رایانه

خرید ساعت هوشمند زنانه + مقایسه و نظرات کاربران

3.9
(17)

دنیای تکنولوژی هر روز در حال پیشرفت است و این پیشرفت به ساعت ها نیز رسیده و آن ها را به ساعت هایی هوشمند که نیاز ما را به تلفن همراه کم می کنند، تبدیل کرده است. امروزه ساعت های هوشمند در بین مردم سراسر دنیا بسیار محبوب شده اند.

این گجت های پوشیدنی مدل های مختلف دارند و در سایزهای متفاوت تولید شده اند. متناسب با سن و نیازتان می توانید سایز و مدل مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

در این میان از آنجایی که معمولا خانم ها در خرید کردن کمی سخت گیرتر هستند ممکن است در پیدا کردن ساعت مناسبشان کمی گیج شوند. از همین رو در این مقاله می خواهیم به خانم ها در خرید بهترین ساعت هوشمند زنانه کمک کنیم.

مزایای داشتن یک ساعت هوشمند به خصوص برای خانم ها

اول از همه بیایید از مهم ترین مزایای داشتن یک ساعت هوشمند بخصوص برای خانم ها صحبت کنیم.

خیلی از خانم ها از دزدیدن گوشیشان در خیابان می ترسند. با داشتن یک ساعت هوشمند زنانه دیگر نیازی به بیرون آوردن گوشی از کیف برای چک کردن مداوم تلفن همراهتان را ندارید.

علاوه بر این ها برای خانم ها ست شدن ساعت با لباسشان بسیار مهم می باشد! ساعت های هوشمند زنانه بندهایی دارند که به راحتی قابل تعویض هستند. بندهای ساعت هوشمند دارای مدل، طرح و رنگ های متنوع و مختلف هستند و این که این بندها به آسانی در دسترس هستند نیز از مزایای خرید ساعت هوشمند می باشد که برای خانم ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

خیلی از اوقات برای بیشتر ما پیش آمده که یک تماس و یا پیام مهم را به دلیل اینکه نزدیک تلفن همراه خود نبوده ایم و یا صدای آن را نشنیده ایم از دست بدهیم. ساعت های هوشمند با دارا بودن امکان مکالمه و برقراری تماس و همچنین نمایش اعلانات حتی به زبان فارسی نیاز شما به تلفن همراه را کمتر می کنند. این ساعت ها برای افرادی که ورزش می کنند و یا در محل کار کمتر حواسشان به گوشیشان است، بسیار کاربردی و مناسب می باشد و دغدغه از دست دادن تماس ها را هم از بین می برد.

معرفی بهترین ساعت های هوشمند دخترانه و زنانه

حال به معرفی چند مدل ساعت هوشمند که مناسب خانم ها است می پردازیم. اسمارت واچ های صفحه مربعی که طرح اپل واچ هستند در سایز های 38، 40، 41، 42، 44 و 45 میلی متر در بازار موجود اند.

این تنوع در سایزبندی ساعت هوشمند موجب شده که شما بسته به سلیقه اتون و همچنین اندازه مچ دستتون بتوانید بهترین اسمارت واچ دخترانه را انتخاب و خریداری کنید.

اگر مچ دست ظریف تری دارید یا به ساعت های ظریف تر علاقه بیشتری دارید بهتر است ساعت هوشمند سایز 38 و 40 یا 41 میلی متری را انتخاب نماید، در غیر این صورت ساعت های هوشمند سایز 42 و 44 و 45 میلی متری هم مناسب شما خواهند بود. اگر باز هم در انتخاب ساعت هوشمند با سایز مناسب مچ دست خود سردرگم هستید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را بخوانید.

ساعت هوشمند زنانه سایز 38

سایز 38 صفحه نمایش کوچکتری دارد در نتیجه کار با آن می تواند کمی مشکل باشد به همین دلیل طرفدارهای خیلی کمی پیدا کرد و کمپانی ها تصمیم گرفتند که بیشتر ساعت های جدید را در دو سایز 40 و 44 تولید کنند.

بهترین اسمارت واچ زنانه سایز 40 و 41

اگر شما هم جزو آن دسته از خانم هایی هستید که مچ ظریفی دارید و نمی خواهید ساعت روی دستتان خیلی بزرگ باشد، پیشنهاد ما به شما اسمارت واچ های سایز 40 و یا 41 است زیرا این سایز ساعت کوچکتر و ظریف تر است و جلوه بهتری روی دست دارد.

تنوع در مدل های سایز 40 و 41 کم است اما اگر بخواهیم از بهترین مدل های Smart Watch های سایز 40 به شما معرفی کنیم، ساعت هوشمند M16 Mini گزینه خوبی است. این ساعت هوشمند قابلیت این را دارد که از قاب و گلس اورجینال اپل روی آن استفاده کنید. علاوه بر این واچ فیس های عروسکی نیز دارد که آن را به یک گزینه خیلی عالی و جذاب به عنوان ساعت هوشمند دخترانه کرده است.

به جز ساعت M16 Mini، ساعت هوشمند HT57 نیز یک ساعت هوشمند با کیفیت است که با لوگو اپل روشن و خاموش می شود که همین موضوع آن را به اپل واچ بیشتر شبیه می کند. واچ فیس های اپل واچ سری 7 نیز در آن به صورت پیش فرض موجود است.

هر دو این ساعت ها توسط تیم تخصصی اسمارت واچ استور تست شده اند و از نظر نرم افزار و سخت افزار کیفیت مناسبی دارند.

اما اگر ساعتی شبیه به اپل واچ سری 7 می خواهید که سایز 41 داشته باشد، Smart Watch HW18 پیشنهاد ما به شما است. همه این ساعت ها منو روان و بدون لگی دارند و از قابلیت های نرم افزاری مشابهی نیز برخوردارند.

ساعت هوشمند W13 Plus نیز بعد از این 3 مدل، ساعت خوبی است که یک ساعت هوشمند ارزان دخترانه نیز به حساب می آید. این مدل ساعت های هوشمند مناسب بچه ها نیز می باشند.

با کیفیت ترین ساعت زنانه سایز 44

از پرفروش ترین و با کیفیت ترین ساعت های طرح اپل زنانه سایز 44 مدل X22pro را می توان نام برد که سایز استانداردی دارد و شباهت بسیار زیادی از نظر ظاهری به اپل واچ سری 6 دارد. قاب و گلس اپل نیز با این ساعت سازگاری دارد.

اما اگر به دنبال یک ساعت هوشمند سایز 44 هستید که با لوگو اپل روشن و خاموش شود، پیشنهاد ما ساعت هوشمند HT66 است که از جدیدترین ساعت های وارد شده به بازار می باشد و از نظر ظاهری به اپل واچ سری 7 شباهت زیادی دارد. واچ فیس های اپل واچ سری 7 نیز به صورت پیش فرض در آن قرار گرفته است. علاوه بر اندازه استاندارد و ظرافت خاص که آن را به یک اسمارت واچ دخترانه تبدیل کرده، از نظر نرم افزاری نیز ساعت کاملی است و از منو فارسی نیز پشتیبانی می کند.

