رایانه

بهترین مارک ساعت مردانه + مقایسه و نظرات کاربران

یکی از برندهای بسیار قدیمی که در زمینه تولید ساعت مچی فعالیت داشته‌ است، برندسیکو است. این برند در عرصه‌ های دیگری غیر از تولید ساعت مچی نیز فعالیت دارد و اما عمده شهرت آن مربوط به تولیدات ساعت است. برند سیکو در سال‌های اخیر توانسته است موفقیت‌های زیادی را کسب کند که بیشتر آن نیز به واسطه همکاری افراد مشهور به دست آمده است. درادامه این مطلب بیشتر درباره بهترین ساعت مردانه سیکو صحبت می‌کنیم. تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

تاریخچه برند سیکو

برند سیکو برای اولین بار فعالیت خود را در سال ۱۸۸۱ و با افتتاح مغازه تعمیر ساعت توسط کینتارهاتوری آغاز کرد. این برند از آغاز فعالیت خود همواره خلاقیت را در سرلوحه کار خود قرار داده و حتی پس از سال‌ها فعالیت نیز این رویه را از یاد‌ نبرده‌ است. بعدها در سال۱۹۸۲ این برند توانست کارخانه سیکوشا را تاسیس کند و اولین ساعت دیواری خود را تولید کرد.

در این دهه ساعت دیواری سیکو توانست طرفداران زیادی را پیدا کند و از این رو تصمیم گرفت تجارت خود را در این حوزه گسترش دهد. موفقیت ساعت دیواری سیکو سبب شد تا بعدها ساعت جیبی را نیز وارد بازار کند. تولیدات سیکو در همین حوزه سبب شد تا زمینه‌ای برای تولید بهترین ساعت مردانه سیکو فراهم شود.

به صورت کلی اولین بار در سال ۱۹۲۴ این برند توانست ساعت مچی خاص خود را وارد بازار کند. پس از این برند سیکو پیشرفت‌های زیادی در زمینه تولید ساعت مچی داشت که در ادامه به اختصار آنها را بیان می‌کنیم.

۱۹۶۴: در این سال برند سیکو توانست اولین ساعت‌های تولید شده برای غواصان را وارد بازار کند. از ویژگی‌های مهم این ساعت مقاومت آن در برابر آب تا عمق ۱۵۰ متر می‌باشد.

۱۹۶۹: در این سال برند سیکو اولین ساعت مچی کوارتز با نام آسترون را عرضه کرد. این ساعت رقیب بزرگی برای ساعت‌های سوئیسی بود.

۱۹۸۲: برندسیکو در این سال توانست اولین ساعت تلویزیون جهان را عرضه کرد. با کمک این ساعت می‌توانستید در هرجای دنیا بدون محدودیت زمانی ، تلویزیون تماشا کنید. این نوع ساعت مجهز به رادیو می‌باشد که ویژگی‌های دیگری نظیر زنگ هشدار را نیز دارا می‌باشد.

۱۹۹۹: دراین سال برند سیکو توانست تکنولوژی اسپیرینگ درایو را به مشتریان خود معرفی کند.

۲۰۱۷: در این سال برند سیکو تصمیم گرفت برای جلب توجه مشتریان گرند سیکو را به عنوان برندی لوکس معرفی کند.

تابه اینجا متوجه شدید که برند سیکو، منفعل نیست و سعی داشته‌است همواره بهترین محصولات خود را وارد بازار کند.

ساعت سیکو کجا تولید می‌شود؟

موتور به کار رفته در این ساعت‌ها در کشورهای مختلفی نظیر ژاپن ،چین ، سنگاپور و مالزی تولید می‌شوند. بهترین ساعت‌های این برند با عنوان گرند سیکو در کشور ژاپن تولید می‌شوند. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری را درباره محصولات این برند کسب کنید، می‌توانید به سایت آن سری بزنید. سایت برند سیکو علاوه بر نمایش محصولات ، مهارت سازندگان را نیز برای مشتریان به نمایش می‌گذارد.

البته لازم است بدانید در بعضی از منابع آمده است، که برخی از محصولات این برند در خارج از ژاپن تولید می‌شوند. با این حال اگر تحت نظر مقامات رسمی این کشور باشد، باز هم ساخت کشور ژاپن محسوب می‌شود.

