رایانه

ساعت هوشمند با کیفیت + مقایسه و نظرات کاربران

بهترین ساعت‌های هوشمند [ تفکیک ارزان و گران قیمت ]

بهترین ساعت‌های هوشمند کدام هستند؟ امروزه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی، شاهد اضافه شدن گجت‌های جدید و کاربردی به دنیای فناوری و دیجیتال هستیم.

یکی از تکنولوژی‌های جالب و کاربردی که اخیرا پیشرفت‌های چشمگیری را در خود جای داده، ساعت هوشمند است.

ساعت‌های هوشمند با مکانیزم بسیار جالبی طراحی شده‌اند و همانند یک مینی کامپیوتر به دور مچ ما بسته می‌شوند. ساعت‌های هوشمند با اتصال به تلفن همراه می‌توانند مارا از آخرین اعلانات، ایمیل‌ها و نوتیفیکیشن‌ها مطلع سازند. وجه تمایز ساعت‌های هوشمند با سایر تکنولوژی‌ها، ساده و همیشه در دسترس بودن آن‌هاست.

لازم به ذکر است که برخی اسمارت واچ‌ها (Smart Watch) دارای اتصالات شبکه مجزا هستند و کارهای مختلفی را انجام می‌دهند و صرفا مُبَدِل تلفن همراه به تلفن مُچی نیستند.

ساعت‌های هوشمند معمولا دارای سنسورهایی هستند که می‌تواند ضربان قلب، شتاب، بارومتر و فعالیت‌های فیزیکی مارا کنترل کنند.

علاوه بر موارد بالا اسمارت واچ‌ها دارای تکنولوژی NFC (تکنولوژی بی‌سیم) هستند که از طریق آن‌ها می‌توانید پرداخت‌های فروشگاهی را بسیار ساده‌تر کنید.

این ساعت‌ها با مرور زمان، وجه‌ی بسیار زیبایی به خود گرفته‌اند و همانطور که امروزه مشاهده می‌کنیم، کمپانی‌های بسیار بزرگی پا به این صنعت گذاشته‌اند.

همین امر موجب شده که انتخاب یک ساعت هوشمند مناسب، به کاری سخت و پیچیده تبدیل شود. مدل‌های بسیار متنوع با ارزش‌های پیشنهادی گوناگون که می‌توانند سلیقه‌های کاربری متفاوت را راضی نگه دارند.

در ادامه‌ی این مطلب ما قصد داریم مشاوره‌هایی را به شما عزیزان و همراهان تایم سیتی ارائه دهیم تا انتخاب Smart Watch را برای شما به ساده‌تر کنیم.

با ما همراه باشید.

 

پیش از انتخاب اسمارت واچ، نکات مهم و ضروری پیش روی شما قرار دارد که باید با آگاهی از آن‌ها عبور کنید.

مهم‌ترین موارد در انتخاب ساعت هوشمند مواردی همچون

  • سازگاری با تلفن همراه
  • نوع اتصال
  • طول عمر باتری و شارژ شدن ساعت
  • تاچ یا رابط دکمه‌ای
  • مقاومت در برابر آب
  • ویژگی‌ها و سنسورهای سلامت

 

می‌باشد. در ادامه توضیحات مختصری پیرامون هر کدام از این موارد خدمت شما عزیزان ارائه می‌دهیم و سپس به مقایسه و معرفی بهترین ساعت‌های هوشمند بازار ایران می‌پردازیم.

 

سازگاری با تلفن همراه

نخستین ویژگی که هنگام خرید ساعت هوشمند باید در نظر گرفت، سازگاری آن با تلفن همراه است.

بسیاری از تلفن‌های همراه از سیستم عامل Wear OS (قبلا آن را با نام Android OS یاد می‌کردیم) استفاده می‌کنند. هنگام خرید اسمارت واچ باید بدانید که آیا موبایل شما از این سیستم عامل پشتیبانی می‌کند یا خیر.

جهت دانستن این موضوع می‌توانید با تلفن همراه خود وارد این لینک شوید و ببینید که پشتیبانی شامل تلفن همراه شما می‌شود یا خیر.

 

نوع اتصال Smart Watch

نکته دیگری که هنگام خرید ساعت هوشمند باید در نظر داشته باشید این است که آیا اتصال اینترنتی LTE را می‌خواهید یا خیر.

البته در نظر داشته باشید که پشتیبانی از این تکنولوژی چندان ضروری نیست. تکنولوژی LTE در زمانی به کار می‌آید که شما تلفن همراه خود را در منزل جا گذاشته باشید و در جایی دیگر بخواهید با ساعت هوشمندتان به اینترنت متصل شوید.

اما اگر جزء افرادی هستید که تلفن همراه خود را در خانه می‌گذارید و به بیرون می‌روید، تکنولوژی LTE می‌تواند شما را از اعلان‌های موبایلتان مطلع کند.

در نظر داشته باشید که متصل کردن ساعت هوشمند به اینترنت مصرف باتری را افزایش می‌دهد. همچنین اسمارت واچ‌هایی که از تکنولوژی LTE پشتیبانی می‌کنند در فاکتور قیمت، جایگاه بالاتری نسبت به سایر اسمارت واچ‌ها دارند.

 

طول عمر باتری و قابلیت شارژ

طول عمر باتری و مدت زمان نگه داشتن شارژ بسته به متغیرهای زیادی متفاوت است. برای مثال ساعت‌های هوشمندی که از قابلیت جواب دادن تماس پشتیبانی می‌کنند، مدت زمان نگه داشتن شارژ کمتری دارند.

به طور کلی می‌توان گفت نگه داشتن شارژ در Smart Watch ها، از یک روز تا یک هفته متغیر است و این تماما به تکنولوژی‌های استفاده شده در آن‌ها بستگی دارد.

در مورد قابلیت شارژینگ نیز برخی از اسمارت واچ‌ها از شارژینگ وایرلس (بی سیم) بهره می‌برند. در این حالت تنها کافی است که ساعت هوشمندتان را روی پد شارژر مخصوص قرار دهید.

 

تاچ یا رابط دکمه‌ای

در نگاه اول ممکن است ساعت‌های هوشمندی که از صفحه نمایش لمسی بهره می‌برند بهتر به نظر برسند. اما واقعیت چنین است که در کار کردن با صفحه نمایش‌های کوچک، رفلکس کمی پایین می‌آید و ممکن است کار با آن راحت نباشد.

کمپانی‌های اپل و سامسونگ با تکنولوژی‌های جالب و کاربردی خود توانسته‌اند این کار را کمی هوشمندتر کنند.

این کمپانی‌ها از صفحه نمایش لمسی، به همراه دکمه‌هایی در کناره‌ی اسمارت واچ استفاده می‌کنند. بدین ترتیب شما می‌توانید از صفحه لمسی برای اسکرول و زوم کردن استفاده کنید و از دکمه‌های کنار برای دسترسی به برنامه‌ها استفاده نمایید.

 

مقاومت در برابر آب

نکته‌ی بسیار مهمی که هنگام خرید و انتخاب ساعت هوشمند باید به آن توجه داشته باشید، ویژگی ضد آب بودن و یا مقاوم بودن در برابر آب است.

شما پس از استفاده طولانی مدت از اسمارت واچ، وجود آن دور مچ دستتان را متوجه نمی‌شوید. بنابراین ممکن است گاهی اوغات اسمارت واچ با آب برخورد داشته باشد. برخی از ساعت‌های هوشمند می‌توانند در برابر پاشیده شدن آب مقاومت داشته باشند و برخی دیگر تا عمق معینی از آب مقاومت دارند.

این نکته که آیا ساعت هوشمندتان ضد آب و یا مقاوم در برابر آب است یا خیر را از فروشنده بپرسید تا با خیال آسوده‌تری از آن استفاده کنید.

 

ویژگی‌ها و سنسورهای سلامت

سنسورها و ردیاب‌های سلامتی از ویژگی‌های جالب و کاربردی ساعت‌های هوشمند می‌باشند.

به مرور زمان مکانیزم این تکنولوژی پیشرفت کرده و سازندگان ساعت‌های هوشمند سعی کرده‌اند به بهترین شکل ممکن آن را در Smart Watch ها بگنجانند.

برخی از اسمارت واچ‌ها برای استفاده از تمام سنسورها به نزدیک بودن به تلفن همراه شما نیاز دارند؛ اما بیشترشان حداقل تعداد قدم‌ها را محاسبه می‌کنند.

برخی دیگر از ساعت های هوشمند از ویژگی ضربان قلب نیز پشتیبانی می‌کنند. در میان اسمارت واچ‌هایی که این قابلیت را پشتیبانی می‌کنند، اپل واچ دقیق‌تر عمل می‌کند.

 

خوب، حال دیگر وقت آن رسیده که در میان انبوه ساعت‌های هوشمند، بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

ما با درنظر گرفتن فاکتورهای اصلی، لیستی از بهترین ساعت‌های هوشمند را برای شما عزیزان طراحی کرده‌ایم.

 

بهترین ساعت‌های هوشمند ارزان‌قیمت در یک نگاه کلی

 

  • ساعت هوشمند مودیو مدل MW01
  • ساعت هوشمند مدل A1
  • ساعت هوشمند جی تب مدل W101 Hero
  • ساعت هوشمند مدل Z60
  • ساعت هوشمند مدل SX16
  • ساعت هوشمند مدل w34
  • ساعت هوشمند هایلو مدل LS01
  • ساعت هوشمند مدل 88 -SOR – A1
  • ساعت هوشمند مدل Go smart life
  • ساعت هوشمند مدل V8

 

 

ساعت هوشمند مودیو مدل MW01

  • وزن: 65 گرم
  • جنس بدنه: آلومینیوم
  • جنس بند: سیلیکونی
  • صفحه نمایش لمسی: دارد
  • اندازه صفحه نمایش: 1.54 اینچ
  • قابلیت نصب سیم‌کارت: دارد

 

ساعت هوشمند مودیو مدل MW01 یکی از بهترین ساعت‌ های هوشمند موجود در بازار است که به‌دلیل امکانات بسیار خوب خود در مقایسه با قیمت پایینش، بسیار مورد توجه طرفداران قرار گرفته است.

