تکنولوژی

بهترین کتری برقی

کتری برقی دبلیو ام اف مدل Limero(بررسی ویدئویی)

 

 
 
 
 
 

بهترین مارک کتری برقی:تغییر سبک زندگی به افراد فرصت کمتری برای تهیه انواع مواد غذایی و نوشیدنی می دهد.

به همین دلیل ، تولیدکنندگان لوازم خانگی برای جبران کمبود وقت محصولی مانند غذاساز و چای ساز و کتری برقی تولید می کنند تا مردم بتوانند از آنها برای تهیه سریعتر غذاها و نوشیدنی های مورد علاقه خود استفاده کنند.

حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که یک مهمانی سرزده به خانه شما آمده باشد. در این موارد ، چیدن میوه و تهیه چای تازه دم کرده برای میهمانان می تواند مدتی طول بکشد.

ما توصیه می کنیم از کتری برقی استفاده کنید که برای مدت زمان بسیار کمی با استفاده از برق ، آب به نقطه جوش می رسد. می توان گفت که نه تنها برای سرو چای ، بلکه برای تهیه قهوه ، نسکافه و … به آب جوش احتیاج دارید.

کتری برقی یکی از محبوب ترین لوازم آشپزخانه در هر خانه ایرانی است که قادر است با انرژی کمتری و دقت بالاتر آب را به نقطه جوش برساند و همچنین یک فنجان چای یا قهوه داغ برایتان آماده کند.

خرید کتری برقی با وجود انواع کتری های برقی موجود در بازار کار آسانی نخواهد بود. در ادامه این مقاله با ما باشید تا قبل از خرید کتری برقی با نکاتی که باید بدانید آشنا شوید.

بهترین کتری برقی کدام است؟

کتری برقی وسیله ای است که برای جوشاندن آب از برق استفاده می کند. از این دستگاه برای تهیه چای ، قهوه و انواع نوشیدنی ها استفاده می شود.

قسمتهای مختلف کتری عبارتند از: یک عنصر تولید کننده گرما ، یک چراغ آلارم و یک سوئیچ اتوماتیک. به طور کلی ، استفاده از این دستگاه بسیار آسان است و فقط با مراجعه به کتابچه راهنما می توانید نحوه کار آن را بیاموزید.

انواع بهترین مارک کتری برقی

کتری های برقی در انواع مختلفی تولید می شوند که هر کدام دارای مزایا و معایبی هستند. در واقع انواع مختلف کتری چه از نظر شکل ظاهری و چه از نظر عملکرد تأثیر بسزایی در کیفیت کتری دارند.

به همین دلیل بهتر است قبل از خرید کتری برقی از مزایا و معایب هر یک مطلع شوید.

کتری برقی فلزی

کتری های فلزی علاوه بر ظاهر زیبا ، ظریف و مدرن ، ضعف قوری های شیشه ای را با مقاومت کافی ای که دارند جبران می کنند. علاوه بر این ، استفاده از فولاد ضد زنگ در این نوع کتری ظاهر براق آنها را حفظ می کند.

کتری برقی هوشمند

دنیای فناوری حتی در زمینه کتری های برقی ظاهر شده است. کتری های هوشمند برنامه هایی دارند که به راحتی با ساعت های هوشمند یا تبلت های کاربران سازگار می شوند.

در واقع با استفاده از این برنامه ها می توانید در هر زمان به مقدار آب کتری ، دمای آب و سایر موارد پی ببرید. حتی می توانید کتری را از راه دور روشن کنید

تا در زمان مناسب آب جوشانده یا خاموش شود. البته قیمت این نوع کتری از انواع دیگر بیشتر است. بعلاوه ، آنها هنوز در سراسر جهان گسترده نیستند.

کتری پلاستیکی

یکی از مزایای قوری های پلاستیکی مقاومت در برابر ضربه است. علاوه بر این ، پلاستیک ارزان تر از مواد دیگر است. بنابراین ، کتری های پلاستیکی از سایر کتری ها ارزان ترند.

اما عیب محصولات پلاستیکی وجود موادی به نام بیسفنول A در ترکیبات آنهاست که غالباً در محصولات با نام تجاری Philips یافت می شود.

وجود این ماده در ترکیب مواد پلاستیکی منجر به شستشوی محصول می شود. بنابراین ، اگر قصد خرید کتری های  پلاستیکی را دارید ، حتماً قبل از هر بار استفاده آنها را به خوبی بشویید.

بهترین مارک کتری شیشه ای برقی

کتری های برقی با ظاهری شفاف و تمیز دارای مزایای بسیاری هستند. این کتری های برقی شیشه ای شیک و زیبا

چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند و از مواد بی ضرری ساخته شده است. اما ضعف اصلی آنها مقاومت کم و آسیب پذیری آنها است.

تفاوت دستگاه چای ساز با کتری برقی چیست؟

کتری از خانواده چای سازان است که بدون قوری طراحی شده است. قوری ها نسبت به چای سازها به فضای کمتری احتیاج دارند.

اگر ست چای از حجم و وزن بیشتری برخوردار است. اما کدام یک بهتر است ، دستگاه چای ساز یا کتری برقی؟

مثل همیشه ، انتخاب بین این دو تنها به نیاز شما بستگی دارد ، اما چندین فاکتور مهم وجود دارد که در انتخاب تأثیر می گذارد:

  1. کتری های برقی و چای سازها قابلیت دم کردن چای را دارند. اما اگر می خواهید مقدار زیادی آب بجوشانید تا آن را در یک فلاسک قرار دهید یا برای اهداف دیگر ، می توانید از کتری برقی استفاده کنید.
  1. اگر بودجه محدودی دارید می توانید با خرید کتری برقی مبلغ کمتری پرداخت کنید. کتری های برقی معمولاً ارزان ترند و فضای کمتری را اشغال می کنند
  1. اگر چای و نوشیدنی های دم کرده سنتی را ترجیح می دهید ، یک کتری برقی بخرید. با یک کتری برقی می توانید حجم زیادی از آب را در مدت زمان کوتاه بجوشانید.

