ارز دیجیتال

سریع ترین برنامه استخراج بیت کوین برای اندروید

اگر به استخراج بیت کوین و سایر رمز ارزها علاقه دارید، باید با بهترین نرم افزارهای استخراج ارز دیجیتال در سال 2022 آشنا باشید. در ادامه چند نرم افزار استخراج ارز دیجیتال را معرفی خواهیم کرد.

بسیاری از افراد با انجام معامله یا همان ترید کردن در بازار ارز های دیجیتال، به دنبال کسب سود هستند. اما عده ای دیگر ترجیح می دهند تا به جای این کار، خودشان ارز دیجیتال را استخراج کنند. به این کار ماینینگ هم گفته می شود و برای آن، نیاز به سخت افزار قوی و نرم افزارهای پیشرفته دارید. البته هدف ما از تهیه این مطلب، تشویق کاربران به استخراج رمز ارز نیست؛ فقط می خواهیم چند نرم افزار ماینینگ را معرفی کنیم که جزء بهترین و جدیدترین برنامه ها برای این کار هستند. پس اگر شما هم به ماین کردن علاقه دارید یا می  خواهید در این باره بیشتر بدانید، با این مقاله و معرفی بهترین برنامه های استخراج ارز دیجیتال در سال 2021 و 2022 همراه باشید؛ ضمن اینکه با سریع ترین نرم افزار استخراج ارز دیجیتال نیز آشنا خواهیم شد.

نرم افزار استخراج ارز دیجیتال چیست؟

استخراج ارز دیجیتال فرآیندی است که طی آن می توان یک رمز ارز مشخص مانند بیت کوین را استخراج کرد. این کار نیاز به سرمایه گذاری ندارد، اما لازم است که سخت افزار قدرتمندی داشته باشید. افرادی که تا حدودی با این حوزه آشنا باشند می دانند که به طور مثال، کارت گرافیک یکی از قطعات سخت افزاری مهم و گران قیمت برای استخراج ارزهای دیجیتال است.

اما در کنار سخت افزار قوی، استفاده از نرم افزار ماینینگ هم یکی از واجبات برای استخراج بیت کوین و سایر رمز ارزها خواهد بود. برای همین منظور، شما باید یک نرم افزار استخراج ارز دیجیتال روی سیستم خود نصب کنید تا بتوانید پروسه ماینینگ را به بهترین شکل مدیریت نمایید. البته باید بدانید که روی اکثر دستگاه های استخراج ارز دیجیتال، نرم افزار پیش فرض وجود دارد که معمولا امکان تغییر دادن آن به یک نرم افزار دیگر ممکن خواهد بود.

حالا سوال اینجاست که این برنامه های استخراج بیت کوین چه فرقی با یکدیگر دارند و برای انتخاب بهترین برنامه ماینینگ باید به چه فاکتورهایی توجه داشته باشیم؟ در ادامه به همین سوالات و بسیاری پرسش های دیگری پاسخ خواهیم داد.

نرم افزار استخراج ارز دیجیتال چیست؟

کاربرد نرم افزارهای استخراج ارز دیجیتال

در بخش قبلی گفتیم که تقریبا همه دستگاه های ماینینگ مجهز به نرم افزار هستند. اما اگر بخواهیم با استفاده از سخت افزار اختصاصی و با کارت گرافیک به استخراج رمز ارز بپردازیم، باید حتما یکی از نرم افزارهای موجود برای این کار را روی کامپیوتر نصب کنیم. از سوی دیگر برخی افراد هم هستند که اگرچه دستگاه ماینینگ دارند، اما به هر دلیلی می خواهند از نرم افزار مورد اطمینان خودشان برای این کار استفاده نمایند. این افراد ممکن است فارم یا مزرعه بیت کوین داشته باشند که در این صورت حتما باید از یک برنامه حرفه ای استفاده کنند.

یکی از مزیت های دیگر برنامه استخراج ارز دیجیتال آن است که امکان پیوستن به استخر استخراج به طور مستقیم را فراهم می کند. همچنین این برنامه ها برای افرادی که با ماینرهای USB یا FPGA اقدام به استخراج می کنند، کاربردهای زیادی دارند. گفتن از مزایای نرم افزار استخراج ارز دیجیتال کافی است؛ حالا بیایید ببینیم که در سال 2021 میلادی، بهترین و سریع ترین برنامه های ماینینگ کدام ها هستند. در زیر این برنامه ها را در دسته بندی های مختلف معرفی کرده ایم.

 

بد نیست بدانید: بهترین بازی های کریپتویی برای پول درآوردن از ارز دیجیتال کدامند؟

بهترین نرم افزارهای استخراج ارز دیجیتال در سال 2022

در ادامه نرم افزارهایی را معرفی کرده ایم که برای استخراج انواع ارزهای دیجیتال کاربرد دارند. این برنامه ها در حال حاضر بیشترین محبوبیت را دارند و توسط کاربران زیادی مورد استفاده قرار گرفته اند.

1. برنامه کریپتکس (Kryptex)

برنامه استخراج ارز دیجیتال Kryptex یکی از بهترین ها در این حوزه است. این برنامه که با ویندوز 10 سازگاری دارد، انواع مختلف رمز ارزها را استخراج می کند. طرز کار و رابط کاربری برنامه بسیار ساده است. ضمن اینکه امکان پرداخت با دلار یا بیت کوین را فراهم می کند.

2. برنامه ای کاس (ECOS)

برنامه ECOS اولین بار در کشور ارمنستان و به طور قانونی شروع به کار کرد و حالا کاربران زیادی از سرتاسر دنیا دارد. این برنامه که روی کامپیوترها در دسترس است، پرداخت روزانه دارد و برای کاربران ثبت نام شده، حراج های هفتگی برگزار می کند.

