رایانه

قیمت سامسونگ واچ جدید + مقایسه و نظرات کاربران

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ بر بهبود سری گلکسی واچ پنج تمرکز کرده است و پیش‌بینی می‌شود این شرکت عمر باتری طولانی‌تر، نرم‌افزار بهبودیافته و ادغام بهتر با دیگر دستگاه‌ها را به ارمغان بیاورد. علاوه بر این، گجت‌های پوشیدنی آینده از شارژ سریع‌تری برخوردار خواهند بود. شرکت سامسونگ ظاهراً سرعت شارژ گلکسی واچ پنج و گلکسی واچ پنج پرو را ارتقا خواهد داد.

شرکت سامسونگ یک کیس شارژ بی‌سیم جدید با درگاه USB Type-C با پشتیبانی از شارژ سریع حداکثر ۱۰ وات ارائه می‌کند. سری گلکسی واچ پنج فقط در ۳۰ تا ۴۵ دقیقه شارژ می‌شود که بسیار سریع‌تر از گلکسی واچ چهار و تقریباً مانند سرعت اپل واچ سری هفت است. سامسونگ همچنین می‌تواند شارژ سریع‌تر هوشمند را به شارژرهای بی‌سیم آینده خود بیاورد که می‌توانند به صورت همزمان گوشی و ساعت هوشمند را شارژ کنند.

هنوز مشخص نشده است که آیا این شارژر از سری گلکسی واچ چهار پشتیبانی می‌کند یا خیر؟ شایعات ارائه شده نشان می‌دهد که گلکسی واچ پنج پرو با یک بار شارژ می‌تواند تا سه روز دوام بیاورد. به نظر می‌رسد که قیمت مدل پایه ۴۰ میلی‌متری گلکسی واچ ۵ از ۲۷۰ دلار آغاز می‌شود که با قیمت پایه گلکسی واچ چهار برابر خواهد بود. در همین حال، نسخه ۴۴ میلی‌متری گلکسی واچ چهار احتمالاً با قیمت ۳۰۰ دلار و نسخه ۴۵ میلی‌متری واچ پنج پرو با قیمت ۴۳۵ دلار عرضه خواهد شد.

شرکت سامسونگ قصد دارد گلکسی واچ پنج و واچ پنج پرو را در رویداد آنپکد ۱۰ آگوست در کنار گوشی‌های تاشدنی گلکسی زد فولد چهار و زد فلیپ چهار و هدفون بی‌سیم جدید رونمایی کند.

کد خبر 593629


گلکسی واچ 5 (Galaxy Watch 5) رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

سامسونگ امروز به انتظارات پایان داد و رسما سری جدید ساعت‌های هوشمند خود یعنی گلکسی واچ 5 (Galaxy Watch 5) را رونمایی کرد. در این رویداد از گلکسی زد فلیپ 4، گلکسی زد فولد 4 و گلکسی بادز 2 پرو نیز رونمایی شد.

سامسونگ امروز و لحظاتی پیش از سری جدید Galaxy Watch5 رونمایی کرد که بر سلامت، تناسب اندام و سبک زندگی تمرکز دارد. سری جدید ساعت‌های هوشمند سامسونگ در سه مدل معمولی 40 و 44 میلی‌متر در کنار یک نسخه پرو 45 میلی‌متری عرضه شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

گلکسی واچ 5 (Galaxy Watch 5)

گلکسی واچ 5 (Galaxy Watch 5) رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

سامسونگ امروز در رویداد رونمایی خود، بعد از معروفی دو گوشی تاشو جدید یعنی گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4؛ به سراغ دیگر گجت‌های هوشمند از جمله ساعت‌های هوشمند رفت و نسل جدید گلکسی‌واچ را رونمایی کرد.

این اولین بار است که سامسونگ از صفحه نمایشی از جنس کریستال یاقوت کبود استفاده می‌کند که 60 درصد مقاومت بیشتری در برابر خط و خش ارائه دارد و در کمال تعجب این نمایشگر پیشرفته، برای هر سه مدل (به جای اینکه فقط به Pro محدود شود) استفاده شده است. هر سه ساعت هوشمند جدید سامسونگ دارای گواهینامه مقاومت در برابر آب 5ATM (علاوه بر IP68) و همچنین MIL-STD-810H هستند.

