رایانه

گرانترین ساعت سیکو

ساعت سیکو

ساعت مچی سیکو

ساعت سیکو یکی از بهترین انتخاب برای افراد خوش تیپ و خوش سلیقه می باشد. برند سیکو یکی از برندهای محبوب در دنیاست که بسیاری از افراد با آن آشنا هستند. این ساعت ها ساخت کشور ژاپن می باشند و با ورود به بازار تحولی عظیم در زمینه انواع ساعت های مچی ایجاد کرد. سیکو یکی از کمپانی های بسیار قدیمی است که به صورت تخصصی در زمینه تولید باکیفیت ترین ساعت فعالیت می کند. این مرکز موفق ترین ساعت ها را در کارنامه خود دارد و از این رو بسیار قابل اعتماد می باشد. همچنین در کارنامه این کمپانی تولید ساعت های متنوعی با موتور کینتیک، کوارتز، سولار و همین طور موتور مکانیکی را دارد. این سابقه درخشان به افزایش شهرت ساعت های سیکو کمک کرد و در حال حاضر سیکو به یکی از برندهای جهانی تبدیل شده است.


ساعت سیکو5 مدل snxs80j1

SNXK90J1 1 - ساعت سیکو


ساعت سیکو SNXK90JP1

سیکو اتوماتیک SNXS73J1 1 - ساعت سیکو


ساعت سیکو اتوماتیک SNXS73J1


برای خرید ساعت سیکو
میتوانید:


کمپانی سیکو برای تولید ساعت های خود از بهترین و عالی ترین متریال استفاده می کند و کیفیت این ساعت ها تضمین شده می باشد. بدنه این ساعت ها از جنس استیل است که ضد زنگ و ضد خوردگی بوده و بر اثر رطوبت آسیبی نخواهند دید. از طرفی ساعت های سیکو رنگ ثابتی دارد و به مرور کیفیت خود را از دست نمی دهد. این ساعت ها دارای اصالت بسیار چشمگیری می باشند و ظرافت از ظاهر این ساعت ها مشخص است. از جمله ویژگی های مهم ساعت های سیکو به شرح زیر می باشد:

  • ضد آب هستند.
  • قاب هایی صاف و پلیش خورده دارند.
  • از موتورهای اختصاصی سیکو بهره مند شده است.
  • قیمت مناسب و کیفیتی عالی را به صورت یکجا دارند.
Seiko watch saattavakol.com4  1024x1024 - ساعت سیکو
Seiko watch saattavakol.com5  1024x1024 - ساعت سیکو
Seiko watch saattavakol.com6  1024x1024 - ساعت سیکو


برای خواندن مطلب درمورد ساعت الگانس میتوانید:

ساعت سیکو قدیمی

ساعت های قدیمی یکی از اشیائی است که مورد توجه بسیاری از افراد قرار دارد. این ساعت ها سال ها پیش در طرح ها و مدل های مختلفی به تولید رسیدند و امروزه به یکی از ارزشمندترین ساعت ها تبدیل شده است. ساعت قدیمی سیکو انوع مختلفی از جمله ساعت رومیزی، ساعت مچی، ساعت جیبی و یا ساعت آفتابی دارند. برای خرید این ساعت ها مانند ساعت آلبا باید اطلاعات کاملی داشته باشید و بتوانید اصل و تقلبی بودن آن را تشخیص دهید. همچنین قطعات سیکو نیز اهمیت بسیاری دارد و با توجه به کیفیت بالای آن، بسیاری از افراد از این قطعات قدیمی برای افزایش کیفیت ساعت های تعمیری استفاده می کنند.