3. برنامه هشینگ 24 (Hashing 24)

یکی از پیشرفته ترین برنامه های ماینینگ همین Hashing 24 است که امکان استخراج رمز ارز، بدون داشتن سخت افزار قوی را فراهم می کند. با استفاده از این برنامه می توانید به مراکز داده قدرتمند در دنیا دسترسی داشته باشید و به ماین کردن ارزهای مختلف بپردازید.

4. برنامه کودو ماینر (Cudo Miner)

کار کردن با برنامه Cudo Miner بسیار ساده است. این برنامه نه تنها رابط کاربری خوبی دارد، بلکه به طور خودکار تنظیمات مربوط به کارت گرافیک را روی PC با لپ تاپ شما انجام می دهد و سرعت آن را مدیریت می کند. این برنامه هم روی ویندوز و هم کامپیوترهای مک در دسترس است.

5. برنامه کامپیوتا (Computta)

برنامه Computta را متخصصان حوزه رمز ارز ساخته اند تا به وسیله آن، کاربران عادی بتوانند به کسب درآمد بپردازند. شما به راحتی می توانید تنظیمات برنامه را انجام داده و آن را راه اندازی کنید. ضمن اینکه برنامه به صورت خودکار فعالیت می کند، بنابراین لازم نیست دانش فنی بالایی داشته باشید.

6. برنامه بترهش (BetterHash)

یکی از راحت ترین برنامه ها برای انجام انواع معاملات، همین BetterHash است. این برنامه برای هر رمز ارز یک کیف پول اختصاصی ایجاد کرده و امکان انتقال آسان رمز ارزها در کیف پول های مختلف را فراهم می کند. BetterHash به گونه ای طراحی شده که هم کاربران حرفه ای و هم افراد مبتدی می توانند از آن استفاده کنند.

7. برنامه آسم ماینر (Awesome Miner)

با استفاده از نرم افزار ماینینگ Awesome Miner می توانید به سرعت و به سادگی روی معاملات بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال نظارت داشته باشید. این برنامه امکان استخراج راحت انواع ارزهای دیجیتال را نیز فراهم می کند. این برنامه سرعت، دما و سایر ویژگی های GPU را در هنگام کار نشان می دهد.

8. برنامه ماینرگیت (Minergate)

با برنامه استخراج ارز دیجیتال Minergate می توان ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، زی کش و … را استخراج کرد. با این برنامه می توانید فقط با CPU یا کارت گرافیک به ماینینگ بپردازید. رابط کاربری برنامه ساده است و پرداخت هفتگی به کاربران دارد.

9. برنامه نایس هش (NiceHash)

یکی از ویژگی های جالب نرم افزار ماینینگ NiceHash آن است که به شما امکان می دهد تا از راه دور هم تمام فعالیت ها را کنترل کنید. همچنین می توانید وضعیت استخراج رمز ارزهای خود را به سادگی مورد بررسی قرار دهید. با این برنامه می توانید به استخراج فوری آلت کوین ها هم بپردازید.

10. برنامه سی سی جی ماینینگ (CCG Mining)

این برنامه بر بستر ابری کار می کند و با استفاده از آن می توانید انواع ارزهای دیجیتال را استخراج یا معامله کنید. با برنامه استخراج ارز دیجیتال CCG Minng همچنین می توانید به بالاترین سطح هش ریت دست پیدا نمایید تا درآمد خود را افزایش دهید. این برنامه امنیت بالایی دارد و از پروتکل SSL استفاده می کند. همچنین در آن امکان ایجاد دکل استخراج فراهم شده است.

 

بد نیست بدانید: آموزش جامع استفاده از کیف پول سخت افزاری + بهترین والت های فیزیکی 2022 

 

بهترین نرم افزارهای استخراج بیت کوین در سال 2021

بهترین نرم افزارهای استخراج بیت کوین در سال 2022

برنامه هایی که در زیر آنها را معرفی کرده ایم، به طور اختصاصی برای استخراج بیت کوین مورد استفاده قرار می گیرند. البته برخی از آنها قابلیت استخراج سایر رمز ارزها را نیز دارند، اما تخصص شان ماین کردن بیت کوین است.

1. نرم افزار سی جی ماینر (CGminer)

در حال حاضر نرم افزار ماینینگ بیت کوین CGminer را می توان محبوب ترین برنامه استخراج بیت کوین نامید. این برنامه که مخصوص کامپیوترهای شخصی طراحی شده، می تواند سه روش استخراج CPU و GPU و ASIC را اجرا کند و از قابلیت هایی مانند کنترل سرعت فن، اورکلاکینگ و … نیز بهره می برد. برنامه CGminer از محیط کاربری CMD استفاده می کند و به همین دلیل ممکن است برای کاربرانی که به محیط گرافیکی عادت دارند، کمی ناخوشایند باشد.

2. نرم افزار بی اف جی ماینر (BFGminer)

این برنامه هم مانند CGminer از محیط گرافیکی بی بهره است، اما به جرئت می توانیم آن را یکی از بهترین برنامه های ماینینگ بیت کوین بنامیم. البته باید بدانید که BFGminer از کارت های گرافیک پشتیبانی نمی کند و فقط برای دستگاه های ASIC و FPGA مناسب است. یکی از قابلیت های کاربردی این برنامه با نام MoneyMaker شناخته می شود که از طریق آن می توان تنها با یک دکمه و تنظیمات پیش فرض، کار ماینینگ را شروع کرد.