کمپانی مودیو به دلیل تولید محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت بسیار پایین مشهور است.

ازجمله مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت ساعت هوشمند MW01می‌توان به بلوتوث قدرتمند، بدنه مستحکم و طراحی جذاب اشاره کرد.

یکی دیگر از مهم‌ترین دلایلی که باعث محبوبیت بسیار بالای این محصول در بین کاربران شده است، قابلیت نصب سیم‌کارت و کارت حافظه روی آن است.

درواقع شما به کمک اسپیکر داخلی و میکروفون می‌توانید این ساعت هوشمند را به یک تلفن همراه هوشمند مچی تبدیل کنید. کاربر می‌تواند به کمک برنامه‌هایی مانند FUNRUN یا Bt Notification با گوشی‌های هوشمند ارتباط برقرار کند؛ بعد از برقراری ارتباط، کاربر قادر است به‌واسطه ساعت هوشمند خود به اعلانات شبکه‌های اجتماعی پی ببرد و یا به تماس‌ها یا پیامک‌ها پاسخ دهد.

جتس بدنه ساعت هوشمند مودیو مدل MW01از فلز آلومینیوم بوده و دارای استحکام بسیار بالایی است. این محصول به یک صفحه نمایش 1.54 اینچی لمسی مجهز شده که دارای کیفیت نسیتا خوبی است. با وجود نکات مثبتی که ذکر کردیم، این ساعت هوشمند دارای نقاط ضعفی نیز است؛ برخی از کاربران بعد از خرید این محصول، از عمر پایین باتری آن شکایت کردند. برخی نیز ادعا کردند بند سیلیکونی این ساعت به‌خوبی سفت نشده و روی مچ قرار نمی‌گیرد.

 

نقاط قوت نقاط ضعف
بدنه فلزی مستحکم عمر کم باتری
پشتیبانی از سیم کارت بند سیلیکونی به خوبی سفت نمی‌شود
طراحی زیبا  

 

 


 

 

ساعت هوشمند مدل A1

  • وزن: 60 گرم
  • جنس بدنه: فلز
  • جنس بند: سیلیکونی
  • صفحه نمایش لمسی: دارد
  • اندازه صفحه نمایش: 1.54 اینچ
  • قابلیت نصب سیم‌کارت: دارد

 

ساعت هوشمند مدل A1 را نیز می‌توان جزو بهترین ساعت های هوشمند بازار تلقی کرد که بعد از عرضه مورد استقبال طرفداران زیادی قرار گرفت.

این محصول به‌واسطه قیمت مناسب و امکانات بسیار خوبش تحسین گسترده طرفداران تکنولوژی را به‌همراه داشت.

این محصول از قابلیت نصب سیم کارت و کارت حافظه تا 32 گیگابایت پشیبانی می‌کند؛ این ویژگی‌ها باعث شده تا این محصول را درواقع یک تلفن همراه مچی به‌حساب بیاوریم. یکی دیگر از ویژگی‌های کاربردی ساعت هوشمند مدل A1 برخورداری آن از میکروفون و بلندگو در قسمت بالایی و پایینی‌اش است.

دارا بودن میکروفون و بلندگو این امکان را به شما می‌دهد تا بدون نیاز به هیچگونه لوازم جانبی، به تماس‌های ورودی خود پاسخ دهید.

ازجمله دیگر ویژگی‌های کاربردی این محصول می‌توان به قابلیت ارسال پیامک، دریافت اعلانات شبکه‌های اجتماعی، قدم‌شمار، زنگ هشدار و سنسور ضد سرقت اشاره کرد.

بسیاری از کاربران صفحه نمایش این محصول را نیز مورد تحسین قرار دادند. بزرگ‌ترین نقطه ضعفی که کاربران بعد از خرید این محصول از شکایت داشتند، مروبوط به عمر پایین باتری‌اش می‌شود؛ این ساعت هوشمند به یک باتری 300 میلی‌آمپر ساعتی لیتیوم یونی مجهز شده است که گویا نمی‌تواند آنطور که لازم است انتظارات کاربران خود را برآورده کند. اگر به‌دنبال محصولی ارزان و با قابلیت‌های کاربردی فراوان هسنید، ساعت A1 می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد.

 

نقاط قوت نقاط ضعف
دارا بودن بلندگو و اسپیکر باتری ضعیف
پشتیبانی از سیم کارت  
قیمت مناسب  

 

 


 

 

ساعت هوشمند جی تب مدل W101 Hero

  • وزن: 65 گرم
  • جنس بدنه: آلومینیوم
  • جنس بند: سیلیکونی
  • صفحه نمایش لمسی: دارد
  • اندازه صفحه نمایش: 1.54 اینچ
  • قابلیت نصب سیم‌کارت: دارد

از ساعت هوشمند جی تب مدل W101 Hero نیز می‌توان به‌عنوان یکی دیگر از بهترین ساعت های هوشمند موجود در بازار نام برد که امکانات عالی‌اش باعث فروش بالای آن نیز شد.

این ساعت هوشمند دارای طراحی جذاب و بسیار شیکی بوده و به‌واسطه همین ویژگی نیز توانسته توجه طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کند.

این محصول علاوه‌بر ظاهر جذابش، دارای ویژگی‌های کاربردی زیادی نیز است؛ این گجت از قابلیت نصب سیم‌کارت و کارت حافظه پشتیبانی کرده و به‌واسطه اسپیکر و میکروفون داخلی می‌تواند تبدیل به یک تلفن همراه هوشمند مچی شود. این محصول با پشتیبانی از نسخه 3.0 بلوتوث می‌تواند به تلفن‌های هوشمند متصل شود.

کاربر همچنین می‌تواند به‌واسطه برنامه‌های FUNRUNو Bt Notification به تلفن‌های هوشمند متصل شود و بدین طریق اعلانات شبکه‌های اجتماعی را دریافت کند، تماس‌های ورودی را پاسخ و یا به پیامک‌ها جواب دهد.

ازجمله دیگر ویژگی‌های مثبت این ساعت می‌توان به شمارش گام‎ها، مسافت پیموده شده و سنجش خواب اشاره کرد. ساعت هوشمند W101 Hero به یک صفحه نمایش 1.54 اینچی لمسی با کیفیت HD مجهز شده است. برخی از کاربران بعد از خرید این محصول، جنس بند آن را بی‌کیفیت توصیف کرده و از عمر باتری آن نیز شکایت داشتند. این ساعت به یک باتری 300 میلی‌آمپر ساعتی لیتیوم یونی مجهز شده و جنس بند آن نیز از سیلیکون است.

 

نقاط قوت نقاط ضعف
طراحی جذاب عمر پایین باتری
مجهز به اسپیکر داخلی و میکروفون جنس بد بند
صفحه نمایش HD  

 

 


 

 

ساعت هوشمند مدل Z60

  • وزن: 85 گرم
  • جنس بدنه: فلز
  • جنس بند: فلز
  • صفحه نمایش لمسی: دارد
  • اندازه صفحه نمایش: 1.54 اینچ
  • قابلیت نصب سیم‌کارت: دارد

 

ساعت هوشمند مدل Z60 نیز جزو بهترین ساعت های هوشمند موجود در بازار است که با ویژگی‌های کاربردی خود تحسین گسترده کاربران را برانگیخت.

این محصول به‌واسطه بلوتوث و نرم افزار مخصوص، به گوشی‌های هوشمند متصل می‌شود؛ بعد از برقراری اتصال با گوشی هوشمند، می‌توانید به تماس‌ها و پیامک‌های دریافتی خود به‌راحتی پاسخ دهید.

ازجمله کاربردی‌ترین امکانات ساعت هوشمند Z60می‌توان به این موارد اشاره کرد: قابلیت نمایش اعلان‌های مختلف پیامک، تماس، تمام شبکه ها‌ی اجتماعی، قابلیت نمایش تصاویر کارت حافظه (Image Viewer)، مجهز به گام‌شمار (شروع به صورت غیر خودکار)، اپلیکیشن پایش وضعیت خواب یا Sleep Monitoring (غیر خودکار)، پخش موسیقی با قابلیت کنترل موسیقی تلفن هوشمند، قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث و ضبط صدا اشاره کرد.

این محصول از کارت حافظه تا 32 گیگابایت پشتیبانی می‌کند؛ ساعت هوشمند Z60به باتری 380 میلی‌آمپر ساعتی لیتیوم یونی مجهز شده است. جنس بدنه و بند این محصول نیز از فلز بوده و دارای مقاومت بسیاری بالایی است.

این ساعت به‌واسطه سایز نسبتا بزرگ خود برای دستان کوچک و ظریف به‌هیچ وجه مناسب نیست؛ برخی از کاربران بعد از خرید این محصول، از سایز بزرگ آن شکایت کرده و آن را برای قرارگرفتن در دست خودشان مناسب نمی‌دانستند. اگر دستان نسبتا بزرگی دارید و به‌دنبال محصولی باکیفیت و قیمت بسیار خود هستید، ساعت هوشمند مدل Z60 می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما به‌حساب بیاید.

 

نقاط قوت نقاط ضعف
ظاهر بسیار زیبا سایز بزرگ و نامناسب برای دستان ظریف
بدنه مقاوم   
بند فلزی   

 

 


 

 

ساعت هوشمند مدل SX16

  • وزن: اعلام نشده
  • جنس بدنه: آلومینیوم
  • جنس بند: سیلیکون
  • صفحه نمایش لمسی: ندارد
  • اندازه صفحه نمایش: 1.3 اینچ
  • قابلیت نصب سیم‌کارت: ندارد

 

ساعت هوشمند مدل SX16 یکی دیگر از بهترین ساعت های هوشمند موجود در بازار است که به‌واسطه شباهت بسیارش به ساعت‌های هوشمند تولید شده شرکت اپل، توجه کاربران زیادی را به سمت خود معطوف کرد.