Black Gold Elegant Marble Architect LinkedIn Banner  1024x256 - ساعت سیکو

قیمت ساعت سیکو

سیکو از جمله کمپانی هایی است که تاکید بسیاری بر روی کیفیت و ساختار ساعت های خود دارد و همواره نهایت سعی خود را می کنند تا با تولید بهترین ساعت های سیکو رضایت مشتریان را به خود جلب کند. ساعت های سیکو دارای صفحاتی ضد خراش، بدنه استیل ضد زنگ، بندی مقاوم و بادوام و موتوری پرقدرت هستند. همین ویژگی ها ثابت می کند که قیمت ساعت های سیکو نسبت به کارایی و ویژگی هایی که دارد، بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

این برند خوش نام ساعت های خود را به صورت مستقیم به نمایندگی های رسمی خود در کشورهای مختلف ارسال می کند. ساعت توکل یکی از نمایندگی های رسمی فروش ساعت های سیکو در ایران است که تنوع بالایی در طرح و مدل دارد. قیمت ساعت های سیکو در این سایت نسبت به سایر فروشگاه ها ارزان تر است و از ساختاری استاندارد برخوردار می باشد. جهت اطلاع از قیمت و شرایط خرید ساعت های سیکو از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با ساعت توکل تماس بگیرید.

Seiko watch saattavakol.com1  1024x1024 - ساعت سیکو
Seiko watch saattavakol.com2  1024x1024 - ساعت سیکو
Seiko watch saattavakol.com3  1024x1024 - ساعت سیکو


برای خواندن مطلب درمورد ساعت ویولت میتوانید:

خرید ساعت سیکو نو و کارکرده

برای خرید ساعت های سیکو نیاز است که شما بتوانید نوع فیک و اورجینال را از هم تشخیص دهید. این ساعت ها از نظر ظاهر و عملکرد شبیه به هم هستند ولی عمر و ماندگاری این ساعت ها با یکدیگر تفاوت دارند. سیکو ساعت هایی بسیار مقاوم و باکیفیت هستند و از عمری طولانی و ماندگاری بالایی برخوردار می باشند. با توجه به قیمتی بودن ساعت های سیکو بسیاری از افراد قادر به پرداخت هزینه برای خرید ساعت های نو نمی باشند. به همین دلیل اقدام به خرید ساعت های کارکرده خواهند شد. در هر صورت شما باید به سلامت و کیفیت این ساعت ها توجه کنید.

ساعت توکل یکی از کمپانی های معتبر فروش انواع ساعت های سیکو می باشد که ساعت های این کمپانی را به همراه گارانتی به مشتریان ارائه می کند. این ساعت ها کیفیتی تضمین شده دارند و به راحتی آسیبی نخواهند دید. این ساعت اصالت ساعت های خود را تضمین می کند. ساعت توکل این افتخار را دارد که ساعت های سیکو را با کیفیت اصلی به مشتریان خود ارائه دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این ساعت ها و سفارش باکیفیت ترین ساعت با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

Black Gold Elegant Marble Architect LinkedIn Banner  1024x256 - ساعت سیکو

ساعت سیکو ۵ قدیمی

ساعت سیکو 5 قدیمی یکی از بهترین و لوکس ترین ساعت هایی است که در این کمپانی به تولید رسیده است و اکنون یکی از ارزشمندترین ساعت های موجود در بازار می باشد.این ساعت بسیار خوش دست بوده و به صورت بسیار دقیق کار می کند. البته این ساعت در حال حاضر نزدیک به 10 سال است که کار نکرده است و برای استفاده از آن باید این ساعت را سرویس کرد. ساعت سیکو 5 قدیمی به صورت عقربه ای کار می کند و کاربری آن رسمی می باشد. همچنین صفحه این ساعت ها گرد و بندی فلزی دارد و فاقد جعبه می باشد.



سوالات متداول ساعت سیکو

برای خرید ساعت های سیکو نیاز است که شما بتوانید نوع فیک و اورجینال را از هم تشخیص دهید. با توجه به قیمتی بودن ساعت های سیکو بسیاری از افراد قادر به پرداخت هزینه برای خرید ساعت های نو نمی باشند. به همین دلیل اقدام به خرید ساعت های کارکرده خواهند شد. در هر صورت شما باید به سلامت و کیفیت این ساعت ها توجه کنید.

