رایانه

بهترین مدل ساعت سیکو 5 + مقایسه و نظرات کاربران

در این مقاله برخی از بهترین ساعتهای سیکو تمرکز خواهند شد. خواه یک مشتری قدیمی باشید و یا یک مشتری اولین بار Seiko ، در اینجا چیزی پیدا خواهید کرد که متناسب با شما باشد. ما در این مسیر تعداد زیادی ساعت در طراحی های مختلف ، قیمت و حتی برخی چیزهای بی اهمیت را به نمایش خواهیم گذاشت.

Seiko یک شرکت ژاپنی است که از دهه 1880 وجود دارد و تاریخچه آنها به همان اندازه ساعتهایی که می سازند جالب است. امروزه این شرکت یکی از معتبرترین ساعت سازها در جهان است. Seiko اغلب با Citizen مقایسه می شود. زیرا هر دو ساعت های ارزان و گران قیمت قیمت تولید می کنند و ساعت های خورشیدی (Eco-drive و Seiko Solar) مستقیماً با یکدیگر رقابت می کنند.

سیکو صدها ساعت عقربه ای از مجموعه پرفروش و مقرون به صرفه “سیکو 5” گرفته تا ساعت های لوکس “گرند سیکو” در مجموعه خود دارد. خواه به دنبال یک ساعت لباس شیک از مجموعه Presage ، یک ساعت غواصی حرفه ای از Prospex یا یک ساعت GPS مدرن از خط Astron باشید ، Seiko مطابقت کامل بر روی مچ دست شما دارد.

کاتالوگ Seiko با توجه به تعداد زیاد مدل های ساعتی که تولید می کنند ، می تواند کاملا گیج کننده باشد ، بنابراین به شما کمک می کنیم مسائل را محدود کنید. در اینجا گزینه های برتر ما وجود دارد ، شامل گزینه هایی برای هر بودجه و سبک.

تعداد بسیار کمی از تولیدکنندگان ساعت در جهان می توانند با تعداد مدل های تولیدی سیکو در طول سال ها رقابت کنند.سیکو همچنین میراثی درخشان برای استخراج دارد ، میراثی که مربوط به سال 1881 توکیو است ، زمانی که تاجری به نام کینتارو هاتوری در 22 سالگی مغازه تعمیر ساعت خود را افتتاح کرد.

روحی که هاتوری در آن سالها پیش با آن آغاز شده است هنوز هم در تمام طرحهای سیکو که امروزه در بازار موجود است تزریق می شود: کمال محض در هر خلقت.ساعتهای سیکو به دلیل فناوری آینده نگر خود که در محدوده ظرافت باقی مانده است شناخته می شوند ، به ویژه مشهورترین مدل کلاسیک دهه 1960 گرند سیکو یا cal.0614 ، اولین نمایشگر شش رقمی کریستال مایع در جهان است.

این طراحی ها کمک می کرد تا زمان فروش سیکو روی پایه ای قرار گیرد که معمولاً مخصوص تشخیص ساعت سازهای سوئیسی است.با این تفاوت که سیکو از عرضه ساعت مقرون به صرفه از بازار نمی ترسد و بنابراین ، راه اندازی ساعت هایی با این محدوده قیمتی تاثیری در جذابیت آن نداشت. چرا؟ به همین دلیل به خوبی ساخته شده است.

اگر به فکر خرید یک مدل هستید ، هزاران مدل مختلف برای انتخاب وجود دارد. با چنین انتخاب عظیمی ، البته تصمیم بسیار دشوارتری در مورد خرید ساعت سیکو حاصل می شود.بنابراین ، به عنوان شخصی که علاقه به ساعت سیکو اصل دارد ، لیستی از بهترین ، جالبترین و شگفت انگیزترین ساعتهای سیکو اصل ژاپن را که می توانید در حال حاضر خریداری کنید ، گردآوری کرده ایم.

 

پیشنهاد ویژه: گرانترین ساعت سیکو

 

سوالات متداول درباره ساعتهای سیکو اصل ژاپن

آیا سیکو مارک خوبی است؟

سیکو ساعت ساز معتبری از ژاپن است. آنها به دلیل حرکات با کیفیت و طراحی عالی مشهور هستند.

آیا سیکو یک مارک لوکس است؟

سیکو خود به عنوان یک مارک لوکس طبقه بندی نمی شود ، با این حال ، Grand Seiko پیشنهاد لوکس آنها است.

آیا ساعتهای سیکو ساخت کشور چین هستند؟

نه ، آنها در ژاپن و مالزی ساخته می شوند ، با Seikos مارک خواهر “Wired” در چین بسته بندی شده اند.

 

لیست ساعتهای این برند محبوب با قیمت و مشخصات

 

بهترین ساعتهای سیکو برای آقایان

ساعت کوارتز جهانی ساعت جهانی ژاپنی Seiko Kotura (SSG020)

این شامل یک ساعت کاملاً عجیب و غریب نقره ای Seiko Coutura با طراحی رنگ طلایی است و یک ساعت عالی و نسبتاً مقرون به صرفه است که به آن متصل شده است. Seiko Coutura مطمئناً جذابیتی لوکس از خود بروز می دهد و همچنین از قابلیت های درجه یک نیز برخوردار است.

یکی از ویژگی های اصلی آن عملکرد Radio Sync Solar Dual Time است که به طور خودکار زمان را براساس فرکانس های رادیویی تنظیم می کند. این ویژگی همچنین به بروز نگه داشتن صفحه تقویم کمک می کند. همچنین ، فناوری انرژی خورشیدی با شارژ کامل ، 6 ساعت ذخیره انرژی قدرتمند به این ساعت می دهد.

طرح دو رنگ نقره ای و طلایی Coutura به سادگی بر روی کیک ضرب المثل برق می زند. دستها و نشانگرهایی با روکش لومیبری صفحه آبی پررنگ را همراهی می کنند. علاوه بر این ، Seiko Coutura همچنین دارای مقاومت در برابر آب تا 100 متر است ، و آن را به یک ساعت مناسب برای فعالیت های تفریحی مانند شنا و غواصی تبدیل می کند.

ساعت اتوماتیک Seiko Rycraft (SNKM97)

Seiko Recraft در یک کیس به شکل tonneau با جذابیت پرنعمت ارائه می شود که برای گروه خاصی از مشتریان خارج از کشور جذاب است. زیبایی دهه 70 Seiko Recraft با یک صفحه سبز خیره کننده با طرح طلایی تا حدودی پیچیده است.ما همچنین این واقعیت را تحسین می کنیم که Seiko Recraft زیبایی تا حدودی لوکس و بدون گرانی دارد. Seiko Recraft با ساختاری متعادل ، یک ساعت عالی برای کسانی است که می خواهند جلوه بصری به لباس خود اضافه کنند.

این ساعت سیکو نه تنها از طراحی بالایی برخوردار است. همچنین دارای یک حرکت ساعت به همان اندازه خنک است. SNKM97 شامل یک حرکت اتوماتیک کالیبر Seiko 7S26 است که با سرعت 21600 Vph و یک ذخیره 41 ساعته کار می کند.

علاوه بر این ، به لطف درب پشت شفاف ، نمای خوبی از حرکت اتوماتیک Seiko 7S26 به دست می آورید. سطح کیفیت ارائه شده در Seiko Recraft SNKM97 آن را بسیار مناسب می کند. با این حال ، طراحی بزرگتر این ساعت Seiko ممکن است برای کسانی که مچ دست کمتری دارند ، اذیت کننده باشد.

ساعت مچی اتوماتیک سبز Seiko 5 از جنس استنلس استیل (SNK805)

عدد “5” در Seiko 5 نشان دهنده مشخصات ساعت است. همه ساعت های سیکو 5 اتوماتیک هستند ، دارای صفحه نمایش روز و تاریخ ، مقاومت در برابر آب ، تاج در ساعت 4 و قاب محافظ هستند.

