رایانه

بهترین ساعت هوشمند جی تب + مقایسه و نظرات کاربران

خرید بهترین ساعت هوشمند بازار ایران در سال 98

لطفا هر ساعت هوشمندی که خوشتان آمد را نخرید!

ظاهر ساعت ابتدایی ترین معیار در انتخاب می باشد.از نظر من ساعت هوشمندی ارزش خرید دارد که ویژگی های کیفیت ساخت بالا، مقاومت بالا در برابر ضربه، سخت افزار قدرتمند و در انتها زیبایی منحصر بفرد را دارا باشد. البته میزان اهمیت و اولویت این معیارها با توجه به بودجه خرید متغیر هستند.

خواندن این مطلب تنها 13 دقیقه زمان می خواهد اما در مقابل زمانی که صرف خواندن می کنید، بهترین ساعت هوشمند را متناسب با پولتان بدون آزمون و خطا انتخاب خواهید کرد. اگر قصد خرید ساعت یا مچ بند هوشمند را دارید حتما این مقاله را تا انتها بخوانید.

بهترین ساعت های هوشمند بازار ایران در سال 98

ساعت های هوشمند نسل جدید ساعت های مچی هستند که با گوشی های موبایل ادغام شده و با نام ساعت هوشمند معرفی شده اند. طبق نظر کارشناسان در سال 2025 تعداد افرادی که از ساعت های هوشمند استفاده می کنند بیشتر از مصرف کنندگان گوشی همراه خواهند بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه درباره تاریخچه ساعت هوشمند می توانید به ویکی پدیا مراجعه کنید. اما بحث من در این مطلب تنها و تنها معرفی ساعت هوشمند ارزشمند در قیمت های مختلف است تا تمام کاربران این مقاله بتوانند لذت داشتن ساعت هوشمند با ارزش خرید بالا نسبت به پولشان را تجربه کنند.

ساعت هایی که در این مقاله بررسی شده اند اغلب با مدل های بالاتر و گرانتر بازار مقایسه می شود.(این یعنی ارزش خرید بالا)

با ما همراه باشید با تحلیل نقاط قوت و ضعف 10 ساعت هوشمند برتر بازار ایران در سال 98.


1. ساعت هوشمند وی سریز مدل A1 (زیر 100 هزار تومان)

ساعت هوشمند وی سریز مدل A1

ساعت هوشمند وی سریز A1 ساعتی است که نیازتان را علاوه بر داشتن یک ساعت هوشمند از داشتن یک گوشی هوشمند هم برطرف می کند. این ساعت هوشمند با قیمت مناسبی که دارد در حد یک ساعت هوشمند حرفه ای ظاهر شده است که قابلیت پشتیبانی از سیم کارت و کارت حافظه تا 32 گیگابایت را دارد. اگر قصد خرید یک ساعت هوشمند با کیفیت را دارید اما نمی خواهید هزینه زیادی کنید حتما این ساعت را در نظر داشته باشید. به جرأت می توان گفت که در این رنج قیمت بی رقیب است و توانایی رقابت با مدل های بالاتر را هم دارد.

https://www.aparat.com/v/9PdWT

نقاط قوت : پشتیبانی از کارت حافظه و سیم کارت ، وزن کم ، پشتیبانی از فارسی ، بند سیلیکونی ، دوربین

نقاط ضعف : نداشتن GPS ، نداشتن حافظه داخلی ، تاچ نسبتا ضعیف

مشخصات بیشتر و خرید


2. ساعت هوشمند جی تب مدل W101 (از 100 تا 250 هزار تومان)

ساعت هوشمند وی سریز مدل A1

شرکت جی تب یکی از بهترین های حوزه ساخت ساعت های هوشمند می باشد. محصولات این شرکت ارزان و در عین حال بسیار با کیفیت می باشند. بسیاری از افراد این ساعت را با ساعت هوشمند وی سریز مدل A1 که در گزینه قبل آن را تحلیل کردیم مقایسه می کنند. اما تفاوت اصلی این ساعت داشتن حافظه 32 مگابایتی در کنار بی عیب و نقص بودن آن نسبت به ساعت هوشمند وی سریز A1 است. باتری قوی و بدنه مستحکم از ویژگی های اصلی این ساعت می باشد.

