رایانه

بهترین گوشی تا ۱۲ میلیون تومان + مقایسه و نظرات کاربران

راهنمای خرید گوشی تا بازه قیمتی 12 میلیون تومان 

 با توجه به ارزون شدن قیمت دلار و نوسان رو به پایین بازار ارز، قیمت موبایل هم کمی افت داشته و تقاضا تو بازار کمه. همه این عوامل باعث شدن که الان یعنی بهمن ماه 1400 زمان مناسبی برای خرید گوشی موبایل باشه. ما همیشه تو راهنمای خرید گوشی موبایل تو بازه های قیمتی مختلف فعال بودیم و الان هم تصمیم داریم تا رنج قیمتی ده میلیون تومن بهترین گوشی های بازار  رو بهتون معرفی کنیم. 

بازه قیمتی زیر سه میلیون تومن

بهترین گوشی تو بازه قیمتی زیر سه میلیون تومن گوشی Realme C11 هستش که ما خودمون هم بررسیش کردیم که زمینه یه گوشی اقتصادی رو داره و میتونه انتخاب خوبی باشه. در کنار اون یه گوشی POCO C3 شیائومی هم هست که اون هم میتونه انتخاب خوبی باشه. در مجموع تو این بازه قیمتی نباید انتظارات خیلی خفنی از گوشی داشته باشید و این بازه قیمتی بیشتر بدرد کار های روزمره میخوره. 

بازه قیمتی سه تا چهار میلیون تومن 

تو این بازه قیمتی گوشی های زیادی هستن اما سامسونگ یه گوشی با مدل سامسونگ M12  داره که تو بازه قیمتی خودش مشخصات خیلی خوبی داره و میشه گفت که ارزش خریدش از بقیه گوشی های این بازه قیمتی بالاتره البته تو این بازه قیمتی یه وان پلاس نورد M100 هم هست که اون هم گوشی خوبیه اما زیاد شناخته شده نیست ممکنه بعدا به مشکل بر بخورید.

بازه چهار تا پنج میلیون تومن

تو این بازه قیمتی دوتا گوشی داریم که از نظر مشخصات تقریبا شبیه همدیگه هستن و فقط از نظر اسم و برند فرق دارن. اولین گوشی POCO M3 که از شرکت شیائومیه و واسه یه گوشی میان رده، واسه استفاده های روزمره خوب جواب میده. گوشی بعدی Redmi 9T هستش که از نظر مشخصات سخت افزاری تقریبا شبیه همون پوکو ام 3 هستش و هردوی این گوشی ها واسه استفاده های روزمره جواب میدن و شما موقع کار کردن باهاشون مشکل خاصی ندارید. 

بازه قیمتی پنج تا شیش میلیون تومن

تو این بازه قیمتی فعلا شیائومی پیشتازه و تو این  رنج دو تا گوشی از این شرکت هستن که میتونن انتخاب خوبی باشن. اگر دوربین براتون مهمه Redmi note 10s میتونه انتخاب خوبی باشه و اگه سخت افزار براتون مهمه Redmi Note 10 میتونه انتخاب اولتون باشه. اگه براتون مهمه که گوشیتون حتما سامسونگ باشه، میتونین از نسخه های کم حافظه گوشی A22 سامسونگ هم استفاده کنید. 

بازه قیمتی شیش تا هفت میلیون تومن

بازه قیمتی شیش تا هفت میلیون تومن جاییه که شیائومی یه گوشی پرطرفدار داره، گوشی POCO X3 Pro که از سخت افزار گوشی های پرچمدار استفاده میکنه و یه باتری قوی داره. میشه گفت تنها مشکل پوکو ایکس تری پرو صفحه نمایششه که این IPS بودنش ممکنه یه مقداری اذیتتون کنه. اگه براتون مهمه که حتما گوشیتون سامسونگ باشه و طرفدار سامسونگ هستید تو این بازه قیمتی M32 سامسونگ میتونه  واستون گزینه مناسبی باشه. 

بازه قیمتی هفت تا هشت میلیون تومن 

تو این بازه قیمتی یکی از بهترین گوشی های میان رده امسال هستش که رقبا رو تقریبا با قدرت میزنه کنار، تو ویدیو بهترین گوشی سال هم به این قضیه اشاره کردیم، گوشی Redmi Note 10 Pro هستش که تو همه بخش ها واقعا عملکردش خیلی خوبه و مشخصات خیلی خوبی داره. اما بازهم اگه طرفدار گوشی های سامسونگ هستید میتونید A32 انتخاب کنید. در کل انتخاب هاتون از برند سامسونگ توی بازه قیمتی زیر ده میلیون تومن خیلی محدوده. 

بازه قیمتی هشت تا نه میلیون تومن

تو این بازه نگاه ها میره سمت Poco F3 شیائومی که رو این گوشی تمرکز میره رو دوربین و صفحه نمایش که اگه میخواید تو این بازه قیمتی خرید انجام بدید Poco F3 یه گوشی فوق العادست. 

