رایانه

ساعت هوشمند ضد آب شیائومی + مقایسه و نظرات کاربران

ساعت های هوشمند جز حساس ترین انواع ساعت در برابر رطوبت هستند و به دلیل اینکه گاهی دست ها به منظور شستشو و … مرطوب یا خیس می شوند، همواره نگرانی بابت آسیب دیدن ساعت هوشمند وجود دارد.

خوشبختانه می توان بین تعداد متنوعی از ساعت هوشمند ارزان قیمت موجود در بازار، ساعت های دارای گواهینامه IP67 و IP68 و 5ATM را یافت که نشاندنده مقاومت آن ها در برابر آب و گرد و غبار می باشد.

شما می توانید از طریق صفحه زیر، ساعت هوشمند ضد آب مورد نظر خود را انتخاب و آن را با قیمتی مناسب از فروشگاه smartwatchstore.ir خریداری نمایید.


دسترسی سریع به هر بخش

امروزه با قابلیت جدید ضد آب بودن ساعتهای هوشمند افرادی که فعالیتهای ورزشی مخصوصا شنا انجام می دهند نیاز زیادی به ساعتهای هوشمند ضد آب دارند.  اکثر این ساعتها هم برای آقایان و هم برای خانم ها مناسب هست. می توان گفت مچ بندهای هوشمند ضد آب دارای قابلیت های بیشتری هم هستند. اگر قصد خرید یکی از این ساعتهای ضد آب هوشمد دارید در بخش زیر بهترین ها را معرفی کرده ایم تا در صورت نیاز برای بررسی و راهنمایی دقیق و دیدن قیمت و خرید نهایی آن اقدام کنید.

پیشنهاد ویژه: خرید ساعت هوشمند gps دار

نکته مهم دیگر در مورد ساعت‌های هوشمند ضد آب مربوط به‌دقت و نحوه کار این ساعت‌ها می‌باشد. دارا بودن صفحه‌نمایش مناسب و نسبتا بزرگ می‌تواند به شما در نحوه کار کردن با آن بسیار کمک کند. شاید در برخی از ساعت‌های این برند ضعف در زیر نور شدید آفتاب باشد که کیفیت خوبی ندارد.

البته برای این موضوع باید به سراغ برندهای دیگر بروید. استفاده از صفحه‌نمایش رنگی و لمسی که امروزه در اکثر ساعت‌های هوشمند و مچ‌بندهای هوشمند وجود دارد بسیار عالی می‌باشد. اکثر برندهای تولید کننده ساعت ضد آب هم از این خصوصیات برای اسمارت واچ های خود استفاده کرده است.

اگر قصد خرید ساعت ارزان دارید نباید انتظار نداشتن هیچ‌گونه مشکل در این رده قیمتی برای ساعت هوشمند ضدآب باشید. نباید به دنبال امکانات و دقت بالا از یک ساعت هوشمند 300 هزارتومانی به اندازه یک ساعت هوشمند مثلاً 5 میلیون تومانی باشید. در بخش زیر ما یک لیست کامل از ساعت‌های هوشمند ضد آب برای خرید و انتخاب دقیق را به شما پیشنهاد خواهیم کرد.

همچنین شما می توانید در مطلب بهترین ساعت هوشمند در سایت کوک باش ، لیست بسیار خوب و جالبی از بهترین ها را مشاهده کنید. پیشنهاد می کنیم حتما این لیست را ببینید و در انتخاب خود دقیقتر باشید.

اگر بدنبال ساعت دیجیتالی که قابلیت ضد آب داشته باشد را دارید، پیشنهاد می کنیم لیست ساعت ضد آب مخصوص شنا در سایت کوک باش را مطالعه بفرمایید.

این عامل بستگی به برند تولید کننده آن دارد. برندهای جدیدتر و مخصوصا چینی قیمت پایین تری برای ساعت و مچ بند ضد آب خود دارند. اما برندهای معروف تر اکثرا این قابلیت را دارند و ساعتهای گرانتری هم خواهند داشت.

نه. مسلما هر نوع ساعتی با توجه به برند سازنده آن کیفیت متفاوتی خواهد داشت. شما نمی توانید از یک ساعت چند میلیونی که قابلیت ضد آب را دارد همان انتظار کیفیت را از ساعتی داشته باشید که قیمت مثلا 300 هزار تومانی دارد.

این مورد دقیقا به خود شما بستگی دارد. اگر اهل ورزش شنا نیستید و همینطور در هنگام دوش گرفتن گجتهای پوشیدنی را همراه خود ندارید نیاز نیست در مورد این موضوع حساسیت داشته باشید. اما در هر حال ممکن هست بر اثر یک حادثه کوچک مقداری آب بر روی گجت هوشمند شما ریخته شود و باعث خرابی آن شود.


