رایانه

بهترین برند های ساعت مردانه + مقایسه و نظرات کاربران

مدت زمان تخمینی مطالعه: 29 دقیقه

سال جدید؛ ساعت جدید! دنیای ساعت های جدید همچنان در حال تیک تاک کردن است؛ پاندمی کرونا باشد، یا نباشد فرقی ندارد! بیایید با هم صادق باشیم! چه حسی بهتر از ساعت جدید خریدن؟ و چه کاری بهتر از وقت گذاشتن برای خرید بهترین ساعت! دقیقا به همین خاطر است که این مطلب را مینویسم. در واقع با خواندن این متن می توانید بهترین برند های ساعت مچی مردانه در سال 2022 را بشناسید و همانی که با شما و سلیقه خاص شما هماهنگ است انتخاب کنید. پس تا انتها با من و مجله «مینویسم» همراه باشید.

مطالب پیشنهادی: تیپ مردانه برای مصاحبه

فهرست مطالب

  • بهترین مارک ساعت مچی مردانه 2022
    • 1. ساعت مچی Nomos Glashutte
    •  2. ساعت مچی Zenith مدل (Defy Skyline)
    • 3. ساعت مچی Omega مدل (Aqua Terra 38mm)
    • 4. ساعت مچی Omega مدل (Aqua Terra “Beijing 2022”)
    • 5. ساعت مچی Longines مدل (Spirit Titanium)
    • 6. ساعت مچی Breitling مدل (Super AVI Mosquito)
    • 7. ساعت مچی Oris مدل (Big Crown Pilot Okavango Air Rescue Limited Edition)
    • 8. ساعت مچی Bremont مدل (MB Savana Special Edition)
    • 9. ساعت مچی Tag Heuer مدل (Aquaracer Professional 300 Nightdiver)
    • 10. ساعت مچی سواچ مدل (1984 Reloaded BLA_DIV)
    • 11. ساعت مچی Junghans مدل (Blue Max Bill Chronoscope)
    • 12. ساعت مچی Tissot مدل (T-Classic)
    • 13. ساعت مچی Jaeger-Le Coultre مدل (Reverso Tribute Small Seconds in Green)
    • 14. ساعت مچی Rotary مدل (Automatic Mens GB05410/05)
    • 15. ساعت مچی Hermes مدل (H08 39 x 39)
    • 16. ساعت مچی Tudor مدل (Black Bay Chronograph 2021)
    • 17. ساعت مچی Tag Heuer مدل (Monaco 39mm)
    • 18. ساعت مچی Timex x NN07 مدل (40mm Stainless Steel)
    • 19. ساعت مچی Seiko مدل (Prospex x PADI SPB181J1)
    • 20. ساعت مچی Vacheron Constantin مدل (FiftySix Day Date Limited Edition)
    • 21. ساعت مچی Rado مدل (Captain Cook Bronze)
    • 22. ساعت مچی Rolex مدل (Oyster Perpetual 36)
    • 23. ساعت مچی Hamilton مدل (American Classic Intra-Matic)
    • 24. ساعت مچی Gucci مدل (Grip)
    • 25. ساعت مچی Bamford مدل (GMT)
    • 26. ساعت مچی Oris مدل (Hangang Limited Edition 01)
    • 27. ساعت مچی Tissot مدل (Heritage 1973 Chronograph)
    • 28. ساعت مچی Longines مدل (Hydroconquest (green))

بهترین مارک ساعت مچی مردانه 2022

این را هم بگویم که این لیست دائما در حال آپدیت شدن است. پس هر زمانی از سال 2022 که این مطلب را می خوانید، در واقع با بهترین ساعت های روز دنیا آشنا می شوید. فرقی ندارد بودجه شما چقدر باشد! من بهترین ساعت های روز دنیا را به شما معرفی می کنم و شما بر اساس توانایی مالی خود یکی را انتخاب می کنید. در ادامه خواهید فهمید که چرا این مطلب ارزش وقت گذاشتن را دارد.

