رایانه

بهترین مدل ساعت اسکمی + مقایسه و نظرات کاربران

ساعت مچی عقربه ای مردانه مدل 9097

۵۹۵,۰۰۰ تومان


اگر دنبال خرید ساعت مچی زنانه ارزان برای خودتان هستید یا می‌خواهید به کسی ساعت هدیه دهید، در این مقاله از «درجه»، بهترین ساعت‌های زنانه عقربه‌ای را معرفی کرده‌ایم.

بازار مملو از ساعت‌های مختلف مچی، از عقربه‌ای گرفته تا دیجیتال و هوشمند است که باعث می‌شود انتخاب بین آنها سخت شود. پیش از این بهترین ساعت هوشمند را به شما معرفی کردیم و در این مقاله، ۱۰ ساعت مچی زنانه ارزان را بر اساس کیفیت، کارایی و امتیاز خریداران قبلی معرفی کرده‌ایم.

۱. ساعت مچی عقربه‌ای زنانه اسکمی مدل 9188RG-NP2

 

ساعت مچی زنانه ارزان و عقربه‌ای اسکمی از تولیدات چین است. این ساعت ظاهری بسیار زیبا و شیک دارد که روی دست خانم‌ها برازنده است. فرم صفحه آن گرد است و بدنه‌ای از فلز دارد. جنس بند آن هم از فلز است. بند این ساعت قفل ضامن‌دار دارد. رنگ رزگلد بند این ساعت و صفحه قهوه‌ای آن مطلوب بسیاری از خریداران بوده است.

شرکت اسکمی برای جلوگیری از فروش ساعت‌های تقلبی با این برند، پشت این ساعت‌ها بارکد هوشمند قرار داده که با اسکن آن به‌ وسیله گوشی از اصل بودن آن قبل از خرید ساعت مچی زنانه ارزان مطمئن می‌شوید.

این ساعت از خریداران خود از ۵ امتیاز، ۴,۳ امتیاز به‌دست آورده و ۱۵۰ نفر، خرید این ساعت را پیشنهاد کرده‌اند. این مدل از ساعت‌های زنانه اسکمی در بازار (خرداد ۱۴۰۱) با قیمت ۴۶۷ هزار تومان فروخته می‌شود.

۲. ساعت مچی عقربه‌ای زنانه مدل اوکتا کد ۹۱۱

این ساعت اگرچه غیر اصل و نسبتا ساده است، ولی ظاهر زیبا و قیمت مناسب آن توجه خریداران بسیاری را به خود جلب کرده است. جنس بدنه آن از استیل و جنس شیشه آن معدنی است. شیشه‌های معدنی (مینرال) از ترکیب شیشه و چند عصر مقاوم در برابر خش ساخته می‌شود. این نوع شیشه، هفت برابر مقاوم‌تر از شیشه‌های کریستال است. به همین دلیل شیشه این ساعت هم ضدخش و نشکن است.

خرید ساعت مچی زنانه ارزان اوکتا با بند چرمی و قفل سگکی، جلوه خاصی به شما می‌بخشد. صفحه طرح‌دار و گرد و رنگ بدنه رزگلد این ساعت به زیبایی آن افزوده است.

این ساعت از خریداران خود از ۵ امتیاز، ۴,۳ امتیاز به دست آورده و با قیمت حدود ۱۹۰ هزار تومان فروخته می‌شود. ۴۰ نفر از خریداران قبلی خرید این ساعت را پیشنهاد کرده‌اند.

۳. ساعت مچی عقربه‌ای زنانه والار مدل F1101

والار

این مدل از ساعت‌های مچی عقربه‌ای زنانه والار دارای بدنه فلزی و صفحه گرد سفید رنگ است. این ترکیب رنگی هم به دید بهتر کمک می‌کند و هم جلوه لوکس و جذابی دارد. رنگ بدنه این ساعت هم طلایی بوده و با بند چرم مقاوم و قهوه‌ای رنگ هماهنگی خوبی دارد.

قفل بند این ساعت مچی زنانه ارزان از نوع سگکی ساده است. روی صفحه این ساعت سه صفحه کوچک حاوی سه عقربه وجود دارد که صرفا نمایشی و برای زیبایی تعبیه شده‌اند. در واقع این ساعت فقط یک موتور فعال دارد.

این ساعت از خریداران خود از ۵ امتیاز، ۴,۱ امتیاز به‌ دست آورده و خرید آن را ۳۰ نفر پیشنهاد کرده‌اند. قیمت این ساعت زنانه ارزان حدود ۱۵۰ هزار تومان است.

