رایانه

گرانترین ساعت هوشمند شیائومی + مقایسه و نظرات کاربران

در این مطلب از سایت «کوک باش» قصد داریم که به معرفی 7 تا از گران‌ ترین مچ بند هوشمند و ساعت هوشمند شیائومی اشاره‌ کنیم. ساعت‌هایی که از همه لحاظ بسیار پرطرفدار و پرفروش هم هستند.

ساعت‌های شیائومی علاوه بر قیمت خوب از لحاظ کیفیت هم بسیار مناسب هستند. پیشنهاد می‌کنم اگر به دنبال ساعت و مچ بند هوشمند گران‌قیمت هستید حتماً نگاهی به محصولات ساعت هوشمند شیائومی بیندازید.

در اینجا قصد داریم 7 تا از گران‌ترین محصولات ساعت و مچ بند هوشمند شیائومی را معرفی کنیم. اگر قصد خرید هرکدام از این محصولات را دارید می‌توانید روی عنوان آنها کلیک کنید و جزییات هر مچ بند و ساعت هوشمند گران قیمت شیائومی را مشاهده کنید.

پیشنهاد ویژه: ساعت هوشمند گران قیمت و مچ بند هوشمند گران قیمت

 

1. ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Stratos

اولین مدلی که می‌خواهیم در مورد آن صحبت کنیم مدل Amazfit Stratos هست. بعد از معرفی Amazfit Stratos شیائومی توانست در نسخه بعدی آن تغییرات خوبی را اعمال کند. ازجمله جنس بدنه پلی کربنات آن که بسیار مقاوم‌تر شده است.

اندازه بسیار بزرگ صفحه‌نمایش آن (1.64 اینچی) باعث شده است که بتوانید به‌راحتی روی آیکون‌های آن مانور بدهید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این ساعت هوشمند مقاوم بودن آن در برابر آب در عمق 50 متری هست که بسیار جذاب می‌باشد.

ازجمله ویژگی‌های دیگر این ساعت هوشمند می‌توان به قدرت باتری آن اشاره کرد که بسیار قوی می‌باشد. این ساعت از یک باتری 280 میلی آمپری استفاده می‌کند.

قابلیت‌ها: تشخیص ساعت دویدن و راه رفتن – دوچرخه‌سواری چه در فضای باز و چه بسته – قطب‌نما – گام شمار – شمارش ضربان قلب – اعلان پیام‌های متنی – اعلان تماس – اتصالات بلوتوث و وایفای – حافظه داخلی 4000 مگابایت – دارای GPS.

مشاهده محصولات گران قیمت شیائومی در دیجی کالا

 

2. ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Bip Global

این ساعت هوشمند برای کاربری ورزشی و روزمره طراحی شده است. مطمئناً با این قیمت بالا هم انتظار دیگری از این ساعت نمی‌شود. روشنایی در این ساعت در طول روز بسیار خوب هست و شما می‌توانید به خوبی در طول روز از آن استفاده کنید.

یکی دیگر از قابلیت‌های این ساعت استفاده از GPS هست. ویژگی خاصی که بسیار در ساعت های موردنیاز می‌باشد. اما اگر از gps آن استفاده نکنید می‌توانید از شارژ باتری آن تا 45 روز کاری استفاده کنید.

صفحه نمایش آن هم خوب هست و حدود 1.28 اینچ می‌باشد که بسیار برای افرادی که به دنبال ساعتی با صفحه نمایش بزرگ هستند جالب خواهد بود.

این ساعت را هم خانم‌ها و مردان می‌توانند برای خود استفاده کنند. زیرا زیبایی آن بسیار جالب و اگر در دست خود قرار دهید می‌تواند جذابیت شما را بسیار بیشتر نشان دهد.

قابلیت‌ها: دارای استاندارد IP68 – رد تماس – اعلان تماس‌های دریافتی – مشاهده پیام‌ها – نظارت بر خواب – بررسی ضربان قلب – بلوتوث – سنجش نور محیط.

 

بیشتر بخوانید: خرید ساعت هوشمند زیر قیمت 2 میلیون

 

3. ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Bip chinese

یکی دیگر از گران‌ترین ساعت‌های هوشمند شیائومی Amazfit Bip chinese version می‌باشد. آمازفیت مدلی در برند شیائومی می‌باشد که بسیار روی خوب بودن محصولات آن کار شده است.

شما می‌توانید هم برای فعالیت ورزشی و هم فعالیت روزمره از آن استفاده کنید. همچنین برای خانم‌ها و آقایان هم مناسب می‌باشد. وزن 32 گرمی آن برای فعالیت‌های ورزشی و دویدن روزمره مناسب می‌باشد.

جنس بدنه بسیار قوی از نوع پلی کربنات گزینه مناسبی برای این مدل از ساعت هوشمند گران قیمت شیائومی هست. این بدنه پلی کربنات از نوع سیلیکونی می‌باشد.

قابلیت‌ها: GPS دارد – پشتیبانی از MIFIT – شمارشگر ضربان قلب – سنسور ضربان قلب – اعلان تماس‌ها و پیام‌ها – چیپ ست‌های GPU 28.

 

4. ساعت هوشمند شیائومی Mijia Quartz

مانند دیگر ساعت‌های گران قیمت شیائومی که در این مطلب به آنها اشاره قابلیت نصب سیم‌کارت را ندارد. اما یکی از خصوصیات این مدل از ساعت گران قیمت شیائومی سبک رسمی آن می‌باشد.

