رایانه

گوشی تا 12 میلیون + مقایسه و نظرات کاربران

راهنمای خرید گوشی تا بازه قیمتی 12 میلیون تومان 

 با توجه به ارزون شدن قیمت دلار و نوسان رو به پایین بازار ارز، قیمت موبایل هم کمی افت داشته و تقاضا تو بازار کمه. همه این عوامل باعث شدن که الان یعنی بهمن ماه 1400 زمان مناسبی برای خرید گوشی موبایل باشه. ما همیشه تو راهنمای خرید گوشی موبایل تو بازه های قیمتی مختلف فعال بودیم و الان هم تصمیم داریم تا رنج قیمتی ده میلیون تومن بهترین گوشی های بازار  رو بهتون معرفی کنیم. 

بازه قیمتی زیر سه میلیون تومن

بهترین گوشی تو بازه قیمتی زیر سه میلیون تومن گوشی Realme C11 هستش که ما خودمون هم بررسیش کردیم که زمینه یه گوشی اقتصادی رو داره و میتونه انتخاب خوبی باشه. در کنار اون یه گوشی POCO C3 شیائومی هم هست که اون هم میتونه انتخاب خوبی باشه. در مجموع تو این بازه قیمتی نباید انتظارات خیلی خفنی از گوشی داشته باشید و این بازه قیمتی بیشتر بدرد کار های روزمره میخوره. 

بازه قیمتی سه تا چهار میلیون تومن 

تو این بازه قیمتی گوشی های زیادی هستن اما سامسونگ یه گوشی با مدل سامسونگ M12  داره که تو بازه قیمتی خودش مشخصات خیلی خوبی داره و میشه گفت که ارزش خریدش از بقیه گوشی های این بازه قیمتی بالاتره البته تو این بازه قیمتی یه وان پلاس نورد M100 هم هست که اون هم گوشی خوبیه اما زیاد شناخته شده نیست ممکنه بعدا به مشکل بر بخورید.

بازه چهار تا پنج میلیون تومن

تو این بازه قیمتی دوتا گوشی داریم که از نظر مشخصات تقریبا شبیه همدیگه هستن و فقط از نظر اسم و برند فرق دارن. اولین گوشی POCO M3 که از شرکت شیائومیه و واسه یه گوشی میان رده، واسه استفاده های روزمره خوب جواب میده. گوشی بعدی Redmi 9T هستش که از نظر مشخصات سخت افزاری تقریبا شبیه همون پوکو ام 3 هستش و هردوی این گوشی ها واسه استفاده های روزمره جواب میدن و شما موقع کار کردن باهاشون مشکل خاصی ندارید. 

گوشی Redmi 9T

بازه قیمتی پنج تا شیش میلیون تومن

تو این بازه قیمتی فعلا شیائومی پیشتازه و تو این  رنج دو تا گوشی از این شرکت هستن که میتونن انتخاب خوبی باشن. اگر دوربین براتون مهمه Redmi note 10s میتونه انتخاب خوبی باشه و اگه سخت افزار براتون مهمه Redmi Note 10 میتونه انتخاب اولتون باشه. اگه براتون مهمه که گوشیتون حتما سامسونگ باشه، میتونین از نسخه های کم حافظه گوشی A22 سامسونگ هم استفاده کنید. 

بررسی Redmi Note 10s

بازه قیمتی شیش تا هفت میلیون تومن

بازه قیمتی شیش تا هفت میلیون تومن جاییه که شیائومی یه گوشی پرطرفدار داره، گوشی POCO X3 Pro که از سخت افزار گوشی های پرچمدار استفاده میکنه و یه باتری قوی داره. میشه گفت تنها مشکل پوکو ایکس تری پرو صفحه نمایششه که این IPS بودنش ممکنه یه مقداری اذیتتون کنه. اگه براتون مهمه که حتما گوشیتون سامسونگ باشه و طرفدار سامسونگ هستید تو این بازه قیمتی M32 سامسونگ میتونه  واستون گزینه مناسبی باشه. 

بازه قیمتی هفت تا هشت میلیون تومن 

تو این بازه قیمتی یکی از بهترین گوشی های میان رده امسال هستش که رقبا رو تقریبا با قدرت میزنه کنار، تو ویدیو بهترین گوشی سال هم به این قضیه اشاره کردیم، گوشی Redmi Note 10 Pro هستش که تو همه بخش ها واقعا عملکردش خیلی خوبه و مشخصات خیلی خوبی داره. اما بازهم اگه طرفدار گوشی های سامسونگ هستید میتونید A32 انتخاب کنید. در کل انتخاب هاتون از برند سامسونگ توی بازه قیمتی زیر ده میلیون تومن خیلی محدوده. 

بازه قیمتی هشت تا نه میلیون تومن

تو این بازه نگاه ها میره سمت Poco F3 شیائومی که رو این گوشی تمرکز میره رو دوربین و صفحه نمایش که اگه میخواید تو این بازه قیمتی خرید انجام بدید Poco F3 یه گوشی فوق العادست. 

بازه قیمتی نه تا ده میلیون تومن

تو این بازه قیمتی رقابت سنگینه و گوشی های زیادی هستن اما برنده این بازی قیمتی گوشی Galaxy A52S سامسونگه که از نظر عملکردی واقعا خوبه و موقع استفاده های مختلف خیلی ها رو راضی نگه میداره. اگر طرفدار شیائومی هستید تو این بازه قیمتی میتونید Poco F3 رو با حافظه بالاتر تهیه کنید یا اگر ظرافت گوشی براتون مهمه میتونید سراغ Mi 11 Lite برید. 

بازه قیمتی ده تا دوازده میلیون تومن

تو این بازه قیمتی هم رقابت سنگینه و تو این بازه میتونید همچنان Galaxy A52S سامسونگ رو با حافظه بالاتر خرید کنید یا اینکه سراغ 11T شیائومی برید. 

در مجموع تو بازار فعلی خیلی از گوشی ها هستن که از برند های شناخته شده ای نیستن، رفته رفته این گوشی ها تو برند های مختلف دارن زیاد میشن و امیدواریم که با عملکرد خوب و قوی تونسته باشن اعتماد کاربرا رو جلب کنن تا ما هم بتونیم با خیال راحت تو ویدیو های راهنمای خرید گوشی به کاربرا معرفیشون کنیم.


در این مقاله می‌خواهیم بهترین گوشی تا 12 میلیون تومان را بررسی کنیم و بهترین گزینه‌ها در برندهای مختلف را به شما پیشنهاد دهیم.

 

برای خرید گوشی به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

در حال حاضر می‌توان گفت که بازار گوشی‌های هوشمند از تنوع خاصی برخوردار است؛ به صورتی که می‌توان در محدوده‌های قیمتی مختلف یا توان سخت‌افزاری متنوع، تلفن‌های هوشمندی را از برندهای مطرح یافت. فرقی نمی‌کند علاقه به گوشی گیمینگ داشته باشید یا تلفن هوشمندی برای وب‌گردی یا حتی عکاسی بخواهید، کافی است نگاهی به بازار گوشی‌های هوشمند داشته باشید تا انبوهی از محصولات را از برندهای مختلف مشاهده کنید.

با اینکه تنوع در بازار باعث می‌شود حق انتخاب از میان انبوهی از محصولات داشته باشید، اما مشکلی نیز بر سر راهتان وجود دارد. درواقع اگر شناخت کمی از گوشی‌های هوشمند داشته باشید در زمان انتخاب محصول مناسب به مشکل خواهید خورد. به همین منظور مقاله‌ای برایتان آماده کرده‌ایم تا محصولی مناسب را بتوانید با توجه به نیازتان برای خود یا هدیه به دیگران انتخاب کنید.

بهترین گوشی تا 12 میلیون تومان

در ادامه این مطلب به شما بهترین گوشی‌های هوشمند تا بین بازه قیمتی 8 تا 12 میلیون تومان را معرفی می‌کنیم. توجه داشته باشید که لیست از قیمت زیاد به کم مرتب شده است و اگر قصد خرید محصول خوش قیمت‌تر را دارید به محصولات انتهای لیست نگاهی داشته باشید.

سامسونگ گلکسی S20 FE 5G

گلکسی S20 FE چندان نیازی به معرفی کردن ندارد و احتمالا می‌دانید که این گوشی تا چه حد مرغوب است. این کهکشانی جزو دسته بندی قاتل پرچمداران است اما از آنجایی که حالا S21 FE از راه رسیده قیمت S20 FE 5G به نقطه مناسبی رسیده و حالا نزدیک به دنیای میانرده‌ها و میانرده‌های مرغوب شده است.

این گوشی از بدنه‌ای پلاستیکی با طراحی مات استفاده می‌کند که شاید نقطه ضعف این محصول باشد و فریم اطراف آن از جنس آلومینیوم است. این گوشی 190 گرمی ضخامتی برابر با 8.4 میلی متر دارد و خوشبختانه از گواهی IP68 پشتیبانی می‌کند و این یعنی می‌تواند به مدت 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب دوام بیاورد. نمایشگر این محصول با گوریلاگلس نسخه 3 مراقبت می‌شود که چندان جذاب نیست و حداقل انتظار نسخه 5 را داشتیم.