مزایای استفاده از کتری برقی چیست؟

کتری برقی همچنین یک مزیت ویژه دارد که در مدل های سنتی یافت نمی شود و امروزه به یک ویژگی مهم تبدیل شده است.

در گذشته شاید درجه حرارت آب برای انسان مهم نبوده است ، اما امروزه انواع نوشیدنی ها و روش های تهیه آنها منجر به استفاده از آب با دمای مختلف شده است.

اگر از روش هایی برای تهیه چای یا قهوه استفاده می کنید که به دمای خاصی نیاز دارد ، بهتر است کتری برقی بخرید. با خرید برخی از مدل های کتری برقی می توانید آب را در دمای مورد نظر از 30 دقیقه تا یک ساعت حفظ کنید.

در ادامه با مزایای بیشتر کتری های برقی آشنا می شویم.

در وقت صرفه جویی کنید

کتری های برقی موجود در بازار ظرفیت 1 لیتر و 2 لیتر دارند. یک کتری 1.5 لیتری معمولاً در بین خانواده های ایرانی بسیار محبوب است.

یکی از مزایای کتری های برقی سرعت جوشاندن آب در آنها است که آب را در مدت زمان بسیار کمی به نقطه جوش می رساند. بنابراین سرعت کار آنها با اجاق قابل مقایسه نیست.

برای اینکه دقیق باشیم

برای برخی از افراد ، به دلیل مصرف زیاد چای سبز و چای اولانگ ، داشتن دمای ثابت و دقیق آب برای آنها مهم است تا چای خاصیت خود را از دست ندهد. به راحتی می توانید دمای آب را با کتری برقی تنظیم کنید.

آسان برای استفاده

استفاده از کتری بسیار راحت است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که آب را درون ظرف بریزید و سپس دکمه روشن / خاموش را فشار دهید.

انرژی کم

کتری های برقی در مقایسه با کتری های سنتی که با اجاق گاز کار می کنند ، انرژی بسیار کمی مصرف می کنند ، زیرا آب را برای مدت کوتاهی می جوشانند.

خاموش شدن خودکار

این کار برای جلوگیری از آسیب های احتمالی مانند آتش سوزی است. وقتی آب می جوشد ، اما کاربر فراموش می کند که کتری را خاموش کند. دستگاه به طور خودکار خاموش می شود.

برای خرید کتری برقی مناسب و با کیفیت ، باید نکاتی را در نظر داشته باشید؛ برخی از این نکات به نیاز شما بستگی دارد ، مانند ظرفیت کتری و توانایی تعیین دما ، اما برخی دیگر از توصیه های کارشناسان برای خرید بهتر است:

نکات مهم هنگام خرید کتری برقی

 

جنس بدنه

فرقی ندارد کتری برقی باشد یا معمولی. زیرا تقریباً تمام این محصولات از شیشه ، پلاستیک ، فلز یا کامپوزیت ساخته شده اند. نکته مهمی که باید در این زمینه بدانید

این است که قوری های ساخته شده از پلاستیک در فضای داخلی چنان بر طعم آب جوش تأثیر می گذارند که ممکن است برای همه خوشایند نباشد. از طرف دیگر

ما توصیه می کنیم به دنبال محصولات فولاد ضد زنگ باشید که در هنگام خرید کتری برقی با دوام باشد که  مورد استقبال خریداران دیگر در سراسر جهان قرار گرفته است.

اندازه و ظرفیت کتری

یکی از مهمترین مواردی که باید هنگام خرید کتری برقی به خاطر بسپارید ، اندازه و ظرفیت کتری است. امروزه کتری های برقی با ظرفیت های مختلفی طراحی و تولید می شوند

و آخرین حجم آنها 2 لیتر برای خرید و استفاده است که بدیهی است هر خریدار و خانواده ای باید این دستگاه را با توجه به میزان استفاده خریداری کند. ظرفیت مناسب اندازه کتری باید متناسب با فضای آشپزخانه شما باشد.

سرعت جوشاندن آب

دلیل اصلی خرید کتری برقی جوشاندن سریع آب برای تهیه یک فنجان چای یا قهوه است. بنابراین اگر محصولی که به دنبال آن هستید

سرعت کار سریعتر و بالاتر  از اجاق گاز و اجاق مایکروویو برای جوشاندن آب ندارد ، خرید آن به هیچ وجه توجیه پذیر نخواهد بود.

امکان تنظیم دما

توانایی تنظیم دما برای انتخاب و خرید کتری برقی بسیار مهم است. حقیقت این است که شما هرگز نباید به فکر تهیه چای سبز ، چای ، چای سیاه و همچنین قهوه و سایر نوشیدنی های گرم در همان دما باشید!

اما خوب ، از آنجا که اساساً ما ایرانی ها برای تهیه نوشیدنی های خود فقط در دمای مشخصی آب می جوشانیم ، این ویژگی خیلی مهم نیست

اما در واقع توانایی تنظیم دما به شما ، مصرف کنندگان عزیز اجازه می دهد هر نوشیدنی گرم را با توجه به نقطه جوش خود امتحان کنید.

آسان برای استفاده

کتری از آن دسته محصولات آشپزخانه است که حداقل 3 تا 4 بار در روز استفاده می شود. سهولت استفاده از این محصول نکته مهم دیگری است که باید هنگام خرید به آن توجه کنید.

راحتی این نوع کتری به وجود دکمه ها در مکان مناسب ، دستگیره های ایمن و ضد لغزش و عملکردهای گرمایشی ، وزن مناسب و موارد دیگر محدود می شود.

ویژگیهای فیزیکی

به طور کلی ، فاکتور زیبایی هنگام خرید هر کالایی کاملاً مطابق با سلیقه و قابل تغییر است که فقط بستگی به نظر و انتخاب شما دارد.

اما بد نیست بدانید با توجه به استفاده روزانه کتری های برقی در خانه و حضور مداوم آنها با ظاهر خوب یا حتی بد در آشپزخانه ، بهتر است به ظاهر و پارامترهای زیبایی توجه کمی داشته باشید.