لیست محصولات ضد آب سامسونگ در دیجی کالا


لیست محصولات ضد آب هواوی در دیجی کالا


لیست محصولات ضد آب اپل واچ در دیجی کالا

لیست پرفروشترین ساعتهای هوشمند باکیفیت ضدآب در بازار با ضمانت اصالت کالا

می بند 6 شیائومی

ساعت هوشمند galaxy watch sm-r800

ساعت هوشمند Galaxy Watch SM-R810

ساعت هوشمند Galaxy Watch Active2 44mm Leatherband Smart

ساعت هوشمند Galaxy Watch3 SM-R850 41mm

ساعت هوشمند Galaxy Watch Active2 44mm

ساعت هوشمند Galaxy Watch Active2 40mm Lilac Band

ساعت هوشمند Galaxy Watch Active2 40mm

ساعت هوشمند Galaxy Watch3 SM-R840 45mm

ساعت هوشمند اپل واچ سری SE مدل 44mm Aluminum Case

ساعت هوشمند اپل واچ سری SE مدل 40mm Aluminum Case

ساعت هوشمند اپل سری 6 مدل Aluminum Case 44mm

 ساعت هوشمند لووکا مدل HW22 به همراه بند

ساعت هوشمند هوآوی مدل GT 2

ساعت هوشمند هوآوی مدل WATCH GT 2 LTN-B19 46 mm

ساعت هوشمند هوآوی مدل WATCH GT 2 LTN-B19 46 mm

ساعت هوشمند هوآوی مدل GT 2e – HCT-B19

ساعت هوشمند هوآوی مدل WATCH GT 2 LTN-B19 46 mm

4دلیل برای خرید ساعت هوشمند ضد آب

تکنولوژی هر روز در حال پیشرفت است و این پیشرفت‌ها در گجت ها و لوازم جانبی بسیار مشهود است. در طول سال‌های گذشته، ساعت‌های سنتی به ساعت‌های هوشمند تبدیل شده‌اند و ویژگی‌های نوآورانه‌تری را به مردم می‌دهند.

یک تایمر ساده اکنون دارای یک GPS است که موقعیت مکانی کاربر را ردیابی می‌کند، خواه یک ساعت ردیاب GPS بزرگسال باشد یا بچه. اما این امر مانع از نظارت شرکت‌ها نمی‌شود که ویژگی‌های منحصربه‌فردی مانند ردیاب‌های تناسب‌اندام، مانیتورهای قلب و گام‌سنج‌ها را اضافه کنند.

اگر در آینده به خرید ساعت هوشمند فکر می‌کنید، دلایل کافی برای انتخاب یک ساعت هوشمند ضد آب به شما خواهیم داد.

انتخاب بهترین ساعت هوشمند ضد آب

مردم به دلایل مختلف ساعت‌های هوشمند می‌خرند. برخی می‌خواهند در دستگاه‌های پرطرفدار مشارکت داشته باشند، در حالی که برخی دیگر خواهان ساعت‌های کاربردی‌تر هستند که به آنها کمک می‌کند فعالیت‌هایشان را نظارت کنند.

خرید ساعت هوشمند ممکن است آن‌قدرها هم که فکر می‌کنید آسان نباشد. این به این دلیل است که شما باید از بین صدها هزار برند و مدل ساعت، بهترین را انتخاب کنید. اما هنگامی‌که آنچه را که در ساعت نیاز دارید ارزیابی کنید، کار را آسان‌تر خواهید یافت.

ساعت‌های هوشمند در طیف وسیعی از رنگ‌ها و اندازه‌ها عرضه می‌شوند. نه تنها این، بلکه با توجه به هدفشان عملکردهای متفاوتی نیز دارند.

به‌عنوان مثال، یک ساعت ورزشی هوشمند برای کمک به ورزشکاران و علاقه‌مندان به سلامتی طراحی شده است که فعالیت‌های خود را پیگیری کنند. در همین حال، یک ساعت هوشمند استاندارد برای ردیابی GPS و عملکردهای اساسی تلفن هوشمند مانند پیام‌های متنی و تماس‌ها طراحی شده است.

هنگام انتخاب ساعت هوشمند، یکی از ویژگی‌هایی که باید در نظر بگیرید مقاومت در برابر آب است. دلیل این امر این است که همه ساعت‌های هوشمند این ویژگی را ندارند و ممکن است جستجوی برند و مدلی که این ویژگی را ارائه می‌دهد برای شما مشکل باشد.