بهترین ساعت هوشمند صفحه گرد

اگر ساعت هوشمند طرح اپل که صفحه نمایش مربعی دارد را دوست ندارید و یک ساعت صفحه گرد می خواهید، ساعت هوشمند M2 که طرح اسمارت واچ هواوی است را پیشنهاد می کنیم مورد بررسی قرار دهید. این ساعت نیز برای خانم ها، یک ساعت شیک است که قابلیت تعویض بند نیز دارد.

کلام آخر

در کل ساعت های هوشمند مدل ها و قابلیت های متفاوتی دارند و انتخاب بهترین ساعت هوشمند زنانه با توجه به نیاز و سلیقه هر شخص مشخص می شود و بهتر است قبل از خرید ساعت هوشمند با کارشناسان فروش تماس بگیرید تا به بهترین شکل شما را راهنمایی کنند و مشاوره دقیقی به شما بدهند.

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 3.9 / 5. تعداد رای دهندگان: 17


فهرست عناوین مطلب

یک لیست بدون نقص برای راهنمای خرید ساعت هوشمند زنانه مچی در وب‌سایت کوک باش منتشر کرده‌ایم. توضیحات بسیار کلیدی راجع به لیست 30 ساعت مچی زنانه هوشمند دوست داشتنی و محاسبه نقاط ضعف و قوت هرکدام در این مقاله را آنالیز کرده‌ایم. سفارش می‌کنیم حتماً از لیست پایین برای خرید ساعت هوشمند زنانه مبادرت نمایید.

نوشته های مشابه

  • 35 مدل ست ساعت و دستبند طلا زنانه جذاب و لاکچری (لینک خرید)

  • تفاوت بین اپل واچ سری 7 و سری 6

    مقایسه و تفاوت بین اپل واچ سری 6 و سری 7 (قابلیت و امکانات)

ساعت‌های مچی زنانه هوشمند واقعاً شیک و کاربردی که هر زنی بایستی آن‌ها را داشته باشد. ساعت‌های هوشمند از تماس‌های دریافتی تا پیام‌های دیگر تجهیزات متعددی به شما عرضه می‌کنند.

امروزه ساعت‌های هوشمند زنانه در نوع‌های قشنگ و متنوعی با طراحی ظاهری خوشگل برای به‌کارگیری بانوان و با قیمت‌های گوناگون ایجاد و در بازار به فروش می‌رسند.

قابلیت و امکان‌های گوناگون ساعتهای هوشمند زنانه آن‌قدر بسیار است که هرکسی بسته به ذوق و سلیقه و نیاز خویش قادر است یکی از آنها را برای خودش خرید نماید. در واقع, ساعت‌های هوشمند دیگر صرفاً راهی برای نمایش دادن زمان نیستند.

با آن‌ها می‌توانید کارهای متعددی انجام دهید. دنیای بهترین ساعت‌های هوشمند در بین زن و مرد منزلت ویژه‌ای دارا است و دوست داران بخش اعظمی خواستار خرید آن‌ها می‌باشند.

3 نکته برای استفاده از بهترین ساعت های هوشمند زنانه

فرض کنید بهترین ساعت‌های هوشمند زنانه را دارید، چه از سری اپل واچ یا برندهای دیگر، اما نمی‌دانید چگونه از آن‌ها به حداکثر برسانید، ممکن است ظاهری که می‌خواهید به دست آورید، نداشته باشید.

اگر می‌خواهید از ساعت‌های هوشمند شیک زنانه استفاده کنید، نکاتی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید:

1. مناسب ترین ساعت هوشمند را برای خود انتخاب کنید.

همه ساعت های هوشمند یکسان ساخته نمی شوند. برخی از آنها فقط عملکردهای اساسی دارند، در حالی که برخی دیگر دارای ویژگی های خلاقانه تری مانند GPS برای تناسب اندام هستند. اگر می‌خواهید بهترین ساعت‌های هوشمند زنانه را بخرید، باید نیازهای خود را مشخص کنید.

به یاد داشته باشید، این در مورد نام تجاری یا قیمت نیست. همه چیز به کیفیت و ویژگی های مورد نیاز شما بستگی دارد. فرض کنید به ساعتی نیاز دارید که دارای اتصال بلوتوث و ویژگی هایی برای ارسال پیامک و تماس باشد.

اگر این چیزی است که شما نیاز دارید، پس ساعت هوشمند کلاسیک ممکن است همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید. اگر به چیزی نیاز دارید که مانند گوشی هوشمند کار کند، باید به دنبال ساعت های هوشمند با قابلیت مکالمه باشید.

اگر اهل ورزش هستید، یک ساعت هوشمند ورزشی با ردیاب فعالیت، مانیتور قلب و موارد مشابه در نظر بگیرید. مهم نیست که چه نوع ساعت هوشمندی دریافت می کنید، همیشه بررسی کنید تا عمر باتری ساعت هوشمند را ببینید.

2. بهترین رنگ را انتخاب کنید.

ساعت های هوشمند در طیف گسترده ای از رنگ ها، از خنثی تا رنگ های روشن عرضه می شوند. اگر می خواهید یک ساعت هوشمند به سبک بپوشید، به چیزی نیاز دارید که با ظاهر شما مطابقت داشته باشد.

می توانید لباس های تک رنگ انتخاب کنید یا ساعت های هوشمند زنانه را انتخاب کنید که با رنگ لباس های شما همخوانی داشته باشد.

اگر برای انتخاب بهترین سایه مشکل دارید، رنگ پوست خود را در نظر بگیرید و چیزی را انتخاب کنید که آن را تحسین کند. وقتی شک دارید، همیشه می توانید به رنگ های خنثی پایبند باشید.

3. اندازه صحیح را انتخاب کنید.

ساعت‌های هوشمند نیز در اندازه‌های مختلفی عرضه می‌شوند، بنابراین حتماً چیزی را برای پوشیدن انتخاب کنید. اگر فکر می کنید یک ساعت هوشمند بزرگ برای ظاهر شما بهترین است، آن را انتخاب کنید. از آزمایش کردن سبک خود نترسید.

در صورت شک، ساعت هوشمندی بپوشید که نه خیلی کوچک باشد و نه خیلی بزرگ برای مچ دست شما. ساعت های هوشمند به تنهایی در حال حاضر مد هستند. ظاهر مدرن آنها می تواند با هر ظاهر مد روز این روزها هماهنگ شود.

اما اگر می‌خواهید ظریف‌تر باشید، هنگام لباس پوشیدن نیز باید تلاش کنید. هر ساله برندهای ساعت زیادی عرضه می شوند، بنابراین مطمئن شوید که بهترین ساعت های هوشمند زنانه را انتخاب کنید.

پیشنهاد ویژه: حتما مطلب ” راهنمای خرید ساعت هوشمند ” را بخوانید.

در بعضی از عنوانهای ساعتهای هوشمند لینک خرید قرار داده شده است. در صورت نیاز می توانید روی لینک آن کلیک کنید و مشخصات هر ساعت را مشاهده کنید.