3. نرم افزار ایزی ماینر (EasyMiner)

نرم افزار استخراج ارز دیجیتال بیت کوین EasyMiner هم مشابه دو برنامه قبلی است، اما محیط گرافیکی دارد و کار کردن با آن تا حدودی ساده تر است. این برنامه هم مثل دو تای قبلی، امکان اتصال به استخر استخراج را فراهم می کند و علاوه بر آن، قابلیت استخراج مستقیم هم دارد. برنامه EasyMiner به طور رسمی برای ویندوز عرضه شده، اما توجه داشته باشید که برخی از برنامه های آنتی ویروس، اجازه نصب آن را نمی دهند.

4. نرم افزار مولتی ماینر (MultiMiner)

برنامه ماینینگ بیت کوین MultiMiner بر اساس برنامه BFGminer که در بالا معرفی کردیم، طراحی شده است. منتها MultiMiner رابطی گرافیکی دارد و به همین دلیل کار کردن با آن تا حد زیادی ساده تر خواهد بود. پس از نصب این برنامه، سخت افزار سیستم شما شناسایی می شود و برنامه، اطلاعات لازم در این خصوص را نمایش می دهد؛ یعنی مشخص می کند که با توجه به سخت افزار سیستم تان، چه رمز ارزهایی را می توانید استخراج کنید. این برنامه نه فقط برای افراد تازه کار، بلکه برای ماینرهای حرفه ای نیز مناسب است.

5. نرم افزار بیت ماینتر (BitMinter)

برنامه BitMinter در واقع یک استخر استخراج بیت کوین است که نرم افزار اختصاصی دارد. برای اینکه بتوانید از این نرم افزار استفاده نمایید، ابتدا باید در سایت اصلی آن ثبت نام کنید. این برنامه امکان استخراج بیت کوین از طریق کارت گرافیک و همچنین CPU را فراهم می کند. رابط کاربری آن نیز اگرچه مدرن و به روز نیست، اما قابل قبول است.

 

بد نیست بدانید: با پرکاربردترین اصطلاحات ارزهای دیجیتال  آشنا شوید

معرفی برنامه استخراج ارز دیجیتال با کامپیوتر

معرفی برنامه استخراج ارز دیجیتال با کامپیوتر

تعداد زیادی از برنامه هایی که تا به اینجا معرفی کردیم، علاوه بر گوشی های موبایل، روی کامپیوترها هم در دسترس هستند. در واقع پلتفرم اصلی برای اجرای این برنامه ها PC است، چون قطعات سخت افزاری که قابلیت استخراج رمز ارز را دارند، روی PC نصب می شوند. به هر حال، علاوه بر برنامه های بالا، در ادامه هم چند برنامه استخراج رمز ارز با کامپیوتر را معرفی می کنیم.

نرم افزار ارز دیجیتال برای ویندوز

همان  طور که می دانید، کامپیوترها دارای سیستم عامل های مختلفی مانند ویندوز، مک و لینوکس هستند. ما در قسمت زیر پنج برنامه را معرفی کرده ایم که به ماینینگ ارز دیجیتال روی سیستم های ویندوزی اختصاص دارند:

1. نرم افزار آی کیو ماینینگ (IQ Mining)

این نرم افزار ماینینگ به طور اختصاصی برای استخراج بیت کوین طراحی شده است. همچنین در IQ Mining می توان به مبادله ارزهای بیت کوین، اتریوم و ریپل پرداخت. این برنامه پرداخت روزانه و برداشت فوری هم دارد.

2. نرم افزار اترماین (Ethermine)

نرم افزار استخراج ارز دیجیتال Ethermine همه آمارها را به طور آنلاین و لحظه ای نشان می دهد. حتی قابلیت پشتیبانی از تلگرام را دارد و کار کردن با آن نیز بسیار ساده است. ظاهر برنامه نیز کاربرپسند طراحی شده و داشبورد کاملی را در اختیارتان قرار می دهد.

3. نرم افزار جنسیس ماینینگ (Genesis Mining)

با استفاده از برنامه استخراج ارز دیجیتال Genesis Mining، راه حل های گوناگونی برای استخراج انواع رمز ارز در اختیار کاربران قرار می گیرد. این برنامه علاوه بر بیت کوین و اتریوم، امکان استخراج انواع آلت کوین ها را فراهم می کند. مصرف برق آن نیز تا حدی پایین تر از سایر برنامه هاست.

4. نرم افزار اسلاش پول (Slush Pool)

با برنامه ماینینگ Slush Pool می توانید به راحی بیت کوین و زی کش استخراج کنید. همچنین این امکان وجود دارد که منصفانه بودن پاداش های خود را مورد بررسی قرار دهید. گفتنی است که نسخه موبایل این برنامه نیز در دسترس است و رابط کاربری ساده و قابل فهمی دارد.

5. نرم افزار فایل کوین (FileCoin)

برنامه FileCoin یک نرم افزار اپن-سورس است که سیستم پرداخت دیجیتالی دارد. این برنامه رایگان، با داشتن رابط کاربری ساده، امکان انتخاب نوع معامله، هزینه و سرعت را فراهم می کند. پشتیبانی برنامه نیز بسیار کارآمد است و همین موضوع آن را به انتخابی مطمئن تبدیل می کند.