بازه قیمتی نه تا ده میلیون تومن

تو این بازه قیمتی رقابت سنگینه و گوشی های زیادی هستن اما برنده این بازی قیمتی گوشی Galaxy A52S سامسونگه که از نظر عملکردی واقعا خوبه و موقع استفاده های مختلف خیلی ها رو راضی نگه میداره. اگر طرفدار شیائومی هستید تو این بازه قیمتی میتونید Poco F3 رو با حافظه بالاتر تهیه کنید یا اگر ظرافت گوشی براتون مهمه میتونید سراغ Mi 11 Lite برید. 

بازه قیمتی ده تا دوازده میلیون تومن

تو این بازه قیمتی هم رقابت سنگینه و تو این بازه میتونید همچنان Galaxy A52S سامسونگ رو با حافظه بالاتر خرید کنید یا اینکه سراغ 11T شیائومی برید. 

در مجموع تو بازار فعلی خیلی از گوشی ها هستن که از برند های شناخته شده ای نیستن، رفته رفته این گوشی ها تو برند های مختلف دارن زیاد میشن و امیدواریم که با عملکرد خوب و قوی تونسته باشن اعتماد کاربرا رو جلب کنن تا ما هم بتونیم با خیال راحت تو ویدیو های راهنمای خرید گوشی به کاربرا معرفیشون کنیم.


به گزارش خبرنگار ایمنا، اطلاع از قیمت انواع گوشی در بازار کنونی می‌تواند برای خریداران فوایدی از جمله مقایسه انواع گوشی در محدوده‌های قیمتی متفاوت داشته باشد. در این گزارش سعی شده مشخصاتی از گوشی‌های مختلف بین رنج هشت تا ۱۲ میلیون تومان ارائه شود.

سامسونگ گلکسی Galaxy S20 FE

Samsung Galaxy S20 ّFE

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S20 FE دو سیم کارته با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت یکی از همان گوشی‌های باکیفیت این برند است که می‌تواند تمامی نیازهای ما مانند وبگردی، بازی آفلاین و آنلاین، تماشای فیلم و کلیپ، شبکه‌های اجتماعی، کار با Applications (نرم‌افزارها) و بسیاری دیگر را برطرف کند. گفتنی است که این گوشی با تمامی قابلیت‌هایی که دارد، یک گوشی پرچمدار است.

بهترین گوشی موبایل بین ۸ تا ۱۲ میلیون امروز (۶ خرداد)+ لیست جزئیات

مشخصات سامسونگ گلکسی Galaxy S20 FE

یکی از ویژگی‌های برجسته این گوشی باطری آن است. برای گوشی Galaxy S20 FE باطری لیتیوم-پلیمری با ظرفیت چهار هزار و ۵۰۰ میلی‌آمپرساعت در نظر گرفته‌اند که شما می‌توانید با خیالی آسوده به کار کردن با گوشی بپردازید. باطری این گوشی می‌تواند بین یک تا سه روز شارژ دهی داشته باشد که این میزان به نحوه استفاده شما از گوشی بستگی دارد به عنوان مثال در صورت استفاده مداوم از گوشی و وبگردی، باطری این گوشی بین یک تا ۱.۵ روز پاسخگوی نیاز شما خواهد بود و در صورت استفاده متعادل، تا سه روز می‌تواند دوام داشته باشد.

پردازنده مرکزی (CPU) و پردازنده گرافیکی (GPU) این گوشی به‌اندازه‌ای قدرت دارند که می‌توانید بازی‌های روز آنلاین و آفلاین با Graphic Map بزرگ و برنامه‌های محاسباتی و عملیاتی را اجرا کنید. این گوشی دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و هشت گیگابایت حافظه RAM (رَم) است.

از این گوشی می‌توانید در موارد مختلفی در هنگام عکسبرداری استفاده کنید. گوشی سامسونگ Galaxy S20 FE دارای دوربین سه‌گانه در پشت گوشی بوده که دارای کیفیت‌های ۱۲، هشت و ۱۲ مگاپیکسل است که هرکدام دارای کارایی و استفاده‌ای متفاوتی در انواع عکاسی‌های شما است. دوربین عکاسی سلفی Galaxy S20 FE دارای لنز عریض (Wide) با رزولوشن ۳۲ مگاپیکسل بوده که می‌توانید عکاسی‌های باکیفیتی از خود، به‌همراه دوستان یا در هر محیط و طبیعتی داشته باشید.

نقاط قوت سامسونگ گلکسی Galaxy S20 FE

  • باطری قوی
  • ساختار بدنه مقاوم در برابر گرد و غبار و آب تا عمق ۱.۵ متر و به مدت ۳۰ دقیقه
  • دارای شیار دوم برای سیم‌کارت یا کارت حافظه جانبی

نقاط ضعف سامسونگ گلکسی Galaxy S20 FE

  • داغ کردن گوشی در استفاده طولانی مدت مخصوصاً برای بازی و استفاده از دوربین به علت چیپست قوی
  • یکسان بودن درگاه شارژ و هندزفری

قیمت سامسونگ گلکسی Galaxy S20 FE

با توجه به نتایج بررسی‌ها، در زمان انتشار این مطلب قیمت سامسونگ گلکسی Galaxy S20 FE با حافظه ۱۲۸ و رام هشت به دلیل تنوع شرکت‌های گارانتی دهنده قیمتی در حدود ۱۰ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان را در بازار به خود اختصاص داده است.