https://www.aparat.com/v/tWDgx

نقاط قوت : پشتیبانی از کارت حافظه و سیم کارت ، آلارم ضد سرقت ، ارزش خرید بالا نسبت به قیمت ، بند سیلیکونی ، دوربین ، جنس بدنه آلومینیومی

نقاط ضعف : نداشتن GPS

مشخصات بیشتر و خرید


3. مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 4 Global (از 250 تا 500 هزار تومان)

ساعت هوشمند وی سریز مدل A1

شرکت شیائومی در سال 2019 با رونمایی از مچ بند Mi Band 4 Global کاربرانش را شگفت زده کرد. نقطه قوت این مچ بند صفحه نمایش AMOLED رنگی ، ضد ضربه و تمام لمسی می باشد. شیائومی در این نسخه با افزایش تقریبا 40 درصدی اندازه صفحه نمایش نسبت به مدل قبلی آن را به 0.95 اینچ رساند.

علاوه بر خصوصیات ظاهری منحصر به فرد ، این مچبند از حسگرهای 6 محوره بهره می برد که قادر به تشخیص ضربان قلب(بسیار دقیق) ، عدم تحرک ، میزان کالری سوزانده شده و … می باشد. چندین حالت ورزشی در این مچبند تعبیه شده است که شما را در انجام انواع فعالیت های ورزشی همراهی می کند.

از دیگر ویژگی های این مچبند می توان به قابلیت اتصال به گوشی همراه با برنامه Mi Fit اشاره کرد. با داشتن این دستبند شما قادر خواهید بود تا نمودارهای مربوط به فعالیت های روزانه مانند خواب یا ورزش را مشاهده نمایید. ودر جهت بهبود سبک زندگی خود و اطرافیانتان قدم بردارید.

https://www.aparat.com/v/jSmZD

نقاط قوت : صفحه نمایش AMOLED ، مقاوم در برابر گردوغبار ، نگهداری شارژ تا 20 روز ، بند سیلیکونی

نقاط ضعف : نداشتن GPS

مشخصات بیشتر و خرید


4. ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Bip گلوبال (از 500هزار تا 1 میلیون تومان)

ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Bip گلوبال

شیائومی در این مدل با کارکردن بیشتر روی ماندگاری شارژ و همچنین روشنایی صفحه نمایش نسبت به نسخه های قبلی Amazfit Bip را راهی بازار کرد. این ساعت هوشمند از یک باتری 190 میلی آمپری استفاده می کند که با یک بار شارژ در صورت روشن بودن GPS تا 22 ساعت در حالت آماده به کار دوام می آورد. این مدل تنها 32 گرم وزن دارد و در عین سبک بودن می تواند تنها با یک بار شارژ تا 4 ماه (GPS خاموش) روشن بماند.

ویژگی دیگر این ساعت هوشمند مقاوت و استحکام فوق العاده آن می باشد که علاوه بر گردوغبار قادر به مقاومت در آب تا عمق 1.5 متری می باشد.

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Bip هم مانند مچ بند شیائومی که در بخش قبل گفته شد از حسگرهایی برای نظارت بر خواب و اندازه گیری ضربان قلب بهره می برد که می توانید نمودار کامل فعالیت های روزانه تان را در این ساعت هوشمند مشاهده نمایید.

https://www.aparat.com/v/qA8zN

نقاط قوت : GPS ، باتری قوی(نگهداری شارژ تا 45 روز) ، جنس بدنه پلی کربنات ، بند سیلیکونی ، مقاوم در برابر آب و گردوغبار ، ارزش خرید بالا نسبت به قیمت

نقاط ضعف : عدم پشتیبانی از سیم کارت

مشخصات بیشتر و خرید


5. مچ بند هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Fit (از 1 تا 1.5 میلیون تومان)

مچ بند هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Fit

مچ بند هوشمند Galaxy Fit محصول سال 2019 است که مدتی پیش توسط شرکت سامسونگ رونمایی شد. این مچبند از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد به طوری که طبق گفته شرکت سامسونگ می توان با آن برای مدت زیادی تا عمق 50 متری شنا کرد. همچنین این مچبند ، جدیدترین امکانات و حسگر ها مانند حسگر ضربان قلب ، شتاب سنج و ژیروسکوب را در خود جای داده است.

