رایانه

بهترین گوشی تا 12 میلیون + مقایسه و نظرات کاربران

هوآوی بدون شک طی سال های گذشته یکی از موفق‌ترین شرکت‌ها در تولید گوشی‌های هوشمند میان‌رده بوده است. از سری‌های اقتصادی Y گرفته تا سری نوا (nova) که مخصوص جوانان و با تاکید بر نوآوری (برگرفته از کلمه Innovation) همگی از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار بوده‌اند. هوآوی همواره در طراحی و تولید این سری از گوشی‌های هوشمند بر اصولی مانند کیفیت ساخت بالا، صفحه نمایش باکیفیت، دوربین‌های کارآمد، سخت افزار بهینه و باتری‌های بادوام پایبند بوده است. در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی مختصر پنج مدل از گوشی‌های هوآوی بین بازه قیمتی 2 تا 12 میلیون تومان که در حال حاضر در بازارهای داخلی موجود هستند بپردازیم. این پنج گوشی به ترتیب قیمت از زیاد به کم عبارتند از:

 

هوآوی نوا 9

این مدل در حال حاضر جدیدترین محصول عرضه شده توسط هوآوی در بازارهای داخلی کشور به شمار می‌رود. گوشی هوشمند نوا 9 از طراحی بسیار جذابی بهره برده و رنگ‌بندی بسیاری خاصی هم در قسمت قاب پشت گوشی دارد. همانطور که هوآوی همیشه تاکید داشته، سری نوا مناسب جوانان طراحی شده و به همین دلیل هم طراحی ظاهری در آن نقش مهمی را ایفا می‌کند. این محصول از صفحه نمایش 6.57 اینچی خمیده اولد با نرخ به روز رسانی 120 هرتز بهره می‌برد و تصاویر را بسیار روان و باکیفیت پخش می‌کند. از این رو می‌توان نوا 9 را یک گزینه عالی برای تماشای فیلم، بازی کردن یا حتی وبگردی دانست. از طرفی این گوشی به یک دوربین چهارگانه مجهز شده و دوربین اصلی آن کیفیت 50 مگاپیکسلی دارد. اما نکته قابل توجه سنسور RYYB آن است که امکان تابش تا 40% نور بیشتر به لنز را داشته و از این رو نوا9 تصاویر بسیار روشن و جذابی را ثبت می‌کند. از دیگر مشخصات نوا 9 می‌توان به تراشه اسنپدراگون 778G، رم 8 گیگابایتی، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، باتری 4300 میلی‌آمپرساعتی، شارژر فوق سریع 66 واتی در بسته محصول و سازگاری با اکوسیستم سوپردیوایس هوآوی اشاره کرد.

نوا 9 در زمان انتشار این مطلب حدودا 11 میلیون و 600 هزار تومان قیمت دارد.

 

هوآوی نوا 8i

گوشی نوا 8i را می‌توان مدل اقتصادی سری نوا هوآوی نام برد. این محصول به برخی از جدیدترین قابلیت‌های سری نوا مجهز است اما تگ قیمتی مقرون به صرفه‌ای دارد. این محصول از صفحه نمایش 6.67 اینچی با فناوی IPS با حاشیه بسیار کم بهره می‌برد. به ترتیبی که نسبت صفحه نمایش به بدنه نوا 8i برابر با 94.7 درصد است که چنین نسبتی تنها در گوشی‌های رده بالا و پرچمدار به چشم می‌خورد. این محصول هم از طراحی جذابی بهره می‌برد و قاب پشتی آن در سه رنگ سورمه‌ای، مشکی و نقره‌ای بسیار خاص و جذاب موجود است. چیدمان دوربین چهارگانه در یک ماژول دایره‌ای شکل هم کمک شایانی به جذابتر شدن ظاهر این محصول کرده است. دوربین اصلی نوا 8i کیفیت 64 مگاپیکسلی دارد و توانایی عکاسی فوق‌عریض را هم به واسطه دوربین 8 مگاپیکسلی اولتراواید آن خواهید داشت. از دیگر مشخصات این مدل می‌توان به تراشه اسنپدراگون 662، رم 8 گیگابایتی؛ باتری 4300 میلی‌آمپرساعتی و از همه مهمتر شارژر 66 واتی داخل جعبه محصول اشاره کرد.

نوا 8i در زمان انتشار این مطلب حدودا 7 میلیون و 390 هزار تومان قیمت دارد.

 

هوآوی Y9a

گوشی Y9a مدل رده بالا در بین سری Y هوآوی محسوب می‌شود و ویژگی‌ها و قابلیت‌های عالی‌اش باعث شده به یک گوشی بسیار مقرون به صرفه تبدیل شود. این محصول از یک صفحه نمایش 6.63 اینچی IPS با کیفیت FHD+ بهره می‌برد که حاشیه‌های بسیار باریکی هم دارد. اما نکته جذاب Y9a این است که شما روی صفحه نمایش هیچ حفره‌ای برای دوربین سلفی نمی‌بینید و کاملا با یک صفحه نمایش کامل و یکدست روبرو هستید. دوربین سلفی Y9a یک نمونه به اصطلاح پاپ‌آپ است که در هنگام فعال کردن عکاسی سلفی از قسمت بالای بدنه گوشی خارج شده و عکس‌هایی با کیفیت 16 مگاپیکسلی به ثبت می‌رساند. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به رنگ‌های جذاب بدنه، تراشه MediaTek Helio G80، رم 8 گیگابایتی، دوربین چهارگانه با لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، باتری 4200 میلی‌آمپرساعتی و شارژر سوپرشارژ 40 واتی اشاره کرد.