ظاهر رسمی و کلاسیک آن بیشتر برای مراسم رسمی کاربرد دارد. اما شما می‌توانید برای کارهای روزمره خود هم از آن استفاده کنید. اما برای کارهای ورزشی توصیه می‌کنم از مدل‌های دیگر استفاده کنید.

اما اگر شناگر هستید و این ساعت هم برای شما جذابیت خوبی پیدا کرده هست می‌توانید برای فعالیت شنا هم از آن استفاده کنید. این ساعت تا عمق 30 متری در زیر آب می‌تواند ضد آب بودن خود را حفظ کند. زیرا گواهی 3atm را همراه خود دارد.

قابلیت ها: حالت وقفه – اطلاعیه‌های تماس و پیام – ساعت زنگ‌دار – هیبریدی – ضد آب – بلوتوث – کنترل وضعیت باتری با اپلیکیشن – دارای اپلیکیشن اختصاصی.

مشاهده محصولات گران قیمت شیائومی در دیجی کالا

 

5. ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Cor

در مقاله پرفروش‌ترین مچ بندهای شیائومی در مورد این محصول صحبت کردیم. یک ساعت خوب و با قیمت معقول به نسبت رقبا با قابلیت‌های بسیار مفید برای کارهای روزمره می‌باشد.

این مدل از سری آمازفیت قابلیت مکالمه را ندارد. اما ویژگی‌های خوبی دارد که آن را جزو گران ترینهای مچ بند هوشمند شیائومی قرار داده است.

همچنین این محصول قابلیت GPS را نخواهد داشت. برای استفاده از این ویژگی باید سراغ محصولات گران‌تر شیائومی بروید. با کاربری روزمره, مناسب برای آقایان و خانم‌ها می‌باشد.

یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این مدل استفاده از گوریلا گلس 3 که باعث می‌شود در برابر ضربات بتواند به خوبی مقاومت کند.

قابلیت‌ها: شمارشگر ضربان قلب – گام شمار – وضعیت خواب – بررسی کالری مصرف‌شده – فشارسنج و … .

 

6. مچ بند هوشمند شیائومی Amazfit Equator

مناسب برای کارهای روزمره و فعالیت‌های ورزشی هست. جنس بدنه سیلیکونی و بسیار مقاوم و نوع قفل کلیپسی برای بندان تزیین‌شده است. همچنین این مچ بند قابلیت GPS ندارد.

اما یکی از ویژگی‌های خوب آن مقاومت در برابر گردوغبار و همچنین ضد آب بودن آن می‌باشد. می‌توانید برای شنا از این ساعت در دست خود استفاده کنید و فعالیت ورزشی خود را زیر نظر بگیرید.

دارای حسگرهای شتاب سنج و ژیروسکوپ می‌باشد. نوع باتری از جنس لیتیوم یونی هست. ظرفیت باتریان 15 میلی‌آمپر هست که با یک‌بار شارژ تا حدود 10 روز می‌تواند ماندگاری داشته باشد.

قابلیت ها: بررسی مسافت طی شده شما – میزان کالری مصرفی – کنترل وضعیت خواب – تنظیم یادآور برای کسانی که فراموشی دارند – مناسب برای ورزش‌های هوازی.

 

7. مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 4 Global

سری می‌بند 4 واقعاً در نوع خود بی‌نظیر هست و علاوه بر اینکه جزو گران‌قیمت ترین ساعت‌های شیائومی قرارگرفته فروش بسیار خوبی هم داشته است. سری Mi Band 4 Global توانسته به‌تنهایی باعث شود تا برند شیائومی در بازار جهانی بدرخشد.

در ضمن در این سری شما می‌توانید به همراه خود مچ بند هوشمند گران قیمت شیائومی از یک محافظ صفحه‌نمایش هم برخوردار باشید. اما همچنان نبود GPS در این سری احساس می‌شود.

قابلیت‌ها: شمارشگر ضربان قلب – قابلیت ژیروسکوپ – اعلان تماس‌های دریافتی – اعلان پیام‌های دریافتی – رد تماس‌ها – کنترل صدای موسیقی – قابلیت پاسخ به پیام‌ها.

مشاهده محصولات گران قیمت شیائومی در دیجی کالا

 

جمع‌بندی

برند شیائومی یک برند جدیدی هست که توانسته در این مدت کم فروش بسیار خوبی را تجربه کند. بازار این برند با توجه به قیمت خوب و کیفیت بسیار خوب محصولات آن بسیار رو به رشد می‌باشد.

در این مقاله 7 تا از گران قیمت ترین ساعت‌های هوشمند و مچ بند هوشمند شیائومی را معرفی کرده‌ایم. اگر مایل به خرید هر کدام از این مچ بندهای هوشمند بودید روی لینکی که در بخش بالا قرار داده‌ایم کلیک کنید.

همچنین می‌توانید برای بررسی بیشتر جزییات ساعت‌های گران برند شیائومی روی عنوان هر محصول کلیک کنید و وارد صفحه مربوطه شوید.

4/5 – (1 امتیاز)


ساعت هوشمند شیائومی

ساعت های هوشمند شیائومی مقرون به صرفه ترین پرچم دارهای هوشمندند.