نکات حساس و راهنمای خرید ساعت مچی زنانه هوشمند

در اینجا مواردی است که می‌توانید هنگام خرید بهترین ساعت‌های مچی زنانه هوشمند به آنان توجه فرمایید:

  • اندازه‌گیری ضربان قلب
  • حسگر GPS یک پارچه
  • گام شمار
  • کنترل آهنگ
  • کنترل اندازه صدا
  • تجهیزات زیاد و موردنیاز
  • صفحه تماس لمسی منحصربه‌فرد
  • دستبند قابل تعویض
  • عمر باتری ساعت هوشمند زنانه

1 – ساعت زنانه ایسوس 3

راهنمای خرید بهترین ساعت هوشمند زنانه

یک کدام از گران‌قیمت‌ترین و امروزی‌ترین ساعت‌های هوشمند است که بین خانم‌های جوان دوست‌داشتنی است. این ساعت هوشمند ورزشی از استیل ضدزنگ در سه رنگ طلایی, نقره‌ای و مسی ایجاد شده است. نمایشگر این ساعت مدور است, لبه کناری آن از الماس تشکیل‌شده و در قبال خراش تماماً مقاوم است. یک سنسور روشنایی جهانی برای تهیه و تنظیم خودکار نور مانیتور تعبیه شده است. با ساعت زنانه ایسوس 3 نه فقط از زمان اطلاع دقیق دارید بلکه به پیام‌های گوشی, آب‌وهوا, شمارش قدم‌ها, مورخ و… دسترسی بی‌نقص خواهید داشت.

2 – ساعت هوشمند زنانه Motorola Moto 360

راهنمای خرید بهترین ساعت هوشمند زنانه

این ساعت دارنده ظاهری کاملاً کلاسیک با نرم افزارهای زیاد خاص برای به کارگیری روزانه است. ساعت هوشمند زنانه Motorola Moto 360 در 2 رنگ رز و طلایی و کاملاً کلاسیک و گرد پیاده سازی شده است که دارنده بند فلزی می‌باشد. برنامه‌های کاربردی این ساعت دربرگیرنده مورخ, روز هفته, قدم شمار, تعداد پیام‌ها, نمایش هوا, ضربان قلب و مکان است.

لیست و قیمت این ساعتها

3 – ساعت هوشمند زنانه Gen 3 Q Venture

راهنمای خرید بهترین ساعت هوشمند زنانه

Gen 3 Q Venture ساعت هوشمند دیگری برای خانم‌ها که با ظواهر فراوان معمولی و صفحه گرد آن موردپسند بخش اعظمی از خانم‌ها قرار گرفته است. این نوع ساعت مثل همگی ساعت‌های هوشمند دارنده قابلیت و امکان‌های متفاوتی است, از جمله قابلیت و امکان انتخاب مکان از روش GPS, اعلان‌ها و بقیه مواد سازنده.

این ساعت بسیار سبک‌وزن است و می‌توانید از آن برای استفاده روزانه استفاده کنید. بعلاوه بند این نوع ساعت قابل تعویض است که برای خانم‌هایی که رنگ‌های متنوعی را دوست دارند بسیار مناسب است.

4 – ساعت هوشمند هواوی

ساعت هوشمند هواوی با پیاده سازی کلاسیک و هم‌زمان با جدیدترین فناوری روز جهان به یک ساعت بسیار دوست‌داشتنی و چشمگیر تبدیل گردیده‌اند. یک ساعت هوشمند با ظاهری کاملاً دقیق که بیشتر مشابه یک جواهر بر روی مچ دست شما است تا ساعت هوشمند.

یک ساعت هوشمند که علی‌رغم ظواهر خوشگل از کارایی خارق‌العاده‌ای هم برخورداراست. ساعت‌های هوشمند هواوی برای هشدارها از Android Weir به‌کارگیری می‌نماید. همین‌طور قادر است ضمن پیگیری کار شما و کنترل ضربان قلب شما, جواب دهد یا این‌که تماس بگیرد.

5 – ساعت هوشمند Samsung Galaxy Fit

این ساعت به‌طور اتومات ضربان قلب, مصرف کافئین و الگوی خواب شمارا با توجه بالایی محاسبه می‌نماید و طراحی باریک و سبک آن حمل آن را سهل و آسان نموده است. بدین ترتیب می‌توانید آن را در تمام طول روز و در هنگام کار روزمره در اختیار بگیرید. باتری Samsung Galaxy Fit می‌تواند تا یک هفته دوام بیاورد.

در صورت جفت شدن با تلفن همراه, می‌توانید اعلانات را اخذ نمایید, همین‌طور تقویم را بازبینی کرده و چه‌بسا هوا را با مچ دست خویش در اختیار گرفتن نمایید. درصورتی‌که ضربان قلب شما خیلی زیاد یا این‌که کم باشد, اعلان‌هایی را دراین‌باره نشان خواهد داد. این ساعت هوشمند زنانه در دو رنگ مشکی و نقره‌ای موجود هست. Galaxy Fit بادوام, مقاوم در برابر آب و دارنده درجه نظامی تضمین شده است.

6 – اپل واچ سری4

Apple Watch Series 4 کلاً برای خانم‌ها پیاده سازی شده است. این ساعت از پردازنده دو هسته‌ای S4 64x به کارگیری می‌نماید که سرعت آن دو برابر اپل واچ نسل سوم است. در طرف مقابل هم بلندگو و میکروفون قرار دارد که برای مکالمات تلفنی و رابطه با سیری در نظر گرفته شده است.

کسانی که کار روزانه متعددی دارا هستند می‌توانند از شتاب سنج و ژیروسکوپ برای 8 برابر سریع‌تر خواندن داده‌های حرکت یاری بگیرند. اپل واچ هنگام شنا در قبال آب تماماً مقاوم است, بندهای آن قابل تعویض بوده و همین‌طور از سنسور ضربان قلب نوری به کارگیری می‌نماید. این ساعت در دو اندازه گوناگون 40 و 44 میلی‌متری موجود هست.

لیست و قیمت این ساعت و ساعتهای مشابه

7- ساعت هوشمند Huawei Watch 2

احتمالاً قدرتمندترین ساعت موجود در بازار علی‌الخصوص برای خانم‌های ورزش‌کار است که دارنده دستیار تناسب‌اندام, ساعت هوشمند و دستیار دیجیتال است. پیاده سازی اسپرت که ملازم با بندهای سیلیکونی ضد عرق قابل جابجایی ارائه می‌شود.

همین‌طور با مواردی مثل GPS, NFC, Wi – Fi, بلوتوث, پردازنده Snapdragon Wear 2100 و 768 مگابایت RAM با مانیتور 1. 2 اینچ با رزولوشن 390 39 390 که در دستان شما و در هنگام فعالیت ورزشی بسیار سبک است.

8 – ساعت زنانه هوشمند Samsung Galaxy Watch Active

سامسونگ گلکسی فیت که یک ساعت درخشان با کاربری راحت و دوچندان مقرون‌به‌صرفه است. کلیه آنچه را که از ساعت هوشمند تناسب‌اندام نیاز دارید به شما می‌دهد. این ساعت هوشمند مطلوب بانوان به‌صورت خودکار تعداد گام‌های شمارا تحلیل می‌نماید, ضربان قلب شمارا اندازه‌گیری کرده, بازبینی اندازه کافئین در تن و کیفیت خواب و دارا بودن وزن سبک که برای شما در ورزشگاه یا این‌که دوران خواب مزاحم نمی‌باشد.