شیائومی Mi 10T 5G

Xiaomi Mi 10T 5G

گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 10T 5G دو سیم کارته با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت یکی از شگفت‌انگیزترین گوشی‌های کمپانی بزرگ شیائومی است که می‌توان آن را یک پرچم‌دار دانست که با رونمایی آن، همه افرادی که از طرفداران شیائومی هستند را شگفت‌زده کرده است. شما با این گوشی می‌توانید کارهایی را انجام دهید که در اثر کیفیتی که دارد لذت بسیار بالایی برای شما دارد.

بهترین گوشی موبایل بین ۸ تا ۱۲ میلیون امروز (۶ خرداد)+ لیست جزئیات

مشخصات شیائومی Mi 10T 5G

گوشی شیائومی Mi 10T 5G تحول بسیار بزرگی در تصویربرداری، قدرت پردازش منطقی، محاسباتی، گرافیکی و وظایف اینترنتی از قبیل بازی، سوشال و بسیاری دیگر ایجاد کرده است. در گوشی شیائومی نمایشگر تقریباً تمام قاب جلویی گوشی را پر کرده است. این مشخصه در کنار فریم تهیه شده از آلومینیوم قرار گرفته است که ظاهر زیبایی را به آن بخشیده است.

بدنه زیبا در کنار نمایشگر گوشی شیائومی Mi 10T 5G با استفاده از Corning Gorilla Glass 5 محافظت می‌شود تا گوشی در برابر خط و خش ایمن باشد. حافظه‌هایی که در این گوشی به‌کار رفته است دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی هستند. ۱۲۸ گیگابایت برای حافظه‌داخلی و هشت گیگابایت حافظه RAM می‌تواند همه‌کارهای همزمان سنگین شما را به‌راحتی انجام دهد.

گوشی گوشی شیائومی Mi 10T 5G دارای فناوری ارتباطی شبکه 5G یا نسل پنجم است که اتفاقی بسیار بزرگ و پرقدرت در بهبود سرعت دانلود و آپلود است. گوشی شیائومی Mi 10T 5G می‌تواند با کیفیت 8K تصویربرداری کند.

نقاط قوت شیائومی Mi 10T 5G

  • پردازنده سریع و حافظه کافی
  • ایمن در برابر خط و خش
  • رفرش ریت ۱۴۴ هرتز

نقاط ضعف شیائومی Mi 10T 5G

  • دوربین سلفی ضعیف
  • وزن زیاد

قیمت شیائومی Mi 10T 5G

با توجه به نتایج بررسی‌ها، در زمان انتشار این مطلب قیمت شیائومی Mi 10T 5G با حافظه ۱۲۸ و رام هشت به دلیل تنوع شرکت‌های گارانتی دهنده قیمتی در حدود ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان را در بازار به خود اختصاص داده است.

سامسونگ مدل Galaxy A72

Samsung Galaxy A72

گوشی سامسونگ Galaxy A72 با رم هشت گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت به عنوان یکی از جدیدترین میان‌رده‌های سامسونگ روانه بازار شده است. این محصول دارای صفحه‌ نمایش سوپر آمولد است و ظاهر زیبایی دارد. سامسونگ تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند. این گوشی قاب پشتی از جنس پلاستیک دارد و قاب جلویی آن را شیشه پوشانده که البته جلوه زیبایی به گوشی داده است.

بهترین گوشی موبایل بین ۸ تا ۱۲ میلیون امروز (۶ خرداد)+ لیست جزئیات

مشخصات سامسونگ Galaxy A72

این محصول سامسونگ با نسخه ۱۱ از سیستم‌عامل اندروید روانه بازار شده است تا از هر نظر گوشی مدرن به‌حساب بیاید. صفحه‌ نمایش استفاده‌شده در این گوشی ۶.۷ اینچ با رزولوشن FullHD+ است که با استفاده از فناوری Super AMOLED و پنل OLED تصاویر شفاف و بی‌نظیری را به نمایش می‌گذارد. این صفحه‌نمایش در هر اینچ ۳۹۴ پیکسل را نشان می‌دهد که این یعنی جزئیات و وضوح تصویر عالی است.

همچنین روکش این نمایشگر لایه محافظ Corning Gorilla Glass است که از خط و خش و ضربه جلوگیری می‌کند. تراشه این محصول، Snapdragon 720G از تراشه‌های هشت نانومتری سامسونگ است که به همراه هشت گیگابایت رم عرضه می‌شود. تراشه گرافیکی Adreno 618 هم برای پخش ویدئو و بازی مناسب است.

این نسخه از گوشی با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی عرضه شده است. دوربین اصلی A52 سنسور ۶۴ مگاپیکسلی دارد و از نوع عریض (Wide) است. یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و دو سنسور پنج و هشت دیگر هم در کنار این دوربین اصلی مجموعه دوربین‌های قاب پشتی A72 را تشکیل داده‌اند.

دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است. باطری پنج هزار میلی‌آمپرساعتی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی، درگاه USB Type-C و حسگر اثرانگشت در زیر قاب اصلی هم از دیگر ویژگی‌های این تازه‌وارد است. سامسونگ در ساخت این گوشی از جدیدترین فناوری‌های ساخت گوشی استفاده کرده است تا میان‌رده‌ای با قابلیت‌های نزدیک به یک بالا رده خوش‌ساخت را روانه بازار کند.