۴. ساعت مچی عقربه‌ای زنانه مدل نگین‌دار کد ۰۱

نگین‌دار

این مدل ساعت مچی عقربه‌ای ارزان به موتور از نوع کوارتز مجهز است. ساعت‌های کوارتز بسیار دقیق هستند و برای به حرکت درآوردن موتور به‌جای استفاده از فنرهای پیچیده، از یک باتری کوچک کمک می‌گیرند.

این ساعت مناسب فعالیت‌های روزمره یا حضور در مهمانی‌های رسمی است و در عین لوکس بودن، کلاسیک و رسمی است. از دیگر ویژگی‌های این ساعت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: جنس بدنه و بند ساعت از استیل، فرم صفحه گرد، جنس شیشه از نوع معدنی و قفل مدل دستبندی دارد.

این ساعت زنانه ارزان از خریداران خود از ۵ امتیاز، ۴,۱ امتیاز دریافت کرده و در خرداد ۱۴۰۱ با قیمت حدود ۱۳۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

۵. ساعت مچی عقربه‌ای زنانه رنوس مدل ۱۱۹۵

این ساعت مچی عقربه‌ای علاوه‌بر خانم‌ها، مناسب استفاده آقایان هم هست. فرم قاب آن گرد و جنس بدنه‌اش از فلز است. قطر صفحه ۲۲‌میلی‌متری است و برای مچ دست خانم‌ها سایز نرمالی به حساب می‌آید.

بند این ساعت مچی ارزان زنانه از پلاستیک بادوام پلی‌یورتان (PU) است و برای فعالیت‌های روزمره، اسپرت و رسمی کاربرد دارد. جنس شیشه آن هم از نوع معدنی است. البته کرونومتر و تاریخ‌شمار روی صفحه این ساعت صرفا جنبه تزیینی دارد.

هرچند برخی از خریداران از موتور و بدنه آن راضی نیستند و آن را ضعیف می‌دانند اما بیشتر خریداران ساعت از آن رضایت داشته و ۵۰ نفر هم خرید آن را پیشنهاد کرده‌اند. این ساعت از خریداران خود از ۵ امتیاز، ۴,۱ امتیاز دریافت کرده و با قیمت ۱۳۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

۶. ساعت مچی عقربه‌ای زنانه نیوی فورس مدل NF5004-BL-RG

نیوی فورس

این مدل از ساعت‌های مچی عقربه ای زنانه نیوی فورس دارای بدنه‌ای فلزی به رنگ زیبای رزگلد است. فرم صفحه آن گرد و مشکی‌رنگ است. ترکیب بدنه و صفحه این ساعت به آن ظاهر زیبا و شیکی داده است. بند این ساعت از جنس استیل است و قفل ضامن‌دار (کلیپسی) دارد. از ویژگی‌های دیگر این ساعت مچی ارزان زنانه می‌توان به تاریخ‌شمار در آن اشاره کرد.

این ساعت از نظر کیفیت و طراحی از خریداران خود از ۵ امتیاز، ۴,۲ امتیاز دریافت کرده و ۸۰ نفر، خرید آن را پیشنهاد کرده‌اند. برخی از خریداران به دلیل جعبه بسته‌بندی زیبا و شیک، آن را ساعت مناسب هدیه دادن می‌دانند. ساعت مچی عقربه‌ای زنانه نیوی فورس در خرداد ۱۴۰۱ با قیمت ۵۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

۷. ساعت مچی عقربه‌ای اسکمی مدل ۹۱۲۷

این ساعت زنانه اسکمی از مدل‌های قبلی گرانتر است اما به ۵ موتور فعال ساخت ژاپن مجهز است و از تاریخ‌شمار ۳۱روزه و موتور کرنومتر برخوردار است.

بند این ساعت از چرم با لایه ضد حساسیت تولید شده که در عین نرمی و لطافت، مقاوم و با کیفیت است. نوع قفل این بند هم سگکی ساده است.  باتری این ساعت طول عمر بالایی دارد و به دلیل وجود عایق‌بندی مناسب، ۱۰۰درصد ضدآب و همچنین مقاوم در برابر گردوغبار و رطوبت است.