گوشی Y9a در زمان انتشار این مطلب حدودا 6 میلیون و 350 هزار تومان قیمت دارد.

 

هوآوی Y60

گوشی Y60 در حال حاضر توسط هوآوی محصولی بین سری Y و سری نوا شناخته می‌شود، تا جایی که در وب‌سایت رسمی هوآوی مدل این محصول nova Y60 عنوان شده است. این مدل از طراحی ساده با رنگ بدنه سبز بسیار خاصی بهره می‌برد که ظاهری جذاب به آن بخشیده است. البته در حال حاضر رنگ مشکی این مدل هم در بازار موجود است. این مدل از صفحه نمایش 6.6 اینچی با قابلیت نمایش 16.7 میلیون رنگ بهره می‌برد. دوربین گوشی هم از سه ماژول تشکیل شده و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی دارد. گوشی Y60 به واسطه پردازنده MediaTek MT6765 و رم 4 مگابایتی توان کافی برای اجرای اپ‌های معمول روزمره را دارد. وجود یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی در این مدل، آن را برای استفاده طولانی مدت کاملا آماده کرده و از این رو Y60 یک محصول ایدئال برای افرادی‌ست که قصد دارند تمام روز از گوشی استفاده کنند.

گوشی Y60 در زمان انتشار این مطلب حدودا 4 میلیون و 250 هزار تومان قیمت دارد.

 

هوآوی Y5p

گوشی Y5p یک محصول سبک و خوش‌دست است که تنها 144 گرم وزن دارد. صفحه نمایش 5.45 اینچی از نوع IPS با کیفیت HD+ به شما کمک می‌کند در شرایط نوری مختلف بتوانید با این گوشی کار کنید. این محصول با طراحی بدنه ساده در سه رنگ سبز و سورمه‌ای و مشکی در بازارهای داخلی موجود است. پردازنده 8 هسته‌ای در کنار 2 گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 گیگابایتی آن هم برای نصب و اجرای نرم‌افزارهای سبک روزمره مناسب هستند. دوربین پشتی Y5p کیفیت 8 مگاپیکسلی دارد و دوربین سلفی هم یک نمونه 5 مگاپیکسلی است. از ویژگی‌های جذاب Y5p می‌توان به امکان باز کردن قفل گوشی از طریق تشخیص چهره اشاره کرد. همچنین این محصول باتری 3020 میلی‌آمپرساعتی، قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا ظرفیت 512 گیگابایت و جک 3.5 میلی‌متری هدفون دارد.

گوشی Y5p در زمان انتشار این مطلب حدودا 2 میلیون و 300 هزار تومان قیمت دارد.

لازم به ذکر است که تمامی این گوشی‌ها و دیگر محصولات هوآوی از گارانتی رسمی هوآوی ایران بهره می‌برند.

برای خرید گوشی‌های معرفی شده می‌توانید به این لینک مراجعه فرمایید.

 

 


خیلی از افراد به دنبال خرید گوشی‌های هوشمند با قابلیت یک پرچم‌دار هستند. امروزه گوشی‌های 12 میلیونی ازجمله گوشی‌های بسیار خوب و قوی هستند. در این رده قیمتی شما می‌توانید از موبایل‌های هوشمند استفاده کنید که هم سرعت، کیفیت ساخت عالی، طراحی بی‌نظیر، قابلیت‌های بسیار زیاد، راحتی کار و تجربه کاربری آسان و بسیاری موارد دیگر را دریافت کنید.

راهنمای خرید گوشی در بازه قیمتی 12 میلیون

دوربین گوشی

اگر فکر می‌کنید در این رده قیمتی شما با انواع کیفیت بسیار بالا و قابلیت‌های جذاب برای لنز دوربین گوشی برخوردار هستید، باید بگوییم که اشتباه نکرده‌اید. کیفیت دوربین تمام این گوشی‌ها بسیار بالا هست و هیچ‌گونه نگرانی بابت فیلم و عکس حتی در نور کم هم نخواهید داشت.

در قسمت ویژگی‌های هر موبایل می‌توانید متوجه شوید که هر گوشی هوشمند در این رده قیمتی چه ویژگی‌هایی را در مورد دوربین‌های عقب و دوربین سلفی خواهد داشت. همچنین گرفتن عکس سلفی با این دوربین‌ها بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

می‌توانید بعد از گرفتن عکس، کیفیتان را به دوستان خود نشان دهید تا آنها از رزولوشن عالی دوربین گوشی شما تعجب کنند. اکثر برندهایی که در این رده قیمتی 12 میلیون در بازار ایران گوشی هوشمند عرضه کرده اند،برندهای بسیار قوی هستند.

برندهایی مانند شیائومی و سامسونگ و هواوی ، که کیفیت دوربین آنها به مراتب بسیار بهتر از به برندهای دیگر خواهد بود. پس اگر به فکر انتخاب یک گوشی هستید، که بتواند عکس‌ها و فیلم‌های باکیفیتی را بگیرد، ما پیشنهاد می‌کنیم حتماً از این لیست کمک بگیرید.

قدرت پردازش گوشی

اگر بخواهیم در مورد قدرت پردازش و سرعت بالای گوشی‌های 12 میلیونی صحبت کنیم، باید بگوییم که سرعت آنها حداقل 2 برابر گوشی‌های 8 میلیونی خواهد بود. گوشی‌هایی که در زمان خودشان به عنوان یک میان رده با خصوصیات یک پرچم‌دار ظاهر شدند.

این گوشی‌های برای کسانی که فعالیت‌های زیادی را بر روی گوشی انجام می‌دهند و یا عاشق بازی‌های موبایلی هستند، یک گزینه بسیار عالی خواهد بود. سرعت بالا و اجرا کردن برنامه‌های مختلف در گوشی، بدون اینکه خللی در اجرای آنها به وجود آید از مهم‌ترین مزیت‌های این مدل گوشی‌های هوشمند در این رده قیمتی هست.

باتری گوشی در این رده قیمتی

مسلماً وقتی در مورد قدرت پردازش بالا و اجرای برنامه‌های مختلف و حتی بازی‌های موبایلی صحبت می‌کنیم، نیاز به یک باتری قدرتمند هم خواهیم داشت. در قسمت ویژگی‌های هر گوشی شما می‌توانید به بررسی قدرت باتری و میزان میلی‌آمپر آنها دقت کنید.

نوشته های مشابه

  • لباس های هوشمند چیست؟

  • تشخیص کارت گرافیک کامپیوتر

    تشخیص مدل کارت گرافیک کامپیوتر: چه کارت گرافیکی دارم؟

خوشبختانه برندهایی که در این لیست به آنها اشاره می‌کنیم، توانایی بسیار بالایی در هماهنگ کردن تکنولوژی سخت‌افزار موبایل با میزان عملکرد باتری آنها دارند. البته اگر شما قصد داشته به باشید که چند برنامه و یا بازی سنگین را در حالت اجرا نگه داشته باشید مطمئناً بعد از مدتی پشت گوشی کمی گرم خواهد شد. این موضوع شاید برای شما جالب نباشد.

اما در هر صورت هیچ‌کسی به شما پیشنهاد نمی‌دهد که حتی با خرید گوشی 15 میلیونی و حتی بیشتر نیز، چند بازی و برنامه سنگین را همزمان اجرا نکنید و حتی در صورت نیاز به اجرای همزمان ، سعی کنید که هرچه سریع‌تر تعداد آنها را به حداقل برسانید. زیرا در بلندمدت ممکن هست در سرعت و پردازش آن کمی تأثیر بگذارد.

کارت حافظه گوشی

با توجه قابلیت بسیار بالای این گوشی‌های نیاز به رم بالا برای پردازش برنامه‌ها و سرعت اجرای آنها خواهد بود. در این سری قیمتی، شما هیچ‌گونه مشکلی نخواهید داشت. زیر اکثر این گوشی‌ها، دارای مقدار رم 8 هستند. این مقدار حتی در رده قیمتی بالاتر هم کافی خواهد بود. شما در اینجا با گوشی‌هایی مواجه هستید که در حد یک پرچم‌دار اصیل ظاهر شده‌اند.

قابلیت کارت حافظه با توجه به ظرفیت 256 و 128 اکثر این گوشی‌ها یک مزیت بسیار خوب خواهد بود. پس اگر قصد دارید که عکس‌ها و فیلم‌ها باکیفیت خود را در گوشی ذخیره کنید گزینه‌های خوبی در اختیار خواهد داشت. حتی می‌توانید فیلم‌های باکبفیت (با حجم بالا) بسیار بالا را با کمک رزولوشن بسیار عالی این گوشی‌ها، به‌راحتی مشاهده کنید.

صفحه نمایش گوشی

مهم‌ترین قسمتی که برای کاربران بسیار جذاب هست، صفحه‌نمایش گوشی هست. جایی که خیلی از افراد فقط با دیدن صفحه‌نمایش زیبا و باکیفیت با روزلوشن و پیکس بالا، گوشی موردنظر خود را انتخاب می‌کنند. در این رده قیمتی شما شاهد یک صفحه‌نمایش تمام عرض خواهید بود. تمامی برندها در این رده قیمتی، رقابت بسیار نزدیکی در ارائه صفحه‌نمایش تمام عرض دارند. پس در مورد صفحه‌نمایش کار سختی نخواهید داشت.