در بخش نمایشگر سامسونگ هیچ حرف و حدیثی را باقی نگذاشته و از پنل سوپر امولد مشهور خود با رزولوشن FHD+ و اندازه 6.5 اینچی استفاده کرده است. این صفحه نمایش که توانسته حدود 85 درصد از فضای روبرویی را به خود اختصاص دهد از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند و همچنین می‌تواند محتوای HDR10+ را به نمایش دربیاورد. این پنل از روشنایی کافی نیز بهره می‌برد تا در محیط‌های باز برای مشاهده محتوا با مشکل مواجه نشوید.

در بخش سخت افزاری نسخه 5G این گوشی از تراشه 7 نانومتری اسنپدراگون 865 استفاده می‌کند که تراشه بسیار خوبی است و به خوبی می‌تواند از پس هر کاری بربیاید و بازی‌ها را به بهترین شکل ممکن برای شما اجرا کند. این تراشه قدرتمند را 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی و 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم همراهی می‌کند و شما می‌توانید از طریق کارت حافظه جانبی به مقدار حافظه داخلی بیفزایید.

گلکسی S20 FE 5G از سه دوربین اصلی، فوق عریض و تله فوتو با سنسورهای 12، 12 و 8 مگاپیکسلی استفاده می‌کند و سنسور دوربین سلفی نیز 32 مگاپیکسلی است. دوربین‌های این گوشی توانایی بالایی در ثبت تصاویر دارند و قطعا می‌توانید به روی قدرت عکاسی این گوشی حساب باز کنید. سامسونگ وظیفه تأمین انرژی این کهکشانی را به یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی واگذار کرده است و برای آن شارژ سریع 25 واتی نیز در نظر گرفته است.

از دیگر مشخصات کلیدی این گوشی می‌توان به در دسترس بودن One UI 4 بر مبنای اندروید 12، اسپیکرهای استریو توسعه داده شده توسط AKG، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و شارژ سریع بی سیم 15 واتی اشاره کرد.

مشخصات گوشی S20 FE 5G
تراشه اسنپدراگون 865 5G
پردازنده گرافیکی Adreno 650
تعداد سیم‌کارت دو / نانو سیم کارت / همزمان فعال
کیفیت دوربین 12 مگاپیکسل واید
12 مگاپیکسل تله فوتو
12 مگاپیکسل فوق عریض
سیستم عامل One UI 4 بر پایه اندروید 12 (نسخه کنونی)
حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت
رم6 و  6 و 8 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد
باتری 4500 میلی آمپر ساعت

قیمت گوشی S20 fe

 

شیائومی می 10T پرو 5G

شیائومی از جمله شرکت‌هایی است که تلاش می‌کند در رده‌های مختلف بازار گوشی‌های هوشمند حضور پررنگی داشته باشد. درواقع فرقی نمی‌کند به کدام محدوده از قیمت تلفن‌های هوشمند نگاهی داشته باشید، شیائومی در تمامی این موارد حداقل سه یا شاید هم بیشتر تنوع محصول دارد. محصولی که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد شیائومی 10T پرو است که امکاناتی مانند تراشه اسنپدراگون 865 پلاس را به کاربران ارائه می‌دهد. در پنل جلو با صفحه‌نمایشی ۶.۶۷ اینچی مواجه می‌شویم که دارای پنل IPS LCD است و مشخصاتی مانند وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، تراکم پیکسلی ۳۹۵ پیکسل در هر اینچ، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و روشنایی حداکثر ۶۵۰ نیت را به کاربران ارائه می‌دهد. شیائومی می 10T پرو تنها در ظرفیت حافظه رم ۸ گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود و از یکی از دو ظرفیت حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی برخوردار است. در پنل پشتی به ماژول دوربین سه‌گانه‌ای برخورد می‌کنیم که متشکل شده است از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید و دوربین ۵ مگاپیکسلی با لنز ماکرو. در بالای صفحه‌نمایش نیز دوربینی با وضوح تصویر ۲۰ مگاپیکسلی قرار دارد. از دیگر ویژگی‌های محصول شرکت چینی می‌توان به باتری باظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت اشاره کرد که امکان شارژ آن با سرعت ۳۳ وات وجود دارد.

مشخصات گوشی شیائومی می 10T پرو 5G
تراشه Qualcomm SM8250 Snapdragon 865 5G
پردازنده گرافیکی Adreno 650
دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل واید

۱۳ مگاپیکسل اولتراواید

۵ مگاپیکسل ماکرو

دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسل
سیستم عامل اندروید ۱۰ – قابل ارتقا به اندروید ۱۱ – رابط کاربری MIUI 12.5
حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ گیگابایت
رم ۸ گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه ندارد
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت، شارژ سریع ۳۳ وات

 

 

گوشی شیائومی می 10T پرو 5G

 

 

شیائومی 11T مدل 5G

شیائومی 11T یکی از بهترین محصولات موجود در فهرست به شمار می‌رود؛ گوشی هوشمندی که امکانات درخور توجهی دارد و تراشه‌ای به نام مدیاتک دایمنسیتی ۱۲۰۰ بهره می‌گیرد. در پنل جلوی این گوشی هوشمند، صفحه‌نمایشی ۶.۶۷ اینچی قرار گرفته که از پنل AMOLED، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۳۹۵ پیکسل در هر اینچ استفاده می‌کند. برای شیائومی 11T ظرفیت حافظه رم ۸ گیگابایتی در نظر گرفته شده که البته می‌توانید آن را در یکی از دو مدل ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی خریداری کنید. البته باید در نظر داشته باشید که امکان افزایش میزان حافظه ذخیره‌سازی وجود ندارد؛ بنابراین در زمان خرید، گزینه مناسب را برای خود انتخاب کنید تا مشکلی در آینده از نظر ظرفیت حافظه نداشته باشید. در پنل پشتی می‌توان به ماژول دوربین سه‌گانه‌ای برخورد کرد که متشکل شده از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ۵ مگاپیکسلی با لنز تله‌فوتو. در بالای صفحه‌نمایش نیز دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته است. کاربران شیائومی 11T به باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت دسترسی خواهند داشت که از سرعت شارژ ۶۷ وات پشتیبانی می‌کند.

مشخصات گوشی شیائومی 11T مدل 5G
تراشه MediaTek MT6893 Dimensity 1200 5G
پردازنده گرافیکی Mali-G77 MC9
دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل واید

۸ مگاپیکسل اولتراواید

۵ مگاپیکسل تله‌فوتو

دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل
سیستم عامل اندروید ۱۱ – رابط کاربری MIUI 12.5
حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ گیگابایت
رم ۸ گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه ندارد
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت، شارژ سریع ۶۷ وات

 

گوشی شیائومی 11T مدل 5G

 

هواوی نوا 9

شرکت نوا و هواوی سابقه بلند بالایی در ساخت گوشی‌های هوشمند دارند و همین تجربه باعث شده تا با محصولی خوش ساخت، زیبا و خوش دست روبرو باشیم. نوا 9 قاب پشتی از جنس شیشه با طراحی مات دارد. این گوشی ارگونومی خوبی دارد و بخش زیادی از خوش دست بودن نوا 9 به دلیل وزن ۱۷۵ گرمی و ضخامت ۷.۸ میلی متری آن است. فریم اطراف این محصول از جنس پلاستیک است و نوا برای پایین نگه داشتن قیمت و احتمالا وزن گوشی به سراغ آلومینیوم نرفته است.

نوا در بخش نمایشگر این گوشی سنگ تمام گذاشته و علاوه بر حاشیه‌های کم اطراف نمایشگر پنل بسیار عالی برای آن در نظر گرفته است. نوا 9 یک صفحه نمایش ۶.۵۷ اینچی با رزولوشن FHD+ دارد که تراکم ۳۹۲ پیکسل بر هر اینچ را در اختیار قرار می‌دهد و همچنین از محتوای HDR10 و گستره رنگی ۱ میلیاردی پشتیبانی می‌کند. برای این پنل نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی در نظر گرفته شده و نسبت پنل هم ۱۹.۵ به ۹ است.

همان طور که می‌توانید از مشخصات حدس بزنید کیفیت صفحه نمایش این محصول بسیار خوب است. رنگ‌‌ها به صورتی شارپ و خوش آب و رنگ به نمایش درمی‌آیند و محتوا کنتراست بسیار خوبی دارد. بخش نرم افزار در گوشی‌های هواوی و نوا به یکی از چالش‌های اصلی این برند تبدیل شده است تا جایی که هواوی HarmonyOs را معرفی کرد تا بتواند از گوگل و اندروید رهایی پیدا کند. این گوشی در نسخه مخصوص چین با نرم افزار HarmonyOs 2.0 روانه بازار شده است و نسخه جهانی به رابط کاربری EMUI 12 بر مبنای اندروید ۱۱ مجهز شده است.