1. ساعت مچی Nomos Glashutte

برخلاف بیشتر ساعت های سوییس قدیمی این نمونه در شرق آلمان و درست در زمان براندازی دیوار برلین ساخته شده است. بنابراین طراحی اش مینیمال بوده و خبری از آوانگارد بودن نیست. این ساعت شما را به روزهای خوش گذشته برمی گرداند

با وجود حرکات اتوماتیک و موتور گردان دو جهته که از شاه فنر مراقبت می کند این ساعت نه تنها در ظاهر بلکه از لحاظ موتوری هم هیچ چیز از ساعت های مدرن امروزی کم ندارد. مهندسی آلمان هر چه که باشد خوب است! آوانگارد و کلاسیک فرقی ندارد.

  • قیمت خرید : 2440 یورو

 2. ساعت مچی Zenith مدل (Defy Skyline)

یکی از بهترین برند های ساعت های مچی مردانه در سال 2022، Zenith می باشد. فرقی ندارد ساعت شناس باشید یا نه! زنیس ساعتی است که با جزییاتش هر کسی را جذب می کند. موفقیت سری ریوایوال که بروزرسانی مدل ال پریمرو است این قضیه را ثابت می کند. شاید هم به همین خاطر است که هر ساعتی از این مارک چه جدید چه قدیمی هر کسی را جذب می کند. به خصوص اگر دیفای باشد؛ ساعتی خلاقانه از طراحی قدیمی سال 1969.

این ساعت قدرت ساعت های ال پریمرو را دارد. پس از لحاظ کیفیت خیالتان جمع! و باور کنید وقتی یک بار از این ساعت بخرید بار بعد تبدیل به کلکسیونری می شوید که هر بار بروز رسانی ها را هم می خرد.

  • قیمت خرید : 7100 یورو

3. ساعت مچی Omega مدل (Aqua Terra 38mm)

امگا ساعتی است که با آمدنش هر تعریفی از واژه مد را بی معنی کرده است. این ساعت از طرح های نگین دار برای خانم ها و طرح های بد قواره کت و کلفت برای آقایان فاصله گرفته و در میان ساعت های مارک سوییس حرف های جدیدی برای زدن دارد.

آکوا ترا یکی از ساعت های امگاست که با وجود کلاسیک بودن نوعی مدرن هم محسوب می شود. این ساعت 38 میلی متری تار و پود مد ساعت های بزرگ را از هم پاشیده و به جای آن با اندازه ای مناسب روی مچ دست خودنمایی می کند. می توانید این ساعت را با افتخار به دوستان تان نشان دهید یا نه! فقط برای خودتان نگهش دارید.

  • قیمت خرید : 5420 یورو

4. ساعت مچی Omega مدل (Aqua Terra “Beijing 2022”)

یکی دیگر از ساعت های خاص امگا، سری آکواترا، بیجینگ است که به مناسبت المپیک ورزش های زمستانی رونمایی شده است. البته نسبت به سری اولیه ساعت های آکواترا جزییات بیشتر و جالب تری دارد.

صفحه نمایش این ساعت تصویری از یخ دارد که روی سرامیکی سفید نقش بسته شده است. عقربه ها آبی بوده و درخشندگی خاص خودشان را دارد. پشت ساعت هم مارک المپیک بیجینگ نقش بسته شده است. باکس این ساعت هم خاص و با تم ورزشی ارائه شده است.

  • قیمت خرید : 5280 یورو

5. ساعت مچی Longines مدل (Spirit Titanium)

ساعت مچی Longines مدل (Spirit Titanium)، یکی از بهترین ساعت های مچی مردانه 2022 بشمار می آید. این ساعت با طراحی عالی و قیمت عالی یکی از بهترین برند های ساعت در دنیاست. کلیکسیون اسپریت این ساعت ها در سال 2020 رونمایی شده و با باقی ساعت های برند لانجینس تفاوت های فاحشی دارد. برای مثال صفحه ای ساده، شفاف و در عین حال زیبا دارد تا تشخیص زمان برای بیننده راحت تر باشد. جدیدترین ورژن های این سری از ساعت های لانجینس تیتانیمومی هستند و با قیمت بسیار معقولانه ای به بازار عرضه می شوند. جنس صفحه هم استیل بوده و مجهز به کورنومتر هست.