مهم‌ترین موضوع بر می‌گردد به اندازه پیکسل صفحه‌نمایش، که باید در خرید آن بسیار دقت کنید. گرچه استفاده از مقدار پیکسل به‌تنهایی به‌عنوان معیاری برای اندازه‌گیری کیفیت صفحه‌نمایش نیست. اما یک معیار بسیار مهم برای تشخیص کیفیت بالای صفحه‌نمایش خواهد بود.

در بخش زیر ما برای شما لیست 8 مدل گوشی از برندهای سامسونگ، شیائومی و هواوی را معرفی کرده‌ایم. پیشنهاد ما به شما خرید همین مدل‌ها هست.

همچنین در قسمت‌های مختلفی از لیست، سایت‌هایی را معرفی کرده‌ایم که می‌توانید به‌راحتی و به صورت کاملاً مطمئن، خرید خودتان را انجام دهید.

پیشنهاد ویژه:

بهترین گوشی زیر 10 میلیون

بهترین گوشی شیائومی تا 8 میلیون

بهترین گوشی زیر 15 میلیون

1- گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S9 Plus دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت

مشخصات

  • تضمین اصالت کالا
  • حافظه داخلی: 64 گیگابایت
  • بازه‌ی اندازه صفحه نمایش: 6.0 اینچ و بزرگتر
  • شبکه های ارتباطی: 2G، 3G، 4G
  • دارای چهار سنسور دوربین | دوربین‌هایی با رزولوشن 64، 8، 12 و 5 مگاپیکسل

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S9 Plus دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت

توضیحات

امکانات

  • اندازه 6.7 اینچ
  • رزولوشن 2400 × 1080 پیکسل
  • تراکم پیکسلی 394 پیکسل بر اینچ
  • دوربین سلفی – سنسور از نوع عریض (Wide)، با رزولوشن 32 مگاپیکسل
  • قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama)
  • قابلیت عکاسی HDR
  • قطب‌نما, شتاب‌سنج  , مجاورت  , ژیروسکوپ , اثرانگشت زیر صفحه نمایش
  • باتری لیتیوم پولیمر با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعت

ویژگی

  • دارای گواهینامه IP68 مقاوم در برابر گرد و غبار و آب تا عمق 1.5 متر و به مدت 30 دقیقه
  • کاربرد شیار دوم برای سیم‌کارت یا کارت حافظه‌ی جانبی
  • مجهز به حس‌گر اثرانگشت , مناسب عکاسی , مناسب عکاسی سلفی , مقاوم در برابر آب
  • فناوری سامسونگ برای انجام امور در دسکتاپ (Samsung Dex)
  • رزولوشن 4K و سرعت 30 فریم بر ثانیه (4K@30FPS)
  • رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 60 فریم بر ثانیه (1080p@60FPS)
  • رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (1080p@30FPS)
  • فیلمبرداری- رزولوشن 4K و سرعت 30 فریم بر ثانیه (4K@30FPS)
  • فیلمبرداری- رزولوشن 1080 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (1080p@30FPS)
  • قابلیت شارژ سریع با توان 25 وات

2- گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S9 Plus دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت

مشخصات

  • تضمین اصالت کالا
  • حافظه داخلی: 64 گیگابایت
  • بازه‌ی اندازه صفحه نمایش: 6.0 اینچ و بزرگتر
  • شبکه های ارتباطی: 2G، 3G، 4G
  • دارای دو دوربین در پشت گوشی | دو دوربین 12.0 مگاپیکسل+ 12.0 مگاپیکسل (Dual Camera)

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S9 Plus دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت

توضیحات

امکانات

  • اندازه 6.2 اینچ
  • رزولوشن 1440 × 2960 | +QHD
  • تراکم پیکسلی 531 پیکسل بر اینچ
  • مجهز به نمایشگر همیشه روشن (Always-on Display)
  • مجهز به فناوری 3D Touch (فقط برای دکمه Home)
  • قابلیت شارژ سریع نسخه 2 (60 درصد شارژ در 30 دقیقه) (Quick Charge 2.0)
  • مجهز به شارژ بی‌سیم Qi
  • مجهز به دستیار صوتی سامسونگ (Bixby)
  • فناوری سامسونگ برای انجام امور در دسکتاپ (Samsung Dex)
  • دوربین سلفی دارای سنسور با رزولوشن 8 مگاپیکسل
  • قطب‌نما , شتاب‌سنج  , مجاورت , فشارسنج  , شمارنده ضربان قلب  , سنجش اکسیژن خون  , ژیروسکوپ , عنبیه چشم  , اثرانگشت روی قاب پشتی
  • باتری لیتیوم یون با ظرفیت 3500 میلی‌آمپرساعت

