رایانه

ست ساعت دونفره + مقایسه و نظرات کاربران

“ست ساعت زوج”.  ساعت از انواع وسایلی است که زوج ها معمولا علاقه مندند به صورت هماهنگ بایکدیگر خریداری کنند. ساعت های ست در انواع طرح ها و رنگ های مختلفی تولید میشوند و تمام سلایق رو در بر میگیرند. اگر شما جز آن دسته از زوج هایی هستید که میخواهید ست ساعت زیبا و هماهنگی با همسرتان داشته باشید. بهتر است در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدل های ست ساعت زوج ویژه ۱۴۰۰ در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. برای مشاهده این مطلب با ما همراه باشید.

 

راهنمای خرید ست ساعت

حتما هنگام خرید ست ساعت به فرم و شکل صفحه توجه نمایید. شکل صفحه می‌تواند به صورت مربعی، مستطیلی، مثلثی و… . بنابر سلیقه‌ی خود و همسرتان می‌توانید یک ست زیبا و جذاب را خریداری کنید.توجه به جنس محصول هم نکته‌ی مهم دیگری است که هنگام خرید باید به آن توجه نمود. جنس ساعت‌ها معمولا از استیل، پلاستیک، چوب، فلز و… می‌باشد. انتخاب هر کدام از این جنس‌ها به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد. اما معمولا جنس فلزی و پلاستیک بسیار پرکاربرد است.

حتما به جنس بند ساعت هم توجه کنید، بند ساعت هم جزو مواردی است که حتما باید به آن توجه شود. چون این بند به دور دست می‌پیچد. برخی از مدل‌های ساعت مچی چه زنانه و چه مردانه، بند قابل تعویض دارند و به راحتی بنابر سلیقه‌ی افراد عوض می‌شوند.

امروزه جهت کسب رضایت همه سلایق، شرکت ها، محصولات خود را در رنگ های متنوعی به بازار عرضه می کنند. ساعت مچی های ست هم معمولا در رنگ های سفید، طلایی، قهوه ای و مشکی تولید می شوند، زیرا این رنگ ها، به سادگی با لباس عروس و کت و شلوار داماد ست می شوند. البته خرید ساعت های طلا، علاوه بر جنبه ظاهری، جنبه سرمایه گذاری هم دارد.

 

جدیدترین انواع مدل های ست ساعت زوج ویژه ۱۴۰۰

 

 با ما همراه باشید.

 


قیمت ساعت ست ارزان قیمت را در این صفحه می توانید مشاهده کنید.

انواع ساعت ست ارزان قیمت و با کیفیت

  • ساعت مچی اسپرت ست
  • ساعت مچی ست زیبا و ارزان
  • قیمت ساعت ست عاشقانه

تا حالا به دوقلوها کادو دادین؟ دوقلوهای دختر و پسر؟ تا حالا به ذهنتون رسیده براشون ست ساعت بخرین؟ یه جعبه بهشون بدی و بگی این واسه هردوتونه؟! شاید تعجب کنن که چرا 1 کادو بردی برای هردوشون اما وقتی کادو رو باز میکنن سورپرایز میشن! احتمال اینکه حدس بزنن ست ساعته خیلی خیلی کمه .همین سورپرایز کردنا کادوتونو جذابتر میکنه .

یا ست ساعت هدیه بدین به زوجها برای سالگرد عروسیشون و یا برای خودتون و همسرتون از این ستها بخرین حالا بامناسبت و یا بی مناسبت .

ست بودن ساعت دو نفر فقط داشتن ساعت مشابه نیست بلکه هماهنگی بین دو نفر رو نشون میده و نماد ارتباط بین اونهاست .