Seiko 5 SNK805 ، با صفحه تمیز و بند کنف ، به یکی از بهترین فروش ساعتهای ارزان قیمت تبدیل شده است. این ساعت مجهز به میدان دارای یک صفحه سیاه و نشانگرهای عربی است که به طور منحصر به فرد در دو منطقه قرار گرفته است: حلقه بیرونی نشانگر دقیقه و ساعت روی حلقه داخلی است. اگر در این قیمت به دنبال ساعتی هستید که با الهام از ارتش ، ساده و سودمند باشد ، این ساعت بهترین کیفیت با قیمت مناسب است.

 

پیشنهاد عالی: گرانترین ساعت زنانه سیکو

 

Seiko Presage SARY055.00

خط Seiko Presage مدل های زیادی در دسترس دارد ، اما ما بر روی Seiko Presage SARY055 که یک ساعت 41 میلیمتری است تمرکز خواهیم کرد. این یک ساعت سیکو بسیار عالی برای مبتدیان تحت خط اخطار است.

این ساعت مجهز به یک فولاد ضد زنگ و ظریف کریستال یاقوت کبود با نمایش تاریخ در موقعیت 3 ساعته ، ظرافت را به نمایش می گذارد ، اما بودجه را خراب نمی کند. این کیس دارای یک صفحه سفید به رنگ نقره ای است که با نشانگرهای ساعت آبی تکمیل می شود. همچنین دارای کریستال یاقوت کبود ضد خراش بوده و تا 100 متر در برابر آب مقاوم است.

اگر به دنبال ساعت مچی بزرگتر هستید ، این نکته قابل تامل است. کیف و دستبند کاملاً ضخیم هستند ، در چند بررسی کاربر مشخص شد که بند ممکن است خود ساعت را بزند. اما بر اساس سلیقه شخصی شما به راحتی قابل تعویض است.

 

لیست ساعتهای این برند محبوب با قیمت و مشخصات

 

غواص اتوماتیک Sech 5 Sea Urchin (SNZF17)

این Seiko 5 یکی دیگر از مدل های مردانه است که اگر به دنبال ساعت فولاد ضد زنگ هستید می توانید آن را در نظر بگیرید. به دلیل ساختار مشکی ، این کفش می تواند کمی معمولی به نظر برسد ، بنابراین می توانید از آن به عنوان لباس و ساعت روز استفاده کنید.

ساعت ورزشی Seiko Black ، با نام مستعار “Sea Urchin” ، دارای یک کیف 44 میلی متری با یک قاب فولادی ضد زنگ ، پشت قاب اسکلت و صفحه سیاه است. مانند ساعت قبلی ، این ساعت در برابر 100 متر در برابر آب مقاوم است ، بنابراین می توانید از آن در زیر دوش و شنا در استخر استفاده کنید ، اما برای غواصی عمیق مناسب نیست.

این یک ویژگی قفل پذیر قابل فشار دادن ، یک ویژگی قفل ایمنی ، یک حاشیه چرخان یک طرفه و یک پنجره روز / تاریخ در ساعت 3 است.مانند سایر مدل های Seiko 5 ، Seiko SNZF17 از یک حرکت اتوماتیک با کالیبر 7S36 با دقت بالا و یک نمایشگر آنالوگ بهره می برد. این حرکت ساعت تا 41 ساعت ذخیره انرژی و ساعتها در یک VPN چشمگیر 21600 ساعته بسته بندی می شود و دقت بالایی را به آن می دهد.

پیشنهاد: ساعت زنانه سیکو

غواص “بزرگ سفید” Seiko Prospex (SRPD23)

Seiko Prospex همیشه پیشتاز ساعت های غواصی میان رده بسیار معتبر بوده است. اگر علاقه مند به این ساعت تماشا هستید و چیزی با زیبایی بیشتری می خواهید ، آیا Prospex Great White از لحاظ بصری را توصیه می کنیم؟این ساعت Seiko Prospex نسخه محدود یک فروش عظیم برای کلکسیونرها و علاقه مندان است ، اما عملکرد آن چطور؟ از نظر طراحی ، این ساعت غواصی پروسپکس دارای یک کیف استیل 41 میلیمتری است که برای مقاومت در برابر آب تا 200 متر طراحی شده است.

از دیگر جنبه های قابل توجه این طرح می توان به یک قاب قفل شونده با پیچ و یک قاب چرخان یک جهته اشاره کرد. صفحه شماره گیری آبی از طراحی منحصر به فرد الگوی موج اقیانوس برخوردار است ، در حالی که نشانگرهای ساعت و عقربه های پیکان درخشان وضوح بسیار خوبی را حفظ می کنند.Prospex “Great White” Diver شامل یک حرکت خودکار با ذخیره انرژی 41 ساعت است. Prospex Great White بدون شک یک ساعت غواصی است که با افتخار تم خود را می پوشد.

Seiko 5 Bottle Automatic Cap Sports Root Beer Watch (SRPC68K1)

ما یک ورودی دیگر برای مدل ساعت Seiko 5 داریم. این بار ، از زیبایی شناسی منحصر به فرد دیگری در قالب طرح “Root Beer Bottle Cap” برخوردار است. این ساعت که به نام خود صادق است ، دارای روکش قهوه ای و طلای رز است که از شکل ظاهری یک لیوان حبابی آبجو ریشه تقلید می کند.

مانند سایر مدل های ساعت Seiko 5 ، SRPC68K1 همچنین شامل یک خود پیچ ​​در پیچ 24 جواهر با حرکت دزدان دریایی است. در کنار این حرکت ساعت معمولی ، یک صفحه شماره گیری آنالوگ وجود دارد که با روکش Lumibrite تقویت شده است.همچنین با ویژگی های استاندارد مانند حاشیه چرخان یک طرفه و نمایشگر روز / تاریخ ارائه می شود. این ساعت دارای یک بند نایلونی قهوه ای درجه یک نظامی برای راحتی مطلوب و مقاومت در برابر آب جامد 100 متر است.

ساعت خورشیدی سیکو (SSC717P1)

Seiko Solar SSC717P1 زیبایی زیبایی چشم نوازی را به نمایش می گذارد که به جدا شدن آن از بسته بندی کمک می کند. این ساعت Seiko برای برجسته سازی از رنگ های خیره کننده به طور کارآمد استفاده می کند ، در حالی که ویژگی کرونوگراف عملکرد و عملکرد آن را تکمیل می کند.علاوه بر این ، این یک ساعت سیکو است که دارای انرژی خورشیدی است و به آن ذخیره انرژی نامحدود می دهد. قاب فولاد ضد زنگ 43 میلی متر است و در برابر 100 متر مقاومت در برابر آب دارد.

در زیر طرح چشمگیر آبی و نقره ای ، یک حرکت کوارتز کالیبر Seiko V176 قرار دارد که زیرشماره های آنالوگ و کرونوگراف را تأمین می کند. این ساعت همچنین دارای حاشیه چرخشی با لهجه قرمز است.Seiko Solar SSC717P1 زیبایی زیبایی اسپرت دارد و جذابیت مدرن و زیبایی به آن می بخشد. SSC717P1 همه کاره و قدرتمند از طراحی جسورانه ای برخوردار است که با قابلیت های فنی هوشمندانه پشتیبانی می شود.

کرنوگراف عالی مردان Seiko

به دنبال چیزی کمی بزرگتر هستید؟ این ساعت فولاد ضد زنگ Seiko Excelsior ممکن است شما را مورد توجه قرار دهد. ساعت مچی خورشیدی Seiko Excelsior Solar Chronograph یک ساعت 43 میلیمتری است که با توجه به طراحی ، عملکرد و قیمت خود باعث تحسین کاربران جدید و علاقه مندان به تماشا شده است.

این ساعت لباس دیگری است که در مچ دست های بزرگ بسیار زیبا به نظر می رسد. سه شماره گیر فرعی (شمارنده دوم ، تایمر کرونوگراف 60 دقیقه ای و زنگ هشدار) ، پنجره تاریخ ساعت 3 ، عقربه های روشن و نشانگرها و یک دستبند استیل ضدزنگ مجسمه سازی شده وجود دارد.