صدا

شکی نیست که صدای تولید شده توسط کتری برقی بسیار کمتر از کتری معمولی است! با این حال ، برخی از خریداران کتری های برقی هنوز شکایت دارند که بیش از حد سر و صدا می کنند

و سعی در خرید محصولات کوچکتر دارند. بهترین راه برای دستیابی به چنین محصولی توجه به نظرات سایر خریداران و کاربران کتری مورد نظر شماست.

 

 

 

قیمت کتری برقی

عوامل بسیاری در قیمت کتری های برقی تأثیر می گذارند ، شاید مهمترین آنها کیفیت ، دوام ، لوازم جانبی (خاموش شدن خودکار ، سیستم ذخیره آب ، ذخیره سیم برق ، چرخش 360 درجه و غیره) ، مصرف انرژی باشد. جنس بدنه ، ظرفیت و غیره می توانند قیمت را تحت تأثیر قرار دهند.

16 مدل از بهترین کتری برقی موجود در بازار

 

  1. کتری برقی Moulinex

 

بهترین مارک کتری برقی:کتری برقی Moulinex مدل  BY550D10 یکی از محصولات بادوام و خوش ساخت این برند است که نقش بسیار مفیدی در آشپزخانه دارد.

این کتری که توسط شرکت مولینکس تهیه و عرضه شده است ، دارای بدنه ای استیل است که با قطعات پلاستیکی ترکیب شده است. این کتری برقی دارای پایه ای است که به برق متصل می شود. علاوه بر این ، سیم برق را می توان در این پایه ذخیره کرد.

کتری روی این پایه قرار گرفته و قابلیت چرخش 360 درجه را دارد. با این کار محدودیت استفاده از کتری برای افراد با دست چپ یا راست برطرف می شود.

روشن و خاموش کردن کتری توسط سوئیچ مربوطه زیر دسته تعیین می شود. دسته طراحی ارگونومیک کتری مدل BY550D10 به حمل راحت کتری کمک می کند و در حین کار خنک است.

در زیر دسته یک نشانگر کالیبره شده وجود دارد که حجم آب کتری را نشان می دهد. عناصر این شیشه بسیار قدرتمند هستند و به سرعت آب را می جوشانند. جرم موجود در آب در حال جوش از طریق صافی نصب شده روی دهانه آب فیلتر می شود.

مشخصات عمومی کتری برقی Moulinex

 

 

 

      2. کتری برقی HTC

بهترین مارک کتری برقی:کتری برقی HTC 776k یکی از محصولات بادوام و خوش ساخت این برند است که نقش بسیار مفیدی در آشپزخانه دارد.

این کتری توسط HTC طراحی شده است و دارای بدنه ای استیل از قطعات پلاستیکی است. این کتری برقی دارای پایه ای است که به برق متصل می شود. علاوه بر این ، می توان سیم برق را در جای خود نگه داشت.

کتری روی این پایه قرار گرفته و قابلیت چرخش 360 درجه را دارد. با این کار محدودیت استفاده از کتری برای افراد با دست چپ یا راست برطرف می شود.

روشن و خاموش کردن کتری برقی توسط سوئیچ مربوطه زیر دسته تعیین می شود. دسته 776k با طراحی ارگونومیک به حمل راحت کتری کمک می کند و همیشه خنک است. در زیر دسته یک نشانگر کالیبره شده وجود دارد که حجم آب کتری را نشان می دهد.

عناصر این کتری بسیار قدرتمند هستند و به سرعت آب را می جوشانند. جرم موجود در آب در حال جوش از طریق صافی نصب شده روی دهانه آب فیلتر می شود.

این کتری برقی هم مفید است و هم باعث زیبایی هرچه بیشتر آشپزخانه یا محل کار می شود. چراغ نشانگر داخلی 776k به شما اطلاع می دهد چه زمانی آب در حال جوشیدن است. به لطف نشانگر سطح آب می توانید حجم آب کتری را نیز مشاهده کنید.

مشخصات عمومی کتری برقی HTC

 

      3. کتری برقی بوش

کتری برقی بوش مدل TWK6A013 معمولاً برای تهیه چای یا قهوه به آب گرم (جوش) نیاز دارد. این کار به طور سنتی از کتری های شعله ور انجام می شود.

اما با ظهور کتری های برقی ، ساختن آب جوش هم سریعتر و هم آسانتر شده است. کتری برقی بوش مدل TWK6A013 محصولی ساده اما کاربردی است.

محفظه این محصول از پلاستیک مشکی ساخته شده و می تواند با سایر لوازم خانگی ساخت بوش ترکیب شود.(بهترین مارک کتری برقی)

این محصول قابلیت چرخش 360 درجه را دارد و توان مصرفی آن 2400 وات است. ظرفیت داخلی این کتری 1.7 لیتر است و از این نظر طبیعی است.

این محصول طراحی زیبایی دارد و عناصر داخل کتری با صفحه ای از جنس استنلس استیل پوشانده شده اند.(بهترین مارک کتری برقی)

بوش یک شرکت بزرگ آلمانی است که از سال 1886 فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت فعالیت های گسترده ای در زمینه های مختلف از جمله تولید ابزار و موتورهای صنعتی ، سیستم های امنیتی ، لوازم خانگی و موارد دیگر دارد.

مشخصات عمومی کتری برقی بوش

 

 

        کتری برقی بوش (فلزی)

مشخصات کلی کتری برقی بوش

 

      4. کتری برقی توکیو

 

 

مشخصات عمومی محصول کتری برقی توکیو

     

 

5.کتری برقی Tifal

 

بهترین مارک کتری برقی:بسیاری از افرادی که مایل به خرید کتری برقی هستند دارای دو ویژگی هستند: اول اینکه کتری آب را خیلی زود می جوشاند و دوم اینکه قیمت پایینی دارد.

هر دو عملکرد در کتری Tifal TF990 وجود دارد. بارزترین ویژگی کتری برقی Tifal ، مدل TF990 ، جوشاندن سریع آب است. در مخزن 2 لیتری این کتری، جایی که آب می ریزید

و کتری را روشن می کنید ، آب 4 دقیقه بعد می جوشد. با توجه به قیمت این کتری ، این ویژگی را می توان مهمترین مزیت کتری برقی Tifal دانست.(بهترین مارک کتری برقی)

 

مشخصات عمومی کتری برقی TifaL

 

 

 

       6. کتری برقی سام

 

کتری برقی مسافرتی: ما قصد داریم امروز یک کالای بسیار کاربردی را در فروشگاه اینترنتی کاوش کالا ارائه دهیم. کتری برقی مسافرتی یکی از جدیدترین و پرفروش ترین محصولات این فروشگاه است.(بهترین مارک کتری برقی)

کتری برقی یک کتری چای کوچک و کاربردی است که در خانه و جاده با شما همراه است. در طول سفر می توانید از کتری چای به عنوان دستگاه چای ساز و قهوه فوری نیز استفاده کنید.

کتری برقی سام مدل EK-M110 وجود دستگاهی که بتواند در کمترین زمان ممکن آب جوش را برای شما آماده کند دستگاه بسیار مفیدی است زیرا در کمترین زمان ممکن می توانید چای ، قهوه ، نسکافه ، چای سبز و … تهیه کنید.

این محصول وسیله ای کاربردی و بسیار شیک است که برای هدیه دادن مناسب است. این وسیله سبک و قابل حمل است که می توانید هنگام سفر به راحتی از آن استفاده کنید. با استفاده از این محصول فقط برای کمترین زمان آب می جوشد.

مشخصات عمومی کتری برقی سام

 

          7. کتری برقی سانی

 

مشخصات عمومی کتری برقی سانی

 

 

        8.کتری برقی هوشمند شیائومی

بهترین مارک کتری برقی:کتری برقی هوشمند شیائومی یکی دیگر از محصولات با کیفیت و خلاق این شرکت است که فرصت های زیادی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

این کتری برقی ساده و زیبا دارای بدنه ای با کیفیت سفید است که دارای مخزن استیل 1.5 لیتری است. این مخزن از استیل ضد زنگ و لکه ها و لکه ها ساخته شده است و به لطف طراحی یکپارچه هیچ گونه نشتی آب امکان پذیر نیست.

استفاده از این مخزن بدون نگرانی از رسوبات مداوم و زنگ زدگی بر روی بدنه کاربر را برای استفاده از این محصول تضمین می کند. مصرف انرژی 1800 وات این کتری آن را در دسته کتری های برقی با مصرف کم قرار می دهد

و قادر است در 5 دقیقه تمام آب مخزن را به نقطه جوش برساند.(بهترین مارک کتری برقی)

به دلیل محافظت امنیتی سه لایه ، خطر برق گرفتگی وجود ندارد و استفاده از این کتری کاملا ایمن خواهد بود.(بهترین مارک کتری برقی)

 

مشخصات عمومی کتری برقی هوشمند شیائومی

 

 

      9. کتری برقی Fuma

 

بهترین مارک کتری برقی:یک فنجان قهوه و چای در فصل سرما یا وقتی که از کار روزانه خسته شده اید می تواند بسیار دلپذیر باشد. کتری برقی Fuma مدل 997 با طراحی زیبا و شیک مناسب استفاده در آشپزخانه منزل شما است.

می توانید از این کتری برای جوشاندن آب در اسرع وقت و لذت بردن از یک نوشیدنی گرم استفاده کنید.(بهترین مارک کتری برقی)

این کتری بدنه ای مستحکم و بادوام و عملکرد فوق العاده بالا دارد که به شما امکان استفاده طولانی مدت را می دهد. این کتری Fuma 997 دارای یک فیلتر در دهانه خود است که از ورود لجن به داخل فنجان شما جلوگیری می کند.

با استفاده از قسمت شفافی که روی بدنه کتری Fuma قرار گرفته است ، می توانید مقدار آب باقی مانده در کتری را مشاهده کنید.(بهترین مارک کتری برقی)

مشخصات عمومی کتری برقی Fuma

 

      10.کتری برقی فیلیپس

بهترین مارک کتری برقی:کتری فیلیپس بدنه ای از استیل ضد زنگ و طراحی زیبایی دارد. این کتری با فیلترهای کوچک هرگونه رسوب را از آب پاک می کند ، به طوری که آب جوشیده کیفیت بالاتری دارد.(بهترین مارک کتری برقی)

از نظر ایمنی ، این محصول دارای دو عملکرد متفاوت است. کلید وقتی کار می کند که آب کمی در آن باشد یا آب در حال جوشیدن باشد ، استفاده از آن را ایمن می کند.(بهترین مارک کتری برقی)

کتری فیلیپس HD9350 دارای نشانگری است که روشن یا خاموش بودن دستگاه را نشان می دهد. با وجود نشانگر، میزان آب موجود در آن ، در کنار کتری نیز دیده می شود.(بهترین مارک کتری برقی)

این کتری که 2200 وات قدرت دارد 1.7 لیتر حجم دارد و زیر کفی 360 درجه آن محفظه ای برای نگهداری کابل های برق تعبیه شده است. در آخر لازم به ذکر است که دسته این کتری دارای طراحی ارگونومیک است و هنگام استفاده از دست شما نمی لغزد.