ممکن است در مقایسه با سایر ساعت‌های هوشمند گران باشد، اما مارک‌های ساعتی وجود دارند که ساعت‌های هوشمند مقاوم در برابر آب با کیفیت بالا و مقرون‌به‌صرفه را ارائه می‌کنند. ادامه مطلب را بخوانید و بدانید که چرا به بهترین ساعت‌های هوشمند ضد آب نیاز دارید.

چرا باید ساعت هوشمند ضد آب بخرید؟

خرید یک ساعت هوشمند ضد آب ممکن است لوکس به نظر برسد، اما این‌طور نیست. این به این دلیل است که ساعت‌های مقاوم در برابر آب مقرون به صرفه‌ای وجود دارد که امروزه می‌توانید در بازار خریداری کنید.

علاوه بر این، خرید یک ساعت هوشمند ضد آب مزایای هیجان‌انگیزی دارد که به شرح زیر است:

1. لازم نیست هر از چند گاهی ساعت هوشمند ضد آب را در بیاورید.

استفاده از ساعت ممکن است برای شما ضروری باشد. اما ممکن است مواردی وجود داشته باشد که هر بار که نیاز به شستن دست‌هایتان دارید، درآوردن آن برایتان آزاردهنده باشد.

این به این دلیل است که پاشش آب می‌تواند به ساعت هوشمند شما آسیب برساند. اما با داشتن یک ساعت هوشمند ضد آب، لازم نیست نگران این موضوع باشید زیرا می‌توانید دست‌های خود را بدون درآوردن آن بشویید.

2. بهترین ساعت هوشمند ضد آب برای ماجراجویی در آب مناسب است.

آیا به ماجراجویی‌های آبی مانند موج‌سواری و شنا علاقه دارید؟ اگر چنین است، پس ساعت هوشمند ضد آب برای شما مناسب است.

شما می‌توانید این دستگاه را بدون نیاز به نگهداری آن در جای خشک بپوشید. می‌توانید بدون نگرانی در مورد ساعت هوشمند خود فعالیت‌های هیجان‌انگیزی را که دوست دارید انجام دهید.

ادامه دهید و علاقه خود به رومینگ را دنبال کنید. مطمئن شوید که از قایق‌سواری، کایاک سواری، پارو سواری، موج‌سواری، شنا یا هر تفریح آبی که می‌خواهید لذت می‌برید.

3. فعالیت‌های خود را در هر کجا که هستید نظارت کنید.

چه ورزشکار باشید چه نباشید، پیگیری فعالیت‌های خود ضروری است، به‌خصوص اگر به‌سلامتی خود اهمیت می‌دهید.

با این حال، پوشیدن یک ساعت هوشمند استاندارد ممکن است این ویژگی‌ها را محدود کند، زیرا باید آن را ایمن و دور از پاشیده شدن آب نگه دارید.

اگر در تعطیلات جزیره هستید و می‌خواهید برخی از فعالیت‌های آبی را امتحان کنید، می‌تواند مشکل‌ساز شود.

اما همان‌طور که قبلاً ذکر شد، لازم نیست ساعت هوشمند ضد آب خود را بردارید زیرا در هر کجا که هستید ضربان قلب و سایر علائم حیاتی شما را ردیابی می‌کند.

4. از ویژگی‌های ساعت هوشمند لذت ببرید.

برخلاف ساعت‌های هوشمند استاندارد با محدودیت‌های آب، می‌توانید از تمام عملکردهای ساعت هوشمند لذت ببرید، حتی اگر نزدیک استخر، نشستن در ساحل یا روی قایق باشید.

با یک ساعت هوشمند ضد آب، در حین لذت بردن از هر فعالیتی که دوست دارید، نگران نباشید.

جمع بندی نهایی

نوآوری‌ها در ساعت‌های هوشمند راه طولانی را طی کرده‌اند. همان‌طور که در بازار ساعت امروزی می‌بینید، بسیاری از برندها برای برتری در رقابت هستند.

اما آنهایی که سرآمد خواهند بود کسانی هستند که می‌توانند نیازهای بسیاری از مشتریان را برآورده کنند و خاصیت مقاومت در برابر آب نیز از این قاعده مستثنا نیست.

بنابراین اگر بهترین ساعت هوشمند ضد آب را خریداری می‌کنید، مطمئن شوید که ویژگی‌های موردنیاز، اندازه، سبک و هزینه را در نظر گرفته‌اید.

بیشتر بخوانید:

لیست ساعت هوشمند اندروید

ساعت هوشمند زیر قیمت 500 هزار تومان

ساعت هوشمند پسرانه

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

3/5 – (41 امتیاز)