ویژگی

  • فلز و شیشه (محافظ گوریلا گلس 5 روی قاب پشتی + فریم آلومینیومی)
  • دارای گواهینامه IP68 مقاوم در برابر گرد و غبار و آب تا عمق 1.5 متر و به مدت 30 دقیقه
  • کاربرد شیار دوم برای سیم‌کارت یا کارت حافظه‌ی جانبی
  • مناسب عکاسی , فبلت , مجهز به حس‌گر اثرانگشت , مناسب عکاسی سلفی
  • رزولوشن 2160 × 3840 و سرعت 60 فریم بر ثانیه (2160p@60FPS)
  • رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 60 فریم بر ثانیه (1080p@60FPS)
  • رزولوشن 720 × 1280 و سرعت 960 فریم بر ثانیه (720p@960FPS)
  • قابلیت فیلمبردارای هم‌زمان با هر دو دوربین (Dual-video Recording)
  • قابلیت حذف صدا‌های مزاحم هنگام مکالمه با استفاده از میکروفون دوم
  • قابلیت فیلمبردارای هم‌زمان با هر دو دوربین (Dual-video Recording)


قیمت و مشخصات کامل در ایسام


قیمت و مشخصات کامل در مقداد آی تی


قیمت و مشخصات کامل در دیجی دو

3- گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 10T 5G M2007J3SY دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

مشخصات

  • تضمین اصالت کالا
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • بازه‌ی اندازه صفحه نمایش: 6.0 اینچ و بزرگتر
  • شبکه های ارتباطی: 2G، 3G، 4G، 5G
  • دارای 3 دوربین در پشت گوشی | دوربین 64 مگاپیکسل + 13 مگاپیکسل + 5 مگاپیکسل

گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 10T 5G M2007J3SY دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

توضیحات

امکانات

  • اندازه 6.67 اینچ
  • رزولوشن 2400 × 1080 پیکسل
  • تراکم پیکسلی 395 پیکسل بر اینچ
  • قابلیت عکاسی HDR
  • قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama)
  • دوربین سلفی دارای حسگری با رزولوشن 20 مگاپیکسل
  • اثرانگشت روی لبه  , ژیروسکوپ , شتاب‌سنج , فشارسنج  , قطب‌نما , مجاورت
  • باتری لیتیوم-پلیمر با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت

ویژگی

  • قاب پشتی و جلو از جنس شیشه با محافظت Gorilla Glass 5
  • فبلت , مجهز به حس‌گر اثرانگشت , مناسب بازی , مناسب عکاسی
  • رزولوشن 4320 × 7680 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (4320p@30fps)
  • رزولوشن 2160 × 3840 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (2160p@30fps)
  • رزولوشن 2160 × 3840 و سرعت 60 فریم بر ثانیه (2160p@60fps)
  • رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (1080p@30FPS)
  • رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 60 فریم بر ثانیه (1080p@60FPS)
  • رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 120 فریم بر ثانیه (1080p@120FPS)
  • رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 240 فریم بر ثانیه (1080p@ 240FPS)
  • رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 120 فریم بر ثانیه (1080p@960FPS)
  • فیلمبرداری با رزولوشن 1920 × 1080 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (1080p@30FPS)
  • فیلمبرداری با رزولوشن 1080 × 720 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (720p@30FPS)

4- گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S20 FE SM-G780 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و 8 گیگابایت رم

مشخصات

  • تضمین اصالت کالا
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • بازه‌ی اندازه صفحه نمایش: 6.0 اینچ و بزرگتر
  • شبکه های ارتباطی: 2G، 3G، 4G
  • دارای 3 حسگر دوربین | دوربین‌هایی با رزولوشن 12، 8 ، 12 مگاپیکسل

توضیحات

امکانات

  • اندازه 6.5 اینچ
  • رزولوشن 2400 × 1080 پیکسل
  • تراکم پیکسلی 407 پیکسل بر اینچ
  • مجهز به دستیار صوتی سامسونگ (Bixby)
  • دوربین سلفی حسگر از نوع عریض (Wide)، با رزولوشن 32 مگاپیکسل
  • قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama)
  • قابلیت عکاسی HDR به صورت خودکار
  • اثرانگشت زیر صفحه نمایش  , ژیروسکوپ  , شتاب‌سنج  , قطب‌نما  , مجاورت
  • باتری لیتیوم پلیمر با ظرفیت 4500 میلی‌آمپرساعت
  •  

ویژگی

  • دارای گواهینامه IP68 مقاوم در برابر گرد و غبار و آب تا عمق 1.5 متر و به مدت 30 دقیقه
  • مجهز به حس‌گر اثرانگشت , مقاوم در برابر آب , مناسب عکاسی , مناسب عکاسی سلفی
  • رزولوشن 2160 × 3840 و سرعت 60 فریم بر ثانیه (2160p@60FPS)
  • رزولوشن 2160 × 3840 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (2160p@30FPS)
  • رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 60 فریم بر ثانیه (1080p@60FPS)
  • رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (1080p@30FPS)
  • تثبیت کننده الکترونیکی تصویر مبتنی بر ژیروسکوپ (gyro-EIS)
  • قابلیت شارژ سریع با توان 25 وات
  • پشتیبانی از فناوری شارژ سریع PD نسخه سوم (USB Power Delivery 3.0)
  • مجهز به شارژ سریع بی‌سیم با توان 15 واتی
  • قابلیت شارژ بی‌سیم دستگاه‌های دیگر (Reverse Wireless Charging) با توان 4.5 وات