یکی از بهترین ویژگی های این ساعت خورشیدی بودن آن است ، بنابراین نیازی به شارژ شدن آن نیست. مانند ساعت های قبلی که تاکنون نشان داده ایم ، این ساعت نیز تا عمق 100 متری در برابر آب مقاوم است.این ساعت زیبا از یک دستبند بسیار مشخص برخوردار است. اگر به دنبال یک ساعت با ظاهر مردانه هستید ، این یک انتخاب عالی است.

ساعت غواصی لاک پشت Seiko King (SRPE07)

سه نوع مختلف لاک پشت Seiko King وجود دارد: سبز ، سیاه / نقره ای و آبی / نقره ای.ما سومین را انتخاب کردیم زیرا با صفحه آبی خود با الگوهای موج دار که به طرز شگفت انگیزی اقیانوس را تداعی می کنند زیبایی زیبایی بیشتری دارد.هر سه مدل دارای یک اسب کار است که حرکت اتوماتیک کالیبر Seiko 4R36 است. این حرکت ساعت با ذخیره نیرو 41 ساعته نیز همراه است.

مورد tonneau نیز وجود دارد که از شکل پوسته لاک پشت تقلید می کند. Seiko King Turtle همچنین به تمام نت های مناسب در مورد ساعت غواصی دست می زند.از ویژگی های آن می توان به یک چرخش یک جهته ، نشانگرهای ساعت درخشان و عقربه ها و درجه بندی مقاومت در برابر آب 200 متر اشاره کرد.

 

لیست ساعتهای این برند محبوب با قیمت و مشخصات

 

ساعت غواصی مکانیکی Seiko Prospex

ما در حال رفتن به ساعت های غواصی هستیم. در اینجا یک ساعت بزرگ دیگر (حتی کمی بزرگتر از ساعت اول) وجود دارد.ساعت غواص Seiko Prospex با نام مستعار “Sumo” یک دستبند مکانیکی و خود پیچ ​​در پیچ از ساعت ضد زنگ است که تا 200 متر ضد آب است (مناسب برای غواصی). 44.5 میلی متر است ، ساعت 3 دارای نمایش تاریخ است ، 50 ساعت ذخیره انرژی دارد و عقربه ها و نشانگرهای درخشانی دارد.

مانند دیگر ساعت های غواصی ، سیکو اطمینان حاصل کرد که ساعت آن روی صفحه ای با علائم خوانا متمرکز شده است. اگر به یک ساعت بزرگ نیاز دارید که دارای اعداد و مارک های خوانا باشد ، این ساعت مناسب شماست.

این مدل کمی گرانتر از بقیه ساعت هایی است که تاکنون ارائه داده ایم ، اما با توجه به اینکه ساعت غواصی است ، هنوز هم مسخره نیست. این که شما از آن برای ورزش استفاده می کنید یا آن را به عنوان ساعت مچی روزانه یا لباس استفاده می کنید – با ظاهری کلاسیک و کیفیت قابل اعتماد Seiko ، سرمایه خوبی است.

Seiko Men’s Prospex X Padi Diver

اگر مدل رنگارنگ تری می خواهید ، ما نیز اکیداً توصیه می کنیم ساعت اتوماتیک Prospex باشد.این ساعت فولادی ضد زنگ 44 میلی متری دارای رنگ صفحه آبی (با برخی از پاشش های قرمز) ، عقربه ها و نشانگرهای Lumibrite و مقاومت در برابر آب تا 200 متر است. این یکی در مقایسه با مدل قبلی نیز کمی مقرون به صرفه است.

طراحی کاملاً متمایز است و با “رنگهای پپسی” شناخته می شود. برای این ساعت ، سیکو با PADI ، سازمان برتر آموزش غواصی در جهان همکاری کرد ، بنابراین شما می دانید که در دست خوبی هستید.

ساعت اتوماتیک مردانه Seiko با بند لاستیکی SKX007K

این یکی از محبوب ترین ساعت های غواصی سیکو است.این ساعت غواصی اتوماتیک Seiko SKX007K با بند لاستیکی با توجه به ویژگی های آن یکی از مقرون به صرفه ترین ساعت های غواصی امروز بازار است. این ساعت از نظر طراحی و عملکرد ارائه می شود ، لوکس و اسپرت است و از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است.

این ساعت که تا 200 متر در برابر آب مقاوم است دارای گواهینامه ISO 6425 است و این استانداردی است که در ساعت های غواصی استفاده می شود. طراحی ساده و آسان برای خواندن است: شماره گیری سیاه و سفید و اعداد سفید (و همچنین یک چلپ چلوپ قرمز که نشان دهنده مقاومت در برابر آب است) ، یک پنجره روز / تاریخ در ساعت 3 و یک حاشیه یک جهته. زیبا و خوش تیپ است و می تواند گران تر از آنچه که هست به نظر برسد.

چه آن را به عنوان ساعت کاری روزمره استفاده کنید و چه به عنوان ساعت غواصی ، در تطبیق آن با لباس های خود مشکلی نخواهید داشت.این مدل 42 میلی متر ، یک نمایشگر آنالوگ و یک عملکرد حاشیه یک طرفه است. یک بند لاستیکی دارد اما می توانید این را از جنس استنلس استیل تهیه کنید. اگر ظاهری راحت تر دارید می توانید تسمه های مختلف به سبک ناتو را تغییر دهید.

ساعت اتوماتیک Seiko 5 Avocado Automatic (SRPD77)

این مدل Seiko 5 با زیبایی سبز نسبتاً متمایز خود ، مطمئناً مانیتور “آووکادو” خود را بدست آورده است. Seiko 5 Sports SRPD77 با وجود طراحی نسبتاً ناهموار ، یک ساعت ثابت است.همانند سایر ساعتهای Seiko 5 ، SRPD77 دارای یک حرکت خود پیچ ​​در پیچ 24 جواهرات اتوماتیک با صفحه نمایش آنالوگ است. این نوع حرکت ساعت از دقت فوق العاده و جذابیت سنتی بالایی برخوردار است.

صفحه سبز رنگ با بررسی دقیق تر شبیه آووکادو به نظر می رسد. از دیگر ویژگی های قابل توجه صفحه شماره گیری ، عقربه های بسیار درخشان و نشانگرهای ساعت به لطف پوشش Lumibrite است.Seiko 5 SRPD77 همچنین دارای حاشیه چرخشی یک جهته ، پنجره کریستال معدنی Hardlex و نمایشگر روز / تاریخ است. به طور کلی ، قاب استیل ضد زنگ 42 میلی متری این گزینه را برای زنان و مردان مناسب کرده است.

 

لیست ساعتهای این برند محبوب با قیمت و مشخصات

 

ساعت کرونوگراف مردانه Seiko Flightmaster Pilot Slide Rule

رفتن به سراغ نوع دیگری از ساعتهای ویژه ، Seiko Flightmaster Chronograph.همانطور که از نامش پیداست ، این ساعت خلبانی است. یک نگاه از قبل نشان می دهد که عملکرد دیگری غیر از زمان گفتن دارد ، مانند قانون اسلاید و مقیاس قطب نما بر روی قاب – این می تواند برای کسانی که فقط به دنبال یک ساعت آنالوگ معمولی هستند ، طاقت فرسا است ، اما این یک ابزار بسیار مفید برای خلبانان است .این ساعت ممتاز استیل 41 میلیمتری لیست بهترین ساعتهای خلبان ما را به خود اختصاص داده است.

Flightmaster دارای صفحه شماره گیری آبی و قاب و حاشیه استیل ضد زنگ است. برخی از ویژگی های خاص شامل کرونومتر از 20/1 ثانیه تا 60 دقیقه و یک قانون اسلاید است که خلبانان می توانند برای محاسبه داده های پرواز استفاده کنند. حاشیه دو طرفه است و ساعت 100 متر در برابر آب مقاوم است.