از ویژگی های دیگر این مچبند زیبا و منحصر به فرد می توان به نمایشگر AMOLED و بند سلیکونی که باعث نشستن ساعت روی دست شده اشاره کرد.

با توجه به این که این مچبند برای فعالیت های ورزشی ساخته شده است اما علاوه بر تیپ های اسپرت با لباس های اداری ورسمی هم ست می شود.

https://www.aparat.com/v/gsfF0

نقاط قوت : صفحه نمایش AMOLED ، پردازنده قوی ، بند سیلیکونی ، مقاوم در برابر آب و گردوغبار ، ارزش خرید بالا نسبت به قیمت ، حافظه داخلی + رم 2 گیگابایت ، NFC ، شارژر بی سیم

نقاط ضعف : نداشتن GPS

مشخصات بیشتر و خرید


6. ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch Active (از 1.5 تا 2 میلیون تومان)

مچ بند هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Fit

شرکت سامسونگ این ساعت هوشمند را با شعار “زیبایی در سادگی و درعین حال قدرتمند” معرف کرد. به طوری که در این مدت کوتاه طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان پیدا کرده است.

ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch Active از قابلیت هایی همچون هشدار ضربان قلب ، مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متری ، حافظه داخلی 4 گیگابایتی و حسگرهای شتاب‌سنج ، فشارسنج ، ژیروسکوپ ، حسگر ضربان قلب ، حسگر نور بهره می برد. همچنین میزان استرس شما را در هر لحظه با دقت بسیار بالا نشان می دهد.

اما نقطه عطف این ساعت صفحه نمایش OLED تمام لمسی با عمق رنگ 16 میلیون می باشد که حس فوق العاده ای را به صاحبش منتقل می کند.

ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch Active با بهره گیری از یک باتری 230 میلی آمپر قابلیت نگهداری شارژ تا 45 ساعت را دارد.

ویژگی ای که این ساعت را از ساعت های معرفی شده تا به اینجا متمایز می کند قابلیت شارژبه صورت بی سیم می باشد. با این امکان شارژ ساعت هوشمند شما در یک چشم به هم زدن پر می شود.

نقاط قوت : GPS ، بدنه آلومینیوم ، حافظه داخلی 4 گیگابایتی ، بند سیلیکونی ، wifi ، ضدآب تا عمق 50 متر

نقاط ضعف : عدم پشتیبانی از سیم کارت

مشخصات بیشتر و خرید


7. ساعت هوشمند هوآوی مدل GT Active 2019 (از 2 تا 2.5 میلیون تومان)

ساعت هوشمند هوآوی مدل GT – FTN B19

ساعت هوشمند مدل GT Active 2019 به دلیل کیفیت و زیبایی منحصر به فرد بعد از رونمایی خیلی زود جزء یکی از پرفروش ترین ساعت های هوشمند جهان شد. این ساعت با جنس بدنه فلز و سرامیک و همچنین مقاوت تا عمق 5 متری آب جزء ساعت های هوشمند مقاوم به شمار می رود. به همین دلیل بسیاری از ورزشکاران حرفه ای از این مدل ساعت هوشمند برای فعالیت های ورزشی استفاده می نمایند.

این ساعت هوشمند از یک صفحه نمایش 1.39 اینچی از نوع AMOLED بهره می برد که دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد.

اما ویژگی متمایز کننده این ساعت هوشمند باتری 420 ملی آمپری آن است که توانایی نگهداری شارژ تا دو هفته را دارد.

نقاط قوت : GPS پیشرفته ، جنس بدنه سرامیک ، صفحه نمایش AMOLED ، نگهداری شارژ بالا (دو هفته) ، بند سیلیکونی ، تکنولوژی نمایش ضربان قلب ، ضدآب تا عمق 5 متر

نقاط ضعف : عدم پشتیبانی از سیم کارت

مشخصات بیشتر و خرید


8. ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch SM-R810 (از 2.5 تا 3 میلیون)

ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch SM-R810

ساعت هوشمند Galaxy Watch SM-R810 در سال 2018 توسط شرکت سامسونگ به همراه note 9 معرفی شد و تا به امروز مدلی به زیبایی و کارآمدی این ساعت هوشمند نیامده است. این ساعت به دلیل نوع کارایی ورزشی و روزمره می تواند در تمام ساعات شبانه روز همراهتان باشد. بند های این ساعت به راحتی تعویض میشود و با هر بار عوض کردن بندهای ساعت می توانید از داشتن یک ساعت جدید که حس جدیدی را منتقل می کند لذت ببرید.

