رایانه

بهترین و ارزانترین ساعت هوشمند + مقایسه و نظرات کاربران

بهترین ساعت‌های هوشمند [ تفکیک ارزان و گران قیمت ]

بهترین ساعت‌های هوشمند کدام هستند؟ امروزه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی، شاهد اضافه شدن گجت‌های جدید و کاربردی به دنیای فناوری و دیجیتال هستیم.

یکی از تکنولوژی‌های جالب و کاربردی که اخیرا پیشرفت‌های چشمگیری را در خود جای داده، ساعت هوشمند است.

ساعت‌های هوشمند با مکانیزم بسیار جالبی طراحی شده‌اند و همانند یک مینی کامپیوتر به دور مچ ما بسته می‌شوند. ساعت‌های هوشمند با اتصال به تلفن همراه می‌توانند مارا از آخرین اعلانات، ایمیل‌ها و نوتیفیکیشن‌ها مطلع سازند. وجه تمایز ساعت‌های هوشمند با سایر تکنولوژی‌ها، ساده و همیشه در دسترس بودن آن‌هاست.

لازم به ذکر است که برخی اسمارت واچ‌ها (Smart Watch) دارای اتصالات شبکه مجزا هستند و کارهای مختلفی را انجام می‌دهند و صرفا مُبَدِل تلفن همراه به تلفن مُچی نیستند.

ساعت‌های هوشمند معمولا دارای سنسورهایی هستند که می‌تواند ضربان قلب، شتاب، بارومتر و فعالیت‌های فیزیکی مارا کنترل کنند.

علاوه بر موارد بالا اسمارت واچ‌ها دارای تکنولوژی NFC (تکنولوژی بی‌سیم) هستند که از طریق آن‌ها می‌توانید پرداخت‌های فروشگاهی را بسیار ساده‌تر کنید.

این ساعت‌ها با مرور زمان، وجه‌ی بسیار زیبایی به خود گرفته‌اند و همانطور که امروزه مشاهده می‌کنیم، کمپانی‌های بسیار بزرگی پا به این صنعت گذاشته‌اند.

همین امر موجب شده که انتخاب یک ساعت هوشمند مناسب، به کاری سخت و پیچیده تبدیل شود. مدل‌های بسیار متنوع با ارزش‌های پیشنهادی گوناگون که می‌توانند سلیقه‌های کاربری متفاوت را راضی نگه دارند.

در ادامه‌ی این مطلب ما قصد داریم مشاوره‌هایی را به شما عزیزان و همراهان تایم سیتی ارائه دهیم تا انتخاب Smart Watch را برای شما به ساده‌تر کنیم.

با ما همراه باشید.

 

پیش از انتخاب اسمارت واچ، نکات مهم و ضروری پیش روی شما قرار دارد که باید با آگاهی از آن‌ها عبور کنید.

مهم‌ترین موارد در انتخاب ساعت هوشمند مواردی همچون

  • سازگاری با تلفن همراه
  • نوع اتصال
  • طول عمر باتری و شارژ شدن ساعت
  • تاچ یا رابط دکمه‌ای
  • مقاومت در برابر آب
  • ویژگی‌ها و سنسورهای سلامت

 

می‌باشد. در ادامه توضیحات مختصری پیرامون هر کدام از این موارد خدمت شما عزیزان ارائه می‌دهیم و سپس به مقایسه و معرفی بهترین ساعت‌های هوشمند بازار ایران می‌پردازیم.

 

سازگاری با تلفن همراه

نخستین ویژگی که هنگام خرید ساعت هوشمند باید در نظر گرفت، سازگاری آن با تلفن همراه است.

بسیاری از تلفن‌های همراه از سیستم عامل Wear OS (قبلا آن را با نام Android OS یاد می‌کردیم) استفاده می‌کنند. هنگام خرید اسمارت واچ باید بدانید که آیا موبایل شما از این سیستم عامل پشتیبانی می‌کند یا خیر.

جهت دانستن این موضوع می‌توانید با تلفن همراه خود وارد این لینک شوید و ببینید که پشتیبانی شامل تلفن همراه شما می‌شود یا خیر.

 

نوع اتصال Smart Watch

نکته دیگری که هنگام خرید ساعت هوشمند باید در نظر داشته باشید این است که آیا اتصال اینترنتی LTE را می‌خواهید یا خیر.

البته در نظر داشته باشید که پشتیبانی از این تکنولوژی چندان ضروری نیست. تکنولوژی LTE در زمانی به کار می‌آید که شما تلفن همراه خود را در منزل جا گذاشته باشید و در جایی دیگر بخواهید با ساعت هوشمندتان به اینترنت متصل شوید.

اما اگر جزء افرادی هستید که تلفن همراه خود را در خانه می‌گذارید و به بیرون می‌روید، تکنولوژی LTE می‌تواند شما را از اعلان‌های موبایلتان مطلع کند.

در نظر داشته باشید که متصل کردن ساعت هوشمند به اینترنت مصرف باتری را افزایش می‌دهد. همچنین اسمارت واچ‌هایی که از تکنولوژی LTE پشتیبانی می‌کنند در فاکتور قیمت، جایگاه بالاتری نسبت به سایر اسمارت واچ‌ها دارند.

 

طول عمر باتری و قابلیت شارژ

طول عمر باتری و مدت زمان نگه داشتن شارژ بسته به متغیرهای زیادی متفاوت است. برای مثال ساعت‌های هوشمندی که از قابلیت جواب دادن تماس پشتیبانی می‌کنند، مدت زمان نگه داشتن شارژ کمتری دارند.

به طور کلی می‌توان گفت نگه داشتن شارژ در Smart Watch ها، از یک روز تا یک هفته متغیر است و این تماما به تکنولوژی‌های استفاده شده در آن‌ها بستگی دارد.

در مورد قابلیت شارژینگ نیز برخی از اسمارت واچ‌ها از شارژینگ وایرلس (بی سیم) بهره می‌برند. در این حالت تنها کافی است که ساعت هوشمندتان را روی پد شارژر مخصوص قرار دهید.

 

تاچ یا رابط دکمه‌ای

در نگاه اول ممکن است ساعت‌های هوشمندی که از صفحه نمایش لمسی بهره می‌برند بهتر به نظر برسند. اما واقعیت چنین است که در کار کردن با صفحه نمایش‌های کوچک، رفلکس کمی پایین می‌آید و ممکن است کار با آن راحت نباشد.

کمپانی‌های اپل و سامسونگ با تکنولوژی‌های جالب و کاربردی خود توانسته‌اند این کار را کمی هوشمندتر کنند.

این کمپانی‌ها از صفحه نمایش لمسی، به همراه دکمه‌هایی در کناره‌ی اسمارت واچ استفاده می‌کنند. بدین ترتیب شما می‌توانید از صفحه لمسی برای اسکرول و زوم کردن استفاده کنید و از دکمه‌های کنار برای دسترسی به برنامه‌ها استفاده نمایید.

 

مقاومت در برابر آب

نکته‌ی بسیار مهمی که هنگام خرید و انتخاب ساعت هوشمند باید به آن توجه داشته باشید، ویژگی ضد آب بودن و یا مقاوم بودن در برابر آب است.

شما پس از استفاده طولانی مدت از اسمارت واچ، وجود آن دور مچ دستتان را متوجه نمی‌شوید. بنابراین ممکن است گاهی اوغات اسمارت واچ با آب برخورد داشته باشد. برخی از ساعت‌های هوشمند می‌توانند در برابر پاشیده شدن آب مقاومت داشته باشند و برخی دیگر تا عمق معینی از آب مقاومت دارند.

این نکته که آیا ساعت هوشمندتان ضد آب و یا مقاوم در برابر آب است یا خیر را از فروشنده بپرسید تا با خیال آسوده‌تری از آن استفاده کنید.

 

ویژگی‌ها و سنسورهای سلامت

سنسورها و ردیاب‌های سلامتی از ویژگی‌های جالب و کاربردی ساعت‌های هوشمند می‌باشند.

به مرور زمان مکانیزم این تکنولوژی پیشرفت کرده و سازندگان ساعت‌های هوشمند سعی کرده‌اند به بهترین شکل ممکن آن را در Smart Watch ها بگنجانند.

برخی از اسمارت واچ‌ها برای استفاده از تمام سنسورها به نزدیک بودن به تلفن همراه شما نیاز دارند؛ اما بیشترشان حداقل تعداد قدم‌ها را محاسبه می‌کنند.

برخی دیگر از ساعت های هوشمند از ویژگی ضربان قلب نیز پشتیبانی می‌کنند. در میان اسمارت واچ‌هایی که این قابلیت را پشتیبانی می‌کنند، اپل واچ دقیق‌تر عمل می‌کند.

 

خوب، حال دیگر وقت آن رسیده که در میان انبوه ساعت‌های هوشمند، بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

ما با درنظر گرفتن فاکتورهای اصلی، لیستی از بهترین ساعت‌های هوشمند را برای شما عزیزان طراحی کرده‌ایم.

 

بهترین ساعت‌های هوشمند ارزان‌قیمت در یک نگاه کلی

 

  • ساعت هوشمند مودیو مدل MW01
  • ساعت هوشمند مدل A1
  • ساعت هوشمند جی تب مدل W101 Hero
  • ساعت هوشمند مدل Z60
  • ساعت هوشمند مدل SX16
  • ساعت هوشمند مدل w34
  • ساعت هوشمند هایلو مدل LS01
  • ساعت هوشمند مدل 88 -SOR – A1
  • ساعت هوشمند مدل Go smart life
  • ساعت هوشمند مدل V8

 

 

ساعت هوشمند مودیو مدل MW01

  • وزن: 65 گرم
  • جنس بدنه: آلومینیوم
  • جنس بند: سیلیکونی
  • صفحه نمایش لمسی: دارد
  • اندازه صفحه نمایش: 1.54 اینچ
  • قابلیت نصب سیم‌کارت: دارد

 

ساعت هوشمند مودیو مدل MW01 یکی از بهترین ساعت‌ های هوشمند موجود در بازار است که به‌دلیل امکانات بسیار خوب خود در مقایسه با قیمت پایینش، بسیار مورد توجه طرفداران قرار گرفته است.

کمپانی مودیو به دلیل تولید محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت بسیار پایین مشهور است.

ازجمله مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت ساعت هوشمند MW01می‌توان به بلوتوث قدرتمند، بدنه مستحکم و طراحی جذاب اشاره کرد.

یکی دیگر از مهم‌ترین دلایلی که باعث محبوبیت بسیار بالای این محصول در بین کاربران شده است، قابلیت نصب سیم‌کارت و کارت حافظه روی آن است.

درواقع شما به کمک اسپیکر داخلی و میکروفون می‌توانید این ساعت هوشمند را به یک تلفن همراه هوشمند مچی تبدیل کنید. کاربر می‌تواند به کمک برنامه‌هایی مانند FUNRUN یا Bt Notification با گوشی‌های هوشمند ارتباط برقرار کند؛ بعد از برقراری ارتباط، کاربر قادر است به‌واسطه ساعت هوشمند خود به اعلانات شبکه‌های اجتماعی پی ببرد و یا به تماس‌ها یا پیامک‌ها پاسخ دهد.

جتس بدنه ساعت هوشمند مودیو مدل MW01از فلز آلومینیوم بوده و دارای استحکام بسیار بالایی است. این محصول به یک صفحه نمایش 1.54 اینچی لمسی مجهز شده که دارای کیفیت نسیتا خوبی است. با وجود نکات مثبتی که ذکر کردیم، این ساعت هوشمند دارای نقاط ضعفی نیز است؛ برخی از کاربران بعد از خرید این محصول، از عمر پایین باتری آن شکایت کردند. برخی نیز ادعا کردند بند سیلیکونی این ساعت به‌خوبی سفت نشده و روی مچ قرار نمی‌گیرد.

 

نقاط قوت نقاط ضعف
بدنه فلزی مستحکم عمر کم باتری
پشتیبانی از سیم کارت بند سیلیکونی به خوبی سفت نمی‌شود
طراحی زیبا  

 

 


 

 

ساعت هوشمند مدل A1

  • وزن: 60 گرم
  • جنس بدنه: فلز
  • جنس بند: سیلیکونی
  • صفحه نمایش لمسی: دارد
  • اندازه صفحه نمایش: 1.54 اینچ
  • قابلیت نصب سیم‌کارت: دارد

 

ساعت هوشمند مدل A1 را نیز می‌توان جزو بهترین ساعت های هوشمند بازار تلقی کرد که بعد از عرضه مورد استقبال طرفداران زیادی قرار گرفت.

این محصول به‌واسطه قیمت مناسب و امکانات بسیار خوبش تحسین گسترده طرفداران تکنولوژی را به‌همراه داشت.

این محصول از قابلیت نصب سیم کارت و کارت حافظه تا 32 گیگابایت پشیبانی می‌کند؛ این ویژگی‌ها باعث شده تا این محصول را درواقع یک تلفن همراه مچی به‌حساب بیاوریم. یکی دیگر از ویژگی‌های کاربردی ساعت هوشمند مدل A1 برخورداری آن از میکروفون و بلندگو در قسمت بالایی و پایینی‌اش است.

دارا بودن میکروفون و بلندگو این امکان را به شما می‌دهد تا بدون نیاز به هیچگونه لوازم جانبی، به تماس‌های ورودی خود پاسخ دهید.

ازجمله دیگر ویژگی‌های کاربردی این محصول می‌توان به قابلیت ارسال پیامک، دریافت اعلانات شبکه‌های اجتماعی، قدم‌شمار، زنگ هشدار و سنسور ضد سرقت اشاره کرد.

بسیاری از کاربران صفحه نمایش این محصول را نیز مورد تحسین قرار دادند. بزرگ‌ترین نقطه ضعفی که کاربران بعد از خرید این محصول از شکایت داشتند، مروبوط به عمر پایین باتری‌اش می‌شود؛ این ساعت هوشمند به یک باتری 300 میلی‌آمپر ساعتی لیتیوم یونی مجهز شده است که گویا نمی‌تواند آنطور که لازم است انتظارات کاربران خود را برآورده کند. اگر به‌دنبال محصولی ارزان و با قابلیت‌های کاربردی فراوان هسنید، ساعت A1 می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد.

 

نقاط قوت نقاط ضعف
دارا بودن بلندگو و اسپیکر باتری ضعیف
پشتیبانی از سیم کارت  
قیمت مناسب  

 

 


 

 

ساعت هوشمند جی تب مدل W101 Hero

  • وزن: 65 گرم
  • جنس بدنه: آلومینیوم
  • جنس بند: سیلیکونی
  • صفحه نمایش لمسی: دارد
  • اندازه صفحه نمایش: 1.54 اینچ
  • قابلیت نصب سیم‌کارت: دارد

از ساعت هوشمند جی تب مدل W101 Hero نیز می‌توان به‌عنوان یکی دیگر از بهترین ساعت های هوشمند موجود در بازار نام برد که امکانات عالی‌اش باعث فروش بالای آن نیز شد.

این ساعت هوشمند دارای طراحی جذاب و بسیار شیکی بوده و به‌واسطه همین ویژگی نیز توانسته توجه طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کند.

این محصول علاوه‌بر ظاهر جذابش، دارای ویژگی‌های کاربردی زیادی نیز است؛ این گجت از قابلیت نصب سیم‌کارت و کارت حافظه پشتیبانی کرده و به‌واسطه اسپیکر و میکروفون داخلی می‌تواند تبدیل به یک تلفن همراه هوشمند مچی شود. این محصول با پشتیبانی از نسخه 3.0 بلوتوث می‌تواند به تلفن‌های هوشمند متصل شود.

کاربر همچنین می‌تواند به‌واسطه برنامه‌های FUNRUNو Bt Notification به تلفن‌های هوشمند متصل شود و بدین طریق اعلانات شبکه‌های اجتماعی را دریافت کند، تماس‌های ورودی را پاسخ و یا به پیامک‌ها جواب دهد.

ازجمله دیگر ویژگی‌های مثبت این ساعت می‌توان به شمارش گام‎ها، مسافت پیموده شده و سنجش خواب اشاره کرد. ساعت هوشمند W101 Hero به یک صفحه نمایش 1.54 اینچی لمسی با کیفیت HD مجهز شده است. برخی از کاربران بعد از خرید این محصول، جنس بند آن را بی‌کیفیت توصیف کرده و از عمر باتری آن نیز شکایت داشتند. این ساعت به یک باتری 300 میلی‌آمپر ساعتی لیتیوم یونی مجهز شده و جنس بند آن نیز از سیلیکون است.

