رایانه

ساعت هوشمند با قیمت 200 هزار تومان + مقایسه و نظرات کاربران

اسپیکرهای قابل حمل که با استفاده از فناوری بلوتوث به گوشی شما متصل می‌شوند این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. در این مقاله به معرفی 10 اسپیکر بلوتوث برتر با قیمت‌های یکصد تا دویست هزار تومان می‌پردازیم.

اسپیکرهای بلوتوث همسفر خوبی برای دوستداران موسیقی محسوب می‌شوند. کاربرانی هستند که دوست دارند حتی در سفر نیز امکان پخش موسیقی باکیفیت و با حجم بالا را داشته باشند. اما همانند بسیاری دیگر از دستگاه‌ های دیجیتال امروزی، مشکلی که در انتخاب اسپیکر بلوتوث مناسب وجود دارد، تنوع بیش از اندازه گزینه‌های پیش رو است. به همین منظور در این مقاله به معرفی 10 اسپیکر بلوتوث برتر با قیمت‌های 100 تا 200 هزار تومان پرداخته‌ایم.

اسپیکر بلوتوث تسکو مدل TS 2364

TSCO TS 2364 Bluetooth Speaker

اسپیکر TS 2364 محصول شرکت تسکو در اولین نگاه با رنگ‌بندی، طراحی زیبا و جذاب خود توجه شما را جلب می‌کند. اما باید گفت وقتی کیفیت صدای فوق‌العاده را به جذابیت ظاهری آن اضافه کنیم، کمتر اسپیکری در این رده قیمتی توان رقابت با آن را خواهد داشت. TS 2364 از ابعادی برابر با 159x58x25 میلیمتری برخوردار است و تنها 237 گرم وزن دارد. بنابراین می‌توانید به راحتی آن را به عنوان یک همسفر سرگرم کننده با خود به دل طبیعت برده و به موسیقی‌های مورد علاقه خود با بالاترین کیفیت‌ها گوش بسپارید. اسپیکر TS 2364 علاوه بر امکان اتصال بلوتوث، از یک درگاه USB،جک 3.5 میلیمتری و همچنین شیار کارت حافظه برخوردار است. باتری این اسپیکر یکی دیگر از برتری‌های آن است که با ظرفیت 1200 میلی آمپری خود ساعت‌ها دوام خواهد آورد. برد مفید این دستگاه نیز 10 متر است.

اسپیکر بلوتوث تسکو مدل TS 2386

TSCO TS 2386 Bluetooth Speaker

اسپیکر TS 2386 یک محصول بسیار قدرتمند و شیک از شرکت تسکو است که این بار به باتری عالی 2200 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. طراحی این اسپیکر دایره‌ای بوده که جذابیت خاصی دارد و یک چراغ LED برروی بدنه آن قرار دارد که امکان استفاده به عنوان چراغ مطالعه را به کاربر می‌دهد. علاوه بر ظاهر شیک، این اسپیکر از نظر کیفیت و حجم صدا نیز عالی است. علاوه بر بلوتوث نسخه 4.2 شما می‌توانید از اتصال از طریق USB، جک 3.5 میلیمتری و کارت حافظه نیز اقدام به پخش موسیقی کنید. برد مفید این دستگاه 10 متر است و نیازی نیست در هنگام پخش موسیقی، گوشی یا تبلت خود را کنار اسپیکر بگذارید. البته اگر مایل به حمل اسپیکر در جیب خود هستید باید گفت ابعاد این اسپیکر اندکی بزرگ است. در غیر این صورت از خرید این اسپیکر پشیمان نخواهید شد.

اسپیکر بلوتوث تسکو مدل TS 2372

TSCO TS 2372 Bluetooth Speaker

یکی از کاربردی‌ترین لوازم جانبی برای علاقمندان به موسیقی، اسپیکرهای قابل حمل است. اسپیکر TS 2372 ساخت تسکو یکی از بی رقیب‌ترین اسپیکرها در رده قیمتی خود است و عملکردی عالی نسبت به اسپیکرهای دیگر دارد. امکانات اتصالی این اسپیکر شامل بلوتوث نسخه 4.1، درگاه USB، جک 3.5 میلیمتری و نیز شکاف کارت حافظه است. با انتخاب یکی از این موارد می‌توانید از دنیای موسیقی‌های مورد علاقه خود لذت ببرید. باتری این اسپیکر نیز از یک ماندگاری طولانی مدت برخوردار است و رضایت شما را جلب خواهد کرد. همچنین مجهز بودن این دستگاه به پاوربانک امکان شارژ انواع موبایل و دستگاه‌های دیجیتال شما را فراهم کرده است. پاسخگویی تماس‌ها نیز با استفاده از یک میکروفون داخلی تعبیه شده در اسپیکر ممکن شده است.