نقاط قوت سامسونگ Galaxy A72

  • مقاومت در برابر آب
  • صفحه نمایش قوی
  • حافظه ۲۵۶ گیگابایتی

نقاط ضعف سامسونگ Galaxy A72

  • قاب پلاستیکی پشت دستگاه
  • شیار سیم کارت دوم و کارت حافظه مشترک

قیمت سامسونگ Galaxy A72

با توجه به نتایج بررسی‌ها، در زمان انتشار این مطلب قیمت سامسونگ Galaxy A72 با حافظه ۲۵۶ و رام هشت به دلیل تنوع شرکت‌های گارانتی دهنده در حدود ۱۱ میلیون تومان تا ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را در بازار به خود اختصاص داده است.

مقایسه گوشی‌های معرفی شده در یک نگاه

Samsung Galaxy A72

شیائومی Mi 10T 5G

سامسونگ Galaxy S20 FE

تاریخ معرفی

۲۰۲۱

۲۰۲۰

۲۰۲۰

وضعیت

موجود در بازار

موجود در بازار

موجود در بازار

وزن

۲۰۳ گرم

۲۱۶ گرم

۱۹۰ گرم

نوع صفحه نمایش

Super AMOLED, 90Hz, 800 nits

IPS LCD, 144Hz, HDR10++, 500 nits (typ), 650 nits (peak)

صفحه نمایش لمسی خازنی Super AMOLED, با ۱۶ میلیون رنگ

اندازه صفحه نمایش

۶.۷ اینچ

۶.۶۷ اینچ

۶.۵ اینچ

رام

۶/‏‬ ۸ گیگابایت

۶

۶/‏‬ ۸

حافظه داخلی

۲۵۶ گیگابایت

۱۲۸ گیگابایت

۱۲۸ گیگابایت

کارت حافظه

میکرو اس دیXC (از اسلات مشترک سیم کارت استفاده می‌کند)

میکرو اس دیXC (از اسلات مشترک سیم کارت استفاده می‌کند)

دوربین اصلی

چهار ماژول دوربین ۶۴، ۸، ۱۲ و ۵ مگا پیکسل

سه ماژول دوربین ۶۴، ۱۳ و ۵ مگاپیکسل

سه ماژول دوربین ۱۸، ۱۲ و ۱۲ مگاپیکسل

فیلمبرداری

4K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه

8K با سرعت ۳۰ فریم

4K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه

سیستم عامل اولیه

اندروید ۱۱

اندروید ۱۰

اندروید ۱۰

موارد ذکر شده در این جدول صرفاً مربوط به همان گوشی معرفی شده با رنج قیمتی خاص می‌باشد

کد خبر 496480


خیلی از افراد به دنبال خرید گوشی‌های هوشمند با قابلیت یک پرچم‌دار هستند. امروزه گوشی‌های 12 میلیونی ازجمله گوشی‌های بسیار خوب و قوی هستند. در این رده قیمتی شما می‌توانید از موبایل‌های هوشمند استفاده کنید که هم سرعت، کیفیت ساخت عالی، طراحی بی‌نظیر، قابلیت‌های بسیار زیاد، راحتی کار و تجربه کاربری آسان و بسیاری موارد دیگر را دریافت کنید.

راهنمای خرید گوشی در بازه قیمتی 12 میلیون

دوربین گوشی

اگر فکر می‌کنید در این رده قیمتی شما با انواع کیفیت بسیار بالا و قابلیت‌های جذاب برای لنز دوربین گوشی برخوردار هستید، باید بگوییم که اشتباه نکرده‌اید. کیفیت دوربین تمام این گوشی‌ها بسیار بالا هست و هیچ‌گونه نگرانی بابت فیلم و عکس حتی در نور کم هم نخواهید داشت.

در قسمت ویژگی‌های هر موبایل می‌توانید متوجه شوید که هر گوشی هوشمند در این رده قیمتی چه ویژگی‌هایی را در مورد دوربین‌های عقب و دوربین سلفی خواهد داشت. همچنین گرفتن عکس سلفی با این دوربین‌ها بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

می‌توانید بعد از گرفتن عکس، کیفیتان را به دوستان خود نشان دهید تا آنها از رزولوشن عالی دوربین گوشی شما تعجب کنند. اکثر برندهایی که در این رده قیمتی 12 میلیون در بازار ایران گوشی هوشمند عرضه کرده اند،برندهای بسیار قوی هستند.

برندهایی مانند شیائومی و سامسونگ و هواوی ، که کیفیت دوربین آنها به مراتب بسیار بهتر از به برندهای دیگر خواهد بود. پس اگر به فکر انتخاب یک گوشی هستید، که بتواند عکس‌ها و فیلم‌های باکیفیتی را بگیرد، ما پیشنهاد می‌کنیم حتماً از این لیست کمک بگیرید.

قدرت پردازش گوشی

اگر بخواهیم در مورد قدرت پردازش و سرعت بالای گوشی‌های 12 میلیونی صحبت کنیم، باید بگوییم که سرعت آنها حداقل 2 برابر گوشی‌های 8 میلیونی خواهد بود. گوشی‌هایی که در زمان خودشان به عنوان یک میان رده با خصوصیات یک پرچم‌دار ظاهر شدند.