 

بد نیست بدانید: ارز دیجیتال چیا چیست؟ چطور رمز ارز Chia را استخراج کنیم؟

 

معرفی اپلیکیشن های استخراج ارزهای دیجیتال با گوشی موبایل

معرفی اپلیکیشن های استخراج ارزهای دیجیتال با گوشی موبایل

برخی افراد تمایل دارند که با گوشی های هوشمند خود نیز به استخراج ارز دیجیتال بپردازند. با توجه به قدرتمند شدن سخت افزار گوشی های امروزی، این کار ممکن شده است، اما باید در نظر داشت که فرآیند استخراج ارزهای دیجیتال نیز هر روز پیچیده تر و دشوارتر می شود. بنابراین استخراج رمز ارزی مثل بیت کوین روی گوشی های موبایل، چیزی جز ضرر نصیب کاربر نمی کند، چون فقط باعث فرسودگی سخت افزار گوشی می شود. به هر حال ما در ادامه تعدادی از اپلیکیشن های استخراج رمز ارز برای گوشی های اندرویدی و آیفون را معرفی می کنیم.

نرم افزار استخراج ارز دیجیتال اندروید

برنامه هایی که در زیر معرفی می شوند، صرفا روی گوشی هایی با سخت افزار بسیار قوی کاربرد دارند و روی سایر گوشی ها عملا امکان استخراج بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال وجود نخواهد داشت.

1. اپلیکیشن ماینرگیت (MinerGate)

این برنامه کاربرپسند، یکی از معروف ترین برنامه هایی است که با آن می توانید روی گوشی های موبایل به استخراج رمز ارز بپردازید. ارزهایی مانند بیت کوین، بایت کوین، دش کوین، دیجیتال نوت، مونرو، فانتوم کوین و … روی این برنامه پشتیبانی می شوند. همچنین برنامه MinerGate کیف پول هم دارد و امکان استخراج از سرورهای ماینرگیت را در اختیار کاربران می گذارد.

2. اپلیکیشن کریپتو ماینر (Crypto Miner)

نرم افزار استخراج ارز دیجیتال Crypto Miner هم از انواع رمز ارزها پشتیبانی می کند. البته باید توجه داشت که این برنامه دارای دو نسخه پولی و رایگان است. نسخه رایگان امکان استخراج تمام ارزها را ندارد. در صورتی که بخواهید نسخه کامل برنامه را خریداری کنید، باید حدود 2.5 دلار بپردازید.

3. اپلیکیشن ای ای ماینر (AA Miner)

برنامه ماینینگ AA Miner از بیش از 50 ارز دیجیتال پشتیبانی می کند و امکانات بسیار خوبی هم دارد. این برنامه در ایران هم کاربران زیادی دارد و تا حد زیادی امتحان خود را پس داده است. فقط فراموش نکنید که باید روی گوشی های قوی تر نصب شود.

نرم افزار استخراج ارز دیجیتال آیفون

در ادامه سه برنامه ماینینگ برای استخراج ارزهای دیجیتال روی آیفون را معرفی خواهیم کرد:

1. اپلیکیشن موبایل ماینر (MobileMiner)

برنامه MobileMiner یک ماینر CPU برای آیفون هایی است که از پردازنده ARM64 استفاده می کنند. راه اندازی و کار کردن با این برنامه بسیار ساده است؛ فقط باید پروژه را با Xcode بسازید و سپس با ایجاد یک کیف پول، اقدام به استخراج کنید. برنامه MobileMiner تقریبا مهمترین نرم افزار ماینینگ روی گوشی های آیفون به شمار می رود.

2. اپلیکیشن اف تو پول (F2Pool)

برنامه F2Pool یک استخر استخراج است که در آن ماینرهای مختلف، با استفاده از دستگاه های خود، بخشی از پردازش کلی را به عهده می گیرند تا به استخراج بلاک ها بپردازند. این برنامه علاوه بر کامپیوتر، روی گوشی های آیفون که سخت افزار قدرتمندی دارند نیز در دسترس است.

3. اپلیکیشن هش شاینی (HashShiny)

این برنامه به طور اختصاصی به استخراج بیت کوین می پردازد. نسخه کامپیوتر و اندروید آن نیز وجود دارند، اما روی پلتفرم iOS نیز مخاطبان زیادی دارد. با این برنامه می توانید کنترل راحتی روی فرآیند استخراج داشته باشید و به کیف پول های ارز دیجیتال یا پی پل پرداخت انجام دهید.

 

بد نیست بدانید: استخر استخراج چیست؟ معرفی بهترین استخرهای ارز دیجیتال 2022

 

معرفی برنامه استخراج بیت کوین اندروید

مزایای استخراج بیت کوین با گوشی

گوشی ها موبایل همیشه و در همه جا در دسترس هستند و به همین دلیل می توان گفت که استخراج بیت کوین با آنها کار ساده ای خواهد بود. اما باید محدودیت های سخت افزاری گوشی ها نیز در نظر گرفته شود. در مجموع قیمت پایین تر نسبت به سایر سخت افزارها و امکان دسترسی در همه جا، مهمترین مزیت های استخراج رمز ارز با گوشی به شمار می روند.

معایب استخراج بیت کوین با گوشی

به طور کلی معایب استخراج بیت کوین با گوشی بسیار بیشتر از مزایای آن است. با این کار عمر باتری گوشی شما به شدت کاهش خواهد یافت. یعنی ممکن است مجبور شوید گوشی خود را روزی سه بار به طور کامل شارژ کنید و در نهایت هم خیلی زود عمر باتری به اتمام می رسد. از سوی دیگر امکان خراب شدن قطعات موبایل نیز افزایش پیدا می کند. ضمن اینکه قدرت پردازش پایین گوشی ها باعث می شود که میزان استخراج، مناسب و راضی کننده نباشد.