 

نقاط قوت نقاط ضعف
طراحی جذاب عمر پایین باتری
مجهز به اسپیکر داخلی و میکروفون جنس بد بند
صفحه نمایش HD  

 

 


 

 

ساعت هوشمند مدل Z60

  • وزن: 85 گرم
  • جنس بدنه: فلز
  • جنس بند: فلز
  • صفحه نمایش لمسی: دارد
  • اندازه صفحه نمایش: 1.54 اینچ
  • قابلیت نصب سیم‌کارت: دارد

 

ساعت هوشمند مدل Z60 نیز جزو بهترین ساعت های هوشمند موجود در بازار است که با ویژگی‌های کاربردی خود تحسین گسترده کاربران را برانگیخت.

این محصول به‌واسطه بلوتوث و نرم افزار مخصوص، به گوشی‌های هوشمند متصل می‌شود؛ بعد از برقراری اتصال با گوشی هوشمند، می‌توانید به تماس‌ها و پیامک‌های دریافتی خود به‌راحتی پاسخ دهید.

ازجمله کاربردی‌ترین امکانات ساعت هوشمند Z60می‌توان به این موارد اشاره کرد: قابلیت نمایش اعلان‌های مختلف پیامک، تماس، تمام شبکه ها‌ی اجتماعی، قابلیت نمایش تصاویر کارت حافظه (Image Viewer)، مجهز به گام‌شمار (شروع به صورت غیر خودکار)، اپلیکیشن پایش وضعیت خواب یا Sleep Monitoring (غیر خودکار)، پخش موسیقی با قابلیت کنترل موسیقی تلفن هوشمند، قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث و ضبط صدا اشاره کرد.

این محصول از کارت حافظه تا 32 گیگابایت پشتیبانی می‌کند؛ ساعت هوشمند Z60به باتری 380 میلی‌آمپر ساعتی لیتیوم یونی مجهز شده است. جنس بدنه و بند این محصول نیز از فلز بوده و دارای مقاومت بسیاری بالایی است.

این ساعت به‌واسطه سایز نسبتا بزرگ خود برای دستان کوچک و ظریف به‌هیچ وجه مناسب نیست؛ برخی از کاربران بعد از خرید این محصول، از سایز بزرگ آن شکایت کرده و آن را برای قرارگرفتن در دست خودشان مناسب نمی‌دانستند. اگر دستان نسبتا بزرگی دارید و به‌دنبال محصولی باکیفیت و قیمت بسیار خود هستید، ساعت هوشمند مدل Z60 می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما به‌حساب بیاید.

 

نقاط قوت نقاط ضعف
ظاهر بسیار زیبا سایز بزرگ و نامناسب برای دستان ظریف
بدنه مقاوم   
بند فلزی   

 

 


 

 

ساعت هوشمند مدل SX16

  • وزن: اعلام نشده
  • جنس بدنه: آلومینیوم
  • جنس بند: سیلیکون
  • صفحه نمایش لمسی: ندارد
  • اندازه صفحه نمایش: 1.3 اینچ
  • قابلیت نصب سیم‌کارت: ندارد

 

ساعت هوشمند مدل SX16 یکی دیگر از بهترین ساعت های هوشمند موجود در بازار است که به‌واسطه شباهت بسیارش به ساعت‌های هوشمند تولید شده شرکت اپل، توجه کاربران زیادی را به سمت خود معطوف کرد.

جنس بدنه این محصول از آلومینیوم بوده و بند آن نیز سیلیکونی است؛ این محصول دارای مقاومت نسبتا بالایی است و در مقابل ضربات مختلف به‌راحتی آسیب نمی‌بیند.

ازجمله ویژگی‌های کاربردی این ساعت هوشمند می‌توان به این موارد اشاره کرد: اعلان تماس‌ها و پیامک‌های دریافتی، اعلان‌های شبکه‌های اجتماعی، نمایش پیام‌های متنی، مشاهده‌ تماس‌های دریافتی، کنترل دوربین گوشی هوشمند، شمارش گام‌ها، محاسبه‌ مسافت طی شده، محاسبه‌ کالری مصرف شده، قابلیت تعیین اهداف روزانه، پایش فعالیت‌های ورزشی مختلف از جمله دویدن، دوچرخه‌سواری و ورزش‌های هوازی، پایش وضعیت خواب، امکان تنظیم یادآور، امکان تنظیم هشدار و هشدار عدم تحرک.

ساعت هوشمند SX16 با دارا بودن گواهی IP67 در مقابل آب و گردوغبار مقاوم است. یکی از بزرگ‌ترین نقطه‌قوت‌های این محصول مربوط به عمر بالای باتری آن می‌شود؛ کاربر با هر بار شارژ کامل باتری لیتیوم یونی 170 میلی‌آمپر ساعتی این محصول، تا 8 روز می‌تواند از آن بدون هیچ مشکلی استفاده کند. با نصب برنامه Happy sports در گوشی هوشمند خود، می‌توانید از حداکثر کاربردهای این محصول استفاده کنید. شاید بتوان عدم پشتیبانی از سیم کارت و قیمت نسبتا بالا در مقایسه با دیگر محصولات هم‌رده را تنها نکات منفی این ساعت هوشمند به‌حساب آورد.

 

نقاط قوت نقاط ضعف
مقاومت در مقابل آب و گردوغبار عدم پشتیبانی از سیم کارت
عمر بالای باتری قیمت نسبتا بالا در مقایسه با دیگر محصولات هم رده
بدنه مستحکم  

 

 


 

 

ساعت هوشمند مدل w34

  • وزن: 50 گرم
  • جنس بدنه: فلز
  • جنس بند: سیلیکونی
  • صفحه نمایش لمسی: دارد
  • اندازه صفحه نمایش: 1.54 اینچ
  • قابلیت نصب سیم‌کارت: ندارد

 

ساعت هوشمند مدل w34 نیز جرو بهترین ساعت های هوشمند بازار است که با طراحی زیبا و ویژگی‌های منحصربه‌فردش توانسته کاربران زیادی را به سمت خود جلب کند.

کاربر برای برقرار ارتباط با گوشی هوشمندش، باید ابتدا برنامه مخصوصی را به‌واسطه کد QR موجود در کارتن دانلود کند و سپس از طریق این برنامه به گوشی هوشمند مورنظرش متصل شود.

کاربر می‌تواند از طریق درگاه USB تعبیه شده این ساعت هوشمند را شارژ کند؛ این محصول به یک باتری 380 میلی‌آمپری ساعتی مجهز شده است. جنس بدنه ساعت w34 از فلز بوده و جنس بند آن نیز از سیلیکون است. این محصول به یک صفحه نمایش لمسی 1.54 اینچی مجهز شده است. این محصول دارای ظاهری جذاب و شیک بوده که در نوع خود بسیار زیبا است.

ازجمله ویژگی‌های خاص و کاربردی این ساعت هوشمند می‌توان به این موارد اشاره کرد: انتقال تماس از روی گوشی به ساعت از طریق ارتباط بلوتوثی، شماره‌گیری، پاسخ‌دهی و رد تماس با ساعت از طریق ارتباط بلوتوثی، مشاهده کلیه پیامک‌های دریافتی و تماس‌ها و دسترسی به دفترچه تلفن گوشی سینک شده، نوتیفیکیشن پیامک و برخی شبکه‌های اجتماعی، هشدار ضد سرقت دوطرفه با فاصله گرفتن ساعت از موبایل یا برعکس، نمایش زمان ساعت، تقویم و ضبط صدا و امکان اتصال به گوشی موبایل و کنترل شاتر دوربین از روی ساعت.

برخی از کاربران از عمر پایین باتری 380 میلی‌آمپر ساعتی این محصول شکایت داشتند و آن را ضعیف توصیف کردند.

 

نقاط قوت نقاط ضعف
ظاهر جذاب دوام پایین باتری
استحکام بالای بدنه  
قابلیت‌های کاربردی گوناگون  

 

 


 

 

ساعت هوشمند هایلو مدل LS01

  • وزن: 34 گرم
  • جنس بدنه: آلومینیوم
  • جنس بند: سیلیکون
  • صفحه نمایش لمسی: دارد
  • اندازه صفحه نمایش: 1.3 اینچ
  • قابلیت نصب سیم‌کارت: ندارد

 

ساعت هوشمند هایلو مدل LS01 را نیز می‌توان با ویژگی‌های کاربردی و منحصربه‌فردش در لیست بهترین ساعت‌ های هوشمند موجود در بازار قرار داد.

این ساعت هوشمند دارای ساختار چهار ضلعی بوده و به یک صفحه نمایش لمسی 1.3 اینچی مجهز است. صفحه نمایش این محصول از پنل TFT LCD بهره برده و رزولوشن آن 240×240 است که وضوح نسبتا خوبی دارد.

وضوح صفحه نمایش این ساعت هوشمند به حدی خوب است که بتوان از آن بدون هیچ مشکلی زیر نور خورشید استفاده کرد. این محصول از سیستم عامل‌های اندروید 4.4 به بالا و iOS 8 به بالا پشتیبانی می‌کند.

این ساعت هوشمند در مقابل آب و گردوغبار مقاوم بوده و دارای گواهی IP68است؛ البته توجه داشته باشید که این محصول در عمق‌های زیاد نمی‌تواند مقاومت بالایی در مقابل نفوذ آب داشته باشد. درواقع ساعت هوشمند LS01تا عمق 1.5 متری در مقابل آب مقاوم بوده و زیر بارش باران نیز دچار مشکل نمی‌شود.

ازجمله مهم‌ترین ویژگی‌های کاربردی و مثبت این محصول می‌توان به این موارد اشاره کرد: پایشگر فعالیت ورزشی (پیاده‌روی، دو، کوهنوردی، دوچرخه سواری، تردمیل، بدنسازی، هاکی، یوگا و اسپینینگ)، نمایش تماس‌ها، پیامک‌ها، نوتیفیکشن‌های شبکه‌های اجتماعی (واتس اپ، تلگرام، اینستاگرام)، امکان رد تماس، قابلیت یادآوری، یادآوری بی‌تحرکی، یادآوری جلسه، ردیابی خواب، یافتن ساعت، یافتن تلفن و امکان تنظیم نور صفحه و مجهز به حسگرهای شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، گام شمار، شمارش ضربان قلب و ارتفاع‌سنج.

 

نقاط قوت نقاط ضعف
ضدآب عدم پشتیبانی از زبان فارسی
پایشگر فعالیت‌های ورزشی  
مقاومت بالا  

 


 

 

ساعت هوشمند مدل 88 -SOR – A1

  • وزن: 45 گرم
  • جنس بدنه: پلاستیک و فلز
  • جنس بند: سیلیکون
  • صفحه نمایش لمسی: دارد
  • اندازه صفحه نمایش: 1.5 اینچ
  • قابلیت نصب سیم‌کارت: دارد

 

ساعت هوشمند مدل 88 -SOR – A1 نیز یکی از پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند بازار است که با قیمت مناسب و امکانات کاربردی‌اش توجه طرفداران را به سمت خود جلب کرد.

این محصول به یک صفحه نمایش 1.5 اینچی لمسی از نوع IPS LCD مجهز شده است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داراست.

شما با استفاده از اپلیکیشن مخصوص می‌توانید از تمام قابلیت‌های این محصول در گوشی‌هایی که دارای اندروید نسخه‌ 4.3 یا بالاتر هستند، بهره ببرید. این ساعت هوشمند قابلیت برقراری ارتباط با سیستم عامل IOS را نیز داراست. (البته این ارتباط محدود به تماس و مشاهده مخاطبین می‌شود)

ساعت هوشمند 88 -SOR – A1 از کارت حافظه تا 32 گیگابایت پشتیبانی می‌کند. این محصول به یک باتری لیتیوم یونی 380 میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است؛ برخی از کاربران از دوام و عمر پایین باتری این ساعت هوشمند شکایت داشتند.

ازجمله دیگر قابلیت‌های کاربردی این محصول می‌توان بدین موارد اشاره کرد: قابلیت نمایش تصاویر کارت حافظه، مجهز به گام‌شمار، اپلیکیشن پایش وضعیت خواب یا Sleep Monitoring، پخش موسیقی (فایل‌های داخل کارت حافظه) و کنترل موسیقی تلفن هوشمند، قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث، امکان برقراری تماس، رد یا پاسخ به تماس، دارای QR-Code برای اسکن و یافتن سریع‌تر اپلیکیشن روی گوشی، خواندن و ارسال پیامک، ماشین حساب، امکان تغییر قالب منو (دو تم یا قالب متفاوت)، آلارم و قابلیت ضبط صدا.

 

نقاط قوت نقاط ضعف
قیمت مناسب باتری ضعیف
ظاهر زیبا  
پشتیبانی از کارت حافظه  

 

 


 

 

ساعت هوشمند مدل Go smart life

  • وزن: 200 گرم
  • جنس بدنه: پلاستیک و فلز
  • جنس بند: سیلیکون
  • صفحه نمایش لمسی: دارد
  • اندازه صفحه نمایش: 1.54 اینچ
  • قابلیت نصب سیم‌کارت: دارد.

 

ساعت هوشمند مدل Go smart life یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند بازار در رده ارزان‌قیمت است که به فروش بسیار بالایی دست پیدا کرد.

این ساعت به یک صفحه نمایش 1.54 اینچی لمسی از نوع IPS LCD مجهزشده که تراکم پیکسلی آن حدود 220 پیکسل در هر اینچ است.

این محصول قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه را تا 32 گیگابایت دارد. یکی دیگر از نکات جالب این ساعت هوشمند که می‌توان به آن اشاره کرد میکروفون و بلندگو تعبیه‌شده در قسمت بالایی و پایینی ساعت است که امکان برقراری تماس را بدون نیاز به هیچ‌گونه لوازم جانبی به کاربر می‌دهد.

ازجمله مهم‌ترین ویژگی‌ها و امکانات ساعت هوشمند Go smart life می‌توان به این موارد اشاره کرد: قابلیت نمایش تصاویر کارت حافظه (Image Viewer)، گام‌شمار، پایش وضعیت خواب یا Sleep Monitoring، پخش موسیقی (فایل‌های داخل کارت حافظه) و کنترل موسیقی تلفن هوشمند، قابلیت مکالمه از طریق سیمکارت و یا بلوتوث، امکان برقراری تماس، رد یا پاسخ به تماس، خواندن و ارسال پیامک به زبان فارسی، قابلیت ضبط صدا و امکان تغییر قالب منو (دو تم یا قالب متفاوت).

این ساعت هوشمند با تمام گوشی‌های اندروید نسخه 4.3 و بالاتر سازگار است. البته سازگاری این ساعت با سیستم‌عامل IOS محدودتر است. (با اتصال به این سیستم‌عامل تنها امکان بر‌قراری تماس و مشاهده مخاطبین دردسترس است). یکی دیگر از نقاط قوت این ساعت هوشمند را می‌توان به کیفیت عالی صفحه نمایش آن نسبت داد.

برخی از کاربران از دوام پایین باتری این ساعت هوشمند شکایت کرده‌اند و باتری آن را بسیار ضعیف دانسته‌اند.

 

نقاط قوت نقاط ضعف
پشتیبانی از کارت حافظه تا 32 گیگابایت دوام پایین باتری
مجهز به میکروفون و بلندگوی داخلی  
ویژگی‌های کاربردی گسترده  

 


 

 

ساعت هوشمند مدل V8

  • وزن: 56 گرم
  • جنس بدنه: آلومینیوم
  • جنس بند: سیلیکون
  • صفحه نمایش لمسی: دارد
  • اندازه صفحه نمایش: 1.54 اینچ
  • قابلیت نصب سیم‌کارت: دارد

 

ساعت هوشمند مدل V8 با توجه به قیمت بسیار مناسب و امکانات منحصربه‌فردش به یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار تبدیل‌شده است.

این محصول به یک صفحه نمایش 1.54 اینچی لمسی از نوع TFT مجهزشده که دارای رزولوشن 240×240 است. صفحه نمایش این ساعت هوشمند در عین شدت نور مناسبی که ارائه می‌دهد، کیفیت رنگ فوق‌العاده‌ای نیز دارد.

سازندگان برای انجام دستورات به بهترین شکل ممکن، از پردازنده MTK6261 در قلب این ساعت هوشمند استفاده کرده‌اند. ساعت هوشمند V8 به یک باتری 380 میلی‌آمپر ساعتی لیتیوم یونی مجهزشده است که دوام نسبتا خوبی دارد.

ازجمله مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به این موارد اشاره کرد: امکان نصب کارت حافظه، دارا بودن دوربین، انتقال تماس بلوتوثی، پشتیبانی کامل از زبان فارسی، دریافت اعلان‌های پیام‌رسان‌های مختلف، سیستم مدیریت برنامه پیاده‌روی، امکان پخش موسیقی، فیلم‌برداری و عکاسی و جلوگیری از فراموشی تلفن همراه.