این گوشی‌های برای کسانی که فعالیت‌های زیادی را بر روی گوشی انجام می‌دهند و یا عاشق بازی‌های موبایلی هستند، یک گزینه بسیار عالی خواهد بود. سرعت بالا و اجرا کردن برنامه‌های مختلف در گوشی، بدون اینکه خللی در اجرای آنها به وجود آید از مهم‌ترین مزیت‌های این مدل گوشی‌های هوشمند در این رده قیمتی هست.

باتری گوشی در این رده قیمتی

مسلماً وقتی در مورد قدرت پردازش بالا و اجرای برنامه‌های مختلف و حتی بازی‌های موبایلی صحبت می‌کنیم، نیاز به یک باتری قدرتمند هم خواهیم داشت. در قسمت ویژگی‌های هر گوشی شما می‌توانید به بررسی قدرت باتری و میزان میلی‌آمپر آنها دقت کنید.

خوشبختانه برندهایی که در این لیست به آنها اشاره می‌کنیم، توانایی بسیار بالایی در هماهنگ کردن تکنولوژی سخت‌افزار موبایل با میزان عملکرد باتری آنها دارند. البته اگر شما قصد داشته به باشید که چند برنامه و یا بازی سنگین را در حالت اجرا نگه داشته باشید مطمئناً بعد از مدتی پشت گوشی کمی گرم خواهد شد. این موضوع شاید برای شما جالب نباشد.

اما در هر صورت هیچ‌کسی به شما پیشنهاد نمی‌دهد که حتی با خرید گوشی 15 میلیونی و حتی بیشتر نیز، چند بازی و برنامه سنگین را همزمان اجرا نکنید و حتی در صورت نیاز به اجرای همزمان ، سعی کنید که هرچه سریع‌تر تعداد آنها را به حداقل برسانید. زیرا در بلندمدت ممکن هست در سرعت و پردازش آن کمی تأثیر بگذارد.

کارت حافظه گوشی

با توجه قابلیت بسیار بالای این گوشی‌های نیاز به رم بالا برای پردازش برنامه‌ها و سرعت اجرای آنها خواهد بود. در این سری قیمتی، شما هیچ‌گونه مشکلی نخواهید داشت. زیر اکثر این گوشی‌ها، دارای مقدار رم 8 هستند. این مقدار حتی در رده قیمتی بالاتر هم کافی خواهد بود. شما در اینجا با گوشی‌هایی مواجه هستید که در حد یک پرچم‌دار اصیل ظاهر شده‌اند.

قابلیت کارت حافظه با توجه به ظرفیت 256 و 128 اکثر این گوشی‌ها یک مزیت بسیار خوب خواهد بود. پس اگر قصد دارید که عکس‌ها و فیلم‌ها باکیفیت خود را در گوشی ذخیره کنید گزینه‌های خوبی در اختیار خواهد داشت. حتی می‌توانید فیلم‌های باکبفیت (با حجم بالا) بسیار بالا را با کمک رزولوشن بسیار عالی این گوشی‌ها، به‌راحتی مشاهده کنید.

صفحه نمایش گوشی

مهم‌ترین قسمتی که برای کاربران بسیار جذاب هست، صفحه‌نمایش گوشی هست. جایی که خیلی از افراد فقط با دیدن صفحه‌نمایش زیبا و باکیفیت با روزلوشن و پیکس بالا، گوشی موردنظر خود را انتخاب می‌کنند. در این رده قیمتی شما شاهد یک صفحه‌نمایش تمام عرض خواهید بود. تمامی برندها در این رده قیمتی، رقابت بسیار نزدیکی در ارائه صفحه‌نمایش تمام عرض دارند. پس در مورد صفحه‌نمایش کار سختی نخواهید داشت.

مهم‌ترین موضوع بر می‌گردد به اندازه پیکسل صفحه‌نمایش، که باید در خرید آن بسیار دقت کنید. گرچه استفاده از مقدار پیکسل به‌تنهایی به‌عنوان معیاری برای اندازه‌گیری کیفیت صفحه‌نمایش نیست. اما یک معیار بسیار مهم برای تشخیص کیفیت بالای صفحه‌نمایش خواهد بود.

در بخش زیر ما برای شما لیست 8 مدل گوشی از برندهای سامسونگ، شیائومی و هواوی را معرفی کرده‌ایم. پیشنهاد ما به شما خرید همین مدل‌ها هست.

همچنین در قسمت‌های مختلفی از لیست، سایت‌هایی را معرفی کرده‌ایم که می‌توانید به‌راحتی و به صورت کاملاً مطمئن، خرید خودتان را انجام دهید.