نرم افزار استخراج ارز دیجیتال Pi چیست؟

پای یا همان Pi در حقیقت اولین ارز دیجیتال دنیا بود که امکان استخراج آن با گوشی ها موبایل وجود داشت. برای استخراج این ارز به پردازش خاصی نیاز نیست و منابع برق و اینترنت نیز مصرف نمی شوند؛ فقط باید هر 24 ساعت یک بار وارد برنامه مخصوص شده و فعال سازی انجام شود. برای این کار از اپلیکیشنی به نام Pi Network استفاده می کنند. البته باید بدانید که تعداد زیادی از وبسایت ها به این پروژه ایراداتی گرفته اند و آن را یک کلاهبرداری می دانند. به همین دلیل ما در این بخش از آموزش استخراج ارز دیجیتال Pi خودداری می  کنیم.

معرفی برنامه استخراج بیت کوین اندروید

در بالا تعدادی از برنامه ها برای استخراج ارز دیجیتال از گوشی های اندرویدی را معرفی کردیم. باز هم تاکید می کنیم که گوشی  موبایل، دستگاه مناسبی برای ماینینگ نیست، اما اگر یک گوشی با سخت افزار قوی دارید و مصمم هستید که با آن به استخراج بیت کوین بپردازید، پیشنهاد می  کنیم که از برنامه ماینرگیت (MinerGate) برای این کار استفاده نمایید.

معرفی سریع ترین برنامه استخراج بیت کوین برای اندروید

علاوه بر برنامه MinerGate که سرعت مناسبی دارد، می توانید از اپلیکیشن Bitcoin Miner نیز روی گوشی های اندرویدی استفاده کنید. البته به دلیل سخت افزار محدود گوشی ها، به هیچ وجه نباید انتظار سرعت بالا در ماینینگ داشته باشید.

معرفی و دانلود برنامه استخراج دوج کوین برای اندروید

اکثر برنامه هایی که به استخراج رمز ارز روی گوشی های اندرویدی می پردازند، امکان استخراج دوج کوین را هم دارند. اما اگر بخواهیم یک برنامه دیگر را برای این کار پیشنهاد کنیم، می توانیم از DroidMiner نام ببریم. به خاطر داشته باشید که استفاده طولانی از این برنامه می تواند منجر به داغ شدن گوشی شما شود. دلیل این امر هم محدود بودن سخت افزار گوشی ها موبایل است.

 

بد نیست بدانید: معرفی بهترین کیف پول های دوج کوین 2022

برای افزایش سرعت استخراج بیت کوین با گوشی چه کنیم؟

در منابع مختلف، روش های متفاوتی برای افزایش سرعت ماین کردن با گوشی ارائه شده اند. برخی وبسایت ها ادعا می کنند که این روش ها را تست کرده و نتیجه گرفته اند، اما بهتر است به گفته های دیگران اعتماد نکنید. همان طور که چند بار هم تاکید کردیم، ماینینگ با گوشی موبایل، کار به صرفه ای نیست و جز اینکه به سخت افزار گوشی شما آسیب بزند، سود چندانی را نصیب تان نمی کند. اگر واقعا تصمیم به استخراج رمز ارز دارید، بهتر است یک کامپیوتر با سخت افزار قدرتمند دست و پا کنید.

سوالات متداول در مورد نرم افزار ماینینگ

سوالات متداول در مورد نرم افزار ماینینگ

حالا که با نرم افزارهای استخراج ارز دیجیتال آشنا شدیم، احتمالا سوالات متعددی در ذهن شما شکل گرفته اند. البته بسیاری از این سوالات در متن مقاله پاسخ داده شدند، اما در ادامه تعدادی از پرسش های متداول در همین زمینه را مجددا مطرح می کنیم و به طور مختصر به آنها پاسخ می دهیم تا از این طریق مروری هم بر مطالب ارائه شده داشته باشیم:

بهترین نرم افزارهای استخراج ارز دیجیتال کدامند؟

برنامه های زیادی برای این کار وجود دارند. برای مثال برنامه های کریپتکس (Kryptex)، سی جی ماینر (CGminer) و بی اف جی ماینر (BFGminer) از جمله بهترین و معروف ترین ها در این حوزه هستند.

بهترین نرم افزار استخراج ارز دیجیتال برای اندروید کدام است؟

روی گوشی های اندرویدی، چند برنامه برای استخراج رمز ارز وجود دارند، اما بهترین و کامل ترین اپلیکیشنی که کاربران زیادی هم از آن استفاده می کنند ماینرگیت (MinerGate) است.

بهترین نرم افزار استخراج ارز دیجیتال برای آیفون کدام است؟

تعداد برنامه های iOS برای ماینینگ در مقایسه با برنامه های اندرویدی کمتر است، اما اپلیکیشن موبایل ماینر (MobileMiner) که برای گوشی های آیفون عرضه شده، امکانات کاملی دارد.

بهترین نرم افزار استخراج ارز دیجیتال برای ویندوز کدام است؟

اکثر برنامه های معرفی شده در این مقاله روی ویندوز در دسترس هستند. اما اگر بخواهیم فقط یک برنامه را برای استخراج رمز ارز معرفی کنیم، می توانیم به سی جی ماینر (CGminer) اشاره نماییم.

 

بد نیست بدانید: ارز دیجیتال تتر (Tether) چیست؟ قیمت، کیف پول و آموزش خرید و فروش و نماد USDT

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم که شما را با برنامه های ماینینگ آشنا کنیم. همچنین سعی کردیم نقاط قوت و ویژگی های هر برنامه را ذکر نماییم. در پایان تاکید می کنیم که نرم افزارها به تنهایی برای استخراج رمز ارز کارایی ندارند و حتما باید سخت افزار مناسب برای این کار را هم داشته باشید. ضمن اینکه بهتر است آموزش های لازم برای ماینینگ را پشت سر بگذارید تا مشکلی در این زمینه برای شما ایجاد نشود. اگر سوالی درباره نرم افزار استخراج ارز دیجیتال دارید، حتما در بخش دیدگاه ها مطرح نمایید تا در اسرع وقت به آن پاسخ بدهیم.