5- گوشی موبایل شیائومی مدل 11T 21081111RG 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

مشخصات

  • تضمین اصالت کالا
  • حافظه داخلی: 256 گیگابایت
  • بازه‌ی اندازه صفحه نمایش: 6.0 اینچ و بزرگتر
  • شبکه های ارتباطی: 2G، 3G، 4G، 5G
  • سه دوربین در قسمت پشت گوشی | 108+8+5 مگاپیکسل

توضیحات

امکانات

  • عکاسی حالت HDR
  • عکاسی حالت پانوراما
  • اندازه 6.67 اینچ
  • رزولوشن 1080×2400 پیکسل
  • تراکم پیکسلی 395 پیکسل بر اینچ
  • یک دوربین در قسمت جلو گوشی | سنسور با رزولوشن 16 مگاپیکسل
  • اثرانگشت روی لبه  , ژیروسکوپ  , شتاب‌سنج  , قطب‌نما, مجاورت
  • باتری از نوع لیتیوم-پلیمر با میزان ظرفیت 5000 میلی‌آمپر‌ساعت

ویژگی

  • مجهز به حس‌گر اثرانگشت , مناسب بازی , مناسب عکاسی , مناسب عکاسی سلفی
  • ضبط ویدیو با‌کیفیت 3840×2160 پیکسل با سرعت 30 فریم در ثانیه (1080p@30fps)
  • ضبط ویدیو با‌کیفیت 1920×1080پیکسل با سرعت 120 فریم در ثانیه (1080p@120fps)
  • فریم از جنس آلومینیوم
  • شارژر 67 واتی مجهز به تکنولوژی شارژ سریع
  • شارژ 0 تا 100 درصد در مدت زمان 36 دقیقه
  • فاقد قابلیت دریافت کارت حافظه


قیمت و مشخصات کامل در ایسام


قیمت و مشخصات کامل در مقداد آی تی


قیمت و مشخصات کامل در دیجی دو

6- گوشی موبایل شیائومی مدل Mi Note 10 Lite M2002F4LG دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت

مشخصات

  • تضمین اصالت کالا
  • حافظه داخلی: 128 مگابایت
  • بازه‌ی اندازه صفحه نمایش: 6.0 اینچ و بزرگتر
  • شبکه های ارتباطی: 4G، 3G، 2G
  • دارای دوربین چهارگانه در پشت گوشی | دوربین 64 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل + 5 مگاپیکسل

توضیحات

امکانات

  • اندازه 6.47 اینچ
  • رزولوشن 2340 × 1080 پیکسل
  • تراکم پیکسلی 398 پیکسل بر اینچ
  • قابلیت عکاسی HDR
  • قابلیت عکاسی پانوراما 
  • قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها
  • قطب‌نما , شتاب‌سنج , مجاورت , ژیروسکوپ , اثرانگشت زیر صفحه نمایش
  • باتری لیتیوم-پلیمر با ظرفیت 5260 میلی‌آمپر ساعت
  • دارای حالت ماکرو
  • دوربین سلفی دارای لنز از نوع عریض (Wide) با رزولوشن 16مگاپیکسل

ویژگی

  • مجهز به حس‌گر اثرانگشت , فبلت , مناسب عکاسی , مناسب بازی
  • فریم تهیه شده از آلومینیوم
  • رزولوشن 2160 × 3840 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (2160p@30fps)
  • رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (1080p@30FPS)
  •  
    رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 60 فریم بر ثانیه (1080p@60FPS)
  • رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 120 فریم بر ثانیه (1080p@120FPS)
  • رزولوشن 720 × 1080 و سرعت 960 فریم بر ثانیه (720p@960FPS)
  • فیلمبرداری با رزولوشن 1920 × 1080 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (1080p@30FPS)

7- گوشی موبایل هوآوی مدل nova 8 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

مشخصات

  • تضمین اصالت کالا
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • بازه‌ی اندازه صفحه نمایش: 6.0 اینچ و بزرگتر
  • شبکه های ارتباطی: 2G، 3G، 4G
  • دوربین‌های پشت گوشی
    4 ماژول دوربین
  • رزولوشن عکس
    64 مگاپیکسل

توضیحات

امکانات

  • دوربین‌ با رزولوشن 32 مگاپیکسل برای دوربین سلفی
  • اندازه 6.57 اینچ
  • رزولوشن 1080×2340
  • تراکم پیکسلی 392 پیکسل بر اینچ
  • فاقد پشتیبانی از کارت حافظه
  • باتری لیتیوم یون با طرفیت 3800 میلی‌آمپر‌ساعت
  • اثرانگشت روی قاب جلویی  , ژیروسکوپ  , شتاب‌سنج  , قطب‌نما , مجاورت