ابعاد 40 میلی‌متری گلکسی واچ 5 در واقع ۳۹.۳ در ۴۰.۴ در ۹.۸ میلی‌متر است که در مجموع وزن ۲۸.۷ گرم و صفحه‌نمایش ۱.۲ اینچی (۳۹۶×۳۹۶ پیکسل) دارد. برای نسخه 44 میلی‌متری، این اندازه‌ها 43.3 در 44.4 در 9.8 میلی‌متر و وزن 33.5 گرم است. در نهایت، گلکسی واچ 5 پرو دارای ابعاد 45.4 در 45.4 در 10.5 میلی‌متر است و وزنی 46.5 گرمی دارد. لازم به ذکر است که دو مدل 44 میلی‌متری و پرو دارای نمایشگر 1.4 اینچی (450 در 450 پیکسل) هستند.

گلکسی واچ 5 (Galaxy Watch 5) رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

هر سه مدل گلکسی Watch5 نمایشگر همیشه روشن دارند. با این حال، هیچ یک قاب چرخشی سخت افزاری ندارند. گلکسی واچ 5 پرو بادوام ترین و پر امکانات‌ترین ساعت سامسونگ تاکنون است. به لطف Sapphire Crystal بهبودیافته، یک قاب بیرون زده که از نمایشگر محافظت می‌کند و یک شاسی تیتانیومی، این محصول دوام بهتری نسبت به نسخه‌های غیر پرو دارد. بند ساعت نیز طراحی جدید D Buckle دارد و بدون سوراخ است.

گلکسی واچ 5 پرو همچنین با ظرفیت باتری 590 میلی‌آمپر ساعت دارای بزرگترین باتری در میان نسخه‌های جدید گلکسی واچ است. البته ساعت‌های غیر پرو نیز ارتقا اندکی در بخش باتری دارند که شامل؛ ظرفیت 284 میلی‌آمپر ساعت برای ساعت 40 میلی‌متری و 410 میلی‌آمپر ساعت برای ساعت 44 میلی‌متری است. گفتنی است با شارژ سریع می‌توانید تنها در 8 دقیقه 8 ساعت عمر باتری داشته باشید. اما اگر نیم ساعت وقت داشته باشید، باتری تا 45 درصد افزایش پر خواهد شد.

هر سه ساعت از چیپست Exynos W920 استفاده می‌کنند که در سری Watch4 نیز استفاده می‌شد. پیکربندی حافظه نیز یکسان است، 1.5 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی. هر سه گلکسی واچ جدید با رابط کاربری One UI Watch 4.5 عرضه خواهند شد.

سامسونگ مدعی شده که به زودی امکانی برای فعالیت مستقل گوگل مپس روی ساعت گلکسی بدون نیاز به اتصال به گوشی ارائه خواهد داد. همچنین این ساعت‌ها دارای گیرنده‌های GPS، GLONASS، Galileo و BeiDou هستند. قطب نما، فشارسنج، سنسور دما، شتاب سنج، ژیروسکوپ و سنسور نور نیز از دیگر امکانات گلکسی‌واچ‌های جدید است. در حالی که اتصال LTE اختیاری است، همه ساعت‌ها دارای بلوتوث 5.2، وای‌فای دو بانده 5 a/b/g/n و NFC نیز هستند.

برای ردیابی ورزش و سلامتی، یک ردیاب نوری ضربان قلب، به علاوه ECG و یک حسگر بیوالکتریکال امپدانس (BIA) وجود دارد. تجزیه و تحلیل BIA هم به شما امکان می‌دهد هدف خود را برای وزن، درصد چربی بدن و حتی عضلات اسکلتی تعیین کنید و از برنامه‌های کاربردی ساعت بهره‌مند شوید.

پس از چند دقیقه تمرین قلبی فشرده، ساعت به شما نشان می‌دهد که چگونه ریکاوری را به حداکثر برسانید و بر اساس داده‌های از تعریق، میزان نوشیدن مایعات را توصیه می‌کند.