بهترین ساعت مردانه سیکو از چه تکنولوژی برخوردار است؟پ

اسپیرنگ درایو

این تکنولوژی دارای یکسری ویژگی‌های اساسی است که  شامل موارد زیر می باشد :

  • شارژطولانی: این ویژگی کمک می‌کند تا ساعت انتخابی شما مدت زمان بیشتری شارژ را در خود نگهداری کند. در ساخت ساعت‌های این برند از آلیاژی استفاده شده‌ است که مقاومت بسیاری را در برابر گرما دارد. اسپیرنگ درایو می‌تواند به مدت سه روز این انرژی را در خود ذخیره‌ سازی کند.
  • کوک شدن سریع: مکانیزم کوک ساعت‌های مکانیکی اجزای بسیار زیادی دارد که سیکو در سال ۱۹۵۹ توانست یکی از بخش‌های اصلی آن را تولید کند. استفاده از این ساعت می‌تواند کارایی مکانیزم کوک را بالاتر ببرد و انتقال انرژی را بهینه‌سازی کند.
  • حرکت نرم و آسان: اسپیرنگ درایو یکی از ساعت‌هایی است که به طرز عجیبی جریان مداوم و طبیعی زمان را نشان می‌دهد.
  • دقت بالا: تنظیم کننده به کار رفته در این نوع ساعت به خوبی می‌تواند انرژی‌های موجود را با هم کنترل کند. دقت این ساعت حدود یک ثانیه در هرروز می‌باشد.

جی پی اس سولار ساعت سیکو

یکی از مهم‌ترین هدف تولیدکنندگان ساعت در تمامی جهان ، بالابردن دقت آن بوده و خواهد بود. البته پیشرفت‌های واقعی در این زمینه در تمامی برندها صورت نمی‌گیرد. سیکو جز برندهایی است که توانست با تولید ساعت سیکو جی پی اس سولار پیشرفت‌های خوبی در این زمینه داشته باشد. این ویژگی کمک می‌کند ساعت با موقعیت زمانی شما تنظیم شود.

دقت‌ داشته‌ باشید که جی‌ پی‌ اس ساعت‌های خورشیدی فقط در مناطق شناخته شده روی زمین ، ساعت را تنظیم می کند نه هر نقطه دنیا. در مقابل این ساعت نمونه‌های مکانیکی قرار دارند که تنها در بخش‌های کوچکی از کره زمین کار می‌کنند. اما می‌توانید با خرید این ساعت‌ها بدون داشتن موقعیت مکانی دقیقا زمان محلی خود را مشخص کنید.

شما نیازی نیست برای استفاد از این ویژگی تنظیماتی را روی ساعت خود انجام دهید، جی‌پی‌اس سولار خود به‌ خود تنظیم می‍ شود. یعنی هر زمان که ساعت شما در مقابل نورخورشید قرار بگیرد، به صورت خودکار سیگنال‍های جی‌پی‌اس را دریافت کرده و فعال می‌شود.

کینتیگ

اولین نمونه این ساعت برای اولین بار در سال ۱۹۸۶ و ابتدا با نام آزمایشی AGM  وارد بازارشد. عملکرد این ساعت به صورتی است که حرکت را به انرژی الکتریکی تبدیل کرده و درنهایت آن را در یک باتری ذخیره‌سازی می‌کند. با خرید این ساعت خیلی نیاز به استفاده از باتری پیدا نخواهید کرد.

دیا شوک

این ویژگی در ساعت‌های سیکو سبب می‌شود تا هنگام افتادن ساعت کمترین شوک به قطعات داخلی آن واردشود. این نوع ساعت‌ها نوعی محور به نام محورچرخش دارند که در مقابل سایر قطعات ساعت اندازه بسیارکوچکی دارد. به صورتی که ضخامت آن تا حدود یک تارموی انسان می‌رسد و از ساعت در برابر ضربه محافظت می کند.

اگر به مارک های معتبر ساعت مردانه علاقه دارید پیشنهاد می شود که مقاله بهترین ساعت کاسیو را مطالعه فرمایید.