فهرست

چگونه ارزهای دیجیتال را در تلفن هوشمند اندرویدی خود استخراج کنیم

  • MinerGate را نصب کنید. برای استخراج ارز دیجیتال با اپلیکیشن MinerGate، به یک دستگاه سازگار نیاز دارید.
  • یک حساب کاربری MinerGate ایجاد کنید.
  • استخراج را شروع کنید.
  • بررسی سوددهی ماینینگ
  • استخرهای معدن را بررسی کنید.
  • چت ماینینگ
  • سکه های کریپتو رایگان به دست آورید.
  • استخراج ابری از گوشی هوشمند شما.

بهترین اپلیکیشن استخراج بیت کوین چیست؟

7 بهترین ابزار نرم افزار استخراج بیت کوین در سال 2019

  1. بهترین کلی: CGMiner.
  2. بهترین برای سهولت استفاده: MultiMiner.
  3. بهترین برای سفارشی سازی: BFGMiner.
  4. بهترین برای استفاده از پلتفرم های مختلف: BitMinter.
  5. بهترین برای Cloud Mining: Miner-Server.
  6. بهترین رابط کاربری گرافیکی برای چند ابزار: EasyMiner.
  7. بهترین برای مدیریت متمرکز معدن: ماینر عالی.

بهترین اپلیکیشن استخراج بیت کوین برای اندروید چیست؟

بهترین برنامه های استخراج ارز دیجیتال و بیت کوین برای اندروید

  • MinerGate Mobile. توسعه دهنده: MinerGate.com.
  • Crypto Miner (BTC,LTC,X11,XMR) سازنده: Jesus Oliver.
  • NeoNeonMiner. توسعه دهنده: Kangaderoo.
  • AA Miner (BTC,BCH,LTC,XMR,DASH.. CryptoCoin Miner) سازنده: YaC.
  • ماینر جیبی. توسعه دهنده: WardOne.

بهترین ماینر رایگان بیت کوین چیست؟

8 مورد از بهترین نرم افزارهای استخراج بیت کوین در سال 2018

  1. سی جی ماینر. جامعه کریپتوها عموماً CGMiner را به دلیل تطبیق پذیری زیاد، بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین در بازار می دانند.
  2. BFGMiner.
  3. EasyMiner.
  4. بیت مینتر.
  5. BTCMiner.
  6. DiabloMiner.
  7. MultiMiner.
  8. ماینر عالی

چگونه می توانم در اندروید بیت کوین کسب کنم؟

برنامه را روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید و شروع به کسب بیت کوین/اتریوم و توکن های STORM کنید. می توانید هر 30 دقیقه یک بار بیت کوین رایگان در Storm Play کسب کنید، به سادگی برنامه را باز کنید، درگیر شوید، سپس بیت کوین رایگان خود را جمع آوری کنید! همچنین می توانید با افزایش تایمر خود به ارزش 10 Storm به مدت 1000 ساعت در 2 دقیقه ادعای مالکیت کنید.

آیا می توانید بیت کوین را در تلفن خود استخراج کنید؟

هنگام خواب با استخراج از تلفن خود درآمد کسب کنید. در حالی که ارزهای دیجیتال خاصی مانند بیت کوین اکنون تنها با استفاده از تجهیزات تخصصی قابل استخراج هستند، برخی دیگر مانند Monero را می توان با استفاده از CPU موجود در گوشی هوشمند اندرویدی شما و برنامه مناسب استخراج کرد.

آیا استخراج بیت کوین ارزشش را دارد؟

به نظر می رسد استخراج ارزهای دیجیتال یک کار بیهوده است. برخی از ماینرهای کریپتو در عوض ارزهای دیگری را انتخاب می کنند. برخی دیگر از ارزهای دیجیتال ارزش بسیار کمی به دلار آمریکا دارند، اما می توانید از آنچه استخراج می کنید استفاده کنید و آن را به بیت کوین کسری در صرافی تبدیل کنید، سپس امیدوار باشید که بیت کوین ارزش بیشتری پیدا کند.

چگونه می توانم بیت کوین رایگان کسب کنم؟

یکی از Coinbase را بگیرید.

  • سریع است. برای هر کاری که انجام می دهید بیت کوین به دست آورید و ظرف چند ساعت پرداخت دریافت کنید.
  • رایگان است. تنها چیزی که برای شروع کسب درآمد نیاز دارید یک آدرس بیت کوین برای دریافت پرداخت است.
  • خوش می گذرد! ما همیشه در حال اضافه کردن مطالب جدید و جالب هستیم.

آیا استخراج بیت کوین سودآور است؟

در فوریه 2019، قیمت بیت کوین حدود 3,500 دلار به ازای هر بیت کوین بود، به این معنی که شما (12.5 x 3,500) = 42,000 دلار درآمد خواهید داشت. زمانی که بیت کوین برای اولین بار در سال 2009 استخراج شد، استخراج یک بلوک 50 بیت کوین برای شما به همراه داشت. در سال 2020 یا بیشتر، اندازه پاداش دوباره به نصف کاهش می یابد و به 6.25 BTC می رسد.

