رایانه

ست ساعت و دستبند پسرانه + مقایسه و نظرات کاربران

اکسسوری‌ها در استایل مردانه همان‌قدر مهم هستند که در استایل خانم‌ها مهم‌اند و به آن‌ها جذابیت بیشتری می‌دهند. شاید در گذشته آقایان نهایتا از یک انگشتر و ساعت به عنوان اکسسوری استفاده می‌کردند، اما امروزه با پیشرفت مد و فشن، آقایان نیز به اکسسوری‌های مختلف از جمله گردنبند و یا دستبند علاقه‌مند شده‌اند و از آن‌ها برای شیک‌تر بودن استایل‌شان استفاده می‌کنند. دستبند مردانه، نماد آزادی، انتخاب و قدرت است. در ادامه‌ی این مقاله با مجله‌ی دیجی استایل همراه باشید تا با ۵ نکته‌ای که برای خرید دستبند مردانه باید به آن‌ها توجه کنید، بیشتر آشنا شوید.

۱. بدانید چه چیزی نیاز دارید و می‌خواهید

اولین قدم برای خرید یک دستبند این است که برای خود مشخص کنید دقیقا چه مدلی را می‌خواهید. وقتی شما اقدام به خرید یک اکسسوری می‌کنید، چه به فروشگاه بروید و چه از طریق آنلاین قصد خرید داشته باشید، با مجموعه‌ها و مدل‌های بسیار متنوع و زیادی رو به رو خواهید شد؛ بنابراین بهتر است که قبل از خرید، مدل دلخواهتان را انتخاب کرده و در هنگام خرید فقط به دنبال همان باشید؛ این‌گونه سردرگم نمی‌شوید و خرید راحت‌تری خواهید داشت.

رنگ

انتخاب رنگ، به شما کمک خواهد کرد تا انتخاب‌هایتان را محدودتر کرده و راحت‌تر بتوانید مدل مورد نظرتان را پیدا کنید. برای مثال، شما باید تصمیم بگیرید که آیا دستبندی که می‌خواهید بخرید دوست دارید رنگ طلایی باشد، نقره‌ای و یا رنگ‌های دیگر. سعی کنید ابتدا رنگ دستبندتان را انتخاب کنید و بعد به سراغ معیارهای بعدی برای انتخاب دستبند بروید.

جنس و مدل

امروزه تنوع بسیار زیادی در جنس دستبندها وجود دارد. طلا، نقره، استیل، تیتانیوم، برنجی و… چند مورد از این مدل‌ها هستند. جنس دستبند شما هم به سلیقه‌ی شخصی شما و هم به استفاده‌ای که از دستبندتان می‌خواهید داشته باشید بستگی دارد.

همچنین علاوه بر جنس، انتخاب مدل کلی دستبند نیز به شما در خرید کمک خواهد کرد. برای مثال مشخص کنید که دوست دارید دستبند شما نازک یا کلفت باشد، قفل داشته باشد یا بندی باشد، طرح‌دار باشد یا ساده و… مدل‌های فلزی معمولا ظاهر رسمی‌تری دارند و شیک‌تر هستند، اما مدل‌های مهره‌دار یا بافته شده ظاهر اسپرت‌تری دارند و برای استفاده‌ی روزمره و دورهمی‌های دوستانه مناسب‌تر هستند.

قیمت

معمولا اولین چیزی که افراد برای خرید در نظر می‌گیرند، قیمت است. یکی از بهترین راه‌ها برای یک خرید آسان‌تر، مشخص کردن محدوده‌ی بودجه‌ی شما برای خرید است. البته باید بدانید که اگر دستبندی باکیفیت می‌خواهید که مدت طولانی‌تری برای شما قابل استفاده باشد، باید هزینه‌ی بیشتری را برای خرید آن صرف کنید.

۲. به استایل خود توجه کنید

زمانی که شما دستبند درست را انتخاب کنید، به شما کمک خواهد کرد تا استایل جذاب‌تر و خیره کننده‌تری داشته باشید. در هر صورت، دستبندی را انتخاب کنید که سه ویژگی مدرن بودن، مردانه و خاص بودن را داشته باشد. همچنین برای انتخاب دستبند، بهتر است مدل‌های مختلف را بشناسید و با توجه به سبک استایل زندگی و استایل ظاهری‌تان، دستبندی را انتخاب کنید که با لباس‌هایتان هم‌خوانی داشته باشد.

۳. دستبندی را انتخاب کنید که معنی‌دار باشد

یک دستبند خوب می‌تواند گوینده‌ی یک داستان خوب هم باشد؛ برای مثال می‌تواند نشان دهنده‌ی موفقیت، شخصیت، سبک زندگی، خلاقیت و اعتماد به نفس باشد. پیدا کردن یک دستبند مناسب، جلوه‌ی خاصی به استایل شما می‌بخشد. بنابراین شما می‌توانید مدلی را انتخاب کنید که برای شما معنی و مفهومی داشته باشد و یا حتی نماد چیزی باشد. برای مثال، دستبندهای مهره‌ای شامبلا (Shamballa)، نماد روشنایی، صلح و کمال هستند.

۴. سایز خود را بدانید

برای پیدا کردن سایز مچ خود، ابتدا دور مچ دقیق خود را اندازه بگیرید، سپس بین ۳ تا ۵ سانت به آن اضافه کنید تا اندازه‌ی اصلی مچتان را پیدا کنید. اگر می‌خواهید یک دستبند هدیه بدهید و سایز دقیق آن شخص را نمی‌دانید، خوب است بدانید که سایز نرمال برای دست مردانه بین ۱۹ تا ۲۱ سانتی‌متر است.

۵. از یک فروشگاه معتبر خرید کنید

برای خرید یک دستبند باکیفیت، ضروری است که از یک فروشگاه معتبر خرید کنید. این‌گونه هم می‌توانید از سابقه‌ی فروش آن فروشگاه اطلاع داشته باشید و هم می‌توانید از اصل بودن جنس دستبندی که انتخاب می‌کنید اطمینان پیدا کنید.

چگونه دستبند مردانه را در استایل خود به کار ببریم؟

دستبندها یکی از راحت‌ترین اکسسوری‌ها برای پوشیدن هستند. یک بند کوچک می‌تواند به شما کمک کند تا جذابیت بیشتری به استایل خود بدهید. برای پوشیدن دستبند لازم است چند نکته‌ی ساده را در نظر بگیرید که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

حرف آخر

دستبندها به شما کمک می‌کنند تا بدون هیچ تلاش خاصی استایل کامل‌تر و شیک‌تری داشته باشید. با رعایت چند نکته‌ی ساده می‌توانید یک دستبند مناسب با استایل خود پیدا کرده و آن را با لباس‌هایتان ست کنید.

منابع: Fashionisers, Voylla, Trendhim, RealmenRealstyle