 ساعت های سیکو دارای صفحاتی ضد خراش، بدنه استیل ضد زنگ، بندی مقاوم و بادوام و موتوری پرقدرت هستند. همین ویژگی ها ثابت می کند که قیمت ساعت های سیکو نسبت به کارایی و ویژگی هایی که دارد، بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد


مجله شبانه باشگاه خبرنگاران؛

ساعت‌های یک میلیارد تومانی در تهران

یک گالری در یک پاساژ معروف شهرک غرب؛ اینجا جایی است که به قول نشریه همشهری اقتصاد، می‌توان سراغ ساعت‌های لوکس را گرفت. این شرکت موفق شده نمایندگی 12 برند معتبر و البته لوکس جهانی ساعت را دریافت کند و آنها را در تهران بفروشد، ساعت‌هایی که حتی تا مرز یک میلیارد تومان هم قیمت خورده است. اگر سوالتان این باشد که آیا مشتری برای این ساعت‌ها پیدا می‌شود یا خیر باید جواب داد؛ بله زنان و مردانی در شهر تهران حاضر ند برای ساعت خود یک میلیارد تومان هزینه کنند.

خانم جوانی که یکی از برندهای معتبر ساعت را خریده به خبرنگار نشریه فوق‌الذکر گفته پرداخت مبالغ بالا برای ساعت‌های مارک‌دار ارزش دارد. ساعت به افراد شخصیت و اعتماد به نفس می‌دهد. مرد میانسالی هم حرف او را تائید کرده و از اثر ساعت سوئیسی در انعقاد قراردادها حرف زده است.

ارزان‌ترین ساعت بازار؛ 82 هزار تومان

برای بررسی جزئی‌تر قیمت‌ها به یک فروشگاه اینترنتی ساعت سر زدیم. در فروشگاه مذکور، گرانقیمت‌ترین ساعت از شرکت رولکس بود و البته دسته دوم. این ساعت نزدیک به 39 میلیون تومان قیمت خورده است. ارزان‌ترین ساعت نوی قیمت خورده در این فروشگاه، 13 میلیون تومان قیمت دارد و مارک لوئیس ارارد دارد. جالب است بدانید در این فروشگاه اینترنتی ارزان‌ترین ساعت 82 هزار تومان قیمت خورده است. در میان برندهای ژاپنی هم ساعت معروف سیکو با حداقل قیمت 393 هزار تومان در این فروشگاه موجود است. اگر هم قصد خرید برای یک عروس و داماد را داشته باشید؛ بدانید ارزان‌ترین ساعت با مارک آلفاسیفر نزدیک به 430 هزار تومان آب می‌خورد و گران‌ترین آن با مارک لوئیس ارارد نزدیک به 20 میلیون تومان.

جدیدترین ساعت این فروشگاه هم مارک سیکو را دارد و نزدیک به 600 هزار تومان قیمت خورده است. با این حال در ساعت‌فروشی‌ها و بخصوص دستفروشان کنار خیابان می‌توان ساعت‌هایی با قیمت 10 تا 15 هزار تومان پیدا کرد که در نگاه اول تنوع طرح و رنگ جالبی دارند، اما از نظر کیفی بسیار ضعیف هستند. اوضاع در بازار ساعت‌های دیواری هم به همین منوال است. در حالی که اغلب ساعت‌های فانتزی دیواری با جنس پلاستیک و موتور چینی بین 20 تا 150 هزار تومان قیمت می‌خورد، ساعت‌های دیواری گرانقیمتی با کار چوب یا موتورها و پاندول‌های سوئیسی در بازار وجود دارد که قیمت آنها سر به میلیون تومان می‌زند. در بازار ساعت‌های رومیزی هم همین شرایط وجود دارد با این تفاوت که بازار ساعت‌های لوکس رومیزی کم‌رونق‌تر از ساعت‌های مچی و دیواری است.