مشخصات عمومی کتری برقی فیلیپس

 

 

 

 

     11.کتری برقی لاکی(lucky)

 

کتری lucky مدل JL-990 مشخصات کلی محصول

 

 

     12.کتری برقی  هانوفر

 

بهترین مارک کتری برقی:کتری برقی هانوفر مدل 1632 یکی از محصولات کاربردی برند “هانوفر” است. دستگیره کتری برقی هانوفر مدل 1632 به گونه ای محکم و بادوام طراحی شده است.(بهترین مارک کتری برقی)

برای ایمنی بیشتر می توان درب کتری را با یک دکمه نصب شده باز کرد. این کتری گزینه خوبی برای افرادی است که انواع نوشیدنی های گرم را دوست دارند، اما وقت کافی ندارند یا ترجیح می دهند(بهترین مارک کتری برقی)

یک نوشیدنی فوری تهیه کنند و در کمترین زمان ممکن آب جوش مورد نیاز برای تهیه قهوه فوری یا نسکافه ، چای فوری را مصرف کنند یا کیسه ها و انواع نوشیدنی ها. و چای سبز خود را بخورند.(بهترین مارک کتری برقی)

تولید کننده این محصول ، هانوفر ، تولید کننده و تأمین کننده انواع لوازم خانگی است که محصولات ارزشمندی را در بازار عرضه می کند.(بهترین مارک کتری برقی)

ناگفته نماند که این محصول دارای احتباس گرما است که این یک امتیاز محسوب می شود. همچنین مصرف انرژی این کتری 1850 است. طول کابل این کتری برقی حدود 60 سانتی متر است که طول استاندارد است.

مشخصات عمومی کتری برقی  هانوفر

 

13.کتری برقی وگاترونیکس

بهترین مارک کتری برقی:کتری برقی مدل Vogattronix VE-116 یک کتری عالی است که توسط شرکت Vegati تولید می شود. ظرفیت مخزن کتری 7.1 لیتر است(بهترین مارک کتری برقی)

و همچنین دارای نشانگر سطح آب است. این کتری دارای سیستم جوش سریع است و آب داخل کتری به سرعت می جوشد تا به شما در کنترل مقدار آب داخل کتری کمک کند.

اگر مدتی آب کتری تمام شد کتری سیستم هوشمندی دارد ، نگران نباشید ، به محض تمام شدن آب کتری ، سیستم خاموش می شود تا از سوختن کتری جلوگیری شود. و بعد از 10 دقیقه دوباره از آن استفاده کنید

این دستگاه مجهز به یک عنصر گرم کننده داخلی است و در نتیجه آهک نمی تواند تشکیل شود. در نتیجه ، تمیز کردن دستگاه ضروری نیست.(بهترین مارک کتری برقی)

 

مشخصات عمومی محصول

 

 

 

14. کتری برقی Vinto مدل TF602

 

 

 

 

15. کتری برقی آریته مدل AR-2877 (بررسی ویدئویی)

 

 

 

 

 

 

با تشکر ، امیدواریم این مقاله در انتخاب و خرید کتری مفید واقع شده باشد

 


قیمت خرید 40 مدل کتری برقی [ اصل و اورجینال ] در بازار تهران

چای یکی از بهترین و پرطرفدار ترین نوشیدنی ها است معمولا وقتی مهمان دارید اولین چیزی که به آن فکر میکنید چای است برای پذیرایی از مهمان ها به یک پای خوشمزه نیاز دارید. برای تهیه ی چای به یک کتری مناسب نیز نیاز دارید امروزه تقریبا همه ی وسایل هایی که در دکوراسیون خانه استفاده میشود برقی هستند کتری ها نیز در گذشته ساده طراحی شده بودند و فقط به کمک شعله ی گاز میتوانستید یک چای درست کنید که نیاز به زمان بیشتری نیز دارد امروزه بدلیل برقی بودن وسایل ها تقریبا استفاده از آنها نیز ساده و آسان شده است براحتی میتوانید از  آنها استفاده کنید کتری های برقی نیز یکی از بهترین وسایل هایی است که کمک زیادی به خانم ها کرده است در کمترین زمان میتوانید بهترین چای را برای خود درست کنید.به مرور زمان کتری های قدیمی جای خود را به کتری های جدید و برقی میدهند بزرگترین مزیتی که کتری های برقی دارد این است که در کمترین زمان میتواند آب را به جوش در بیاورد. تفاوت کتری های برقی با چای ساز این است که کتری برقی نمیتواند دمای آب را به دمای دلخواه شما برساند فقط میتواند آب را به جوش در بیاورد اما در چای ساز ها میتوانید انواع دمنوش را در دمای دلخواه خود درست کنید.

راهنمای خرید کتری برقی

کتری برقی نیز مانند سایر وسایل های برقی در دکوراسیون خانه انواع مختلفی دارند که با توجه به جنس و امکانات خود دسته بندی شده اند در هنگام خرید کتری برقی حتمی دقت کنید تا بتوانید کتری مورد نیاز خود را بخرید پیشنهاد ما این است که کتری برقی را بخرید که بتواند در هنگام به جوش در آمدن آب بتواند کتری را خاموش کند.و سیستم محافظت و جلوگیری از بدون آب کار کردن کتری باشد. برند همه ی وسایل های برقی دارای اهمیت زیادی هستند معمولا برند های معتبر دارای کیفیت بالایی نیز هستند پس حتمی در هنگام خرید کتری به برند آن نیز توجه کنید کتری های برقی نیز در اندازه های مختلفی ساخته شده اند پس با توجه به نیاز خود و تعداد اعضای خانواده ی خود کتری را انتخاب و خرید کنید.

انواع کتری برقی چیست ؟

کتری های برقی جزو جدیدترین وسایل الکترونیکی در آشپزخانه ها هست که بسیار کاربردی می باشند و هر خانه ای نیاز به خرید کتری برقی دارد ولی انواع مختلفی دارند که قبل از خرید کتری برقی باید با نوع های مختلف آن ها آشنا شوید تا بتوانید بهتر انتخاب کنید.

کتری های برقی دارای انواع مختلفی از نظر جنس و اندازه و عملکرد هستند که از نظر جنس شامل کتری های فلزی ، شیشه ای و پلاستیکی هستند ، کتری های فلزی از آلیاژ فولاد ضد زنگ یا استیل هستند که مقاومت بسیار خوبی دارند و ظاهر شان نیز شیک و زیبا می باشد و قیمت کتری برقی فلزی گران تر از دیگر جنس ها هست .