نوا برای این گوشی به سراغ یک تراشه میانرده اما در عین حال بسیار قوی از شرکت کوالکام رفته است، البته که ترجیح می‌دادیم مانند برخی از رقبا تراشه‌های پرچمدار را به روی این گوشی ببینیم اما به طور کلی قبل‌تر عملکرد بسیار خوب این تراشه را به روی گوشی گلکسی M52 سامسونگ دیده‌ایم.

نوا 9 از تراشه اسنپدراگون G778 استفاده می‌کند. قدرت سخت افزاری این گوشی بسیار خوب است و نوا 9 می‌تواند تمام بازی‌های موجود را در نهایت گرافیک اجرا کند. این دستگاه در استفاده روزمره هم سرعت بسیار خوبی دارد و در کارهای سنگین نیز به خوبی شما را همراهی می‌کند و می‌توانید تا دو سال به روی عملکرد مناسب آن حساب کنید. نوا 9 در دو نسخه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت حافظه رم به بازار عرضه شده و از کارت حافظه جانبی هم خبری نیست و باید از ابتدا نسخه متناسب با استفاده خود خریداری کنید.

این محصول از چهار دوربین اصلی، فوق عریض، ماکرو و عمق میدان با سنسورهای 50، 8، 2 و 2 مگاپیکسلی استفاده می‌کند و دوربین سلفی قرار گرفته در پانچ هول بالای نمایشگر نیز سنسوری 32 مگاپیکسلی دارد.

طراحی این گوشی ظریف است و نوا تلاش کرده تا وزن و ضخامت آن را تا حد ممکن پایین نگه دارد. همین باعث شده تا یک باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر برای تأمین انرژی مورد نیاز این گوشی استفاده شود و نوا 9 از باتری‌ با ظرفیت بیشتر بی بهره بماند. در استفاده روزمره شارژ دهی این گوشی رضایت بخش است و شما می‌توانید به روی یک روز شارژ دهی حساب کنید البته که این عدد می‌تواند با کمی استفاده بیشتر به کمتر از یک روز کاهش پیدا کند و در کل شارژ دهی باتری نوا 9 رضایت بخش است اما عالی نیست.

نوا 9 از فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند و به لطف همین فناوری می‌تواند در مدت زمان تنها ۳۰ دقیقه تا حدود ۶۰ درصد و در حدود ۵۵ دقیقه تا ۱۰۰ درصد به طور کامل شارژ شود که عملکرد خوبی به حساب می‌آید. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و شارژ معکوس اشاره کرد.

 

قیمت گوشی huawei nova 9

 

سامسونگ گلکسی A72

گوشی A72 سامسونگ محصول فروردین ۱۴۰۰ است که همراه با مشخصات سخت‌افزاری درخور توجه و طراحی ظاهری زیبایی روانه‌ی بازار شد. در دل گلکسی A72 تراشه‌ای از کوالکام به نام اسنپدراگون 720G قرار گرفته که پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۶۱۸ را یدک می‌کشد و از پردازنده‌ی مرکزی ۸ هسته‌ای با حداکثر فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز برخوردار است. شما می‌توانید گوشی میان‌رده‌ی سامسونگ را در یکی از دو ظرفیت حافظه‌ی رم ۶ یا ۸ گیگابایتی انتخاب کنید و برای حافظه‌ی ذخیره‌سازی نیز دسترسی به یکی از دو گزینه‌ی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی داشته باشید. البته برخورداری از درگاه کارت حافظه به شما اجازه می‌دهد که ظرفیت حافظه‌ی داخلی را افزایش دهید. در بالای صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی که از مشخصاتی مانند وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسلی، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، پنل AMOLED و نرخ روشنایی ۸۰۰ نیت استفاده می‌کند، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار گرفته و در پنل پشتی نیز می‌توان به ماژول چهارگانه‌ای اشاره کرد که متشکل می‌شود از دوربین اصلی ۶۴ پیکسلی، دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی. برای باتری نیز ظرفیتی ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی در نظر گرفته شده که امکان شارژ سریع ۲۵ وات آن وجود دارد. گلکسی A72 یکی از بهترین گوشی تا 12 میلیون تومان است که امکان خرید آن هم‌اکنون از تکنولایف وجود دارد.

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A72
تراشه Qualcomm SM7125 Snapdragon 720G
پردازنده گرافیکی Adreno 618
دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل دوربین اصلی

۸ مگاپیکسل تله‌فوتو

۱۲ مگاپیکسل اولتراواید

۵ مگاپیکسل ماکرو

دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل
سیستم عامل اندروید ۱۱ – رابط کاربری One UI 3.1
حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ گیگابایت
رم ۶، ۸ گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد، microSDXC
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، شارژ سریع ۲۵ وات

 

گوشی a72

 

وان پلاس نورد 2 5G

اگر می‌خواهید گوشی گیمینگ تا 12 میلیون خریداری کنید نورد 2 یکی از بهترین گوشی تا 12 میلیون 2021 است. وان پلاس در تیر ۱۴۰۰ جانشین نورد یعنی نورد 2 5G را معرفی کرد؛ گوشی هوشمندی که از مشخصات سخت‌افزاری قابل توجهی نیز استفاده می‌کند. نورد 2 دارای تراشه‌ای از مدیاتک به نام دایمنسیتی ۱۲۰۰ است که مبتنی بر لیتوگرافی ۶ نانومتری توسعه یافته و از پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G77 MC9 استفاده می‌کند. برای پردازنده‌ی مرکزی نیز ترکیبی از ۸ هسته در نظر گرفته شده که متشکل می‌شود از ۱ هسته‌ی Cortex A78 با فرکانس ۳ گیگاهرتز، ۳ هسته‌ی Cortex A78 با فرکانس ۲.۶ گیگاهرتز و ۴ هسته‌ی Cortex A55 با فرکانس ۲ گیگاهرتز. شما می‌توانید گوشی نورد ۲ را در یکی از سه ظرفیت حافظه‌ی رم ۶، ۸ یا ۱۲ گیگابایتی خریداری کنید. البته حافظه‌های رم ۶ و ۸ گیگابایتی با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی و حافظه‌ی رم ۱۲ گیگابایتی نیز با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی به بازار عرضه شده است. شرکت چینی برای محصول خود صفحه‌نمایشی ۶.۴۳ اینچی در نظر گرفته که از پنل Fluid AMOLED، نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند. در بالای صفحه‌نمایش، دوربینی ۳۲ مگاپیکسلی قرار گرفته و در پنل پشتی نیز ماژول دوربین سه‌گانه‌ای به چشم می‌خورد که متشکل شده است از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید و دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر که از لنز مونوکروم استفاده می‌کند. در دل نورد 2 باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت قرار گرفته که امکان شارژ مجدد آن با فناوری شارژ ۶۵ وات وجود دارد. آنچه باعث شده تا نورد 2 از بهترین گوشی گیمینگ تا 12 میلیون تومان باشد مشخصات سخت‌افزاری آن است که شامل تراشه‌ای توانمند به همراه ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم می‌شود.

مشخصات گوشی وان پلاس نورد 2 5G
تراشه MediaTek MT6893 Dimensity 1200 5G
پردازنده گرافیکی Mali-G77 MC9
دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل دوربین اصلی

۸ مگاپیکسل اولترا

۲ مگاپیکسل مونوکروم

دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل
سیستم عامل اندروید ۱۱ – رابط کاربری OxygenOS 11.3
حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ گیگابایت
رم ۶، ۸، ۱۲ گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه ندارد
باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت، شارژ سریع ۶۵ وات

وان پلاس نورد 2

 

وان پلاس نورد CE 5G

یکی دیگر از گوشی خوب تا 12 میلیون تومان را می‌توان نورد CE 5G نامید. وان پلاس نورد CE 5G در خرداد ۱۴۰۰ به بازار عرضه شد تا تنوعی به سبد محصولات شرکت چینی بدهد. وان‌پلاس برای گوشی هوشمند خود از صفحه‌نمایشی ۶.۴۳ اینچی استفاده کرده که از پنل Fluid AMOLED استفاده می‌کند. این صفحه‌نمایش مجهز است به نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی، وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و نسبت ابعاد ۲۰:۹ که باعث می‌شود با صفحه‌نمایشی کشیده مواجه شویم. در دل دستگاه، تراشه‌ی اسنپدراگون 750G قرار گرفته که از پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۶۱۹ و پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز استفاده می‌کند. شما می‌توانید وان پلاس نورد CE 5G را در یکی از سه ظرفیت حافظه‌ی رم ۶، ۸ یا ۱۲ گیگابایتی خریداری کنید، البته دو مدل ۶ و ۸ گیگابایتی از حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی برخوردار خواهند بود، اما مدل ۱۲ گیگابایتی همراه با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی به بازار عرضه می‌شوند. البته باید در نظر داشته باشید که به دلیل عدم وجود درگاه مخصوص کارت حافظه، امکان افزایش ظرفیت فضای داخلی دستگاه وجود ندارد. در بالای صفحه‌نمایش می‌توان به دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی دسترسی داشت و در پنل پشتی نیز ماژول سه‌گانه‌ای قرار گرفته که متشکل می‌شود از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی با قابلیت سنجش عمق. از مشخصات دیگر وان پلاس نورد CE 5G می‌توان به باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت و شارژ سریع ۳۰ وات اشاره کرد. اگر می‌خواهید دارنده‌ی یک گوشی خوب تا 12 میلیون تومان باشید، حتما نگاهی به مشخصات نورد CE 5G کنید.