وبسایت رسمی سیکو :

https://seikousa.com/collections/mens

هشدار : مراقب ساعت سیکو بی کیفیت و  تقلبی باشید ، زیرا از نظر ظاهری دقیقا مشابه اصلی هستند اما از نظر ساختاری بی کیفیت هستند. ممکن است حتی بعد از خرید هم متوجه این موضوع نشوید. برای جلوگیری از این مورد و برای اینکه خیالتان از این بابت راحت باشد ، بهتر است که از لیست زیر خرید کنید که گارانتی اصالت کالا دارد و در صورت عدم رضایت آن را مرجوع کنید.


ساعت‌های روی دستمان تنها زمان را نشان نمی‌دهند. آن‌ها نمادی از طبقۀ اجتماعی و طرز فکر ما هستند و همین موضوع آن‌ها را به یک عنصر مهم در استایل افراد تبدیل می‌کند. آن‌ها صاحب تاریخچه و هویت هستند و این هویت را به فردی که از آن‌ها استفاده می‌کند نیز منتقل می‌کنند. در این مطلب شما را با  ۱۳ مدل ساعت مچی مردانه لاکچری آشنا می‌کنیم که هر یک شخصیت و سبک و سیاق خود را دارند. بنابراین، برای اینکه ساعت مردانه شیک مورد نظرتان را پیدا کنید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

بیشتر بخوانید: ساعت مچی عقربه ای بهتر است یا دیجیتال؟

 

ساعت مچی مردانه لاکچری

ساعت‌‌ها می‌توانند از چند صد هزار تومان تا ده‌ها و صدها میلیون تومان قیمت داشته باشند. آن‌ها بخش مهمی از نماد زندگی مرفه و استایل شیک و منحصر به فرد هستند. این موضوع تا به آنجا اهمیت دارد که هر فرد ثروتمندی باید روی مچ دستش ساعتی هم‌تراز با موقعیتش داشته باشد. اما

ویژگی یک ساعت مچی مردانه لاکچری چیست و چطور باید مدل ساعت مردانه لوکس محبوبتان را انتخاب کنید؟

زمانی که از ساعت مچی لوکس حرف می‌زنیم، مفاهیمی مانند کلاس و سلیقه را در نظر داریم. اجازه بدهید مثالی بیاوریم: چرا برای یک ساعت رولکس مردانه تا این حد در نظر افراد لوکس به حساب می‌آید و ارزش دارد؟ قدمت شرکت سازنده و تکنیک‌ ساخت بوده که آن‌ها را از دیگر انواع ساعت متمایز کرده تا ساعت‌سازی در نهایت به یک هنر مینیاتوری ظریف ارتقا پیدا کند. اما اجازه بدهید نگاهی به لوکس‌ترین ساعت‌های مچی در جهان بیاندازیم.

۱-فیلیپ پاتک، سازنده گرانترین ساعت‌ های مچی دنیا!

ساعت مچی مردانه لاکچری فیلیپ پاتک

این شرکت که اولین سازنده ساعت مچی در جهان به حساب می‌آید، گرانترین انواع این نوع ساعت را نیز تولید می‌کند. یکی از بحث‌برانگیزترین مدل‌های ساعت فیلیپ پاتک، با طراحی هنری گریو، جیمز وارد پکوارد و دیگران، در سال ۱۹۹۹ به قیمت ۱۱ میلیون دلار فروخته شد!

گفته می‌شود که تحقیق و تولید این ساعت ۸ سال زمان برده است. افراد مشهوری همچون برد پیت، لئوناردو دیکاپریو، اریک کلپتون و ملکه ویکتوریا از این برند ساعت مچی استفاده کرده‌اند.

ساعت مچی مردانه

۲-واشرون کنستانتین از قدیمی‌ترین برندهای ساعت لوکس

قدیمی ترین برند ساعت مردانه

یکی از قدیمی‌ترین و لوکس‌ترین برندهای ساعت مچی در جهان واشرون کنستانتین است که از سال ۱۷۵۵ میلادی به ساخت ساعت می‌پردازد و یکی از سه شرکت سازنده ساعت مچی مردانه لاکچری به حساب می‌آید. یکی از مثال‌های خود در این زمینه هم اثر خلاقانۀ آن‌ها در زمینه ساعت های مچی مکانیکی است که به مناسبت ۲۶۰ سال تاسیس این شرکت در شکل ساعت جیبی ساخته شده و بنا به تخمین مجلۀ معروف فوربز ۸ میلیون دلار ارزش دارد!