شاید بتوان جالب‌ترین ویژگی ساعت هوشمند مدل V8 را به سیستم مدیریت برنامه پیاده‌روی آن نسبت داد؛ طبق این سیستم با فعال کردن کرنومتر تعداد گام‌های پیموده‌شده به صورت تقریبی با زمان محاسبه‌شده و بر اساس آن میزان کالری مصرفی شما را داده می‌شود.

البته برخی از کاربران بعد از خرید این محصول، از کیفیت تاچ آن ناراضی بوده و همچنین اعلام کردند باتری این ساعت هوشمند پس از مدتی دچار مشکل شده و کارایی واقعی خود را از دست می‌دهد.

 

نقاط قوت نقاط ضعف
قیمت مناسب کیفیت بد تاچ
صفحه نمایش خوب باتری ضعیف
قابلیت‌های منحصربه‌فرد و کاربردی  

 


 

بهترین ساعت‌های هوشمند گران‌قیمت در یک نگاه کلی

 

  • ساعت هوشمند سونتو کد SS050463000
  • ساعت هوشمند اپل سری 5 مدل Hermes
  • ساعت هوشمند پلار مدل VANTAGE V
  • ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch3
  • ساعت هوشمند زبلاز مدل Thor 4 Pro
  • ساعت هوشمند امیزفیت مدل Stratos 3
  • ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Stratos
  • ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active2
  • ساعت هوشمند فیت بیت مدل Ionic
  • ساعت هوشمند آنر مدل Magic

 

 

ساعت هوشمند سونتو کد SS050463000

  • وزن: 76 گرم
  • جنس بدنه: فلز و پلی‌کربنات
  • جنس بند: چرم
  • صفحه نمایش لمسی: دارد
  • اندازه صفحه نمایش: 1.7 اینچ
  • قابلیت نصب سیم‌کارت: ندارد

 

ساعت هوشمند سونتو کد SS050463000 یکی دیگر از بهترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار است که با امکانات جذابش نگاه‌های طرفداران زیادی را به سمت خود خیره کرد.

این ساعت به یک صفحه نمایش 1.7 اینچی لمسی از نوع matrix مجهز شده که رزولوشن آن حدود 300 در 320 است. قفل صفحه لمسی هنگام ورزش، نور پس‌زمینه قابل تنظیم، قفل با دکمه هنگام ورزش و زمان صرفه‌جویی در نور روز جزو مهم‌ترین مشخصات صفحه نمایش این ساعت هوشمند به شمار می‌آیند.

این محصول به یک سیستم مدیریت باتری هوشمند مجهز شده که برای تمرینات طولانی، سخت و مسابقات بسیار مناسب است.

ازجمله مهم‌ترین ویژگی‌های ساعت هوشمند سونتو کد SS050463000 می‌توان به این موارد اشاره کرد: مقاومت در برابر آب تا عمق 100 متر، سیستم‌عامل قابل بازیابی، محاسبه ضربان قلب از روی مچ دست، نور پس‌زمینه قابل تنظیم، یادآوری شارژ هوشمند، محاسبه کالری سوخته شده، پشتیبانی از سیستم‌های ماهواره‌‌ای مختلف مثل GPS و GLONASS، تجزیه و تحلیل مسیر GPS، نمایش ارتفاع با GPS، محاسبه سرعت دویدن در زمان واقعی.

این ساعت هوشمند با اتصال به تلفن همراه، شما را با هشدارهای تماس ورودی از پیام‌ها و اعلان‌های مربوطه آگاه می‌کند. برای بهره بردن از تمام امکانات این ساعت هوشمند می‌توانید برنامه Suunto را از فروشگاه گوگل یا اپل دانلود کنید و از این امکانات لذت ببرید.

توجه داشته باشد این ساعت هوشمند امکان سازگاری با گوشی‌های اندروید نسخه 4 به بالا و گوشی‌های ios نسخه 5 به بالا را دارد.

این ساعت هوشمند ویژگی‌های برجسته بسیار زیادی دارد که نمی‌توان در این مطلب به تمام آن‌ها اشاره کرد. بزرگ‌ترین مشکلی که مانع از خرید این محصول توسط کاربر می‌شود، قیمت بسیار بالای آن است.

 

نقاط قوت نقاط ضعف
صفحه نمایش عالی قیمت بسیار بالا
مقاوم در مقابل آب تا عمق 100 متر  
انواع قابلیت‌های پشتیبانی ورزشی  

 


 

 

ساعت هوشمند اپل سری 5 مدل Hermes

  • وزن: 47 گرم
  • جنس بدنه: فلز
  • جنس بند: چرم
  • صفحه نمایش لمسی: دارد
  • اندازه صفحه نمایش: 1.78 اینچ
  • قابلیت نصب سیم‌کارت: ندارد

 

تمام طرفداران تکنولوژی شرکت اپل را به دلیل گوشی‌های خارق‌العاده‌اش می‌شناسند؛ این شرکت علاوه‌بر گوشی، در حوزه فروش ساعت‌های هوشمند نیز پیشگام است.

ساعت هوشمند اپل سری 5 مدل Hermes یکی از پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند جهان است که ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای دارد.

نام کامل این محصول Hermes Space Stainless Steel Case with Single Tourاست؛ لیست امکانات این ساعت هوشمند نیز به مانند اسم آن بسیار طولانی است.

ساعت هوشمند اپل سری 5 مدل Hermes به یک صفحه نمایش لمسی 1.78 اینچی از نوع LTPO OLED مجهز شده که تراکم پیکسلی آن حدود 368 × 448 پیکسل است. فناوری Force Touch، قابلیت Always-on display، محافظ نمایشگر Ion-X strengthened glass و روشنایی 1000 نیت ازجمله ویژگی‌های صفحه نمایش این ساعت هوشمند محسوب می‌شوند.

این محصول تا عمق 50 متر در مقابل آب مقاومت دارد؛ به همین دلیل می‌توان از آن برای ورزشی‌های آبی مانند شنا استفاده کرد.

ازجمله مهم‌ترین ویژگی‌ها و مشخصات سخت‌افزاری ساعت هوشمند اپل سری 5 مدل Hermesمی‌توان به این موارد اشاره کرد: پردازنده دو هسته ای 64 بیتی، ظرفیت حافظه داخلی 32 گیگابایت، عمر باتری تا 18 ساعت با استفاده معمول، دارای میکروفون و بلندگوی داخلی، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم، پشتیبانی از LTE و UMTS، مجهز به سنسورهای الکتریکی و نوری سنجش ضربان قلب و مجهز به تراشه بی سیم W3.

قیمت بسیار بالای این محصول بزرگ‌ترین مانع کاربران برای خرید آن محسوب می‌شود.

 

نقاط قوت نقاط ضعف
کیفیت عالی صفحه نمایش قیمت بالا
مقاوم در مقابل آب تا عمق 50 متر  
سخت‌افزار قدرتمند  

 


 

 

ساعت هوشمند پلار مدل VANTAGE V

  • وزن: 66 گرم
  • جنس بدنه: پلاستیک و فلز
  • جنس بند: لاستیکی
  • صفحه نمایش لمسی: بله
  • اندازه صفحه نمایش: 1.2 اینچ
  • قابلیت نصب سیم‌کارت: ندارد

 

ساعت هوشمند پلار مدل VANTAGE V یکی دیگر از بهترین ساعت‌های هوشمند جهان است که پس از عرضه با استقبال گسترده منتقدان و کاربران موجه شد.

این ساعت هوشمند به یک صفحه نمایش لمسی 1.2 اینچی مجهز شده که دارای تراکم پیکسلی 240 در 240 است. کیفیت رنگ و نور این صفحه نمایش فوق‌العاده بوده و کاربر هنگام استفاده از آن با هیچ مشکلی مواجه نخواهد شد.

ساعت هوشمند پلار مدل VANTAGE V به شکلی طراحی شده‌ که تمامی اطلاعات موردنیازتان را در هنگام ورزش محاسبه و ضبط کند؛ این ویژگی باعث می‌شود علاوه بر بررسی وضعیت بدنی، آرشیوی از میزان فعالیت بدن‌ خود داشته باشید.

کاربر به کمک اپلیکیشن مخصوص این محصول می‌تواند به گوشی‌ متصل شود و اطلاعات موردنیاز را به گوشی خود منتقل کند. این ساعت هوشمند به یک باتری 320 میلی‌آمپر ساعتی مجهزشده است که دوام بسیار بالایی دارد.

ازجمله دیگر ویژگی‌های ساعت هوشمند پلار مدل VANTAGE V می‌توان به این موارد اشاره کرد: هشدار تماس‌ها و پیام‌های دریافتی، نمایش نام یا شماره‌ تماس‌گیرنده، راهنمایی‌ در حین ورزش، تست آمادگی جسمانی، تست شوک قلب، کنترل مهارت و راندمان دویدن از روی مچ، قابلیت واردکردن مسیر، کنترل عملکرد ورزشی با ضربه زدن روی ساعت، محاسبه‌ دقیق کالری سوزانده‌ شده، آنالیز تمرینات ورزشی، ارائه میزان ریکاوری موردنیاز بدن بعد از تمرین و برنامه‌ی دویدن و پیاده‌روی.

بزرگ‌ترین نقطه‌ ضعف این محصول مربوط به قیمت بسیار بالای آن می‌شود.

 

نقاط قوت نقاط ضعف
کیفیت عالی صفحه نمایش قیمت بالا
دوام بالای باتری  
بررسی دقیق میزان فعالیت بدنی  

 


 

 

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch3

  • وزن: 48 گرم
  • جنس بدنه: فلز (فولاد ضد زنگ)
  • جنس بند: چرم
  • صفحه نمایش لمسی: دارد
  • اندازه صفحه نمایش: 1.2 اینچ
  • قابلیت نصب سیم‌کارت: ندارد

 

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch3 جزو محصولات محبوب شرکت سامسونگ محسوب می‌شود که موفق به جلب نظر مثبت منتقدان نیز شده است.

این ساعت هوشمند از یک صفحه نمایش 1.2 اینچی لمسی از نوع Super AMOLED بهره می‌برد که تراکم پیکسلی آن حدود 364 پیکسل در هر اینچ است. این نمایشگر دارای روشنایی بسیار خوبی است و از 16 میلیون رنگ پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند Galaxy Watch3 به یک باتری 247 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است که تا دو روز قابلیت نگه‌داری شارژ دارد. در کنار ویژگی‌های جذاب و منحصربه‌فرد، طراحی بسیار شیک و زیبای این محصول یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت آن در بین کاربران به‌حساب می‌آید.

جنس بدنه این ساعت هوشمند از فولاد ضد زنگ بود که کیفیت بسیاری بالایی دارد. سامسونگ در طراحی بند ساعت خود از چرم استفاده کرده است.

ازجمله ویژگی‌های برجسته ساعت هوشمند Galaxy Watch3 می‌توان به این موارد اشاره کرد: حافظه داخلی 8 گیگابایت، رم 1 گیگابایت، مقاوم در برابر آب تا عمق 50 متر، قابلیت اتصال به گوشی و مکالمه از طریق بلوتوث، دارای 8 چراغ نوری LED برای سنجش میزان اکسیژن خون، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم، پشتیبانی از استاندارد نظامی MIL-STD-810G، گواهینامه ECG، پشتیبانی از استاندارد ضدآب IP68 و مجهز به حسگرهای شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنجش نور محیط، شمارش ضربان قلب، فشارسنج، نوار قلب و حجم‌سنج نوری.

 

نقاط قوت نقاط ضعف
کیفیت عالی بدنه و بند قیمت بالا
سخت‌افزار قدرتمند  
طراحی زیبا و شیک  

 


 

 

ساعت هوشمند زبلاز مدل Thor 4 Pro

  • وزن: 76 گرم
  • جنس بدنه: فلز
  • جنس بند: چرم
  • صفحه نمایش لمسی: دارد
  • اندازه صفحه نمایش: 1.6 اینچ
  • قابلیت نصب سیم‌کارت: دارد

 

ساعت هوشمند زبلاز مدل Thor 4 Pro یکی از محصولات جذاب شرکت زبلاز محسوب می‌شود که با طراحی جذاب و امکانات کاربردی‌اش به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد.

این محصول به یک صفحه نمایش 1.6 اینچی لمسی از نوع LTPS Crystal مجهز شده که دارای رزولوشن 360 در 360 است. این صفحه نمایش با شیشه گوریلا گلس 3 محافظت شده که شفافیتی از جنس کریستال به آن اعطا کرده است.

زبلاز در طراحی بدنه این محصول از بدنه تمام آلومینیومی و بند چرمی هیبریدی استفاده کرده است. ساعت هوشمند زبلاز مدل Thor 4 Pro به پردازنده قدرتمند MTK6739 چهار هسته‎ای، 16 گیگابایت حافظه داخلی و 1 گیگابایت رم مجهز شده است. این ساعت دارای یک باتری قدرتمند 580 میلی‌آمپر ساعتی است که دوام بسیار بالایی دارد.

ازجمله دیگر ویژگی‌های کاربردی این ساعت هوشمند می‌توان به این موارد اشاره کرد: سازگار با گوشی‌های اندروید و آیفون، یادآور تماس و پیامک سیمکارت گوشی از طریق بلوتوث، قابلیت نصب سیمکارت، پشتیبانی از اینترنت سیمکارت، قابلیت دانلود از گوگل‌پلی و نصب اپلیکیشن‌های مختلف ازجمله بازی‌ها و شبکه‌های اجتماعی، مجهز به سنسور ضربان قلب و شتاب‌سنج و نظارت 24 ساعته، مجهز به گام‌شمار، کالری‌سنج، مسافت‌سنج حین ورزش و فعالیت روزانه، مجهز به دوربین 0.5 مگاپیکسلی و مجهز به اسپیکر و میکروفون داخلی.

بدون شک باید قیمت بالای این محصول را تنها عامل محدودکننده برای خرید آن محسوب کرد.

 

نقاط قوت نقاط ضعف
طراحی زیبا و جذاب قیمت بالا
صفحه نمایش عالی  
مشخصات سخت‌افزاری فوق‌العاده  

 


 

 

ساعت هوشمند امیزفیت مدل Stratos 3

  • وزن: 60 گرم
  • جنس بدنه: سرامیک و پلی‌کربنات
  • جنس بند: سیلیکونی
  • صفحه نمایش لمسی: دارد
  • اندازه صفحه نمایش: 1.34 اینچ
  • قابلیت نصب سیم‌کارت: ندارد

 

ساعت هوشمند امیزفیت مدل Stratos 3 را نیز با توجه به مشخصات منحصربه‌فرد و محبوبیتش می‌توان در لیست بهترین ساعت‌های هوشمند قرار داد.

این ساعت به یک صفحه نمایش لمسی 1.34 اینچی از نوع Transflective مجهز شده که رزولوشن آن 320 در 320 است. صفحه نمایش این محصول کیفیت خارق‌العاده‌ای دارد و زیر نور مستقیم خورشید هیچ مشکلی برای کاربران ایجاد نمی‌کند.

این ساعت یک باتری 300 میلی‌آمپر ساعتی دارد که شارژ کامل آن در حدود 2.5 ساعت طول می‌کشد. ساعت هوشمند امیزفیت مدل Stratos 3 با دستگاه‌های اندروید نسخه 5 به بالا و آی‌او‌اس 10 به بالا سازگاری دارد.

امیزفیت از پلی‌کربنات تقویت‌شده برای ساخت بدنه ساعت هوشمند خود استفاده کرده که در عین مقاومت بالا، وزن پایینی نیز دارد. این شرکت همچنین برای ساخت دکمه‌ها و محل شارژ این ساعت از استیل ضد زنگ استفاده کرده است.

ازجمله دیگر ویژگی‌های جذاب ساعت هوشمند امیزفیت مدل Stratos 3 می‌توان به این موارد اشاره کرد: پردازنده Ingenic M200S دو هسته‌‌ای و 1.2 گیگاهرتزی، مجهز به حسگر‌های شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنجش نور محیط، قطب‌نما، گام‌شمار و شمارش ضربان قلب، نام یا شماره‌ی تماس‌گیرنده با امکان ساکت یا رد کردن تماس، اعلان شبکه‌های اجتماعی و سایر اپلیکیشن‌ها، ساعت بیدارباش، وضعیت آب‌وهوا، قطب‌نما و تایمر، تنظیم تصویر پس‌زمینه‌ ساعت، هشدار بالا رفتن بیش‌ازحد ضربان قلب، تعیین اهداف تمرینی، اندازه‌گیری مسافت، سرعت، تعداد قدم‌ها، کالری، ارتفاع و غیره، مقاوم در مقابل آب تا عمق 50 متر و پایش فعالیت‌های روزمره و خواب.