  • قیمت خرید : 2525 یورو

6. ساعت مچی Breitling مدل (Super AVI Mosquito)

این ساعت از برند محشر بریتلینگ با نام سوپر AVI شناخته شده و طراحی اش قدمتی به اندازه خود تاریخ دارد. در طراحی این ساعت خاص از چهار مدل هواپیماهای کلاسیک الهام گرفته شده است. اولی؛ هواپیمای موستانگ آمریکای شمالی P-51، دومی؛ وات F4U کورسیر، سومی؛ کورتیس P-40 وارهاوک و چهارمی؛ دو هاویلند ماسکیتو!

تصویری که در این قسمت می بینید سوپر AVI ماسکیتو بوده و ویژگی های ظاهری اش بسیار خاص است. این ساعت صفحه ای سرامیکی جلا داده شده و سیاه دارد در حالیکه اعداد دور تا دور صفحه سفیدِ براق هستند. اِلمان های قرمز و نارنجی روی صفحه یادآور نوشته های روی هواپیماها هستند. ترجمه این نوشته ها به فارسی می شود: «عجیب الخلقه چوبی!»

  • قیمت خرید : 8000 یورو

7. ساعت مچی Oris مدل (Big Crown Pilot Okavango Air Rescue Limited Edition)

درست مانند هر تجارت دیگری، رمز موفقیت در صنعت ساعت سازی هم ماندگاری است؛ و این ماندگاری در طول زمان نیازمند تغییرِ مطابق با زمان است. اوریس یکی از همان ساعت هایی است که با داشتن قیمتی معقول در بازارِ لوکس ساعت های امروزی، همیشه حرفی برای زدن دارد. این کمپانی همیشه از لحاظ زمانی جلوتر بوده و ساعت هایی را ارائه می دهد که موجب شگفتی است!

حالا می گویم چطور و چرا! برای مثال این کمپانی در سال 2021 اعلام کرد که از این به بعد شرکتی دوستدار محیط زیست خواهد بود. ممکن است این سوال برایتان پیش آمده باشد که یک کمپانی تولید ساعت چگونه می تواند دوستدار محیط زیست باشد؟ خب خیلی راحت! نه تنها کارخانه ساعت سازی، بلکه بوتیک ها، تمام ساعت ها و ریز به ریز محصولات تولید این کمپانی با صفر درصد آسیب به محیط زیست تولید خواهند شد!

این دستاورد، بسیار ارزشمند و شایان ستایش است. البته ناگفته نماند که ساعت های تولید این کمپانی لیمیتد ادیشن بوده و با الهام گرفت از سازمان نجات هوایی بوتسوانا ساخته شده اند. جالب تر اینکه این ساعت ها از طبیعت الهام گرفته شده و رنگ شان هم سبز است.

  • قیمت خرید : 11950 یورو

مطالب پیشنهای: ساعت دخترانه شیک

8. ساعت مچی Bremont مدل (MB Savana Special Edition)

می توانید از 9 ایجکت هوایی با سرعت 600 گره و فشار 30G جان سالم به در ببرید؟ ساعت شما چطور؟ می تواند چنین فشاری را تحمل کند؟

مثالی که برایتان زدم تنها یکی از تعداد بی شمار تستی است که ساعت های MB از کمپانی بریمونت باید بگذرانند.

لاین MB این کمپانی در همکاری با مارتین بیکر، کمپانی تولید کننده صندلی های ایجکت در هواپیماها، ساعت هایی خاص و دیدنی تولید کرده است. این ساعت ها یکی از جالب ترین تولیدات کمپانی بریمونت با طراحی خلبانی برای هواپیما دوستان و طراحی ارتشی برای ارتشی دوستان است. آخرین نمونه از این لاین رنگی خاکستری داشته و جزییاتی به رنگ های قرمز و زرد هم دارد. درست همان ساعتی که در بیابان و در دست ارتشی ها می توان دید. این ساعت ضد آب پوشش عقبی قابل رویتی دارد و موتور روتینویمی اش قابل دیدن است. از این رو منطقی است که این ساعتد را در لیست بهترین مارک ساعت مچی مردانه 2022 قرار دهیم.