اما تنها ویژگی این ساعت هوشمند زیبایی آن نیست بلکه در زمینه کیفیت صفحه نمایش و سخت افزار حرف های زیادی برای گفتن دارد و همیشه با بهترین ها مورد مقایسه قرار میگیرد.

این ساعت هوشمند به یک صفحه نمایش 1.2 اینچی از نوع super AMOLED مجهز است. معمولا این نوع از صفحه های نمایش به علت گران بودن در ساعت های هوشمند به کار نمی رود که این نشان از کیفیت بالای ساخت این ساعت دارد.

سامسونگ مجموعه ای از حسگرها را برای اندازه گیری علائم حیاتی و همچنین المان هایی از زندگی روزمره در این ساعت هوشمند قرار داده است. شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و شمارش ضربان قلب از جمله حسگرهای به کار رفته در این ساعت می باشند.با داشتن Galaxy Watch SM-R810 زندگی راحت تری را تجربه خواهید کرد. چون صبح شما را از خواب بیدار می کند ، کار های روزانه تان را تا 10 ساعت نمایش میدهد، در هنگام ورزش اطلاعات دقیقی همچون تعداد ضربان قلب ، میزان کالری سوخته شده و … را نشان می دهد.

همچنین این ساعت ضدآب می باشد و با آن می توانید حداکثر تا عمق 5 متر شنا کنید.

باتری این ساعت توانایی نگهداری شارژ تا 120 ساعت در بهترین حالت و 9 ساعت در پر مصرف ترین حالت را داراست.

https://www.aparat.com/v/0Kq2M

نقاط قوت : GPS ، جنس بدنه فلز ، صفحه نمایش super AMOLED ، پردازنده بسیار قوی ، wifi ، NFC ، شارژر بی سیم

نقاط ضعف : عدم پشتیبانی از سیم کارت

مشخصات بیشتر و خرید


9. ساعت هوشمند اپل واچ سری 3 مدل 42mm Silver Aluminum Case with black Sport Band (از 3 تا 4 میلیون)

ساعت هوشمند اپل واچ سری 3 مدل 42mm Silver Aluminum Case with White Sport Band

در بین ساعت های هوشمند گران قیمت قطعا اپل واچ حرف اول را می زند. این مدل از از اپل واچ بسیار زیبا و خوش دست می باشد به طوری که تنها با یک بار دیدن آن عاشقش می شوید.

ساعت هوشمند اپل واچ سری 3 مدل 42mm Silver Aluminum Case with black Sport Band از سیستم سخت افزاری بسیار قوی ای همچون پردازنده S2 Dual Core ، صفحه نمایش OLED Retina با کیفیت فوق العاده و حافظه داخلی 8 گیگابایت بهره می برد.

قطعا کامل ترین پکیج سنسور و حسگرها را تنها در این مدل خواهید یافت. شتاب سنج ، ژیروسکوپ ، سنجش نور محیط ، قطب نما ، گام شمار و شمارش ضربان قلب حسگرهای به کار رفته در این ساعت هوشمند آلومینیومی اپل می باشند.

باتری به کار رفته در این ساعت از نوع 334 میلی آمپر لیتیوم یونی است.

https://www.aparat.com/v/sD1O8

نقاط قوت : GPS ، جنس بدنه آلومینیوم ، صفحه نمایش OLED retina ، پردازنده بسیار قوی ، wifi ، شارژر بی سیم ، حافظه داخلی 8 گیگابایتی ، ضدآب تا عمق 50 متر

نقاط ضعف : عدم پشتیبانی از سیم کارت

مشخصات بیشتر و خرید


10. ساعت هوشمند گارمین مدل FENIX5X 010-01733-01 (بالای 4 میلیون)

اعت هوشمند گارمین مدل FENIX5X 010-01733-01

گارمین به عنوان گران ترین برند ساعت هوشمند شناخته شده است. که گران بودن محصولات این شرکت با توجه به مواد اولیه و سخت افزارهایی که در ساعت های هوشمند به کار می برد اصلا دور از انتظار نیست.

