رایانه

ساعت هوشمند گارمین + مقایسه و نظرات کاربران

ساعت‌های هوشمند گارمین یکی از بهترین نمونه‌های بازار هستند که ورزشکاران حرفه‌ای را هدف قرار داده‌اند. ما در این مطلب سعی می‌کنیم که بهترین ساعت هوشمند گارمین را به شما معرفی کرده و اطلاعات خوبی هم در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید بعد از یک مقایسه، از بین آن‌ها انتخاب کنید.

این ساعت‌ها برای دویدن در فضای باز و بسته، شنا کردن، دوچرخه سواری و ورزش‌های دیگر مناسب بوده و حتی می‌توانید برای تناسب اندام و در باشگاه نیز از آن‌ها استفاده کنید. این ساعت‌ها دارای قابلیت‌هایی هستند که یقینا دیگر ساعت‌های هوشمند همه کاره بازار مانند اپل واچ، نمی‌توانند آن را برای شما فراهم کنند.

در کنار همه این موارد، عمر باتری، کیفیت صفحه نمایش و طراحی کلی آن‌ها هم مدنظر قرار گرفته و بعد از یک ارزیابی کلی، این نمونه‌ها در این مطلب معرفی شده‌اند. بنابراین شما می‌تتوانید از هر کدام از این ساعت‌ها در حین تمرینات ورزشی و کارکرد روزانه خود بهره برده و رضایت کامل داشته باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت هوشمند شیائومی؛ رقابت نزدیک مدل های مشهور بازار!

قیمت حدودی هر کدام از این ساعت‌ها در بازار جهانی ارائه شده‌اند که البته، می‌توانند با قیمت‌های داخل کشور کمی متفاوت باشند. این ساعت‌ها در استورهای مختلف، با تخفیف به شما عرضه شده و می‌توانید در جشنواره‌های مختلف، اقدام به خرید آن‌ها کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا لیستی از انتخاب‌های اصلی خودمان را در اختیار شما قرار دهیم.

لیست بهترین ساعت‌های هوشمند گارمین

ما در ادامه به معرفی و شرح مشخصات 10 مدل مختلف از بهترین ساعت هوشمند گارمین  می پردازیم:

  1. Garmin Fenix 6
  2. Garmin Forerunner 945
  3. Garmin Venu 2
  4. Garmin Forerunner 45
  5. Garmin Vivoactive 4S
  6. Garmin Instinct Solar
  7. Garmin Venu Sq
  8. Garmin Vivomove 3
  9. Garmin Lily
  10. Garmin Forerunner 245

1) Garmin Fenix 6

بهترین ساعت هوشمند گارمین در حالت کلی

Garmin Fenix 6 را می‌توانیم بهترین ساعت هوشمند اسپرت و چندکاره بازار بدانیم و مطمئنا در جایگاه بهترین ساعت هوشمند برند گارمین هم قرار می‌گیرد. اگرچه می‌دانیم که ساعت Garmin Fenix 6X Pro Solar هم در بازار موجود است، اما در کل می‌تونیم بگوییم که سری Garmin Fenix 6 را می‌توانید به عنوان یکی از بهترین محصولات پوشیدنی بازار خریداری کنید.

ساعت هوشمند Garmin Fenix 6 تقریبا برای هر فعالیتی در فضای باز بسیار عالی است و با داشتن GPS همراه با مانیتور ضربان قلب که حتی در زیر آب هم کار می‌کند، می‌تواند عملیات ردیابی را به بهترین شکل فراهم کند.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت هوشمند سامسونگ؛ شیک، ساده و همه پسند!

GPS این دستگاه به سرعت قفل شده و طبق تجربه‌ای که ما داشته‌ایم، عملکرد قابل اطمینانی خواهد داشت. عمر باتری چشمگیر بوده و عملکرد ساعت هم قدرتمند خواهد بود. قیمت بالا، می‌تواند بسیاری از کاربران را از خرید آن منصرف کند، اما باید در نظر داشته باشید که این قیمت باتوجه به امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌گیرد، منطقی و بسیار پذیرفتنی است.

ابتدا باید پی به نیاز خود برده و سپس ببینید که به عنوان یک ورزشکار حرفه‌ای، می‌توانید از تمام قابلیت‌های ساعت استفاده کنید یا خیر. ساعت‌های هوشمند ارزان قیمتی از همین برند هم وجود دارد که در ادامه معرفی خواهیم کرد.

ورزشکاران حرفه‌ای و جدی، به ویژه کسانی که تنها به یک ورزش پایبند نبوده و موارد متنوعی را انجام می‌دهند، حتما باید ساعت هوشمند Garmin Fenix 6 را خریداری کنند. ما مشتاقانه منتظر هستیم تا این برند، ساعت Garmin Fenix 7 خود را هم معرفی کند. این ساعت احتمالا همین امسال روانه بازار خواهد شد و بنابراین، اگر می‌خواهید صبر کنید تا نسخه جدید آن را خریداری کنید، ما می‌توانیم این تصمیم شما را منطقی تلقی کنیم.

مشخصات فنی

اندازه صفحه نمایش

1.3-inch diameter

تاچ اسکرین

No

عمر باتری با GPS

36 hours

عمر باتری در حالت ساعت هوشمند

14 days

حافظه داخلی

64MB

اتصال بلوتوث

Yes

قابلیت‌های ساعت هوشمند

Yes

حالت چندگانه ورزشی

Loads of Them

مانیتورینگ ضربان قلب داخلی

N/A

نقاط قوت

  • + ردیابی عملکرد عالی در فضای باز
  • + ردیابی فعالیت بسیار دقیق

نقاط ضعف

  • – گران قیمت
  • – عدم طراحی شیک

2) Garmin Forerunner 945

بهترین ساعت هوشمند گارمین برای ورزشکاران جدی

ساعت هوشمند Garmin Forerunner 945 را می‌توانیم در رده بهترین ساعت‌های هوشمند گارمین بدانیم. این ساعت همانند فینیکس ۶ دارای حالت‌های ورزشی چندگانه نیست، اما اگر علاقه بسیار زیادی به دویدن دارید و تنها همین ورزش را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کنید، می‌توانید این ساعت را به جای فینیکس تهیه کرده و از خرید خود راضی باشید. این ساعت تمام امکانات مدنظر شما را داشته و حتی امکانات بیشتری نسبت به فینیکس ۶ در اختیار شما قرار می‌دهد. دلیل این امر هم مشخص است، چرا که ساعت هوشمند Garmin Forerunner 945 مختص دویدن ساخته شده است.

ما متوجه شدیم که سیستم GPS و مانیتورینگ ضربان قلب در این ساعت بسیار دقیق عمل می‌کنند و می‌توانید از نقشه‌های تمام رنگی هم در ساعت هوشمند Garmin Forerunner 945 استفاده کنید. این ساعت ماندگاری باتری دو هفته‌ای دارد و نیازی به تعریف و تمجید ما ندارد.

این ساعت هوشمند برای فعالیت دویدن طراحی شده است، اما همزمان می‌تواند ورزش‌های دیگر را هم ساپورت کرده و سیستم‌های ردیابی خود را در اختیار آن‌ها قرار دهد. در حقیقت، ابزارهای ردیابی این محصول برای بیش از ۳۰ فعالیت ورزشی مختلف در فضای داخلی فراهم شده است و دقت خوبی خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت هوشمند اپل؛ از هر نسخه‌ی اپل واچ کدام یک ارزش خرید دارد؟

اگر دویدن فعالیت اصلی و جدی شما نیست و در کنار آن فعالیت‌های دیگری را انجام می‌دهید، احتمالا نیازی به پرداخت پول برای چنین ساعت گران قیمتی را نخواهید داشت و بهتر است که گزینه‌های دیگر لیست را بررسی کنید. این ساعت، هزینه بالایی داشته و به طور عمیق به ورزش دویدن پرداخته است و شاید اصلا به خیلی از قابلیت‌های آن نیازی نداشته باشید.