۳-اودمارس پیگوت، از گرانترین ساعت مچی های مردانه لاکچری

گرانترین ساعت مچی مردانه

این شرکت نیز از مراکز قدیمی تولید ساعت به حساب می‌آید و از سال ۱۸۷۵ مشغول به فعالیت است و قطع یقین جزء ده برند برتر تولیدکننده ساعت در جهان بوده و هست. کالکشن”AP Royal Oak” معروف‌ترین ساعت‌های این برند را در خود جای داده است که به عنوان ساعت‌های ضدآب به‌ویژه در نظر مشهورترین قواصان تاریخ جذاب بوده‌اند.

۴-ساعت رولکس مردانه، نماد زندگی لوکس

اگر تنها یک برند ساعت باشد که همه بشناسند، آن برند رولکس است. نام برند رولکس با لاکچری و خاص بودن گره خورده تا این ساعت روی دست شما چیزی بسیار بیشتر از یک ساعت مچی مردانه باشد. رولکس برای شما پرستیژ و قدرت به همراه می‌آورد و به همین دلیل، ساعت رولکس مردانه همان چیزی است که یک مرد قدرتمند باید همراه خود داشته باشد!

گفتنی است که محبوب‌ترین مدل ساعت مردانه رولکس، ساب مارینر گزارش شده.

۵-ساعت مچی مردانه لاکچری کارتیر، یک اثر هنری!

شکی نیست که کارتیر، یک برند فراموش‌نشدنی و غیر قابل انکار در عرصۀ محصولات لوکس به شمار می‌آید. برند فرانسوی کارتیر که به جواهرات و ساعت‌های لوکسش معروف است، در سال ۱۸۴۷ میلادی تاسیس شده و ۱۷۴ سال قدمت دارد. ساعت کارتیر تانک MC، ساعتی با فرم مربعی است که اولین‌بار در سال ۱۹۱۹ میلادی به بازار ارائه شد و هنوز یکی از محبوب‌ترین محصولات این شرکت به حساب می‌آید.

۶-راجر دوبیس، برند لاکچری برای عاشقان ساعت مچی!

برند فوق لوکس راجر دوبیس کار خود را در سال ۱۹۹۵ آغاز کرده است و به طراحی خاص انواع ساعت مچی مردانه فوق لاکچری اش معروف است. یکی از جذاب‌ترین ساعت‌های راجر دوبیس، ساعت مچی مدل Ref. No. DBEX0818 است که به تعداد محدود تولید و با رز گلد و بند چرمی ارائه می‌شود. قیمت این ساعت ۲۸۷ هزار و پانصد یورو است.

۷-ساعت هابلوت، برند سوییسی با طراحی‌های هنرمندانه

جذابیت‌ ساعت‌های سوییسی تمامی ندارد و نمی‌توانید از کنارشان بگذرید؛ چه قدیمی‌ترین و چه جدیدترینشان… برند هابلوت در سال ۱۹۸۰ میلادی توسط یک ساعت‌ساز ایتالیایی تاسیس شد و امروزه به ساعت‌های لوکس اسپرتش معروف است. گفتنی است که سری بیگ بنگ ساعت‌های هابلوت به‌عنوان ساعت مچی مردانه لاکچری، جذابیت ویژه‌ای برای آقایان دارد.

۸-ساعت مردانه سیتیزن، لاکچری همراه با وقار یک سامورایی

برند ژاپنی سیتیزن قدمتی بیش از یک سده دارد و در لغت به معنای «شهروند» است. از این برند می‌توان ساعت‌های لوکس و زیبایی تهیه کرد که هرکدام مثل یک سامورایی دقیق و منحصربه‌فرد هستند. انواع ساعت مچی مردانه لاکچری سیتیزن، با داشتن امکاناتی مانند داشتن GPS، باتری کوارتزی و موتور خاص ساخت این شرکت یک گزینۀ ایده‌آل روی مچ شماست.