جنس بدنه این محصول از آلومینیوم بوده و بند آن نیز سیلیکونی است؛ این محصول دارای مقاومت نسبتا بالایی است و در مقابل ضربات مختلف به‌راحتی آسیب نمی‌بیند.

ازجمله ویژگی‌های کاربردی این ساعت هوشمند می‌توان به این موارد اشاره کرد: اعلان تماس‌ها و پیامک‌های دریافتی، اعلان‌های شبکه‌های اجتماعی، نمایش پیام‌های متنی، مشاهده‌ تماس‌های دریافتی، کنترل دوربین گوشی هوشمند، شمارش گام‌ها، محاسبه‌ مسافت طی شده، محاسبه‌ کالری مصرف شده، قابلیت تعیین اهداف روزانه، پایش فعالیت‌های ورزشی مختلف از جمله دویدن، دوچرخه‌سواری و ورزش‌های هوازی، پایش وضعیت خواب، امکان تنظیم یادآور، امکان تنظیم هشدار و هشدار عدم تحرک.

ساعت هوشمند SX16 با دارا بودن گواهی IP67 در مقابل آب و گردوغبار مقاوم است. یکی از بزرگ‌ترین نقطه‌قوت‌های این محصول مربوط به عمر بالای باتری آن می‌شود؛ کاربر با هر بار شارژ کامل باتری لیتیوم یونی 170 میلی‌آمپر ساعتی این محصول، تا 8 روز می‌تواند از آن بدون هیچ مشکلی استفاده کند. با نصب برنامه Happy sports در گوشی هوشمند خود، می‌توانید از حداکثر کاربردهای این محصول استفاده کنید. شاید بتوان عدم پشتیبانی از سیم کارت و قیمت نسبتا بالا در مقایسه با دیگر محصولات هم‌رده را تنها نکات منفی این ساعت هوشمند به‌حساب آورد.

 

نقاط قوت نقاط ضعف
مقاومت در مقابل آب و گردوغبار عدم پشتیبانی از سیم کارت
عمر بالای باتری قیمت نسبتا بالا در مقایسه با دیگر محصولات هم رده
بدنه مستحکم  

 

 


 

 

ساعت هوشمند مدل w34

  • وزن: 50 گرم
  • جنس بدنه: فلز
  • جنس بند: سیلیکونی
  • صفحه نمایش لمسی: دارد
  • اندازه صفحه نمایش: 1.54 اینچ
  • قابلیت نصب سیم‌کارت: ندارد

 

ساعت هوشمند مدل w34 نیز جرو بهترین ساعت های هوشمند بازار است که با طراحی زیبا و ویژگی‌های منحصربه‌فردش توانسته کاربران زیادی را به سمت خود جلب کند.

کاربر برای برقرار ارتباط با گوشی هوشمندش، باید ابتدا برنامه مخصوصی را به‌واسطه کد QR موجود در کارتن دانلود کند و سپس از طریق این برنامه به گوشی هوشمند مورنظرش متصل شود.

کاربر می‌تواند از طریق درگاه USB تعبیه شده این ساعت هوشمند را شارژ کند؛ این محصول به یک باتری 380 میلی‌آمپری ساعتی مجهز شده است. جنس بدنه ساعت w34 از فلز بوده و جنس بند آن نیز از سیلیکون است. این محصول به یک صفحه نمایش لمسی 1.54 اینچی مجهز شده است. این محصول دارای ظاهری جذاب و شیک بوده که در نوع خود بسیار زیبا است.

ازجمله ویژگی‌های خاص و کاربردی این ساعت هوشمند می‌توان به این موارد اشاره کرد: انتقال تماس از روی گوشی به ساعت از طریق ارتباط بلوتوثی، شماره‌گیری، پاسخ‌دهی و رد تماس با ساعت از طریق ارتباط بلوتوثی، مشاهده کلیه پیامک‌های دریافتی و تماس‌ها و دسترسی به دفترچه تلفن گوشی سینک شده، نوتیفیکیشن پیامک و برخی شبکه‌های اجتماعی، هشدار ضد سرقت دوطرفه با فاصله گرفتن ساعت از موبایل یا برعکس، نمایش زمان ساعت، تقویم و ضبط صدا و امکان اتصال به گوشی موبایل و کنترل شاتر دوربین از روی ساعت.

برخی از کاربران از عمر پایین باتری 380 میلی‌آمپر ساعتی این محصول شکایت داشتند و آن را ضعیف توصیف کردند.

 

نقاط قوت نقاط ضعف
ظاهر جذاب دوام پایین باتری
استحکام بالای بدنه  
قابلیت‌های کاربردی گوناگون  

 

 


 

 

ساعت هوشمند هایلو مدل LS01

  • وزن: 34 گرم
  • جنس بدنه: آلومینیوم
  • جنس بند: سیلیکون
  • صفحه نمایش لمسی: دارد
  • اندازه صفحه نمایش: 1.3 اینچ
  • قابلیت نصب سیم‌کارت: ندارد

 

ساعت هوشمند هایلو مدل LS01 را نیز می‌توان با ویژگی‌های کاربردی و منحصربه‌فردش در لیست بهترین ساعت‌ های هوشمند موجود در بازار قرار داد.

این ساعت هوشمند دارای ساختار چهار ضلعی بوده و به یک صفحه نمایش لمسی 1.3 اینچی مجهز است. صفحه نمایش این محصول از پنل TFT LCD بهره برده و رزولوشن آن 240×240 است که وضوح نسبتا خوبی دارد.

وضوح صفحه نمایش این ساعت هوشمند به حدی خوب است که بتوان از آن بدون هیچ مشکلی زیر نور خورشید استفاده کرد. این محصول از سیستم عامل‌های اندروید 4.4 به بالا و iOS 8 به بالا پشتیبانی می‌کند.

این ساعت هوشمند در مقابل آب و گردوغبار مقاوم بوده و دارای گواهی IP68است؛ البته توجه داشته باشید که این محصول در عمق‌های زیاد نمی‌تواند مقاومت بالایی در مقابل نفوذ آب داشته باشد. درواقع ساعت هوشمند LS01تا عمق 1.5 متری در مقابل آب مقاوم بوده و زیر بارش باران نیز دچار مشکل نمی‌شود.

ازجمله مهم‌ترین ویژگی‌های کاربردی و مثبت این محصول می‌توان به این موارد اشاره کرد: پایشگر فعالیت ورزشی (پیاده‌روی، دو، کوهنوردی، دوچرخه سواری، تردمیل، بدنسازی، هاکی، یوگا و اسپینینگ)، نمایش تماس‌ها، پیامک‌ها، نوتیفیکشن‌های شبکه‌های اجتماعی (واتس اپ، تلگرام، اینستاگرام)، امکان رد تماس، قابلیت یادآوری، یادآوری بی‌تحرکی، یادآوری جلسه، ردیابی خواب، یافتن ساعت، یافتن تلفن و امکان تنظیم نور صفحه و مجهز به حسگرهای شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، گام شمار، شمارش ضربان قلب و ارتفاع‌سنج.

 

نقاط قوت نقاط ضعف
ضدآب عدم پشتیبانی از زبان فارسی
پایشگر فعالیت‌های ورزشی  
مقاومت بالا  

 


 

 

ساعت هوشمند مدل 88 -SOR – A1

  • وزن: 45 گرم
  • جنس بدنه: پلاستیک و فلز
  • جنس بند: سیلیکون
  • صفحه نمایش لمسی: دارد
  • اندازه صفحه نمایش: 1.5 اینچ
  • قابلیت نصب سیم‌کارت: دارد

 

ساعت هوشمند مدل 88 -SOR – A1 نیز یکی از پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند بازار است که با قیمت مناسب و امکانات کاربردی‌اش توجه طرفداران را به سمت خود جلب کرد.

این محصول به یک صفحه نمایش 1.5 اینچی لمسی از نوع IPS LCD مجهز شده است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داراست.

شما با استفاده از اپلیکیشن مخصوص می‌توانید از تمام قابلیت‌های این محصول در گوشی‌هایی که دارای اندروید نسخه‌ 4.3 یا بالاتر هستند، بهره ببرید. این ساعت هوشمند قابلیت برقراری ارتباط با سیستم عامل IOS را نیز داراست. (البته این ارتباط محدود به تماس و مشاهده مخاطبین می‌شود)

ساعت هوشمند 88 -SOR – A1 از کارت حافظه تا 32 گیگابایت پشتیبانی می‌کند. این محصول به یک باتری لیتیوم یونی 380 میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است؛ برخی از کاربران از دوام و عمر پایین باتری این ساعت هوشمند شکایت داشتند.

ازجمله دیگر قابلیت‌های کاربردی این محصول می‌توان بدین موارد اشاره کرد: قابلیت نمایش تصاویر کارت حافظه، مجهز به گام‌شمار، اپلیکیشن پایش وضعیت خواب یا Sleep Monitoring، پخش موسیقی (فایل‌های داخل کارت حافظه) و کنترل موسیقی تلفن هوشمند، قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث، امکان برقراری تماس، رد یا پاسخ به تماس، دارای QR-Code برای اسکن و یافتن سریع‌تر اپلیکیشن روی گوشی، خواندن و ارسال پیامک، ماشین حساب، امکان تغییر قالب منو (دو تم یا قالب متفاوت)، آلارم و قابلیت ضبط صدا.