این ساعت معمولاً مورد تمجید کاربران قرار می گیرد ، اما یکی از رایج ترین ویژگی هایی که ممکن است باعث نگرانی شود ، قانون اسلاید است ، برخی از کاربران می گویند که خواندن این موارد آسان نیست زیرا اعداد داخلی در پشت شیشه قرار دارند ، و اعداد خارجی در جلو. قیمت اما بی نظیر است. در مورد بقیه قابلیت ها و همچنین کیفیت مواد ، این چیزی است که دوستداران ساعت مطمئناً از آن قدردانی خواهند کرد.

ساعت رسمی Seiko Presage “Cocktail Time” (SSA343J1)

Seiko Presage Cocktail Tim “Sky Diving” بدون شک یک ساعت رسمی عالی با زیبایی زیبا و ظریف تر است. ما کیف موردی با رنگ نقره ای را دوست داریم که با یک شماره گیری آبی یخی ترکیب شده است و زیبایی زیبایی بازی به این ساعت می بخشد.

Presage Sky Diving از یک کیف 40 میلی متری با بند چرمی مشکی بهره می برد. همچنین شامل یک حرکت خودکار است که وضعیت آن را افزایش می دهد. با مقاومت در برابر آب 50 متر ، بهتر است از پوشیدن آن در نزدیکی هر قسمت از آب خودداری کنید.اگر به دنبال یک ساعت پر زرق و برق با زیبایی منحصر به فرد هستید ، طرح یخی یخی این ساعت Presage قطعاً آن خنکای اضافی را به سبک شما می آورد.

ساعت مچی مدرن تفسیر مجدد Seiko Prospex 1968 (SPB079J1)

این ساعت Seiko Prospex 1968 ادای احترامی عالی به ساعت غواص محبوب Seiko 6159 از سال 1968 است. این تکرار اصلی باعث ایجاد پیچش های مدرن جالب در طراحی کلاسیک می شود در حالی که جذابیت اصلی را از بین نمی برد.بیشتر اصلاحاتی که در این شاهکار وجود دارد ، بر راحتی و آسایش تمرکز دارند. زیبایی بسیار صیقلی حاشیه و قاب نیز یک لایه ظرافت به طراحی نسبتاً ناهموار می بخشد.

این ساعت Seiko Prospex دارای کالیبر 6R15 با حرکت شماره گیری آنالوگ است. این مکانیزم ساعت اتوماتیک دارای 50 ساعت ذخیره انرژی نیز هست تا مطمئن شوید همیشه کار می کند.اگر عاشق ساعت های میراث هستید ، این تماس جالب یکی از محبوب ترین ساعت های غواصی سیکو ضروری است.

ساعت آنالوگ Seiko Men’s SUP880 ساعت کوارتز ژاپنی مشکی

ما به سراغ یک ساعت آنالوگ بسیار ساده می رویم. اگر طرحی تمیز ، ساده و کلاسیک می خواهید ، این مناسب شماست.Seiko SUP880 یک ساعت آنالوگ خورشیدی است که دارای شکل مستطیل کلاسیک است و کاملاً شبیه ساعت مچی بی نظیر Cartier Tank است.

ما به سراغ یک ساعت آنالوگ بسیار ساده می رویم. اگر طرحی تمیز ، ساده و کلاسیک می خواهید ، این مناسب شماست.Seiko SUP880 یک ساعت آنالوگ خورشیدی است که دارای شکل مستطیل کلاسیک است و کاملاً شبیه ساعت مچی بی نظیر Cartier Tank است.

Seiko Presage Baby GS Snowflake Watch (SARX055)

SARX055 Mechanical که با نام Baby GS (گرند سیکو) نامیده می شود ، به دلیل قیمت بسیار پایین تری نسبت به گرند سیکو ، این مانیکر را بدست آورد. با این حال ، همانطور که می بینید ، Baby GS Snowflake همچنان به مرز هزار دلار رسید و کلمه را بسیار مقرون به صرفه کرد.

با قطر 41 میلی متر و مورد فولاد ضد زنگ با ضخامت 11.5 میلی متر ، بدون شک عالی بودن این ساعت است. در زیر این قاب جلا داده شده ، حرکت اتوماتیک Seiko 6R15 قرار دارد. این حرکت ساعت 21600 Vph و ذخیره انرژی 50 ساعت را فراهم می کند.اگر به دنبال یک لباس زیبا هستید ، نگاهی به Presage Baby GS Snowflake بیندازید.

 

لیست ساعتهای این برند محبوب با قیمت و مشخصات

 

ساعت مچی دو رنگ مردانه سیکو

ساعت مچی خورشیدی دو رنگ خورشیدی سیکو مدل دیگری است که اگر به دنبال طراحی ساده و ظریف هستید می توانید آن را در نظر بگیرید. این دستگاه از بیشتر موارد موجود در این لیست کوچکتر است و دارای یک قاب فولادی ضد زنگ 37 میلی متر است.

این دستبند نقره ای است ، شماره گیری آن خاکستری است و لمس های طلایی وجود دارد که ظاهری ظریف می دهد که به عنوان یک لباس یا ساعت روزمره عالی به نظر می رسد. از آنجا که این انرژی خورشیدی است ، شما دیگر نگران تعویض باتری ها نخواهید بود.با این حال توجه داشته باشید که این تنها در برابر 30 متر در برابر آب مقاوم است ، بنابراین اگرچه ممکن است کمی پاشیده شود ، اما هنگام شنا نباید آن را با خود ببرید.

Seiko Prospex Limited Edition Alpine Watch (SPB123)

در حال حاضر چهار نسخه از Seiko Prospex Alpinist در دسترس است که هرکدام جذابیت خاص خود را دارند. ما ترجیح دادیم با نمای بیرونی خشن این ورودی وارد شویم زیرا بسیار مشخص است.

یکی از بزرگترین قرعه کشی های Seiko Prospex Alpinist ، ساخت سبک و سبک آن است. این ساعت پروسپکس با یک کیف فقط 39 میلی متر نسبتاً جمع و جور است. یک قطب نمای داخلی نیز وجود دارد که این ساعت را به ابزاری مفید برای فعالیت در فضای باز تبدیل می کند.

از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به نمایش تاریخ با ذره بین سایکلوپ اشاره کرد. در زیر لبه نرم Alpinist ، حرکت اتوماتیک کالیبر Seiko 6R35 قرار دارد که 70 ساعت ذخیره انرژی دارد. حرکت ساعت نیز با سرعت 28800 ولت در ساعت کار می کند ، که بسیار دقیق است.

Seiko Prospex Samurai Wave Special Edition Watch Blue Dial (SRPC93K1)

Seiko Prospex به لطف ساخت بی عیب و نقص و قیمت مناسب همیشه یکی از بهترین ساعت های غواصی در بازار بوده است. به همین ترتیب ، Prospex مدلهای متنوعی را به همراه دارد که یکی از آنها نسخه ویژه سامورایی از سری Save the Ocean است.

این ساعت Seiko Prospex با نام مستعار “سامورایی” از طراحی ظریف و در عین حال قوی برخوردار است. صفحه شماره گیری آبی یک الگوی موج نرم دارد که الگوی نهنگ آبی را تقلید می کند. این ساعت پروسپکس با طراحی خود زیبایی اقیانوس آرام را به تصویر می کشد.

صفحه شماره گیری همچنین دارای نشانگرهای ساعت پررنگ و عقربه های پیکان شکل است که برای بهبود روشنایی در محیط های کم نور با Lumibrite پوشانده شده اند. این کیس به خودی خود دارای یک کیف بسیار مقاوم با قطر 43 میلی متر است که برای مدل غواصی یک اندازه کاملاً استاندارد است.

ما همچنین دوست داریم تایر نورد روان را برجسته کنیم که به آن احساس خنکی می دهد. درون Seiko Prospex Samurai یک حرکت اتوماتیک کالیبر 4R35 قرار دارد که ذخیره انرژی 41 ساعته را ارائه می دهد.این ساعت سیکو دقیقاً همین است ، یک ساعت خوش ساخت و خوش طراحی با زیبایی زیبایی چشم نواز و چشم نواز.