یکی دیگر از جنس های کتری برقی ، شیشه ای است که اگر به دنبال کتری برقی شیک و زیبا هستید و قیافه برایتان مهم هست عالی می باشد و معمولا از جنس شیشه های نشکن هستند اما نسبت به دیگر جنس ها استحکام کمتری دارند و نوع دیگر کتری های پلاستیکی می باشد که اگر به دنبال خرید کتری برقی با قیمت مناسب و با کیفیت هستید انتخاب خوبی هست و در برابر ضربه نیز مقاوم هستند همچنین قیمت کتری برقی پلاستیکی پایین می باشد.

نکاتی که در هنگام خرید کتری باید به آن توجه کنید

در هنگام خرید وسایل برقی باید نکاتی را رعایت کنید تا بتوانید بهترین و با کیفیت ترین وسایل را خرید کنید در هنگام خرید کتری برقی نیز باید نکات مهمی را رعایت کنید تا بهترین و با کیفیت ترین کتری برقی را خرید کنید.اولین نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که  قدرت,ظرفیت,گنجایش,کیفیت,جنس بدنه,امکانات کتری توجه کنید.سعی کنید گنجایش کتری را با توجه به میزان مصرف خود انتخاب کنید.کتری های برقی انواع جنس های مختلفی دارد مانند سرامیکی شیشه ای و پلاستیکی و فلزی بستگی به شما دارد که کدام را انتخاب کنید. سعی کنید امکانات کتری را نیز بررسی کنید و با سایر کتری ها مقایسه کنید و بهترین مدل کتری را خرید کنید. گارانتی وسایل برقی اهمیت زیادی دارد پس سعی کنید گارانتی کتری را نیز بررسی کنید تا بتوانید از آن در صورت نیاز استفاده کنید. در این پست از سایت اتاق بهترین و با کیفیت ترین مدلهای کتری برقی را قرار داده ایم میتوانید با توجه به سلیقه و نیاز خود انتخاب و خرید کنید.

  • نحوه نمایش کالاها

قیمت خرید 40 مدل کتری برقی [ اصل و اورجینال ] در بازار تهران

قیمت کتری برقی سارینا مدل SA-105

مشخصات کلی

  • ابعاد
    240×220×160 میلی متر
  • وزن
    0.91 کیلوگرم
  • جنس بدنه
    استیل
  • نوع در
    متصل
  • کتری بدون سیم
    بله

مشخصات کتری برقی

  • توان مصرفی
    1500 وات
  • محدوده ظرفیت
    1.5 تا 2 لیتر
  • گنجایش کتری
    1.8 لیتر

قیمت خرید 40 مدل کتری برقی [ اصل و اورجینال ] در بازار تهران

قیمت کتری برقی پارس خزر مدل EK-2200P

مشخصات کلی

  • ابعاد
    210x210x240 میلی متر
  • وزن
    1 کیلوگرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک و شیشه
  • نوع در
    متصل
  • کتری بدون سیم
    بله

مشخصات کتری برقی

  • جنس بدنه
    شیشه
  • محدوده توان مصرفی
    2001 تا 2200 وات
  • توان مصرفی
    2200 وات
  • محدوده ظرفیت
    1.6 تا 2 لیتر
  • گنجایش کتری
    2 لیتر
  • چراغ نشانگر
    دارد
  • نمایشگر میزان آب
    دارد

قیمت خرید 40 مدل کتری برقی [ اصل و اورجینال ] در بازار تهران

خرید کتری برقی آیسان مدل WATER HEATER به همراه جا کلیدی طرح برج ایفل هدیه

مشخصات کلی

  • ابعاد
    238 × 210 × 160 میلی متر
  • وزن
    0.9 کیلوگرم
  • جنس بدنه
    استیل ضد زنگ
  • نوع در
    متصل
  • کتری بدون سیم
    بله

مشخصات کتری برقی

  • توان مصرفی
    2400 وات
  • محدوده ظرفیت
    1.5 تا 2 لیتر
  • گنجایش کتری
    1.7 لیتر
  • نمایشگر میزان آب
    دارد
  • گرم نگهدار
    دارد

قیمت خرید 40 مدل کتری برقی [ اصل و اورجینال ] در بازار تهران

قیمت کتری برقی بوش مدل TWK6A013

مشخصات کلی

  • ابعاد
    238 × 210 × 160 میلی متر
  • وزن
    0.9 کیلوگرم
  • جنس بدنه
    استیل ضد زنگ
  • نوع در
    متصل
  • کتری بدون سیم
    بله

مشخصات کتری برقی

  • توان مصرفی
    2400 وات
  • محدوده ظرفیت
    1.5 تا 2 لیتر
  • گنجایش کتری
    1.7 لیتر
  • نمایشگر میزان آب
    دارد
  • گرم نگهدار
    دارد

قیمت خرید 40 مدل کتری برقی [ اصل و اورجینال ] در بازار تهران

خرید کتری برقی بوش مدل TWK8613

مشخصات کلی

  • ابعاد
    19*21 میلی متر
  • وزن
    0.5 کیلوگرم
  • جنس بدنه
    استیل
  • نوع در
    متصل
  • کتری بدون سیم
    بله

مشخصات کتری برقی

  • توان مصرفی
    2000 وات
  • محدوده ظرفیت
    1.5 تا 2 لیتر
  • گنجایش کتری
    1.5 لیتر
  • چراغ نشانگر
    دارد
  • نمایشگر میزان آب
    ندارد

قیمت خرید 40 مدل کتری برقی [ اصل و اورجینال ] در بازار تهران

قیمت کتری برقی متئو مدل MK 18

مشخصات کلی

  • ابعاد
    19*21 میلی متر
  • وزن
    0.5 کیلوگرم
  • جنس بدنه
    استیل
  • نوع در
    متصل
  • کتری بدون سیم
    بله

مشخصات کتری برقی

  • توان مصرفی
    2000 وات
  • محدوده ظرفیت
    1.5 تا 2 لیتر
  • گنجایش کتری
    1.5 لیتر
  • چراغ نشانگر
    دارد
  • نمایشگر میزان آب
    ندارد