همچنین بخوانید:

  • بهترین هندزفری های ورزشی موجود در بازار را بشناسید

اسپیکر بلوتوث هویت مدل HV-SK628BT

Havit HV-SK628BT Bluetooth Speaker

گوش دادن به موسیقی یکی از رایج‌ترین راه‌ها برای کسب آرامش و رها شدن از دغدغه‌های زندگی در دوران حاضر است. اسپیکر HV-SK628BT محصول شرکتهویت به عنوان یک اسپیکر قابل حمل، یکی از بهترین‌ها در نوع خود محسوب می‌شود. یک باتری قدرتمند با ظرفیت 1200 میلی آمپر ساعت و ماندگاری 6 ساعت با این اسپیکر همراه شده است. شما با این دستگاه می‌توانید از طریق بلوتوث، جک 3.5 میلی متری و کارت حافظه (microSD و TF) موسیقی‌های مورد علاقه خود را با کیفیت عالی پخش کنید. همچنین با استفاده از میکروفون این اسپیکر می‌توانید پاسخگوی تماس‌های تلفنی نیز باشید.

اسپیکر بلوتوث هویت مدل HV-SK551BT

Havit HV-SK551BT Bluetooth Speaker

گوش دادن به موسیقی باکیفیت هنگامی‌ که در جمع دوستان و در حال سفر هستید بسیار لذت بخش است. این یکی از وظایفی است که اسپیکر بلوتوثی HV-SK551BT محصول شرکت هویت به خوبی از عهده آن بر می‌آید. این اسپیکر از طریق اتصال بیسیم بلوتوث، جک 3.5 میلیمتری و شکاف کارت حافظه TF قادر به پخش موسیقی است. امکان پاسخگویی به تماس‌های دریافتی نیز با برد 10 متر برای اسپیکر HV-SK551BT فراهم شده است. ویژگی دیگر این اسپیکر قدرتمند، برخورداری از باتری 2000 میلی آمپر ساعتی است که می‌توان 8 ساعت موسیقی با آن پخش کرد.

اسپیکر بلوتوث هویت مدل M6

Havit M6 Bluetooth Speaker

اسپیکر M6 محصول شرکت هویت پاسخگوی کسانی است که خواهان یک اسپیکر بلوتوثی قوی و همه کاره هستند. این دستگاه از طریق بلوتوث، NFC و کابل AUX قادر به برقراری ارتباط با دستگاه‌های شما و پخش موسیقی با کیفیت عالی است. M6 همچنین با استفاده از شکاف کارت حافظه TF که برروی بدنه آن تعبیه شده است، می‌تواند به صورت مستقل به پخش موسیقی بپردازد. قابلیت بسیار مفید ضدآب بودن از دیگر خصوصیات این اسپیکر است که آسودگی خاطر بیشتری برای شما در گردش و مسافرت به ارمغان می‌آورد. این اسپیکر ممتاز همچنین از یک باتری با ظرفیت 1500 میلی آمپر ساعت برخوردار است که قادر به پخش 6 ساعت موسیقی خواهد بود.

اسپیکر بلوتوث سیلیکون پاور مدل Excel

Silicon Power Excel Bluetooth Speaker

گوش دادن به آهنگ‌های محبوبمان در دل طبیعت آن هم با صدای بلند (و نه با هدفون و هدست) بسیار لذت بخش است. البته گاهی که در جمع دوستان هستیم پخش موسیقی با صدای بلند بیشتر ضرورت می‌یابد. شرکت سیلیکون پاور که نامی‌ بسیار آشنا و محبوب در زمینه دستگاه‌های ذخیره سازی اطلاعات بوده است، حالا در بازار اسپیکرهای قابل حمل نیز خودنمایی می‌کند. این اسپیکر با ابعاد و وزن مناسب خود می‌تواند در همه جا همراه شما باشد. اسپیکر بلوتوث اکسل مجهز به یک باتری با ظرفیت 1000 میلی آمپر ساعت بوده و برای اتصال گوشی خود به آن کافیست بلوتوث آن را روشن کنید و از موسیقی عالی استریو لذت ببرید. میکروفون داخلی برای پاسخگویی به تماس‌ها و کنفرانس تلفنی، درگاه مخصوص کابل AUX و چراغ LED هماهنگ با ریتم پخش موسیقی از دیگر خصوصیات این اسپیکر هستند.