  • قیمت خرید : 4595 یورو

9. ساعت مچی Tag Heuer مدل (Aquaracer Professional 300 Nightdiver)

Tag Heuer یک نام آشنا در میان آقایانی است که علاقه مند به خرید ساعت های لوکس و خاص دارند، بله این یکی از بهترین برند های ساعت مچی مردانه 2022 می باشد.

سری آکواریسر از این کمپانی امسال ظاهری متفاوت و خلاقانه به خودش گرفته است. راستش را بخواهید بیشتر از اینکه طرحی اش انقلابی باشد، تکاملی بوده است. این ساعت تا قبل از این هم محبوبیت و جایگاه خودش را داشته. حالا تصور کنید که با این ظاهر جدید در دل طرفدارانش چه کرده؟

هشت مدل از این سری جدید رونمایی شده و در این میان نایت درایور از همه دیدنی تر است. تمام این ساعت مشکی است و شماره ها و عقربه ها هم شبرنگی هستند که حتی نابینایان هم با دیدنش بینا می شوند. این ساعت در سه سری رونمایی شده از جمله نسخه DLC که در تصویر بالا می بینید. این نسخه کاملا از سرامیک مشکی است. ساعتی از ترکیب هر آنچه یک ساعت باز عاشقش می شود!

  • قیمت خرید: 2750 یورو

10. ساعت مچی سواچ مدل (1984 Reloaded BLA_DIV)

فکر نمی کنم این ساعت ها نیازی به معرفی و ارائه پیش زمینه داشته باشند. سواچ یکی از مطرح ترین کمپانی ها در زمینه ساعت سازی بوده و حالا لاین جدید از محصولاتش را با الهام از چهلمین سالگرد تاسیس این کمپانی در سال 1984 وارد بازار کرده است. این ساعت ها کلا در 18 مدل متفاوت عرضه شده و سایز ها و رنگ های متفاوتی دارند. ناگفته نماند که یکی از دیگری زیباتر و دلنشین تر هستند!

  • قیمت خرید: 75 یورو

11. ساعت مچی Junghans مدل (Blue Max Bill Chronoscope)

برند Junghans، یکی از بهترین برند های ساعت های مچی مردانه است که ما بهترین ساعت مردانه 2022 آن را به شما معرفی می کنیم. Blue Max Bill Chronoscope شبیه هیچ یک از ساعت های ساخت سوییس نیست. البته که گواهی نامه ساخت سوییس را دارد! اما با اولین نگاه به آن متوجه خواهید شد که ظاهری الهام گرفته از قرون وسطی دارد. طراح این ساعت از مکس بیل، پدر هنرهای کانکریت در آلمان سرمشق گرفته و نام این ساعت را هم از همین رو، مکس بیل، انتخاب کرده است.

این ساعت هم ظاهری بسیارا کلاسیک دارد، با صفحه ای ساده که از دنیای تجملات ساعت ها دورش می کند. بنابراین بهترین ساعت برای استفاده روزمره و در عین حال شیک و خاص بودن است.

  • قیمت خرید : 1895 یورو

12. ساعت مچی Tissot مدل (T-Classic)

با ارائه دادن بهترین قیمت و بهترین جنس استیلِ ممکن، تیسوت ساعتی است که هرگز ناامیدتان نمی کند. سری تی کلاسیک از کمپانی تیسوت ساعتی ساخت سوییس است که هم ظاهری جذاب و مدرن دارد و هم قابل استفاده در هر جا، هر مکان و همه روزهایتان است. البته نمونه ای با صفحه آبی از این ساعت هم موجود است.