اگر یک ورزشکار حرفه‌ای نیستید، می‌توانید ساعت‌های برندهای دیگر را در اولویت خود قرار دهید، چرا که ساعت‌های گارمین، معمولا برای ورزشکاران حرفه‌ای ساخته می‌شود. این ساعت مخصوص دونده‌های حرفه‌ای در داخل یا خارج از سالن است و زیبایی و شیک بودن لازم را هم در اختیار شما قرار می‌دهد.

این ساعت به تاچ اسکرین مجهز نشده است، اما از سیستم بلوتوث برای اتصال به گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کند. در کنار آن می‌توانیم به ۱۶ گیگابایت فضای لازم برای نقشه و ۴ گیگابایت هم برای موزیک اشاره کنیم که نیاز شما را به گوشی کاهش خواهد داد و می‌توانید بدون گوشی به فعالیت ورزشی خود بپردازید. در نظر داشته باشید که عمر باتری این محصول هنگام استفاده از سیستم GPS، به ۳۶ ساعت کاهش پیدا خواهد کرد که باز هم رقم بسیار خوبی است.

مشخصات فنی

اندازه صفحه نمایش

1.2-inch diameter

تاچ اسکرین

No

عمر باتری با GPS

36 hours

عمر باتری در حالت ساعت هوشمند

14 days

حافظه داخلی

16GB for maps, 4GB for music

اتصال بلوتوث

Yes

قابلیت‌های ساعت هوشمند

Yes

حالت چندگانه ورزشی

Dozens

مانیتورینگ ضربان قلب داخلی

N/A

نقاط قوت

  • + GPS و مانیتورینگ ضربان قلب بسیار دقیق 
  • + نقشه‌های رنگی پر استفاده

نقاط ضعف

  • – گران قیمت
  • – ردیابی شنای نه چندان خوب

مشاهده قیمت این محصول در فروشگاه


3) Garmin Venu 2

بهترین ساعت هوشمند گارمین برای استفاده روزانه

گارمین با ساعت هوشمند Garmin Venu 2 خود سعی کرده است که یک تعادل بسیار خوب روی محصولات خود داشته باشد. بدین ترتیب این محصول هم ساعت ورزشی عالی بوده و ویژگی‌های خوبی به عنوان یک ساعت هوشمند روزانه ارائه می‌کند. درواقع شما با یک خرید، می‌توانید هر دو قابلیت‌های ورزشی و عادی یک ساعت هوشمند را دریافت کنید.

طراحی این ساعت کم نظیر است، اما مانند ساعت‌های ورزشی دیگر گارمین نخواهد بود. مجموعه شگفت انگیزی از ابزارهای آموزشی از جمله GPS داخلی همراه با این ساعت ارائه شده است و بسیار دقیق عمل می‌کند. این سیستم توسط Galileo و GLONASS پشتیبانی می‌شود.

شما با این ساعت می‌توانید دسترسی سریعی به برنامه‌های آموزشی و مربی‌گری گارمین داشته باشید و به صورت دقیق، ضربات قلب خود را چک کنید. ساعت امکان محاسبه سرعت و دیگر المان‌های مربوط به ورزش را خواهد داشت. بسیاری از حالت‌های تمرینی مخصوص داخل سالن هم در ساعت وجود دارد و حتی با تجهیزات بدنسازی نیز سازگار خواهد بود. علاوه بر آن، می‌توانیم به برنامه‌های تناسب اندام و رژیم‌های سوم شخص هم اشاره کنیم که این ساعت همگام سازی بسیار خوبی با آن‌ها خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت هوشمند هواوی؛ به صرفه‌های تو دل برو!

در این ساعت هوشمند می‌توانید فضای ذخیره سازی مناسب برای ۶۵۰ آهنگ را همراه با برنامه‌های مخصوص پخش موسیقی از جمله Deezer و Amazon Music را داشته باشید. شما می‌توانید برنامه یک روزه خود را با یک نگاه به ساعت نظاره کنید. ضربان قلب، سطح اکسیژن خوب و میزان استرس خود را هم می‌توانید توسط ساعت بررسی کنید.

علائم مربوط به دوره ورود به سیستم عامل توسط این ساعت ارائه می‌شود و اعلان‌های گوشی هوشمند خود را هم می‌توانید توسط این ساعت دریافت کرده و به آن‌ها پاسخ ارسال کنید. موارد دیگر مشابه هم در این ساعت ارائه می‌شود که نیازی به گفتن نیست.

این ساعت همراه با یک نمایشگر AMOLED همراه با وضوح بالا در اختیار شما خواهد بود و سه تنظیمات روشنایی و یک حالت همیشه روشن اختیاری هم برای این صفحه نمایش وجود دارد که به شما امکان می‌دهد تا حجم زیادی از داده‌های خود را با یک نگاه نظاره کنید.

هرکدام از این قابلیت‌ها، بدون نیاز به خارج کردن گوشی خود از جیب امکان پذیر خواهد بود. ساعت هوشمند Garmin Venu 2 را می‌توانیم یک ساعت مچی عالی و همه منظوره بدانیم که خرید آن را به همه کاربران توصیه می‌کنیم.

مشخصات فنی

اندازه صفحه نمایش

1.3-inch or 1.1-inch diameter

تاچ اسکرین

Yes

عمر باتری با GPS

Up to 8 hours with music, 22 hours without

عمر باتری در حالت ساعت هوشمند

Up to 12 days

حافظه داخلی

200 hours activity data, 650 songs

اتصال بلوتوث

Yes

قابلیت‌های ساعت هوشمند

Yes

حالت چندگانه ورزشی

Dozens

مانیتورینگ ضربان قلب داخلی

N/A

نقاط قوت

  • + ارائه شده در دو سایز
  • + صفحه نمایش عالی AMOLED
  • + ویژگی‌های ردیابی تناسب اندام عالی

نقاط ضعف

  • – پشتیبانی محدود از برنامه‌ها

مشاهده قیمت این محصول در فروشگاه


4) Garmin Forerunner 45

بهترین ساعت هوشمند گارمین برای دوندگان مبتدی

علیرغم اینکه ساعت هوشمند Garmin Forerunner 45 هم اکنون گزینه جدیدتری به نام Garmin Forerunner 55 را پیش روی خود می‌بیند، اما هنوز هم ارزش خرید آن بالا بوده و هر کسی که قصد وارد شدن به عرصه ورزش و مخصوصا دویدن را دارد، می‌تواند از یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند گارمین استفاده کند.

این دستگاه می‌تواند سنسور ضربان قلب، ردیابی خواب و انواع ویژگی‌های یک ساعت هوشمند عالی را در اختیار کاربران قرار دهد. اما نکته قابل توجه اینجاست که گارمین از یک باتری خاص برای این ساعت هوشمند استفاده کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی میان رده 2021؛ بررسی خفن ترین گوشی های بازار

این همان معیاری است که گارمین در ساعت هوشمند Vivofit 4 خود هم ارائه می‌کند و آمارهایی مانند استرس، تنوع ضربان قلب و داده‌های فعالیت‌های کلی کاربر را برای دستیابی به سطح انرژی کلی کاربر ارائه می‌کند. بنابراین شما می‌توانید زمان مناسب را برای تمرینات خود متوجه شده و اطمینان حاصل کنید که در این زمینه فشار زیادی به بدن خود وارد نخواهید کرد.