باتری این ساعت هوشمند تا یک هفته دوام می‌آورد و با اتصال به Samsung Galaxy می‌توانید اعلان‌ها را به‌طور ظریف اخذ نمایید, می تونید تقویم را محاسبه نمایید و شرایط هوا را روی مچ دست خویش بازدید نمایید. صفحه Super AMOLED این ساعت گلکسی فیت زیاد پرنور و وضوح مانیتور خوبی دارا است. همین‌طور می‌توان طبق استانداردهای نظامی از درجه حرارت بالا تا شنا کردن در استخر از ساعت Samsung Galaxy Watch Active به کار گرفت.

لیست ساعتهای این برند

9 – مچ‌بند هوشمند Fitbit

در حالتی که از آن‌گونه خانم‌هایی می‌باشید که درپی جدیدترین تولیدات می‌باشید, بایستی نگاهی به ورژن Fitbit Versa بیندازید. شما بعد از خرید این ساعت از خصوصیت‌های Versa شگفت‌زده خواهید شد. با اتصال به گوشی تلفن هوشمند خویش می‌توانید تماس‌ها, پیام‌ها و اعلان‌های خویش با خبر گردید.

همین‌طور مواقعی نظیر ضربان قلب, کیفیت خواب, دوچرخه‌سواری و کارهای شمارا کنترل می‌نماید. با یک بار شارژ می‌توانید تا سه روز از آن به‌راحتی به کارگیری نمایید.

10 – اپل واچ سری 4 سلولی 40 میلی‌متر طلایی

پردازنده نو دو هسته‌ای 64 بیتی S4 بدین مفهوم است که سرعت این ساعت دو برابر نسل قبلی‌تر یعنی سری 3 است. بلندگو و میکروفون کنار آن برای برقراری ارتباط تلفنی و برقراری رابطه با سیری خوب‌تر از هر دوره دیگری عمل شده است. صفحه نوار قلب هم ضربان قلب شمارا به خوبی نشان می‌دهد.

با برنامه Breathe می‌توانید برای یوگا هم به کارگیری نمایید. با 8 حالتی که در دست شما قرار می‌دهد می‌توانید میانبرها, برنامه‌ها و موارد خویش را سفارشی نمایید. با شش رنگ, سه ماده متعدد آلومینیومی و سه ماده فولاد ضدزنگ, می‌توانید خودتان شایسته‌ترین تعیین را انجام دهید.

لیست و قیمت این ساعتها

11 – ساعت هوشمند زنانه TOOBUR IP67

یک ساعت خوب که با 14 موقعیت عمل گوناگون اعم از: گام شمار, فاصله پیموده شده, کالری سوزانده شده و ضربان قلب به خیر از انجام کارهای خویش برمی‌آید. این ساعت همین‌طور می‌تواند کیفیت خواب شما را به‌صورت ظریف اندازه‌گیری نماید.

این ساعت باریک‌تر و کوچک‌تر از ساعت‌های دیگر این لیست است، اما همچنان بسیاری از ویژگی‌های خود را دارد. اگر شما به تمام ویژگی‌های موردنیاز خود نیازی ندارید، پس بهتر هست برای خرید آن هزینه کنید.

12 – ساعت مچی هوشمند زنانه Kate Spade Scallop

این ساعت علاوه بر پیاده سازی جالب Wear OS, دارنده فضای ذخیره‌سازی داخلی 4 گیگابایتی برای آهنگ و برنامه‌ها است. فیس های سفارشی, اعلان‌های موبایل‌های هوشمند و دستیار صوتی Google را اخذ نمایید. یوزرها IOS هم می‌توانند از این ساعت به کارگیری نمایند. با به‌کارگیری از بلوتوث می‌توانید آن را به هدفون متصل نمایید.

واچ فیس‌هایی با آمیزه‌ای از بلوغ و جذابیت شمارا راضی خواهند کرد. با حداکثر 24 ساعت استمرار باتری, می‌توانید از آن تا آخر روز به‌کارگیری نمایید.

13 – مایکل کورس Michael Kors Access Unisex 45mm Silvertone Bradshaw

هرچند پیاده سازی آنان قشنگ و دلنواز است, ولی بعضی وقت‌ها آن‌طور که می‌خواستیم عالی نبود. ساعت هوشمند Michael Kors هنگام اتصال به گوشی تلفن کلاس خویش را هم نشان می‌دهد. از پردازنده Snapdragon 2100, چهار گیگابایت حافظه داخلی و باتری 360 میلی‌آمپر ساعتی سود می‌برد.

با به کارگیری از سنسور ضربان قلب, به کارگیری کار گیری از Wear OS 2. 0 و اتصال به برنامه Michael Kors Access, می‌توانید فیس ساعت خویش را سفارشی نمایید. چه‌بسا می‌توانید صفحه لمسی ساعت هوشمند را در ساعت خاصی برای ساعت خویش انتخاب نمایید.

14 – ساعت هوشمند Fossil Gen 3 – Q Venture Black Silicone FTW6009

زمانی که در فعالیت‌های روزمره یا این‌که بعد از مدتی از مانیتور یا این‌که بند آن خسته شدید, فقط با چند لمس, می‌توانید مانیتور ساعت و بندهای سازگار با بندهای 18 میلی‌متری Fossil را تغییر و تحول دهید. این ساعت از طراحی جمع‌وجور و سبک برخوردار می‌باشد.

با یک دیسک مغناطیسی می‌توانید آن را به‌طور بی‌سیم هم شارژ نمایید. با یک بار شارژ می‌توانید تا یک روز از آن به کارگیری کار گیری نمایید. سنسور ضربان قلب در آن نیست. بااین‌حال هنوز می‌توانید با ورود به سیستم عمل‌های خویش و بازدید پیام‌ها و اعلان‌ها هنگام تماس با گوشی تلفن, یک ساعت خرید نمایید.

15 – ساعت هوشمند Modeo MW01

Modio یکی از مؤسسات تابعه G – tab است که یکی از شرکت‌ها برجسته چینی در کیفیت تولیدات خویش شناخته‌شده است. این دسته نسبت به گونه‌های گذشته تا میزان ای قابل عیب‌گیری نمی‌باشد. باتری بادوام تر, بلوتوث قوی, بدنه محکم‌تر, منوهای ظریف از خصوصیت‌های این ساعت هوشمند است.

قابلیت نمایش اعلان‌های شبکه‌های‌اجتماعی, پاسخگویی به تماس‌ها, جواب به پیام‌های متنی گوشی و قابلیت و امکان‌های ضد سرقت اعم از خصوصیات بارز ساعت‌های هوشمند جی تب و این نوع هست.

16 – ساعت هوشمند Fossil Venture HR

ساعت هوشمند Fossil Venture HR یکی از شایسته‌ترین ساعت‌های هوشمند برای زنان در بازار است. قیمت بسیار مناسبی دارد. ولی نسل پیشین یعنی Q – Venture در بازار به فروش می‌رسد و ارزش آن کاسته شده است. همین‌طور از خصوصیات و قابلیت و امکان آن می‌شود به: حسگر ضربان قلب, تراشه GPS و NFC, سیگنال GPS یافت شده و قابلیت ورزش و تحرک در فضای گشوده را معرفی کرد.

می‌توانید از سیگنال گوشی تلفن هوشمند خویش به کار گیری نمایید, چون سوای GPS تمرینات شما بر اساس تعداد فرآیند آنالیز می‌شود. بندهای ساعت هوشمند زنانه فسیلی را می‌توانید به‌راحتی و پرسرعت تعویض نمایید. بند لاستیکی یا اینکه پارچه‌ای برای ورزش مطلوب است و یک دستبند (چرمی) می‌تواند جلوه زیبایی به ساعت بدهد.

همین‌طور ضروری نمی‌باشد به دستبندهای برند دار متوسل گردید. فبرند سیل از مکانیزمی به کارگیری می‌نمایند که گونه‌های دستبندهای ارزان‌قیمت نیز قابل به کارگیری می‌باشند.

لیست و قیمت این ساعتها

17 – ساعت هوشمند Nokia Steel HR

تحت عنوان یک کدام از بهترین ساعت‌های هوشمند زنانه برای, یک نمایشگر دیجیتالی کوچک در مچ دست جای دارد. بدین مدل ادغام ساعت آنالوگ و ساعت هوشمند امروزی ساعت هوشمند هیبریدی گفته می‌شود. این ساعت هوشمند تا عمق 50 متر ذیل آب یکی بهترین ساعت‌های هوشمند زنانه می‌باشد.

مطرح‌ترین نقطه قوت ساعت هوشمند هیبریدی Nokia Steel HR قدمت باتری دوچندان طولانی آن است. Nokia Steel HR احتمالاً دوست‌داشتنی ترین در میان مجموعه ساعت هوشمند مخصوص بانوان می‌باشد.

یک حسگر ضربان قلب نوری به صفحه ساعت متصل است که هنگامی دست‌ها دید شما را مسدود می‌نماید مشکلی نیست و با فشردن یک کلید عقربه‌ها به طرفین منتقل‌شده و می‌توانید با فشردن یک کلید آنچه را که روی مانیتور داده می‌شود تعیین نمایید.

18 – ساعت هوشمند Michael Kors MIchael kors

ساعت مایکل کورس Michael Kors MIchael kors تحت عنوان یکی بهترین ساعت‌های هوشمند دخترانه و زنانه, یک ساعت دکوری بدون نقص می‌باشد. می‌توانید ظواهر ساعت مایکل کورس را به‌دلخواه خویش تهیه و تنظیم نمایید. شما می‌توانید برنامه تماس را با دقت به ذوق و سلیقه فردی خویش گزینش نمایید.

نکات مثبت برای ساعت مایکل کورس:

  • ظواهر امروزی
  • اپلیکیشن تماس دقیق
  • مانیتور با وضوح‌بالا
  • امکان‌های گسترده
  • قلاب پروانه‌ای گران‌بها
  • دستبند ضدزنگ با استمرار

19 – ساعت هوشمند Garmin Vivomoo HR

این یک ساعت هوشمند ترکیبی با عقربه‌های آنالوگ است. در منظر اولیه, گارمین مثل ساعت آنالوگ به نظر می‌رسد. این منجر می‌شود این ساعت هوشمند ورزشی برای به کارگیری روزانه نیز مطلوب و درعین‌حال با طراحی قشنگ باشد. با بررسی ظریف بر ضربان قلب, Garmin شمارا در زمان تمرین ملازمت خواهد کرد.

می‌توانید با کمک فناوری بلوتوث به موبایل خویش متصل شده و پیام‌ها و تماس‌های خویش را ببینید. پیام‌ها تحت عنوان نوشته متحرک در صفحه نشانه‌گذاری می‌شوند. کنترل موسیقی مشکلی ندارد.

20 – Apple Watch Series 5 44m Sport Band

اپل جدیداً از سری پنجم ساعت هوشمند Apple Watch پرده‌برداری نموده است که علاوه بر خصوصیت‌های دیدنی, خصوصیت‌های دیگری را به عموم ارائه می‌دهد. Clap Series 5 یک کدام از ساعت‌های ورزشی این مارک می‌باشد که از ادغام رنگ‌های دوست داشتنی برای خانم‌ها و دختران منفعت می‌برد.

این نوع دارنده فریم استیل خاکستری با شیشه یاقوت کبود بادوام و بند سیلیکونی اسپرت یا این‌که مشکی که زیبایی ساعت را بیشتر و بیشتر می‌نماید. از خصوصیت‌های دیگر آن می‌شود به: پایداری در قبال آب تا 50 متر, باتری زیاد قوی و صفحه لمسی LTPO OLED اشاره نمود.

اپل واچ 5 به جهت داشتن قطب‌نما, حافظه داخلی بیش‌تر و نمایشگری مدام روشن از اپل واچ 4 خوب‌تر است. سنسور GSP و ضربان قلب با توجه بالا هم ضربان قلب را با توجه بالا کنترل می‌نماید.

لیست ساعتهای این برند محبوب

21- ساعت هوشمند W34

ساعت هوشمند w34 یکی از دوست‌داشتنی ترین ساعت‌های هوشمند برای دختران و بانوان می‌باشد. مهم‌ترین قابلیت‌های آن: دریافت پست الکترونیکی, اس ام اس, اعلان‌های تماس, شبکه‌های‌اجتماعی واتس اپ, فیس‌بوک, توییتر و قابلیت همگام‌سازی ساعت با موبایل از خصوصیت‌های این ساعت هوشمند مطلوب بانوان است.

لیست و قیمت این ساعتها

22- ساعت هوشمند زنانه Bakeey H8

مهم‌ترین ویزگی های این ساعت هوشمند می توانه به : سازگار با گونه های دستگاه های بلوتوث هوشمند Android و iPhone / WearHealth ( قابل بارگیری از فروشگاه App و Google Play ) / سنسور لمسی در زیر صفحه اشاره نمود . امکان نصب سیم کارت : ندارد / صفحه لمسی : بله / نوع به کارگیری : ورزشی , رسمی , روزانه / GPS : ندارد / شکل صفحه : مستطیل / بدنه : فلز / سنسورها : ضربان قلب , قدم شمار / توانایی درمورد مکالمه : خیر

23- ساعت مچی زنانه سامسونگ Galaxy Watch SM – R800

امکان نصب سیم‌کارت: ندارد / صفحه‌نمایش لمسی: آری / قابلیت ریجستر شدن سیم‌کارت: ندارد / نوع کاربری: ورزشی روزانه / GPS: دارا است / فرم صفحه: گرد / جنس بدنه: فلز / حسگرها: عجله سنج ژیروسکوپ سنجش روشنایی محیط شمارش ضربان قلب / امکان مکالمه: دارا است. صفحه‌نمایش این ساعت 1. 3 اینچی و Super AMOLED است.

این ساعت مشتمل بر حسگرهای متفاوتی ازجمله: شتاب سنج, ژیروسکوپ و صفحه‌نمایش ضربان قلب است. این ساعت می‌تواند صبح شمارا از خواب بیدار کرده و تمام کارهای روزمره شمارا طی روز یادآوری نماید و با کمک و تنظیم موقعیت My Day قادر است برنامه شمارا تا 10 ساعت کاملاً نمایش دهد. این ساعت تکمیل‌کننده خوبی برای گونه‌های گوشی تلفن‌های همراه سامسونگ است.

لیست ساعت هوشمند سامسونگ

24- ساعت هوشمند زنانه نوع H8

قابلیت و امکان نصب سیم‌کارت: ندارد / صفحه‌نمایش لمسی: آری / گونه کاربری: ورزشی, رسمی, روزانه / GPS: ندارد / فرم کاغذ: غیره / متاع بدنه: فلز / حسگرها: قدم شمار شمارش ضربان قلب / امکان مکالمه: ندارد. پردازنده NFR52832 / گنجایش باتری: 120 میلی‌آمپر / پایش کیفیت خواب / ریموت دوربین گوشی / الارم/تقویم/نمایش زمان / دارنده باتری قدرتمند نگهداری 10 روز شارژ در موقعیت استندبای با هر بار شارژ بی‌نقص / هشدار وضعیت سکون (‌ نشستن بیش‌تر از حد) ‌ / هشدار ضد سرقت.

25- ساعت هوشمند نوع V9 Smart 2020

قابلیت و امکان نصب سیم‌کارت: دارا است / صفحه‌نمایش لمسی: آری / قابلیت و امکان ریجستر شدن سیم‌کارت: ندارد / مدل کاربری: ورزشی رسمی روزانه / GPS: ندارد / فرم صفحه: گرد / جنس بدنه: پلاستیک فلز / حسگرها: شتاب سنج قدم شمار / قابلیت و امکان مکالمه: داراست. یک کدام از تولیدات کمپانی دارای اعتبار Smart life که قابلیت‌هایی نظیر: اعلان تماس و اس ام اس ها و نوتیفیکشنهای شبکه اجتماعی و چه‌بسا قابلیت پاسخگویی و رد تماس بلوتوثی / ماشین‌حساب / تقویم / آلارم / ضبط صدا / ریموت دوربین تلفن همراه / کورنومتر / آنتی لاست دو طرفه / چندین زمان / چندین زبانه را در خویش جای‌داده است. سینک تلفن همراه و ساعت با بلوتوث نسل 3 و نسل 4 برقرار می‌گردد و از این نحوه دسترسی به دفترچه گوشی تلفن سیم‌کارت موبایل و سوابق تماس‌ها و بازدید پیام کوتاه‌ها قابلیت پذیر خواهد بود. قابلیت اجرا کردن موزیک‌های کارت حافظه ساعت موجود است.

26- ساعت هوشمند اسمارت لایف نوع V9 همراه باتری یدکی

ساعت هوشمند V9 تحت عنوان یک اسمارت واچ با کارایی مناسب و قیمت مقرون‌به‌صرفه برای خرید را دارا است. از سایر ویژگی‌های آن می‌شود به: قابلیت و امکان نصب سیم‌کارت / مجهز بودن به اسپیکر و میکروفون داخلی / دریافت تماس‌های ورودی/ برقراری تماس / بازدید مخاطبین ذخیره‌شده در موبایل همراه / ارسال اس ام اس با سیم‌کارت و یا این‌که اتصال با موبایل همراه / اخذ اعلانات شبکه‌های اجتماعی / در دست گرفتن کردن دوربین گوشی / امکان ضدسرقت / شمارش گام‌های کاربر اشاره نمود.

لیست و قیمت این ساعتها

27- ساعت مچی هوشمند زنانه آلپینا واچز

ساعت مچی هوشمند زنانه آلپینا واچز مطلوب برای گونه به کارگیری کار گیری و کاربری روزانه می‌باشد. تکنولوژی تولید این برگرفته از ساعت کوارتز است. جنس بدنه ساعت از استیل و جنس بند این ساعت از استیل و نقره‌ای رنگ است. همین‌طور شیشه این ساعت از کریستال ضد خش ایجادشده است و در قبال آب تا فشار 10ATM به‌طور کامل مقاوم می‌باشد.

از سایر ویژگی‌های آن: قابلیت و امکان دسترسی به امکان شمارش قدم‌ها / محاسبه کالری استفاده‌شده / انتخاب هدف‌ها روزمره / هشدار عدم تحرک / پایش حالت خواب / تهیه و تنظیم آلارم / تشخیص بهترین فرصت برای بیدار شدن از خواب و فعال‌سازی کرنومتر / دارنده عقربه‌های شب‌تاب اشاره نمود.

28- ساعت هوشمند زنانه موتورولا دسته Moto 360 46mm with 18mm Silver Metal Band

اصلی‌ترین وظیفه‌ی ساعت هوشمند این است که اعلان‌ها را نشان دهد تا پیام‌ها, ایمیل‌ها و تماس‌های ازدست‌رفته به حداقل رسد. این ساعت هوشمند موتورولا یک کدام از زیباترین ساعت‌های هوشمندی است که به بازار عرضه شد. پیاده سازی گرد موتو 360, یادآور ساعت‌های آنالوگی است که می‌تواند راحت‌تر خود را در میان مردمان دوست‌داشتنی تر نماید.

4 گیگابایت خاطر داخلی, 512 مگابایت حافظه رم, بلوتوث 4. 0 LE, گام شمار, حسگر سنجش روشنایی اطراف و حسگر اپتیکال سنجش روشنایی محیط سخت‌افزار Moto360 را تشکیل می‌دهند. در موضوع زیبایی بصری قابل‌مقایسه با تایزن سامسونگ یا این‌که Watch OS اپل نمی‌باشد.

باتری 115 میلی‌آمپری ساعت زنانه موتورلا گنجایش بیشتری نسبت به ساعت هوشمند اپل شامل است و بازدهی بالای باتری هم از این اضافه بودن گنجایش تبعیت نماید.

29- ساعت هوشمند زنانه موتورولا نوع Moto 360 46mm with 18mm Champagne Gold Metal Band

قابلیت و امکان نصب سیم‌کارت: ندارد / صفحه‌نمایش لمسی: آری / دسته کاربری: روزانه, رسمی / GPS: ندارد / فرم صفحه: گرد / محصول بدنه: فلز / حسگرها: شمارش ضربان قلب قدم شمار / امکان مکالمه: ندارد. یک ساعت هوشمند محکم به شمار می‌رود و قادر است تا عمق ۱ متری از سطح آب و به بازه زمانی ۳۰ دقیقه نسبت به رخنه رطوبت ایستادگی داشته باشد.

مثل بخش اعظم ساعت‌های هوشمند دارای اعتبار از دوربین عکاسی خبری نمی‌باشد. وای فای و بلوتوث راه‌های ارتباطی این ساعت هوشمند به شمار می‌روند. در این محصول موتورولا دو حسگر شتاب سنج و ضربان قلب تعبیه شده است. رم ۵۱۲ مگابایتی و حافظه‌ی ۴ گیگابایتی آن, خاطر یوزرها علاقه‌مند به این ساعت را سهل و آسان کرده است.

در این مقاله درباره‌ی بهترین مدل‌های 29 ساعت مچی زنانه هوشمند و راهنمایی کامل و توضیحات مختصر از نوع عملکرد هر مورد توضیحاتی را بیان کرده‌ایم. درصورتی‌که شما نیز از ساعت‌های هوشمندی استفاده می‌کنید و یا این‌که آشنایی دارید برای ما در قسمت کامنت ارسال فرمایید تا با بررسی مشخصات آن در لیست در اختیار بگذاریم.

30- ساعت هوشمند پیشرفته Fitbit Sense

راهنمای ویژگی ها

  • ردیابی مدیریت استرس
  • برنامه ECG سازگار
  • اندازه گیری دمای پوست
  • GPS داخلی
  • دستیار صوتی
  • بهبود خواب

ساعت هوشمند پیشرفته Fitbit Sense با تمام ابزارهایی که برای سلامت قلب، مدیریت استرس و روند دمای پوست نیاز دارید ارائه می‌شود، در حالی که با ظاهر سفید و طلایی خود نیز شیک است.

این ساعت دارای اپلیکیشن EDA Scan است که فعالیت الکتریکی پوست را تشخیص می دهد. این نشان دهنده واکنش بدن شما به استرس است. سنسور داخلی دمای پوست دمای شما را در شب کنترل می کند، بنابراین می توانید تفاوت آن را تشخیص دهید.

همچنین می توانید به برنامه Fitbit ECG دسترسی داشته باشید. در حال حاضر فقط در کشورهای منتخب موجود است. این به تشخیص هر گونه آریتمی ممکن است کمک کند. این ویژگی برای کاربران زیر 22 سال در نظر گرفته نشده است. علاوه بر این، Fitbit Sense به شما امکان می دهد سطح اکسیژن خود را کنترل کنید.

31- ساعت هوشمند Timex Metropolitan R AMOLED Display

راهنمای ویژگی ها

  • صفحه نمایش لمسی HD
  • صفحه های ساعت سفارشی
  • عمر باتری 12-14 روز
  • فعالیت 24 ساعته و ردیابی خواب

ساعت هوشمند Timex Metropolitan هم ذهن و هم زیبایی را در یک بسته مناسب جمع می کند. این ساعت تمام عملکردی را دارد که از یک ساعت هوشمند با طراحی شیک و مدرن انتظار دارید که می خواهید هر روز آن را بپوشید. صفحه نمایش AMOLED با وضوح بالا. این صفحه نمایش همیشه روشن است و بدون توجه به شرایط نوری، تصویری روشن و واضح ارائه می دهد.

اگر می خواهید ظاهر خود را تغییر دهید، انجام این کار با صفحه های ساعت سفارشی آسان است. می‌توانید با استفاده از برنامه به راحتی به ساعت‌های مختلف سفارشی به‌روزرسانی کنید. این ساعت همچنین دارای یک ردیاب تناسب اندام 24/7 و GPS با دقت بالا است که می توانید از آن برای ثبت مایل در دویدن بعدی خود استفاده کنید.

لیست و قیمت این ساعتها

32- ساعت هوشمند Kate Spade Scallop 2

راهنمای ویژگی ها

  • ردیاب تناسب اندام
  • آب و هوا
  • یادآور
  • پست الکترونیک
  • جی پی اس
  • مانیتور ضربان قلب

این ساعت هوشمند Kate Spade توسط Wear OS توسط Google طراحی شده است. با سیستم عامل اندروید 4.4 و بالاتر و iOS 9.3 و بالاتر سازگار است. طراحی شیک این ساعت را دوست خواهید داشت، حتی اگر اهل Scallop 2 نیستید، ویژگی ظاهری خود را انتخاب کنید تا ساعت هوشمند خود را با لباسی که هر روز بپوشید هماهنگ کنید.

علاوه بر سبک و جذابیت، متوجه خواهید شد که این ساعت هوشمند شیک دارای ویژگی های شگفت انگیز و مفید ساعت هوشمند مانند سنسور ضربان قلب، GPS داخلی و ویژگی پرداخت تلفن همراه NFC برای پرداخت بدون تماس است.

با فعال‌سازی صوتی Google Assistant، می‌توانید با استفاده از ساعت هوشمند خود بدون نیاز به جستجو در کیف پول خود برای پیدا کردن گوشی هوشمند خود تماس برقرار کنید.

34- ساعت هوشمند فسیلی نسل 5 جولیانا استیل ضد زنگ

راهنمای ویژگی ها

  • ردیاب تناسب اندام
  • تلفن
  • جی پی اس
  • گام شمار
  • مانیتور ضربان قلب
  • اتصال بلوتوث

این یکی دیگر از ساعت‌های هوشمند است که روی Wear OS از Google اجرا می‌شود. با آیفون و اندروید کار می‌کند و در رنگ‌های مختلف عرضه می‌شود، پس حتماً موردی را که دوست دارید و با شخصیت شما مطابقت دارد، پیدا کنید.

با حالت های جدید باتری هوشمند، می توانید عمر باتری خود را برای چند روز افزایش دهید. یک شارژر سریع USB مغناطیسی همراه با خرید شما ارائه می شود و می تواند ساعت هوشمند شما را در کمتر از یک ساعت تا 80 درصد شارژ کند.

با ویژگی‌های ردیابی فعالیت و ردیابی ضربان قلب با Google Fit، می‌توانید تمام تمرین‌های خود را در خانه دنبال کنید. GPS داخلی همچنین برای فعالیت های خارج از منزل معجزه می کند و به شما امکان می دهد فاصله خود را پیگیری کنید. طراحی ضد شنا آن در برابر آب مقاوم است، بنابراین می‌توانید هنگام شستن دست‌ها، شیرجه رفتن سریع یا زمانی که زیر باران گیر کرده‌اید، آن را روشن نگه دارید.

35- Samsung Galaxy Watch Active 2

راهنمای ویژگی ها

  • اتصال بلوتوث
  • مانیتور ضربان قلب
  • ردیابی تناسب اندام
  • نظارت بر خواب

آخرین ساعت در لیست ما Samsung Galaxy Active 2 است. اگر اهل ورزش هستید و می خواهید چیزی شیک و با ویژگی های غنی برای ردیابی سلامت و تناسب اندام خود داشته باشید، این ساعت هوشمند برای شماست.

این با اندروید و iOS سازگار است و می‌تواند طیف وسیعی از تمرین‌ها و فعالیت‌های مختلف از جمله دویدن، دوچرخه‌سواری، و قایقرانی را ردیابی کند. همچنین می‌توانید برنامه‌های شخص ثالث مختلف را دانلود کنید تا در مورد ورزش‌های دیگر مانند گلف و شنا راهنمایی بیشتری دریافت کنید.

این ساعت همچنین به شما امکان می دهد عادات خواب، چرخه قاعدگی و سطح استرس خود را ردیابی و نظارت کنید. طراحی براق و مینیمالیستی آن نیز به اندازه کافی برای پوشیدن در تمام روز راحت است. این در طیف های مختلف و پرداخت های مختلف عرضه می شود.

ساعت‌های هوشمند زنانه و دخترانه: چگونه بهترین را انتخاب کنیم

بسیاری از زنان این روزها مد هستند. به‌عنوان مثال، بسیاری از خانم‌ها دوست دارند برای پوشیدن لباس‌های شیک و خرید لوازم جانبی گران‌قیمت پول خرج کنند.

اگر می‌خواهید ظاهر کلی خود را بهبود ببخشید اما نمی‌خواهید صدها تا هزاران دلار خرج کنید، در این صورت در حال خواندن راهنمای کامل هستید.

در این مقاله با ارائه نکات صحیح در مورد انتخاب و پوشیدن بهترین ساعت‌های هوشمند زنانه به شما کمک می‌کنیم تا شیک‌تر شوید.

ساعت‌های هوشمند برای زنان: چرا باید آنها را بپوشید؟

وقتی نوبت به مد می‌رسد، می‌توانید از میان طیف وسیعی از لوازم جانبی متناسب با لباس خود انتخاب کنید.

از جمله این گزینه‌ها می‌توان به گردنبند، دستبند، گوشواره، روسری، کمربند اشاره کرد و این لیست ادامه دارد.

اما چیزی که نباید فراموش کنید ساعت است. ساعت‌ها فقط برای به‌روز نگه‌داشتن شما با گذشت زمان طراحی نشده‌اند.

این لوازم جانبی در مورد مد نیز صحبت زیادی می‌کنند. به‌عبارت‌دیگر، استفاده از ساعت، چیزهای زیادی در مورد شخصیت شما به ما می‌گوید.

بنابراین، انتخاب ساعت بسیار مهم است زیرا می‌تواند ظاهر کلی شما را بهبود بخشد یا حتی از ظاهر شما پیشی بگیرد.

شما می‌توانید از لیست طولانی ساعت‌های شیک انتخاب کنید، اما اگر چیزی مد روز و مد روز می‌خواهید، هرگز نمی‌توانید با ساعت‌های هوشمند زنانه اشتباه کنید.

برخلاف ساعت‌های سنتی، ساعت‌های هوشمند بسیار نوآورانه هستند زیرا دارای ویژگی‌های اضافی مانند ردیابی فعالیت، نظارت بر قلب، ردیابی خواب و موارد دیگر هستند.

اگر می‌خواهید در این دنیای پر از تغییرات مد روز بمانید، به پوشیدن ساعت هوشمند فکر کنید. چرا؟

این فقط به این دلیل است که ساعت‌های هوشمند هرگز محو نمی‌شوند. این دنیای مدرن نوآوری را فریاد می‌زند، به همین دلیل است که باید ابزارها و لوازم جانبی خود را به‌روزرسانی کنید تا با سرعت همگام شوید.

اگرچه استفاده از ساعت سنتی همچنان یک گزینه است، اما فراموش نکنید که بهترین ساعت‌های هوشمند زنانه را به لوازم جانبی خود اضافه کنید.

اکثر ساعت‌های هوشمند موجود امروزی طوری طراحی نشده‌اند که با هر دو جنس مطابقت داشته باشند و برای خانم‌ها یا افراد دارای سلیقه‌های زنانه جذاب نیستند.

کافی است به برخی از ساعت‌های موجود در قفسه‌های فروشگاه نگاه کنید، متوجه خواهید شد که چقدر حجیم و غیر جذاب هستند.

لارنس برادفورد خود ما در مورد مشکلاتی که او در تلاش برای یافتن ساعت هوشمند با آن روبرو بود صحبت می‌کند.

صادقانه بگویم، مچ دست زنان اغلب کوچک‌تر است و سلیقه او با مردان بسیار متفاوت است.

خبر خوب این است که این موضوع به‌آرامی اما مطمئناً در حال محو شدن است. هنوز هیچ‌کس طرحی کاربردی برای زنان ایجاد نکرده است، اما سازندگان در ایجاد دستگاه‌هایی به سبک یونیسکس بسیار بهتر عمل کرده‌اند.

بهترین ساعت هوشمند زنانه

آخرین نسل ساعت‌های هوشمند زنانه می‌توانند همه کارها را انجام دهند و سپس برخی را.

برای محدود کردن انتخاب‌های امروز خود، باید نگاهی دقیق‌تر به برندهای مختلف بیندازیم و ببینیم چه کسی از نظر سبک، عملکرد و ویژگی‌ها ارزش ارائه می‌دهد.

هنگامی که به دنبال یک ساعت هوشمند هستید، می‌خواهید ویژگی‌ها، راحتی، سهولت استفاده و دقت آن را بررسی کنید. سپس می‌خواهید هر ساعت هوشمند را با سایرین مقایسه کنید و نظرات واقعی کاربران را بیابید تا به شما در تصمیم‌گیری آگاهانه کمک کند.

امروز، ما تعدادی از بهترین توصیه‌های خود را برای بهترین ساعت‌های هوشمند زنانه و راهنمای مختصری برای خریدار داریم تا به شما کمک کنیم تا انتخاب‌های خود را محدود کنید و بر اساس نیازها و خواسته‌های فردی خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

درآمد

وقتی در حال انجام یک خرید بزرگ هستید، بودجه شما در خط مقدم ذهن شما قرار دارد. قیمت بسیاری از ساعت‌های هوشمند بین 150 تا 750 دلار است و برخی از آنها قیمتی بیش از این دارند.

با این حال، هنوز هم می‌توانید مدل‌های مقرون به صرفه‌تری را با برخی از عملکردهای ردیابی تناسب‌اندام مشابه پیدا کنید.

اما به یاد داشته باشید آنچه را که برای آن پرداخت می‌کنید دریافت می‌کنید. اگر می‌خواهید ویژگی‌های برتر، عملکرد بهتر و قدرت پردازش سریع‌تر را داشته باشید، باید هزینه بیشتری بپردازید.

سازگاری

بسیاری از ساعت‌های هوشمندی که پیدا می‌کنید با گوشی هوشمند شما کار می‌کنند. با این حال، برخی از آنها فقط با اپل یا سامسونگ سازگار هستند، بنابراین این چیزی است که باید مراقب آن بود.

اگر ساعت هوشمند شما دارای عملکرد سلولی داخلی است، برای استفاده از GPS، پرداخت‌های موبایلی و استفاده از بسیاری از ویژگی‌های دیگر، نیازی به جفت کردن آن با گوشی هوشمند خود ندارید.

راحتی

از آنجایی که ساعت هوشمند بیشتر روز روی مچ شما بسته می‌شود، باید مطمئن شوید که راحت است و سنگین نیست.

اگر مچ دست کوچک‌تری دارید، توصیه می‌کنیم یک ساعت هوشمند 36 یا 38 میلی‌متری پیدا کنید. هر چیزی با قطر 44 میلی‌متر و بالاتر ممکن است روی مچ دست شما خیلی حجیم باشد و پوشیدن آن ناراحت‌کننده باشد.

اکنون بیایید به توصیه‌های برتر خود برای بهترین ساعت‌های هوشمند برای زنان بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

ساعت مردانه متی تیسوت

ساعت هوشمند هواوی

ساعت هوشمند آنر

ساعت زنانه رومانسون