  • قیمت خرید : 320 یورو

13. ساعت مچی Jaeger-Le Coultre مدل (Reverso Tribute Small Seconds in Green)

سری رورسو از برند Jaeger-Le Coultre هم اکنون با رنگ سبز زمردی به بازار عرضه شده است.  چه چیزی زیباتر و شیک تر از این رنگ؟ این برند یکی از کلاسیک ترین مارک های ساعت مچی روی زمین است و انتخاب چنین رنگی برای لاین جدیدش واقعا شجاعانه و البته عالی بود. نا  گفته نماند که طراحی فوق عالی این ساعت مثل همیشه جای خودش را در بین بهترین ها باز کرده. در نهایت به این نتیجه می رسیم که رورسو هم مثل باقی ساعت های تولید این برند ماندگار، زیبا و شیک است.

  • قیمت خرید : 7200 یورو

14. ساعت مچی Rotary مدل (Automatic Mens GB05410/05)

Rotary یکی از بهترین برند های تولید کننده ساعت موچی مردانه با قیمت مناسب است که اغلب علاقه مندان به ساعتد مچی شیک، آن را می شناسند. بعضی از ما از ما با ساعت هایمان مانند عتیقه های باستانی رفتار می کنیم! چرا؟ خب به این خاطر که یا آنقدر گرانند که دلمان نمی آید از آنها استفاده کنیم، یا آنقدر ارزشمند هستند که کلا باید درون باکس بمانند و خاک بخورند. درست به همین دلیل است که خرید ساعتی با قیمت معقول که قابلیت استفاده هر روزه داشته باشد از واجبات است. به خصوص اگر ساخت سوییس باشد. روتاری یکی از برند های مطرح در میان ساعت های باکیفیت ساخت سوییس است. موتور اتوماتیک GB05410/05 این ساعت همانی است که می تواند در خیلی از خوشی ها و ناخوشی های روزگار همراهی تان کند. برای هر روز هفته تان عالی است حتی آخر هفته ها و حتی مواقعی که پیک نیک می روید چون در عین زیبا بودن اسپرت هم هست. البته که مناسب محل کار هم هست! بند های استیل این ساعت رمز موفقیتش بوده و موجب می شوند که با هر لباسی در کمدتان ست شود.

  • قیمت خرید : 299 یورو

15. ساعت مچی Hermes مدل (H08 39 x 39)

هرمس ترین ساعت دنیا همین ساعتی است که در تصویر می بینید! H08 مردانه ترین و فرانسوی ترین ساعت غیر سوییسی است که به اندازه ساعت های ساخت سوییسِ قدیمی، کیفیت دارد. بی انصافی است اگر نگویم که از لحاظ کیفیت هیچ چیز از ساعت های مدرن ساخت سوییس کم ندارد. صفحه تیتانیومی این اثر هنری به احترام خالق ساعت های هرمس، ورنیکو نیچانیان اینگونه طراحی شده است. این خانم توانمند 30 سال تمام در این عرصه فعال و پویا بود. در لحظه اولِ دیدن ساعت متوجه خواهید شد که 30 سال ماندگاری در صنعت ساعت سازی حتما دلیلی داشته!

  • قیمت خرید : 4440 یورو

16. ساعت مچی Tudor مدل (Black Bay Chronograph 2021)

کافی است از یک ساعت باز بپرسید بهترین ساعت گرد و دورمشکی دنیا را به شما معرفی کند. بی شک اولین انتخابش تودور بلک بی خواهد بود. این ساعت ها اولین بار در نیمه سال 2012 رونمایی شدند و با استقبال زیادی مواجه شد و مشخص شد که این برند قطعا حرفی برای زدن در بین بهترین برند های دنیا دارد و می تواند همه رده بهترین برند های ساعت مچی مردانه قرار بگیرد! و حالا این کمپانی لاین جدیدی از ساعت هایش را رونمایی کرده که به سری ساعت های پائول نیومن از کمپانی رولکس شباهت بسیاری دارد.

شاید باورش سخت باشد اما این دو کمپانی طرح های بسیارشبیه به هم و محبوبیتی شانه به شانه دارند. مزیت ساعت های تودور هم در مقرون به صرفه بودنشان است.

  • قیمت خرید : 3900 یورو

17. ساعت مچی Tag Heuer مدل (Monaco 39mm)

جای خجالت دارد که سری موناکوی ساعت های برند تگ هیویر نزدیک به 20 سال تولید نمی شدند. اما یکبار دیگر راه برای ورود این ساعت ها باز شد و حالا می بینیم که موناکو بهترین مارک ساعتِ دنیاست. هر چند  این کمپانی در صدد  است تا این ساعت را از چیزی که حالا هست بهتر هم بکند.

موناکو از تگ هیویر صفحه ای سیاه با بندی سیاه داشته. ام این تنها دلیل جذابیتش نیست. در دل صفحه سیاه این ساعت دو نمایشگر کوچک قراردارد که به شما اجازه می دهند کارهای خود را با آنها تنظیم کنید.

  • قیمت خرید : 5250 یورو

18. ساعت مچی Timex x NN07 مدل (40mm Stainless Steel)

از بهترین مارک های ساعت مچی مردانه با قیمت مناسب می توان به Timex اشاره کرد. این ساعت کوپنهاگنی همانی است که یک مرد دانمارکی می تواند هر روز از هفته استفاده کند. تایمکس ساعتی است کلاسیک و مینیمال که همه جا قابل استفاده است. هم محل کار و هم در خانه! این ساعت با وجود مارک بودن شما را ورشکسته نمی کند. پس قیمتی مقرون به صرفه هم دارد. البته که لیمیتد ادیشن هم هست. تنها 777 نسخه از این ساعت تولید شده پس قرار نیست دست هر کسی یک نمونه از این ساعت ها ببینید.

  • قیمت خرید : 240 یورو

19. ساعت مچی Seiko مدل (Prospex x PADI SPB181J1)

قواصان حرف ای این روزها ساعت نمی گذارند. اگر هم بگذارند ساعت های کامپیوتری استفاده می کنند که به کَت و کلفتی یک قلوه سنگ روی مچ دست بوده و سنسورهای همه کاره دارند. یعنی از اکسیژن گرفته تا میزان فشار را نمایش می دهند. البته احتمال دیگری هم وجود دارد! برخی قواص های خوش سلیقه ساعت های لاین پرایپکس سیکو می گذارند. حتما علتی دارد که این ساعت تنها مارکی است که اجازه دارد لوگو «انجمن مربیان حرفه ای قوصی» را بر قاب پشتی اش حک کند. آخرین تولید از همکاری این کمپانی و چنین سازمان بزرگی، ساعتی به نام سومو است. این ساعت عقربه ها و مارکرهای شبرنگی عالی داشته و علاوه بر این از ساعت 4 تا 12 آن به رنگ آبی و باقی قسمت ها قرمز است.

  • قیمت خرید : 750 یورو

20. ساعت مچی Vacheron Constantin مدل (FiftySix Day Date Limited Edition)

باورش کمی سخت است اما این کمپانی سازنده ساعت های لاکچری بیش از 265 سال است که در این صنعت فعال و پویاست و حالا با #OneOfNotMany خودنمایی می کند. معنی این عبارت یعنی: «ساعتی که بی مانند است». البته پیش از رفتن به سراغ این برند باید بدانید که قیمتش نجومی است. پس افراد زیادی نیستند که توانایی خرید چنین ساعت هایی داشته باشند و البته این کمپانی تولید انبوده ساعت ندارد. راستش را بخواهید جدیدترین ساعت تولید این کمپانی لیمیتد ادیشن بوده و تنها 30 عدد، بله! درست خوانده اید، 30 عدد از آن تولید شده است. بدنه استیل ضد زنگ با بهترین کیفیتِ ممکن، صفحه آبی نفتی و بندهای چرم قهوه ای، دوست داشتنی ترین ترکیبِ ممکن برای یک ساعت است. صفحه پشتی این ساعت هم با لوگو ساعت های ساخت سوییس زینت داده شده است. لوگویی که بی شک نشانی از کیفیت بی حد و حصر این ساعت است. این برند منحصرا به آقای پرتر تعلق داشته و خریدش هم آنلاین است. نیاز به گفتن ندارد که آقای پرتر هم یکی از همان انسان های خاص روزگار است.

