رایانه

بهترین ساعت مچی مردانه + مقایسه و نظرات کاربران

هر مرد با هر سلیقه ای که باشد دوست دارد با لباس های بیرون خود ساعت مچی بپوشد. ساعت مچی مردانه بخش جدایی ناپذیری از تیپ هر آقایی می باشد. شما می‌توانید یک ساعت با قیمت بسیار ارزان و بی کیفیت داشته باشید و یا اینکه یک ساعت اصل بخرید و یک عمر از داشتنش و کیفیت بالای آن لذت ببرید. در این مقاله به بررسی ویژگی های یک ساعت مچی مردانه اصل می پردازیم و در انتها لیستی از پر فروش ترین ساعت های امسال را خدمتتان معرفی می کنیم.

اگر نمی‌دانید که کدام برند مناسب شما است ، پیشنهاد می شود مقاله معروف ترین مارک ساعت  مطالعه کنید.

بر اساس مد روز ساعت ها را می توان به چند دسته تقسیم کرد از جمله :

  • ساعت روزمره
  •  لوکس
  • فشن
  • رسمی (البته ساعت های لوکس نیز در دسته ساعت های رسمی قرار میگیرد اما به خاطر قیمت های گران آن برای مراسم خیلی خاص مورد استفاده قرار می گیرد).

ویژگی ساعت مچی مردانه اصل

جنس بدنه : جنس بدنه می تواند از فلز ، چرم یا پلاستیک باشد از هر موادی که در ساخت آن استفاده می شود مهم این است که کیفیت بالایی داشته باشد.

موتور ساعت : موتور ساعت همان قلب ساعت می باشد که انواع مختلفی از جمله مکانیکی ، کوارتز ، توربیلون دارد و برخی دیگر با نور خورشید کار می کنند هرچه تعداد اجزا و پیچیدگی ساخت ساعت بیشتر باشد ، به تبع قیمت آن نیز بالا می رود.

منبع تغذیه : همانطور که در مورد قبل اشاره شد موتور ساعت و ویژگی های آن متفاوت است ، به طور معمول ساعت با یک باتری مناسب تا یک سال و بیشتر کار می کنند ، برخی مدل ها به وسیله حرکت دست شارژ می شوند (یکی از معایب این ساعت ها این است که اگر بیشتر از یک ماه راه بر روی دست بسته نشود ممکن است زمان ببرد تا دوباره شارژ شود) ، دسته سوم نیز ساعت هایی هستند که که با نور خورشید حتی در روزهای ابری شارژ می شوند.

جنس شیشه : این مورد هم در قیمت موثر است ، برای ساخت یک ساعت از شیشه معمولی تا شیشه هایی از جنس کریستال یاقوت کبود استفاده می شود ، که بسیار گران می باشد. برای یک ساعت اصل ، شیشه از جنس مینرال (معدنی) مناسب است که در برابر ضربه ، خط و خش مقاوم باشد.

قابلیت های اضافی : تاریخ شمار ، کرنومتر یا کرنوگراف ، عقربه های شب تاب بسیار مناسب است که یک ساعت داشته باشد. حتی اگر تمامی این موارد در یک ساعت مچی مردانه اصل موجود نبود حداقل یک تاریخ شمار نیز داشته باشد.

ضد آب بودن : ضد آب بودن تا عمق ۱۰ متر کمترین انتظاری است که از یک ساعت مارک اصلی می توان داشت.

ظاهر شیک و جذاب : اگر یک ساعت مچی مردانه برای مراسم خاص و رسمی می خواهید که با کت و شلوار شما ست شود پیشنهاد می شود که از ساعت های با قاب گرد ، در رنگهای سفید (برای بند فلزی) ، قهوه ای و مشکی (برای بند چرم) استفاده کنید و برای این گونه تیپ ها از رنگ قرمز یا دیگر رنگ ها استفاده نکنید. همچنین ساعت های با رنگ رزگلد (سفید و طلایی) و طلایی مناسب هستند.

بهترین برندهای ساعت مردانه که در بازار موجود است

تعداد برند های با کیفیت در بازار زیاد است که ما در اینجا به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم :

  1. سیکو
  2. کاسیو
  3. تیسوت
  4. رادو
  5. رومانسون
  6. سیتی زن
  7. اوماکس
  8. فسیل
  9. پلیس

  در لیست زیر می توانید انواع ساعت مردانه را مشاهده فرمایید.


این دستگاه‌های کوچک و خستگی‌ناپذیر که نماد استمرار زمان هستند، به ما یادآور می‌شوند که در کنار سخت‌کوشی و استمرار باید یک خصوصیت دیگر را هم داشته باشیم: جذابیت و استایل.