کدام اپلیکیشن تجارت بیت کوین بهترین است؟

از بیت کوین خود با 10 بهترین برنامه ارزهای دیجیتال برای iOS و اندروید محافظت کنید

  1. کیف پول Enjin (رایگان)
  2. ارز دیجیتال Investing.com (رایگان)
  3. BTC.com – کیف پول بیت کوین (رایگان)
  4. BitWorth (رایگان)
  5. کیف پول Xapo (رایگان)
  6. Delta Portfolio Tracker (رایگان)
  7. Cryptonaut Portfolio Tracker (رایگان)
  8. Crypto Tracker (رایگان)

ثروتمندترین ماینر بیت کوین کیست؟

7 نفر برتر که به دلیل بیت کوین ثروتمند شدند

  • Yifu Guo – 5 میلیون دلار. Yifu Guo دانشجوی NYU اولین ماینر بیت کوین را مهندسی کرد.
  • Winklevoss Twins – 11 میلیون دلار.
  • تونی گالیپی – 20 میلیون دلار
  • جرد کنا – 30 میلیون دلار
  • دیو کارلسون – 35 میلیون دلار.
  • چارلی شرم – 45 میلیون دلار.
  • راجر ور – 52 میلیون دلار

چند بیت کوین می توانید در روز استخراج کنید؟

روزانه چند بیت کوین استخراج می شود؟ به طور متوسط ​​روزانه 144 بلاک استخراج می شود و در هر بلوک 12.5 بیت کوین وجود دارد.

آیا استخراج بیت کوین در سال 2019 ارزشش را دارد؟

اگر فردی ریاضی ساده انجام دهد، به راحتی می توان فهمید که استخراج بیت کوین با نزدیک شدن به سال 2019 به هیچ وجه سودآور نیست. با این حال، صرف نظر از تعداد ماینرها، هر 10 دقیقه یک بلاک استخراج می شود. بیت کوین در حال حاضر کاملاً متمرکز است، زیرا بیت مین 35 درصد از قدرت هش را در اختیار دارد، اگرچه بیت کوین یک بلاک چین «بی اعتماد» است.

چگونه می توانم ارز دیجیتال را به صورت رایگان دریافت کنم؟

در اینجا چگونه.

  1. دانلود کیف پول با یک تبلیغ رایگان سکه.
  2. ریسک کنید و برای ICO ثبت نام کنید.
  3. یک شیرآلات ارزهای دیجیتال پیدا کنید.
  4. از dApp هایی استفاده کنید که به شما ارز دیجیتال رایگان می دهند.
  5. برای استارت آپ های جدید، ارزهای رمزنگاری شده رایگان به دست آورید.
  6. کمک به گسترش کلمه در مورد یک سکه جدید.
  7. برای کریپتو کار کنید!
  8. هنگام خرید بیت کوین رایگان کسب کنید.

چگونه می توانم بیت کوین آنلاین کسب کنم؟

در اینجا برخی از رویکردهایی وجود دارد که قانونی هستند و می توانند به شما در کسب بیت کوین آنلاین کمک کنند.

  • شماره 1 بیت کوین خود را از استخراج به دست آورید.
  • شماره 2 قمار و بازی های کازینو.
  • شماره 3 برای کسب بیت کوین کار کنید.
  • شماره 4 از انواع شیرهای بیت کوین استفاده کنید.
  • شماره 5 دریافت بیت کوین به عنوان پرداخت.
  • شماره 6 بیت کوین خود را از طریق تجارت به دست آورید.

چند بیت کوین در جهان وجود دارد؟

در حال حاضر نزدیک به 4.3 میلیون بیت کوین باقی مانده است که هنوز در گردش نیستند. با تنها 21 میلیون بیت کوین که تا به حال وجود خواهد داشت، این بدان معناست که در حال حاضر حدود 16.7 میلیون بیت کوین موجود است.

بیت کوین چند ساتوشی است؟

100 میلیون

چگونه استخراج ارزهای دیجیتال را شروع کنم؟

این یک راهنمای گام به گام است:

  1. مرحله 1 – دریابید که آیا استخراج سودآور است یا خیر. حتی قبل از شروع استخراج بیت کوین، باید سعی و کوشش خود را انجام دهید.
  2. مرحله 2 – ماینر خود را دریافت کنید.
  3. مرحله 3 – یک کیف پول بیت کوین دریافت کنید.
  4. مرحله 4 – یک استخر استخراج پیدا کنید.
  5. مرحله 5 – یک مشتری ماینینگ (با نام مستعار برنامه/نرم افزار ماینینگ) دریافت کنید
  6. مرحله 6 – استخراج را شروع کنید.

چگونه یک بیت کوین درست می کنید؟

هرچه قدرت محاسباتی بیشتری داشته باشید، سهم شما از پاداش بیشتر خواهد بود.

  • مرحله 1 – بهترین سخت افزار استخراج بیت کوین را دریافت کنید.
  • مرحله 2 – دانلود رایگان نرم افزار استخراج بیت کوین.
  • مرحله 3 – به یک استخر استخراج بیت کوین بپیوندید.
  • مرحله 4 – یک کیف پول بیت کوین راه اندازی کنید.
  • مرحله 5 – با بیت کوین نیوز به روز باشید.

استخراج بیت کوین 2018 چقدر طول می کشد؟

به روز رسانی 7 ژوئن 2018: هش ریت بیت کوین تنها در 5 هفته گذشته نزدیک به 2 اگزهاش افزایش یافت. برای در نظر گرفتن این سود، 8.5 سال طول کشید تا کل هش ریت شبکه برای اولین بار به 5 EH برسد. ماینرها با سرعت شگفت انگیزی وارد می شوند.