ساعت هوشمند FENIX5X 010-01733-01 جزء پرفروش ترین ساعت های گارمین می باشد. جنس بدنه آن استیل زد زنگ است . این مدل از ساعت هوشمند برای افراد ماجراجو که در شرایط سخت مانند جنگل قرار می گیرند ساخته شده است به همین دلیل مقاوت و استحکام فوق العده ای دارد و بدون هیچ نقصی ساخته شده است.

این ساعت هوشمند دارای قابلیت های منحصر به فردی همچون مسیر یاب ، موقعیت یاب ، تکنولوژی سنجش ضربان قلب ، شخصی سازی با Watch Face ، دریافت اپلیکیشن از Connect IQ ، قطب نمای سه محوره همراه با ژریسکوپ ، ارتفاع سنج بارومتریک ، انتقال نقشه توپوگرافی ، حالت های مختلف ورزشی ، دماسنج و …

این ساعت هوشمند خارق العاده توانایی مقاومت در برابر آب تا عمق 100 متری را دارا می باشد.

ساعت هوشمند گارمین مدل FENIX5X علاوه بر قابلیت هایی ماجراجویانه شامل ویژگی های زیادی برای ورزشکاران می باشد. این ساعت از چند حالت ورزشی بهره می برد که می تواند به تمام ورزشکاران (مبتدی تا حرفه ای) متناسب با نوع ورزش کمک نماید.

اگر شما هم فردی ماجراجو هستید با داشتن این ساعت بدون نگران بودن از راه برگشت به هر جایی که دلتان می خواهد بروید.

https://www.aparat.com/v/iP13K

نقاط قوت : GPS ، جنس بدنه فلز ، پردازنده بسیار قوی ، wifi ، شارژر بی سیم ، حافظه داخلی 16 گیگابایتی ، ضدآب تا عمق 100 متر

نقاط ضعف : غیر لمسی

قابلیت های ویژه : دارای نقشه‌های توپوگرافی و دوچرخه‌سواری و بیش از 40000 زمین گلف (مخصوص کشورهای اروپایی) ، پیگیری فعالیت‌های ورزشی در حالت UltraTrac (ذخیره‌ی باتری) تا 35 ساعت ، تعیین اهداف تمرینی ، هشدار عدم فعالیت بدنی ، تعداد قدم‌ها¡ کالری¡ مسافت ¡ سرعت ، قابلیت ذخیره‌ی موقعیت 1000 نقطه، 50 مسیر یا اطلاعات 10000 نقطه و 100 فعالیت ورزشی کامل

حسگرها : شتاب سنج ، ژیروسکوپ ، سنجش نور محیط ، قطب نما ، گام شمار ، شمارش ضربان قلب ، فشارسنج ، ارتفاع‌سنج

مشخصات بیشتر و خرید


سخن پایانی

در این مقاله سعی شد بهترین ساعت های هوشمند بازار در 10 رنج قیمت معرفی شود. این ساعت های هوشمند جزء پرفروش ترین ساعت های هوشمند در سال 98 بوده اند و از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. گاها بعضی از ساعت های هوشمند کیفیت ساخت پایینی دارند و بعد از مدتی استفاده بلااستفاده می شوند. ساعت های هوشمند ذکر شده از متریال مستحکم مانند فلز ، آلومینیوم و سرامیک ساخته شده اند که نشان دهنده مقاومت بالای آنها می باشد. برای خرید یا مشاهده مشخصات دقیق هر کدام می توانید روی گزینه “خرید از دیجی کالا” کلیک نمایید.

همه ساعت های ذکر شده در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا موجود می باشند. که برای خرید هرکدام می توانید اقدام کنید.

این مقاله با هدف کمک به افرادی که قصد خرید ساعت هوشمند را دارند نوشته شده است. اگر تجربه خرید یکی از ساعت های هوشمند بالا را دارید نظر خود را کامنت کنید.

ممنون که تا انتهای مقاله با من همراه بودی امیدوارم تونسته باشم ذره ای در خرید ساعت هوشمند به تو دوست عزیزم کمک کرده باشم.
تنها هدف من و رفقام در تاپ کالا هدیه یک تجربه خرید عالی به کاربران می باشد.