چطور انواع ساعت را بشناسیم

ساعت‌ها بر اساس نوع به سه دسته تقسیم می‌شوند: ساعت‌های مکانیکی، اتوماتیک و کوارتز.

اما این ساعت‌ها چه تفاوتی با هم دارند و چرا بهتر است انواع ساعت مچی مردانه و زنانه را بشناسیم؟

هر ساعتی، شخصیت و استایل خاص خود را دارد؛ برای مثال، اگر قصد خرید ساعت اسپرت مردانه را به عنوان هدیه دارید، حتما فرد موردنظر شخص راحتی است و احتمالا ارتباط خوبی با دنیای دیجیتال دارد، چندان به المان‌های کلاسیک علاقه ندارد و بیشتر از آن که چشم به گذشته داشته باشد، به آینده می‌اندیشد. در مقابل، اگر برای یکی از نزدیکان خود ساعت مچی کلاسیک و گران‌قیمتی خریداری می‌کنید، کاملا مطمئن هستید که او یک فرد جدی، بلندپرواز و مصمم است، به گذشته و آینده نیم‌گاهی دارد اما در حال زندگی می‌کند و علاوه‌برهمۀ این‌ها برای استایل خود اهمیتی ویژه قائل است.

برای اینکه بتوان برای افراد مختلف، ساعتی مناسب شخصیت و علایق آن‌ها تهیه کرد، باید ابتدا انواع ساعت‌ها را به درستی شناخت.

ساعت‌های مکانیکی، اتوماتیک و هوشمند

از آن‌جا که در زمان ساخت ساعت‌های مکانیکی باتری هنوز اختراع نشده بود، این نوع ساعت‌ها انرژی مورد نیاز خود را از یک سیم فلزی پیچ خورده به دست می‌آورند. ساعت‌های مکانیکی به روش‌های مختلفی کار می‌کنند و در ابتدا با دست ساخته می‌شدند. اولین ساعت مکانیکی سال 1275 میلادی در انگلستان ساخته شده است و ساخت قدیمی‌ترین ساعتی که هنوز کار می‌کند در سال 1386 میلادی به پایان رسید. این ساعت که در کلیسای سالیسبوری کشف شد، هیچ عقربه‌ای ندارد بلکه با برجسته کردن اعداد زمان را نشان می‌دهد.

از مزایای ساعت‌های مکانیکی می‌توان بد عدم نیاز آن‌ها به باطری و بی‌صدا بودن (یکی از نقاط ضعف ساعت‌های کوارتز) اشاره کرد. گذشته از این‌ها، ساعت‌های مکانیکی همواره شخصیتی خاص خود را داشته‌ و دارند. در مقابل، آنها معمولا نیاز به کوک کردن دارند. هرچند که تکنولوژی روز ایده‌های جدیدی را برای انجام این کار به صورت خودکار (مثلا با تکان دادن دست و غیره…) فراهم کرده است.

یک راهنمای ساده برای انتخاب بهترین ساعت مچی مردانه

ساعت‌های اتوماتیک هم در نهایت حیرت، شباهت زیادی به ساعت‌های مکانیکی دارند و در ساخت آن‌ها نیز از یک سیم فلزی پیچ خورده و چرخ‌دنده‌های پیچیده استفاده شده است. تفاوت اصلی آن‌ها هم در عدم وجود عقربه‌ها است که درحقیقت همان تقابل سنت و مدرنیته را در ساعت‌ها به رخ می‌کشد. چنین ساعت‌هایی بیشتر برای افرادی مناسب هستند که با نرم‌افزار، کامپیوتر و تکنولوژی سر و کار دارند و ترجیح می‌دهند به جای رو به رو شدن با عقربه‌ها، یک عدد دقیق را مشاهده کنند. خرید یک ساعت مچی مردانه اتوماتیک برای یک مهندس کامپیوتر احتمالا بهترین گزینه است. این قبیل ساعت‌ها به تغییرات محیطی حساس هستند و اگر از آن‌ها استفاده نمی‌کنید، بهتر است آن‌ها را در جعبه نگهداری کنید چون به انواع ضربه‌ یا فشار حساس هستند. در مقابل اگر به دنبال خرید یک ساعت ارزان مردانه یا زنانه هستید، این نوع ساعت‌ها معمولا بهترین گزینه به حساب می‌آیند. ساعت‌های هوشمند نیز نوع جدیدی از ساعت‌ها هستند که نه‌تنها زمان و تاریخ را نشان می‌دهند، که به نوعی یک تلفن همراه کوچک به شمار می‌آیند.