خرید دستبند مردانه

۹-ساعت مردانه لاکچری رومانسون، از کره تا سوییس

رومانسون، یکی دیگر از برندهای مشهور در زمینه تولید ساعت است که در کشور کره پایه‌گذاری شده است اما نام خود را وام‌دار شهر رومنسون سوییس است. این برند علاوه بر ساعت، تولیدات دیگری از جمله انواع زیورآلات نیز دارد. ساعت رومانسون سه موتوره یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های این برند بوده و هست.

۱۰-ساعت رادو مردانه، ساعت مچی منحصربه‌فرد

رادو که در سال ۱۹۱۷ در سوییس توسط سه برادر تاسیس شده، به ساعت‌های لوکس چندین میلیونی‌اش معروف بوده و هست. این برند ساعت‌های لوکس زیادی در فهرست تولیدات خود دارد و دست شما برای انتخاب یک ساعت گران‌قیمت و خاص کاملا باز است.

۱۱-برند گرند سیکو، فرزند برند محبوب سیکو در ساعت مچی مردانه

گرند سیکو، برندی است زیرمجموعۀ شرکت سیکو که در نیمه‌های قرن بیستم با هدف تولید محصولات لوکس کار خود را آغاز کرد و با یک وقفۀ بیش از ۱۵ ساله، تاکنون مشغول به فعالیت است. گران‌ترین ساعت این برند که یکی از کمیاب‌ترین انواع ساعت هم به‌حساب می‌آید، گرند سیکو SBG207 از مجموعۀ مسترپیس یا «شاهکار» است که در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه‌شده و ۱۸۵ هزار دلار قیمت دارد!

۱۲-برند امگا، ساعتی لوکس فراتر از کرۀ خاکی!

شرکت سوییسی امگا که در سال ۱۸۴۸ توسط لوییس برنت تاسیس شده، چیزی فراتر از ساعت مچی لاکچری تولید می‌کند. این را هم داستان‌های مختلفی اثبات کرده که به این برند باز می‌گردد؛ از حضور امگا در مسابقات المپیک سال ۱۹۳۲ در لس‌آنجلس به‌عنوان برند زمان‌سنج اصلی مسابقه‌ها گرفته تا اینکه دومین مردی که پا روی ماه گذاشت در آن لحظه ساعت مچی امگا به دست داشت… داستان‌های این برند تمامی ندارد و حتی به سیاست‌ هم کشیده و می‌گویند میخائیل گورباچف، آخرین رهبر شوروی سابق بیشتر مواقع یک ساعت امگای طلایی مدل Constellation Manhattan به دست داشته.

۱۳-ساعت کاسیو مردانه، انتخابی برای دوستداران تکنولوژی

ساعت مچی مردانه لاکچری کاسیو سری G-SHOCK بیش از هر برند دیگری شما را شوکه می‌کند. این سری از ساعت‌های کاسیو که در ردۀ ساعت‌های ورزشی و روزمره دسته‌بندی می‌شود، با انرژی خورشیدی کار می‌کند و از نوع ساعت‌های دیجیتالی به‌حساب می‌آید. ساعت سری کاسیو ادیفاس نیز یکی دیگر از انواع ساعت برند کاسیو محسوب می‌شود که مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

در این مطلب، به انواع ساعت مچی مردانه لاکچری پرداختیم که برخی از آن‌ها حقیقتا جزو شاهکارهای هنری هستند و چندین سال زمان صرف ساخت آن‌ها می‌شود. برای دوستداران ساعت‌های مچی، این تنها یک وسیله برای مشخص کردن زمان نیست؛ بلکه هنری است که اعتلا پیدا کرده تا کلاس و شخصیت شما را هم نشان بدهد. شما در این مورد چه فکر می‌کنید؟ کدام مدل به شخصیت شما نزدیک‌تر است؟ برایمان بنویسید.