بهترین دستگاه استخراج بیت کوین چیست؟

7 مورد از بهترین سخت افزارهای استخراج بیت کوین در سال 2018

  1. بیت مین انت ماینر S9i. اعتبار تصویر: ASIC Miner Value.
  2. هالونگ ماینینگ DragonMint T1. اعتبار تصویر: ASIC Miner Value.
  3. بیت مین انت ماینر T9.
  4. Pangolin Whatsminer M3X.
  5. بیت مین انت ماینر R4.
  6. آوالون 6.
  7. بیت مین انت ماینر S7.
  8. 8 مورد از بهترین نرم افزارهای استخراج بیت کوین در سال 2019.

آیا استخراج بیت کوین غیرقانونی است؟

بیت کوین طبق قوانین جمهوری قرقیزستان یک کالا در نظر گرفته می شود، نه یک اوراق بهادار یا ارز و ممکن است به طور قانونی استخراج، خرید، فروش و در بورس کالای محلی معامله شود. استفاده از بیت کوین به عنوان ارز در تسویه حساب های داخلی محدود شده است.

آیا استخراج بیت کوین در سال 2019 سودآور است؟

همانطور که BTC.com نشان می دهد، قدرت هش بیت کوین 25 درصد افزایش یافته است، از 36.55 هش Exa در ثانیه (Eh/s) در اواسط دسامبر 2018، به 45.76 Eh/s در اواسط آوریل 2018. استخراج بیت کوین در نهایت سودآور است. استخراج کنندگان و بازگرداندن چشم انداز آن پس از بازار کساد یک ساله.

معدن بیت کوین چقدر طول می کشد؟

در بلاک چین بیت کوین، هر 10 دقیقه یک بلاک استخراج می شود، برای استخراج آن بلاک، پاداش فعلی 12.5 بیت کوین است.

آیا بیت کوین هنوز یک چیز است؟

بیت کوین هنوز یک فاجعه کامل است. یک چیز وجود دارد که یک ارز باید انجام دهد که بیت کوین هرگز ندارد. این حفظ یک ارزش پایدار است. اگرچه وقتی صحبت از بیت کوین می شود، قیمت آنقدر سریع و شدید تغییر می کند که واقعا مهم است که آن را با چه نقطه ای مقایسه می کنید.

بهترین اپلیکیشن برای معامله ارزهای دیجیتال چیست؟

بهترین برنامه های تجارت ارز دیجیتال برای آیفون و آیپد در سال 2019

  • #1. کوین بیس. Coinbase با بیش از 10 میلیون کاربر، محبوب ترین برنامه تجارت ارز دیجیتال است.
  • #2. Crypto Pro: Bitcoin Ticker.
  • #3. برنامه Blockfolio Bitcoin/Altcoin.
  • #4. دلتا.
  • #5. Evercoin – ارز دیجیتال.
  • #6. CryptoTrader توسط Zerion.
  • شماره 7. CryptoTrax.
  • #8. Crypto Trader Pro.

چگونه در کوین بیس بیت کوین بخرم؟

برای خرید ارز دیجیتال:

  1. پس از ورود به برنامه Coinbase، نماد منو نزدیک بالا سمت چپ را انتخاب کنید.
  2. “خرید” را انتخاب کنید.
  3. مقدار ارز دیجیتالی را که می خواهید بخرید وارد کنید.
  4. کارت خود را به عنوان روش «پرداخت» انتخاب کنید.
  5. صحت اطلاعات وارد شده را تأیید کرده و «خرید ارز دیجیتال» را انتخاب کنید.

Crypto App چیست؟

معامله ارز رمزنگاری شده زمانی است که یک ارز دیجیتال با یک ارز دیجیتال دیگر با قیمت مشخصی که توسط نیروهای بازار تعیین می شود مبادله می شود. روش های مختلفی برای تجارت کریپتو وجود دارد. وب سایت های مبادله ای، برنامه های کاربردی دسکتاپ و برنامه های تلفن همراه وجود دارد.

آیا استخراج بیت کوین در سال 2018 سودآور است؟

در حال حاضر، اگر می خواهید با استخراج بیت کوین سود کسب کنید، استراتژی های خاصی وجود دارد که باید آنها را به کار بگیرید. در آوریل 2018، چندین ماینر بیت کوین در معرض خطر شکست قرار گرفتند و شانس سودآوری آنها پایین بود. پیشنهاد می شود پول خود را صرف تجهیزات، ذخیره سازی و خنک کننده کنید.

آیا هنوز ارزش استخراج ارز دیجیتال را دارد؟

آیا استخراج بیت کوین در سال 2019 سودآور است یا ارزش آن را دارد؟ امروزه فقط کسانی که دارای ماشین آلات تخصصی و پرقدرت هستند می توانند بیت کوین را به طور سودآور استخراج کنند. در حالی که استخراج معدن هنوز از نظر فنی برای هر کسی امکان پذیر است، کسانی که دارای تنظیمات ضعیف هستند متوجه خواهند شد که پول بیشتری برای برق نسبت به تولید ماینینگ خرج می شود.

آیا ماینرهای بیت کوین پول در می آورند؟

استخراج بیت کوین روشی است که شبکه بیت کوین تراکنش های خود را ایمن نگه می دارد. و این دقیقاً همان کاری است که استخراج کنندگان بیت کوین انجام می دهند. به عنوان پاداشی برای انجام کار برای ردیابی و ایمن تراکنش ها، ماینرها برای هر بلوکی که با موفقیت پردازش می کنند، بیت کوین به دست می آورند.

عکس در مقاله توسط “عکس های خوب خوب” https://www.goodfreephotos.com/canada/nova-scotia/other-nova-scotia/cape-split-landscape-in-nova-scotia-canada.jpg.php

دیدگاهتان را بنویسید