مشخصات گوشی وان پلاس نورد CE 5G
تراشه Qualcomm SM7225 Snapdragon 750G 5G
پردازنده گرافیکی Adreno 619
دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل دوربین اصلی

۸ مگاپیکسل اولتراواید

۲ مگاپیکسل سنجش عمق

دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل
سیستم عامل اندروید ۱۱ – رابط کاربری OxygenOS 11.0.5.5
حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ گیگابایت
رم ۶، ۸، ۱۲ گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه ندارد
باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت، شارژ سریع ۳۰ وات

وان پلاس نورد ce

 

بیشتر بخوانید:
رفع مشکل فرمت نشدن مموری کارت

 

هواوی نوا 8

نوا 8 را می‌توان از جدیدترین گوشی‌های میان‌رده‌ی هواوی دانست که توانسته فروش نسبتا قابل قبولی را نیز در بازار چین رقم بزند. نوا ۸ در مرداد ۱۴۰۰ معرفی شد و از نظر توان پردازشی نیز حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. مدل 4G این گوشی هوشمند از تراشه‌ی کرین 820E استفاده می‌کند که مجهز شده به پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G57 (شش هسته‌ای) و پردازنده‌ی مرکزی ۶ هسته‌ای که از سه هسته‌ی Cortex A76 با فرکانس ۲.۲۲ گیگاهرتز و سه هسته‌ی Cortex A55 با فرکانس ۱.۸۴ گیگاهرتز استفاده می‌کند. هواوی تنها یک ظرفیت حافظه‌ی رم را برای نوا ۸ در نظر گرفته که شامل ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم می‌شود، اما کاربران می‌توانند نوا ۸ را در یکی از ظرفیت‌های ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی خریداری کنند. در بالای صفحه‌نمایش ۶.۵۷ اینچی با پنل OLED که از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل استفاده می‌کند، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. در پنل پشتی نیز ماژول چهارگانه‌ای به چشم می‌خورد که متشکل شده است از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید، دوربین ۲ مگاپیکسلی سنجش عمق و دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر که از لنز ماکرو برخوردار است. در دل دستگاه باتری با ظرفیت ۳۸۰۰ مگاپیکسلی قرار گرفته که امکان شارژ آن با فناوری شارژ ۶۶ وات وجود دارد. شاید نوا ۸ را نتوان در میان بهترین گوشی گیمینگ تا 12 میلیون قرار دارد، اما باید گفت که نوا ۸ از برترین گوشی هواوی تا 12 میلیون تومان است که امکانات جالبی نیز به همراه دارد. اگر به دنبال تلفن هوشمند جدید می‌گردید و علاقه‌مند به برندهای چینی هستید، نوا ۸ از بهترین مدل‌های گوشی هواوی تا 12 میلیون است که می‌تواند نیازهای شما را نیز برطرف سازد.

مشخصات گوشی هواوی نوا 8
تراشه Kirin 820E
پردازنده گرافیکی Mali-G57
دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل دوربین اصلی

۸ مگاپیکسل اولتراواید

۲ مگاپیکسل ماکرو

۲ مگاپیکسل سنجش عمق

دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل
سیستم عامل اندروید ۱۱ – رابط کاربری EMUI 12 – فاقد سرویس‌های گوگل
حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ گیگابایت
رم ۸ گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه ندارد
باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپر ساعت، سرعت شارژ ۶۶ وات

 

هواوی نوا 8

 

ال جی ولوت

ال جی ولوت از آخرین محصولاتی است که شرکت کره‌ای ال‌جی روانه‌ی بازار کرد. ولوت گوشی هوشمندی زیبا با سخت‌افزاری درخور توجه است که شامل تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ می‌شود. در دل این دستگاه، پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۶۳۰ قرار گرفته که پردازنده‌ی مرکزی ۸ هسته‌ای آن را همراهی می‌کند. این پردازنده شامل دو خوشه می‌شود که متشکل شده‌اند از ۴ هسته‌ی Kryo 385 Gold با فرکانس ۲.۸ گیگاهرتز و ۴ هسته‌ی Kryo 385 Silver با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز. ولوت از نظر حافظه‌ی رم و ذخیره‌سازی تنها در یک ظرفیت عرضه شده که شامل ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی می‌شود. البته اگر میزان حافظه‌ی ذخیره‌سازی برایتان مناسب نباشد، امکان افزایش آن با اتصال کارت حافظه وجود دارد. در پنل جلو صفحه‌نمایشی ۶.۸ اینچی قرار گرفته که از پنل P-OLED با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۶۰ پیکسل استفاده می‌کند. در بالای صفحه‌نمایش دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته و در پنل پشتی نیز ماژول دوربین سه‌گانه‌ای به چشم می‌خورد که متشکل شده است از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید و دوربین ۵ مگاپیکسلی با ویژگی سنجش عمق. برای ال‌جی ولوت باتری با ظرفیت ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت در نظر گرفته شده که امکان شارژ سریع ۱۵ واتی آن وجود دارد.

مشخصات گوشی ال جی ولوت
تراشه Qualcomm SDM845 Snapdragon 845
پردازنده گرافیکی Adreno 630
دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل دوربین اصلی

۸ مگاپیکسل اولتراواید

۵ مگاپیکسل سنجش عمق

دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل
سیستم عامل اندروید ۱۰، قابل ارتقا به اندروید ۱۱ – رابط کاربری LG UX 10
حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت
رم ۸ گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد، microSDXC
باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت، سرعت شارژ ۱۵ وات

 

گوشی ال جی ولوت

 

سامسونگ گلکسی A52s 5G

سامسونگ همیشه تلاش می‌کند در رده‌های مختلف سخت‌افزاری و با توجه به بودجه‌های متفاوت، محصولاتی با طراحی ظاهری زیبا و توان پردازشی درخور توجه به بازار عرضه کند. یکی از این محصولات نیز A52s 5G نام دارد که می‌تواند محصولات موجود در فهرست را در جنبه‌های مختلف به چالش بکشد. در دل دستگاه، تراشه‌ی اسنپدراگون 778G قرار گرفته که از پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 642L و پردازنده‌ی مرکزی ۸ هسته‌ای با حداکثر فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز استفاده می‌کند. سامسونگ گوشی A52s 5G را در دو مدل ظرفیت حافظه‌ی رم ۶ و ۸ گیگابایتی روانه‌ی بازار کرده که می‌توان هر دو را با یکی از دو ظرفیت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی خریداری کرد. در پنل پشتی گلکسی A52s 5G ماژول دوربین چهارگانه‌ای قرار دارد که متشکل شده از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین ۵ مگاپیکسلی با لنز ماکرو و دوربین ۵ مگاپیکسلی با قابلیت سنجش عمق. در پنل جلو نیز دوربین سلفی با وضوح تصویر ۳۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. برای صفحه‌نمایش نیز مدلی ۶.۵ اینچی با پنل Super AMOLED در نظر گرفته شده که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، نرخ روشنایی ۸۰۰ نیت و وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل استفاده می‌کند. برای باتری نیز گزینه‌ای با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت در نظر گرفته شده که امکان شارژ سریع ۲۵ وات آن وجود دارد.

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A52s 5G
تراشه Qualcomm SM7325 Snapdragon 778G 5G
پردازنده گرافیکی Adreno 642L
دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل دوربین اصلی

۱۲ مگاپیکسل اولتراواید

۵ مگاپیکسل ماکرو

۵ مگاپیکسل سنجش عمق

دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل
سیستم عامل اندروید ۱۱ – رابط کاربری One UI 3.1
حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ گیگابایت
رم ۶، ۸ گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد، microSDXC
باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت، سرعت شارژ ۲۵ وات

گوشی a52s 5g

 

ردمی نوت 11 پرو 5G

جدیدترین گوشی‌های از سری ردمی نوت شیائومی از راه رسیدند تا بار دیگر بازار میانرده‌ها را در اختیار بگیرند و بتوانند فروش بیشتری را برای شرکت چینی به ارمغان بیاورند. ردمی نوت 11 پرو فایوجی از جنبه‌های مختلفی نسبت به نسل قبل پیشرفت داشته که باعث می‌شود ارزش خرید آن حتی به نسبت ردمی نوت 10 پرو نیز بیشتر شود.

متریال این گوشی دقیقا مانند نسل قبل است و شاهد استفاده از قاب پشتی شیشه‌ای و فریم پلاستیکی هستیم. این گوشی از گواهی IP53 به معنای مقاومت در برابر پاشش آب پشتیبانی می‌کند و 202 گرم وزن و 8.1 میلی متر ضخامت دارد. شیائومی در این نسل طراحی لبه‌ها را از حالت خمیده به حالت تخت نزدیک کرده تا شما بیشتر یاد آیفون‌های اپل بیفتید و این طراحی باعث چشم نوازتر شدن این گوشی جدید شود.