ردیابی خواب دارای یک رابط بازطراحی شده است که درک آسان داده‌های کلیدی جمع‌آوری شده در هنگام خواب را ارائه می‌دهد، تجزیه و تحلیل عادات خواب، الگوهای خواب شما را با نمادها نمایش می‌دهد. برنامه مربیگری خواب یک برنامه یک ماهه شخصی با ماموریت‌ها، چک لیست‌ها و گزارش‌های خواب ایجاد می‌کند تا شما به بهترین نحو خواب خود را مدیریت کنید. اگر SmartThings خانه را فعال کنید، ساعت می‌تواند چراغ‌ها را خاموش کند و تهویه مطبوع و تلویزیون را روی تنظیمات از پیش تعیین شده تنظیم کند.

سامسونگ برای این مدل، بند‌های مختلفی را ارائه می‌کند که می‌توانید از آنها برای سفارشی‌سازی ساعت استفاده کنید و شامل؛ بند‌های ورزشی دو رنگ، نوارهای ناتو، یک دستبند پیوندی تیتانیوم، بند میلانی و موارد دیگر است.

سری Samsung Galaxy Watch5 از امروز برای سفارش آماده است و از 26 آگوست در دسترس خواهد بود. در مورد قیمت اما، مدل 40 میلی‌متری برای نسخه بلوتوث 280 دلار/300 یورو و در صورت تمایل به اتصال LTE چیزی حدود 330 دلار/350 یورو قیمت دارد. این ساعت در رنگ‌های گرافیتی، نقره‌ای و طلایی عرضه می‌شود. مدل 44 میلی متری اما دارای ترکیب رنگی کمی متفاوتی است: گرافیتی، نقره‌ای و یاقوت کبود.

قیمت گلکسی واچ 5 پرو اما برای نسخه بلوتوثی از 450 دلار/470 یورو آغاز می‌شود تا 500 دلار/520 یورو برای مدل LTE می‌رسد. شما می‌توانید این مدل برتر را در رنگ‌های تیتانیوم سیاه و خاکستری انتخاب کنید.

علاوه بر این، یک نسخه Golf Edition برای هر سه مدل گلکسی واچ جدید وجود دارد که با یک بند دو رنگ، عضویت نامحدود در برنامه Smart Caddy و صفحه‌های ساعت انحصاری ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین ساعت های هوشمند 2022
  • بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2022
  • بهترین ساعت هوشمند ارزانقیمت
  • بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان
  • بهترین ساعت های هوشمند 2021

دیدگاه شما درباره گلکسی واچ 5 (Galaxy Watch 5) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

 






به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، زمان زیادی به رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ باقی نمانده است و اکنون قیمت محصولات بعدی گلکسی برای بازار اروپا فاش شده است. بر این اساس، گوشی‌های تاشدنی و گلکسی واچ پنج آینده افزایش قیمت از ۲۰ تا ۲۰۰ یورو را تجربه خواهند کرد.

قیمت گوشی جدید سامسونگ

پیش‌بینی می‌شود که قیمت گلکسی فولد چهار برای مدل پایه ۱۸۰۰ یورو (۱۸۳۴ دلار) باشد و قیمت مدل پرچم‌دار مجهز به ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی تا ۱۹۲۰ یورو (۱۹۵۵ دلار) افزایش پیدا کند. قیمت گلکسی فلیپ چهار از ۱۱۰۹ یورو (۱۱۳۰ دلار) تا ۱۱۷۰ یورو (۱۲۱۲ دلار) خواهد بود.

قیمت گلکسی واچ جدید سامسونگ

قیمت گلکسی واچ پنج از ۳۰۰ یورو (۳۰۵ دلار) تا ۳۸۰ یورو (۳۸۷ دلار) افزایش پیدا خواهد کرد و قیمت گلکسی واچ پنج پرو از ۴۷۰ یورو (۴۷۸ دلار) شروع و به ۵۰۰ یورو (۵۰۹ دلار) خواهد رسید.

با وجود این که قبلاً پیش‌بینی شده بود که سامسونگ قیمت گلکسی فلیپ و فولد چهار را کاهش می‌دهد؛ این گزارش‌ها از افشاگران خلاف آن را نشان می‌دهد. به هر حال با گذشت زمان و در جریان رویداد آنپکد که دهم آگوست برگزار می‌شود، همه این موارد مشخص خواهد شد.

کد خبر 594049