 

نقاط قوت نقاط ضعف
دوام بالای باتری قیمت بالا
صفحه نمایش عالی  
پردازنده قدرتمند  

 


 

 

ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Stratos

  • وزن: 60 گرم
  • جنس بدنه: سرامیک
  • جنس بند: سیلیکون
  • صفحه نمایش لمسی: دارد
  • اندازه صفحه نمایش: 1.34 اینچ
  • قابلیت نصب سیم‌کارت: ندارد

 

ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Stratos نسل دوم ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Pace محسوب می‌شود که با طراحی جذاب و ویژگی‌های کاربردی‌اش فروش خوبی را در سراسر جهان تجربه کرد.

شیائومی برای ساخت بدنه این ساعت از پلی‌کربنات تقویت‌شده استفاده کرده است که دارای مقاومت بسیار بالایی بوده و وزن پایینی دارد. برای ساخت دکمه‌ها و محل شارژ این ساعت نیز از استیل ضدزنگ استفاده‌شده است.

این ساعت هوشمند به یک صفحه نمایش لمسی 1.34 اینچی با رزولوشن 300 در 320 مجهز شده است. برای ساخت قاب صفحه نمایش این محصول از سرامیک استفاده شده است.

ساعت هوشمند Amazfit Stratos تا عمق 50 متر در مقابل آب مقاوم است؛ این مقاومت خوب باعث شده تا این ساعت محصولی مناسب برای شناگران به‌حساب بیاید. این ساعت هوشمند علاوه بر شنا، قادر به تشخیص ده حالت مختلف دیگر مانند دویدن، راه رفتن، دوچرخه‌سواری در فضای باز، دوچرخه‌سواری در محیط داخلی، دویدن در محیط داخلی (تردمیل)، کوهنوردی و دو میدانی است و همچنین می‌تواند اطلاعات آن‌ها را به‌صورت جداگانه ثبت کند.

این ساعت هوشمند به یک باتری 280 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است که شارژ کامل حدود 2 ساعت به‌ طول می‌انجامد. باتری قدرتمند این ساعت هوشمند بعد از هر بار شارژ کامل، با استفاده مدام تا 35 ساعت دوام می‌آورد.

ازجمله دیگر ویژگی‌های کاربردی ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Stratos می‌توان به این موارد اشاره کرد: مشاهده هشدارهای تماس، تنظیم کردن ساعت، نظارت بر الگوی خواب، بررسی آب‌وهوا از طریق برنامه و قابلیت نظارت 24 ساعته ضربان قلب.

 

نقاط قوت نقاط ضعف
مقاومت بالای بدنه قیمت بالا
مقاوم در مقابل آب تا عمق 50 متر  
دوام زیاد باتری  

 


 

 

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active2

  • وزن: 26 گرم
  • جنس بدنه: آلومینیوم
  • جنس بند: لاستیکی
  • صفحه نمایش لمسی: دارد
  • اندازه صفحه نمایش: 1.4 اینچ
  • قابلیت نصب سیم‌کارت: ندارد

 

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active2 یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند بازار است که بعد از عرضه خیلی زود به محبوبیت بالایی در بازارهای جهانی دست پیدا کرد.

این محصول دارای یک صفحه نمایش 1.4 لمسی از نوع Super AMOLED است که رزولوشن آن 360 در 360 پیکسل است. این صفحه نمایش دارای کیفیت فوق‌العاده‌ای بوده و نور محشری را برای کاربرانش به ارمغان می‌آورد.

جذابیت ظاهری ساعت هوشمند Galaxy Watch Active2 در کنار ویژگی‌های کاربردی‌اش باعث محبوبیت این محصول بین طرفداران تکنولوژی و کاربران شده است. این ساعت هوشمند با اندروید نسخه 5 به بالا و آی‌اواس نسخه 9 به بالا سازگار است.

این محصول دارای رم 738 مگابایتی و حافظه داخلی 4 گیگابایتی است. سامسونگ همچنین در ساعت خود از تراشه اگزینوس 9910 با پردازنده‌ای دو هسته‌ای استفاده کرده است. ساعت هوشمند Galaxy Watch Active2 به یک باتری 340 میلی‌آمپرساعتی مجهز شده که با استفاده معمولی تا دو روز دوام می‌آورد.

این محصول دارای گواهی IP68 بوده که طبق آن در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است. این ساعت هوشمند تا عمق 50 متری در زیر آب مقاومت دارد.

ازجمله دیگر ویژگی‌های جذاب ساعت هوشمند Galaxy Watch Active2 می‌توان به این موارد اشاره کرد: استاندارد نظامی MIL-STD-810G برای مقاومت در برابر سقوط و ضربه، مجهز به حسگر‌های شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنجش نور محیط، شمارش ضربان قلب و فشارسنج، سنسور الکتروکاردیوگرام، رصد ضربان قلب، شارژ بی‎سیم مبتنی بر WPC، قابلیت اتصال به گوشی و مکالمه از طریق بلوتوث.

 

نقاط قوت نقاط ضعف
صفحه نمایش عالی قیمت زیاد
پردازنده قدرتمند  
ضدآب تا عمق 50 متر  

 


 

 

ساعت هوشمند فیت بیت مدل Ionic

  • وزن: 48 گرم
  • جنس بدنه: فلز
  • جنس بند: لاستیکی
  • صفحه نمایش لمسی: دارد
  • اندازه صفحه نمایش: 1.47 اینچ
  • قابلیت نصب سیم‌کارت: ندارد

 

ساعت هوشمند فیت بیت مدل Ionic نیز جزو محبوب‌ترین ساعت‌های هوشمند بازار به‌حساب می‌‎‌آید که امکانات خارق‌العاده‌ای دارد.

این محصول به یک صفحه نمایش لمسی 1.47 اینچی مجهز شده که تراکم پیکسلی آن حدود 291.5 پیکسل در هر اینچ است. فیت بیت برای محافظت از این صفحه نمایش از لایه محافظ گوریلا گلس 3 استفاده کرده است. صفحه نمایش این ساعت هوشمند وضوح بسیار بالایی دارد و کاربران می‌توانند بدون هیچ مشکلی زیر نور مستقیم خورشید از آن استفاده کنند.

ساعت هوشمند Ionic با هر بار شارژ کامل تا 4 روز دوام می‌آورد. البته هنگام استفاده از GPS عمر باتری به 10 ساعت کاهش می‌یابد. همچنین اگر ساعت را طوری تنظیم کرده باشید که هنگام دویدن صفحه نمایش آن روشن باشد، دوام باتری آن به 5 ساعت کاهش پیدا می‌کند.

فیت بیت برای طراحی این ساعت هوشمند از فلز و پلاستیک استفاده کرده است. شاید از خود بپرسید که چرا شرکت سازنده در ساخت این ساعت هوشمند جذاب از پلاستیک استفاده کرده است؟ درواقع فیت بیت با استفاده از پلاستیک در بدنه ساعت Ionic سعی داشته تا قدرت و دقت آنتن‌دهی GPS را به حداکثر حالت ممکن برساند.

این محصول دارای 2.5 گیگابایت حافظه داخلی است. ازجمله دیگر ویژگی‌های جذاب ساعت هوشمند Ionic می‌توان به این موارد اشاره کرد: مقاومت در برابر نفوذ آب تا 50 متر، سازگار با هدفون‌های بلوتوث و برنامه‌ی فیت بیت، مجهز به حسگرهای شتاب‌سنج، گام‌شمار و شمارش ضربان قلب و پاسخ به تماس‌ها و پیام‌ها.

قیمت بالا و عدم برخورداری از میکروفون و اسپیکر، ازجمله بزرگ‌ترین نقطه ضعف‌های این ساعت هوشمند محسوب می‌شوند.

 

نقاط قوت نقاط ضعف
وضوح بالای صفحه نمایش برخورداری از میکروفون و اسپیکر
دوام زیاد باتری قیمت بالا
ضدآب تا عمق 50 متر  

 


 

 

ساعت هوشمند آنر مدل Magic

  • وزن: 32 گرم
  • جنس بدنه: فلز
  • جنس بند: ترکیب چرم و سیلیکون
  • صفحه نمایش لمسی: دارد
  • اندازه صفحه نمایش: 1.22 اینچ
  • قابلیت نصب سیم‌کارت: ندارد

 

ساعت هوشمند آنر مدل Magic ازجمله بهترین ساعت‌های هوشمند بازار محسوب می‌شود که دارای امکانات جذاب و فوق‌العاده‌ای است.

این ساعت هوشمند به یک صفحه نمایش لمسی 1.22 اینچی از نوع AMOLED مجهز شده که رزولوشن آن 390 در 390 پیکسل است. این محصول با دستگاه‌های اندروید نسخه 4.4 به بالا و گوشی‌های آی‌اواس نسخه 9 به بالا سازگار است.

ساعت هوشمند Magic به یک باتری 178 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است که دوام نسبتا خوبی دارد. شرکت آنر برای بدنه این محصول از قاب تمام آلومینیومی استفاده کرده است. جنس بند این محصول نیز ترکیبی از چرم و سیلیکون است.

مقاومت در مقابل آب تا عمق 50 متر، یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این ساعت هوشمند محسوب می‌شود. همین مقاومت بالا در مقابل آب باعث شده تا این ساعت هوشمند محصولی عالی برای شناگرها به‌حساب بیاید.

ازجمله دیگر قابلیت‌ها و مشخصات جذاب ساعت هوشمند آنر مدل Magic می‌توان به این موارد اشاره کرد: پردازنده دو هسته‌ای کم‌مصرف، مجهز به سنسورهای بسیار دقیق، مجهز به GPS و دو ماهواره دیگر جهت موقعیت‌یابی، برخورداری از حسگرهای ژیروسکوپ، سنجش نور محیط، گام‌شمار، شمارش ضربان قلب و فشارسنج، اعلان تماس و پیامک، اعلان شبکه‌های اجتماعی، پایش فعالیت‌های ورزشی در 12 رشته ورزشی از قبیل پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، دو، شنا، کوه‌نوردی و …، اعلام مسافت طی شده، تعیین مسیر، میزان مصرف کالری، سرعت، ارتفاع، و ضربان.

 

نقاط قوت نقاط ضعف
کیفیت عالی بدنه قیمت بالا
صفحه نمایش فوق‌العاده  
ضدآب تا عمق 50 متر  

 


 

بیشتر بخوانید

بهترین هدفون بی سیم [ تفکیک ارزان و گران قیمت ]
بهترین پاور بانک 2020 کدام است؟ [ راهنمای خرید پاور بانک ]
بهترین گوشی شیائومی از نظر کاربران [ 14 پرچمدار شیائومی ]
بهترین هاردهای اکسترنال [ قیمت و مقایسه برندها ]

 


اگر داشتن اپل واچ همیشه یکی از آرزوهای‌تان بوده است، یقینا اپل واچ سری ۶ جدید می‌تواند به عناون بهترین ساعت هوشمند اپل حس و حال خوبی را در شما ایجاد کند. این نسخه که جایگزینی برای اپل واچ سری ۵ محسوب می‌شود، هم اکنون به عنوان بهترین ساعت هوشمند بازار شناخته می‌شود.

با این وجود، قبل از اینکه به سراغ خرید آن بروید و بیش از ۸ میلیون تومان یا حتی بیشتر برایش هزینه کنید، بهتر است که کمی تعمل کرده و چند مورد از بهترین ساعت هوشمند اپل بازار این کمپانی را بررسی کنید. نسخه‌های مختلف و مقرون به صرفه‌ای از اپل واچ در بازار وجود دارد که می‌توانید بسته به نیاز خود آن‌ها را تهیه کرده و رضایت بیشتری از خرید خود داشته باشید.

ما در این مقاله قصد داریم که بهترین اپل واچ بازار را بررسی کرده و ببینیم که خرید کدامیک از آن‌ها، معقولانه‌تر خواهد بود. به هر حال، انتخاب مدل مناسب برای شما، می‌تواند تصمیم سختی باشد، اما نکته اینجاست که فقط به خاطر اینکه سری ۶ بیشترین امکانات را نسبت به محصولات دیگر دارد، به این معنی نیست که می‌تواند بالاترین ارزش خرید را برای شما داشته باشد.

این روند وقتی حساس‌تر خواهد شد که شما اصلا نیازی هم به خیلی از امکانات آن نداشته باشید. هرچه قدر که کاربر ساده‌تری بوده و تنها از امکانات یک ساعت هوشمند بخواهید استفاده کنید، بیش از پیش خرید اپل واچ سری ۶ برای شما بی‌ معنی‌تر خواهد شد. پس با ما همراه بوده و گزینه‌های دیگر بازار را هم بررسی کنید.

بیشتر بخوانید: بررسی و تحلیل ۱۴ مدل از به روزترین و بهترین ساعت های هوشمند بازار

لیست بهترین ساعت هوشمند اپل + بررسی 8 مدل اپل واچ بازار

  1. Apple Watch Series 6
  2. Apple Watch SE
  3. Apple Watch Series 5
  4. Apple Watch Series 3
  5. Apple Watch Series 4
  6. Apple Watch Series 6 Hermes Edition
  7. Apple Watch Series 6 Nike+ Edition
  8. Apple Watch Series 2

1) اپل واچ سری ۶ (Apple Watch Series 6)

مدرن‌ترین و بهترین ساعت هوشمند اپل بازار

بهترین اپل واچ

اپل واچ سری ۶ نه تنها به‌عنوان بهترین اپل واچ موجود در بازار شناخته می‌شود، بلکه بهترین ساعت هوشمندی است که بین تمامی سازندگان می‌توانید پیدا کنید. هر آن‌چیزی که اپل واچ سری ۵ را به یک محصول عالی تبدیل کرده بود، در این نسخه بهبود یافته است.

ظاهر شیک، ویژگی‌های عالی تناسب اندام، ابزارهای سلامتی لازم برای زندگی، سیستم اعلان‌ها و برنامه‌هایی که روان و سریع اجرا می‌شوند، در اپل واچ سری ۶ در بهترین شرایط خودشان حضور دارند. دارندگان آیفون می‌توانند بهترین بهره را از پولی که برای این ساعت می‌پردازند، ببرند و بدون شک، بهترین اپل واچی که در برهه کنونی می‌توانید خریداری کنید.

اگر هم اکنون از اپل واچ سری ۵ استفاده می‌کنید، می‌توانید از خرید این مدل چشم پوشی کنید. سری ۶، به طور طبیعی از سری ۵ بهتر است، اما ویژگی‌های جدید آن چندان انقلابی به پا نمی‌کنند که بخواهید ساعت هوشمند خود را تازه سازی کنید.

ما به شما توصیه می‌کنیم که منتظر مانده و چند سال بعد به فکر خرید یک ساعت هوشمند جدید باشید. اگر اپل واچ سری ۳ یا ۲ دارید، می‌توانید دلایل لازم برای ارتقا به این نسخه از ساعت هوشمند اپل را داشته باشید. چون تغییرات به حدی نسبت به گذشته بالا بوده است که تجربه کاملا جدیدی را با خرید خود خواهید داشت.

حال سوال اینجاست که اپل واچ سری ۶ که به عنوان بهترین ساعت هوشمند اپل شناخته می شود، چه ویژگی‌های جدیدی دارد؟ یکی از مهم‌ترین تغییرات، چهار رنگ کاملا جدیدی است که به این سری اضافه شده است. فولاد ضد زنگ گرافیکی، آلومینیوم قرمز، فولاد ضد زنگ طلایی و آلومینیوم آبی، عناوین طیف‌های رنگی جدید اپل واچ هستند که می‌توانند شیک پسندان را راضی کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی سامسونگ؛ مناسب‌ترین گوشی از این برند برای شما کدام است؟

از نظر ویژگی، می‌توانیم به قابلیت جدید نظارت بر اکسیژن خون اشاره کنیم. این ویژگی که SpO2 نامیده شده است، سبب می‌شود که ساعت از یک حسگر نور قرمز جدید استفاده کرده و رنگ خون بازتابش شده را تحلیل و ارزیابی کند. این قابلیت کمک می‌کند که اکسیژن موجود در خون به طرز خوبی کنترل شود.

این سیستم به طور خودکار در برنامه Apple Health قرار داده شده است و با این کار شما می‌توانید از هر گونه مشکلات بالقوه بهداشتی خود آگاه شوید. از این بین می‌توانیم به بیماری‌های آپنای خواب، آسم و بیماری‌های قلبی اشاره کنیم که سطح اکسیژن خون می‌تواند در تحلیل و بررسی آن‌ها کننده باشد.

سری ۶ از یک تراشه S6 هم استفاده می‌کند که به عنوان ششمین نسل از تراشه‌های جدید اپل شناخته می‌شود و مجموعه‌ای از ویژگی‌های عملکردی جدید را در اختیار کاربران می‌گذارد. اصلی‌ترین امکان این تراشه، این است که هم اکنون ۲۰ درصد سریع‌تر از اپل واچ سری ۵ بوده و سطح روشنایی صفحه را نیز ۲.۵ برابر افزایش داده است.