ردمی نوت 11 پرو 5G از پنلی 6.67 اینچی از نوع سوپر امولد با رزولوشن FHD+ استفاده می‌کند و نرخ نوسازی 120 هرتزی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. این پنل حدود 86 درصد از نمای روبرویی را به خود اختصاص داده و از حداکثر روشنایی 750 نیت بهره می‌برد. در واقع در بخش نمایشگر تقریبا تغییری را نسبت به ردمی نوت 10 پرو شاهد نیستیم.

در بخش سخت افزاری شیائومی اقدامی جالب انجام داده است. این شرکت به سراغ تراشه 6 نانومتری اسنپدراگون 695 رفته است. این تنها مقداری از اسنپدراگون 732 استفاده شده در ردمی نوت 10 پرو قوی‌تر است ولی در عوض از 5G پشتیبانی می‌کند و این یک مزیت حتمی برای گوشی در سال 2022 است. به همراه این تراشه 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی و 4، 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم در نظر گرفته شده تا این مجموعه تکمیل شود.

دوربین اصلی ردمی نوت 11 پرو فایوجی مانند نسل قبل همچنان 108 مگاپیکسلی است و دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی این دوربین را همراهی می‌کنند. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز مجموعه دوربین‌های ردمی نوت 11 پرو 5G را کامل می‌کند. این گوشی از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند ولی از طرفی به شارژ سریع 67 واتی مجهز شده که به نسبت شارژ سریع 33 واتی ردمی نوت 10 پرو پیشرفت بسیار خوبی است.

از دیگر مشخصات اصلی این محصول می‌توان به حسگر اثر انگشت یکپارچه با دکمه پاور، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، اسپیکر استریو و MIUI 13 بر مبنای اندروید 11 اشاره کرد.

مشخصات گوشی ردمی نوت 11 پرو 5G
تراشه اسنپدراگون 695 5G
پردازنده گرافیکی Adreno 619
تعداد سیم‌کارت دو / نانو سیم کارت / همزمان فعال
کیفیت دوربین

108 مگاپیکسل واید

8 مگاپیکسل فوق عریض

2 مگاپیکسل ماکرو

سیستم عامل MIUI 13 بر پایه اندروید 11
حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایت
رم6 و 4، 6 و 8 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد
باتری 5000 میلی آمپر ساعت

 

پوکو ایکس 4 پرو

نسل بعدی پوکو ایکس 3 پرو نیز بالاخره از راه رسید و حالا بیشتر از این که نسل جدید ایکس 3 پرو باشد خود را به سری ردمی نوت 11 پرو نزدیک کرده است و سعی کرده در بخش‌های مختلف متعادل‌تر عمل کند و به جای یک سخت افزار قوی و دوربین و نمایشگر معمولی همه بخش‌ها را به حالت خوب برساند.

پوکو ایکس 4 پرو از نظر ظاهری به سری M پوکو نزدیک شده و حالا از فریم دوربین مستطیلی و مشکی رنگ استفاده می‌کند. قاب پشتی این گوشی از جنس پلاستیک است و فریم آن از جنس آلومینیوم و ضخامت 8.1 میلی متری و وزن 205 گرمی از دیگر مشخصات آن در قسمت طراحی هستند. این گوشی نیز از گواهی IP53 پشتیبانی می‌کند و برای مراقبت از نمایشگر آن از گوریلاگلس 5 استفاده شده است.

پوکو ایکس 3 پرو نمایشگر IPS با نرخ نوسازی 120 هرتزی داشت و در این نسل شاهد پیشرفت بسیار خوبی هستیم و حالا نمایشگر امولد 6.67 اینچی با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتزی خودنمایی می‌کند. این پنل توانسته حدود 86 درصد از نمای روبرویی را به خود اختصاص دهد و حاشیه‌ها را باریک‌تر از قبل کند. روشنایی این پنل 750 نیت است تا نمایشگر این گوشی تمام و کمال مانند ردمی نوت 11 پرو 5G بدانیم.

در بخش سخت افزاری نیز دقیقا شاهد تراشه‌ای مشابه با ردمی نوت 11 پرو فایوجی یعنی اسنپدراگون 695 5G هستیم. پوکو ایکس 4 پرو به طور حتم به نسبت نسل قبل ضعیف‌تر شده ولی در بخش نمایشگر و دوربین شاهد پیشرفت‌های چشمگیری هستیم که این موضوع را پوشش می‌دهد. به علاوه این گوشی حالا از شبکه 5G نیز پشتیبانی می‌کند و قدرت سخت افزاری آن در حدی هست که بتوانید به خوبی از پس کارهای مختلف بربیاید. این سخت افزار را 64، 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی و 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم تکمیل می‌کند.

بخش دوربین به طور حتم یکی از نقاط ضعف پوکو ایکس 3 پرو بود ولی حالا سنسور 108 مگاپیکسلی دوربین اصلی بازی را به نفع پوکو ایکس 4 پرو تغییر داده است. در کنار این دوربین اصلی دوربین فوق عریض با سنسور 8 و دوربین ماکرو با سنسور 2 مگاپیکسلی دیده می‌شود و دوربین سلفی نیز سنسوری 16 مگاپیکسلی دارد.

پوکو ایکس 4 پرو از یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند و شارژ سریع 67 واتی نیز برای این باتری در نظر گرفته شده است. عملا می‌توانیم بگوییم پوکو ایکس 4 پرو همان ردمی نوت 11 پرو 5G با ظاهری متفاوت است و این سیاست شرکت شیائومی و پوکو که زیرمجموعه این برند است کمی عجیب به نظر می‌رسد.

از دیگر مشخصات اصلی این گوشی می‌توان به حسگر اثر انگشت یکپارچه با دکمه پاور، اسپیکرهای استریو، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی و MIUI 13 بر پایه اندروید 11 اشاره کرد.

مشخصات گوشی پوکو X4 پرو
تراشه اسنپدراگون 695 5G
پردازنده گرافیکی Adreno 619
تعداد سیم‌کارت دو / نانو سیم کارت / همزمان فعال
کیفیت دوربین

108 مگاپیکسل واید

8 مگاپیکسل فوق عریض

2 مگاپیکسل ماکرو

سیستم عامل MIUI 13 بر پایه اندروید 11
حافظه داخلی 64 و 128 و 256 گیگابایت
رم6 و 6 و 8 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد
باتری 5000 میلی آمپر ساعت

 

گلکسی M52 5G سامسونگ

گلکسی M52 یکی از بهترین گوشی های میان رده 5g سامسونگ است که ارزش خرید بالایی هم دارد. این گوشی برعکس سابقه خانوادگی خود و سری M ارگونومی بسیار خوبی دارد و کهکشانی خوش دستی به حساب می‌آید. این گوشی تماما از جنس پلاستیک است و قاب پشتی آن خطوطی از بالا به پایین را میزبانی می‌کند.

گلکسی M52 نمایشگری سوپر امولد با اندازه‌ی ۶.۷ اینچی و رزولوشن FHD+ دارد و در نتیجه تراکم ۳۹۳ پیکسل بر هر اینچ را ارائه می‌کند. این صفحه نمایش از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی کرده و نسبت ۲۰ به ۹ دارد. کیفیت این صفحه نمایش برای این بازه قیمتی عالی است و هیچ حرفی را باقی نمی‌گذارد.

در بخش سخت افزاری گلکسی M52 5G از تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون G778 استفاده می‌کند. قدرت سخت افزاری این گوشی بسیار خوب است و گلکسی M52 می‌تواند تمام بازی‌های موجود را در نهایت گرافیک اجرا کند. این کهکشانی در استفاده روزمره سرعت بسیار خوبی دارد و در کارهای سنگین نیز به خوبی شما را همراهی می‌کند و می‌توانید تا دو سال به روی عملکرد مناسب آن حساب کنید.

این کهکشانی سه دوربین اصلی، فوق عریض و ماکرو با سنسورهای ۶۴، ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی دارد و دوربین سلفی آن هم ۳۲ مگاپیکسلی است. کیفیت دوربین‌های این گوشی برای این بازه قیمتی خوب و مناسب است و شما از کیفیت تصاویر رضایت خواهید داشت. در نهایت یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در بدنه ظریف این کهکشانی قرار داده شده که می‌تواند شارژ دهی بسیار خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد. به علاوه فناوری شارژ سریع تضمین می‌کند که این دستگاه در مدت ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه فول شارژ شود.

از دیگر موارد کلید در گلکسی M52 5G می‌توان به حسگر اثر انگشت یکپارچه با دکمه پاور، One UI 3.1 بر پایه اندروید ۱۱ و پشتیبانی از کارت حافظه جانبی اشاره کرد.