به طور کلی، ساعت هوشمند Garmin Forerunner 45 بهترین محصول گارمین در این لیست محسوب نمی‌شود، اما با توجه به ارزان قیمت بودن آن در بین بقیه گزینه‌های لیست، می‌تواند نظر کاربران بیشتری را به سمت خود جلب کند.

مشخصات فنی

اندازه صفحه نمایش

1.04-inch x 1.04-inch

تاچ اسکرین

No

عمر باتری با GPS

13 hours

عمر باتری در حالت ساعت هوشمند

7 days

حافظه داخلی

200 hours of data

اتصال بلوتوث

Yes

قابلیت‌های ساعت هوشمند

Yes

حالت چندگانه ورزشی

Cycling

مانیتورینگ ضربان قلب داخلی

Yes

نقاط قوت

  • + سبک وزن
  • + ارزشمند

نقاط ضعف

  • – پشتیبانی مبتدیانه از ویژگی‌های ورزشی
  • – کیفیت ساخت پلاستیکی

5) Garmin Vivoactive 4S

بهترین ساعت هوشمند مقرون به صرفه و کاربردی گارمین

برخی از ساعت‌های هوشمند گارمین از نظر طراحی بسیار جالب هستند. به طور مثال می‌توانید به گزینه بعدی این لیست یعنی Garmin Instinct Solar نگاهی انداخته و ببینید که علیرغم اینکه بزرگ‌تر از یک ساعت هوشمند معمولی نیست، اما ظاهر کلی آن، باریک‌تر از ساعت‌های هوشمند دیگر روی مچ دست کاربر دیده می‌شود.

این همان جایی است که ساعت هوشمند Garmin Vivoactive 4S می‌تواند عملکرد بهتری از خود نشان دهد. این ساعت در ابعاد ۴۰ در ۴۰ در ۱۲.۷ میلی‌متر روانه بازار شده است و نسخه کوچک‌تری نسبت به Vivoactive 4 محسوب می‌شود. این ساعت هوشمند و همه کاره بوده و می‌توانید به عنوان یک ساعت هوشمند ورزشی و معمولی از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت‌های هوشمند ۲۰۲۰

ساعت هوشمند Garmin Vivoactive 4S مانند نمونه بزرگ‌تر خود، دارای سیستم ردیابی تناسب اندام بوده و همراه با GPS داخلی در اختیار شما قرار می‌گیرد. این ساعت تنها در عرض چند ثانیه قفل شده و به جای اینکه یک مسیریابی ساده همانند ردیاب‌های دیگر داشته باشد، به صورت دقیق به ثبت رکوردهای شما در زمینه دوچرخه سواری و دویدن می‌کند.

این ساعت به اندازه کافی هوشمند بوده و می‌تواند تمام روز برای شما کاربردی باشد. وقتی که از ۲۴ ساعت شبانه روز صحبت می‌کنیم، منظورمان سیستم ردیابی خوابی است که کیفیت خواب شما را چک می‌کند. در کنار آن می‌توانید از سنسور SpO2 این محصول هم برای کنترل سطح اکسیژن خود خود استفاده کرده و حتی تمام شب، آن را فعال نگه دارید.

مشخصات فنی

اندازه صفحه نمایش

1.1-inch diameter

تاچ اسکرین

Yes

عمر باتری با GPS

5 hours

عمر باتری در حالت ساعت هوشمند

7 days

حافظه داخلی

4GB for music

اتصال بلوتوث

Yes

قابلیت‌های ساعت هوشمند

Yes

حالت چندگانه ورزشی

Dozens

مانیتورینگ ضربان قلب داخلی

N/A

نقاط قوت

  • + سیستم ردیابی ورزشی عالی همراه با GPS
  • + استریم موزیک On-watch

نقاط ضعف

  • – عدم نظارت روی تمرینات
  • – عدم همگام سازی درست اسپاتیفای

مشاهده قیمت این محصول در فروشگاه


6) Garmin Instinct Solar

بهترین ساعت هوشمند گارمین از نظر عمر باتری

شاید این سوال برای شما مطرح باشد که چرا باید عمر باتری یک ساعت هوشمند مهم باشد؟ پاسخ این سوال بسیار ساده است. وقتی که شما از ساعت هوشمند خود در بیرون از منزل و مخصوصا برای فعالیت‌های ورزشی خود استفاده می‌کنید، یعنی اکثر اوقات از خانه دور بوده و به شارژر دسترسی ندارید.

اینجاست که هر چه قدر عمر باتری یک ساعت هوشمند بهتر باشد، کاربر هم استفاده بهتری از آن خواهد داشت. ساعت هوشمند Garmin Instinct Solar تنها ساعتی نیست که می‌تواند از طریق صفحه نمایش Power Glass خود، به طور منظم از خورشید شارژ دریافت کند، اما طول عمر بسیار بالای باتری آن، واقعا شگفت انگیز و چشم گیر است.

این ساعت را می‌توانید در حالت صرفه جویی مصرف انرژی به کار برده و به صورت نامحدود از آن استفاده کنید. البته این ادعایی است که گارمین مطرح کرده است و در دنیای واقعی، بعید است که چنین چیزی را شاهد باشیم. بالاخره چند ساعت تابش نور خورشید می‌تواند روزها عمر باتری فوق العاده‌ای را برای شما تامین کند.

این در حالی است که GPS هم روشن باشد و حتی در حال پر استفاده هم این موضوع حقیقت خواهد داشت. اینجاست که ساعت هوشمند Garmin Instinct Solar خوش درخشیده و سر و صدای زیادی در بازار به پا می‌کند.

حتما بخوانید: Citizen CZ ساعت هوشمند با پلتفرم Wear OS معرفی شد

یکی دیگر از بهترین ویژگی‌های ساعت هوشمند Garmin Instinct Solar نمایشگر دوگانه آن است که اطلاعات متنی را در یک برش کوچک نشان داده و به راحتی می‌توانید از تنظیمات و گزینه‌های بیشمار ساعت برای نمایش اطلاعات در صفحه اصلی و صفحه کوچک برخوردار شوید. در تست‌هایی که ما داشته‌ایم، این قابلیت بسیار مفید و جالب بوده است. خصوصا جایی که ساعت هوشمند Garmin Instinct Solar گزینه‌های بسیار خوبی را در زمینه ردیابی فعالیت و نظارت بر تناسب اندام ارائه می‌کرد.

تنها نقطه ضعف این ساعت هوشمند، این است که طراحی آن جذابیت خاصی ندارد. با یک طراحی زمخت در بدنه و تراکمی جای زیادی را اشغال می‌کند، هیچگاه در این زمینه‌ها نمی‌تواند نظر مثبت کاربران را به خود جلب کند. به هر حال با یکی از ساعت‌های گارمین روبرو هستیم و کارکرد آن برای فضای باز بیشتر به چشم خواهد آمد.

ساخت مستحکم آن هم بدین معنا است که هنگام پیاده روی، دویدن در یک مسیر پیاده روی، کایاک سواری، کمپ کردن در طبیعت یا پیاده روی، می‌توانید از بدنه سخت و فوق العاده کاربردی آن استفاده کنید.

اگر بودجه پایین‌تری دارید، می‌توانید ساعت Garmin Instinct را هم بررسی کنید. این ساعت هم به طور مشابه، دارای بدنه سختی بوده و عملکردی کاربردی در بسیاری از زمینه‌ها دارد، اما فاقد قابلیت Power Glass است و یقینا عمر باتری آن پایین‌تر خواهد بود.

