رایانه

لیست قیمت ساعت گارمین + مقایسه و نظرات کاربران

برند گارمین امروز از ساعت‌های ورزشی سری Forerunner با قابلیت‌های جدید رونمایی کرده است. این سری حال یک مدل با انرژی خورشیدی را شامل می‌شود.

برند Garmin که در ابتدای سال جاری میلادی نیز از ساعت‌های ورزشی هوشمند جدیدی رونمایی کرده بود، دو مدل تازه به سری Forerunner خود اضافه کرده است. حال دونده‌ها می‌توانند از انرژی خورشیدی، GPS چند بانده و بسیاری قابلیت‌های جدید برخوردار شوند. 

برای اولین بار، یک ساعت هوشمند مخصوص دوی گارمین به انرژی خورشیدی مجهز شده است. از این رو کاربران می‌توانند ساعت Garmin Forerunner 95S Solar را تا 49 روز در حالت GPS و تا 20 روز در حالت ساعت هوشمند مورد استفاده قرار دهند.

ساعت Forerunner 95S همچنین از نمایشگر همیشه روشن رنگی نیز برخوردار شده است. این ساعت قادر است وضعیت ضربان قلب کاربر را در هنگام خواب کنترل کند و برای او اطلاعاتی در این مورد فراهم آورد.

دونده‌های حرفه‌ای همچنین می‌توانند با با ویجت Race این ساعت خود را برای مسابقه آماده کنند. این ویجت پیش‌بینی هوای روز مسابقه، پیش‌بینی عملکرد و روزشمار مسابقه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این دستگاه قادر است در طول تمرین نیز به صورت زنده فاکتورهای ورزشی و سلامتی شما را زیر نظر بگیرد و تمرین‌های برای بهبود آن‌ها پیشنهاد کند. گارمین برای ساعت هوشمند Forerunner 95S Solar قیمتی معادل 599.99 دلار را در نظر گرفته است.

دیگر ساعت هوشمند این سری یعنی Forerunner 25S نیز در دو سایز مختلف و مدل‌های خاص با حافظه اضافی برای موسیقی به بازار آمده است. نسخه‌های Music ساعت Forerunner 25S در کیس 46 میلی‌متری و نسخه‌های معمولی با کیس 41 میلی‌متری معرفی شده‌اند.

این ساعت می‌تواند تا 30 روز در حالت GPS و تا 14 روز در حالت ساعت هوشمند کار کند که پیشرفت خوبی نسبت به نسل قبلی به شمار می‌آید.

Garmin قابلیت‌هایی همچون GPS چند بانده برای ثبت بهتر داده‌های تمرین دونده، رهگیری شبانه ضربان قلب و Garmin Pay برای پرداخت از طریق ساعت هوشمند را به Forerunner 25S نیز افزوده است.

این ساعت حال به حالت‌های ورزش سه گانه و امکان رهگیری چند ورزش مجهز شده تا کاربران بتوانند جلسه تمرینی دارای چند فعالیت ورزشی متفاوت خود را به راحتی ثبت نمایند.

ساعت هوشمند Forerunner 25S قیمتی معادل 349 دلار دارد و ساعت Forerunner 25S Music با قیمت 399 دلار به فروش می‌رسد.