مشخصات گوشی M52 5G سامسونگ
تراشه اسنپدراگون 778G کوالکام
پردازنده گرافیکی Adreno 642L
تعداد سیم‌کارت دو / نانو سیم کارت / همزمان فعال
کیفیت دوربین ۶۴ مگاپیکسل واید
‍۱۲ مگاپیکسل اولتراواید
۵ مگاپیکسل ماکرو
سیستم عامل اندروید ۱۱
حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت
رم ۶ و ۸ گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

خرید گلکسی M52 نسخه ۱۲۸ رم ۸

 

شیائومی پوکو F3 5G

در میان محصولات پوکو می‌توان گفت سری اف را محصولاتی با سخت‌افزار بالارده تشکیل می‌دهند که در برخی از مولفه‌ها قادر به رقابت با پرچم‌داران نیز هستند. یکی از محصولات درخور توجه در میان سری پوکو اف نیز شیائومی پوکو F3 5G نام دارد که فروردین ۱۴۰۰ معرفی شد. محصول شرکت چینی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ برخوردار شده که از پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۶۵۰ و پردازنده‌ی مرکزی ۸ هسته‌ای با حداکثر فرکانس ۳.۲ گیگاهرتز استفاده می‌کند. در پنل جلو، صفحه‌نمایشی قرار گرفته که از ابعاد ۶.۶۷ اینچ با پنل AMOLED، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، نرخ روشنایی ۱۳۰۰ نیت و وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل بهره می‌برد. در بالای این صفحه‌نمایش، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی قرار گرفته و در پنل پشتی نیز ماژول دوربین سه‌گانه‌ای به چشم می‌خورد که متشکل شده است از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و دوربین ۵ مگاپیکسلی با لنز ماکرو. شما می‌توانید گوشی شیائومی پوکو F3 5G را در یکی از دو ظرفیت حافظه‌ی ۶ یا ۸ گیگابایتی خریداری کنید. هر یک از این دو مدل نیز همراه با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی به بازار عرضه شده‌اند، اما اگر این میزان برایتان مناسب نباشد، امکان خرید مدل ۸ گیگابایتی با ظرفیت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی نیز وجود دارد. شیائومی پوکو F3 5G از باتری با ظرفیت ۴۵۲۰ میلی‌آمپرساعتی برخوردار است که امکان شارژ آن با فناوری شارژ ۳۳ وات وجود دارد.

مشخصات گوشی شیائومی پوکو F3 5G
تراشه Qualcomm SM8250-AC Snapdragon 870 5G
پردازنده گرافیکی Adreno 650
دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل دوربین اصلی

۸ مگاپیکسل اولتراواید

۵ مگاپیکسل ماکرو

دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسل
سیستم عامل اندروید ۱۱ – رابط کاربری MIUI 12.5.6
حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ گیگابایت
رم ۶، ۸ گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه ندارد
باتری ۴۵۲۰ میلی‌آمپر ساعت، سرعت شارژ ۳۳ وات

پوکو f3

پرسش‌های متداول

بهترین گوشی تا 12 میلیون تومان برای بازی کردن کدام است؟ در میان محصولات موجود در فهرست می‌توان به پوکو F3 شیائومی و وان پلاس نورد ۲ اشاره کرد که به لطف برخورداری از تراشه‌ای توانمند می‌توانند بازی‌های اندرویدی را با گرافیکی مطلوب اجرا کنند.

کدام گوشی بین 10 تا 12 میلیون تومان از دوربین توانمندی برخوردار است؟ در صورتی که نگاهی به رسانه‌های معتبر دنیا داشته باشیم، گلکسی S20 FE و گلکسی A72 محصولاتی هستند بین گوشی بین 10 تا 12 میلیون قرار می‌گیرند و توانسته‌اند امتیازات قابل قبولی را در بخش دوربین به دست آورند.

آیا در خرید گوشی به 5G بودن آن اهمیت بدیم؟ بله. در آینده انتظار می‌رود شبکه‌ی 5G در ایران توسعه داده شود؛ بنابراین خرید گوشی هوشمندی که سازگار با چنین ویژگی باشد به شما اجازه خواهد داد که در آینده نیاز به خرید مجدد گوشی هوشمند را نداشته باشید.

بهترین گوشی تا 12 میلیون تومان کدام است؟ شیائومی در این محدوده‌ی قیمت محصولات مختلفی دارد که می‌توان گفت پوکو F3 5G یکی از بهترین گوشی شیائومی تا 12 میلیون محسوب می‌شود.


خیلی از افراد به دنبال خرید گوشی‌های هوشمند با قابلیت یک پرچم‌دار هستند. امروزه گوشی‌های 12 میلیونی ازجمله گوشی‌های بسیار خوب و قوی هستند. در این رده قیمتی شما می‌توانید از موبایل‌های هوشمند استفاده کنید که هم سرعت، کیفیت ساخت عالی، طراحی بی‌نظیر، قابلیت‌های بسیار زیاد، راحتی کار و تجربه کاربری آسان و بسیاری موارد دیگر را دریافت کنید.

راهنمای خرید گوشی در بازه قیمتی 12 میلیون

دوربین گوشی

اگر فکر می‌کنید در این رده قیمتی شما با انواع کیفیت بسیار بالا و قابلیت‌های جذاب برای لنز دوربین گوشی برخوردار هستید، باید بگوییم که اشتباه نکرده‌اید. کیفیت دوربین تمام این گوشی‌ها بسیار بالا هست و هیچ‌گونه نگرانی بابت فیلم و عکس حتی در نور کم هم نخواهید داشت.

در قسمت ویژگی‌های هر موبایل می‌توانید متوجه شوید که هر گوشی هوشمند در این رده قیمتی چه ویژگی‌هایی را در مورد دوربین‌های عقب و دوربین سلفی خواهد داشت. همچنین گرفتن عکس سلفی با این دوربین‌ها بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

می‌توانید بعد از گرفتن عکس، کیفیتان را به دوستان خود نشان دهید تا آنها از رزولوشن عالی دوربین گوشی شما تعجب کنند. اکثر برندهایی که در این رده قیمتی 12 میلیون در بازار ایران گوشی هوشمند عرضه کرده اند،برندهای بسیار قوی هستند.

برندهایی مانند شیائومی و سامسونگ و هواوی ، که کیفیت دوربین آنها به مراتب بسیار بهتر از به برندهای دیگر خواهد بود. پس اگر به فکر انتخاب یک گوشی هستید، که بتواند عکس‌ها و فیلم‌های باکیفیتی را بگیرد، ما پیشنهاد می‌کنیم حتماً از این لیست کمک بگیرید.

قدرت پردازش گوشی

اگر بخواهیم در مورد قدرت پردازش و سرعت بالای گوشی‌های 12 میلیونی صحبت کنیم، باید بگوییم که سرعت آنها حداقل 2 برابر گوشی‌های 8 میلیونی خواهد بود. گوشی‌هایی که در زمان خودشان به عنوان یک میان رده با خصوصیات یک پرچم‌دار ظاهر شدند.

این گوشی‌های برای کسانی که فعالیت‌های زیادی را بر روی گوشی انجام می‌دهند و یا عاشق بازی‌های موبایلی هستند، یک گزینه بسیار عالی خواهد بود. سرعت بالا و اجرا کردن برنامه‌های مختلف در گوشی، بدون اینکه خللی در اجرای آنها به وجود آید از مهم‌ترین مزیت‌های این مدل گوشی‌های هوشمند در این رده قیمتی هست.

باتری گوشی در این رده قیمتی

مسلماً وقتی در مورد قدرت پردازش بالا و اجرای برنامه‌های مختلف و حتی بازی‌های موبایلی صحبت می‌کنیم، نیاز به یک باتری قدرتمند هم خواهیم داشت. در قسمت ویژگی‌های هر گوشی شما می‌توانید به بررسی قدرت باتری و میزان میلی‌آمپر آنها دقت کنید.

خوشبختانه برندهایی که در این لیست به آنها اشاره می‌کنیم، توانایی بسیار بالایی در هماهنگ کردن تکنولوژی سخت‌افزار موبایل با میزان عملکرد باتری آنها دارند. البته اگر شما قصد داشته به باشید که چند برنامه و یا بازی سنگین را در حالت اجرا نگه داشته باشید مطمئناً بعد از مدتی پشت گوشی کمی گرم خواهد شد. این موضوع شاید برای شما جالب نباشد.

اما در هر صورت هیچ‌کسی به شما پیشنهاد نمی‌دهد که حتی با خرید گوشی 15 میلیونی و حتی بیشتر نیز، چند بازی و برنامه سنگین را همزمان اجرا نکنید و حتی در صورت نیاز به اجرای همزمان ، سعی کنید که هرچه سریع‌تر تعداد آنها را به حداقل برسانید. زیرا در بلندمدت ممکن هست در سرعت و پردازش آن کمی تأثیر بگذارد.

کارت حافظه گوشی

با توجه قابلیت بسیار بالای این گوشی‌های نیاز به رم بالا برای پردازش برنامه‌ها و سرعت اجرای آنها خواهد بود. در این سری قیمتی، شما هیچ‌گونه مشکلی نخواهید داشت. زیر اکثر این گوشی‌ها، دارای مقدار رم 8 هستند. این مقدار حتی در رده قیمتی بالاتر هم کافی خواهد بود. شما در اینجا با گوشی‌هایی مواجه هستید که در حد یک پرچم‌دار اصیل ظاهر شده‌اند.