Seiko Prospex Special Edition Manta Ray Dive Watch (SRPE39)

ما یک ورودی بصری چشمگیر دیگری از سری ساعت های Prospex Seiko با نسخه ویژه Manta-Ray داریم.خواهید دید که Manta Ray از همان ابتدا چندین طرح عالی را در یک مدل عالی ترکیب کرده است.متمایزترین ویژگی این ساعت شماره گیری پیچیده آبی است که از طرح های پرتوی مانتا بهره می برد. این زیبایی منحصر به فرد روی صفحه ، به نمای بصری Prospex Manta-Ray قدرت می بخشد.

خوشبختانه Prospex Mantra Ray وقتی صحبت از عملکرد می شود از هیچ کاری فروگذار نمی کند زیرا از نظر ساعت کاملاً دقیق است. همچنین از یک قاب 45 میلی متری تونویی بهره می برد که جذابیت کلاسیک را به ظاهر کلی آن می بخشد.

ساعت Seiko Prospex Manta-Ray با نمایشگر حرکت خودکار و آنالوگ ارائه می شود. این حرکت ساعت با 41 ساعت ذخیره انرژی نیز همراه است. علاوه بر این ، مانتا ری دارای مقاومت در برابر آب جامد 200 متر است که آن را برای شنا ، غواصی و غواصی مناسب می کند.

Seiko Premier Novak Djokovic نسخه ویژه

اگر چیزی بسیار منحصر به فرد و خیره کننده می خواهید ، می توانید ساعت مچی از سری مدل های نسخه محدود Seiko Premier را نیز در نظر بگیرید. همکاری این برند با سوپراستار تنیس نواک جوکوویچ منجر به تولید این ساعت مچی محدود شد.

این اولین همکاری جوکوویچ و سکو نیست. از سال 2014 ، این برند ساعت هایی را با مشارکت قهرمان تنیس منتشر کرده است – این شرکت در وب سایت خود گفت: “برای جنبه های مختلف زندگی پرمشغله نواک” و این قطعات از نظر علاقه مندان به تنیس و تماشای تماشای نظرات بسیار خوبی دریافت کرده اند.

تن های طلای رز با شماره گیری مشکی و بند چرمی و همچنین اعداد پررنگ رومی ، یک ساعت لباس زیبا را ایجاد می کند. این همچنین دارای یک تقویم همیشگی برای سال 2100 است. بدیهی است شما برای قدردانی از این ساعت نیازی به هوادار تنیس / جوکوویچ نخواهید بود (اگرچه پشت آن با امضای بازیکن ارائه می شود) ، این یک ساعت کاملاً ساخته شده در هر دو طراحی است و عملکرد

نسخه محدود Grand Seiko 9R Spring Drive Chronograph (SBGC017)

ما مقاله را با یک ساعت در رده خاص خود به پایان خواهیم رساند: ساعت Grand Seiko 9R Spring Drive. بدیهی است که این ساعت ارزان نیست – در واقع ، Seiko به خودی خود نیست ، بلکه در یک شرکت مادر خاص است که محبوب مجموعه ها است.

گرند سیکو اولین ساعت خود را در سال 1960 تولید کرد.این شرکت گفت: “ایده ساخت ساعتی دقیق ، بادوام ، پوشیدن آسان و حتی الامکان زیبا بود.”این امر همچنین از چالش تطبیق ساعتهای سوئیسی ناشی شده است.

این کرونوگراف بزرگ ، دارای یک مورد 46.4 میلی متر است. برخی از ویژگی های قابل توجه شامل یک مورد سرامیکی ، تاریخ ، و نشانگر ذخیره برق ، و همچنین یک عقربه GMT. این بند همچنین دارای یک بند چرمی تمساح سبز است و همچنین لازم به ذکر است که موارد سرامیکی با دست پرداخت می شوند.

اگر شما مایل به پرداخت هزاران دلار برای خرید ساعت هستید ، بدون شک این نسخه محدود کد وضعیت فوری را به شما ارائه می دهد. این شرکت فقط 600 قطعه از این ساعت را تولید کرده است (به همین دلیل مدل هایی که در سایت هایی مانند آمازون پیدا خواهید کرد از قبل متعلق به آن هستند) ، بنابراین اگر به دنبال چیزی بسیار منحصر به فرد هستید ، این چیزی است که می توانید تهیه کنید.

صنعت بی عیب و نقص ژاپنی در جنبش Spring Drive منعکس شده است ، که توسط Grand Seiko به عنوان یک فن آوری منحصر به فرد تعریف شده است که “مانند هر ساعت مکانیکی لوکس دیگر نیرو تولید نمی کند اما این را با یک تنظیم کننده الکترونیکی ترکیب می کند تا سطحی از دقت را که هیچ ساعت مکانیکی مطابقت ندارد ارائه دهد.”

 

لیست ساعتهای این برند محبوب با قیمت و مشخصات

 

Seiko Prospex 1968 Professional 300m Divers Re-creation

هنگامی که سیکو پروسپکس را در سال 1965 راه اندازی کرد ، اولین غواص ژاپنی شد و از سال 1966 تا 1969 توسط تیم تحقیقاتی اعزامی قطب جنوب ژاپن مورد استفاده قرار گرفت. 55 سال بعد ، سیکو چند مدل برای سالگرد را منتشر کرد که شامل بازسازی 1968 است.

در حالی که این مدل ظاهر برادر بزرگتر خود – غواص “Hi-Beat” 1968 6159-7000 را بازتولید می کند – به تجهیزات کاملاً مدرنی مجهز است که آخرین فناوری ساعتهای سیکو را نشان می دهد. مانند مدل قبلی خود ، این مدل جدید از کالیبر 10 زمانه اتوماتیک با دقت بالا (8L55) استفاده می کند که 36000 پالس در ساعت تولید می کند و این باعث می شود کمی دقیق تر از حرکات سنتی “کم فشار” باشد.

Prospex همچنین از یک پوشش مونوبلوک استفاده می کند و برای یک غواصی اشباع شده 1000 فوت می تواند غوطه ور شود و به دلیل تمایل به آب ، با یک صفحه آبی زیبا و بند سیلیکونی متناسب مجهز شده است.

Seiko Prospex SPB153J ‘Captain Willard’

نوسازی دیگری از ساعت کلاسیک Seiko به شکل SPB153J Prospex ارائه می شود که تجسم موثرتری از ساعت Seiko 6105 “Captain Willard” است. در حالی که نسخه صفحه سیاه و حاشیه ای ممکن است به نسخه قبلی خود وفادارتر باشد ، اما چهره ای سبز دارد. زیبایی که واقعاً باید بدنبال آن باشید.

این Prospex با کالیبر 6R35 Seiko با ذخیره انرژی 70 ساعته در زیر یک جعبه 42.7 میلی متری عرضه می شود ، به لطف تاج پیچ و مهره و ساختار فولاد ضد زنگ ، مقاومت در برابر آب تا 200 متر را در اختیار کاربر قرار می دهد.

Seiko Presage Automatic

برای سادگی و ظرافت ناب ، به شماره سفید Seiko Presage نگاه نکنید. مجموعه Presage از ایده آل ژاپنی در ایجاد زیبایی از روی سادگی الهام گرفته شده است ، و این در اینجا نشان داده شده است ، با طراحی Asanoha ژاپنی برای شماره گیری. این الگوی برگ برگ شاهدانه نمادی از رشد شدید در ژاپن است و درجه بندی الگو باعث می شود نور در زوایای مختلف منعکس شود.

صفحه کوچکتر 39 میلی متری این Presage را برای لباس راحتی با تی شرت و شلوار جین یا لباس رسمی مانند کت و شلوار یا کت مناسب می کند. این موتور توسط حرکت Seiko 6R35 تأمین می شود ، که به شما 70 ساعت ذخیره نیرو می دهد و درجه مقاومت در برابر آب 100 متر به این معنی است که می توانید به راحتی آن را در استخر بپوشید.