  • قیمت خرید : 15900 یورو

21. ساعت مچی Rado مدل (Captain Cook Bronze)

نام این ساعت از کاشف انگلیسی نیوزلند، رادو کاپتان کوک، الهام گرفته شده، تولیدش از دهه 60 آغاز و در عین حال هیچ ربطی به استعمارگران و کشتی هایشان ندارد. حالا این ساعتِ عهدِ عتیق با بروزرسانی طوفانی خودش را بار دیگر به بازار ساعت معرفی کرده و می بینیم که این بار با بدنه ای برنزی و صفحه ای به رنگ سبزِ جنگلی خودنمایی می کند.

این ساعت یکی از همان نمونه های است که روند مد را بر هم می زنند و همه چیز را به نفع خودشان تمام می کنند. از همان روز اول رونمایی اش مشخص شد که کاپتان کوک از برند رادو بهترین در نوع خودش است. اوضاع از آن زمان تا به حال هیچ فرقی نکرده. هنوز هم رادو کاپتان کوک یکی از بهترین انتخاب های ممکن است.

  • قیمت خرید : 2415 یورو

22. ساعت مچی Rolex مدل (Oyster Perpetual 36)

رولکس نیز همچون تیسوت، سواچ و… یکی از قدیمی ترین و معروف ترین برند های ساعت مچی مردانه است. ساعت رولکس روی مچ دست یعنی سرمایه گذاری در قالب خرید کالا! رولکس بستن به دست یعنی جدی بودن! البته این کمپانی در تلاش است تا جدایی از تولید ساعت برای بیزنس مَن های وال استریت، ساعتی روزمره تر و کمی خودمانی تر هم تولید کند. نتیجه زحمات این کمپانی لاکچری هم در نهایت به ساعتی تبدیل شد به نام oyster perpetual 36 .

صفحه نارنجی روی قالب استیلی همان چیزی است که دوست داران رولکس مدت ها بود انتظارش را می کشیدند. و بهتر از همه اینکه فقط همین یک رنگ از آن تولید نشده! اویستر نارنجی فقط یکی از نمونه های ساعت رولکس است. کلا 5 نمونه از این کالکشن تولید شده و هر کدام رنگ خاصی دارند از جمله صورتی پاستیلی، سبز چمنی، آبی آسمانی و قرمز به رنگ خون!

  • قیمت خرید : 4450 یورو

23. ساعت مچی Hamilton مدل (American Classic Intra-Matic)

روزی روزگاری دنیای ساعت سازی درون مرزهای سوییس محصور نشده بود. صنعت آمریکایی ها پایش را به ساعت سازی هم باز کرد و نتیجه شکوفایی شهری کوچک شد، ساعت های همیلتون!

حالا بار دیگر این ساعت ها تولید شده اند. البته ساختار درونی ساعت ها درست مانند نمونه های سال 1968 است با ظاهری متفاوت؛ که البته خیلی هم خوب است. این ساعت اتوماتیک با جذابیتی به اندازه غرب، طرفداران آمریکایی پسند خاص خودش را دارد.

  • قیمت خرید : 1930 یورو

24. ساعت مچی Gucci مدل (Grip)

من به شخصه عاشق این ساعت هستم. طراحی اش از اسکیت بٌرد الهام گرفته شده و مناسب کارهای روزمره است. البته فاکتورهای زیاد دیگری هم هست که محبوبش کرده. برای مثال بندهای زیبا، دارا بودن دو سایز 35 و 38 میلی متری و البته تولید در بیش از 30 طرح متفاوت. گریپ ساعت تولید برند گوچی به معنای واقعی کلمه خاص، کم نظیر و در عین حال جالب است . ساعتی که خالقش الکساندرو میشل به شخصه از آن تعریف کرده است. قالب این ساعت بالشتی است پس راحت ترین فرم ممکن برای استفاده را دارد. علاوه بر این به صورت همزمان ساعت و دقیقه و تاریخ را هم نشان می دهد. چه چیزی بهتر از این؟