این روشنایی در نور روز بهترین کمک را به کاربر کرده و دید بهترین را فراهم می‌کند. باتری ۱۸ ساعته این ساعت هوشمند نیز حتی با وجود قابلیت جدیدی مانند SpO2 که شبانه هم به فعالیت خود ادامه می‌دهد، می‌تواند بسیار جالب توجه باشد. در نهایت می‌توانیم به ارتفاع سنج همواره روشن این ساعت هوشمند نیز اشاره کنیم که می‌تواند ارتفاع سطحی که روی آن قدم می‌زنید یا می‌دوید را ذخیره سازی کنید.

این امکان هنگام بالا و پایین رفتن از پله‌ها هم کاربرد داشته و کمک می‌کند که سطح فعالیت واقعی شما با دقت بیشتری اندازه گیری شود. درواقع دویدن در سطح شیب دار که ارتفاع هم تغییر پیدا می‌کند، فعالیت متفاوتی نسبت به فعالیت روی سطح صاف است و این قابلیت کمک می‌کند که داده‌های بهتر و دقیق‌تری ذخیره سازی شوند.

مشخصات فنی

سیستم عامل

watchOS 7

سازگار با

iOS

صفحه نمایش

1.78″ OLED

تراشه

Apple S6

سایز بند

Varies based on watch size

حافظه داخلی

32GB

باتری

18 hours

متد شارژ

Wireless

گواهی IP

Water-resistant to 50m

سیستم اتصال

Wi-Fi, Bluetooth, NFC, LTE

نقاط قوت

  • + طراحی عالی و مدل‌های رنگارنگ جدید
  • + ویژگی‌های خارق العاده سلامتی از جمله نوار قلب و نظارت بر اکسیژن خون
  • + گزینه‌های جامع تناسب اندام
  • + صفحه نمایش همیشه روشن دوست داشتنی
  • + عملکرد سریع‌تر
  • + نمایشگر با روشنایی بیشتر

نقاط ضعف

  • – عدم پشتیبانی از اندروید
  • – عدم پیشرفت در زمینه مصرف باتری

مشاهده قیمت این محصول در فروشگاه


2) اپل واچ اس ای (Apple Watch SE)

بهترین اپل واچ مقرون به صرفه اپل همراه با قابلیت‌های حرفه‌ای

بهترین اپل واچ

اپل واچ SE را می‌توانیم یک ساعت هوشمند بسیار عالی خطاب کنیم و در این شکی وجود ندارد. اپل برای اینکه یک نسخه ارزان قیمت هم در بازار داشته باشد، سری SE را با قیمت پایینی در بازار عرضه کرده است. البته این قیمت پایین چندان خودش را در استفاده عموم کاربران نشان نمی‌دهد و شما هم متوجه آن نخواهید شد.

این ساعت هوشمند، یک تجربه کامل از سری اپل واچ را با تمام مزایایش در اختیار شما قرار خواهد داد و می‌توانید از ردیابی تناسب اندام، ویژگی‌های سلامتی، راحتی و ایمنی کامل برخوردار شوید که مخصوصا برای کاربرانی که آیفون دارند، درخشان‌تر خواهد بود. مثل همیشه، کاربران اندروید کمی در استفاده از ساعت به مشکل برخواهند خورد.

اگر قصد دارید که اولین اپل واچ زندگی خود را تهیه کنید، SE می‌تواند توصیه هر کارشناسی برای شما باشد. خریدارانی که قصد ندارند هزینه بالایی برای اپل واچ خود صرف کنند، می‌توانند خرید این محصول را مدنظر داشته باشند.

شما در واقع با پول یک اپل واچ سری ۳، می‌توانید ساعت هوشمند جدید این کمپانی را داشته باشید و از خرید خود هم تا مدت‌ها راضی خواهید بود. این ساعت هوشمند از هر لحاظ نسبت به اپل واچ سری ۳ محصول بهتری است. از طراحی گرفته تا سنسورهایی امکانات بیشتری را در اختیار شما می‌گذارند.

حتما بخوانید: Amazfit ، بزودی ساعت‌های هوشمند جدید و ارزان را روانه بازار می‌کند

قابلیت ضد آب اپل واچ SE هم به لطف پردازنده سریع‌تری است که اپل در این نسخه استفاده کرده است. توجه به این نکته هم مهم خواهد بود که این ویژگی‌ها سبب می‌شوند که امکانات سلامت محور بیشتری را در ساعت خود داشته باشید. از جمله این موارد می‌توانیم به سنجش دقیق ضربان قلب، تشخیص سقوط از ارتفاع و موارد دیگر هم اشاره کنیم که در سری ۳ نخواهید داشت.

تشخیص بی‌نظمی‌های ضربان قلب اهمیت بسیار بالایی دارد و این ساعت با سنسورهای خود می‌تواند به خوبی انجام دهد. اگر به دنبال به‌روزرسانی اپل واچ قدیمی خود هستید، SE می‌تواند جایگزین بسیار خوبی برای اپل واچ سری ۳ و ماقبل آن باشد؛ مخصوصا اگر آن‌ها را درست در زمان عرضه خریداری کرده باشید.

هسته اصلی این تجربه یکسان است، اما به لطف همه مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم، باز هم شما حس بهتری از خرید آن خواهید داشت و گویا یک اپل واچ کاملا جدید با قیمت پایین در مچ دست خود دارید که طراحی شیک و دلپذیری هم دارد.

کاربرانی که هم اکنون از اپل واچ سری ۴ یا بالاتر استفاده می‌کنند، خرید اپل واچ SE برای‌شان مناسب نخواهد بود، چرا که امکانات کمتری را به همراه دارد و مطلوب همگان نیست. اما اگر اولین بار است که قصد خرید اپل واچ دارید، این اپل واچ دقیقا برای شما طراحی و ساخته شده است.

مشخصات فنی

سیستم عامل

watchOS 7

سازگار با

iOS

صفحه نمایش

1.78″ OLED

تراشه

Apple S5

سایز بند

Varies based on watch size

حافظه داخلی

32GB

باتری

18 hours

متد شارژ

Wireless

گواهی IP

Water-resistant to 50m

سیستم اتصال

Wi-Fi, Bluetooth, NFC, LTE

نقاط قوت

  • + استفاده سریع و روان
  • + طراحی راحت برای قرارگیری روی مچ دست
  • + صفحه نمایش واضح و روشن
  • + ویژگی‌های سلامتی بسیار عالی
  • + ردیاب تناسب اندام بی‌نظیر

نقاط ضعف

  • – عدم وجود صفحه نمایش همیشه روشن
  • – ساده بودن سیستم ردیاب خواب
  • – عدم وجود سنسور اکسیژن خون یا نوار قلب

مشاهده قیمت این محصول در فروشگاه


3) اپل واچ سری ۵ (Apple Watch Series 5)

یک گزینه بسیار عالی برای سخت پسندان

بهترین اپل واچ

اپل واچ سری ۵ را می‌توانیم گام دیگری از سرعت بالای اپل در ارائه محصولات خود در رده ساعت‌های هوشمند بدانیم. این مدل همه امکانات اپل واچ سری ۴ را بهبود داده و ارزش خرید بالایی را ایجاد کرده است. چند ویژگی کاملا جدید هم در آن وجود دارد که سبب می‌شود مدل برتر و جذاب‌تری نسبت به سری‌های گذشته باشد. ویژگی برجسته این محصول، صفحه نمایش همیشه روشن آن است که بسیاری از خریداران آن را دوست دارند.

این بدان معنی است که برای دیدن اطلاعات در ساعت خود، نیازی به بالا بردن مچ دست خود برای روشن شدن صفحه نخواهید داشت. این ویژگی کمک می‌کند که واچ فیس یا تمرینات شما همواره در معرض دید بوده و خاموش نشود. تنها ایراد آن کم نور بودن این قابلیت است.

حتما بخوانید: بهترین ساعت‌های هوشمند ۲۰۲۰

چند ویژگی جدید هم همراه سیستم نرم افزاری جدید در اپل واچ سری ۵ وجود دارد. این ویژگی‌های جدید اگرچه کم تعداد بوده‌اند، اما نسبت به اپل واچ سری ۴ تغییرات قابل توجهی محسوب می‌شود

. همانطور که می‌دانید، این محصول دیگر جدیدترین ساعت هوشمند اپل نیست، اما امکانات مشابه و جذابی مشابه اپل واچ سری ۶ دارد و می‌توانید به عنوان یک گزینه عالی برای خرید مد نظر داشته باشید. حتی با وجود عرضه اپل واچ سری ۶، قیمت این محصول نیز می‌تواند کاهشی باشد و ما کاملا آن را به شما توصیه می‌کنیم.

با اپل واچ سری ۵ می‌توانید تمام آمار و ارقام مورد نیاز سلامتی خود را دریافت کرده و در باشگاه‌های ورزشی از آن استفاده کنید. شما می‌توانید نسخه‌های ۴۰ یا ۴۴ میلی متری این ساعت را انتخاب کرده و از ویژگی‌های متنوع آن برای تناسب اندام خود استفاده کنید.

این ساعت دارای سیستم مانیتورینگ EGG، ردیابی GPS و سیستم نظارت بر ضربان قلب بوده و یک انتخاب ارزشمند و درخشان برای هر کاربری خواهد بود.

مشخصات فنی

سیستم عامل

watchOS 7

سازگار با

iOS

صفحه نمایش

1.57″ / 1.78″ OLED

تراشه

Apple S5

سایز بند

Varies based on watch size

حافظه داخلی

32GB

باتری

Up to 18 hours

متد شارژ

Wireless

گواهی IP

Water-resistant to 50m

سیستم اتصال

Wi-Fi, Bluetooth, NFC, LTE

نقاط قوت

  • + طراحی عالی همراه با رنگ تیتانیوم جدید
  • + ویژگی‌های خارق‌العاده در زمینه سلامتی، از جمله نوار قلب
  • + گزینه‌ای خوب و جامع برای تناسب اندام
  • + ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی
  • + صفحه نمایش همیشه روشن دوست داشتنی

نقاط ضعف

  • – ماندگاری کم باتری نسبت به سری ۴
  • – عدم کارکرد با اندروید

مشاهده قیمت این محصول در فروشگاه


4) Apple Watch Series 3

بهترین اپل واچ قدیمی و شناخته شده

بهترین اپل واچ

اگر اپل واچ سری ۳ جدیدترین نسخه از این سری نبوده و ممکن است که خریداران چندان برای آن هیجان زده نباشند، اما با وجود ویژگی‌های ضروری که همچنان در خود دارا است و هزینه پایینی هم روی دست شما می‌گذارد، می‌تواند در بازار هنرنمایی کند.

این محصول امکانات بسیار خوبی را فراهم کرده و می‌تواند نیازهای شما را تا حد زیادی پوشش دهد. صفحه نمایش این ساعت کوچک بوده و در اندازه‌های ۴۲ یا ۳۸ میلی متری در اختیار شما قرار می‌گیرد. هنوز هم تاج دیجیتالی در آن وجود دارد و می‌توانید برای نویگیشن ساده‌تر و بی آلایش از آن استفاده کنید. همان سیستم مقاومت در برابر آبی که ساعت‌های هوشمند جدید از آن بهره مند هستند، برای این ساعت نیز به کار رفته است.

این محصول دارای یک سنسور نوری عقب بوده و امکانات تناسب اندام خوبی را برای‌تان فراهم می‌کند. عملکردهای اصلی ورزشی و سلامتی در این ساعت وجود دارد، اما ممکن است که برخی از امکاناتی که به حسگر قلب الکتریکی وابسته هستند و از اپل واچ ۴ به بعد در دسترس قرار دارند، توسط اپل واچ سری ۳ پشتیبانی نشوند. به هر حال سیستم‌عامل هم مسئله مهمی است که ممکن است که در اجرای این برنامه‌ها با مشکل روبرو شود.

این ساعت هوشمند از قابلیت Activity Rings اپل هم استفاده می‌کند که از روش‌های مختلفی برای اندازه گیری حرکات ورزشی شما استفاده کرده و در یک نگاه خلاصه وار آن‌ها را به شما نمایش می‌دهد. با این قابلیت می‌توانید حرکات ورزشی خود را به شیوه بهتری دنبال کنید.

سنسورهای موجود در ساعت، ضربان قلب شما را کنترل کرده و از طریق برنامه Breathe، اطلاعات آماری خوبی را نمایش می‌دهد. این روند می‌تواند در کنترل استرس به شما کمک کند. برنامه‌های متعددی برای کنترل سلامت شما ارائه شده است که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کرده و یکی را دانلود کنید.

اگر دوست دارید که بدون نیاز به گوشی هوشمند خود، از اپل واچ سری ۳ برای تماس استفاده کنید، این قابلیت فراهم شده و مانند اپل واچ سری ۴ می‌توانید از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی شیائومی؛ رقابتی هیجان انگیزی از سری می، ردمی نوت و پوکو !

حتی می‌توانید از سیری بخواهید که پیامی را توسط اپل واچ ارسال کرده یا آهنگ‌های مورد علاقه شما را پخش کند. در صورت نیاز به کمک‌های اضطراری هم می‌توانید از ساعت استفاده کرده و دقیقا از همان قابلیت‌های جالب اپل واچ‌های جدیدتر بهره ببرید.

البته فراموش نکنید که اپل واچ سری ۳ قدیمی است و ممکن است که یکسری از مشکلات شما را اذیت کند. این ساعت از پردازنده S3 اپل استفاده می‌کند که یقینا مانند S4 پرسرعت نیست. البته این موضوع تنها زمانی اهمیت دارد که به‌صورت حرفه‌ای قصد استفاده از ساعت هوشمند خود را داشته باشید. در غیر اینصورت برای کمک به تناسب اندام یا استفاده از ویژگی‌های عادی ساعت، همین چیپست جوابگو خواهد بود.

اگر به مد و زیبایی ساعت هم اهمیت زیادی می‌دهید، یقینا این ساعت قدیمی نمی‌تواند واچ فیس‌های چندان خوبی را برای‌تان فراهم کند و همه آن‌ها قدیمی هستند. مدل‌های اضافی‌تر مانند روکش طلا برای این ساعت ارائه نشده است و صرفا از گزینه‌های عادی می‌توانید بهره ببرید.

ساعت هوشمند اپل واچ سری ۳ تنها در نسخه آلومینیومی تولید شده است، اما همین موضوع سبب شده است که قیمت کاهش بیشتری داشته باشد. صفحه نمایش کاملا شفاف است، اما به اندازه اپل واچ سری ۴ نمی‌تواند کارآمد باشد و عمر باتری را هم بیشتر مصرف می‌کند.

به طور خلاصه، اپل واچ سری ۳ بسیاری از مهم‌ترین ویژگی‌های یک اپل واچ را در خود دارد، اما کمی عملکرد کندی داشته و رنگ و لعاب کمتری هم دارد. برخی از اپ‌های مربوط به سلامت که در سطح پیشرفته‌ای قرار دارند، نمی‌توانند از سنسور الکتریکی آن استفاده کنند، اما اگر به دنبال ساعت هوشمندی هستید که همچنان عالی بوده و تمام قابلیت‌های اصلی را با یک قیمت مناسب در اختیار شما قرار دهد، سری ۳ می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

مشخصات فنی

ابعاد

38mm / 42mm

تراشه

S3 with dual-core processor

قابلیت ضد آب

ندارد

صفحه نمایش همیشه روشن

ندارد

ECG and Blood Oxygen

ندارد

نقاط قوت

  • + دارا بودن قابلیت‌های GPS و 4G
  • + اجرای آخرین سیستم‌عامل
  • + قیمت عالی

نقاط ضعف

  • – قدیمی
  • – عمر باتری کوتاه
 

5) Apple Watch Series 4

یک خرید عالی با قیمت ارزان‌تر

 

اگر صرفا از لحاظ ظاهری به ساعت نگاهی بیندازیم، با نسخه بسیار جذاب‌تری نسبت به سری ۳ روبرو هستیم. صفحه نمایش ساعت ۳۰ درصد بزرگ‌تر شده و لبه‌های منحنی زیبایی هم به آن اضافه شده است. شکل ظاهری گردتر شده و همین موضوع به کاربران اجازه می‌ٔهد که تصاویر و سطح لمسی ساعت را به لبه‌ها رسانده و حاشیه بسیار کمی داشته باشند.

این بدان معنی است که به طور مثال، واچ فیس جدید Infograph را بتوانید با حداکثر ۸ کامپوننت در صفحه نمایش جای دهید. بنابراین شما می‌توانید کارهای بسیار بیشتری تنها در یک نگاه انجام داده و نیازی به سوایپ‌های متعدد نداشته باشید. می‌توانید روی عکس دوست خود برای تماس کلیک کرده یا آمار تناسب اندام وی را به شیوه ساده‌تر بررسی کنید. این حاشیه‌ها نازک‌تر شده و کاربر یقینا از چنین امری راضی خواهد بود.