مشخصات فنی

اندازه صفحه نمایش

0.9-inch diameter dual display

تاچ اسکرین

No

عمر باتری با GPS

30 hours, or 38 with solar

عمر باتری در حالت ساعت هوشمند

56 days, or unlimited with solar

حافظه داخلی

16MB

اتصال بلوتوث

Yes

قابلیت‌های ساعت هوشمند

No

حالت چندگانه ورزشی

Dozens

مانیتورینگ ضربان قلب داخلی

N/A

نقاط قوت

  • + عمر باتری خارق العاده
  • + طراحی جذاب و زیبا
  • + صفحه نمایش دوگانه خلاقانه

نقاط ضعف

  • – طراحی زمخت بدنه

مشاهده قیمت این محصول در فروشگاه


7) Garmin Venu Sq

بهترین ساعت هوشمند پایین رده گارمین برای استفاده رزوانه

ساعت هوشمند Garmin Venu Sq را می‌توانیم یکی از مقرون به صرفه‌ترین گزینه‌های گارمین بدانیم که در این لیست می‌توانید خریداری کنید. البته این ساعت چندان مطمئن به نظر نمی‌رسد و صرفا می‌توانیم به طراحی جذاب و صفحه نمایش رنگی و روشن آن امیدوار باشید. یک نکته مثبت دیگر، قیمت پایین آن است که احتمالا طرفداران زیادی را به سمت خود جذب خواهد کرد.

این ساعت هوشمند از سنسورهای اصلی مانند GPS داخلی، مانیتور ضربان قلب و حسگر نبض استفاده می‌کند. حالت‌های اختصاصی دیگری هم برای دویدن، دوچرخه سواری و شنا در این ساعت هوشمند وجود دارد که آن را تبدیل به یک همراه بسیار خوب ورزشی برای ردیابی فعالیت‌های شما می‌کند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی هواوی؛ از انتظارات تلخ تا واقعیت‌های شیرین!

اگر یک ورزشکار هستید و دوست دارید که اولین ساعت هوشمند خود را خریداری کنید، این ساعت می‌تواند گزینه خوبی باشد. در تست‌ها متوجه شدیم که دریافت سیگنال GPS، کمی طول کشیده و نسبت به ساعت‌های دیگر عملکرد کندی خواهد داشت.

این ساعت هوشمند در دو نسخه در دسترس شما خواهد بود که یکی از آن‌ها نسخه معمولی بوده و دیگری، نسخه‌ای است که می‌توانید یک پخش کننده موسیقی داخلی همراه با آن داشته باشید. هرکدام از این نسخه‌ها را که خریداری کنید، می‌توانید به سیستم نرم افزاری گارمین دسترسی پیدا کرده و برنامه‌های موردنیاز خود را از آن دریافت کنید.

اگر به دنبال یک ساعت مچی پایین رده در زمینه تناسب اندام و فعالیت‌های ورزشی هستید، Garmin Venu می‌تواند خدمات جالبی را در اختیار شما قرار دهد. اما اگر ورزش در اولویت اصلی شما قرار دارد، ما ساعت هوشمند Garmin Venu Sq را به شما توصیه می‌کنیم.

مشخصات فنی

اندازه صفحه نمایش

1.3-inch

تاچ اسکرین

Yes

عمر باتری با GPS

14 hours

عمر باتری در حالت ساعت هوشمند

6 days

حافظه داخلی

200 hours activities

اتصال بلوتوث

Yes

قابلیت‌های ساعت هوشمند

Yes

حالت چندگانه ورزشی

Yes

مانیتورینگ ضربان قلب داخلی

Yes

نقاط قوت

  • + سبک وزن و بسیار راحت
  • + ویژگی‌های متنوع
  • + کار با سنسورهای اسکترنال

نقاط ضعف

  • – عدم وجود ارتفاع سنج
  • – رابط کاربری قدیمی

مشاهده قیمت این محصول در فروشگاه


8) Garmin Vivomove 3

بهترین ساعت هوشمند گارمین با طراحی هیبریدی

ساعت هوشمند Garmin Vivomove 3، در نگاه اول شباهت بسیار زیادی به Garmin ivoactive 4 دارد، اما می‌توانیم آن را یک ساعت هوشمند ترکیبی بدانیم. این بدان معنی است که ساعت دارای یک فیس آنالوگی بوده و عقربه‌هایی دارد که به طور خودکار یک مسیر خاص را نمایش می‌دهند تا بتوانند اعلان‌های گوشی‌های هوشمند و میزان آمادگی جسمانی را روی یک نمایشگر دیجیتالی پنهان نمایش دهند. این ساعت طراحی بسیار زیبایی داشته و توانسته است که برخی از ویژگی‌های تناسب اندام سری Vivomove را در اختیار شما قرار دهد.

حتما بخوانید: Redmi Watch با قیمت 45 دلار رسما معرفی شد.

این ساعت فاقد جی پی اس داخلی است و در عوض، برای ردیابی تمرینات خود در فضای باز، می‌توانید از گوشی هوشمند خود استفاده کنید. نمایشگر دیجیتالی این محصول کوچک‌تر از حد معمول است و این بدان معناست که اطلاعات کمتری نسبت به ساعت‌های هوشمند گارمین دیگر، روی صفحه نمایش دریافت خواهید کرد. شما برای بررسی آمار فعالیت روزانه خود، مجبور خواهید بود که از برنامه Garmih Connect در گوشی هوشمند خود استفاده کنید.

اگر به دنبال یک گزینه جایگزین عالی برای ساعت هوشمند فیت بیت هستید، می‌توانید نگاه ویژه‌ای به این ساعت بیندازید. قیمت این ساعت با توجه به قدیمی بودنش کاهش پیدا کرده است و شاید زمان خوبی برای خرید آن است. اگر هم به دنبال خرید یک ساعت هوشمند ورزشی جدی هستید، می‌توانید گزینه‌های بالاتر را چک کنید.

مشخصات فنی

اندازه صفحه نمایش

8.9 x 18.3 mm (hybrid face)

تاچ اسکرین

Yes

عمر باتری با GPS

N/A

عمر باتری در حالت ساعت هوشمند

7 days

حافظه داخلی

7 timed activities / 14 days activity tracking

اتصال بلوتوث

Yes

قابلیت‌های ساعت هوشمند

Yes

حالت چندگانه ورزشی

Yes

مانیتورینگ ضربان قلب داخلی

Yes

نقاط قوت

  • + طراحی جذاب
  • + قیمت مقرون به صرفه

نقاط ضعف

  • – عدم وجود GPS داخلی
  • – نمایش اطلاعات محدود در صفحه نمایش

مشاهده قیمت این محصول در فروشگاه


9) Garmin Lily

بهترین ساعت هوشمند گارمین برای دختران

ساعت هوشمند Garmin Lily به طور اختصاصی برای دختران طراحی شده است. این ساعت با طراحی فوق العاده باریک خود، فاصله زیادی با طراحی متراکم اکثر ساعت‌های هوشمند گارمین ایجاد کرده است. شما می‌توانید اعلان‌های گوشی هوشمند خود را از طریق همین ساعت دریافت کنید. این ساعت طیف خوبی از ویژگی‌های قابلیت‌های ردیابی فعالیت‌های ورزشی را در یک بسته بسیار خوب فراهم آورده است و همچنین می‌توانید از سنسور مخصوص پالس هم در آن استفاده کنید.

ویژگی‌های جالبی در زمینه سلامتی زنان هم به این ساعت اضافه شده است و در جلوی دستگاه، می‌توانید از سنسورهای آن استفاده کنید. برنامه ردیابی ورزشی این ساعت، به صورت استاندارد توسط گارمین طراحی شده است و می‌توانید با یک ضربه ساده به صفحه نمایش، به آن دسترسی پیدا کنید.