یکی از ویژگی‌های صفحه این ساعت، تغییر رنگ آن است که در طول شبانه‌روز به طیف‌های رنگی همان رنگ صفحه تبدیل می‌شود. مثلا، مدلی که صفحه آن، سرمه‌ای رنگ است، در طول شبانه‌روز به رنگ‌های سرمه‌ای روشن، سرمه‌ای، سرمه‌ای تیره و مشکی تبدیل می‌شود.

جنس بدنه این ساعت مچی ارزان زنانه از آلیاژ روی و شیشه صفحه آن از نوع معدنی است. این ساعت تحمل دما و سرما را به ترتیب ۱۲۰ و ۵۰- درجه سانتی‌گراد را دارد. این ساعت از ۵ امتیاز، ۳,۸ امتیاز آورده است و با قیمت حدود ۵۰۹ هزار تومان فروخته می‌‌شود.

۸. ساعت مچی عقربه‌ای زنانه لاروس مدل 0417-79244G

لاروس

ساعت مچی زنانه لاروس که موتور آن در ژاپن ساخته شده، به دلیل داشتن صفحه مستطیلی‌شکل بسیار لوکس سفید-نقره‌ای مورد توجه بسیاری از خانم‌ها قرار گرفته است.

موتور این ساعت مچی زنانه از نوع کوارتز و جنس بدنه و بند دستبندی شکل آن از فلز است. صفحه ساعت مجهز به شیشه از جنس معدنی ضدخش و آنتی‌رفلاکس است. از آنجایی‌که آبکاری این ساعت در خلا انجام شده، رنگ ثابت و بدون تغییر می‌ماند. قفل بند ساعت از نوع کلیپسی است.

این ساعت از خریداران خود از ۵ امتیاز، ۳,۹ امتیاز کسب کرده و با قیمت ۶۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

۹. ساعت مچی عقربه‌ای زنانه مدل Swan کد ۳۱۲

ساعت مچی ارزان زنانه سوان ساخت چین است و با داشتن صفحه‌ای گرد و زغالی‌رنگ و طرح هاشورهای روشن و همچنین نگین‌کاری‌شده، جلوه خاص و زیبایی دارد.

موتور این ساعت از نوع کوارتز و ساخت ژاپن است. نگین‌های به‌کار رفته در این ساعت از جنس زیروکونیم است که زیبایی این ساعت را دو چندان می‌کند. جنس بدنه از فلز و به رنگ رزگلد است که روکش آن از نوع آبکاری IPRG است و در برابر تغییر رنگ مقاوم است. جنس بند ساعت هم از چرم جیر است و قفل سگکی ساده دارد.

این ساعت از خریداران خود از ۵ امتیاز، ۴,۲ امتیاز گرفته و با قیمت ۲۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

۱۰. ساعت مچی عقربه‌ای زنانه اسکمی مدل ۱۲۲۵ کد ۰۲

ساعت مچی برند اسکمی به دلیل اینکه تنوع بسیار بالایی دارد، توانسته همه سلیقه‌ها را پوشش دهد و فروش بسیار موفقی در اکثر بازارهای جهان داشته باشد.

این مدل از ساعت مچی ارزان زنانه اسکمی مجهز به صفحه گرد و بند فلزی نقره‌ای رنگ دستبندی است. موتور این ساعت ساخت کشور ژاپن است و مثل دیگر ساعت‌های اسکمی در برابر نفوذ آب مقاوم است. جنس شیشه این ساعت هم از نوع معدنی مقاوم و ضدخش است.

برای خرید ساعت مچی زنانه اسکمی باید ۲۷۰ هزار تومان پرداخت کنید و از خریداران خود از ۵ امتیاز، ۴,۲ امتیاز به‌ دست آورده است.

جمع‌بندی بهترین ساعت مچی زنانه ارزان

ساعت‌های عقربه‌ای به دلیل طول عمر بالا، سهولت استفاده، جذابیت ظاهری و تنوع بسیار زیاد، بیش از ساعت‌های مچی دیجیتال طرفدار دارند. اگر شما هم به ساعت‌های مچی عقربه‌ای علاقه‌مندید، امیدواریم راهنمای خرید بهترین ساعت مچی ارزان زنانه در خرید یکی از این ساعت‌ها به شما کمک کند. اگر شما هم در این زمینه تجربه‌‌ای دارید، خوشحال می‌شویم با ما هم در میان بگذارید.