پیشنهاد ویژه:

بهترین گوشی زیر 10 میلیون

بهترین گوشی شیائومی تا 8 میلیون

بهترین گوشی زیر 15 میلیون

1- گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S9 Plus دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت

مشخصات

  • تضمین اصالت کالا
  • حافظه داخلی: 64 گیگابایت
  • بازه‌ی اندازه صفحه نمایش: 6.0 اینچ و بزرگتر
  • شبکه های ارتباطی: 2G، 3G، 4G
  • دارای چهار سنسور دوربین | دوربین‌هایی با رزولوشن 64، 8، 12 و 5 مگاپیکسل
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S9 Plus دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت

توضیحات

امکانات

  • اندازه 6.7 اینچ
  • رزولوشن 2400 × 1080 پیکسل
  • تراکم پیکسلی 394 پیکسل بر اینچ
  • دوربین سلفی – سنسور از نوع عریض (Wide)، با رزولوشن 32 مگاپیکسل
  • قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama)
  • قابلیت عکاسی HDR
  • قطب‌نما, شتاب‌سنج  , مجاورت  , ژیروسکوپ , اثرانگشت زیر صفحه نمایش
  • باتری لیتیوم پولیمر با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعت

ویژگی

  • دارای گواهینامه IP68 مقاوم در برابر گرد و غبار و آب تا عمق 1.5 متر و به مدت 30 دقیقه
  • کاربرد شیار دوم برای سیم‌کارت یا کارت حافظه‌ی جانبی
  • مجهز به حس‌گر اثرانگشت , مناسب عکاسی , مناسب عکاسی سلفی , مقاوم در برابر آب
  • فناوری سامسونگ برای انجام امور در دسکتاپ (Samsung Dex)
  • رزولوشن 4K و سرعت 30 فریم بر ثانیه (4K@30FPS)
  • رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 60 فریم بر ثانیه (1080p@60FPS)
  • رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (1080p@30FPS)
  • فیلمبرداری- رزولوشن 4K و سرعت 30 فریم بر ثانیه (4K@30FPS)
  • فیلمبرداری- رزولوشن 1080 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (1080p@30FPS)
  • قابلیت شارژ سریع با توان 25 وات

2- گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S9 Plus دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت

مشخصات

  • تضمین اصالت کالا
  • حافظه داخلی: 64 گیگابایت
  • بازه‌ی اندازه صفحه نمایش: 6.0 اینچ و بزرگتر
  • شبکه های ارتباطی: 2G، 3G، 4G
  • دارای دو دوربین در پشت گوشی | دو دوربین 12.0 مگاپیکسل+ 12.0 مگاپیکسل (Dual Camera)
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S9 Plus دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت

توضیحات

امکانات

  • اندازه 6.2 اینچ
  • رزولوشن 1440 × 2960 | +QHD
  • تراکم پیکسلی 531 پیکسل بر اینچ
  • مجهز به نمایشگر همیشه روشن (Always-on Display)
  • مجهز به فناوری 3D Touch (فقط برای دکمه Home)
  • قابلیت شارژ سریع نسخه 2 (60 درصد شارژ در 30 دقیقه) (Quick Charge 2.0)
  • مجهز به شارژ بی‌سیم Qi
  • مجهز به دستیار صوتی سامسونگ (Bixby)
  • فناوری سامسونگ برای انجام امور در دسکتاپ (Samsung Dex)
  • دوربین سلفی دارای سنسور با رزولوشن 8 مگاپیکسل
  • قطب‌نما , شتاب‌سنج  , مجاورت , فشارسنج  , شمارنده ضربان قلب  , سنجش اکسیژن خون  , ژیروسکوپ , عنبیه چشم  , اثرانگشت روی قاب پشتی
  • باتری لیتیوم یون با ظرفیت 3500 میلی‌آمپرساعت

ویژگی

  • فلز و شیشه (محافظ گوریلا گلس 5 روی قاب پشتی + فریم آلومینیومی)
  • دارای گواهینامه IP68 مقاوم در برابر گرد و غبار و آب تا عمق 1.5 متر و به مدت 30 دقیقه
  • کاربرد شیار دوم برای سیم‌کارت یا کارت حافظه‌ی جانبی
  • مناسب عکاسی , فبلت , مجهز به حس‌گر اثرانگشت , مناسب عکاسی سلفی
  • رزولوشن 2160 × 3840 و سرعت 60 فریم بر ثانیه (2160p@60FPS)
  • رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 60 فریم بر ثانیه (1080p@60FPS)
  • رزولوشن 720 × 1280 و سرعت 960 فریم بر ثانیه (720p@960FPS)
  • قابلیت فیلمبردارای هم‌زمان با هر دو دوربین (Dual-video Recording)
  • قابلیت حذف صدا‌های مزاحم هنگام مکالمه با استفاده از میکروفون دوم
  • قابلیت فیلمبردارای هم‌زمان با هر دو دوربین (Dual-video Recording)


قیمت و مشخصات کامل در ایسام


قیمت و مشخصات کامل در مقداد آی تی


قیمت و مشخصات کامل در دیجی دو

3- گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 10T 5G M2007J3SY دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

مشخصات

  • تضمین اصالت کالا
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • بازه‌ی اندازه صفحه نمایش: 6.0 اینچ و بزرگتر
  • شبکه های ارتباطی: 2G، 3G، 4G، 5G
  • دارای 3 دوربین در پشت گوشی | دوربین 64 مگاپیکسل + 13 مگاپیکسل + 5 مگاپیکسل
گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 10T 5G M2007J3SY دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