مانند تمام ساعت‌های هوشمند اپل، سری ۴ از یک تاج دیجیتالی هم استفاده می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون ایجاد مانع روی صفحه نمایش، پیمایش کرده و از سیستم بازخورد متناسب استفاده کنند. همین موضوع سبب می‌شود که پیمایش روی صفحه، حس بهتر و دقیق‌تری شبیه به کلیک روی صفحه داشته باشد.

در زیر نمای براق ساعت، تغییرات بیشتری وجود داشته باشد. سری ۴ قدرتمندترین اپل واچی است که به لطف تراشه S4 جدید در اختیار شما قرار گرفته و سبب می‌شود که سرعتی ۲ برابر بیشتر از سری قبلی داشته باشد. اسپیکرهای این محصول ۵۰ درصد صدای بیشتری تولید می‌کنند و کیفیت صوتی هم بسیار بهتر شده است. بدین ترتیب عملکردهایی مانند سیری و واکی تاکی می‌توانند بهبود قابل توجهی داشته باشند.

طبق گفته شرکت اپل، تمام این تغییرات اندک، از جمله نمایشگر کارآمدتر، در کنار عمر باتری بالا در اختیار شما قرار می‌گیرد. این صحبت بدان معنی است که ساعت را می‌توانید با یک بار شارژ، تا ۱۸ ساعت مورد استفاده قرار دهید.

علاوه بر ظاهر و مشخصات فنی پیشرفته، اپل قابلیت‌های جدیدی در راستای سلامتی و تناسب اندام به اپل واچ سری ۴ اضافه کرده است. در پشت گوشی، حسگر قلب نوری موجود به‌روزرسانی شده است و هم اکنون عملکرد بهتری را در اختیار شما می‌گذارد.

حتما بخوانید: بهترین ساعت هوشمند گارمین؛ انتخاب حرفه‌ای های جمع!

اکنون به لطف حسگر الکتریکی قلب جدید، می‌توانید نوار قلب خود را نیز تهیه کنید. این قابلیت به شما امکان می‌دهد که ضربان قلب خود را بررسی کرده و اطلاع داشته باشید که این ضربان بالاتر یا پایین‌تر از آستانه مشخص شده است. سقوط و صعود آن می‌تواند تشکیل یک حالت SOS داده و شما را به مراکز درمانی راهنمایی کند. بنابراین اگر افراد سالخورده یا بیمار دارید، می‌توانید از این قابلیت اپل واچ سری ۴ برای چک کردن مدام آن‌ها استفاده کنید.

تمام اطلاعات قلب شما و اطلاعات مربوط به برنامه‌های سلامتی و تناسب اندام، در برنامه Health آیفون جمع آوری می‌شود. فعالیت، خواب، هوشیاری و تغذیه از طریق این برنامه قابل بررسی است و می‌توانید به‌صورت فوری آن‌ها را بررسی کنید.

اپل واچ همیشه برای افرادی که به پیاده روی یا دویدن می‌روند، مناسب است. به لطف یک برنامه جدید تمرینی که انعطاف پذیرتر از قبل شده است، شما می‌توانید به‌صورت خودکار نوع تمرین خود را تشخیص داده و همزمان با شروع اطلاعات آن را ذخیره کنید.

این تمرینات شامل یوگا و پیاده روی هستند. در برنامه Activity نیز می‌توانید اهداف فردی تعیین کرده و میزان کالری سوزانده شده خود را اندازه گیری کنید. از طریق پیشرفت شما قابل پیگیری بوده و می‌توانید یک برنامه مدون و عالی برای خود پیاده سازی کند.

به عنوان مثال، با یک ضربه آرام روی صفحه نمایش ساعت، هشدارهای جدید با سرعت بیشتری به شما اطلاع رسانی خواهند شد و می‌توانید تمرینات خود را به جلو یا عقب ببرید. می‌توانید ساعت خود را با تجهیزات ورزشی ساگاز همگام سازی کرده و مانند سری ۳ و نسخه‌های قبلی، اطلاعات آن‌ها را هم ذخیره سازی کنید.

شما می‌توانید ساعت را تا ۵۰ متر زیر آب برده و از مقاومت آن لذت ببرید. عملکرد جدید و جالبی هم به ساعت اضافه شده است که امکان بلندتر شدن صدا هنگام حضور در آب را فراهم می‌کند. سری ۴ را می‌توانید در دو اندازه ۴۴ میلی متری و ۴۰ میلی متری تهیه کنید.

مشخصات فنی

ابعاد

40mm / 44mm

تراشه

S4 with 64-bit dual-core processor

قابلیت ضد آب

ندارد

صفحه نمایش همیشه روشن

ندارد

ECG and Blood Oxygen

ECG only

نقاط قوت

  • + صفحه نمایش بزرگ
  • + طراحی مدرن و تخت
  • + دارای توابع ECG
  • + عمر باتری عالی
  • نقاط ضعف

  • – اجرای ویژگی‌های ساعت تحت پشتیبانی Garmin
  • – عملکرد نه چندان خوب دکمه Flush
 

6) Apple Watch Series 6 Hermes Edition

یک ساعت لوکس و همه کاره

اگر پول برای شما اهمیتی هنگام خرید ندارد، می‌توانید Apple Watch Hermès را مدنظر داشته باشید. این ساعت با داشتن تکنولوژی پیشرفته، دارای واچ فیس‌های ویژه‌ای بوده و با طراحی خاص خود، می‌تواند یک محصول لوکس برای ثروتمندان باشد. این ساعت از بندهای چرمی تشکیل یافته است و می‌تواند همانند سری ۶، ویژگی‌های جالب و قدرتمندی را نیز فراهم کند.

این محصول از بندهای متنوعی تشکیل یافته است و شما انتخاب گسترده‌ای خواهید داشت. می‌توانید از بند بلند Double Tour استفاده کنید که دو بار دور مچ بسته می‌شود و در چهار حالت رنگی وجود دارد. می‌توانید از طرح کلاسیک هرمس استفاده کنید که دارای سگک پنهان بوده و از زین اسب الهام گرفته است.

این گزینه نیز در چهار حالت رنگی در اختیار شما قرار می‌گیرد. بند آن در دو رنگ طراحی شده است و با یک کلیک، دو دکمه کناری باز خواهند شد.

یک بند اسپرت لاستیکی هم با امضای هرمس نارنجی وجود دارد که Single Tour Rallye نامیده شده است و از پوست گوساله ساخته شده است. این بند بیشتر مناسب افرادی است که با یک دست رانندگی کرده و قصد دارند که طراحی خاص و کلاسیک هرمس را در این حالت به نمایش گذارند. سوراخ‌هایی هم روی آن وجود دارد که زیبایی آن را چند برابر می‌کند.

این بندها دارای طراحی خاص هستند، اما همزمان قیمت را هم به شدت افزایش می‌دهند. هزینه ساعت بیشتر روی همین بندها بالا رفته و است و باید به این نکته توجه داشته باشید.

لازم به یادآوری هم است که با همین قیمت می‌توانید یک ساعت هوشمند سری ۴ و یک کیف دستی مجلل خریداری کنید. یقینا این ساعت برای کلکسیونرها طراحی شده است و شما در صورت نداشتن دغدغه مالی می‌توانید به خرید آن فکر کنید.

مشخصات فنی

ابعاد

40mm / 44mm

تراشه

S6 with 64-bit dual-core processor

قابلیت ضد آب

دارد

صفحه نمایش همیشه روشن

دارد

ECG and Blood Oxygen

هر دو را دارد

نقاط قوت

  • + بندهای زیبا و کارآمد
  • + واچ فیس‌های سفارشی
  • + برندینگ عالی

نقاط ضعف

  • – منسوخ شدن در مقطعی از زمان

7) Apple Watch Series 6 Nike+ Edition

جدیدترین اپل واچ از نوع اسپرت

 

این ساعت دارای تمام ویژگی‌های استاندارد اپل واچ سری ۶ است و از جمله آن‌ها می‌توانیم به قابلیت‌های ورزشی و سلامتی اشاره کنیم. اما چیزی که باید بیاد داشته باشید، این ساعت صرفا یک نسخه اسپرت است و یه محصول لوکس محسوب نمی‌شود.

علاقه مندان به ورزش و ورزشکاران حرفه‌ای می‌توانند از آن استفاده کنند و تنها تفاوت در بندهای بزرگ و واچ فیس‌هایی است که در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

این ساعت از برنامه Nike Run Club استفاده می‌کند که برای دویدن و حالت‌های مختلف آن عالی است و ویژگی‌های جذابی دارد. برنامه Nike Training Club هم در ساعت وجود دارد که به صورت بهینه سازی شده در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

حتما بخوانید:  Citizen CZ ساعت هوشمند با پلتفرم Wear OS معرفی شد

این ساعت شامل همه ویژگی‌های معمول ردیابی است و از برنامه دستیار صوتی جدیدی هم استفاده می‌کند که هر هفته موسیقی‌های جدیدی برای ورزش شما خواهد داشت. این موسیقی حالت تشویقی هم داشته و انرژی شما را برای ورزش بالا خواهند برد. برنامه تمرینی اسن ساعت شامل بیش از ۱۸۰ تمرین بوده و به‌صورت رایگان، اعلان‌های لازم را برای توصیه‌های ورزشی و تمرینی ارائه خواهد کرد.

با ساعت هوشمند اپل واچ سری ۶ نایک ادیشن، می‌توانید حلقه ورزشی خود را تکمیل کرده و به‌صورت روزانه به انجام تمرین‌های ورزشی بپردازید. این ساعت طراحی ویژه‌ای داشته و با واچ فیس نایک در اختیار شما قرار می‌گیرد. بندها در دو نوع وجود دارند که شامل طرح پلاستیکی همراه با سوراخ‌های هوا برای خنک نگه داشتن مچ دست شما هستند.

نسخه دیگری هم از پارچه ساخته شده است و Kine Sport Loop نام دارد که با نخ انعکاسی، می‌تواند برای افرادی مناسب باشد که دوست دارند در تاریکی نیز به دویدن بپردازند. این ساعت یک گزینه خرید عالی برای افرادی است که جدیدترین ساعت‌های هوشمند مخصوص تناسب اندام را دوست داشته و خرید آن‌ها را ترجیح می‌دهند.

مشخصات فنی

ابعاد

40mm / 44mm

تراشه

S6 with 64-bit dual-core processor

قابلیت ضد آب

دارد

صفحه نمایش همیشه روشن

دارد

ECG and Blood Oxygen

هر دو را دارد

نقاط قوت

  • + بندهای مختص ورزش
  • + واچ فیس‌های مخصوص بردن نایک
  • + طراحی درخشان

نقاط ضعف

  • – عدم وجود ویژگی‌های اضافی
 

8) Apple Watch Series 2

قدیمی، اما مناسب برای اولین خریداران

اپل واچ سری ۲ شما را بیش از پیش به عقب باز خواهد گرداند. این مدل در سپتامبر سال ۲۰۱۶ روانه بازار شد، بنابراین ساعت‌های هوشمند امروزی پیشرفت زیادی نسبت به آن کرده‌اند، اما اگر به دنبال ارزان‌ترین ساعت هوشمند اپل هستید که همچنان هم عملکرد خوبی داشته باشد، می‌توانید این مدل را انتخاب کنید.

سری ۲ هنوز هم همان ویژگی‌های اصلی را تحت پوشش قرار می‌دهد و می‌توانیم به سیستم اعلان، ارائه مجموعه‌ای از برنامه‌های خوب، ویژگی‌های تناسب اندام جذاب و سازگاری با گوشی‌های مختلف اشاره کنیم. این ساعت هوشمند از شارژر، بند و لوازم جانبی مختلف هم پشتیبانی می‌کند و اگر موفق به خریداری آن شوید، از جذابیت بالای آن‌ها شوکه خواهید شد. این ساعت هوشمند از GPS داخلی استفاده می‌کند، اما گزینه‌ای برای حالت سلولار آن ارائه نشده است.

حتما بخوانید: بهترین ساعت هوشمند هواوی؛ به صرفه‌های تو دل برو!

اپل واچ سری ۲ در زمینه قدرت پردازش، دوام باتری و دوام ساخت هم شرایط چندین خوبی ندارد و صرفا باید با محصولات همان سال آن را مقایسه کنید. این ساعت هوشمند در برابر آب مقاومتی نداشته و بنابراین نمی‌توانید هنگام شنا از آن استفاده کنید. شما می‌توانید مدل‌های دست دوم این ساعت را از بازار تهیه کنید.

اگر هنوز مطمئن نیستید که یک ساعت هوشمند اپل می‌تواند نیازهای شما را برطرف کند و برای اولین بار می‌خواهید یک اپل واچ تهیه کنید، سری دوم آن برای شما ایده آل است و می‌توانید یک شروع خوب و تستی با آن داشته باشید.

این ساعت به سرعت در حال منسوخ شدن است، اما شما می‌توانید تکلیف خود را روشن کرده و ببینید که علاقه شما به سری اپل واچ تا چه حدی بالا است.

مشخصات فنی

ابعاد

38mm / 42mm

تراشه

Dual‑core processor

قابلیت ضد آب

دارد

صفحه نمایش همیشه روشن

ندارد

ECG and Blood Oxygen

ندارد

نقاط قوت

  • + یکپارچگی با سیستم عامل

نقاط ضعف

  • – عدم وجود نسخه سلولار یا GPS
  • – عدم وجود قابلیت شنا
  • – متوقف شدن به روزرسانی ساعت

چگونه بهترین اپل واچ را انتخاب کنیم؟

همان‌طور که قبلا به این نکته اشاره کرده بودیم، تا این زمان، اپل واچ سری ۶ به عنوان بهترین اپل واچ و حتی بهترین ساعت هوشمند بازار شناخته می‌شود. این ساعت از یک طراحی خیره کننده و صفحه نمایش همیشه روشن استفاده می‌کند و اگرچه بزرگ‌ترین به روزرسانی بعد از سری ۵ نیست، اما هنوز المان‌های کوچک و امکانات جدیدی به این نسخه اضافه شده است.

اپل هنوز هم اپل واچ سری ۳ خود را به فروش می‌رساند و علیرغم اینکه ظاهری شبیه به هم دارند، اما تفاوت‌های زیادی هم بین ساعت‌های هوشمند سری ۳ و سری ۶ وجود دارد. از جمله آن‌ها می‌توانیم به قیمت اشاره کنیم، چرا که اپل واچ سری ۳ را می‌توانید با قیمت بسیار مناسبی تهیه کنید و همین امر سبب می‌شود که سری ۳ در لیست بهترین‌های ما حضور داشته باشد.

از نظر زیبایی، سری ۵ و سری ۶ بهتر از دیگر گزینه‌ها به نظر می‌رسند. صفحه نمایش آن‌ها ۳۰ درصد بزرگ‌تر و ضخیم‌تر است و گزینه‌های رنگی متالیک‌تر، اسپیکرهای بلندتر، صفحه پشتی سرامیکی و برخی از امکانات دیگر را در اختیار خریداران قرار می‌دهند. صفحه پشتی سرامیکی به منظور راحتی در سیستم کاربری و قرار گرفتن تاج دیجیتالی جدید همراه با بازخورد لمسی است که برای پیمایش بهتر در ویژگی‌های ساعت کاربرد دارد.

یک تفاوت بزرگ دیگر هم مربوط به مشخصات فنی هرکدام از این ساعت‌ها است. سری ۶ از یک پردازنده دو هسته‌ای S6 استفاده می‌کند که ۶۴ بیتی است و نسبت به پردازنده S3 در سری سوم اپل واچ بسیار سریع‌تر محسوب می‌شود. این دستگاه با یک سنسور قلب نوری نسل دوم هم روانه بازار شده است و دارای یک حسگر قلب الکتریکی و یک مانیتور اکسیژن خون هم است که کاربران از طریق آن‌ها می‌توانند نظارت بیشتری روی المان‌های سلامتی خود از جمله تست ECG داشته باشند.

البته شباهت‌های بسیاری هم بین این دو تراشه وجود ندارد و اگر چندان به استفاده از آخرین مدل این تراشه اهمیتی ندهید، می‌توانید این شباهت‌ها را در نظر گرفته و هزینه پایین‌تری برای یک اپل واچ خرج کنید. پس شما تنها دو انتخاب از بین S3 و S4 برای تراشه ساعت هوشمند خود دارید و سری‌های اول و دوم کاملا منسوخ شده‌اند. سپس باید در نظر بگیرید که کدام اندازه صفحه نمایش برای ساعت شما بهتر هستند.

در این زمینه هم دو گزینه وجود دارد و می‌توانید انتخاب کنید که دوست دارید ساعت هوشمند شما قابلیت برقراری تماس را از طریق شبکه خود را داشته باشد یا خیر. این مورد شامل هزینه خود بود و نسخه سلولار گوشی که این قابلیت را فراهم می‌کند، قیمت بالاتری خواهد داشت.

حتما بخوانید: بهترین ساعت هوشمند اپل؛ از هر نسخه‌ی اپل واچ کدام یک ارزش خرید دارد؟

ساعت‌های استاندارد که تنها دارای GPS داخلی هستند، ارزان‌تر از نسخه‌های سلولار هستند. البته میزان ارزان بودن آن‌ها به پای ساعت‌های هوشمند قدیمی اپل واچ نمی‌رسد. به هر حال نسخه‌های سلولار این ساعت‌ها حدود ۱۰۰ دلار گران‌تر هستند. بنابراین، آیا واقعا این قابلیت ارزش این را دارد که برایش ۱۰۰ دلار بیشتر پول بپردازید؟

جواب این سوال تنها به سلیقه شخصی خودتان بستگی دارد. برقراری تماس تلفنی قابلیت جالبی است و به لطف یک سیم کارت الکترونیکی که در مدل‌های GPS + Cellular وجود دارد، در اختیار شما قرار می‌گیرد.

علاوه بر قیمت بالای چنین ساعت‌هایی، هزینه‌های اضافی هم برای استفاده از داده‌ها و هزینه‌های شبکه متحمل خواهید شد، بنابراین باید کامل به این قضیه فکر کرده و ببینید که ارزش این را دارد که این ویژگی را در کنار ساعت هوشمند خود داشته باشید یا خیر.

اگر فردی هستید که گوشی هوشمند خود را مدام در کنار خود دارید، احتمالا نیازی به این قابلیت نخواهید داشت و می‌توانید اپل واچ ارزان‌تر GPS را خریداری کنید و پول خود را برای خرید‌های دیگر پس انداز کنید.

آخرین موردی که هنگام خرید یک اپل واچ باید به آن فکر کنید، ظاهر آن است. تصمیمات زیادی در این زمینه وجود دارد که می‌توانید بر حسب سلیقه خود مدنظر قرار دهید. بدنه ساعت می‌تواند آلومینیومی باشد که نسبت به فولاد ضد زنگ گزینه ارزان‌تری محسوب می‌شود. فولاد ضد زنگ امکانات بیشتری در مورد رنگ و تنوع بندها دارد و اگر چنین مواردی برای‌تان مهم است، حتما در خرید مدنظر داشته باشید.

گران‌ترین ساعت‌ها از تیتانیوم ساخته می‌شوند و حتی ساعت‌های نایک و لوکس هرمس که به شما معرفی کردیم، مانور بیشتری روی ارائه طراحی زیبای خود داده‌اند. برای این منظور تنها باید با سلیقه خود جلو رفته و ببینید که چه گزینه‌ای برای‌تان مناسب است.

حتما بخوانید: بهترین ساعت هوشمند سامسونگ؛ شیک، ساده و همه پسند!

یک انتخاب دیگر هم برای خرید وجود دارد و آن هم صبر کردن برای عرضه اپل واچ سری ۷ است. شما می‌توانید اطلاعات مربوط به تاریخ انتشار، قیمت و ویژگی‌های جدید ساعت را مطالعه کرده و ببینید که می‌خواهید برای عرضه جدیدترین اپل واچ بازار صبر کنید یا خیر.


چند نکته مهم

یقین بدانید که منظور از خرید بهترین اپل واچ، خرید گران‌ترین مدل بازار نیست. شما صرفا باید نیازهای خود را تعیین کرده و نگاهی هم بودجه خود بیندازید. علیرغم اینکه گران‌ترین اپل واچ بازار بسیار خارق العاده است، اما ممکن است که بسیاری از امکانات آن برای کاربران ساده نیاز نباشد.

به همین دلیل خرید آن و صرف هزینه بیشتر، سودی برای‌شان نخواهد داشت. در عوض آن‌ها می‌توانند به سراغ اپل واچ اس ای یا حتی اپل واچ ۳ قدیمی‌تر رفته و گزینه بهتری برای خرید داشته باشند. این ساعت‌ها عملکرد مشابهی با قیمت بسیار پایین‌تر در اختیار شما می‌گذارد.

تقریبا می‌توان گفت که تنها ۳ مدل از اپل واچ‌های بازار به‌طور مستقیم توسط اپل فروخته می‌شود و شما می‌توانید مدل‌های دیگر و قدیمی‌تر را از فروشنده‌های دیگر خریداری کنید. می‌توانید ابتدا یک بررسی دقیق داشته و سپس با در نظر گرفتن پیچیدگی آن‌ها، بررسی بندها، اندازه ساعت و رنگ‌های مختلف آن‌ها، یک تصمیم گیری عالی برای خرید داشته باشید.

هدف ما از این مقاله این بوده است که همه چیز را برای شما ساده کرده و بهترین اپل واچ‌های بازار را به شما معرفی کنیم. برای هر کدام نقاط قوت و ضعف را ارائه داده و گفتیم که مشخصات فنی‌شان در چه مرحله‌ای قرار دارد.

یک نمای کلی از تمام این ساعت‌ها در اختیار شما قرار دارد و می‌توانید بر حسب سلیقه خود به سراغ‌شان بروید. شما می‌توانید مچ دست خود را نیز تحلیل کرده و ببینید که کدام یک فیت و ارگونومی بیشتری برای مچ دست شما دارد. می‌توانید جزئیات بیشتری را بررسی کرده و در مورد هر مدل اطلاعات لازم را کسب کنید.

هرکدام از این فاکتورها می‌تواند اهمیت بیشتری برای کاربران متفاوت داشته باشد. به طور مثال، بند، اندازه صفحه نمایش و رنگ نکات مهمی هستند که در کنار برنامه‌های مربوط به تناسب اندام و سلامتی اهمیت بالایی دارند. می‌توانید از منظر واچ فیس نیز به آن‌ها نگاه انداخته و گزینه مورد نظر خود را خریداری کنید.

همیشه همه چیز صد در صدی نیست و مواقعی هم وجود دارد که نمی‌توانید از بین ساعت‌های هوشمند اپل معرفی شده، گزینه مناسب خود را پیدا کنید. در چنین مواقعی می‌توانید ساعت‌های هوشمند برندهای دیگری مانند سامسونگ را هم بررسی کنید.

می‌توانید به سیستم‌ عامل‌ها و پلتفرم‌های مختلف سر زده و ببینید که کدام یک از آن‌ها گزینه‌های بهتری برای خرید محسوب می‌شوند. می‌توانید کمی بیشتر صبر کرده و منتظر نسخه‌های سال ۲۰۲۱ باشید. این نسخه‌ها اگرچه بیشترین قیمت را خواهند داشت، اما قابل اطمینان‌تر بوده و می‌توانید در سال‌های آینده بیشتر از آن‌ها استفاده کنید.

همان‌طور که می‌دانید، از مهم‌ترین قابلیت‌های بهترین ساعت هوشمند اپل، امکانات آن در زمینه سلامتی است. شما همواره باید به فکر سلامتی خود باشید و ببینید که فاکتورهای علائم حیاتی شما در چه وضعیتی قرار دارد. اپل واچ یک گزینه عالی برای چکاب است و حتی می‌توانید از آن برای افراد سالمند در بین خانواده و دوستان خود استفاده کنید.

اطلاعات ارائه شده توسط آن به شما کمک می‌کند که در مواقع لازم به دکتر مراجعه کرده یا میزان ورزش و تغذیه خود را کنترل کنید. اپل واچ یک محصول نظارتی عالی در کنار تمام امکانات دیگر است و خرید آن می‌تواند ارزش بسیار بیشتری از چیزی که فکر می‌کنید داشته باشد.

حتما بخوانید: بهترین ساعت هوشمند شیائومی؛ رقابت نزدیک مدل های مشهور بازار!

ورزشکاران و افرادی که به باشگاه می‌روند هم بیشترین دلایل را برای خرید یک اپل واچ دارند. اگر یک گوشی آیفون دارید، بیشترین بهره را در این زمینه برده و می‌توانید حرکات ورزشی ثبت شده را در یک برنامه به صورت کامل تحلیل کنید.

اپل واچ گزینه‌های تمرینی زیادی در باشگاه داشته و کمک می‌کند که کالری سوزنده شده و میزان فعالیت خود را به‌صورت هفتگی، ماهانه و سالانه تحلیل کنید. همین روند سبب می‌شود که در مسیر درست ورزش و تناسب اندام قرار گرفته و یک مربی همیشگی و ۲۴ ساعته در کنار خود داشته باشید.


جمع‌بندی

بنابراین شما به سادگی می‌توانید بهترین اپل واچ مدنظر خود را پیدا کرده و به سراغ خریدش بروید. می‌توانید نظرات خود را با ما درمیان گذاشته و بگویید که کدام یک از این موارد را انتخاب کنید. به نظر شما بهترین ساعت هوشمند اپل بازار کدام است؟ چه دلایلی برای انتخاب خود دارید؟ در بخش کامنت‌ها با ما همراه شوید.

بهترین ساعت هوشمند اپل از نگاه مقداد آی تی کدام است؟

Apple Watch Series 6, Apple Watch SE, Apple Watch Series 5, این سه ساعت به همراه چند مدل دیگر جزء بهترین اپل واچ های بازار هستند که ما در این مقاله به معرفی تخصصی هر کدام پرداخته ایم.

ارزان ترین اپل واچ کدام است؟

ساعت هوشمند اپل واچ 3 مدل 38mm Space Gray Aluminum Case with Gray Sport Band

بهترین ساعت هوشمند اپل را از کجا بخریم؟

شما می توانید بهترین ساعت هوشمند اپل را با بهترین قیمت از فروشگاه آنلاین مقداد آی تی بخرید.

شما میتوانید برای خرید و خواندن مقاله های بیشتر به فروشگاه مقداد آی تی و مجله مقداد آی تی مراجعه کنید. 

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 4.9 / 5. تعداد آرا: 194

هنوز امتیازی ثبت نشده


خیلی از کاربران گجت های هوشمند بدنبال خرید ساعت هوشمند ارزان قیمت چینی در بازار هستند و علاقه ای به خرید ساعتهای گرانتر ندارند. البته ساعتهای هوشمند ارزان و خوب از امکانات زیادی برخوردار نیستند. این ساعتها اکثر بدون ( gps و کارت حافظه ,بدون ضد آب و عدم مقاومت در برابر گردوغبار ) می باشند.

در این سری از قیمت ها برندهایی وجود دارد که زیاد از اعتبار بالایی برخوردار نیستند. البته اسمارت واچ های هوشمند با قیمت پایین هم وجود دارند که برخی امکانات خوب را دارند اما باز هم باید در خرید آنها دقت کنید. ما سعی کرده ایم یک لیست برای  خرید بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت را معرفی کنیم تا در صورت نیاز برای خرید آنها اقدام کنید.

توجه به نیاز در هنگام خرید اسمارت واچ ارزان و خوب

اگر قصد خرید ارزان ساعت هوشمند با قیمت مناسب را دارید حتماً به نیازهای خود توجه کنید. خیلی از افراد بعد از خریدن اسمارت واچ و بعد از از مدتی استفاده متوجه می‌شوند که در خرید خود اشتباه کرده اند. یکی از نکاتی که در خرید بهترین اسمارت واچ های ارزان قیمت هوشمند باید دقت کنید این هست که نباید انتظاری از طراحی زیبا همانند ساعت هایی با قیمت بالاتر را داشته باشید.

داشتن ویژگی‌های جالب بر روی ساعتهای هوشمند می‌تواند شما را تغییر کند که از این گجت هوشمند برای کارهای روزمره خود استفاده کنید. اکثر ساعتهای هوشمند ارزان چینی هستند و این نکته در خرید می تواند بسیار بهشما کمک کند تا اگر قصد خرید در این رده قیمتی را دارید , انتظارات بالاتری از این برندهای ارزان بعد از انتخاب و تهیه نداشته باشید. البته ما یکسری ساعت را انتخاب کرده ایم که با توجه به قیمت پایین , کیفیت نسبتا خوبی دارند. اگر شما انتظارات بالایی از انها نداشته باشید , می توانند برای شما ممناسب باشند.

پیشنهاد ویژه: لیست بهترین ساعت هوشمند شیائومی

راهنمای خرید بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت

با توجه به اینکه امکانات و قابلیت های ساعت های هوشمند ارزان قیمت نسبتا کم می باشد و حتی در بعضی از مواقع به صورت دقیق نمی تواند ارزیابی را انجام دهد, باید در انتخاب آنها دقت کنید. اگر احساس می کنید که باید برای صحبت کردن و تماس گرفتن و پیام دادن حتماً از ساعت هوشمند استفاده کنید, پیشنهاد می کنم که در این رده قیمتی, با دقت بالاتری برای خرید اقدام کنید.

شاید خیلی از افراد علاقه داشته باشند که برای اینکه نشان بدهند یک ساعت هوشمند دارند, از یک اپل واچ فیک استفاده کنند. اما ما به شما توصیه می کنید که به جای خرید همچین ساعتی, بهتر است یک گزینه عالی را انتخاب و برای خرید ساعت هوشمند با قیمت پایین اقدام کنید. در بعضی از این نوع ساعت های هوشمند شما می توانید تماس ها و پیام ها را دریافت کرده و حتی در بعضی از آنها شبکه‌های اجتماعی خود را هم دنبال کنید. اما مسلما این ساعها جزو بهترین ساعت هوشمند با قابلیت و ویژگی زیاد قرار نخواهند گرفت.

این ساعتهای هوشمند قابلیت نصب سیم کارت را دارند؟

در خیلی از این ساعت ها شما نمی توانید سیم کارت را نصب کنید. برای انجام این کار باید از بلوتوث و اتصال آن به موبایل هوشمند خود کمک بگیرید. در هنگام خرید دقت کنید که ساعت هوشمند قابلیت بلوتوث را داشته باشد. همچنین می‌توانید با مشخص کردن ساعت هوشمند خود که قیمت پایینی هم دارد, بخش دیدگاه ها و نظرات دیگر کاربران را مشاهده کنید و اگر احساس کردید ساعت هوشمند مورد نظر می تواند نیاز های شما را برآورده بکند ، خرید خود را نهایی کنید.

آیا ورزشکاران می توانند به کیفیت ساعتهای ارزان هوشمند اعتماد کنند؟

اگر اهل ورزش کردن هستید و نیاز دارید که با کمک ساعت هوشمند میزان ضربان قلب خود و دیگر علائم سلامتی را مشاهده کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم که از ساعت های هوشمند گران قیمت استفاده کنید. زیرا خرید اسمارت واچ های ارزان قیمت علاوه بر این که این امکانات را نخواهند داشت ، حتی در صورت دارا بودن امکاناتی مانند: حسگر ضربان قلب, شتاب سنج, فشارسنج, جی پی اس و کرنومتر و دیگر قابلیت ها, ارزیابی ضعیفی را خواهد داشت.

لیست 30 مدل برای خرید بهترین ساعت هوشمند ارزان

در این قسمت برای شما لیست 30 مدل از بهترین ساعت های ارزان قیمت هوشمند را که با توجه به قیمت, امکانات و قابلیتهای نسبتاً خوبی دارند را برای شما معرفی خواهیم کرد. همچنین بعد از معرفی این مدل ها, می توانید در بخش پایین یک لیست کامل تر را در مورد اسمارت واچ با قیمت پایین مشاهده کنید.

باید بگوییم که این نوع ساعتها مناسب کسانی هست که قصد ندارند ساعت های گرانتر را تهیه کنند و بودجه کافی برای تهیه آنها را ندارند. اگر بودجه کافی دارید ما به شما پیشنهاد می کنیم حتما از طریق سایت ما لیست ساعتهای دیگر با بودجه قیمتی متفاوت را نگاه کنید.

این ساعها از بازه قیمتی 150 هزار تومان شروع می شوند و تا قیمت 400 هزار تومان هم هستند. ما سعی کردیم که یکسری ساعت مناسب با قمیت های متفاوت اما نسبتا ارزان را به شما معرفی کنیم.

مطمئنا به کیفیت ساعتهای هوشمند با قیمتهای بالاتر نخواهد رسید. اما با توجه به ویژگی هایی که ما در هورد هر ساعت بیان کردیم و با توجه به دیدگاه های کاربران هر ساعت سعی کردیم کیفیتهای خوب را انتخاب کنیم و به شما معرفی کنیم.