قیمت خرید 40 مدل کتری برقی [ اصل و اورجینال ] در بازار تهران

خرید کتری برقی بوش مدل TWK8611P‏

مشخصات کلی

  • ابعاد
    200x150x230 میلی متر
  • وزن
    1.240 کیلوگرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک فشرده، مخزن استیل
  • نوع در
    متصل
  • کتری بدون سیم
    بله

مشخصات کتری برقی

  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • محدوده توان مصرفی
    1501 تا 1800 وات
  • توان مصرفی
    1800 وات
  • محدوده ظرفیت
    1.6 تا 2 لیتر
  • گنجایش کتری
    1.5 لیتر
  • چراغ نشانگر
    دارد
  • نمایشگر میزان آب
    دارد

قیمت خرید 40 مدل کتری برقی [ اصل و اورجینال ] در بازار تهران

خرید کتری برقی لونا مدل 601

مشخصات کلی

  • ابعاد
    240 × 160 × 160 میلی متر
  • وزن
    0/8 کیلوگرم
  • جنس بدنه
    استیل ضدزنگ
  • نوع در
    متصل
  • کتری بدون سیم
    بله

مشخصات کتری برقی

  • توان مصرفی
    1800 وات
  • محدوده ظرفیت
    1.5 تا 2 لیتر
  • گنجایش کتری
    1/8 لیتر
  • چراغ نشانگر
    دارد

قیمت خرید 40 مدل کتری برقی [ اصل و اورجینال ] در بازار تهران

قیمت کتری برقی کد 3337

مشخصات کلی

  • ابعاد
    160*150*110 میلی متر
  • وزن
    0.35 کیلوگرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک

قیمت خرید 40 مدل کتری برقی [ اصل و اورجینال ] در بازار تهران

قیمت کتری برقی اسکارلت مدل SC-20A

مشخصات کلی

  • ابعاد
    240 × 160 × 160 میلی متر
  • وزن
    0/8 کیلوگرم
  • جنس بدنه
    استیل ضدزنگ
  • نوع در
    متصل
  • کتری بدون سیم
    بله

مشخصات کتری برقی

  • توان مصرفی
    1800 وات
  • محدوده ظرفیت
    1.5 تا 2 لیتر
  • گنجایش کتری
    1/8 لیتر
  • چراغ نشانگر
    دارد

قیمت خرید 40 مدل کتری برقی [ اصل و اورجینال ] در بازار تهران

قیمت کتری برقی کد 1021121

 

  • ابعاد
    160x95x160 سانتی‌متر
  • وزن
    0.198 گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • گنجایش کتری
    0.6 لیتر
  • طول سیم
    1 سانتی متر
  • حداکثر توان مصرفی
    1000

 

قیمت خرید 40 مدل کتری برقی [ اصل و اورجینال ] در بازار تهران

قیمت کتری برقی دسینی مدل 222

مشخصات

  • ابعاد
    260x240x180 سانتی‌متر
  • وزن
    1.5 گرم
  • جنس بدنه
    پیرکس شیشه بسیار مقاوم
  • گنجایش کتری
    2 لیتر
  • طول سیم
    نیم سانتی متر
  • حداکثر توان مصرفی
    1500

قیمت خرید 40 مدل کتری برقی [ اصل و اورجینال ] در بازار تهران

قیمت کتری برقی وگاتی مدل VE-143

 

  • سایر توضیحات
    – قابلیت چرخش 360 درجه مناسب دست راست و چپ
  • – مجهز به سیستم گرمایی یکپارچه
  • – عدم بستن آهک داخل کتری
  • امکانات مکانیکی
    چرخش 360 درجه
  • امکانات نگهداری نوشیدنی
    گرم نگهدار
  • شامل ظروف
    کتری بدون سیم
  • محدوده ظرفیت
    1.6 تا 2 لیتر

 

قیمت خرید 40 مدل کتری برقی [ اصل و اورجینال ] در بازار تهران

قیمت کتری برقی کد 1212

 

  • سایر توضیحات
    – ساخت کشور ترکیه
  • – دارای قاشق پلاستیکی مخصوص
  • – زمان مورد نیاز برای جوش آمدن آب 1 دقیقه و 30 ثانیه
  • – قابل استفاده در منزل و محل کار
  • – قابل اتصال به برق شهری

 

قیمت خرید 40 مدل کتری برقی [ اصل و اورجینال ] در بازار تهران

قیمت کتری برقی مکسی مدل MEX-KET-2

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – کیفیت فوق العاده بالا
  • – نورپردازی ال ای دی آبی
  • – اتصال 360 درجه کتری به صفحه
  • – قطع خودکار پس از به جوش آمدن آب
  • – محافظ و قطع کننده خودکار کتری هنگام نداشتن آب
  • – جوش آمدن سریع در زمان 2 الی 3 دقیقه

قیمت خرید 40 مدل کتری برقی [ اصل و اورجینال ] در بازار تهران

قیمت کتری برقی سانی مدل 168

  • ابعاد
    200x160x220 سانتی‌متر
  • وزن
    0.68 گرم
  • اقلام همراه
    کتری استیل به همراه پایه ی برق
  • جنس بدنه
    استیل
  • گنجایش کتری
    2 لیتر
  • طول سیم
    0.55 سانتی متر
  • حداکثر توان مصرفی
    1800

قیمت خرید 40 مدل کتری برقی [ اصل و اورجینال ] در بازار تهران

قیمت کتری برقی اسکارلت مدل SC-20A

  • سایر توضیحات
    کتری برقی اسکارلت مدل SC-20A
  • ابعاد
    203x165x230 سانتی‌متر
  • وزن
    0.5 گرم
  • جنس بدنه
    استیل
  • گنجایش کتری
    2 لیتر

قیمت خرید 40 مدل کتری برقی [ اصل و اورجینال ] در بازار تهران

قیمت کتری برقی دسینی مدل DK990

 