توضیحات

امکانات

  • اندازه 6.67 اینچ
  • رزولوشن 2400 × 1080 پیکسل
  • تراکم پیکسلی 395 پیکسل بر اینچ
  • قابلیت عکاسی HDR
  • قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama)
  • دوربین سلفی دارای حسگری با رزولوشن 20 مگاپیکسل
  • اثرانگشت روی لبه  , ژیروسکوپ , شتاب‌سنج , فشارسنج  , قطب‌نما , مجاورت
  • باتری لیتیوم-پلیمر با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت

ویژگی

  • قاب پشتی و جلو از جنس شیشه با محافظت Gorilla Glass 5
  • فبلت , مجهز به حس‌گر اثرانگشت , مناسب بازی , مناسب عکاسی
  • رزولوشن 4320 × 7680 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (4320p@30fps)
  • رزولوشن 2160 × 3840 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (2160p@30fps)
  • رزولوشن 2160 × 3840 و سرعت 60 فریم بر ثانیه (2160p@60fps)
  • رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (1080p@30FPS)
  • رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 60 فریم بر ثانیه (1080p@60FPS)
  • رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 120 فریم بر ثانیه (1080p@120FPS)
  • رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 240 فریم بر ثانیه (1080p@ 240FPS)
  • رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 120 فریم بر ثانیه (1080p@960FPS)
  • فیلمبرداری با رزولوشن 1920 × 1080 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (1080p@30FPS)
  • فیلمبرداری با رزولوشن 1080 × 720 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (720p@30FPS)

4- گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S20 FE SM-G780 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و 8 گیگابایت رم

مشخصات

  • تضمین اصالت کالا
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • بازه‌ی اندازه صفحه نمایش: 6.0 اینچ و بزرگتر
  • شبکه های ارتباطی: 2G، 3G، 4G
  • دارای 3 حسگر دوربین | دوربین‌هایی با رزولوشن 12، 8 ، 12 مگاپیکسل

توضیحات

امکانات

  • اندازه 6.5 اینچ
  • رزولوشن 2400 × 1080 پیکسل
  • تراکم پیکسلی 407 پیکسل بر اینچ
  • مجهز به دستیار صوتی سامسونگ (Bixby)
  • دوربین سلفی حسگر از نوع عریض (Wide)، با رزولوشن 32 مگاپیکسل
  • قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama)
  • قابلیت عکاسی HDR به صورت خودکار
  • اثرانگشت زیر صفحه نمایش  , ژیروسکوپ  , شتاب‌سنج  , قطب‌نما  , مجاورت
  • باتری لیتیوم پلیمر با ظرفیت 4500 میلی‌آمپرساعت
  •  

ویژگی

  • دارای گواهینامه IP68 مقاوم در برابر گرد و غبار و آب تا عمق 1.5 متر و به مدت 30 دقیقه
  • مجهز به حس‌گر اثرانگشت , مقاوم در برابر آب , مناسب عکاسی , مناسب عکاسی سلفی
  • رزولوشن 2160 × 3840 و سرعت 60 فریم بر ثانیه (2160p@60FPS)
  • رزولوشن 2160 × 3840 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (2160p@30FPS)
  • رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 60 فریم بر ثانیه (1080p@60FPS)
  • رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (1080p@30FPS)
  • تثبیت کننده الکترونیکی تصویر مبتنی بر ژیروسکوپ (gyro-EIS)
  • قابلیت شارژ سریع با توان 25 وات
  • پشتیبانی از فناوری شارژ سریع PD نسخه سوم (USB Power Delivery 3.0)
  • مجهز به شارژ سریع بی‌سیم با توان 15 واتی
  • قابلیت شارژ بی‌سیم دستگاه‌های دیگر (Reverse Wireless Charging) با توان 4.5 وات

5- گوشی موبایل شیائومی مدل 11T 21081111RG 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

مشخصات

  • تضمین اصالت کالا
  • حافظه داخلی: 256 گیگابایت
  • بازه‌ی اندازه صفحه نمایش: 6.0 اینچ و بزرگتر
  • شبکه های ارتباطی: 2G، 3G، 4G، 5G
  • سه دوربین در قسمت پشت گوشی | 108+8+5 مگاپیکسل

توضیحات

امکانات

  • عکاسی حالت HDR
  • عکاسی حالت پانوراما
  • اندازه 6.67 اینچ
  • رزولوشن 1080×2400 پیکسل
  • تراکم پیکسلی 395 پیکسل بر اینچ
  • یک دوربین در قسمت جلو گوشی | سنسور با رزولوشن 16 مگاپیکسل
  • اثرانگشت روی لبه  , ژیروسکوپ  , شتاب‌سنج  , قطب‌نما, مجاورت
  • باتری از نوع لیتیوم-پلیمر با میزان ظرفیت 5000 میلی‌آمپر‌ساعت

ویژگی

  • مجهز به حس‌گر اثرانگشت , مناسب بازی , مناسب عکاسی , مناسب عکاسی سلفی
  • ضبط ویدیو با‌کیفیت 3840×2160 پیکسل با سرعت 30 فریم در ثانیه (1080p@30fps)
  • ضبط ویدیو با‌کیفیت 1920×1080پیکسل با سرعت 120 فریم در ثانیه (1080p@120fps)
  • فریم از جنس آلومینیوم
  • شارژر 67 واتی مجهز به تکنولوژی شارژ سریع
  • شارژ 0 تا 100 درصد در مدت زمان 36 دقیقه
  • فاقد قابلیت دریافت کارت حافظه


