ پشتیبانی می‌کند. به دلیل پشتیبانی این محصول از رزولوشن 442*348 پیکسل و تراکم پیکسلی نسبتا بالا، باید گفت رنگ‌ها و اطلاعات به شکل بسیار مطلوبی در اختیار شما قرار می‌دهد. از دیگر قابلیت‌های این ساعت هوشمند، برخورداری از سنسورهایی است که می‌توانید به منظور نظارت بر روند سلامتی خود از آن‌ها استفاده کنید. همچنین به دلیل پشتیبانی از 90 حالت ورزشی، با تشخیص خودکار، می‌تواند برای مدیریت فعالیت‌های ورزشی خود به طور مرتب از آن استفاده کنید. ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی GTS 2 دارای باتری با ظرفیت 246 میلی‌آمپر ساعت است که از طریق استند شارژ مغناطیسی شارژ می‌شود و در نهایت 2 ساعت برای شارژ کامل آن احتیاج خواهید داشت. به ادعای امیزفیت، با یک بار شارژ این ساعت هوشمند، باتری آن در حالت استفاده سبک، متوسط و سنگین، به ترتیب 20، 7 و 3.5 روز دوام خواهد داشت. این ساعت هوشمند، همچنین تا عمق 50 متری، در برابر نفوذ آب مقاوم است.

ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch Active 2

ساعت‌های هوشمند Samsung، محصولاتی فوق‌العاده با کیفیت هستند که قابلیت‌های بی‌نظیری را در اختیار شما قرار می‌دهد. Galaxy Watch Active 2 در دو مدل 40 و 40 میلی‌متری عرضه شده و به لطف رزولوشن بالا و پشتیبانی از 16 میلیون رنگ، تصاویر را به شکل بسیار جذابی در معرض نمایش قرار می‌دهند. از ویژگی‌های جذاب این محصول می‌توان به برخورداری از میکروفن و اسپیکر اشاره کرد که به شما امکان می‌دهند تا تماس‌های تلفنی را با شفافیت بالا دریافت کرده و مکالمه کنید. این ساعت هوشمند، مجهز به سنسورهای بی‌نظیری نظیر حسگر ضربان قلب، شتاب‌سنج، ردیاب خواب و… است. این ساعت جذاب مجهز به باتری غیرقابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 340 میلی آمپرساعت است که به ادعای سامسونگ، در استفاده عادی و روزانه بیشتر از یک روز ماندگاری خواهد داشت.

اپل واچ سری 6 مدل Aluminum Case 40mm

ساعت هوشمند اپل واچ سری 6 Aluminum Case 40mmیکی دیگر از گجت‌های هوشمندی است که توسط کمپانی اپل روانه بازار شده است. به نظر می‌رسد اپل این محصول را با تمرکز بیشتری بر روی سلامت افراد روانه بازار کرده است چرا قابلیت‌هایی بیشتری در مقایسه با سایر مدل‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد. این ساعت هوشمند، طراحی ظریف و زیبایی دارد و به لطف وجود صفحه نمایش مربعی جذاب، داده‌ها و اطلاعات را به شکل خوبی در معرض نمایش قرار می‌دهد. این محصول، مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب و رطوبت دارد به همین جهت می‌توانید از آن در هنگام شنا در آب کم عمق و یا دوش گرفتن نیز استفاده کنید. آنچه سبب ارائه عملکرد بی‌نظیر این محصول شده است، برخورداری از پردازنده قدرتمند دو هسته‌ای است. مجموع قابلیت‌های این محصولات سبب شده تا این محصول ارزش خرید بسیار بالایی داشته باشد. این ساعت هوشمند مجهز به اسپیکر و میکروفن است بنابراین امکان مکالمه را در اختیار شما قرار خواهد داد.

ساعت هوشمند هواوی مدل سری 46 میلی‌متری HUAWEI WATCH GT 2

HUAWEI WATCH GT 2 از محصولات جدید کمپانی HUAWEI است. این محصول در 2 مدل 46 و 42 میلی‎‌متری عرضه شده که تنهای سری 46 میلی‌متری آن از تماس‌های بر بستر بلوتوث پشتیبانی می‌کند. این ساعت هوشمند به یک نمایشگر زیبا، لمسی و با پشتیبانی از 16 میلیون رنگ مجهز شده است از این رو، تصاویر به شکل بسیار جذابی به شما نمایش داده می‌شوند. این محصول جذاب، به اسپیکر و میکروفن مجهز شده است بنابراین امکان برقراری مکالمات تلفنی را به شما خواهد داد. از دیگر ویژگی‌های این ساعت هوشمند می‌توان به سنسورهای ضربان قلب، قطب‌نما، شتاب سنج و… اشاره نمود. 

ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی مدل Amazfit GTR 2

شرکت نام‌آشنای امیزفیت تاکنون محصولات بسیار پرفروشی را روانه بازار کرده است اما از میان آن‌ها، ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی Amazfit GTR 2 توانسته به جایگاه بسیار مطلوب‌تری در میان کاربران دست یابد. قابلیت‌های جذاب این ساعت هوشمند می‌تواند تا ساعت‌ها شما را سرگرم کند. همچنین به لحاظ طراحی ظاهری، باید گفت بدنه ظریف و زیبایی دارد که قطعا در نگاه اول توجه شما را به خود جلب می‌کند. آنچه این ساعت هوشمند را به یک محصول محبوب تبدیل کرده است، امکان استفاده از آن برای انجام بسیاری از فعالیت‌های روزمره نظیر کنترل موسیقی، امکان ایجاد آلارم، دستیار صوتی الکسا و… است. علاوه بر این، به دلیل وجود سنسورهای مختفل ورزشی و پزشکی، می‌توانید از این ساعت هوشمند به عنوان دستیار پزشکی و تناسب اندام خود نیز استفاده کنید. Amazfit GTR 2 با نسخه اسپرت مجهز به یک بدنه آلومینیومی و بند سیلیکونی است که در طول روز و شب هیچگونه احساس خستگی و ناراحتی بر روی مچ دست شما ایجاد نخواهد کرد. این محصول دارای یک صفحه نمایش گرد با زاویه دید بسیار جذاب است که به لطف رزولوشن 454×454 پیکسل و تراکم پیکسلی 326ppi، اطلاعات را به شکل بسیار خوبی به شما نمایش می‌دهد. ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی مدل Amazfit GTR 2 مجهز به یک باتری بادوام 471 میلی‌آمپری است که به ادعای امیزفیت، با استفاده سبک تا 38 روز دوام خواهد داشت. این ساعت هوشمند امکان تماس تلفنی را در اختیار شما قرار خواهد داد. 

کلام آخر

محصولاتی که در این مقاله به شما معرفی شد، بهترین ساعت‌های هوشمند بازار با قابلیت مکالمه هستند. این محصولات در بازه‌های قیمتی متنوعی قرار دارند که شما می‌توانید با در نظر گرفتن بودجه خود، یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. توصیه می‌کنیم پیش از خرید ساعت هوشمند، مشخصات فنی این محصولات را به دقت مطالعه نمایید. 

منبع:
https://payatelecom.com/best-smartwatch-with-call-function