ویژگی

  • دارای بدنه مقاوم , فبلت , مجهز به حس‌گر اثرانگشت , مناسب بازی , مناسب عکاسی , مناسب عکاسی سلفی
  • شارژر فوق سریع با توان 66 وات
  • قابلیت شارژ 0 تا 60 درصد در مدت زمان 15 دقیقه
  • قابلیت شارژ 0 تا 100 درصد در مدت زمان 35 دقیقه

8- گوشی موبایل شیائومی مدل 11T 21081111RG 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

مشخصات

  • تضمین اصالت کالا
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • بازه‌ی اندازه صفحه نمایش: 6.0 اینچ و بزرگتر
  • شبکه های ارتباطی: 2G، 3G، 4G، 5G
  • سه دوربین در قسمت پشت گوشی | 108+8+5 مگاپیکسل

توضیحات

امکانات

  • اندازه 6.67 اینچ
  • رزولوشن 1080×2400 پیکسل
  • تراکم پیکسلی 395 پیکسل بر اینچ
  • یک دوربین در قسمت جلو گوشی | سنسور با رزولوشن 16 مگاپیکسل
  • اثرانگشت روی لبه  , ژیروسکوپ  , شتاب‌سنج  , قطب‌نما , مجاورت
  • باتری از نوع لیتیوم-پلیمر با میزان ظرفیت 5000 میلی‌آمپر‌ساعت

ویژگی

  • مجهز به حس‌گر اثرانگشت , مناسب بازی , مناسب عکاسی , مناسب عکاسی سلفی
  • عکاسی حالت HDR
  • عکاسی حالت پانوراما
  • ضبط ویدیو با‌کیفیت 3840×2160 پیکسل با سرعت 30 فریم در ثانیه (1080p@30fps)
  • ضبط ویدیو با‌کیفیت 1920×1080پیکسل با سرعت 120 فریم در ثانیه (1080p@120fps)
  • شارژر 67 واتی مجهز به تکنولوژی شارژ سریع
  • شارژ 0 تا 100 درصد در مدت زمان 36 دقیقه

3/5 – (1 امتیاز)


بهترین گوشی های 6 تا 12 میلیون ! صنعت تلفن هوشمند هر سال در حال رشد چشمگیری هست و میشه شاهد اسمارتفونایی بود که می تونن عملکرد بزرگی از خودشون نشون بدن و مدل های معمولی نیستن.

هر ساله شرکتای تولیدکننده گوشی سعی می کنن مدلای برجسته ای تولید کنن تا نظر مشتریا و مخاطباشون رو جلب بکنن. ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با بهترین گوشی های بین 6 تا 12 میلیون بازار آشنا بکنیم.

البته این انتخاب به صورت تحقیقاتی انجام گرفته و شاید مدلی که ما بگیم چندان مورد توجتون نباشه اما گزینه های بزرگی تلقی میشن.


1-سامسونگ گلکسی 71 A

قیمت بیش از 7 میلیون

سامسونگ گلکسی A

گلکسی A71 سامسونگ یه مدل جدید که از طراحی تازه شرکت کره ای بهره میبره. ای 71 دوربین عقب چهارگانه ال شکل داره که به ترتیب حسگر 64/12/5/5 مگاپیکسلی داره و دوربین سلفیش هم 32 مگاپیکسلیه. همچنین یک نمایشگر 6.7 اینچی 1080×2400 پیکسل سوپرامولد هم براش در نظر گرفته شده تا وضوح تصویر بالایی داشته باشه.

پردازنده این اسمارتفون اسنپدراگون 730 هست که با حافظه رم 6 یا 8 گیگابایتی میتونه عملکرد بزرگی از خودش نشون بده. همچنین سامسونگ این گوشی رو با حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه می کنه که ظرفیت مناسبی و با وجود اسلات کارت میکرو اس دی میشه ارتقا حافظه ای داد.

باتری گلکسی A71 از نوع 4500 میلی آمپرساعتی که با فناوری شارژ سریع میشه شارژش کرد. گذشته از اون باید به سیستم عامل اندروید 10 هم اشاره داشت.

بنابراین با یک گوشی میان رده بزرگی از سوی سامسونگ رو به رو هستیم.

مزایا: صفحه نمایش بزرگ و پروضوح/باتری پرظرفیت/طراحی زیبا

معایب: دوربین نه چندان قوی/محدودیت حافظه داخلی


همچنین بخوانید:

میان‌رده‌های جدید یا پرچمداران سالهای قبل ؛ کدام را بخریم؟ 

بهترین گوشی‌های 2 تا 10 میلیونی هوآوی 

بهترین گوشی‌های بیش از 10 میلیون سامسونگ

بهترین گوشی‌های شیائومی از 2 تا 10 میلیون بازار


2-هوآوی پی 30 پرو

قیمت بیش از 10 میلیون

هوآوی پی 30 پرو

شرکت هوآوی گوشی پی 30 پرو رو در سال 2019 معرفی و عرضه کرد. این گوشی از صفحه نمایش 6.47 اینچی 1080×2340 پیکسلی اولد بهره میبره و پردازنده قدرتمند کایرین 980 هم داره که در کنار حافظه رم 6 یا 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی یا 256 گیگابایتی میشه تجربه کاربری خوبی باهاش داشت.