قیمت و مشخصات کامل در ایسام


قیمت و مشخصات کامل در مقداد آی تی


قیمت و مشخصات کامل در دیجی دو

6- گوشی موبایل شیائومی مدل Mi Note 10 Lite M2002F4LG دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت

مشخصات

  • تضمین اصالت کالا
  • حافظه داخلی: 128 مگابایت
  • بازه‌ی اندازه صفحه نمایش: 6.0 اینچ و بزرگتر
  • شبکه های ارتباطی: 4G، 3G، 2G
  • دارای دوربین چهارگانه در پشت گوشی | دوربین 64 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل + 5 مگاپیکسل

توضیحات

امکانات

  • اندازه 6.47 اینچ
  • رزولوشن 2340 × 1080 پیکسل
  • تراکم پیکسلی 398 پیکسل بر اینچ
  • قابلیت عکاسی HDR
  • قابلیت عکاسی پانوراما 
  • قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها
  • قطب‌نما , شتاب‌سنج , مجاورت , ژیروسکوپ , اثرانگشت زیر صفحه نمایش
  • باتری لیتیوم-پلیمر با ظرفیت 5260 میلی‌آمپر ساعت
  • دارای حالت ماکرو
  • دوربین سلفی دارای لنز از نوع عریض (Wide) با رزولوشن 16مگاپیکسل

ویژگی

  • مجهز به حس‌گر اثرانگشت , فبلت , مناسب عکاسی , مناسب بازی
  • فریم تهیه شده از آلومینیوم
  • رزولوشن 2160 × 3840 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (2160p@30fps)
  • رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (1080p@30FPS)
  •  
    رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 60 فریم بر ثانیه (1080p@60FPS)
  • رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 120 فریم بر ثانیه (1080p@120FPS)
  • رزولوشن 720 × 1080 و سرعت 960 فریم بر ثانیه (720p@960FPS)
  • فیلمبرداری با رزولوشن 1920 × 1080 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (1080p@30FPS)

7- گوشی موبایل هوآوی مدل nova 8 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

مشخصات

  • تضمین اصالت کالا
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • بازه‌ی اندازه صفحه نمایش: 6.0 اینچ و بزرگتر
  • شبکه های ارتباطی: 2G، 3G، 4G
  • دوربین‌های پشت گوشی
    4 ماژول دوربین
  • رزولوشن عکس
    64 مگاپیکسل

توضیحات

امکانات

  • دوربین‌ با رزولوشن 32 مگاپیکسل برای دوربین سلفی
  • اندازه 6.57 اینچ
  • رزولوشن 1080×2340
  • تراکم پیکسلی 392 پیکسل بر اینچ
  • فاقد پشتیبانی از کارت حافظه
  • باتری لیتیوم یون با طرفیت 3800 میلی‌آمپر‌ساعت
  • اثرانگشت روی قاب جلویی  , ژیروسکوپ  , شتاب‌سنج  , قطب‌نما , مجاورت

ویژگی

  • دارای بدنه مقاوم , فبلت , مجهز به حس‌گر اثرانگشت , مناسب بازی , مناسب عکاسی , مناسب عکاسی سلفی
  • شارژر فوق سریع با توان 66 وات
  • قابلیت شارژ 0 تا 60 درصد در مدت زمان 15 دقیقه
  • قابلیت شارژ 0 تا 100 درصد در مدت زمان 35 دقیقه

8- گوشی موبایل شیائومی مدل 11T 21081111RG 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

مشخصات

  • تضمین اصالت کالا
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • بازه‌ی اندازه صفحه نمایش: 6.0 اینچ و بزرگتر
  • شبکه های ارتباطی: 2G، 3G، 4G، 5G
  • سه دوربین در قسمت پشت گوشی | 108+8+5 مگاپیکسل

توضیحات

امکانات

  • اندازه 6.67 اینچ
  • رزولوشن 1080×2400 پیکسل
  • تراکم پیکسلی 395 پیکسل بر اینچ
  • یک دوربین در قسمت جلو گوشی | سنسور با رزولوشن 16 مگاپیکسل
  • اثرانگشت روی لبه  , ژیروسکوپ  , شتاب‌سنج  , قطب‌نما , مجاورت
  • باتری از نوع لیتیوم-پلیمر با میزان ظرفیت 5000 میلی‌آمپر‌ساعت

ویژگی

  • مجهز به حس‌گر اثرانگشت , مناسب بازی , مناسب عکاسی , مناسب عکاسی سلفی
  • عکاسی حالت HDR
  • عکاسی حالت پانوراما
  • ضبط ویدیو با‌کیفیت 3840×2160 پیکسل با سرعت 30 فریم در ثانیه (1080p@30fps)
  • ضبط ویدیو با‌کیفیت 1920×1080پیکسل با سرعت 120 فریم در ثانیه (1080p@120fps)
  • شارژر 67 واتی مجهز به تکنولوژی شارژ سریع
  • شارژ 0 تا 100 درصد در مدت زمان 36 دقیقه

3/5 – (1 امتیاز)