متاسفانه، اشکالات عمده‌ای هم در این ساعت هوشمند وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها نبود جی پی اس داخلی است. در عوض، شما می‌توانید ساعت هوشمند خود را به گوشی خود متصل کرده و به آن اجازه دهید که از موقعیت ماهواره‌ای روی گوشی هوشمند شما استفاده کند.

حتما بخوانید: تفاوت می بند 5 و امیزفیت بند 5

این قابلیت به خوبی کار می‌کند، اما جای تعجب خواهد بود که افراد برای دویدن یا پیاده روی، مجبور خواهند بود که گوشی هوشمند مزاحم را همراه خود داشته باشند. این موضوع در هنگام دوچرخه سواری مشکلات بیشتری را برای کاربر ایجاد خواهد کرد و باید یک گوشی هوشمند بزرگ همراه خود داشته باشند.

هیچ فضای ذخیره سازی مخصوص آهنگ یا پشتیبانی از خریدهای وایرلس هم برای این ساعت هوشمند از طریق Garmin Pay فراهم نشده است و این موضوع هم باعث شرم خواهد بود. البته کاربران ایرانی چندان نمی‌توانند از گزینه‌های پرداخت این کمپانی استفاده کنند.

ساعت هوشمند Garmin Lily محصولی دوست داشتنی است که کمبود این قابلیت‌ها می‌تواند ضربات بدی به آن وارد کند. امیدوار هستیم که گارمین در نسخه‌های مختلف ساعت هوشمند لیلی، بتواند این نقایص را برطرف کند.

مشخصات فنی

اندازه صفحه نمایش

1 inch

تاچ اسکرین

Yes

عمر باتری با GPS

N/A

عمر باتری در حالت ساعت هوشمند

5 days

حافظه داخلی

200 hours activities

اتصال بلوتوث

Yes

قابلیت‌های ساعت هوشمند

Yes

حالت چندگانه ورزشی

Yes

مانیتورینگ ضربان قلب داخلی

Yes

نقاط قوت

  • + طراحی جذاب برای دختران
  • + سبک وزن و ساده

نقاط ضعف

  • – عدم وجود جی پی اس داخلی
  • – عدم وجود سیستم NFC برای پرداخت بی سیم

مشاهده قیمت این محصول در فروشگاه


10) Garmin Forerunner 245

یکی از بهترین محصولات گارمین

ساعت هوشمند Garmin Forerunner 245 را می‌توانیم یکی از محصولات همه کاره و جذاب گارمین بدانیم که توانسته است در لیست ما حضور بیابد. این ساعت هوشمند با جی پی اس داخلی دقیق خود، می‌تواند فعالیت‌های ورزشی متنوعی را دریابی کرده و دوام طولانی مدتی از باتری را نیز در اختیار شما گذارد.

این محصول قابلیت‌های متنوعی برای ردیابی تمرینات متنوع شما خواهد داشت و می‌توانید به عنوان یک ورزشکار حرفه‌ای از آن استفاده کنید.

ساعت هوشمند Garmin Forerunner 245 را می‌توانید همه روزه در مچ دست خود داشته و کمتر نیاز به شارژ مجدد داشت هباشید. این محصول تمرینات هوازی و بی هوازی را پشتیبانی کرده و همچنین می‌تواند خواب و استرس شما را هم تنظیم کند.

می‌توانید از میزان اکسیژن خون خود مطلع شده و ردیابی کاملی روی مسائل زنان هم داشته باشید. این ساعت را می‌توانید با گوشی هوشمند خود همگام سازی کرده و قابلیت‌های بیشتری داشته باشید. اعلان‌های خود را می‌توانید در ساعت دریافت کرده و به آن‌ها پاسخ دهید. می‌توانید از دکمه‌های اضطراری در هنگام ورزش کردن برخوردار شده و تماس‌ها را مدیریت کنید.

بیشتر بخوانید: بررسی و تحلیل ۱۴ مدل از به روزترین و بهترین ساعت های هوشمند بازار

ساعت هوشمند Garmin Forerunner 245 طراحی کوچک و سبکی دارد و می‌توانید در حین تمرینات، از این قابلیت استفاده کنید. درواقع ساعت سنگینی خاصی روی دست شما ایجاد نمی‌کند و حتی هنگام استراحت و خواب هم که قصد دارید که از سنسور خواب آن استفاده کنید، ناراحتی حس نخواهید کرد. می‌توانید از بندهای جانبی این محصول بهترین استفاده را کرده و در مواقع نیاز آن‌ها را تعویض کنید.

این ساعت مطابق با سبک شده ارائه شده و قابلیت‌های سفارشی سازی متنوعی را در اختیار شما می‌گذارد. این ساعت عملکردی عالی به عنوان ردیاب تناسب اندام دارد و می‌توانید در فضای باز یا داخل سالن از آن استفاده کنید.

گارمین نسخه جالبی از ساعت هوشمند Garmin Forerunner 245 را ارائه می‌دهد که داخلی فضای ذخیره سازی داخلی برای ۵۰۰ آهنگ بوده و امکان همگام سازی با اسپاتیفای و دیزر را هم فراهم کرده است. همین عوامل سبب می‌شود که بتوانید کنترل‌ ساعت را بیشتر به دست گرفته و تا حد امکان نیازی به حمل گوشی هنگام انجام تمرینات ورزشی نداشته باشید.

این محصول دارای باتری با دوام بالا است و می‌تواند برای پخش موسیقی شش ساعته مناسب باشد. در طول تمرین خود می‌توانید از اتصال کوتاه هندزفری یا هدفون خود هم استفاده کنید.

دکمه‌های خوبی در ساعت هوشمند Garmin Forerunner 245 وجود دارد که می‌تواند برای کنترل و مدیریت بهتر کارا باشد. می‌توانید از سیستم پرداخت اختصاصی این ساعت هم استفاده کنید که البته بیشتر به درد کاربران خارج از کشور خواهد خورد. شما می‌توانید این ساعت را در پنج رنگ تهیه کرده و زیبایی در طراحی را به همراه کارایی بالای آن داشته باشید.

مشخصات فنی

حسگر ضربان قلب

Yes

جی پی اس

Yes

میزان مقاومت در برابر آب

50 meters

صفحه نمایش

1.2-inch MIP

فضای ذخیره سازی موزیک داخلی

Yes (Music edition)

قابلیت پرداخت موبایلی

No

ردیاب خواب

Yes

عمر باتری

7 days/24 hours with GPS

نقاط قوت

  • + صفحه نمایش جذاب و خوانا
  • + قابلیت‌های تمرینی عالی
  • + فضای ذخیره سازی موزیک داخلی

نقاط ضعف

  • – نویگیشن نه چندان خوب

مشاهده قیمت این محصول در فروشگاه


کلام آخر

این ساعت‌ها مورد آزمایش دقیق قرار گرفته و عملکرد آن‌ها در دنیای واقعی تست شده است. میزان دقت در سنجش، سیستم ردیابی GPS، نرخ پاسخ دهی دستگاه‌های اندازه گیری ضربان قلب و کیفیت ابزارهای آموزشی، در این بهترین ساعت هوشمند گارمین تست شده و می‌توانید یقین داشته باشید که انتخاب خوبی خواهید داشت.

بهترین ساعت هوشمند گارمین از نگاه مقداد آی تی کدام است؟

Garmin Fenix 6, Garmin Forerunner 945, Garmin Venu 2, Garmin Forerunner 45, این چند مدل و چند مدل دیگر جزو بهترین ساعت هوشمند گارمین هستند که در این مقاله به بررسی مشخصات هر کدام پرداخته ایم.