علاوه بر این دوربین عقب سه گانه 40/20/8 مگاپیکسلی داره که در کنار اون حسگر ToF هم تعبیه شده. دوربین سلفی این گوشی 32 مگاپیکسلیه و کیفیت خوبی داره.

همچنین باید به باتری 4200 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع هم اشاره کنیم. با تمام این موارد گوشی پی 30 پرو سیستم عامل اندروید 9.0 پای داره و یک گوشی پرچمدار کامل محسوب میشه.

مزایا: صفحه نمایش بزرگ/دوربین قوی/طراحی زیبا

معایب: حافظه رم پایین/باتری نه چندان مناسب


3-شیائومی می نوت 10 پرو

قیمت بیش از 8 میلیون 

بهترین گوشی های 6 تا 12 میلیون

شرکت شیائومی در سبد محصولش گوشیای زیادی داره و در این بین باید به می نوت 10 پرو پرچمدار اشاره کرد. این گوشی از صفحه نمایش 6.47 اینچی 1080×2340 پیکسلی امولد، پردازنده اسنپدراگون 730G، تراشه گرافیکی آدرنو 618، حافظه رم 8 گیگابایتی، باتری 5260 میلی آمپرساعتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی بهره میبره.

مشخصات خیلی خوبی توسط شیائومی برای این گوشی در نظر گرفته شده و نمیشه به راحتی از کنار این میان رده بزرگ عبور کنیم. همچنین نقطه عطف می نوت 10 پرو دوربین عقب 5گانشه که حسگر 108/20/12/2/5 مگاپیکسلی رو دربرمی گیره. دوربین سلفیشم 32 مگاپیکسلیه و حسابی میشه روی دوربین Mi note 10 Pro حساب باز کرد.

بنابراین اگه به دنبال یک گوشی میان رده قوی هستین، می نوت 10 پرو همون مدل هست.

مزایا: دوربین بی نظیر/سخت افزار قوی/باتری پرظرفیت/طراحی زیبا

معایب: بدون قابلیت ضدآب/بدون پردازنده اسنپدراگون 855/بدون اندروید 10 کیو


4-سامسونگ گلکسی نوت 10 لایت

بیش از 9 میلیون

بهترین گوشی های 6 تا 12 میلیون

این گوشی هوشمند شبه پرچمدار سامسونگ یک مدل خوش قیمت بوده که شرکت کره ای اونو با قیمت بسیار مناسب نسبت به سایر مدلای سری گلکسی نوت 10 عرضه می کنه.

مهم اینکه از قلم هم برخورداره و مشخصاتی مثل صفحه نمایش 6.7 اینچی 1080×2400 پیکسلی سوپرامولد اینفینیتی O داره. پردازندش اگزینوس 9810 و حافظه رم 6 یا 8 گیگابایتی هم داره.

سامسونگ این گوشیو رو با حافظه داخلی 128 گیگابایتی و اسلات کارت میکرو اس دی به فروش میرسونه. همچنین در بخش دوربین باید به دوربین عقب سه گانه 12 مگاپیکسلی و دوربین جلو 32 مگاپیکسلی بپردازیم.

گلکسی نوت 10 لایت با باتری 4500 میلی آمپرساعتی همراه که از فناوری شارژ سریع برخورداره. با تمام این ویژگی های مثبت باید گلکسی نوت 10 لایت رو یکی از برترینا در این رنج قیمت بدونیم.

مزایا: صفحه نمایش سوپرامولد/اندروید 10 کیو/دوربین باکیفیت/قلم اسپن

معایب: پردازنده تاریخ گذشته/بدون قابلیت ضدآب/طراحی نه چندان باکیفیت


5-گلکسی A80 سامسونگ

قیمت بیش از 7 میلیون

این محصول میان رده سامسونگ از طراحی منحصربفردی برخورداره و دوربین کشویی براش در نظر گرفته شده که دوربین عقب و جلوش یکسان هست. دوربین سه گانه 48/8مگاپیکسلی با یک حسگر ToF داره و پردازنده اسنپدراگون 730 با حافظه رم 8 گیگابایتی براش در نظر گرفته شده.

گذشته از اون باید به باتری 3700 میلی آمپرساعتی، سیستم عامل اندروید 9.0 پای، حافظه داخلی 128 گیگابایتی و صفحه نمایش 6.7 اینچی 2400*1080 پیکسلی سوپرامولد اشاره کنیم.

طراحی شیکی داره و سخت افزار میان رده قدرتمندی هم براش در نظر گرفته شده تا بتونه عملکرد خوبی از خودش نشون بده. گلکسی A80 سال 2019 راهی بازار شده و بسیاری اون رو پروژه موفق سامسونگ میدونن که عرضه شده.

مزایا: صفحه نمایش باکیفیت/طراحی شیک/مکانیسم دوربین بزرگ

معایب: بدون اسلات کارت میکرو اس دی/بدون قابلیت فیلمبرداری 4K/لغزندگی ماژول دوربین