رایانه

ست دستبند و ساعت مردانه + مقایسه و نظرات کاربران

امروزه استفاده از اکسسوری های ست دخترانه و مردانه می تواند هماهنگی زیاد در ظاهر شما به وجود آورد و شما را شخصی خوش پوش و زیبا نشان بدهد. استفاده از ساعت و دستبند، یک ایده بسیار جذاب و باحال برای آقایان و خانم ها می باشد که جذابیت زیادی به استایل به ویژه قسمت مچ دست می بخشد. اکسسوری های زیادی در بازار وارد شده اند مانند ست گوشواره و گردنبند، ست گردنبند و دستبند، ست دستبند و انگشتر و …. که طرفداران بی شماری را به خود جذب کرده است، اما از پرطرفدار ترین و پر استفاده ترین ست ها می توان به ساعت و دستبند اشاره نمود که استایل جذابی برای خود رقم می زنند. به همین خاطر در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، گلچینی متنوع و خاص از انواع ست ساعت و دستبند با طرح و رنگ های متفاوت برای شما همراهان همیشگی آرگا، تهیه و جمع آوری نموده ایم که امیدواریم از این تصاویر نهایت لذت را ببرید.

گالری جدید و شیک از انواع ست ساعت و دستبند

همواره زیورآلات مختلف مورد توجه اکثر آقایان و خانم های می باشد. انگشتر، گردنبند، النگو، گوشواه و … دنیای بزرگی در مد بانوان داشته که در جنس های طلا و نقره تولید شده اند. خرید فلز طلا و نقره ارزش مالی بالایی دارد و شاید هر کسی نتواند از آنها برای مهمانی ها تهیه کند. اما زیورآلاتی مانند برنج، برنز، استیل و … بسیار ارزان و قیمت مناسب هستند و خریداران زیادی را نیز دارند. خوب است برای رفتن به مهمانی و مجالس از زیورآلات ساده و ظریف استفاده کنید؛ زیرا این سبک امروز مورد پسند همه بوده و با انواع استیل ها قابل هماهنگ می باشند.



نمونه ساعت و دستبند بسیار لوکس و جالب



این روز ها استفاده از دستبند در پشت ساعت مچی طرفداران بی شماری را پیدا کرده، بیشتر دختر خانم ها استفاده از زیورآلات ظریف را بیشتر می پسندند و حتی اغلب افراد از دو یا سه دستبند ظریف در کنار ساعت خود استفاده می کنند و ظاهری زیبا و جذابی را برای خود رقم می زنند.

اکسسوری هایی مانند ساعت و دستبند در انواع رنگ های طلایی و نقره روانه بازار شده اند که در ساختن آنها اغلب از ترکیب دو رنگ طلایی و نقره ای استفاده شده است که هر کدام از این طرح ها زیبایی خاص خود را دارد و شما عزیزان می توانید با توجه به میزان بودجه و سلیقه شخصی خود خریداری نمایید. البته حتما در بازار از ست ساعت و دستبند دخترانه در رنگ های فانتزی مانند صورتی، بنفش، سفید و مشکی دیده اید، دقت داشته باشید که خریداری آنها به رنگ لباس و دیگر لوازم شخصی تان بستگی دارد.

بیشتر دختر خانم ها و آقا پسر های جوان تمایل دارند برای داشتن تیپی شیک و جذاب از ساعت و دستبند استفاده کنند. اگر شما دوستان گرامی از این دسته از افراد هستید، بهتر است از ساعت و دستبند ظریف جدید برای مهمانی ها و مجالس انتخاب نمایید. در ادامه این مطلب تصاویری از انواع طرح های ساعت و دستبند دخترانه و پسرانه را مشاهده خواهید کرد.

تصویر دو دستبند و یک ساعت شیک نقره ای رنگ

مدل ساعت و دستبند سفید رنگ

ساعت و دستبند مردانه بسیار شیک و جذاب

مدل ساعت و دستبند جذاب مردانه

مدل ساعت و دستبند مشکی و طلایی

بهترین ساعت و دستبند زنانه

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل ساعت و دستبند پسرانه دخترانه با جدیدترین طرح ها آشنا شدید که امیدواریم مورد پسندتان قرار گرفته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها ستی متفاوت و جذاب را برای خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا