رایانه

بهترین برند ساعت مچی مردانه با قیمت مناسب + مقایسه و نظرات کاربران

بهترین مارک ساعت مچی کدام است؟ اگر شما هم جزو کسانی هستید که به ساعت علاقه دارید، با ما همراه شوید تا برندهای معروف ساعت زنانه و مردانه را به شما معرفی کنیم.

ساعت‌ از آن اکسسوری‌هایی است که حرف‌های زیادی درباره تیپ و استایل و البته شخصیت و سلیقه‌تان می‌زند. دنیای ساعت‌ها به‌شدت متنوع و پیچیده است. در این مقاله بهترین مارک ساعت مچی و برند معروف ساعت زنانه و مردانه را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین مارک ساعت مچی مردانه و زنانه در ایران

ابتدا از برندهای معروف و برتر بازار می‌گوییم و برای هر بحش هم دو مورد از محصولات پرفروشی از آن را معرفی می‌کنیم که در بازار ایران هم موجود هستند:.

فهرست برندهای معروف ساعت مچی در ایران

  • ساعت مچی اسپریت Spirit 
  • ساعت مچی سیکو Seiko
  • ساعت مچی تگ‌هویر Tag Heuer
  • ساعت مچی اگنر Aigner 
  • ساعت مچی روبرتو کاوالی Roberto Cavalli
  • ساعت مچی کاسیو Casio
  • ساعت مچی تراست Trust
  • ساعت مچی تیسوت Tissot
  • ساعت مچی فاسیل Fossil 

ترتیب خاصی برای چیدمان این فهرست در نظر گرفته نشده است و فقط برترین برندها معرفی شده‌اند.

برند ساعت اسپریت

اسپریت برند معروفی است و فقط ساعت تولید نمی‌کند اما در زمینه طراحی و تولید ساعت‌های مچی هم گزینه قابل‌اعتنایی است. این برند آنچنان لوکس نیست و در مقایسه با برخی از موارد این مقاله ارزان به‌نظر می‌رسد.

با این حال، در بازار ایرانی قیمت ساعت‌هایش بالای ۲میلیون هستند و به‌طور متوسط گران به‌حساب می‌آیند. طراحی ساعت‌های اسپریت مانند محصولات دیگرش حالت اسپرت دارند و این یکی از دلایل قرار گرفتن در فهرست بهترین مارک ساعت مچی است.

ساعت مردانه اسپریت مدل ES1G304M0045

این ساعت با جنس شیشه معدنی و بدنه استیل طراحی ساده و شکیلی دارد. برای خرید این ساعت در حوالی تابستان ۱۴۰۱ باید حدود ۳ میلیون تومان بپردازید. کاربردهای ساعت مردانه اسپریت زیاد است و هم در استایل‌های اسپرت به‌خوبی می‌نشیند و هم کلاسیک و رسمی.

ساعت زنانه اسپریت مدل ES1L032L0045

ساعت عقربه‌ای اسپریت در تصویر بالا بندی چرمی دارد، طراحی‌اش تقریبا اسپرت است و رنگ صفحه با بندها در هماهنگی جذابی قرار دارد. شاید فکر کنید که بنفش و قهوه‌ای در کنار هم زیاد متناسب نیستند اما اصلا این‌طور نیست. به هماهنگی صفحه بنفش این ساعت و بندهای قهوه‌ای چرمش نگاه کنید. قیمت این مدل از بهترین ساعت مچی در تابستان ۱۴۰۱ هم حدود ۶ میلیون و ۵۰۰هزار تومان است.

مارک ساعت سیکو

برند سیکو هم از معروف‌ترین‌هاست و میان عموم به‌عنوان بهترین مارک ساعت مچی زیاد شناخته می‌شود. این برند ژاپنی در دسته برندهای نسبتا لوکس قرار می‌گیرد و طراحی ساعت‌هایش هم نیمه‌کلاسیک و کلاسیک هستند. از نقطه‌نظر کیفیت فنی هم می‌توانید روی سیکو حسابی حساب کنید.

ساعت مردانه سیکو مدل SKS535P1

این ساعت با بدنه استیل و شیشه معدنی مجهز به تایمر است. البته داشتن تایمر قطعا نکته جذابی درباره این ساعت به‌شمار نمی‌رود. چرا؟ چون با یک ساعت معمولی روبه‌رو نیستیم که کارکردهایی مانند نشان‌دادن زمان یا تایمر برایمان مهم‌ترین دلیل انتخاب باشند. در واقع، ظاهر و طراحی خوب ساعت سیکو و البته کیفیت فنی بالایش شاخصه‌های مهم‌تری هستند. قیمت این ساعت در تیرماه ۱۴۰۱ حدود ۴ میلیون تومان است.

ساعت زنانه سیکو مدل SUR497P2

اگر به‌دنبال ساعتی هستید که هم حالت رسمی و نیمه‌لوکس دارد و هم برای موقعیت‌های غیررسمی مناسب است به این مدل از سیکو به عنوان بهترین مارک ساعت مچی نگاهی داشته باشید. قیمت آن حدود ۶ میلیون و ۹۰۰هزار تومان است و مانند محصولات دیگر برند سیکو کیفیت خوبی دارد.

برند ساعت تگ‌هویر

در جست‌وجو برای رسیدن به بهترین مارک ساعت مچی تگ‌هویر را هم خواهید دید. ساعت‌های این برند بالای ۱۰ میلیون تومان هستند و محصولاتش کاملا لوکس به‌شمار می‌روند. این ساعت‌ها اگرچه لوکس و گران‌اند اما سادگی و پرهیز از زرق‌وبرق بیش از حد در طراحی‌شان دیده نمی‌شود. تگ‌هویر نه فقط در ایران بلکه در تمام دنبا برند ساعت مچی معروف است.

ساعت مچی عقربه‌ای مردانه تگ هویر مدل 1982

در میان مدل‌های برند تگ‌هویر هم ساعت‌های بسیار شکیلی از جمله این مدل دیده می‌شوند. قیمت ساعت مذکور در حوالی تابستان ۱۴۰۱، حدود ۳۴ میلیون و ۸۰۰هزار تومان است. اگر به دنبال لوکس ترین ساعت مچی در بازار ایران باشید تگ‌هویر باید در فهرست شما قرار داشته باشد.

ساعت مچی زنانه تگ هویر مدل WAR1312

یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های ساعت‌های تگ‌هویر ظرافتی است که در آنها به‌کار رفته است. طراحی محصولات این برند ساده‌اند اما جزئیاتی مهم در آنها می‌بینید که به شکیل‌شدنشان کمک شایانی می‌کند. این مدل با بدنه و بند فلزی، شیشه یاقوتی (سافایر) ضد خش و مقاومت بالا در برابر آب روی دستتان خواهد درخشید.

برند ساعت اگنر

قیمت محصولات اگنر به عنوان بهترین مارک ساعت مچی در ایران بالای ۱۰ میلیون تومان هستند. توجه به جزئیات و زرق‌وبرق از شاخصه‌های اصلی محصولات برند اگنر به‌شمار می‌روند. اگر از چنین مدل‌هایی خوشتان نمی‌آید، به‌احتمال زیاد از ساعت‌های اگنر هم استقبال نخواهید کرد.

ساعت مچی مردانه اگنر مدل A26004

ساعت مچی با بند چرم و جنس شیشه یاقوت تصویر بالا را ببینید. از این محصول لوکس خوشتان می‌آید؟ برای خرید این ساعت از یک برند ساعت مچی معروف باید در تیرماه ۱۴۰۱، حدود ۱۳ میلیون تومان بپردازید.

ساعت مچی زنانه اگنر مدل A31600-Luxury Box

موتور کوارتز این ساعت سوئیسی و ظاهر لوکسش باعث می‌شود که در شمار گزینه‌هایی قرار بگیرد که ادعای بهترین مارک ساعت مچی را دارند. بدنه ساعت از جنس استیل است و صفحه طرح‌دار آن در مقابل آب مقاوم است. قیمت این ساعت مجلل در تیرماه بسیار بالا است. حدستان چیست؟ ۳۰ میلیون؟ ۵۰ میلیون؟ نه ۱۸۰ میلیون تومان.

مارک ساعت روبرتو کاوالی

بهترین مارک ساعت مچی شامل برندهای کمتر شناخته شده‌ای نیز می‌شود و روبرتو کاوالی یکی از آنهاست. این برند معروف ساعت مچی تقریبا لوکس محسوب می‌شود و قیمت محصولاتش بیشتر از ۲۰ میلیون تومان است. طراحی‌های این برند بسیار خاص و جذاب‌اند و بیش از کیفیت فنی، همین طراحی‌هایشان است که جلب‌توجه می‌کند و زبانزد است.

ساعت مچی روبرتو کاوالی مدل RV1G009P0021

اگر به‌دنبال خرید ساعتی خاص هستید، باید نگاهی به مدل‌های این برند داشته باشید. ساعتی که در تصویر بالا می‌بینید هم یکی از مدل‌های خاص روبرتو کاوالی است که ظرافت در ساخت و طراحی متفاوتش در همان نگاه نخست، نظر را جلب می‌کند. این ساعت را در تابستان ۱۴۰۱ به‌قیمت حدود ۲۸ میلیون تومان می‌فروشند.

ساعت مچی زنانه روبرتو کاوالی مدل RV1L006M0041

همان‌طور که گفته شد، طراحی‌های برند روبرتو کاوالی بسیار جذاب و دیدنی‌اند. این ساعت هم طراحی ظریف و لوکسی دارد و جنس بدنه‌اش از استیل است. این ساعت ضدآب در تیر ۱۴۰۱ به‌قیمت تقریبی ۳۴ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد.

برند ساعت کاسیو

کاسیو هم از برند ساعت مچی معروف ژاپنی است که سالیان طولانی در ردیف بهترین‌ها باقی مانده است. کاسیو طراحی‌های مخصوص به خود را دارد. نوعی سادگی و کیفیت فنی در محصولاتش دیده می‌شود که آن را به برندی خوشایند و قابل‌اعتماد برای مشتریان تبدیل کرده است. به واسطه قیمت مناسب محصولات این شرکت بسیاری از ما تجربه خرید ساعت کاسیو را داریم.

ساعت مچی عقربه‌ای مردانه کاسیو مدل EQB-1100D-1ADR

یکی از محصولات باکیفیت و پرطرفدار کاسیو همین مدل است. طراحی ساده اما دوام خوب ساعت مانند مدل‌های دیگر کاسیو از نقاط قوتش به‌حساب می‌آیند. قیمت این ساعت در تیرماه ۱۴۰۱، حدود ۱۱ میلیون تومان است.

ساعت مچی زنانه کاسیو مدل MSG-S500CD-7ADR

این ساعت زیبا بدنه‌ای از جنس استیل دارد و ضدآب است. جنس شیشه آن معدنی است و ظرافت زیادی دارد. قیمت این ساعت در تیرماه ۱۴۰۱ در حدود ۷ میلیون و ۹۰۰هزار تومان است.

برند ساعت تراست

تراست یکی از بهترین تولیدکنندگان ساعت جهان است. این شرکت سوئیسی ساعت‌هایی در طراحی‌های متنوع و قیمت‌های بالا روانه بازار می‌کند. سادگی، زیبایی و کیفیت سه شاخصه مهمی است که در محصولات تراست به‌خوبی به‌چشم می‌خورد.

ساعت مچی عقربه ای مردانه تراست کد G494DVD

بهترین مارک ساعت مچی برای بسیاری از ما یعنی محصولی با قیمت مناسب، بند چرمی باکیفیت و بدنه استیل که ضدآب است و ساخت سوئیس. این ساعت نسبت به گزینه‌های مشهور برند تراست، قیمتی مقرون‌به‌صرفه‌تر دارد و در تیرماه با قیمت حدودی ۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

ساعت مچی زنانه تراست مدل L448BYK

این مدل از ساعت تراست طراحی ظریف و زیبایی دارد. قفل مخفی و جنس بدنه فلزی‌اش طراحی خوبی دارند و قیمت آن هم نسبت به ساعتی از برندی ارزشمند و گران تقریبا مطلوب است. در تیرماه باید این ساعت را حدود ۴ میلیون و ۸۰۰هزار تومان بخرید.

برند ساعت تیسوت

در جست‌وجو برای پیداکردن بهترین مارک ساعت مچی به تیسوت هم می‌رسید. این برند در میان ۱۰ سازنده برتر ساعت جهان قرار دارد. نمایندگی‌های معروفش در بیش از ۱۵۰ کشور جهان مشغول به فعالیت هستند و ساعت‌هایی باکیفیت و زیبا تولید می‌کند. این برند ساعت مچی معروف هم از مهد تولید ساعت یعنی سوئیس می‌آید و محصولاتش لوکس به شمار می‌روند.

ساعت مچی عقربه‌ای مردانه تیسوت مدل T006.424.16.053.00

جنس شیشه این ساعت از یاقوت است. بندی از چرم مرغوب دارد و با شیشه‌ای ضدخط‌وخش در مقابل آب از خود مقاومت نشان می‌دهد. در تابستان ۱۴۰۱، قیمت آن خیلی بالاتر از بسیاری از محصولات بازار و در حدود ۴۰ میلیون تومان است.

ساعت مچی تیسوت مدل Le Locle – T41.5.423.93

این ساعت زنانه و مردانه ندارد و با حالتی اسپرت ساخته شده است. بند چرمی، شیشه‌ای از یاقوت و جنس بدنه‌ای از استیل و طلا به قیمت و ارزشش حسابی اضافه می‌کند. قیمت این ساعت هم حدود ۴۰ میلیون تومان است.

برند ساعت فسیل

فاسیل هم می‌تواند بهترین مارک ساعت مچی باشد. محصولات این برند زیبا هستند و ظرافت خوبی دارند. هم ساعت‌های زنانه و هم مردانه‌اش از پرطرف‌دارترین‌های بازار به‌شمار می‌روند.

ساعت مچی مردانه فسیل مدل CH2698

شیشه‌ای از جنس رزین، بند و بدنه‌ای استیل و عقربه‌های شب‌تاب این ساعت در زیبایی‌اش نقش دارند. برای خریدش هم باید حدود ۴ میلیون و ۴۰۰هزار تومان دست‌به‌جیب شوید. نظرتان چیست؟

ساعت مچی عقربه ای زنانه فسیل مدل ES3547

این ساعت فاسیل یا فسیل برای مهمانی و ست‌کردن استایل‌های رسمی گزینه بسیار جذابی است. تاریخ‌شمار هم دارد و در تماس با آب از خود مقاومت نشان می‌دهد. قیمت آن هم حدود ۵ میلیون و ۴۰۰هزار تومان است.

در آخر

برای آشنایی با بهترین مارک ساعت مچی آشنایی با گزینه‌های پیشنهادی این مقاله خالی از لطف نیست. برای خرید هریک باید بودجه نسبتاً زیادی صرف کنید. گاهی شناخت بهترین‌ها هم برای بازترشدن دید جهت خرید کافی است.

زمانی که بدانید بالاترین کیفیت‌ها و استانداردترین طراحی‌ها چطور هستند، در خرید از میان محصولات میان‌رده هم دید بازتر و نگاهی عمیق‌تر پیدا می‌کنید. شما طرف‌دار کدام برند معروف ساعت مچی شدید؟ نظرتان چیست؟