Seiko Prospex “Save The Ocean”

چه کسی ساعت همکاری را دوست ندارد؟ برای این مدل Prospex ، سیکو با کاوشگر اقیانوس فابین کوستو همکاری کرد تا ساعتی تولید کند که نیاز به کمک و اکتشاف اقیانوس های ما را برجسته می کند.

چرخش در یک کیف 45 میلی متری ‘King Turtle’ با یک صفحه شماره گیری آبی در اعماق اقیانوس و تصاویر mintari ، این ساعت ضد آب 200 متر کاملاً زیبا و بسیار مورد نیاز است.

Seiko Astron 5x Dual-Time Sport Titanium

سری Astron از سیکو واقعاً پیشگامانه بود ، اولین کسی است که از انرژی خورشیدی استفاده می کند و بنابراین هرگز نیازی به تعویض باتری ندارد. همچنین ادعا می شود اولین سری ساعت هایی است که قابلیت اتصال به شبکه GPS را دارد، تا بتوانید بر اساس هر منطقه زمانی که قرار دارید با فشار یک دکمه به راحتی زمان را تنظیم کنید.

جدیدترین ساعتهای Astron – که چهار ساعت وجود دارد: سه عدد با قاب نقره ای و یک مورد دیگر با رنگ مشکی – در یک جعبه جدید تیتانیوم به بازار عرضه می شوند و از پیشرفته ترین کالیبر خورشیدی GPS 5X53 Seiko استفاده می کنند و برای تغییر زمان از یک ساعت ، حدود سه ثانیه زمان لازم است. همچنین اگر به خانه برسید ، می توانید زمان اصلی شماره گیری را بلافاصله از زمان محلی تغییر دهید.

پوشش جدید Astron از مدل اصلی عرضه شده در سال 1969 ، از جمله لبه های گشاد ، قاب خمیده و حاشیه نازک تر ، برخوردار است ، در حالی که محرک هایی که برای تنظیم زمان استفاده می شدند ، اکنون با سمت راست حاشیه تراز شده اند و باعث می شود ساعت تمیزتر باشد . اگر دائما در مسافرت هستید ، Seiko Astron بهترین زمان برای همراهی است.

Seiko Prospex “Arnie Edition” Analogue Solar

اگر شما یک کار بسیار سخت و طاقت فرسا دارید ، این “Arnie Edition” از Seiko Prospex به این دلیل نامگذاری شده است. این ساعت محکم با حرکت کوارتز خورشیدی Seiko H851 تغذیه می شود که زمان آنالوگ را نمایش می دهد و همچنین یک نمایشگر کوچک دیجیتالی را دارد که می تواند توابع زمان ، منطقه زمانی دوم ، کرونوگراف ، زنگ هشدار و تاریخ را به صورت دیجیتالی نمایش دهد.

برای پشتیبانی از اعتبار Arnie ، این ساعت بزرگ دارای یک کیف 48 میلی متری و دریچه های راحت 50 میلی متری برای بستن است. اما گرچه بزرگ همیشه به معنای بهتر نیست ، اما در این حالت به خوبی روی مچ دست کار می کند.

Seiko Presage 2020 Limited Edition

سری Presage ساعتهای Seiko همیشه زیبایی بیشتری شبیه ساعت ها داشته است ، حتی اگر برای لباس های روزمره به اندازه کافی معمولی باشد. این مدل نسخه محدود 2020 که در سه رنگ موجود است ، نمونه ای از Seiko Crown Chronograph است. اولین ساعت مچی ژاپنی با عملکرد کرنومتر ، Crown Chronograph در طول بازی های المپیک 1964 توکیو مورد استفاده قرار گرفت.

به لطف جزئیات ظریف مانند اعداد عربی در حاشیه و نشانگرهای دقیقه در اطراف لبه شماره ، شکل قابل توجهی مشابه به خود می گیرد. کالیبر Seiko 6R35 ذخیره انرژی طولانی 70 ساعته را ارائه می دهد که نسبت به 38 ساعتی که مدل 1964 بر اساس آن ساخته شده افزایش چشمگیری داشته است.

Seiko Five

سری ساعتهای ‘5’ Seiko شاید شناخته شده ترین و محبوب ترین ساعت باشد. با کیفیت ساخت مستحکم و یک حرکت اتوماتیک قوی و قابل اعتماد در 4R36 ، یکی از بهترین پیشنهادات تماشایی در بازار است. همچنین با پنج مجموعه ورزشی ، حسی ، کیت ، خیابانی و تخصصی ، که در هر طریقی منعکس کننده شخصیت پوشنده است ، در طیف گسترده ای از رنگ ها نیز موجود است.

Seiko Prospex “Mini Alpinist” 38mm

Seiko از نماد نمادین Alpinist SARB017 به عنوان الهام بخش برای ساعت جدید 38 میلی متری استفاده کرده است و به آنها مانیتور “Mini Alpinist” را می دهد. با این حال ، تنها عنصر طراحی واقعی که به این مدل های جدید منتقل شده ، دستهای کلیسای جامع است. در جای دیگر یک ساعت جدید است ، از اندازه کوچکتر و حذف حاشیه داخلی چرخان.

طراحی های جدید بسیار زیبا هستند ، و ما به خصوص با نسخه شماره گیری سبز علاقه مند می شویم ، که یک نمایش خیره کننده از آفتاب را نشان می دهد که همچنین دانه بندی و بافت نیز به نظر می رسد.

Seiko Solar

این یکی خیلی ظریف تر است. Seiko Solar یکی از کلاسیک ترین ساعتهای عتیقه به این لیست است. کالیبر V115 کوارتز به زیبایی و راحتی در یک قاب فولادی ضد زنگ باریک و ظریف 6.1 میلی متری با یاقوت کبود Hardlex مقاوم در برابر خراش قرار گرفته است.

صفحه مستطیل شکل که با اعداد رومی احاطه شده است ، با یک بند از پوست گوساله و یک سگک بریده بر روی مچ دست محکم می شود. و برای اضافه کردن به این تکه کوچک جدید ، کاملاً با انرژی خورشیدی و با ذخیره انرژی 12 ماهه کار می کند

Seiko Flight Alarm / Flight Master

اگر به دنبال چیزی هستید که شبیه فضای کاری خلبان هواپیمایی تجاری یا شباهت کاملاً مشخص به Navitimer Breitling باشد ، SNA411 Chrono شما را آماده پرواز می کند.

از ویژگی های آن یک حرکت کوارتز 7T62 است که توسط یک قاب فولادی ضد زنگ و یک گنبد کریستال Hardlex محافظت می شود ، و زیر آن یک صفحه کرونو بسیار دیجیتال قرار دارد. همچنین دارای مقاومت در برابر آب تا 200 متر و قطر بزرگ 46 میلی متر از جمله تاج است. بهترین برای کسانی که دوست دارند جلب توجه کنند.

Seiko Neo

این شمارنده ساعت شماره گیری سفید از جنس استنلس استیل Seiko Neo Classic یک ساعت مچی عالی روزمره است. برای کار با لباس های اداری یا لباس شب – تابستان یا زمستان به اندازه کافی ظریف است.

قاب یاقوت کبود ضد خش به این معنی است که ساعت شما درخشش طبیعی خود را حفظ می کند ، در حالی که تاج کشویی و کششی به شما اطمینان می دهد که همیشه به موقع خواهید بود.

صورت و دستان شما وقتی بیرون و اطراف شهر هستید به رنگ سفید درخشان می شوند و بند فولادی ضد زنگ 20 میلیمتری با سوراخ اره به کاربرد کامل می افزاید.

Seiko Fifty Five Fathoms

مدل Fifty Five Fathoms بخشی از لیست طولانی سری 5 Seiko است و از اسکلت چشمگیری برخوردار است. بنابراین می توانید از جزئیات حرکت کالیبر خودکار 7S36 قدردانی کنید.

این قاب از فولاد ضد زنگ ساخته شده است و دارای یک جعبه استقرار است تا مطابقت داشته باشد. کریستال معدنی یک صفحه متشکل از بافت آفتاب سیاه را با نشانگرهای شاخص رنگ طلایی و دستان نورانی را پوشش می دهد.

این نوع ساعت هایی است که با کمد لباس های مختلف مطابقت دارد و قطعاً زیبایی ظاهری را با هر ویژگی مشخصه مدل Blancpain به همین نام و با کسری از قیمت به هر ظاهری می افزاید.

Seiko Day-date

اگر به دنبال ساعتی لوکس تر هستید ، نگاهی به Seiko Day-Date بیندازید. شباهت زیادی به رولکس کلاسیک Day-Date دارد و شباهت ها در اینجا متوقف نمی شوند. این دستبند از نوع جوبیلی به رنگ طلای زرد ، حرکت کوارتز و یک قاب نازک 8 میلی متری دارد.

این قاب از فولاد ضد زنگ ساخته شده است و گنبد هاردلکس یاقوت کبود دارای صفحه شماره گیری آنالوگ با رنگ طلایی با روز و تاریخ ساعت 3 است همچنین در برابر 30 متر در برابر آب مقاوم است ، برای پاشیدن مایعات در وان های آبگرم و مهمانی های استخر کافی است!

Seiko Recraft

اگر ظاهری عجیب و غریب و سبک یکپارچه سازی با سیستم عامل را ترجیح می دهید ، Recraft ممکن است مورد پسند شما واقع شود. دارای کمربند نایلونی رنگارنگ است که با لباس های معمولی و ورزشی بسیار زیبا به نظر می رسد.

جنبش کوارتز V175 دارای ذخیره انرژی قابل توجه 6 ماهه است و توسط یک مورد فولاد ضد زنگ 14 میلیمتری با گنبد کریستال Hardlex محافظت می شود. می توانید به لطف یک باتری خورشیدی در هر ثانیه ، دقیقه و ساعت ردیابی کنید و به طور مداوم هزینه های اضافی را کاهش دهید. همچنین تا عمق 100 متری در برابر آب مقاوم است.

Seiko ‘Tuna Can’

اگر عاشق ورزش های خیابانی هستید ، نمی توان این طراحی جالب Tuna Can را که از Seiko تهیه شده است نادیده گرفت. این سازه از ساختار فولاد ضد زنگ برخوردار است که در یک نمای بیرونی لاستیکی تعبیه شده است که تا تسمه امتداد دارد.

این برای جاده ها طراحی شده است و می تواند انواع ورزش های اکشن ، از جمله ورزش های آبی را به لطف مقاومت تا 200 متر تحمل کند. حرکت کالیبر کوارتز V157 آن از نوع خورشیدی است و دور کلی صفحه شماره گیری 47 میلی متر است. بنابراین شما به دستان بزرگی نیاز خواهید داشت.

Seiko Chronograph

کرونوگرافها از جمله چند منظوره ترین بازار هستند که به شما امکان می دهند از سرعت شنا در مسافت طولانی تا سرعتی که در پیست طی کرده اید ، وقت بگذارید. اما قطعات خوش ساخت قیمت بالایی دارند ، مگر اینکه شما به یک کوارتز Seiko Solar Chronograph نگاه می کنید.

صفحه کرونو چهار طرفه که از یک حرکت کوارتز استفاده می شود ، از فولاد ضد زنگ با گنبد کریستال Hardlex پوشیده شده است ، همه توسط یک دستبند فولادی با یک قلاب قابل استفاده در جای خود قرار گرفته اند. این گوشی همچنین دارای دستهای درخشان و یک قاب ثابت است.

Seiko Premier

Premier Solar Chronograph یک چیز زیبایی است ، و شاید همه کاره ترین ساعت در این لیست. شماره گیری Chrono شیک با شماره های رومی که برای سایش محل کار و کمی چک امضا تنظیم کرده اید نه تنها به اندازه کافی مقاوم است که در برابر سایش روزمره مقاومت می کند.

این یک حرکت کالیبر کوارتز V175 خورشیدی است که توسط فولاد ضد زنگ و گنبد یاقوت کبود ضد خش محافظت می شود. با یک بند چرمی مشکی زیبا با فضای داخلی قهوه ای و بست سگک کلاسیک به مچ بسته می شود.

Seiko SKX

Seiko SKX به راحتی یکی از مقرون به صرفه ترین و با کیفیت ترین ساعت های غواصی در بازار است. در حقیقت ، برچسب قیمت این قطعه در روز روشن به نظر می رسد یک سرقت است.

از ویژگی های آن مقاومت در برابر آب در برابر 200 متر (660 فوت) و صفحه شماره گیری آنالوگ است که توسط یک جعبه فولاد ضد زنگ با دوام محافظت می شود ، و با انتخاب نوار لاستیکی یا فلزی 22 میلی متر بر روی مچ دست نصب شده است.

صفحه و حاشیه در رنگ های مشکی و پپسی ، با صفحه های اشاره ای و دستان درخشان موجود است. اگر یک ساعت وجود داشته باشد که نمونه کلی از ارزش کلی Seiko باشد – آن SKX است.

Seiko Sportura

Seiko Sportura تا حد زیادی بر اساس ساعت Porsche x IWC متعلق به دهه 1970 ساخته شده است ، مدلی که امروز بیش از 2000 دلار برای شما هزینه خواهد داشت. قاب ، بند و قلاب از فولاد ضد زنگ روکش سیاه ساخته شده است تا ظاهری مسابقه ای و نظامی داشته باشد.

حرکت کالیبر کوارتز V195 در یک کیس باریک 11.9 میلی متری قرار دارد که به شما احساس سبکی و راحتی می بخشد ، در حالی که دستهای آن با رنگ نقره ای در برابر علائم نقطه ای و سه صفحه زیر صفحه (60 ثانیه ، 24 ساعت ، 60 دقیقه) می چرخد. ویزگی های تاریخ نمایش در ساعت و مقاومت در برابر آب تا 100 متر وجود دارد.

Seiko Prospex

حال ، اگر به دنبال یک ساعت غواصی با کیفیت هستید ، چیزی کمی بالاتر از یک ساعت SKX ، شاید Seiko Prospex Diver Padi Special جذابیت بیشتری داشته باشد. این می تواند شما را به عمق 200 متری برساند و همچنین به اندازه کافی قدرتمند است که می تواند در سایر ورزشهای آبی مورد استفاده قرار گیرد.

یک قاب فولادی ضد زنگ و صفحه آبی دایره ای ، حاشیه قرمز و آبی یک جهته را احاطه کرده است. این یک کراس اوور یک ساعت اسپرت است که می توان آن را با یک کمد لباس راحتی نیز پوشید.

4.3/5 – (18 امتیاز)


ساعت سیکو عرضه شده در اشرافی همگی اورجینال می باشد, در حال حاضر در سطح کشور تنها فروشنده ساعت seiko 5 در ایران فروشگاه اشرافی می باشد و محصولات با گارانتی بین المللی (اینترنشنال) و شرکت زینت پردازان اشرافی می باشد. ساعت سیکو ساخت کشور ژاپن و از برندهای ارزان قیمت با کیفیت در سطح جهان می باشد.


یکی از برندهای بسیار قدیمی که در زمینه تولید ساعت مچی فعالیت داشته‌ است، برندسیکو است. این برند در عرصه‌ های دیگری غیر از تولید ساعت مچی نیز فعالیت دارد و اما عمده شهرت آن مربوط به تولیدات ساعت است. برند سیکو در سال‌های اخیر توانسته است موفقیت‌های زیادی را کسب کند که بیشتر آن نیز به واسطه همکاری افراد مشهور به دست آمده است. درادامه این مطلب بیشتر درباره بهترین ساعت مردانه سیکو صحبت می‌کنیم. تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

تاریخچه برند سیکو

برند سیکو برای اولین بار فعالیت خود را در سال ۱۸۸۱ و با افتتاح مغازه تعمیر ساعت توسط کینتارهاتوری آغاز کرد. این برند از آغاز فعالیت خود همواره خلاقیت را در سرلوحه کار خود قرار داده و حتی پس از سال‌ها فعالیت نیز این رویه را از یاد‌ نبرده‌ است. بعدها در سال۱۹۸۲ این برند توانست کارخانه سیکوشا را تاسیس کند و اولین ساعت دیواری خود را تولید کرد.