بهترین ساعت هوشمند گارمین دخترانه کدام است؟

Garmin Lily یکی از اختصاصی ترین مدل های دخترانه ساعت هوشمند گارمین است که دارای دو بند سیلیکونی و چرمی است که مشخصات و قیمت آن در این مقاله آمده است.

بهترین ساعت هوشمند گارمین ورزشی کدام است؟

Garmin Forerunner 945, این مدل از ساعت هوشمند گارمین برای ورزشکاران جدی است که شرح کامل آن در این مقاله آمده است.

شما میتوانید برای خرید و خواندن مقاله های بیشتر به فروشگاه مقداد آی تی و مجله مقداد آی تی مراجعه کنید. 

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد آرا: 69

هنوز امتیازی ثبت نشده


حتما می‌دانید که خوش لباس بودن و ظاهر مناسب به عوامل مختلفی بستگی دارد. از اکسسوری و عطر خوشبو تا لباس آراسته و مناسب هر کدام به نحوی باعث ایجاد حس خوب در افراد می‌شود. افراد شیک پوش معمولا زمان زیادی را صرف انتخاب لباس و جزییات استایل خود می‌کنند و با دقت و ریزبینی زیادی هر جزء را انتخاب خواهند کرد. در این میان ساعت مچی یکی از وسایلی است که نشان دهنده پرستیژ افراد است. با ما همراه باشید تا در مورد ساعت هوشمند گارمین و انواع آن بیشتر بدانید.همچنین برای خرید ساعت گارمین با تخفیف میتوانید به مالتینا سر بزنید.

یکی از برندهای مطرح دنیا در زمینه تولید ساعت‌های هوشمند، برند گارمین است. گارمین یک شرکت فناوری چند ملیتی آمریکایی است که در سال ۱۹۸۹ توسط گری بورل و مین کائو در لنکسا، کانزاس، ایالات متحده تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در اولاته، کانزاس است. این شرکت در زمینه ساخت و تولید دستگاه‌های موقعیت یاب جهانی فعالیت می‌کند.

 شرکت گارمین توانست با طراحی‌های نرم افزاری و سخت افزاری بی‌نظیر خود در بازارهای جهانی به شهرت و فروش بالا برسد. این شرکت در شش لاین فعالیت دارد که یکی از این شش لاین تولید محصولات ورزشی است. گارمین مدلی از جی پی اس را طراحی کرد که بر روی مچ دست بسته می‌شود این ساعت‌ها علاوه بر انجام عملیات مکانی مزایای بسیار زیادی دارند.

در ادامه به معرفی و بررسی تعدادی از بهترین‌های ساعت هوشمند گارمین در سال های اخیر می‌پردازیم و مزایا و معایب هریک را بیان می‌کنیم.

ساعت هوشمند گارمین Vivoactive 4 and 4S

این ساعت جز بهترین‌های ساعت هوشمند گارمین است. صفحه نمایشگر این مدل در دو سایز متفاوت طراحی شده که عمر باتری در این دو سایز با هم تفاوت دارد و در ساعتی که  صفحه ی نمایش آن ۴۰ سانت است، دوام باتری ۷ روز  و ۵ ساعت و در ساعتی که صفحه نمایش ان ۴۵ سانت است، ۸ روز خواهد بود. بند این مدل ساعت قابلیت تعویض دارد و برای شما این امکان را فراهم می‌کند تا آن را با لباس‌های بیشتری ست کنید.

 از دیگر ویژگی‌های این ساعت می توان به ضدآب بودن آن تا عمق ۵۰ متر اشاره کرد. همچنین دارای سنسور پالس اکسی متر و سنسور حساس به ضربان قلب است که پالس اکسی متر میزان اکسیژن خون را اندازه گیری می‌کند و سنسور حساس به ضربان قلب تعداد ضربان در دقیقه را مشخص خواهد کرد. بررسی میزان خواب و فعالیت و همچنین بررسی سطح انرژی در طول روز از دیگر ویژگی‌های این مدل محسوب می‌شود. این مدل ساعت در دو رنگ مشکی و نقره‌ای طراحی شده است.

از مزایای ویوواکتیو ۴  می‌توان به جی پی اس داخلی آن  اشاره کرد. توانایی ذخیره‌ی موسیقی، ماندگاری نسبتا بالای باتری آن و سنسور پالس اکسی متری که دارد  از دیگر ویژگی های خوب این مدل است.

معایب این ساعت هوشمند گارمین قیمت بالا و کم رنگ بودن صفحه ی نمایشگر آن است. علاوه بر آن این مدل ساعت با صفحه نمایشگر ۴۵ سانت تنوع رنگی بسیار کمی دارد و تنها در دو رنگ مشکی و نقره‌ای طراحی شده است.

ساعت هوشمند Garmin Vivoactive 3

ساعت گارمین ویوواکتیو ۳ دارای قیمت بی‌نظیری است که آن را به یک انتخاب عالی تبدیل کرده است. ویژگی‌هایی که این مدل دارد شامل جی پی اس داخلی، آلارم‌های هوشمند، گارمین پی، چند برنامه ورزشی از پیش بارگذاری شده و همچنین خاصیت ضد آب بودن آن تا عمق ۵۰ متر است. علاوه بر آن دارای ردیاب خواب و استرس و همچنین سنسور ضربان قلب نیز هست. به سختی می‌توان ساعتی با این ویژگی ها را با چنین قیمتی مناسب پیدا کرد.

عمر باتری این ساعت در حالت هوشمند تا یک هفته و در حالت جی  پی  اس تا ۱۳ ساعت دوام می‌آورد. تنها تفاوت vivoavtiv3 با سایر ساعت‌های گارمین که ممکن است در انتخاب شما تاثیر گذار باشد، ناتوانی این مدل ساعت را در ذخیره سازی موسیقی و طراحی در یک سایز می‌توان دانست.

ساعت هوشمند گارمین Vivomove HR

برای افرادی که به دنبال یک ساعت هوشمند با قیمت مناسب و طراحی جذاب و زیبا هستند این مدل ساعت گزینه‌ی بسیار مناسبی خواهد بود. شاید جذاب‌ترین ویژگی این ساعت هیبریدی قیمت بسیار عجیب و مقرون به صرفه آن باشد.

عمر باتری آن در حالت هوشمند تا دو روز و در حالت معمولی تا دو هفته دوام می‌آورد. زمانی که شما در حال پیاده روی هستید این ساعت هوشمند ضربان قلب، سرعت و مسافت شما را بررسی می‌کند. علاوه بر آن میزان خواب و استرس شما را در طول روز بررسی می‌شود. اگرچه این مدل دارای سنسور شتاب سنج و خاصیت ضد آب بودن است ولی سنسور شنا ندارد.

 Vivomove HR یک ساعت هیبریدی و مقرون به صرفه است. گرچه دارای سنسور شنا نیست ولی سنسور حساس به ضربان قلب دارد. همچنین دارای تنوع زیادی در رنگ و سبک است.

ساعت هوشمند گارمین خاص

مزایای این ساعت قیمت معقولانه، ماندگاری باتری، طراحی زیبا و جذاب، ضد آب بودن و سنسورهای ضربان قلب و خواب و استرس و فعالیت روزانه است.

از معایب این مدل ساعت این است که در زیر نور مستقیم خورشید به سختی می توان صفحه نمایشگر آن را مشاهده کرد و همچنین دارای سنسور شنا نیز نیست.