 اسکمی یکی از برندهای فعال در حوزه تولید ساعت مچی است که محصولات متنوعی را ارائه می‌کند. این برند جز پرفروش‌ترین برندهای میان رده در بازار جهانی است که شما می‌توانید بسته به سلیقه خود محصولات آن را خریداری کنید. طراحی انحصاری تولیدات این برند سبب شده است تا این برند جایگاه خود را در بین برندهای جهانی به درستی پیدا کند. اگر به دنبال خرید بهترین ساعت اسکمی هستید ، با مطالعه این مقاله می‌توانید از این برند و تولیدات آن بیشتر بدانید. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

تاریخچه برند اسکمی

برند اسکمی برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ در کشور چین تاسیس شد که دفتر مرکزی آن نیز در گوانگجو قرار دارد. این دفتر مساحتی برابر ۶۰۰۰ متر مربع دارد و بخش‌های مختلفی نظیر تیم تولید ، فروش ، توسعه ،تحقیق و… را شامل می‌شود. امروزه نام این برند در حدود ۶۰ کشور دنیا به ثبت رسیده است و نیازهای مردم را در سراسر جهان برآورده می‌سازد.

در سال ۲۰۱۸ این برند توانست دستبندهای هوشمند را نیز به تولیدات خود اضافه کرده و آنها را BOZLUN بنامد. اسکمی در تلاش است تا در آینده نزدیک محصولات دیگر را نیز به کالکشن خود اضافه کرده و بیشتر خواسته‌های مردم را برآورده سازد. این برند امروزه تنوع زیادی را در محصولات خود دارد که ازجمله آنها می‌توان به ساعت‌های چند منظوره ، قدم شمار ، قطب نمادار ، دستبندهای هوشمند، ضربان دار و … اشاره‌ کرد.

شما می‌توانید بسته به نیاز خود هریک از ساعت‌های این برند را خریداری کرده و از ویژگی‌های جذاب آن استفاده کنید.

بررسی ویژگی های بهترین ساعت اسکمی

بهترین ساعت اسکمی بند استیل

برای خرید بهترین ساعت اسکمی بهتر است با ویژگی‌های این محصول آشنا شوید. در ادامه برخی از معروفترین ویژگی‌های ساعت اسکمی را با هم مرور می‌کنیم.

۱- ساعت های برند اسکمی از متریال متفاوتی نظیر PC ،PU ، ABS ، آلیاژ ، استیل و سیلیکون تولید می‌شوند. این متریال مقاومت خوبی را دارا هستند از این رو شما می‌توانید مدت زمان طولانی بدون هیچ آسیبی از آنها استفاده کنید.

۲- مقاومت ساعت های برند اسکمی در برابر آب بسیار زیاد است و شما می‌توانید با خیال راحت برای خرید آنها اقدام کنید. تمامی ساعت‌های برند اسکمی با پیشرفته ترین تجهیزات تست می‌شوند و کیفیت محصولات به صورت صد در صد مورد بررسی قرار می‌گیرند.

۳- تنوع محصولات این برند بسیار بالاست و شما می‌توانید بر اساس نیاز و سلیقه خود بهترین آنها را خریداری کنید.

۴- موتور ساعت جز مهم ترین بخش‌های آن است که میزان دوام محصول را مشخص می‌کند. ساعت های برند اسکمی دارای موتور ژاپنی هستند که شما می‌توانید با خیال راحت آنها را خریداری کنید.

۵- متریال مرغوب به کار رفته در این محصولات نظیر شیشه معدنی ، استیل و چرم بر زیبایی و کیفیت محصولات می‌افزاید.

معرفی انواع ساعت اسکمی

بهترین ساعت اسکمی دیجیتال

برای اینکه بتوانید بهترین ساعت اسکمی را خریداری کنید ، بهتر است با انواع محصولات این برند آشنا شوید.

ساعت کوارتز مردانه با تاریخ

این مدل از ساعت مردانه در رنگ های متعددی عرضه می‌شود که شما می‌توانید بسته به سلیقه خود هر یک را انتخاب کنید. اعداد رومی به کار رفته در این ساعت به همراه عقربه‌های شمشیری آن زیبایی این محصول را چندین برابر می‌کند.
قاب به کار رفته در این ساعت از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که شما می‌توانید با اطمینان کامل از کیفیت محصول ، آن را خریداری کنید.

ساعت دیجیتال ورزشی

این نوع ساعت شباهت بسیار زیادی به ساعت های برند کاسیو دارد و می‌تواند تا عمق ۵۰ متری در آب از خود مقاومت نشان دهد. البته لازم است بدانید این مدل از ساعت دیجیتال برای شنا کردن طراحی نشده است و شما می‌توانید در هنگام ورزش کردن از سایر ویژگی‌های آن استفاده کنید. ازجمله ویژگی‌های این محصول می‌توان به کرنومتر ، زنگ هشدار مستقل ، تقویم روزانه ، قالب زمانی ۱۲ ساعته و ۲۴ساعته و… اشاره کرد.