دیدن قیمت و مشخصات این محصولات

1- ساعت هوشمند مدل V8

  • قابلیت نصب سیم کارت: ندارد
  • صفحه نمایش لمسی: بله
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت: ندارد
  • نوع کاربری: ورزشی رسمی روزمره
  • GPS: ندارد
  • فرم صفحه: گرد
  • جنس بدنه: آلومینیوم
  • قابلیت مکالمه: دارد

بهترین ساعت هوشمند ارزان

2- ساعت هوشمند میدسان مدل V8

  • قابلیت نصب سیم کارت: دارد
  • صفحه نمایش لمسی: بله
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت: ندارد
  • نوع کاربری: رسمی روزمره
  • GPS: ندارد
  • فرم صفحه: گرد
  • حسگرها: گام شمار
  • قابلیت مکالمه: دارد

ساعت هوشمند ارزان

3- مچ بند هوشمند مدل beh27

  • نوع کاربرد: روزمره
  • صفحه نمایش: ندارد
  • جنس بند: پلاستیک
  • نوع قفل بند: مغناطیسی
  • صفحه نمایش لمسی: ندارد
  • GPS: ندارد

ساعت هوشمند ارزان

4- ساعت هوشمند وی سریز مدل Q18

  • قابلیت نصب سیم کارت: دارد
  • صفحه نمایش لمسی: بله
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت: ندارد
  • نوع کاربری: ورزشی روزمره
  • GPS: ندارد
  • فرم صفحه: مستطیل
  • جنس بدنه: پلاستیک فلز
  • حسگرها: شتاب سنج
  • قابلیت مکالمه: دارد

بهترین ساعت هوشمند ارزان

5- ساعت هوشمند مدل Smrt10

  • قابلیت نصب سیم کارت: دارد
  • صفحه نمایش لمسی: بله
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت: ندارد
  • نوع کاربری: ورزشی روزمره
  • GPS: ندارد
  • فرم صفحه: مستطیل
  • جنس بدنه: پلاستیک آلومینیوم
  • حسگرها: شتاب سنج
  • قابلیت مکالمه: دارد

بهترین ساعت هوشمند ارزان

6- ساعت هوشمند وی سریز مدل V8

  • قابلیت نصب سیم کارت: دارد
  • صفحه نمایش لمسی: بله
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت: ندارد
  • نوع کاربری: ورزشی روزمره
  • GPS: ندارد
  • فرم صفحه: مستطیل
  • جنس بدنه: پلاستیک فلز
  • حسگرها: شتاب سنج – گام شمار
  • قابلیت مکالمه: دارد


دیدن قیمت و مشخصات این محصولات

7- ساعت هوشمند مدل x6

  • قابلیت نصب سیم کارت: ندارد
  • صفحه نمایش لمسی: بله
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت: ندارد
  • نوع کاربری: ورزشی رسمی روزمره
  • GPS: ندارد
  • فرم صفحه: مستطیل
  • جنس بدنه: فلز
  • قابلیت مکالمه: دارد

8- ساعت هوشمند تی سریز مدل DZ09

  • قابلیت نصب سیم کارت: ندارد
  • صفحه نمایش لمسی: بله
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت: ندارد
  • نوع کاربری: ورزشی رسمی روزمره
  • GPS: ندارد
  • فرم صفحه: مستطیل
  • جنس بدنه: پلاستیک فلز
  • قابلیت مکالمه: دارد

9- ساعت هوشمند مدل X6

  • قابلیت نصب سیم کارت: ندارد
  • صفحه نمایش لمسی: بله
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت: ندارد
  • نوع کاربری: ورزشی رسمی روزمره
  • GPS: ندارد
  • فرم صفحه: مستطیل
  • جنس بدنه: پلاستیک فلز
  • قابلیت مکالمه: دارد

10- ساعت هوشمند مدل SMART WATCH Y1

  • قابلیت نصب سیم کارت: ندارد
  • صفحه نمایش لمسی: بله
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت: ندارد
  • نوع کاربری: ورزشی رسمی
  • GPS: ندارد
  • فرم صفحه: مستطیل
  • جنس بدنه: فلز
  • قابلیت مکالمه: ندارد

11- ساعت هوشمند وی سریز مدل A1

  • مناسب برای: آقایان و خانم‌ها
  • صفحه نمایش رنگی: بله
  • قابلیت نصب سیم کارت: دارد
  • صفحه نمایش لمسی: بله
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت: ندارد
  • نوع کاربری: ورزشی ، رسمی ، روزمره
  • GPS: ندارد
  • فرم صفحه: مربع
  • جنس بدنه: پلاستیک ، فلز
  • جنس بند: سیلیکونی
  • اتصالات: Bluetooth
  • حسگرها: گام شمار
  • قابلیت مکالمه مستقیم: دارد

12- ساعت هوشمند وی سریز مدل J05

  • مناسب برای: آقایان و خانم‌ها
  • صفحه نمایش رنگی: بله
  • قابلیت نصب سیم کارت: ندارد
  • صفحه نمایش لمسی: بله
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت: ندارد
  • نوع کاربری: رسمی ، روزمره
  • GPS: ندارد
  • فرم صفحه: مربع
  • جنس بدنه: فلز
  • جنس بند: فلزی
  • اتصالات: Bluetooth
  • قابلیت مکالمه مستقیم: دارد

13-ساعت هوشمند جی-تب مدل W101 Hero

  • مناسب برای: آقایان و خانم‌ها
  • صفحه نمایش رنگی: بله
  • قابلیت نصب سیم کارت: دارد
  • صفحه نمایش لمسی: بله
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت: ندارد
  • نوع کاربری: رسمی ، روزمره
  • GPS: ندارد
  • فرم صفحه: مستطیل
  • جنس بدنه: آلومینیوم
  • جنس بند: سیلیکونی
  • اتصالات: Bluetooth
  • حسگرها: شتاب سنج ، گام شمار
  • قابلیت مکالمه مستقیم: دارد

14-ساعت هوشمند میدسان مدل A1

  • مناسب برای: آقایان و خانم‌ها
  • صفحه نمایش رنگی: بله
  • قابلیت نصب سیم کارت: دارد
  • صفحه نمایش لمسی: بله
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت: دارد
  • نوع کاربری: ورزشی ، رسمی ، روزمره
  • GPS: ندارد
  • فرم صفحه: مربع
  • جنس بدنه: پلاستیک ، فلز
  • جنس بند: سیلیکونی
  • اتصالات: Bluetooth
  • حسگرها: گام شمار
  • قابلیت مکالمه مستقیم: دارد


دیدن قیمت و مشخصات این محصولات

15-ساعت هوشمند مدل A1 به همراه هندزفری بی سیم I7S-TWS

  • مناسب برای: آقایان و خانم‌ها
  • صفحه نمایش رنگی: بله
  • قابلیت نصب سیم کارت: دارد
  • صفحه نمایش لمسی: بله
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت: ندارد
  • نوع کاربری: ورزشی ، رسمی ، روزمره
  • GPS: ندارد
  • فرم صفحه: مربع
  • جنس بدنه: پلاستیک ، فلز
  • جنس بند: سیلیکونی
  • اتصالات: Bluetooth
  • حسگرها: گام شمار
  • قابلیت مکالمه مستقیم: دارد

16- ساعت هوشمند مدل V9 Smart 2020 

  • مناسب برای: آقایان و خانم‌ها
  • صفحه نمایش رنگی: بله
  • قابلیت نصب سیم کارت: دارد
  • صفحه نمایش لمسی: بله
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت: ندارد
  • نوع کاربری: ورزشی ، رسمی ، روزمره
  • GPS: ندارد
  • فرم صفحه: گرد
  • جنس بدنه: پلاستیک ، فلز
  • جنس بند: سیلیکونی
  • اتصالات: Bluetooth
  • حسگرها: شتاب سنج ، گام شمار
  • قابلیت مکالمه مستقیم: دارد

17-ساعت هوشمند آنر مدل Huawei honor band 4

  • نوع کاربرد روزمره , ورزشی
  • صفحه نمایش دارد
  • فرم صفحه مستطیل
  • جنس بند سیلیکون
  • نوع قفل بند سگکی ساده
  • صفحه نمایش لمسی دارد
  • نوع صفحه نمایش OLED
  • GPS ندارد
  • حسگرها شمارشگر ضربان قلب
  • قابلیت‌ها اعلان‌های شبکه‌های اجتماعی , مشاهده‌ی تماس‌های دریافتی

18- ساعت هوشمند میدسان مدل Q18 

  • مناسب برای: آقایان و خانم‌ها
  • صفحه نمایش رنگی: بله
  • قابلیت نصب سیم کارت: دارد
  • صفحه نمایش لمسی: بله
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت: ندارد
  • نوع کاربری: رسمی ، روزمره
  • GPS: ندارد
  • فرم صفحه: مربع
  • جنس بند: سیلیکونی
  • اتصالات: Bluetooth
  • حسگرها: گام شمار
  • قابلیت مکالمه مستقیم: دارد

19-ساعت هوشمند جی-تب مدل W101

  • مناسب برای: آقایان و خانم‌ها
  • صفحه نمایش رنگی: بله
  • قابلیت نصب سیم کارت: دارد
  • صفحه نمایش لمسی: بله
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت: ندارد
  • نوع کاربری: ورزشی ، روزمره
  • GPS: ندارد
  • فرم صفحه: مستطیل
  • جنس بدنه: پلاستیک ، فلز
  • جنس بند: لاستیکی
  • اتصالات: Bluetooth
  • حسگرها: گام شمار
  • قابلیت مکالمه مستقیم: دارد

20-ساعت هوشمند جی-تب مدل W101 Hero

  • مناسب برای: آقایان و خانم‌ها
  • صفحه نمایش رنگی: بله
  • قابلیت نصب سیم کارت: دارد
  • صفحه نمایش لمسی: بله
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت: ندارد
  • نوع کاربری: رسمی ، روزمره
  • GPS: ندارد
  • فرم صفحه: مستطیل
  • جنس بدنه: آلومینیوم
  • جنس بند: سیلیکونی
  • اتصالات: Bluetooth
  • حسگرها: شتاب سنج ، گام شمار
  • قابلیت مکالمه مستقیم: دارد

21-ساعت هوشمند نوا مدل A1

  • مناسب برای: آقایان و خانم‌ها
  • صفحه نمایش رنگی: بله
  • قابلیت نصب سیم کارت: ندارد
  • صفحه نمایش لمسی: بله
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت: ندارد
  • نوع کاربری: ورزشی ، رسمی ، روزمره
  • GPS: ندارد
  • جنس بدنه: پلاستیک ، فلز
  • جنس بند: سیلیکونی
  • اتصالات: Bluetooth
  • قابلیت مکالمه مستقیم: دارد


دیدن قیمت و مشخصات این محصولات

22-مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 3

  • نوع کاربرد روزمره , ورزشی
  • فرم صفحه بیضی
  • جنس بند سیلیکون
  • نوع قفل بند سگکی ساده
  • صفحه نمایش لمسی دارد
  • نوع صفحه نمایش لمسی خازنی
  • اندازه صفحه نمایش 0.78 اینچ اینچ
  • GPS ندارد
  • مقاوم در برابر آب
  • حسگرها شمارشگر ضربان قلب
  • اتصالات Bluetooth
  • ضد آب تا عمق 50 متر
  • دارای باتری 110 میلی آمپر ساعت
  • قابلیت محاسبه کالری و ضربان قلب
  • قابلیت محاسبه مسافت طی شده

23- ساعت هوشمند مدل 116 PLUS

  • مناسب برای: آقایان و خانم‌ها
  • صفحه نمایش رنگی: بله
  • قابلیت نصب سیم کارت: ندارد
  • صفحه نمایش لمسی: بله
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت: ندارد
  • نوع کاربری: ورزشی ، رسمی ، روزمره
  • GPS: ندارد
  • فرم صفحه: مستطیل
  • جنس بدنه: پلاستیک
  • جنس بند: لاستیکی
  • اتصالات: Bluetooth
  • حسگرها: شتاب سنج ، گام شمار ، شمارش ضربان قلب ، فشارسنج
  • قابلیت مکالمه مستقیم: ندارد

24- مچ بند هوشمند آنر مدل band 3 standard edition

  • نوع کاربرد
    روزمره , ورزشی
  • فرم صفحه مستطیل
  • جنس بند سیلیکون
  • نوع قفل بند سگکی ساده
  • صفحه نمایش لمسی ندارد
  • نوع صفحه نمایش PMOLED
  • اندازه صفحه نمایش 0.91 اینچ
  • مقاوم در برابر آب , گرد و غبار
  • حسگرها شمارشگر ضربان قلب , حسگر نور محیط
  • اتصالات Bluetooth
  • پشتیبانی از زبان فارسی در نمایش اعلانات و پیام ها
  • ضدآب تا عمق 50 متر
  • نوع باتری لیتیوم پلیمری
 

اعلان تماس‌ها و پیامک‌های دریافتی , اعلان‌های شبکه‌های اجتماعی , نمایش پیام‌های متنی , مشاهده‌ی تماس‌های دریافتی , پاسخ یا رد تماس دریافتی , شمارش گام‌ها , محاسبه‌ی مسافت طی شده , ذخیره‌ی مسیر طی شده , محاسبه‌ی کالری مصرف شده , قابلیت تعیین اهداف روزانه , پایش فعالیت‌های ورزشی مختلف از جمله دویدن، دوچرخه‌سواری و ورزش‌های هوازی , پایش وضعیت خواب , امکان تنظیم هشدار , هشدار عدم تحرک

25- ساعت هوشمند مای ور مدل M3

  • مناسب برای: آقایان و خانم‌ها
  • صفحه نمایش رنگی: بله
  • قابلیت نصب سیم کارت: ندارد
  • صفحه نمایش لمسی: بله
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت: ندارد
  • نوع کاربری: روزمره
  • GPS: ندارد
  • فرم صفحه: مربع
  • جنس بدنه: پلاستیک
  • جنس بند: لاستیکی
  • اتصالات: Bluetooth
  • قابلیت مکالمه مستقیم: دارد

26 -ساعت هوشمند بی اس ان ال مدل A20

  • مناسب برای: آقایان و خانم‌ها
  • صفحه نمایش رنگی: بله
  • قابلیت نصب سیم کارت: ندارد
  • صفحه نمایش لمسی: بله
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت: ندارد
  • نوع کاربری: ورزشی ، روزمره
  • GPS: ندارد
  • جنس بدنه: پلاستیک
  • جنس بند: سیلیکونی
  • اتصالات: Bluetooth
  • قابلیت مکالمه مستقیم: ندارد

27- ساعت هوشمند تی تی وای مدل GT08

  • مناسب برای: آقایان و خانم‌ها
  • صفحه نمایش رنگی: بله
  • قابلیت نصب سیم کارت: دارد
  • صفحه نمایش لمسی: بله
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت: ندارد
  • نوع کاربری: روزمره ، ورزشی
  • GPS: ندارد
  • فرم صفحه: مستطیل
  • جنس بدنه: فلز ، پلاستیک
  • جنس بند: لاستیکی
  • اتصالات: Bluetooth
  • حسگرها: شتاب سنج ، گام شمار
  • قابلیت مکالمه مستقیم: دارد

28 – ساعت هوشمند مودیو مدل MW01

  • مناسب برای: آقایان و خانم‌ها
  • صفحه نمایش رنگی: بله
  • قابلیت نصب سیم کارت: دارد
  • صفحه نمایش لمسی: بله
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت: دارد
  • نوع کاربری: رسمی ، روزمره
  • GPS: ندارد
  • فرم صفحه: مستطیل
  • جنس بدنه: آلومینیوم
  • جنس بند: سیلیکونی
  • اتصالات: Bluetooth
  • حسگرها: گام شمار
  • قابلیت مکالمه مستقیم: دارد

29- ساعت هوشمند مدل Z60

  • مناسب برای: آقایان و خانم‌ها
  • صفحه نمایش رنگی: بله
  • قابلیت نصب سیم کارت: دارد
  • صفحه نمایش لمسی: بله
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت: ندارد
  • نوع کاربری: رسمی ، روزمره
  • GPS: ندارد
  • فرم صفحه: مربع
  • جنس بدنه: فلز
  • جنس بند: فلزی
  • اتصالات: Bluetooth
  • حسگرها: گام شمار
  • قابلیت مکالمه مستقیم: دارد

30- ساعت هوشمند مدل F10

  • مناسب برای: آقایان و خانم‌ها
  • صفحه نمایش رنگی: بله
  • قابلیت نصب سیم کارت: ندارد
  • صفحه نمایش لمسی: بله
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت: دارد
  • نوع کاربری: ورزشی ، رسمی ، روزمره
  • GPS: ندارد
  • فرم صفحه: مستطیل
  • جنس بدنه: فلز
  • جنس بند: سیلیکونی
  • اتصالات: Bluetooth
  • حسگرها: گام شمار ، شمارش ضربان قلب ، فشارسنج
  • قابلیت مکالمه مستقیم: ندارد

4.3/5 – (155 امتیاز)