ساعت‌های کوارتز، رایج‌ترین ساعت‌‎های امروزی

به احتمال زیادی ساعتی که همین الان به دست شماست، یک ساعت کوارتز است و این یک دلیل ساده دارد: آن‌ها دقیق و بسیار مقرون به صرفه هستند.

در این نوع ساعت‌ها به جای سیم فلزی، در این نوع ساعت‌ها از یک باتری کوچک برای تامین انرژی ساعت استفاده می‌شود. از آنجا که این نوع ساعت‌ها از پالس‌های الکتریکی استفاده می‌کنند، صدای واضح و نسبتا بلندی دارند و می‌توانید به راحتی در یک اتاق ساکت صدای تیک تیک آن‌ها را بشنوید. بنابراین، اگر صدای ممتد و تکراری شما را کلافه ‌می‌کند، انتخاب این ساعت را به هیچ عنوان به شما توصیه نمی‌کنیم.

شما برای خرید انواع ساعت مچی مردانه از برندهای معروفی مانند کاسیو و رویال لاندن می‌توانید به ‌سایت بانی‌ مد مراجعه نمایید و در تخفیف‌های شگفت‌انگیز 1 به علاوه 1 به ازای خرید هر ساعت، یک ساعت دیگر را هدیه بگیرید!

کد خبر 589193


مدل ساعت مچی مردانه

اگر شما هم به دنبال بهترین مدل ساعت مچی مردانه مارک اصل هستید پیشنهاد ساتیشو این است که تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید و جدیدترین مدلهای ساعت مچی مردانه با طرح های لاکچری 2020 را مشاهده کنید

ساعت مچی اسپرت مردانه 2020

ساعت مچی اسپرت مردانه 2020

مدل ساعت مچی مردانه 99

مدل ساعت مچی مردانه 99

ساعت مچی ساده مردانه جدید

 

ساعت مچی ساده مردانه جدید

ساعت مچی مردانه مشکی

شیک ترین مدلهای ساعت مچی

ساعت مچی پسرانه ساده

ساعت های مچی جدید و لاکچری

عکس ساعت مچی مردانه اسپرت

ساعت مکانیکی استیل مردانه

مدل ساعت مچی مردانه جدید

تصویر ساعت مچی مردانه روی دست

مدل ساعتهای مچی مردانه با بند فلزی

عکس ساعت لاکچری مردانه

ساعت مچی مشکی اسپرت

ساعت مردانه مشکی شیک

شیک ترین مدلهای ساعت مردانه با طرح خاص

ساعت مچی مردانه اسپرت

خاص ترین ساعت مچی با طرح رنگی

انواع ساعت مردانه جدید

ساعت اسپرت پسرانه جدید

ساعت مچی پسرانه شیک

عکس ساعت شیک مردانه

عکس ساعت کلاسیک

مدل ساعت مردانه اسپرت جدید

ساعت مچی مردانه اسپرت صفحه بزرگ

ساعت مچی جدید مردانه

قیمت ساعت پسرانه جدید

کانال تلگرام ساعت مچی مردانه

شیک ترین مدلهای ساعت مچی مردانه در تلگرام

ساعت مچی مردانه اسپرت با صفحه بزرگ

ساعت مچی مردانه ساده و شیک

ساعت مردانه صفحه بزرگ

عکس ساعت مچی اسپرت پسرانه

بند ساعت مچی مردانه 99

ساعت مچی لاکچری مردانه

عکس ساعت مچی پسرانه اسپرت

عکس ساعت پسرانه شیک

ساعت های اسپرت مردانه

ساعت اسپرت مردانه اصل

عکس ساعت اسپرت مردانه

ساعت مچی اسپرت مشکی

تصویر ساعت مچی مردانه اسپورت

ساعتهای شیک مردانه

بیشتر ببینید
مدلهای کفش مجلسی رنگ روشن

نمونه های جدید ساعت مچی

ساعت اسپرت مشکی مردانه

عکس ساعت پسرانه شیک

عکس ساعت مچی پسرانه اسپرت

عکس ساعت مردانه شیک اسپرت

بهترین ساعت مردانه ساده و شیک

بهترین مدل ساعت مچی مردانه

در این مطلب می خواستیم شیک ترین مدلهای ژلیش ناخن طبیعی با طرح های لاکچری و جذاب را جمع آوری کنیم.برای مشاهده مدل های بیشتر می توانید با صفحه اینستاگرامی ساتیشو به نشانی Satishocom همراه شوید.