25. ساعت مچی Bamford مدل (GMT)

الهام گرفته شده از سفر کردن و خلق شده توسط یکی از منحصر به فرد ترین ساعت سازان لندنی! بمفورد یکی از لاکچری ترین ساعت های مچی مردانه 2022 است. این ساعت اتوماتیک با بدنه استیل از همکاران و همراهان همیشگی برندهای مطرحی مانند زنیس و تگ هیویر است. البته که نگاه خاص و ریز بینانه جرج بمفورد باعث شده که لاین خاص او هم همیشه طرفداران خودش را داشته باشد. صفحه این ساعت به رنگ آبی پر رنگ و نارنجی طراحی شده و به شما این امکان را می دهد که دو ساعت زمانی را در دو منطقه متفاوت دنیا در یک لحظه ببینید.

  • قیمت خرید : 1100 یورو

26. ساعت مچی Oris مدل (Hangang Limited Edition 01)

بدون دریای عمیق آبی، کمپانی اوریس نمی توانست این همه ساعت قواصی بی نقص تولید کند! این ساعت مارکِ ساختِ سوییس، این بار هانگانگ را به صورت لیمیتد ادیشن تولید کرده است. ناگفته نماند که هانگانگ نیتی خیرخواهانه هم دارد.

هانگانگ با همکاری با کمپانی کره ای که فعالیت هایی برای حفظ محیط زیست انجام می دهند تولید شده و بخشی از سود تولیدش صرف پاکسازی رودخانه ای به همین نام می شود. هانگانگ دومین رود بزرگ در کره جنوبی است. البته که کیفیت این اثر هنری هم درست به اندازه نیت تولیدش خوب است. این ساعت اتوماتیک با صفحه ای زمردی تولید شده و صفحه پشتش هم نقشی از رودخانه هانگانگ در کره جنوبی دارد.

  • قیمت خرید : 2100 یورو

27. ساعت مچی Tissot مدل (Heritage 1973 Chronograph)

تیسوت نیازی به معرفی ندارند، اغلب ساعت بازها می دانند که یکی از بهترین مارک های ساعت مچی مردانه، Tissot است. این برند سوییسی در ابتدای دهه پنجاه برای حمایت از مسابقه های سرعت تولید شد و در دهه هفتاد با اول شدن ماشین های فرانسوی ساخت آلپاین در مسابقات قهرمانی کارلو رالی در سال 1973 به اوج شهرت خود رسید. امسال ساعت جدیدی با الهام از تولیدات اولیه کمپانی تیسوت ساخته شده به نام نویگیتر. این ساعت مشترکات زیادی با ساعت های مسابقه ای آن زمان دارد اما در عین حال مدرن و خاص است. بدنه 43 میلی متری این ساعت از جنس استیل بوده، سه صفحه کوچک درون صفحه اصلی داشته و عقربه ها هم شبرنگ هستند. کناره های این ساعت هم به رنگ نئون-نارنجی زینت داده شده است. صفحه تاریخ بین ساعت 4 و 5 قرار داشته و تمام این زیبایی ها با بند های چرمی با کیفیت به حد اعلای خود می رسد. نویگیتر هم لیمیتد ادیشن بوده و تنها 1973 نمونه از آن تولید شده است.

  • قیمت خرید : 1615 یورو

28. ساعت مچی Longines مدل (Hydroconquest (green))

علاوه بر نمونه های آبی، سیاه، و خاکستری، نمونه سبزی از کلکسیون ساعت های غواصی لانجینس هم موجود است. رنگ سبز یکی از ترندترین رنگ های امسال در ساعت هاست. این ساعت هم با رنگ سبز خاصش جایی در میان مرز بین ساعت های ارتشی و روزمره قرار دارد. ساعت خاص لانجینس در دو سایز 41 و 43 میلی متری ارائه شده و و خاصیت ضد آبی بالایی دارد. چنانچه به دنبال بهترین برند ساعت مچی مردانه 2022 هستید، نگاهی به ساعت های Longines بندازید.

  • قیمت خرید : 1300 یورو