 

پیشنهاد مالتینا: مشاهده و خرید ساعت هوشمند فیت بیت با بیشترین تنوع

ساعت هوشمند Garmin Venu Sq

همان طور که از نامش پیداست، یک نسخه مربعی از venu اصلی است و اختلاف بسیار زیادی با مدل venu اصلی ندارد. در این مدل توانایی ذخیره موسیقی وجود دارد ولی برای داشتن قابلیت موسیقی همراه با وای فای باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. در صورتی که در garmin venu اصلی، همه مدل ها دارای توانایی ذخیره موسیقی و وای فای هستند.

ساعت هوشمند گارمین اسپرت

صفحه نمایشگر ۱٫۳ اینچی و بندهای قابلیت تعویض با عرض ۲۰ میلی  متری دارد و ماندگاری باتری در این مدل ۶ روز است. اگرچه این مدل فاقد سنسور ارتفاع سنج و ژیروسکوپ است و توانایی محاسبه ارتفاع و سرعت زاویه ای را ندارد ولی دارای جی  پی  اس های پردازشگر است. همچنین این ساعت سنسور ضربان قلب، فعالیت های بدنی و سنسور خواب نیز دارد و بیش از ۲۰ برنامه از قبل در آن بارگذاری شده است.

این ساعت نیز مانند ساعت‌های دیگر ضدآب است و دارای سنسور پالس اکسی متر است و میزان اکسیژن خون را اندازه گیری می کند. همچنین گارمین پی نیز دارد. توجه داشته باشید ممکن است مدل به اندازه ی ونوی اصلی شیک و جذاب نباشد.

مزایای این مدل ساعت جی پی اس داخلی، سنسور حساس به ضربان قلب و قابلیت ضد آب بودن است. همچنین دارای اکسی متر است و ماندگاری باتری خوبی دارد.

معایب این مدل از گارمین ونو نداشتن سنسور حساس به ارتفاع و ژیروسکوپ است. همچنین در این مدل برای بهره مندی از قابلیت موسیقی با وای فای باید هزینه بیشتری پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: لیدی گاگا به دیوید بکام پیوست و سفیر ساعت‌های مچی برند تودور شد

ساعت هوشمند گارمین Lily

گارمین لیلی یک ساعت هوشمند کوچک اما کارآمد است که به طور خاص برای خانم‌ها طراحی شده است. یکی از اولین مواردی که متوجه آن خواهید شد تک رنگ بودن صفحه نمایش آن است. با این حال، متن و اعداد، بزرگ و واضح هستند و بندی ظریف با عرض ۱۴ میلی متر دارد.

ناگفته نماند که باتری آن با یک بار شارژ حداکثر تا پنج روز ماندگاری خواهد داشت. از دیگر ویژگی‌های کلیدی این ساعت می‌توان به سنسور حساس به ضربان قلب و اکسی متر و سنسورهای خواب و فعالیت‌های بدنی و همچنین ضد آب بودن آن اشاره کرد.

 در دو مدل اسپرت و کلاسیک طراحی شده است و همان طور که انتظار می‌رود مدل کلاسیک آن گران‌تر است. از جمله ویژگی‌هایی که ممکن است در انتخاب شما تاثیر گذار باشد نداشتن جی پی اس داخلی و گارمین پی و همچنین ناتوانی در ذخیره سازی موسیقی است.

از مزایای این مدل ساعت هوشمند گارمین سنسور خواب و فعالیت بدنی، سنسور حساس به ضربان قلب، ضد آب بودن و دوام باتری تا ۵ روز است.

از معایب این مدل نیز می‌توان به نداشتن جی پی اس داخلی و گارمین پی اشاره کرد. همچنین دارای صفحه نمایش تک رنگ است که ممکن است برای همه مناسب نباشد و بندهای آن نیز قابلیت تعویض ندارند.

ساعت هوشمند Garmin Forerunner 945 

این مدل ویژگی های اصلی بسیاری از ساعت‌های پیشرفته گارمین را دارد. اندازه صفحه نمایش آن ۴۷ میلی متر است و در عین حال ساعتی باریک و ظریف به حساب می آید. عرض بندهای آن ۲۲ میلی متر است و به راحتی قابل تعویض خواهد بود.

ماندگاری باتری این مدل در حالت هوشمند تا دو هفته و در حالت جی پی اس همراه با موسیقی تا ۱۰ ساعت و در حالت  ultra trac تا ۶۰ ساعت است. همچنین  گارمین پی، نقشه‌های رنگی، جی پی اس و پخش کننده موسیقی نیز دارد.

این ساعت با تجزیه تحلیل‌هایی که انجام می‌دهد به شما می‌گوید که چه مقدار از وقت خود را صرف فعالیت‌های هوازی و فعالیت‌های غیر هوازی کرده‌اید و بر اساس عملکردتان راهکارهایی را به شما پیشنهاد می‌دهد تا بهره وری بیشتری داشته باشید.

بنابراین برای پیاده روی، کوهنوردی، اسکی و کایاک سواری بسیار مناسب خواهد بود. دارای سنسور اکسی متر برای برسی میزان اکسیژن خون و سنسورهای پیشرفته خواب و سنسور ارتفاع است. با توجه به این توضیحات به راحتی می‌توان علت انتخاب و تعریف ورزشکاران و دونده‌ها از این مدل ساعت را فهمید. گرچه این مدل ارزان‌ترین گزینه‌ی موجود نیست ولی دارای قیمت تضمین شده‌ای است.

مزایای این مدل ساعت هوشمند گارمین جی پی اس داخلی، نقشه تمام رنگی، ضد آب بودن، سنسور فعالیت بدنی، ذخیره و کنترل موسیقی، گارمین پی و سنسور استرس و ضربان قلب است.

معایب این مدل، قیمت زیاد آن و تک سایز بودن آن است. همچنین در مدل گارمین فررانر ۹۴۵ برای داشتن اطلاعات بیشتر نظیر طول گام به running dynamics pod  نیاز دارید.

ساعت هوشمند گارمین Fenix 6

Fenix 6 یکی از ساعت‌هایی است که برند گارمین در سال گذشته آن را عرضه کرده است. صفحه نمایش این ساعت ۴۷ میلی متر و عمر باتری آن با توجه به حالت‌های مختلف متفاوت است. دوام باتری در حالتی که به عنوان ساعت هوشمند استفاده شود ۱۴ روز، در حالت جی پی اس ۳۶ ساعت و در حالت صرفه جویی تا ۴۸ روز خواهد بود.

 در نگاه اول می‌توان فهمید که این ساعت برای سفرهای چالش برانگیز که نیاز به یک ساعت بادوام دارند طراحی شده است و برای زندگی روزمره مناسب نیست. برای مشاهده وضعیت هوا و تقویم و ضربان قلب و غیره کافی است بر روی صفحه نمایش ضربه بزنید. این مدل سنسور حساس به ضربان قلب و فعالیت ها بدنی دارد و ضدآب است.

مزایای آن جی پی اس جدید و بهبود یافته، ضد آب بودن، طراحی مقام و بادوام آن، سنسور های حساس به ضربان قلب و استرس و فعالیت‌های بدنی است.

معایب این ساعت این است که یکی از گرانترین گزینه‌های موجود است و نسبت به مدل قبلی‌اش ویژگی‌های جدید خیلی زیادی ندارد. ضمنا از نظر ظاهری نیز جزء شیک‌ترین ساعت‌ها دسته بندی نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت هوشمند و جایگزین مناسب اپل واچ

ساعت هوشمند گارمین Forerunner 745

این ساعت برای دونده‌ها و ورزشکارانی که نیازمند به دریافت اطلاعات دقیق از وضعیت بدنی خود در هنگام ورزش هستند، بسیار مناسب است. از نظر ظاهری دارای صفحه ی نمایش ۱٫۴ اینچی و بندهای قابل تعویض با عرض  ۲۲ میلی متر است.