 

prestigetime.com

luxurylondon.co.uk


هر مرد با هر سلیقه ای که باشد دوست دارد با لباس های بیرون خود ساعت مچی بپوشد. ساعت مچی مردانه بخش جدایی ناپذیری از تیپ هر آقایی می باشد. شما می‌توانید یک ساعت با قیمت بسیار ارزان و بی کیفیت داشته باشید و یا اینکه یک ساعت اصل بخرید و یک عمر از داشتنش و کیفیت بالای آن لذت ببرید. در این مقاله به بررسی ویژگی های یک ساعت مچی مردانه اصل می پردازیم و در انتها لیستی از پر فروش ترین ساعت های امسال را خدمتتان معرفی می کنیم.

اگر نمی‌دانید که کدام برند مناسب شما است ، پیشنهاد می شود مقاله معروف ترین مارک ساعت  مطالعه کنید.

بر اساس مد روز ساعت ها را می توان به چند دسته تقسیم کرد از جمله :

  • ساعت روزمره
  •  لوکس
  • فشن
  • رسمی (البته ساعت های لوکس نیز در دسته ساعت های رسمی قرار میگیرد اما به خاطر قیمت های گران آن برای مراسم خیلی خاص مورد استفاده قرار می گیرد).

ویژگی ساعت مچی مردانه اصل

ساعت مچی مردانه اصل و شیک

جنس بدنه : جنس بدنه می تواند از فلز ، چرم یا پلاستیک باشد از هر موادی که در ساخت آن استفاده می شود مهم این است که کیفیت بالایی داشته باشد.

موتور ساعت : موتور ساعت همان قلب ساعت می باشد که انواع مختلفی از جمله مکانیکی ، کوارتز ، توربیلون دارد و برخی دیگر با نور خورشید کار می کنند هرچه تعداد اجزا و پیچیدگی ساخت ساعت بیشتر باشد ، به تبع قیمت آن نیز بالا می رود.

منبع تغذیه : همانطور که در مورد قبل اشاره شد موتور ساعت و ویژگی های آن متفاوت است ، به طور معمول ساعت با یک باتری مناسب تا یک سال و بیشتر کار می کنند ، برخی مدل ها به وسیله حرکت دست شارژ می شوند (یکی از معایب این ساعت ها این است که اگر بیشتر از یک ماه راه بر روی دست بسته نشود ممکن است زمان ببرد تا دوباره شارژ شود) ، دسته سوم نیز ساعت هایی هستند که که با نور خورشید حتی در روزهای ابری شارژ می شوند.

جنس شیشه : این مورد هم در قیمت موثر است ، برای ساخت یک ساعت از شیشه معمولی تا شیشه هایی از جنس کریستال یاقوت کبود استفاده می شود ، که بسیار گران می باشد. برای یک ساعت اصل ، شیشه از جنس مینرال (معدنی) مناسب است که در برابر ضربه ، خط و خش مقاوم باشد.

قابلیت های اضافی : تاریخ شمار ، کرنومتر یا کرنوگراف ، عقربه های شب تاب بسیار مناسب است که یک ساعت داشته باشد. حتی اگر تمامی این موارد در یک ساعت مچی مردانه اصل موجود نبود حداقل یک تاریخ شمار نیز داشته باشد.

ضد آب بودن : ضد آب بودن تا عمق ۱۰ متر کمترین انتظاری است که از یک ساعت مارک اصلی می توان داشت.

ظاهر شیک و جذاب : اگر یک ساعت مچی مردانه برای مراسم خاص و رسمی می خواهید که با کت و شلوار شما ست شود پیشنهاد می شود که از ساعت های با قاب گرد ، در رنگهای سفید (برای بند فلزی) ، قهوه ای و مشکی (برای بند چرم) استفاده کنید و برای این گونه تیپ ها از رنگ قرمز یا دیگر رنگ ها استفاده نکنید. همچنین ساعت های با رنگ رزگلد (سفید و طلایی) و طلایی مناسب هستند.

بهترین برندهای ساعت مردانه که در بازار موجود است

ساعت مچی مردانه اصل و با کیفیت

تعداد برند های با کیفیت در بازار زیاد است که ما در اینجا به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم :

  1. سیکو
  2. کاسیو
  3. تیسوت
  4. رادو
  5. رومانسون
  6. سیتی زن
  7. اوماکس
  8. فسیل
  9. پلیس

هشدار خرید کفش تقلبی  در لیست زیر می توانید انواع ساعت مردانه را مشاهده فرمایید.