قابلیت کارت حافظه با توجه به ظرفیت 256 و 128 اکثر این گوشی‌ها یک مزیت بسیار خوب خواهد بود. پس اگر قصد دارید که عکس‌ها و فیلم‌ها باکیفیت خود را در گوشی ذخیره کنید گزینه‌های خوبی در اختیار خواهد داشت. حتی می‌توانید فیلم‌های باکبفیت (با حجم بالا) بسیار بالا را با کمک رزولوشن بسیار عالی این گوشی‌ها، به‌راحتی مشاهده کنید.

صفحه نمایش گوشی

مهم‌ترین قسمتی که برای کاربران بسیار جذاب هست، صفحه‌نمایش گوشی هست. جایی که خیلی از افراد فقط با دیدن صفحه‌نمایش زیبا و باکیفیت با روزلوشن و پیکس بالا، گوشی موردنظر خود را انتخاب می‌کنند. در این رده قیمتی شما شاهد یک صفحه‌نمایش تمام عرض خواهید بود. تمامی برندها در این رده قیمتی، رقابت بسیار نزدیکی در ارائه صفحه‌نمایش تمام عرض دارند. پس در مورد صفحه‌نمایش کار سختی نخواهید داشت.

مهم‌ترین موضوع بر می‌گردد به اندازه پیکسل صفحه‌نمایش، که باید در خرید آن بسیار دقت کنید. گرچه استفاده از مقدار پیکسل به‌تنهایی به‌عنوان معیاری برای اندازه‌گیری کیفیت صفحه‌نمایش نیست. اما یک معیار بسیار مهم برای تشخیص کیفیت بالای صفحه‌نمایش خواهد بود.

در بخش زیر ما برای شما لیست 8 مدل گوشی از برندهای سامسونگ، شیائومی و هواوی را معرفی کرده‌ایم. پیشنهاد ما به شما خرید همین مدل‌ها هست.

همچنین در قسمت‌های مختلفی از لیست، سایت‌هایی را معرفی کرده‌ایم که می‌توانید به‌راحتی و به صورت کاملاً مطمئن، خرید خودتان را انجام دهید.

پیشنهاد ویژه:

بهترین گوشی زیر 10 میلیون

بهترین گوشی شیائومی تا 8 میلیون

بهترین گوشی زیر 15 میلیون

1- گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S9 Plus دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت

مشخصات

  • تضمین اصالت کالا
  • حافظه داخلی: 64 گیگابایت
  • بازه‌ی اندازه صفحه نمایش: 6.0 اینچ و بزرگتر
  • شبکه های ارتباطی: 2G، 3G، 4G
  • دارای چهار سنسور دوربین | دوربین‌هایی با رزولوشن 64، 8، 12 و 5 مگاپیکسل

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S9 Plus دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت

توضیحات

امکانات

  • اندازه 6.7 اینچ
  • رزولوشن 2400 × 1080 پیکسل
  • تراکم پیکسلی 394 پیکسل بر اینچ
  • دوربین سلفی – سنسور از نوع عریض (Wide)، با رزولوشن 32 مگاپیکسل
  • قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama)
  • قابلیت عکاسی HDR
  • قطب‌نما, شتاب‌سنج  , مجاورت  , ژیروسکوپ , اثرانگشت زیر صفحه نمایش
  • باتری لیتیوم پولیمر با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعت

ویژگی

  • دارای گواهینامه IP68 مقاوم در برابر گرد و غبار و آب تا عمق 1.5 متر و به مدت 30 دقیقه
  • کاربرد شیار دوم برای سیم‌کارت یا کارت حافظه‌ی جانبی
  • مجهز به حس‌گر اثرانگشت , مناسب عکاسی , مناسب عکاسی سلفی , مقاوم در برابر آب
  • فناوری سامسونگ برای انجام امور در دسکتاپ (Samsung Dex)
  • رزولوشن 4K و سرعت 30 فریم بر ثانیه (4K@30FPS)
  • رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 60 فریم بر ثانیه (1080p@60FPS)
  • رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (1080p@30FPS)
  • فیلمبرداری- رزولوشن 4K و سرعت 30 فریم بر ثانیه (4K@30FPS)
  • فیلمبرداری- رزولوشن 1080 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (1080p@30FPS)
  • قابلیت شارژ سریع با توان 25 وات

2- گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S9 Plus دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت

مشخصات

  • تضمین اصالت کالا
  • حافظه داخلی: 64 گیگابایت
  • بازه‌ی اندازه صفحه نمایش: 6.0 اینچ و بزرگتر
  • شبکه های ارتباطی: 2G، 3G، 4G
  • دارای دو دوربین در پشت گوشی | دو دوربین 12.0 مگاپیکسل+ 12.0 مگاپیکسل (Dual Camera)

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S9 Plus دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت

توضیحات

امکانات

  • اندازه 6.2 اینچ
  • رزولوشن 1440 × 2960 | +QHD
  • تراکم پیکسلی 531 پیکسل بر اینچ
  • مجهز به نمایشگر همیشه روشن (Always-on Display)
  • مجهز به فناوری 3D Touch (فقط برای دکمه Home)
  • قابلیت شارژ سریع نسخه 2 (60 درصد شارژ در 30 دقیقه) (Quick Charge 2.0)
  • مجهز به شارژ بی‌سیم Qi
  • مجهز به دستیار صوتی سامسونگ (Bixby)
  • فناوری سامسونگ برای انجام امور در دسکتاپ (Samsung Dex)
  • دوربین سلفی دارای سنسور با رزولوشن 8 مگاپیکسل
  • قطب‌نما , شتاب‌سنج  , مجاورت , فشارسنج  , شمارنده ضربان قلب  , سنجش اکسیژن خون  , ژیروسکوپ , عنبیه چشم  , اثرانگشت روی قاب پشتی
  • باتری لیتیوم یون با ظرفیت 3500 میلی‌آمپرساعت

ویژگی

  • فلز و شیشه (محافظ گوریلا گلس 5 روی قاب پشتی + فریم آلومینیومی)
  • دارای گواهینامه IP68 مقاوم در برابر گرد و غبار و آب تا عمق 1.5 متر و به مدت 30 دقیقه
  • کاربرد شیار دوم برای سیم‌کارت یا کارت حافظه‌ی جانبی
  • مناسب عکاسی , فبلت , مجهز به حس‌گر اثرانگشت , مناسب عکاسی سلفی
  • رزولوشن 2160 × 3840 و سرعت 60 فریم بر ثانیه (2160p@60FPS)
  • رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 60 فریم بر ثانیه (1080p@60FPS)
  • رزولوشن 720 × 1280 و سرعت 960 فریم بر ثانیه (720p@960FPS)
  • قابلیت فیلمبردارای هم‌زمان با هر دو دوربین (Dual-video Recording)
  • قابلیت حذف صدا‌های مزاحم هنگام مکالمه با استفاده از میکروفون دوم
  • قابلیت فیلمبردارای هم‌زمان با هر دو دوربین (Dual-video Recording)


قیمت و مشخصات کامل در ایسام


قیمت و مشخصات کامل در مقداد آی تی


قیمت و مشخصات کامل در دیجی دو

3- گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 10T 5G M2007J3SY دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

مشخصات

  • تضمین اصالت کالا
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • بازه‌ی اندازه صفحه نمایش: 6.0 اینچ و بزرگتر
  • شبکه های ارتباطی: 2G، 3G، 4G، 5G
  • دارای 3 دوربین در پشت گوشی | دوربین 64 مگاپیکسل + 13 مگاپیکسل + 5 مگاپیکسل

گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 10T 5G M2007J3SY دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

توضیحات

امکانات

  • اندازه 6.67 اینچ
  • رزولوشن 2400 × 1080 پیکسل
  • تراکم پیکسلی 395 پیکسل بر اینچ
  • قابلیت عکاسی HDR
  • قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama)
  • دوربین سلفی دارای حسگری با رزولوشن 20 مگاپیکسل
  • اثرانگشت روی لبه  , ژیروسکوپ , شتاب‌سنج , فشارسنج  , قطب‌نما , مجاورت
  • باتری لیتیوم-پلیمر با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت

ویژگی

  • قاب پشتی و جلو از جنس شیشه با محافظت Gorilla Glass 5
  • فبلت , مجهز به حس‌گر اثرانگشت , مناسب بازی , مناسب عکاسی
  • رزولوشن 4320 × 7680 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (4320p@30fps)
  • رزولوشن 2160 × 3840 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (2160p@30fps)
  • رزولوشن 2160 × 3840 و سرعت 60 فریم بر ثانیه (2160p@60fps)
  • رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (1080p@30FPS)
  • رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 60 فریم بر ثانیه (1080p@60FPS)
  • رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 120 فریم بر ثانیه (1080p@120FPS)
  • رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 240 فریم بر ثانیه (1080p@ 240FPS)
  • رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 120 فریم بر ثانیه (1080p@960FPS)
  • فیلمبرداری با رزولوشن 1920 × 1080 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (1080p@30FPS)
  • فیلمبرداری با رزولوشن 1080 × 720 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (720p@30FPS)

4- گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S20 FE SM-G780 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و 8 گیگابایت رم

مشخصات

  • تضمین اصالت کالا
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • بازه‌ی اندازه صفحه نمایش: 6.0 اینچ و بزرگتر
  • شبکه های ارتباطی: 2G، 3G، 4G
  • دارای 3 حسگر دوربین | دوربین‌هایی با رزولوشن 12، 8 ، 12 مگاپیکسل

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S20 FE SM-G780 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و 8 گیگابایت رم

توضیحات

امکانات

  • اندازه 6.5 اینچ
  • رزولوشن 2400 × 1080 پیکسل
  • تراکم پیکسلی 407 پیکسل بر اینچ
  • مجهز به دستیار صوتی سامسونگ (Bixby)
  • دوربین سلفی حسگر از نوع عریض (Wide)، با رزولوشن 32 مگاپیکسل
  • قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama)
  • قابلیت عکاسی HDR به صورت خودکار
  • اثرانگشت زیر صفحه نمایش  , ژیروسکوپ  , شتاب‌سنج  , قطب‌نما  , مجاورت
  • باتری لیتیوم پلیمر با ظرفیت 4500 میلی‌آمپرساعت
  •  

ویژگی

  • دارای گواهینامه IP68 مقاوم در برابر گرد و غبار و آب تا عمق 1.5 متر و به مدت 30 دقیقه
  • مجهز به حس‌گر اثرانگشت , مقاوم در برابر آب , مناسب عکاسی , مناسب عکاسی سلفی
  • رزولوشن 2160 × 3840 و سرعت 60 فریم بر ثانیه (2160p@60FPS)
  • رزولوشن 2160 × 3840 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (2160p@30FPS)
  • رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 60 فریم بر ثانیه (1080p@60FPS)
  • رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (1080p@30FPS)
  • تثبیت کننده الکترونیکی تصویر مبتنی بر ژیروسکوپ (gyro-EIS)
  • قابلیت شارژ سریع با توان 25 وات
  • پشتیبانی از فناوری شارژ سریع PD نسخه سوم (USB Power Delivery 3.0)
  • مجهز به شارژ سریع بی‌سیم با توان 15 واتی
  • قابلیت شارژ بی‌سیم دستگاه‌های دیگر (Reverse Wireless Charging) با توان 4.5 وات

5- گوشی موبایل شیائومی مدل 11T 21081111RG 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

مشخصات

  • تضمین اصالت کالا
  • حافظه داخلی: 256 گیگابایت
  • بازه‌ی اندازه صفحه نمایش: 6.0 اینچ و بزرگتر
  • شبکه های ارتباطی: 2G، 3G، 4G، 5G
  • سه دوربین در قسمت پشت گوشی | 108+8+5 مگاپیکسل

گوشی موبایل شیائومی مدل 11T 21081111RG 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

توضیحات

امکانات

  • عکاسی حالت HDR
  • عکاسی حالت پانوراما
  • اندازه 6.67 اینچ
  • رزولوشن 1080×2400 پیکسل
  • تراکم پیکسلی 395 پیکسل بر اینچ
  • یک دوربین در قسمت جلو گوشی | سنسور با رزولوشن 16 مگاپیکسل
  • اثرانگشت روی لبه  , ژیروسکوپ  , شتاب‌سنج  , قطب‌نما, مجاورت
  • باتری از نوع لیتیوم-پلیمر با میزان ظرفیت 5000 میلی‌آمپر‌ساعت

ویژگی

  • مجهز به حس‌گر اثرانگشت , مناسب بازی , مناسب عکاسی , مناسب عکاسی سلفی
  • ضبط ویدیو با‌کیفیت 3840×2160 پیکسل با سرعت 30 فریم در ثانیه (1080p@30fps)
  • ضبط ویدیو با‌کیفیت 1920×1080پیکسل با سرعت 120 فریم در ثانیه (1080p@120fps)
  • فریم از جنس آلومینیوم
  • شارژر 67 واتی مجهز به تکنولوژی شارژ سریع
  • شارژ 0 تا 100 درصد در مدت زمان 36 دقیقه
  • فاقد قابلیت دریافت کارت حافظه


قیمت و مشخصات کامل در ایسام


قیمت و مشخصات کامل در مقداد آی تی


قیمت و مشخصات کامل در دیجی دو

6- گوشی موبایل شیائومی مدل Mi Note 10 Lite M2002F4LG دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت

مشخصات

  • تضمین اصالت کالا
  • حافظه داخلی: 128 مگابایت
  • بازه‌ی اندازه صفحه نمایش: 6.0 اینچ و بزرگتر
  • شبکه های ارتباطی: 4G، 3G، 2G
  • دارای دوربین چهارگانه در پشت گوشی | دوربین 64 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل + 5 مگاپیکسل

توضیحات

امکانات

  • اندازه 6.47 اینچ
  • رزولوشن 2340 × 1080 پیکسل
  • تراکم پیکسلی 398 پیکسل بر اینچ
  • قابلیت عکاسی HDR
  • قابلیت عکاسی پانوراما 
  • قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها
  • قطب‌نما , شتاب‌سنج , مجاورت , ژیروسکوپ , اثرانگشت زیر صفحه نمایش
  • باتری لیتیوم-پلیمر با ظرفیت 5260 میلی‌آمپر ساعت
  • دارای حالت ماکرو
  • دوربین سلفی دارای لنز از نوع عریض (Wide) با رزولوشن 16مگاپیکسل

ویژگی

  • مجهز به حس‌گر اثرانگشت , فبلت , مناسب عکاسی , مناسب بازی
  • فریم تهیه شده از آلومینیوم
  • رزولوشن 2160 × 3840 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (2160p@30fps)
  • رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (1080p@30FPS)
  •  
    رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 60 فریم بر ثانیه (1080p@60FPS)
  • رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 120 فریم بر ثانیه (1080p@120FPS)
  • رزولوشن 720 × 1080 و سرعت 960 فریم بر ثانیه (720p@960FPS)
  • فیلمبرداری با رزولوشن 1920 × 1080 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (1080p@30FPS)

7- گوشی موبایل هوآوی مدل nova 8 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

مشخصات

  • تضمین اصالت کالا
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • بازه‌ی اندازه صفحه نمایش: 6.0 اینچ و بزرگتر
  • شبکه های ارتباطی: 2G، 3G، 4G
  • دوربین‌های پشت گوشی
    4 ماژول دوربین
  • رزولوشن عکس
    64 مگاپیکسل

توضیحات

امکانات

  • دوربین‌ با رزولوشن 32 مگاپیکسل برای دوربین سلفی
  • اندازه 6.57 اینچ
  • رزولوشن 1080×2340
  • تراکم پیکسلی 392 پیکسل بر اینچ
  • فاقد پشتیبانی از کارت حافظه
  • باتری لیتیوم یون با طرفیت 3800 میلی‌آمپر‌ساعت
  • اثرانگشت روی قاب جلویی  , ژیروسکوپ  , شتاب‌سنج  , قطب‌نما , مجاورت

ویژگی

  • دارای بدنه مقاوم , فبلت , مجهز به حس‌گر اثرانگشت , مناسب بازی , مناسب عکاسی , مناسب عکاسی سلفی
  • شارژر فوق سریع با توان 66 وات
  • قابلیت شارژ 0 تا 60 درصد در مدت زمان 15 دقیقه
  • قابلیت شارژ 0 تا 100 درصد در مدت زمان 35 دقیقه

8- گوشی موبایل شیائومی مدل 11T 21081111RG 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

مشخصات

  • تضمین اصالت کالا
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • بازه‌ی اندازه صفحه نمایش: 6.0 اینچ و بزرگتر
  • شبکه های ارتباطی: 2G، 3G، 4G، 5G
  • سه دوربین در قسمت پشت گوشی | 108+8+5 مگاپیکسل

توضیحات

امکانات

  • اندازه 6.67 اینچ
  • رزولوشن 1080×2400 پیکسل
  • تراکم پیکسلی 395 پیکسل بر اینچ
  • یک دوربین در قسمت جلو گوشی | سنسور با رزولوشن 16 مگاپیکسل
  • اثرانگشت روی لبه  , ژیروسکوپ  , شتاب‌سنج  , قطب‌نما , مجاورت
  • باتری از نوع لیتیوم-پلیمر با میزان ظرفیت 5000 میلی‌آمپر‌ساعت

ویژگی

  • مجهز به حس‌گر اثرانگشت , مناسب بازی , مناسب عکاسی , مناسب عکاسی سلفی
  • عکاسی حالت HDR
  • عکاسی حالت پانوراما
  • ضبط ویدیو با‌کیفیت 3840×2160 پیکسل با سرعت 30 فریم در ثانیه (1080p@30fps)
  • ضبط ویدیو با‌کیفیت 1920×1080پیکسل با سرعت 120 فریم در ثانیه (1080p@120fps)
  • شارژر 67 واتی مجهز به تکنولوژی شارژ سریع
  • شارژ 0 تا 100 درصد در مدت زمان 36 دقیقه