 

نقاط قوت نقاط ضعف
قیمت مناسب باتری ضعیف
ظاهر زیبا  
پشتیبانی از کارت حافظه  

 

 


 

 

ساعت هوشمند مدل Go smart life

  • وزن: 200 گرم
  • جنس بدنه: پلاستیک و فلز
  • جنس بند: سیلیکون
  • صفحه نمایش لمسی: دارد
  • اندازه صفحه نمایش: 1.54 اینچ
  • قابلیت نصب سیم‌کارت: دارد.

 

ساعت هوشمند مدل Go smart life یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند بازار در رده ارزان‌قیمت است که به فروش بسیار بالایی دست پیدا کرد.

این ساعت به یک صفحه نمایش 1.54 اینچی لمسی از نوع IPS LCD مجهزشده که تراکم پیکسلی آن حدود 220 پیکسل در هر اینچ است.

این محصول قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه را تا 32 گیگابایت دارد. یکی دیگر از نکات جالب این ساعت هوشمند که می‌توان به آن اشاره کرد میکروفون و بلندگو تعبیه‌شده در قسمت بالایی و پایینی ساعت است که امکان برقراری تماس را بدون نیاز به هیچ‌گونه لوازم جانبی به کاربر می‌دهد.

ازجمله مهم‌ترین ویژگی‌ها و امکانات ساعت هوشمند Go smart life می‌توان به این موارد اشاره کرد: قابلیت نمایش تصاویر کارت حافظه (Image Viewer)، گام‌شمار، پایش وضعیت خواب یا Sleep Monitoring، پخش موسیقی (فایل‌های داخل کارت حافظه) و کنترل موسیقی تلفن هوشمند، قابلیت مکالمه از طریق سیمکارت و یا بلوتوث، امکان برقراری تماس، رد یا پاسخ به تماس، خواندن و ارسال پیامک به زبان فارسی، قابلیت ضبط صدا و امکان تغییر قالب منو (دو تم یا قالب متفاوت).

این ساعت هوشمند با تمام گوشی‌های اندروید نسخه 4.3 و بالاتر سازگار است. البته سازگاری این ساعت با سیستم‌عامل IOS محدودتر است. (با اتصال به این سیستم‌عامل تنها امکان بر‌قراری تماس و مشاهده مخاطبین دردسترس است). یکی دیگر از نقاط قوت این ساعت هوشمند را می‌توان به کیفیت عالی صفحه نمایش آن نسبت داد.

برخی از کاربران از دوام پایین باتری این ساعت هوشمند شکایت کرده‌اند و باتری آن را بسیار ضعیف دانسته‌اند.

 

نقاط قوت نقاط ضعف
پشتیبانی از کارت حافظه تا 32 گیگابایت دوام پایین باتری
مجهز به میکروفون و بلندگوی داخلی  
ویژگی‌های کاربردی گسترده  

 


 

 

ساعت هوشمند مدل V8

  • وزن: 56 گرم
  • جنس بدنه: آلومینیوم
  • جنس بند: سیلیکون
  • صفحه نمایش لمسی: دارد
  • اندازه صفحه نمایش: 1.54 اینچ
  • قابلیت نصب سیم‌کارت: دارد

 

ساعت هوشمند مدل V8 با توجه به قیمت بسیار مناسب و امکانات منحصربه‌فردش به یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار تبدیل‌شده است.

این محصول به یک صفحه نمایش 1.54 اینچی لمسی از نوع TFT مجهزشده که دارای رزولوشن 240×240 است. صفحه نمایش این ساعت هوشمند در عین شدت نور مناسبی که ارائه می‌دهد، کیفیت رنگ فوق‌العاده‌ای نیز دارد.

سازندگان برای انجام دستورات به بهترین شکل ممکن، از پردازنده MTK6261 در قلب این ساعت هوشمند استفاده کرده‌اند. ساعت هوشمند V8 به یک باتری 380 میلی‌آمپر ساعتی لیتیوم یونی مجهزشده است که دوام نسبتا خوبی دارد.

ازجمله مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به این موارد اشاره کرد: امکان نصب کارت حافظه، دارا بودن دوربین، انتقال تماس بلوتوثی، پشتیبانی کامل از زبان فارسی، دریافت اعلان‌های پیام‌رسان‌های مختلف، سیستم مدیریت برنامه پیاده‌روی، امکان پخش موسیقی، فیلم‌برداری و عکاسی و جلوگیری از فراموشی تلفن همراه.

شاید بتوان جالب‌ترین ویژگی ساعت هوشمند مدل V8 را به سیستم مدیریت برنامه پیاده‌روی آن نسبت داد؛ طبق این سیستم با فعال کردن کرنومتر تعداد گام‌های پیموده‌شده به صورت تقریبی با زمان محاسبه‌شده و بر اساس آن میزان کالری مصرفی شما را داده می‌شود.

البته برخی از کاربران بعد از خرید این محصول، از کیفیت تاچ آن ناراضی بوده و همچنین اعلام کردند باتری این ساعت هوشمند پس از مدتی دچار مشکل شده و کارایی واقعی خود را از دست می‌دهد.

 

نقاط قوت نقاط ضعف
قیمت مناسب کیفیت بد تاچ
صفحه نمایش خوب باتری ضعیف
قابلیت‌های منحصربه‌فرد و کاربردی  

 


 

بهترین ساعت‌های هوشمند گران‌قیمت در یک نگاه کلی

 

  • ساعت هوشمند سونتو کد SS050463000
  • ساعت هوشمند اپل سری 5 مدل Hermes
  • ساعت هوشمند پلار مدل VANTAGE V
  • ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch3
  • ساعت هوشمند زبلاز مدل Thor 4 Pro
  • ساعت هوشمند امیزفیت مدل Stratos 3
  • ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Stratos
  • ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active2
  • ساعت هوشمند فیت بیت مدل Ionic
  • ساعت هوشمند آنر مدل Magic

 

 

ساعت هوشمند سونتو کد SS050463000

  • وزن: 76 گرم
  • جنس بدنه: فلز و پلی‌کربنات
  • جنس بند: چرم
  • صفحه نمایش لمسی: دارد
  • اندازه صفحه نمایش: 1.7 اینچ
  • قابلیت نصب سیم‌کارت: ندارد

 

ساعت هوشمند سونتو کد SS050463000 یکی دیگر از بهترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار است که با امکانات جذابش نگاه‌های طرفداران زیادی را به سمت خود خیره کرد.

این ساعت به یک صفحه نمایش 1.7 اینچی لمسی از نوع matrix مجهز شده که رزولوشن آن حدود 300 در 320 است. قفل صفحه لمسی هنگام ورزش، نور پس‌زمینه قابل تنظیم، قفل با دکمه هنگام ورزش و زمان صرفه‌جویی در نور روز جزو مهم‌ترین مشخصات صفحه نمایش این ساعت هوشمند به شمار می‌آیند.

این محصول به یک سیستم مدیریت باتری هوشمند مجهز شده که برای تمرینات طولانی، سخت و مسابقات بسیار مناسب است.

ازجمله مهم‌ترین ویژگی‌های ساعت هوشمند سونتو کد SS050463000 می‌توان به این موارد اشاره کرد: مقاومت در برابر آب تا عمق 100 متر، سیستم‌عامل قابل بازیابی، محاسبه ضربان قلب از روی مچ دست، نور پس‌زمینه قابل تنظیم، یادآوری شارژ هوشمند، محاسبه کالری سوخته شده، پشتیبانی از سیستم‌های ماهواره‌‌ای مختلف مثل GPS و GLONASS، تجزیه و تحلیل مسیر GPS، نمایش ارتفاع با GPS، محاسبه سرعت دویدن در زمان واقعی.

این ساعت هوشمند با اتصال به تلفن همراه، شما را با هشدارهای تماس ورودی از پیام‌ها و اعلان‌های مربوطه آگاه می‌کند. برای بهره بردن از تمام امکانات این ساعت هوشمند می‌توانید برنامه Suunto را از فروشگاه گوگل یا اپل دانلود کنید و از این امکانات لذت ببرید.

توجه داشته باشد این ساعت هوشمند امکان سازگاری با گوشی‌های اندروید نسخه 4 به بالا و گوشی‌های ios نسخه 5 به بالا را دارد.

این ساعت هوشمند ویژگی‌های برجسته بسیار زیادی دارد که نمی‌توان در این مطلب به تمام آن‌ها اشاره کرد. بزرگ‌ترین مشکلی که مانع از خرید این محصول توسط کاربر می‌شود، قیمت بسیار بالای آن است.

 

نقاط قوت نقاط ضعف
صفحه نمایش عالی قیمت بسیار بالا
مقاوم در مقابل آب تا عمق 100 متر  
انواع قابلیت‌های پشتیبانی ورزشی  

 


 

 

ساعت هوشمند اپل سری 5 مدل Hermes

  • وزن: 47 گرم
  • جنس بدنه: فلز
  • جنس بند: چرم
  • صفحه نمایش لمسی: دارد
  • اندازه صفحه نمایش: 1.78 اینچ
  • قابلیت نصب سیم‌کارت: ندارد

 

تمام طرفداران تکنولوژی شرکت اپل را به دلیل گوشی‌های خارق‌العاده‌اش می‌شناسند؛ این شرکت علاوه‌بر گوشی، در حوزه فروش ساعت‌های هوشمند نیز پیشگام است.

ساعت هوشمند اپل سری 5 مدل Hermes یکی از پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند جهان است که ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای دارد.

نام کامل این محصول Hermes Space Stainless Steel Case with Single Tourاست؛ لیست امکانات این ساعت هوشمند نیز به مانند اسم آن بسیار طولانی است.

ساعت هوشمند اپل سری 5 مدل Hermes به یک صفحه نمایش لمسی 1.78 اینچی از نوع LTPO OLED مجهز شده که تراکم پیکسلی آن حدود 368 × 448 پیکسل است. فناوری Force Touch، قابلیت Always-on display، محافظ نمایشگر Ion-X strengthened glass و روشنایی 1000 نیت ازجمله ویژگی‌های صفحه نمایش این ساعت هوشمند محسوب می‌شوند.

این محصول تا عمق 50 متر در مقابل آب مقاومت دارد؛ به همین دلیل می‌توان از آن برای ورزشی‌های آبی مانند شنا استفاده کرد.

ازجمله مهم‌ترین ویژگی‌ها و مشخصات سخت‌افزاری ساعت هوشمند اپل سری 5 مدل Hermesمی‌توان به این موارد اشاره کرد: پردازنده دو هسته ای 64 بیتی، ظرفیت حافظه داخلی 32 گیگابایت، عمر باتری تا 18 ساعت با استفاده معمول، دارای میکروفون و بلندگوی داخلی، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم، پشتیبانی از LTE و UMTS، مجهز به سنسورهای الکتریکی و نوری سنجش ضربان قلب و مجهز به تراشه بی سیم W3.

قیمت بسیار بالای این محصول بزرگ‌ترین مانع کاربران برای خرید آن محسوب می‌شود.

 

نقاط قوت نقاط ضعف
کیفیت عالی صفحه نمایش قیمت بالا
مقاوم در مقابل آب تا عمق 50 متر  
سخت‌افزار قدرتمند  

 


 

 

ساعت هوشمند پلار مدل VANTAGE V

  • وزن: 66 گرم
  • جنس بدنه: پلاستیک و فلز
  • جنس بند: لاستیکی
  • صفحه نمایش لمسی: بله
  • اندازه صفحه نمایش: 1.2 اینچ
  • قابلیت نصب سیم‌کارت: ندارد

 

ساعت هوشمند پلار مدل VANTAGE V یکی دیگر از بهترین ساعت‌های هوشمند جهان است که پس از عرضه با استقبال گسترده منتقدان و کاربران موجه شد.

این ساعت هوشمند به یک صفحه نمایش لمسی 1.2 اینچی مجهز شده که دارای تراکم پیکسلی 240 در 240 است. کیفیت رنگ و نور این صفحه نمایش فوق‌العاده بوده و کاربر هنگام استفاده از آن با هیچ مشکلی مواجه نخواهد شد.

ساعت هوشمند پلار مدل VANTAGE V به شکلی طراحی شده‌ که تمامی اطلاعات موردنیازتان را در هنگام ورزش محاسبه و ضبط کند؛ این ویژگی باعث می‌شود علاوه بر بررسی وضعیت بدنی، آرشیوی از میزان فعالیت بدن‌ خود داشته باشید.

کاربر به کمک اپلیکیشن مخصوص این محصول می‌تواند به گوشی‌ متصل شود و اطلاعات موردنیاز را به گوشی خود منتقل کند. این ساعت هوشمند به یک باتری 320 میلی‌آمپر ساعتی مجهزشده است که دوام بسیار بالایی دارد.

ازجمله دیگر ویژگی‌های ساعت هوشمند پلار مدل VANTAGE V می‌توان به این موارد اشاره کرد: هشدار تماس‌ها و پیام‌های دریافتی، نمایش نام یا شماره‌ تماس‌گیرنده، راهنمایی‌ در حین ورزش، تست آمادگی جسمانی، تست شوک قلب، کنترل مهارت و راندمان دویدن از روی مچ، قابلیت واردکردن مسیر، کنترل عملکرد ورزشی با ضربه زدن روی ساعت، محاسبه‌ دقیق کالری سوزانده‌ شده، آنالیز تمرینات ورزشی، ارائه میزان ریکاوری موردنیاز بدن بعد از تمرین و برنامه‌ی دویدن و پیاده‌روی.

بزرگ‌ترین نقطه‌ ضعف این محصول مربوط به قیمت بسیار بالای آن می‌شود.

 

نقاط قوت نقاط ضعف
کیفیت عالی صفحه نمایش قیمت بالا
دوام بالای باتری  
بررسی دقیق میزان فعالیت بدنی  

 


 

 

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch3

  • وزن: 48 گرم
  • جنس بدنه: فلز (فولاد ضد زنگ)
  • جنس بند: چرم
  • صفحه نمایش لمسی: دارد
  • اندازه صفحه نمایش: 1.2 اینچ
  • قابلیت نصب سیم‌کارت: ندارد

 

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch3 جزو محصولات محبوب شرکت سامسونگ محسوب می‌شود که موفق به جلب نظر مثبت منتقدان نیز شده است.

این ساعت هوشمند از یک صفحه نمایش 1.2 اینچی لمسی از نوع Super AMOLED بهره می‌برد که تراکم پیکسلی آن حدود 364 پیکسل در هر اینچ است. این نمایشگر دارای روشنایی بسیار خوبی است و از 16 میلیون رنگ پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند Galaxy Watch3 به یک باتری 247 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است که تا دو روز قابلیت نگه‌داری شارژ دارد. در کنار ویژگی‌های جذاب و منحصربه‌فرد، طراحی بسیار شیک و زیبای این محصول یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت آن در بین کاربران به‌حساب می‌آید.

جنس بدنه این ساعت هوشمند از فولاد ضد زنگ بود که کیفیت بسیاری بالایی دارد. سامسونگ در طراحی بند ساعت خود از چرم استفاده کرده است.

ازجمله ویژگی‌های برجسته ساعت هوشمند Galaxy Watch3 می‌توان به این موارد اشاره کرد: حافظه داخلی 8 گیگابایت، رم 1 گیگابایت، مقاوم در برابر آب تا عمق 50 متر، قابلیت اتصال به گوشی و مکالمه از طریق بلوتوث، دارای 8 چراغ نوری LED برای سنجش میزان اکسیژن خون، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم، پشتیبانی از استاندارد نظامی MIL-STD-810G، گواهینامه ECG، پشتیبانی از استاندارد ضدآب IP68 و مجهز به حسگرهای شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنجش نور محیط، شمارش ضربان قلب، فشارسنج، نوار قلب و حجم‌سنج نوری.

 

نقاط قوت نقاط ضعف
کیفیت عالی بدنه و بند قیمت بالا
سخت‌افزار قدرتمند  
طراحی زیبا و شیک  

 


 

 

ساعت هوشمند زبلاز مدل Thor 4 Pro

  • وزن: 76 گرم
  • جنس بدنه: فلز
  • جنس بند: چرم
  • صفحه نمایش لمسی: دارد
  • اندازه صفحه نمایش: 1.6 اینچ
  • قابلیت نصب سیم‌کارت: دارد

 

ساعت هوشمند زبلاز مدل Thor 4 Pro یکی از محصولات جذاب شرکت زبلاز محسوب می‌شود که با طراحی جذاب و امکانات کاربردی‌اش به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد.

این محصول به یک صفحه نمایش 1.6 اینچی لمسی از نوع LTPS Crystal مجهز شده که دارای رزولوشن 360 در 360 است. این صفحه نمایش با شیشه گوریلا گلس 3 محافظت شده که شفافیتی از جنس کریستال به آن اعطا کرده است.

زبلاز در طراحی بدنه این محصول از بدنه تمام آلومینیومی و بند چرمی هیبریدی استفاده کرده است. ساعت هوشمند زبلاز مدل Thor 4 Pro به پردازنده قدرتمند MTK6739 چهار هسته‎ای، 16 گیگابایت حافظه داخلی و 1 گیگابایت رم مجهز شده است. این ساعت دارای یک باتری قدرتمند 580 میلی‌آمپر ساعتی است که دوام بسیار بالایی دارد.

ازجمله دیگر ویژگی‌های کاربردی این ساعت هوشمند می‌توان به این موارد اشاره کرد: سازگار با گوشی‌های اندروید و آیفون، یادآور تماس و پیامک سیمکارت گوشی از طریق بلوتوث، قابلیت نصب سیمکارت، پشتیبانی از اینترنت سیمکارت، قابلیت دانلود از گوگل‌پلی و نصب اپلیکیشن‌های مختلف ازجمله بازی‌ها و شبکه‌های اجتماعی، مجهز به سنسور ضربان قلب و شتاب‌سنج و نظارت 24 ساعته، مجهز به گام‌شمار، کالری‌سنج، مسافت‌سنج حین ورزش و فعالیت روزانه، مجهز به دوربین 0.5 مگاپیکسلی و مجهز به اسپیکر و میکروفون داخلی.

بدون شک باید قیمت بالای این محصول را تنها عامل محدودکننده برای خرید آن محسوب کرد.

 

نقاط قوت نقاط ضعف
طراحی زیبا و جذاب قیمت بالا
صفحه نمایش عالی  
مشخصات سخت‌افزاری فوق‌العاده  

 


 

 

ساعت هوشمند امیزفیت مدل Stratos 3

  • وزن: 60 گرم
  • جنس بدنه: سرامیک و پلی‌کربنات
  • جنس بند: سیلیکونی
  • صفحه نمایش لمسی: دارد
  • اندازه صفحه نمایش: 1.34 اینچ
  • قابلیت نصب سیم‌کارت: ندارد

 

ساعت هوشمند امیزفیت مدل Stratos 3 را نیز با توجه به مشخصات منحصربه‌فرد و محبوبیتش می‌توان در لیست بهترین ساعت‌های هوشمند قرار داد.

این ساعت به یک صفحه نمایش لمسی 1.34 اینچی از نوع Transflective مجهز شده که رزولوشن آن 320 در 320 است. صفحه نمایش این محصول کیفیت خارق‌العاده‌ای دارد و زیر نور مستقیم خورشید هیچ مشکلی برای کاربران ایجاد نمی‌کند.

این ساعت یک باتری 300 میلی‌آمپر ساعتی دارد که شارژ کامل آن در حدود 2.5 ساعت طول می‌کشد. ساعت هوشمند امیزفیت مدل Stratos 3 با دستگاه‌های اندروید نسخه 5 به بالا و آی‌او‌اس 10 به بالا سازگاری دارد.

امیزفیت از پلی‌کربنات تقویت‌شده برای ساخت بدنه ساعت هوشمند خود استفاده کرده که در عین مقاومت بالا، وزن پایینی نیز دارد. این شرکت همچنین برای ساخت دکمه‌ها و محل شارژ این ساعت از استیل ضد زنگ استفاده کرده است.

ازجمله دیگر ویژگی‌های جذاب ساعت هوشمند امیزفیت مدل Stratos 3 می‌توان به این موارد اشاره کرد: پردازنده Ingenic M200S دو هسته‌‌ای و 1.2 گیگاهرتزی، مجهز به حسگر‌های شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنجش نور محیط، قطب‌نما، گام‌شمار و شمارش ضربان قلب، نام یا شماره‌ی تماس‌گیرنده با امکان ساکت یا رد کردن تماس، اعلان شبکه‌های اجتماعی و سایر اپلیکیشن‌ها، ساعت بیدارباش، وضعیت آب‌وهوا، قطب‌نما و تایمر، تنظیم تصویر پس‌زمینه‌ ساعت، هشدار بالا رفتن بیش‌ازحد ضربان قلب، تعیین اهداف تمرینی، اندازه‌گیری مسافت، سرعت، تعداد قدم‌ها، کالری، ارتفاع و غیره، مقاوم در مقابل آب تا عمق 50 متر و پایش فعالیت‌های روزمره و خواب.

 

نقاط قوت نقاط ضعف
دوام بالای باتری قیمت بالا
صفحه نمایش عالی  
پردازنده قدرتمند  

 


 

 

ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Stratos

  • وزن: 60 گرم
  • جنس بدنه: سرامیک
  • جنس بند: سیلیکون
  • صفحه نمایش لمسی: دارد
  • اندازه صفحه نمایش: 1.34 اینچ
  • قابلیت نصب سیم‌کارت: ندارد

 

ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Stratos نسل دوم ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Pace محسوب می‌شود که با طراحی جذاب و ویژگی‌های کاربردی‌اش فروش خوبی را در سراسر جهان تجربه کرد.

شیائومی برای ساخت بدنه این ساعت از پلی‌کربنات تقویت‌شده استفاده کرده است که دارای مقاومت بسیار بالایی بوده و وزن پایینی دارد. برای ساخت دکمه‌ها و محل شارژ این ساعت نیز از استیل ضدزنگ استفاده‌شده است.

این ساعت هوشمند به یک صفحه نمایش لمسی 1.34 اینچی با رزولوشن 300 در 320 مجهز شده است. برای ساخت قاب صفحه نمایش این محصول از سرامیک استفاده شده است.

ساعت هوشمند Amazfit Stratos تا عمق 50 متر در مقابل آب مقاوم است؛ این مقاومت خوب باعث شده تا این ساعت محصولی مناسب برای شناگران به‌حساب بیاید. این ساعت هوشمند علاوه بر شنا، قادر به تشخیص ده حالت مختلف دیگر مانند دویدن، راه رفتن، دوچرخه‌سواری در فضای باز، دوچرخه‌سواری در محیط داخلی، دویدن در محیط داخلی (تردمیل)، کوهنوردی و دو میدانی است و همچنین می‌تواند اطلاعات آن‌ها را به‌صورت جداگانه ثبت کند.

این ساعت هوشمند به یک باتری 280 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است که شارژ کامل حدود 2 ساعت به‌ طول می‌انجامد. باتری قدرتمند این ساعت هوشمند بعد از هر بار شارژ کامل، با استفاده مدام تا 35 ساعت دوام می‌آورد.

ازجمله دیگر ویژگی‌های کاربردی ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Stratos می‌توان به این موارد اشاره کرد: مشاهده هشدارهای تماس، تنظیم کردن ساعت، نظارت بر الگوی خواب، بررسی آب‌وهوا از طریق برنامه و قابلیت نظارت 24 ساعته ضربان قلب.

 

نقاط قوت نقاط ضعف
مقاومت بالای بدنه قیمت بالا
مقاوم در مقابل آب تا عمق 50 متر  
دوام زیاد باتری  

 


 

 

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active2

  • وزن: 26 گرم
  • جنس بدنه: آلومینیوم
  • جنس بند: لاستیکی
  • صفحه نمایش لمسی: دارد
  • اندازه صفحه نمایش: 1.4 اینچ
  • قابلیت نصب سیم‌کارت: ندارد

 

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active2 یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند بازار است که بعد از عرضه خیلی زود به محبوبیت بالایی در بازارهای جهانی دست پیدا کرد.

این محصول دارای یک صفحه نمایش 1.4 لمسی از نوع Super AMOLED است که رزولوشن آن 360 در 360 پیکسل است. این صفحه نمایش دارای کیفیت فوق‌العاده‌ای بوده و نور محشری را برای کاربرانش به ارمغان می‌آورد.

جذابیت ظاهری ساعت هوشمند Galaxy Watch Active2 در کنار ویژگی‌های کاربردی‌اش باعث محبوبیت این محصول بین طرفداران تکنولوژی و کاربران شده است. این ساعت هوشمند با اندروید نسخه 5 به بالا و آی‌اواس نسخه 9 به بالا سازگار است.

این محصول دارای رم 738 مگابایتی و حافظه داخلی 4 گیگابایتی است. سامسونگ همچنین در ساعت خود از تراشه اگزینوس 9910 با پردازنده‌ای دو هسته‌ای استفاده کرده است. ساعت هوشمند Galaxy Watch Active2 به یک باتری 340 میلی‌آمپرساعتی مجهز شده که با استفاده معمولی تا دو روز دوام می‌آورد.

این محصول دارای گواهی IP68 بوده که طبق آن در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است. این ساعت هوشمند تا عمق 50 متری در زیر آب مقاومت دارد.

ازجمله دیگر ویژگی‌های جذاب ساعت هوشمند Galaxy Watch Active2 می‌توان به این موارد اشاره کرد: استاندارد نظامی MIL-STD-810G برای مقاومت در برابر سقوط و ضربه، مجهز به حسگر‌های شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنجش نور محیط، شمارش ضربان قلب و فشارسنج، سنسور الکتروکاردیوگرام، رصد ضربان قلب، شارژ بی‎سیم مبتنی بر WPC، قابلیت اتصال به گوشی و مکالمه از طریق بلوتوث.

 

نقاط قوت نقاط ضعف
صفحه نمایش عالی قیمت زیاد
پردازنده قدرتمند  
ضدآب تا عمق 50 متر  

 


 

 

ساعت هوشمند فیت بیت مدل Ionic

  • وزن: 48 گرم
  • جنس بدنه: فلز
  • جنس بند: لاستیکی
  • صفحه نمایش لمسی: دارد
  • اندازه صفحه نمایش: 1.47 اینچ
  • قابلیت نصب سیم‌کارت: ندارد

 

ساعت هوشمند فیت بیت مدل Ionic نیز جزو محبوب‌ترین ساعت‌های هوشمند بازار به‌حساب می‌‎‌آید که امکانات خارق‌العاده‌ای دارد.

این محصول به یک صفحه نمایش لمسی 1.47 اینچی مجهز شده که تراکم پیکسلی آن حدود 291.5 پیکسل در هر اینچ است. فیت بیت برای محافظت از این صفحه نمایش از لایه محافظ گوریلا گلس 3 استفاده کرده است. صفحه نمایش این ساعت هوشمند وضوح بسیار بالایی دارد و کاربران می‌توانند بدون هیچ مشکلی زیر نور مستقیم خورشید از آن استفاده کنند.

ساعت هوشمند Ionic با هر بار شارژ کامل تا 4 روز دوام می‌آورد. البته هنگام استفاده از GPS عمر باتری به 10 ساعت کاهش می‌یابد. همچنین اگر ساعت را طوری تنظیم کرده باشید که هنگام دویدن صفحه نمایش آن روشن باشد، دوام باتری آن به 5 ساعت کاهش پیدا می‌کند.

فیت بیت برای طراحی این ساعت هوشمند از فلز و پلاستیک استفاده کرده است. شاید از خود بپرسید که چرا شرکت سازنده در ساخت این ساعت هوشمند جذاب از پلاستیک استفاده کرده است؟ درواقع فیت بیت با استفاده از پلاستیک در بدنه ساعت Ionic سعی داشته تا قدرت و دقت آنتن‌دهی GPS را به حداکثر حالت ممکن برساند.

این محصول دارای 2.5 گیگابایت حافظه داخلی است. ازجمله دیگر ویژگی‌های جذاب ساعت هوشمند Ionic می‌توان به این موارد اشاره کرد: مقاومت در برابر نفوذ آب تا 50 متر، سازگار با هدفون‌های بلوتوث و برنامه‌ی فیت بیت، مجهز به حسگرهای شتاب‌سنج، گام‌شمار و شمارش ضربان قلب و پاسخ به تماس‌ها و پیام‌ها.

قیمت بالا و عدم برخورداری از میکروفون و اسپیکر، ازجمله بزرگ‌ترین نقطه ضعف‌های این ساعت هوشمند محسوب می‌شوند.

 

نقاط قوت نقاط ضعف
وضوح بالای صفحه نمایش برخورداری از میکروفون و اسپیکر
دوام زیاد باتری قیمت بالا
ضدآب تا عمق 50 متر  

 


 

 

ساعت هوشمند آنر مدل Magic

  • وزن: 32 گرم
  • جنس بدنه: فلز
  • جنس بند: ترکیب چرم و سیلیکون
  • صفحه نمایش لمسی: دارد
  • اندازه صفحه نمایش: 1.22 اینچ
  • قابلیت نصب سیم‌کارت: ندارد

 

ساعت هوشمند آنر مدل Magic ازجمله بهترین ساعت‌های هوشمند بازار محسوب می‌شود که دارای امکانات جذاب و فوق‌العاده‌ای است.

این ساعت هوشمند به یک صفحه نمایش لمسی 1.22 اینچی از نوع AMOLED مجهز شده که رزولوشن آن 390 در 390 پیکسل است. این محصول با دستگاه‌های اندروید نسخه 4.4 به بالا و گوشی‌های آی‌اواس نسخه 9 به بالا سازگار است.

ساعت هوشمند Magic به یک باتری 178 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است که دوام نسبتا خوبی دارد. شرکت آنر برای بدنه این محصول از قاب تمام آلومینیومی استفاده کرده است. جنس بند این محصول نیز ترکیبی از چرم و سیلیکون است.

مقاومت در مقابل آب تا عمق 50 متر، یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این ساعت هوشمند محسوب می‌شود. همین مقاومت بالا در مقابل آب باعث شده تا این ساعت هوشمند محصولی عالی برای شناگرها به‌حساب بیاید.

ازجمله دیگر قابلیت‌ها و مشخصات جذاب ساعت هوشمند آنر مدل Magic می‌توان به این موارد اشاره کرد: پردازنده دو هسته‌ای کم‌مصرف، مجهز به سنسورهای بسیار دقیق، مجهز به GPS و دو ماهواره دیگر جهت موقعیت‌یابی، برخورداری از حسگرهای ژیروسکوپ، سنجش نور محیط، گام‌شمار، شمارش ضربان قلب و فشارسنج، اعلان تماس و پیامک، اعلان شبکه‌های اجتماعی، پایش فعالیت‌های ورزشی در 12 رشته ورزشی از قبیل پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، دو، شنا، کوه‌نوردی و …، اعلام مسافت طی شده، تعیین مسیر، میزان مصرف کالری، سرعت، ارتفاع، و ضربان.

 

نقاط قوت نقاط ضعف
کیفیت عالی بدنه قیمت بالا
صفحه نمایش فوق‌العاده  
ضدآب تا عمق 50 متر  

 


 

بیشتر بخوانید

بهترین هدفون بی سیم [ تفکیک ارزان و گران قیمت ]
بهترین پاور بانک 2020 کدام است؟ [ راهنمای خرید پاور بانک ]
بهترین گوشی شیائومی از نظر کاربران [ 14 پرچمدار شیائومی ]
بهترین هاردهای اکسترنال [ قیمت و مقایسه برندها ]

 


بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازار [اردیبهشت 1401]

تکراتو در این مطلب که راهنمای خرید بهترین اسمارت واچ ارزان قیمت است، بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازار را معرفی کرده است.

به دنبال گلکسی واچ ارزان خوب هستید یا قصد دارید اپل واچ ارزان بخرید؟ شاید هم در نظر دارید ساعت هوشمند شیائومی ارزان تهیه کنید، پس این مطلب راهنمای خرید بهترین اسمارت واچ ارزان قیمت را از دست ندهید

کمپانی‌های مختلفی تولید کننده انواع ساعت‌های هوشمند هستند که شما می‌توانید با توجه به سلیقه و بودجه خود مدل مناسبی را از یک برند مناسب انتخاب کرده و نسبت به خرید آن اقدام کنید.

در این راهنمای خرید بهترین اسمارت واچ ارزان قیمت همراه ما باشید تا بتوانید بهترین ساعت هوشمند میان رده را انتخاب و خریداری کنید.

بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازار

امروزه ساعت‌های هوشمند یکی از محصولات بسیار پرفروش و خوش‌قیمت بازار هستند که با پرداخت هزینه‌ای معقول می‌توان نمونه‌های بسیار خوبی از آنها را تهیه کرد.

اسمارت واچ‌ها یا ساعت‌های هوشمند به یکی از محبوب‌ترین گجت‌های پوشیدنی تبدیل شده‌اند. این امر باعث شده تا تکراتو در ادامه بهترین ساعت هوشمند میان رده بازار را برای کاربران معرفی کند.

116 PLUS

  • نوع کاربری: روزمره، رسمی
  • قابلیت‌ها: کنترل پخش موسیقی، کنترل دوربین گوشی هوشمند، شمارش ضربان قلب و فشار

این ساعت هوشمند با قیمت مناسب دارای حسگرهایی همچون حسگر شتاب سنج، گام شمار، شمارش ضربان قلب و فشار سنج است. قابلیت‌هایی بسیاری مانند کنترل پخش موسیقی، کنترل دوربین گوشی هوشمند و عکاسی به حرکت دست، شمارش گام‌ها، امکان تنظیم آلارم و … نیز دارد.

این مدل که بهترین ساعت هوشمند میان رده بوده، با اندروید 4.4 به بالا سازگار است و از طریق بلوتوث به موبایل هوشمند شما متصل می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بررسی پوکو واچ (POCO Watch) ؛ مشخصات و قابلیت های ساعت هوشمند پوکو

وی سریز مدل V8

  • نوع کاربری: روزمره، رسمی
  • قابلیت‌ها: میکروفون با کیفیت بالا،اسپیکر داخلی، قابلیت نصب سیم کارت

ساعت هوشمند ارزان وی سریز V8 از کیفیت بسیار بالا و رضایت بخشی برخوردار است. این مدل را می‌توان با موبایل هوشمند مقایسه کرد، اما این نام گذاری به دلیل وجود میکروفون با کیفیت بالا و اسپیکر داخلی با قابلیت نصب سیم کارت است.

وی سریز مدل V8 که بهترین ساعت هوشمند میان رده است، طراحی زیبا و ظریفی دارد. این مدل صفحه نمایش دایره‌ای دارد و از ویژگی‌های محبوب آن می‌توان به وجود چهره ساعت‌های مختلف ساعت اشاره کرد که با لمس صفحه می‌توان آنها را تغییر داد.

وی سریز مدل Q18

  • نوع کاربری: روزمره، رسمی
  • قابلیت‌ها: نصب سیم کارت و نصب کارت حافظه تا 32 گیگ، بلوتوث و شتاب سنج

این ساعت هوشمند با طراحی زیبا و کاربردی همراه با قیمت مناسب توانسته فروش زیادی داشته باشد. قابلیت نصب سیم کارت و نصب کارت حافظه تا 32 گیگ را دارد. از امکانات آن می‌توان به دوربین 0.8 پیکسل، مکالمه مستقیم، بلوتوث و شتاب سنج اشاره کرد. البته قابلیت‌های ویژه دیگر همچون گام شمار، ماشین حساب، تقویم، ضبط ضدا و … نیز دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین هدست گیمینگ 2021

HW16

  • نوع کاربری: روزمره، رسمی
  • قابلیت‌ها: پردازنده سریع و باتری قدرمتند، سنجش ضربان قلب و نوار قلب

ساعت هوشمند HW16 که یکی از پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند با قیمت ارزان است توانسته با پردازنده سریع و باتری قدرمتند تمام کاربران را جذب خود کند.

این ساعت کپی ساعت هوشمند اپل سری 6 است که دارای نمایشگر با کیفیت و قابلیت نمایش تصاویر با وضوح کامل را دارد. ساعت HW16 دارای 13 مود ورزشی، سنجش ضربان قلب و نوار قلب، سنجش فشار خون، کنترل موزیک و دوربین موبایل، سنجش میزان خواب و… است.

38mm Aluminium Case with Sport Band

  • نوع کاربری: روزمره، رسمی
  • قابلیت‌ها: ضد آب، باتری پرقدرت، گام شمار و شمارش ضربان قلب و …

ساعت هوشمند اپل سری 3 جی پی اس مدل 38mm Aluminium Case with Sport Band دقیقاً همان کالایی است که شما برای انجام کارهای بسیاری به آن احتیاج پیدا می‌کنید.

این مدل مقاوم در برابر آب (تا عمق 50 متر) است که یک ویژگی بسیار مثبت برای آن شمرده می‌شود. همچنین باتری 300 میلی‌آمپر ساعت آن قادر است تا 10 ساعت باتری را نگه دارد که از این جهت شما دیگر نگرانی بابت اتمام باتری نخواهید داشت.

از ویژگی‌های این ساعت که اپل واچ ارزان که نیز محسوب می‌شود می‌توان به حسگر شتاب سنج، ژیروسکوپ، گام شمار و شمارش ضربان قلب اشاره کرد. این مدل بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازار است.

بیشتر بخوانید:

ساعت هوشمند POCO Watch

بهترین هدست گیمینگ 2021

 

42mm Space Aluminum Case with Sport Band

  • نوع کاربری: روزمره، رسمی
  • قابلیت‌ها: سنجش ضربان قلب و گام‌شمار، سیستم مسیریابی گلوناس، جی‌پی‌اس داخلی

این اپل‌واچ 42 میلی‌متری که بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازار بوده، پیشرفت‌های چشمگیری داشته است؛ برخورداری از پردازنده‌ قدرتمندتر و قابلیت استفاده از آن برای برخی ورزش‌های آبی.

شرکت اپل برای اینکه این قابلیت به بهترین شکل کارایی خود را حفظ کند، فناوری جالبی را برای قبل و بعد از تماس ساعت با آب در نظر گرفته است. بدین ترتیب، کاربر ابتدا حالت تماس ساعت با آب (یا حالت شنا) را انتخاب کرده و منافذ و صفحه بسته و قفل می‌شوند و بعد از بازکردن این قفل، اسپیکر آن با ایجاد نویزی چندثانیه‌ای منافذ را از رطوبت تخلیه می‌کند.