صفحه‌ی نمایش آن زیر نور مستقیم خورشید به راحتی قابل خواندن است. این ساعت برای کسانی که مچ دست باریکی دارند مناسب نیست و متاسفانه جز معدود ساعت‌های هوشمند گارمین است که فقط در یک سایز طراحی شده است.

دوام باتری این مدل در حالت ساعت هوشمند یک هفته و در حالت جی پی اس همرا با موسیقی تا ۶ ساعت است. از ویژگی‌های کلیدی این مدل می‌توان به گارمین پی، جی پی اس داخلی، توانایی ذخیره ۵۰۰ اهنگ، سنسورهای حساس به ضربان قلب و فعالیت های بدنی اشاره کرد. ساعت  گارمین فوررانر ۷۴۵ با بررسی فعالیت‌های هوازی و غیر هوازی، برنامه‌های آموزشی متناسب با اهداف و عملکرد شما ارائه می‌دهد.

مزایای این مدل ساعت هوشمند گارمین جی پی اس داخلی، سنسور حساس به ضربان قلب، معیارهای آموزش پیشرفته، گارمین پی، توانایی ذخیره موسیقی، یک هفته دوام باتری و ضد آب بودن آن است

معایب این مدل ساعت نیز قیمت بسیار بالای آن و تک سایز بودن آن است.

Garmin Forerunner 245 Music

این ساعت هوشمند گارمین به دلیل ویژگی‌های بسیار خوب از جمله توانایی ذخیره حداکثر ۵۰۰ آهنگ، جزء محبوب ترین مدل های گارمین محسوب می‌شود. دوام باتری آن در حالت ساعت هوشمند ۷ روز و در حالت جی پی اس همراه با موسیقی ۶ ساعت و در حالت جی پی اس بدون موسیقی تا ۲۴ ساعت است. در این مدل ورزشکاران از یک سری ویژگی‌های پیشرفته مانند پشتیبانی از Running Dynamics و Garmin Coach بهره مند خواهند شد.

 یک ویژگی مهم Forerunner 245 Music این است که وضعیت تمرین شما را مانند یک مربی بررسی می‌کند. تنها انتقاد واقعی که باید به این ساعت هوشمند گارمین شود، کمبود گارمین پی و ارتفاع سنج است. در این مدل شما همچنین از اتصال وای فای و توانایی ذخیره سازی موسیقی و جی پی اس داخلی برخوردار خواهید شد.

مزایا و خوبی‌هایی که این مدل دارد جی پی اس داخلی، ماندگاری خوب باتری، توانایی ذخیره سازی موسیقی، سنسور پلاس اکسی متر، سنسورهای حساس به ضربان قلب و فعالیت بدنی و ضد آب بودن آن است.

از معایب آن نیز می‌توان به نداشتن گارمین پی و ارتفاع سنج اشاره کرد. همچنین در این مدل برای ذخیره موسیقی بیشتر باید هزینه ی جداگانه‌ای پرداخت کنید.

ساعت هوشمند Garmin Venu 2

صفحه‌ی نمایش این مدل در دو سایز ۴۵ و ۴۰ میلی متری طراحی شده که عرض بند های آن به ترتیب ۲۲ و ۱۸ میلی متر است. یکی از ویژگی های جالب این مدل تخمین سن واقعی نسبت به سن شناسنامه‌ای بر اساس BMI، درصد چربی و ضربان قلب شما در حالت استراحت است. اگر به دنبال ساعت هوشمند گارمین سبک همراه با ویژگی های مفید هستید، این ساعت گزینه‌ی مناسبی است.

مزایای این مدل جی پی اس، گارمین پی، ضد آب بودن و ماندگاری ۱۰-۱۱ روزه‌ی باتری آن است. معایب این مدل نیز قیمت بسیار بالا و مقرون به صرفه نبودن در مدل‌های کوچک‌تر است.

خرید ساعت هوشمند گارمین اصل

اگر با خواندن این مطلب تمایل به خرید یا اطلاع از قیمت و ویژگی های ساعت های هوشمند گارمین پیدا کرده اید دعوت می کنیم تا از طریق لینک زیر سری به سایت مالتینا بزنید. مالتینا واسط آمازون و ایبی در ایران بوده و تمامی محصولاتی که در این فروشگاه به فروش می رسند مستقیما از فروشگاه های آمازون و ای بی در آمریکا  خریده می شوند

 

نظر شما چیست؟

 انتخاب بهترین ساعت هوشمند گارمین به دلیل تنوع زیاد در قیمت و ویژگی‌هایی که دارند کار بسیار دشواری است. برای انتخاب مناسب بهتر است ابتدا ویژگی‌ها مدنظر خود را مشخص کنید و با توجه به آن ساعت مناسب خود را انتخاب کنید. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منابع:

androidauthority

androidcentral

tomsguide


به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، جالب‌ترین ویژگی‌های ساعت هوشمند جدید این است که دارای حالت Stealth Mode و کلید غیرفعال سازی داخلی (Kill Switch) است. با فعال کردن حالت Stealth Mode ، تمامی اتصالات و ردیابی ساعت قطع می‌شود و ذخیره کردن یا به اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی کاربر غیر ممکن می‌شود. همچنین با فشار دادن کلید غیرفعال سازی داخلی (Kill Switch) تمام داده‌ها و اطلاعات کاربر حذف می‌شود. 

این قابلیت‌ها نشان می‌دهد که ساعت tactix Delta برای ماموریت‌ها و فعالیت‌های ویژه، طراحی و تولید شده است. علاوه بر  موارد ذکر شده، این مدل ساعت هوشمند دارای قابلیت‌های دیگر مانند کنترل ضربان قلب، تنفس، نشانگر انرژی، تمرینات متحرک و توانایی‌های اختصاصی PacePro است؛ قابلیت PacePro به کاربر این اجازه را می‌دهد که تفاوت سرعت دویدن مورد نظر و سرعت فعلی را به صورت زنده مشاهده کند.

این ساعت هوشمند توانایی ذخیره دو هزار آهنگ را دارد، از Garmin pay و استاندارد MIL-STD-۸۱۰ پشتیبانی می‌کند و به کمک GPS دوگانه می‌تواند دو مختصات جداگانه را تعیین کند. حالت Jumpmaster این ساعت هوشمند در پرش‌های نظامی به کار می‌رود، با فعال‌کردن این حالت می‌توان ارتفاع مناسب برای پرش را انتخاب کرد؛ در نتیجه مقصد مورد نظر برای فرود توسط tactix Delta نشان داده می‌شود.

علاوه بر این، محصول جدید از سیستم‌های ماهواره‌ای مسیریابی بین المللی GNSS نیز پشتیبانی می‌کند و دارای قابلیت‌هایی مانند ارتفاع سنج مبتنی بر فشار و قطب نما است. tactix Delta دارای نمایشگر ۱.۴ اینچی با رزولوشن ۲۸۰ * ۲۸۰ پیکسل است و صفحه نمایش آن از فناوری Transfelctive  بهره‌ می‌برد و حتی زیر نور خورشید نیز قابل خواندن است.

باتری این ساعت تا ۲۱ روز شارژ دهی دارد و در صورتی که کاربر حالت Battery Saver را فعال کند تا ۸۰ روز نیز قابل استفاده است. قیمت tactix Delta  حدود ۹۰۰ دلار ارزیابی شده و فقط در رنگ مشکی به بازار عرضه می‌شود.

کد خبر 406914