ساعت های شنا برند اسکمی چه ویژگی‌هایی دارند؟

یکی از برترین محصولات برند اسکمی ، ساعت های شنا تولیدی آن می‌باشد که کیفیت بسیار خوبی دارند. همانطور که قبلا گفتیم این مدل ساعت ها با جدیدترین دستگاه‌ها مورد بررسی قرار گرفته و کیفیت آنها تضمین می‌شود. البته دقت داشته باشید ساعت‌های شنا علاوه بر ضد آب بودن ویژگی های دیگری نیز دارا هستند. برخی دیگر از این ویژگی شامل :

ساعت شنا مجهز به ضربه شمار

بهترین ساعت اسکمی زنانه

برخی از ساعت‌های شنا برند اسکمی دارای تکنولوژی ژیروسکوپی هستند. با کمک این تکنولوژی این مدل از ساعت هر بار که بازو را می‌بیند یک عدد را ثبت می‌کند. با کمک این تکنولوژی می‌توانید حرکات دست خود را در شنا به راحتی بشمارید. لازم است بدانید این ویژگی به صورت خودکار صورت می‌گیرد و نیازی نیست برای میزان شمارش کار دیگری را انجام دهید. این ویژگی به شناگران حرفه‌ای کمک زیادی می‌کند زیرا حرکات دست آنان به صورت تنظیم شده صورت می‌گیرد.

ساعت شنا مجهز به دورشمار

تمامی ساعت‌های شنا به محض رسیدن به لبه استخر یک شماره را برای شما به ثبت می‌رسانند. شمردن دورهای شنا در استخر کار ساده‌ای نیست و معمولا شناگر را گیج می‌کند. این ویژگی سبب می‌شود تا دیگر نیازی به شمارش با انگشتان خود نداشته باشید و به راحتی دورها را بشمارید.

ساعت شنا مجهز به سرعت سنج

اسکمی واچ

اگر به صورت حرفه‌ای شنا می‌کنید، این ویژگی برای شما بسیار کمک کننده خواهد بود. برای شناگران حرفه ای زمان اهمیت بسیار زیادی دارد از این رو با کمک این ساعت به راحتی می‌توان مدت زمان طی شده در مسیر را چک کرد. ساعت‌هایی با این ویژگی می‌تواند نگرانی‌های ورزشکار را کمتر کرده و تمرکز وی را روی ورزش بیشتر کنند.

ساعت شنا با تکنولوژی پیشرفته

برند اسکمی به تازگی ساعت‌هایی را وارد بازار کرده است که با ویژگی‌های منحصربه فردی تولید شده اند. برای مثال اگر می‌خواهید میزان پیشرفت خود را در حین کار بدانید ، می‌توانید ساعت‌های ردیاب این برند را خریداری کنید. دقت داشته باشید این ساعت می‌تواند به خوبی اطلاعات شنا را دانلود کرده و گزارش لحظه‌ای را در خود ذخیره کند.

از ویژگی‌های جذاب این مدل ساعت این است که می‌توانید با کمک آن حتی میزان کالری سوزانده شده را نیز به راحتی حساب کنید. این ویژگی برای آن دسته از افرادی که به دنبال لاغری و چربی سوزی هستند، بسیار عالی است. اسکمی جز برندهای معتبر چینی است که محصولات باکیفیت و متنوعی را ارائه می‌کند. 

هشدار خرید کفش تقلبیهشدار : مراقب ساعت اسکمی بی کیفیت و  تقلبی باشید ، زیرا از نظر ظاهری دقیقا مشابه اصلی هستند اما از نظر ساختاری بی کیفیت هستند. ممکن است حتی بعد از خرید هم متوجه این موضوع نشوید. برای جلوگیری از این مورد و برای اینکه خیالتان از این بابت راحت باشد ، بهتر است که از لیست زیر خرید کنید که گارانتی اصالت کالا دارد و در صورت عدم رضایت آن را مرجوع کنید.

اگر به برند های معتبر ساعت علاقه مند هستید ، پیشنهاد می شود مقاله بهترین ساعت لاکسمی را مطالعه فرمایید.

نشانی اینترنتی ساعت اسکمی :

https://skmei.com