در این دهه ساعت دیواری سیکو توانست طرفداران زیادی را پیدا کند و از این رو تصمیم گرفت تجارت خود را در این حوزه گسترش دهد. موفقیت ساعت دیواری سیکو سبب شد تا بعدها ساعت جیبی را نیز وارد بازار کند. تولیدات سیکو در همین حوزه سبب شد تا زمینه‌ای برای تولید بهترین ساعت مردانه سیکو فراهم شود.

به صورت کلی اولین بار در سال ۱۹۲۴ این برند توانست ساعت مچی خاص خود را وارد بازار کند. پس از این برند سیکو پیشرفت‌های زیادی در زمینه تولید ساعت مچی داشت که در ادامه به اختصار آنها را بیان می‌کنیم.

۱۹۶۴: در این سال برند سیکو توانست اولین ساعت‌های تولید شده برای غواصان را وارد بازار کند. از ویژگی‌های مهم این ساعت مقاومت آن در برابر آب تا عمق ۱۵۰ متر می‌باشد.

۱۹۶۹: در این سال برند سیکو اولین ساعت مچی کوارتز با نام آسترون را عرضه کرد. این ساعت رقیب بزرگی برای ساعت‌های سوئیسی بود.

۱۹۸۲: برندسیکو در این سال توانست اولین ساعت تلویزیون جهان را عرضه کرد. با کمک این ساعت می‌توانستید در هرجای دنیا بدون محدودیت زمانی ، تلویزیون تماشا کنید. این نوع ساعت مجهز به رادیو می‌باشد که ویژگی‌های دیگری نظیر زنگ هشدار را نیز دارا می‌باشد.

۱۹۹۹: دراین سال برند سیکو توانست تکنولوژی اسپیرینگ درایو را به مشتریان خود معرفی کند.

۲۰۱۷: در این سال برند سیکو تصمیم گرفت برای جلب توجه مشتریان گرند سیکو را به عنوان برندی لوکس معرفی کند.

تابه اینجا متوجه شدید که برند سیکو، منفعل نیست و سعی داشته‌است همواره بهترین محصولات خود را وارد بازار کند.

ساعت سیکو کجا تولید می‌شود؟

بهترین ساعت مردانه سیکو بند چرمی

موتور به کار رفته در این ساعت‌ها در کشورهای مختلفی نظیر ژاپن ،چین ، سنگاپور و مالزی تولید می‌شوند. بهترین ساعت‌های این برند با عنوان گرند سیکو در کشور ژاپن تولید می‌شوند. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری را درباره محصولات این برند کسب کنید، می‌توانید به سایت آن سری بزنید. سایت برند سیکو علاوه بر نمایش محصولات ، مهارت سازندگان را نیز برای مشتریان به نمایش می‌گذارد.

البته لازم است بدانید در بعضی از منابع آمده است، که برخی از محصولات این برند در خارج از ژاپن تولید می‌شوند. با این حال اگر تحت نظر مقامات رسمی این کشور باشد، باز هم ساخت کشور ژاپن محسوب می‌شود.

بهترین ساعت مردانه سیکو از چه تکنولوژی برخوردار است؟پ

بهترین ساعت مردانه سیکو رز گلد

اسپیرنگ درایو

این تکنولوژی دارای یکسری ویژگی‌های اساسی است که  شامل موارد زیر می باشد :

  • شارژطولانی: این ویژگی کمک می‌کند تا ساعت انتخابی شما مدت زمان بیشتری شارژ را در خود نگهداری کند. در ساخت ساعت‌های این برند از آلیاژی استفاده شده‌ است که مقاومت بسیاری را در برابر گرما دارد. اسپیرنگ درایو می‌تواند به مدت سه روز این انرژی را در خود ذخیره‌ سازی کند.
  • کوک شدن سریع: مکانیزم کوک ساعت‌های مکانیکی اجزای بسیار زیادی دارد که سیکو در سال ۱۹۵۹ توانست یکی از بخش‌های اصلی آن را تولید کند. استفاده از این ساعت می‌تواند کارایی مکانیزم کوک را بالاتر ببرد و انتقال انرژی را بهینه‌سازی کند.
  • حرکت نرم و آسان: اسپیرنگ درایو یکی از ساعت‌هایی است که به طرز عجیبی جریان مداوم و طبیعی زمان را نشان می‌دهد.
  • دقت بالا: تنظیم کننده به کار رفته در این نوع ساعت به خوبی می‌تواند انرژی‌های موجود را با هم کنترل کند. دقت این ساعت حدود یک ثانیه در هرروز می‌باشد.

جی پی اس سولار ساعت سیکو

سیکو واچ

یکی از مهم‌ترین هدف تولیدکنندگان ساعت در تمامی جهان ، بالابردن دقت آن بوده و خواهد بود. البته پیشرفت‌های واقعی در این زمینه در تمامی برندها صورت نمی‌گیرد. سیکو جز برندهایی است که توانست با تولید ساعت سیکو جی پی اس سولار پیشرفت‌های خوبی در این زمینه داشته باشد. این ویژگی کمک می‌کند ساعت با موقعیت زمانی شما تنظیم شود.

دقت‌ داشته‌ باشید که جی‌ پی‌ اس ساعت‌های خورشیدی فقط در مناطق شناخته شده روی زمین ، ساعت را تنظیم می کند نه هر نقطه دنیا. در مقابل این ساعت نمونه‌های مکانیکی قرار دارند که تنها در بخش‌های کوچکی از کره زمین کار می‌کنند. اما می‌توانید با خرید این ساعت‌ها بدون داشتن موقعیت مکانی دقیقا زمان محلی خود را مشخص کنید.

شما نیازی نیست برای استفاد از این ویژگی تنظیماتی را روی ساعت خود انجام دهید، جی‌پی‌اس سولار خود به‌ خود تنظیم می‍ شود. یعنی هر زمان که ساعت شما در مقابل نورخورشید قرار بگیرد، به صورت خودکار سیگنال‍های جی‌پی‌اس را دریافت کرده و فعال می‌شود.

کینتیگ

اولین نمونه این ساعت برای اولین بار در سال ۱۹۸۶ و ابتدا با نام آزمایشی AGM  وارد بازارشد. عملکرد این ساعت به صورتی است که حرکت را به انرژی الکتریکی تبدیل کرده و درنهایت آن را در یک باتری ذخیره‌سازی می‌کند. با خرید این ساعت خیلی نیاز به استفاده از باتری پیدا نخواهید کرد.

دیا شوک

این ویژگی در ساعت‌های سیکو سبب می‌شود تا هنگام افتادن ساعت کمترین شوک به قطعات داخلی آن واردشود. این نوع ساعت‌ها نوعی محور به نام محورچرخش دارند که در مقابل سایر قطعات ساعت اندازه بسیارکوچکی دارد. به صورتی که ضخامت آن تا حدود یک تارموی انسان می‌رسد و از ساعت در برابر ضربه محافظت می کند.

اگر به مارک های معتبر ساعت مردانه علاقه دارید پیشنهاد می شود که مقاله بهترین ساعت کاسیو را مطالعه فرمایید.

وبسایت رسمی سیکو :

https://seikousa.com/collections/mens

هشدار خرید کفش تقلبیهشدار : مراقب ساعت سیکو بی کیفیت و  تقلبی باشید ، زیرا از نظر ظاهری دقیقا مشابه اصلی هستند اما از نظر ساختاری بی کیفیت هستند. ممکن است حتی بعد از خرید هم متوجه این موضوع نشوید. برای جلوگیری از این مورد و برای اینکه خیالتان از این بابت راحت باشد ، بهتر است که از لیست زیر خرید کنید که گارانتی اصالت کالا دارد و در صورت عدم رضایت آن را مرجوع کنید.