رایانه

بهترین برند ساعت مردانه + مقایسه و نظرات کاربران

یکی از برندهای بسیار قدیمی که در زمینه تولید ساعت مچی فعالیت داشته‌ است، برندسیکو است. این برند در عرصه‌ های دیگری غیر از تولید ساعت مچی نیز فعالیت دارد و اما عمده شهرت آن مربوط به تولیدات ساعت است. برند سیکو در سال‌های اخیر توانسته است موفقیت‌های زیادی را کسب کند که بیشتر آن نیز به واسطه همکاری افراد مشهور به دست آمده است. درادامه این مطلب بیشتر درباره بهترین ساعت مردانه سیکو صحبت می‌کنیم. تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

تاریخچه برند سیکو

برند سیکو برای اولین بار فعالیت خود را در سال ۱۸۸۱ و با افتتاح مغازه تعمیر ساعت توسط کینتارهاتوری آغاز کرد. این برند از آغاز فعالیت خود همواره خلاقیت را در سرلوحه کار خود قرار داده و حتی پس از سال‌ها فعالیت نیز این رویه را از یاد‌ نبرده‌ است. بعدها در سال۱۹۸۲ این برند توانست کارخانه سیکوشا را تاسیس کند و اولین ساعت دیواری خود را تولید کرد.

در این دهه ساعت دیواری سیکو توانست طرفداران زیادی را پیدا کند و از این رو تصمیم گرفت تجارت خود را در این حوزه گسترش دهد. موفقیت ساعت دیواری سیکو سبب شد تا بعدها ساعت جیبی را نیز وارد بازار کند. تولیدات سیکو در همین حوزه سبب شد تا زمینه‌ای برای تولید بهترین ساعت مردانه سیکو فراهم شود.

به صورت کلی اولین بار در سال ۱۹۲۴ این برند توانست ساعت مچی خاص خود را وارد بازار کند. پس از این برند سیکو پیشرفت‌های زیادی در زمینه تولید ساعت مچی داشت که در ادامه به اختصار آنها را بیان می‌کنیم.

۱۹۶۴: در این سال برند سیکو توانست اولین ساعت‌های تولید شده برای غواصان را وارد بازار کند. از ویژگی‌های مهم این ساعت مقاومت آن در برابر آب تا عمق ۱۵۰ متر می‌باشد.

۱۹۶۹: در این سال برند سیکو اولین ساعت مچی کوارتز با نام آسترون را عرضه کرد. این ساعت رقیب بزرگی برای ساعت‌های سوئیسی بود.

۱۹۸۲: برندسیکو در این سال توانست اولین ساعت تلویزیون جهان را عرضه کرد. با کمک این ساعت می‌توانستید در هرجای دنیا بدون محدودیت زمانی ، تلویزیون تماشا کنید. این نوع ساعت مجهز به رادیو می‌باشد که ویژگی‌های دیگری نظیر زنگ هشدار را نیز دارا می‌باشد.

۱۹۹۹: دراین سال برند سیکو توانست تکنولوژی اسپیرینگ درایو را به مشتریان خود معرفی کند.

۲۰۱۷: در این سال برند سیکو تصمیم گرفت برای جلب توجه مشتریان گرند سیکو را به عنوان برندی لوکس معرفی کند.

تابه اینجا متوجه شدید که برند سیکو، منفعل نیست و سعی داشته‌است همواره بهترین محصولات خود را وارد بازار کند.

ساعت سیکو کجا تولید می‌شود؟

موتور به کار رفته در این ساعت‌ها در کشورهای مختلفی نظیر ژاپن ،چین ، سنگاپور و مالزی تولید می‌شوند. بهترین ساعت‌های این برند با عنوان گرند سیکو در کشور ژاپن تولید می‌شوند. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری را درباره محصولات این برند کسب کنید، می‌توانید به سایت آن سری بزنید. سایت برند سیکو علاوه بر نمایش محصولات ، مهارت سازندگان را نیز برای مشتریان به نمایش می‌گذارد.

البته لازم است بدانید در بعضی از منابع آمده است، که برخی از محصولات این برند در خارج از ژاپن تولید می‌شوند. با این حال اگر تحت نظر مقامات رسمی این کشور باشد، باز هم ساخت کشور ژاپن محسوب می‌شود.