اسپیکر بلوتوث هوکو مدل BS2

Hoco BS2 Desktop Bluetooth Speaker

اسپیکر BS2 محصول دیگری از برند معتبر هوکو (Hoco) است. هوکو یک برند مطرح در زمینه تولید لوازم جانبی از جمله انواع هدفون، اسپیکر، کابل و پاور بانک است. اسپیکر مذکور یکی دیگر از محصولات باکیفیت این شرکت است که با ظاهر زیبا و کیف مانند خودنمایی می‌کند. بدین‌ترتیب بدون دغدغه و خیلی راحت می‌توانید آن را مانند یک کیف دستی حمل کنید و در حالی که قدم می‌زنید، از موسیقی‌های زیبای خود لذت ببرید. با استفاده از قابلیت بلوتوث 2.1 آن می‌توانید به راحتی آن را به گوشی هوشمند یا دستگاه‌های دیگر خود متصل کنید. همچنین می‌توانید پاسخگوی تماس‌های تلفنی باشید. با استفاده از یک کابل AUX نیز می‌توانید با اسپیکر ارتباط برقرار کنید و موسیقی پخش کنید. درگاه کارت حافظه TF راه دیگری است که این اسپیکر برای پخش موسیقی پیش روی شما می‌گذارد. یک باتری 2000 میلی آمپر ساعتی نیز این اسپیکر دوست داشتنی را قادر به پخش 8 ساعت موسیقی کرده است.

اسپیکر بلوتوث تسکو مدل TS 2344N

TSCO TS 2344N Bluetooth Speaker

یکی از زیباترین هنرها، موسیقی است که شاید این روزها طرفدارانش بیش از هر زمان دیگری باشد. محبوبیت موسیقی آن را به بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی بیشتر ما تبدیل کرده است. اسپیکر‌های قابل حمل کمک می‌کنند در بیرون از منزل و در مسافرت از موسیقی باکیفیت لذت ببریم. TS 2344N محصول دیگری از شرکت تسکو بوده که بسیار زیباتر و راحت است. این اسپیکر با ابعاد 191x80x80 میلیمتری و وزن 370 گرمی‌ خود یک بلندگوی کوچک و سبک محسوب می‌شود. به لطف طراحی خاص این اسپیکر، حمل آن راحت است. امکان برقراری تماس تلفنی را هم به خصوصیات این اسپیکر اضافه کنید. باتری این دستگاه با ظرفیت 1200 میلی آمپر ساعت قادر است تا 7 ساعت شما را از موسیقی باکیفیت بهره مند سازد. از خصوصیات دیگر این دستگاه می‌توان به وضوح صدای 80 دسیبل، حداکثر برد مفید 10 متر و دامنه فرکانسی از 100 تا 18 هزار هرتز اشاره کرد. TS 2344N قادر است از طریق اتصال بلوتوث، شکاف کارت حافظه و کابل AUX موسیقی‌های مورد علاقه شما را پخش کند.

همچنین بخوانید:

  • بهترین هدست های واقعیت مجازی که در سال 2019 می‌ توانید تهیه کنید

اسپیکر بلوتوث هویت مدل HV-SK529BT

Havit HV-SK529BT Bluetooth Speaker

یکی از راه‌های بهبود وضعیت روحی و کسب نشاط و آرامش، شنیدن موسیقی است. اسپیکرهای قابل حمل همچون HV-SK529BT محصول شرکت هویت گزینه مناسبی برای بهره بردن از این فرصت و شنیدن موسیقی با کیفیت بالا هستند. وجود قابلیت اتصال بلوتوث و نیز برخورداری از باتری باعث چنین مزیتی در این اسپیکرها شده است. کمپانی هویت که کارنامه موفقی در زمینه اسپیکرهای قابل حمل دارد، در این جا نیز توانسته با درک نیاز کاربران، اسپیکر با کیفیتی از HV-SK529BT بسازد. این اسپیکر که خروجی صدای بسیار باکیفیتی دارد مجهز به یک باتری با ظرفیت 2000 میلی آمپر است. همانند عموم اسپیکرهای مشابه، علاوه بر امکان بلوتوث می‌توانید از جک 3.5 میلیمتری نیز برای اتصال دستگاه خود به اسپیکر و پخش موسیقی استفاده کنید یا از کارت حافظه بهره ببرید. همچنین به لطف یک میکروفون داخلی که در این محصول تعبیه شده است می‌توانید مکالمه تلفنی داشته باشید.