سنسورهای متنوعی که برای پایش فعالیت‌های فیزیکی در نظر گرفته شده است: سنجش ضربان قلب و گام‌شمار، سیستم مسیریابی گلوناس، جی‌پی‌اس داخلی که حتی در هنگام دور بودن از گوشی آیفون هم امکان ثبت مسیر و مسیریابی را میسر می‌سازد.

Galaxy Watch4 40mm

  • نوع کاربری: روزمره، رسمی
  • قابلیت‌ها: شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج و شمارش ضربان قلب

صفحه‌نمایش این نسخه از ساعت Galaxy Watch4 سامسونگ 1.2 اینچی بوده و برای ساخت آن از فناوری super AMOLED استفاده شده است. رزولوشن صفحه‌نمایش 396 × 396 پیکسل بوده و تصویر واضح و شفافی را به نمایش می‌گذارد.

این حسگرها شامل شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج و شمارش ضربان قلب هستند. با به‌همراه‌داشتن این ساعت، خیالتان بابت تمامی مسئولیت‌هایی که در طول روز دارید راحت می‌شود. این مدل گلکسی واچ ارزان خوب محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین هدست برای PS5

بهترین هدفون های 2021

مودیو مدل MW01

  • نوع کاربری: روزمره، رسمی
  • قابلیت‌ها: قابلیت نصب سیم‌کارت، دارای بدنه آلومینیومی

ساعت هوشمند مودیو مدل MW01 یکی از بهترین ساعت‌‌های هوشمند موجود در بازار بوده که به‌دلیل امکانات بسیار خوب خود در مقایسه با قیمت پایینش، بسیار مورد توجه طرفداران قرار گرفته است.

ازجمله مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت ساعت هوشمند MW01 می‌توان به بلوتوث قدرتمند، بدنه مستحکم و طراحی جذاب اشاره کرد. یکی دیگر از مهم‌ترین دلایلی که باعث محبوبیت بسیار بالای این محصول در بین کاربران شده، قابلیت نصب سیم‌کارت و کارت حافظه روی آن است.

در واقع به کمک اسپیکر داخلی و میکروفون می‌توان این ساعت هوشمند را به یک تلفن همراه هوشمند مچی تبدیل کرد. کاربر می‌تواند به کمک برنامه‌هایی مانند FUNRUN یا Bt Notification با گوشی‌های هوشمند ارتباط برقرار کند.

جتس بدنه ساعت هوشمند مودیو مدل MW01 از فلز آلومینیوم بوده و دارای استحکام بسیار بالایی است. این محصول به یک صفحه نمایش 1.54 اینچی لمسی مجهز شده که دارای کیفیت نسیتا خوبی است.

ساعت هوشمند مدل A1

  • نوع کاربری: روزمره، رسمی
  • قابلیت‌ها: صفحه نمایش لمسی، قابلیت نصب سیم‌کارت و …

ساعت هوشمند مدل A1 را نیز می‌توان جزو بهترین ساعت‌های هوشمند بازار تلقی کرد که بعد از عرضه مورد استقبال طرفداران زیادی قرار گرفت. این محصول به‌واسطه قیمت مناسب و امکانات بسیار خوبش تحسین گسترده طرفداران تکنولوژی را به‌همراه داشت.

این محصول از قابلیت نصب سیم کارت و کارت حافظه تا 32 گیگابایت پشیبانی می‌کند؛ از دیگر از ویژگی‌های کاربردی ساعت هوشمند مدل A1 برخورداری از میکروفون و بلندگو در قسمت بالایی و پایینی است.

از ویژگی‌های کاربردی دیگر این محصول می‌توان به قابلیت ارسال پیامک، دریافت اعلانات شبکه‌های اجتماعی، قدم‌شمار، زنگ هشدار و سنسور ضد سرقت اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان

بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2021

جی تب مدل W101 Hero

  • نوع کاربری: روزمره، رسمی
  • قابلیت‌ها: بدنه آلومینیومی، صفحه نمایش لمسی، قابلیت نصب سیم‌کارت

این ساعت هوشمند دارای طراحی جذاب و بسیار شیکی بوده و به‌واسطه همین ویژگی نیز توانسته توجه طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کند. این محصول علاوه‌بر ظاهر جذابش، دارای ویژگی‌های کاربردی زیادی نیز است: نصب سیم‌کارت و کارت حافظه، وجود اسپیکر و میکروفون داخلی و … .

کاربر همچنین می‌تواند به‌واسطه برنامه‌های FUNRUN و Bt Notification به تلفن‌های هوشمند متصل شود و بدین طریق اعلانات شبکه‌های اجتماعی را دریافت کند، تماس‌های ورودی را پاسخ و یا به پیامک‌ها جواب دهد.

Galaxy Watch3 SM-R850 41mm

  • نوع کاربری: روزمره، رسمی
  • قابلیت‌ها: شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج و شمارش ضربان قلب

این ساعت که بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازار محسوب می‌شود، دارای حسگرهای متنوعی است که می‌توان شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج و شمارش ضربان قلب را نام برد. قابلیت ضدآب این ساعت باعث می‌شود بتوانید از آن در شنا کردن استفاده کنید.

حاشیه این محصول جدید سامسونگ به لمس حساس است. صفحه Galaxy Watch3 رابط کاربری بسیار آسانی دارد و کاربر می‎‎تواند فوراً و تنها با یک بار ضربه روی صفحه به اپلیکیشن‌های مختلف دسترسی پیدا کند.

Amazfir GTS 2 mini

  • نوع کاربری: روزمره، رسمی
  • قابلیت‌ها: صفحه‌‌نمایش همیشه‌روشن، سنجش غلظت اکسیژن خون، پایش ضربان قلب و وضعیت خواب

جی تی اس ۲ مینی با نمایشگر ۱٫۵۵ اینچی امولد از قابلیت صفحه‌‌نمایش همیشه‌روشن نیز بهره می‌برد که با بیش از ۶۰ حالت مختلف می‌تواند اطلاعات را نمایش دهد؛ این ساعت تنها ۱۹٫۵ گرم وزن دارد و با وجود ابعاد بسیار کوچکش، عمر باتری بسیار خوب دو هفته‌ای را در استفاده‌های عادی ارائه می‌دهد.

سازگاری با اندروید و iOS، سنجش غلظت اکسیژن خون، پایش ضربان قلب و وضعیت خواب و همچنین پشتیبانی بیش از ۷۰ حالت ورزشی از دیگر امکانات آمازفیت جی تی اس ۲ مینی هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین تبلت های 2021

ارزان ترین تبلت های 2021

ریلمی واچ S

  • نوع کاربری: روزمره، رسمی
  • قابلیت‌ها: عمر باتری تا دو هفته، پایش غلظت اکسیژن خون، پایش ضربان قلب

ریلمی مانند دیگر برندهای تازه‌کار چینی، علاوه‌بر گوشی هوشمند محصولات دیگری مانند، هندزفری و ساعت هوشمند نیز تولید می‌کند که از کیفیت قابل‌قبولی در مقایسه با قیمت، بهره می‌برند.

ریلمی واچ S با امکاناتی نظیر نمایشگر ۱٫۳ اینچ ۳۶۰×۳۶۰ پیکسل، طول عمر باتری تا دو هفته، پایش غلظت اکسیژن خون، پایش ضربان قلب، پشتیبانی از ۱۶ حالت ورزشی، پایش وضعیت خواب، گواهی ضدآب و گردوغبار IP68، نمایش اعلانات و پشتیبانی از زبان فارسی، ارزش خرید بالایی دارد.

Amazfit T-Rex Pro

  • نوع کاربری: روزمره، رسمی
  • قابلیت‌ها: مقاوم در برابر آب، گردوغبار و ضربه

این ساعت که بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازار بوده، به معنای کلمه یک «هیولا» است. تی-رکس پرو ۱۵ گواهینامه نظامی دارد و تقریباً دربرابر همه‌چیز مقاوم است. برای نمونه، بدنه تی-رکس می‌تواند دربرابر گرمای ۷۰ درجه و سرمای منفی ۴۰ درجه‌ی سانتی‌گراد مقاومت کند. به‌علاوه، به‌طور کامل دربرابر آب، گردوغبار و ضربه مقاومت دارد.

از نظر امکانات هم می‌توانیم به حسگر سنجش ضربان قلب و اکسیژن خون، GPS و نمایشگر اولد ۱٫۳ اینچی در ساعت هوشمند امیزفیت تی‌-رکس پرو اشاره کنیم. بد نیست بدانید که تی-رکس پرو با یک بار شارژ کردن می‌تواند تا ۱۸ روز شارژدهی کند.

در این مطلب که راهنمای خرید بهترین اسمارت واچ ارزان قیمت است، اپل واچ ارزان، گلکسی واچ ارزان خوب و ساعت هوشمند شیائومی ارزان معرفی شدند. اگر قصد خرید ساعت هوشمند دارید این مطلب راهنمای خوبی است و شما می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین مادربردهای 2021

بهترین سیستم گیمینگ ارزان قیمت

سوالات متداول

بهترین ساعت هوشمند میان رده بازار کدام است؟

اگر قصد خرید ساعت هوشمند دارید و به دنبال مدلی مناسب هستید پس این مطلب را از دست ندهید زیرا راهنمای خرید بهترین اسمارت واچ ارزان قیمت است و به شما کمک می‌کند انتخاب خوبی داشته باشید. انواع مختلفی ساعت هوشمند از برندهای مختلف معرفی شد که شما می‌توانید با توجه به سلیقه و بودجه خود، مدلی مناسب را برای خرید انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:

  • حل مشکل اینترنت گوشی پوکو M3 شیائومی
  • حل مشکل باتری پوکو X3 پرو
  • حل مشکل نشان ندادن نوتیفیکیشن در گوشی شیائومی
  • حل مشکل ناسازگاری شیائومی
  • حل مشکل داغ شدن گوشی شیائومی

.

نظر شما در مورد بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازار چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.