بهترین ساعت مردانه سیکو از چه تکنولوژی برخوردار است؟پ

اسپیرنگ درایو

این تکنولوژی دارای یکسری ویژگی‌های اساسی است که  شامل موارد زیر می باشد :

  • شارژطولانی: این ویژگی کمک می‌کند تا ساعت انتخابی شما مدت زمان بیشتری شارژ را در خود نگهداری کند. در ساخت ساعت‌های این برند از آلیاژی استفاده شده‌ است که مقاومت بسیاری را در برابر گرما دارد. اسپیرنگ درایو می‌تواند به مدت سه روز این انرژی را در خود ذخیره‌ سازی کند.
  • کوک شدن سریع: مکانیزم کوک ساعت‌های مکانیکی اجزای بسیار زیادی دارد که سیکو در سال ۱۹۵۹ توانست یکی از بخش‌های اصلی آن را تولید کند. استفاده از این ساعت می‌تواند کارایی مکانیزم کوک را بالاتر ببرد و انتقال انرژی را بهینه‌سازی کند.
  • حرکت نرم و آسان: اسپیرنگ درایو یکی از ساعت‌هایی است که به طرز عجیبی جریان مداوم و طبیعی زمان را نشان می‌دهد.
  • دقت بالا: تنظیم کننده به کار رفته در این نوع ساعت به خوبی می‌تواند انرژی‌های موجود را با هم کنترل کند. دقت این ساعت حدود یک ثانیه در هرروز می‌باشد.

جی پی اس سولار ساعت سیکو

یکی از مهم‌ترین هدف تولیدکنندگان ساعت در تمامی جهان ، بالابردن دقت آن بوده و خواهد بود. البته پیشرفت‌های واقعی در این زمینه در تمامی برندها صورت نمی‌گیرد. سیکو جز برندهایی است که توانست با تولید ساعت سیکو جی پی اس سولار پیشرفت‌های خوبی در این زمینه داشته باشد. این ویژگی کمک می‌کند ساعت با موقعیت زمانی شما تنظیم شود.

دقت‌ داشته‌ باشید که جی‌ پی‌ اس ساعت‌های خورشیدی فقط در مناطق شناخته شده روی زمین ، ساعت را تنظیم می کند نه هر نقطه دنیا. در مقابل این ساعت نمونه‌های مکانیکی قرار دارند که تنها در بخش‌های کوچکی از کره زمین کار می‌کنند. اما می‌توانید با خرید این ساعت‌ها بدون داشتن موقعیت مکانی دقیقا زمان محلی خود را مشخص کنید.

شما نیازی نیست برای استفاد از این ویژگی تنظیماتی را روی ساعت خود انجام دهید، جی‌پی‌اس سولار خود به‌ خود تنظیم می‍ شود. یعنی هر زمان که ساعت شما در مقابل نورخورشید قرار بگیرد، به صورت خودکار سیگنال‍های جی‌پی‌اس را دریافت کرده و فعال می‌شود.

کینتیگ

اولین نمونه این ساعت برای اولین بار در سال ۱۹۸۶ و ابتدا با نام آزمایشی AGM  وارد بازارشد. عملکرد این ساعت به صورتی است که حرکت را به انرژی الکتریکی تبدیل کرده و درنهایت آن را در یک باتری ذخیره‌سازی می‌کند. با خرید این ساعت خیلی نیاز به استفاده از باتری پیدا نخواهید کرد.

دیا شوک

این ویژگی در ساعت‌های سیکو سبب می‌شود تا هنگام افتادن ساعت کمترین شوک به قطعات داخلی آن واردشود. این نوع ساعت‌ها نوعی محور به نام محورچرخش دارند که در مقابل سایر قطعات ساعت اندازه بسیارکوچکی دارد. به صورتی که ضخامت آن تا حدود یک تارموی انسان می‌رسد و از ساعت در برابر ضربه محافظت می کند.

اگر به مارک های معتبر ساعت مردانه علاقه دارید پیشنهاد می شود که مقاله بهترین ساعت کاسیو را مطالعه فرمایید.

وبسایت رسمی سیکو :

MEN'S

هشدار : مراقب ساعت سیکو بی کیفیت و  تقلبی باشید ، زیرا از نظر ظاهری دقیقا مشابه اصلی هستند اما از نظر ساختاری بی کیفیت هستند. ممکن است حتی بعد از خرید هم متوجه این موضوع نشوید. برای جلوگیری از این مورد و برای اینکه خیالتان از این بابت راحت باشد ، بهتر است که از لیست زیر خرید کنید که گارانتی اصالت کالا دارد و در صورت عدم رضایت آن را مرجوع کنید.