ساعت 75 میلیارد تومانی

اما اوضاع در خارج از مرزهای ایران هم شباهت زیادی به داخل کشور دارد. سایت ای.ای.لوکس ـ که سایتی تخصصی در زمینه کالاهای تجملاتی است ـ حدود چهار ماه پیش فهرستی از گرانقیمت‌ترین ساعت‌های جهان را منتشر کرد. در این فهرست، ساعت چوپارد ـ که کاری از شرکت انگلیسی کارات است ـ به عنوان گران‌ترین ساعت جهان معرفی شده است. این ساعت با حدود 847 قطعه الماس ساخته شده است و در سال 2000 به قیمت 25 میلیون دلار فروخته شده است. با فرض ثبات قیمت، این ساعت این روزها در ایران نزدیک به 75 میلیارد تومان قیمت دارد.

در آن فهرست، رتبه دوم ساعت‌های گرانقیمت به ساعت پاتک پیفل از کارخانه پاکت واچ تعلق دارد که البته یک ساعت قدیمی است. این ساعت که در سال 1933 ساخته شده است، 17 قیراط طلا دارد و علاوه بر اعلام زمان، بدون استفاده از قطعات الکترونیکی یا کامپیوتری و صرفا به صورت مکانیکی، 34 کارکرد دیگر هم دارد. شرکت لوئیس موینت متریس هم موفق شده جایگاه سوم فهرست گرانقیمت‌ترین ساعت‌ها را به خود اختصاص دهد. ساعت این شرکت که نزدیک به پنج میلیون دلار قیمت خورده، علاوه بر نمایش زمان، حرکت ماه، مریخ، سیارک‌ها و سنگ رزتا را هم رصد می‌کند و به نوعی یک ساعت نجومی به حساب می‌آید؛ درست مثل قیمت آن.

از ساعت میلیون دلاری روزولت تا ساعت یک سنتی

اما جالب است بدانید در معروف‌ترین فروشگاه اینترنتی جهان یعنی Ebay، گران‌ترین ساعت یک میلیون و 450 هزار دلار قیمت خورده است. این ساعت متعلق به روزولت، رئیس‌جمهور سابق آمریکاست. ساعتی از شرکت پاتک پیفل با 760 هزار دلار قیمت هم گرانقیمت‌ترین ساعت عرضه‌شده در این سایت است. نکته جالب‌تر این که این سایت مملو از ساعت‌هایی است که فقط یک سنت قیمت خورده‌ است!

در میان ساعت‌های دیواری Ebay هم گرانقیمت‌ترین ساعت متعلق به قرن نوزدهم و به نوعی یک عتیقه است. این ساعت برنزین 126 هزار دلار یعنی نزدیک به 500 میلیون تومان قیمت خورده است. نکته جالب این که در این سایت، اغلب ساعت‌های دیواری یا رومیزی گرانقیمت مربوط به گذشته‌های دور است. گویی که این روزها کسی برای ساعت رومیزی و دیواری پولی خرج نمی‌کند، مگر این ‌که از جنس عتیقه و آنتیک باشد.

ساعتی با تاج پادشاهان

اما سایت کامپلکس ـ که سایتی در حوزه هنر و طراحی است ـ مدعی است گرانقیمت‌ترین ساعت غیرمچی جهان را یافته است. این ساعت با استفاده از طلا و پوست لاک‌پشت تهیه شده و در تهیه آن از تاج پادشاهان نقاط مختلف جهان بهره‌برداری شده است. قیمت این ساعت استثنایی که با رنگ قرمز و زرد خود جلوه ویژه‌ای پیدا کرده است، نزدیک به هفت میلیون دلار معادل 21 میلیارد تومان است./ جام جم

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی

منبع:
https://saattavakol.com/4757/ساعت-سیکو/ – https://www.yjc.news/fa/news/4605772/گران-ترین-ساعت-ها-در-بازار-ایران-و-جهان