  • ابعاد
    230x170x250 سانتی‌متر
  • وزن
    1 گرم
  • جنس بدنه
    استیل
  • گنجایش کتری
    2 gdjvd لیتر
  • طول سیم
    0.5 سانتی متر
  • حداکثر توان مصرفی
    1800

 

قیمت خرید 40 مدل کتری برقی [ اصل و اورجینال ] در بازار تهران

قیمت کتری برقی وگاترونیکس مدل VE-67

 

  • سایر توضیحات
    – قابلیت چرخش 360 درجه مناسب دست راست و چپ
  • – مجهز به سیستم گرمایی یکپارچه
  • – عدم بستن آهک داخل کتری
  • ابعاد
    230x230x250 سانتی‌متر
  • وزن
    0.8 گرم
  • گنجایش کتری
    1.8 لیتر

 

قیمت خرید 40 مدل کتری برقی [ اصل و اورجینال ] در بازار تهران

قیمت کتری برقی مسافرتی

  • سایر توضیحات
    – ساخت کشور ترکیه
  • – دارای قاشق پلاستیکی مخصوص
  • – زمان مورد نیاز برای جوش آمدن آب 1 دقیقه و 30 ثانیه
  • – قابل استفاده در منزل و محل کار
  • – قابل اتصال به برق شهری
  • – دارای سیم برق 70 سانتی‌متری
  • – بدنه‌ی سبک از جنس پلاستیک

قیمت خرید 40 مدل کتری برقی [ اصل و اورجینال ] در بازار تهران

قیمت کتری برقی متئو مدل MK 18

مشخصات

  • سایر توضیحات
    بدنه‌ی دو جداره
  • خاموش‌شدن خودکار در زمان اتمام آب کتری
  • فیلتر رسوب‌گیر توری فلزی
  • ابعاد
    197x135x250 سانتی‌متر
  • وزن
    0.92 گرم
  • جنس بدنه
    لایه‌ی داخلی از استیل ضدزنگ 

قیمت خرید 40 مدل کتری برقی [ اصل و اورجینال ] در بازار تهران

قیمت کتری برقی پارس خزر مدل EK-2200P

 

  • سایر توضیحات
    – دارای قابلیت جوش آوردن آب در 4 دقیقه
  • – فیلتر قابل جدا شدن و غیر قابل تعویض
  • ابعاد
    190x30x240 سانتی‌متر
  • وزن
    0.660 گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • گنجایش کتری
    1.2 لیتر
  • طول سیم
    0.8 سانتی متر

 

قیمت خرید 40 مدل کتری برقی [ اصل و اورجینال ] در بازار تهران

قیمت کتری برقی بوش مدل TWK8613

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – دارای قابلیت گرم نگهدارنده (تا 30 دقیقه)
  • – دارای سه سیستم محافظتی
  • – قابلیت انتخاب درجه حرارت از 70 درجه تا نقطه جوش
  • امکانات مکانیکی
    چرخش 360 درجه
  • امکانات نگهداری نوشیدنی
    گرم نگهدار
  • شامل ظروف
    کتری بدون سیم
  • محدوده ظرفیت
    1.1 تا 1.5 لیتر
  • محدوده توان مصرفی
    2201 تا 2400 وات
  • سیستم ایمنی
    سیستم قطع خودکار

قیمت خرید 40 مدل کتری برقی [ اصل و اورجینال ] در بازار تهران

قیمت کتری برقی سام مدل EK-M110

 

  • سایر توضیحات
    کتری برقی مسافرتی
  • ابعاد
    150x90x150 سانتی‌متر
  • وزن
    1 گرم
  • گنجایش کتری
    0.5 لیتر
  • طول سیم
    1 سانتی متر
  • حداکثر توان مصرفی
    650
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • نوع در

 

قیمت خرید 40 مدل کتری برقی [ اصل و اورجینال ] در بازار تهران

قیمت کتری برقی مسافرتی

 

  • سایر توضیحات
    – ساخت کشور ترکیه
  • – دارای قاشق پلاستیکی مخصوص
  • – زمان مورد نیاز برای جوش آمدن آب 1 دقیقه و 30 ثانیه
  • – قابل استفاده در منزل و محل کار

 

قیمت خرید 40 مدل کتری برقی [ اصل و اورجینال ] در بازار تهران

قیمت کتری برقی آریته مدل 2869

 

  • ابعاد
    250x250x350 سانتی‌متر
  • وزن
    1.5 گرم
  • جنس بدنه
    استیل با روکش نسوز
  • گنجایش کتری
    1.7 لیتر
  • طول سیم
    1 سانتی متر

 

قیمت خرید 40 مدل کتری برقی [ اصل و اورجینال ] در بازار تهران

قیمت کتری برقی کرکماز مدل Demiks A332

 

  • سایر توضیحات
    صرفه جویی در مصرف انرژی,گنجایش : 30 فنجان
  • ابعاد
    320x240x240 سانتی‌متر
  • وزن
    2.100 گرم
  • گنجایش کتری
    1.7 لیتر لیتر
  • طول سیم
    1 متر سانتی متر

 

قیمت خرید 40 مدل کتری برقی [ اصل و اورجینال ] در بازار تهران

قیمت کتری برقی پارس هیوا مدل 110

  • ابعاد
    160x160x240 سانتی‌متر
  • وزن
    0.350 گرم
  • اقلام همراه محصول
    سیم جدا شونده سوکتی

قیمت خرید 40 مدل کتری برقی [ اصل و اورجینال ] در بازار تهران

قیمت کتری برقی شیائومی مدل YM-K1501

 

  • ابعاد
    200x150x230 سانتی‌متر
  • امکانات
    چرخش 360 درجه
  • امکانات نگهداری نوشیدنی
    گرم نگهدار
  • شامل ظروف
    کتری بدون سیم
  • محدوده ظرفیت
    1.1 تا 1.5 لیتر

 

قیمت خرید 40 مدل کتری برقی [ اصل و اورجینال ] در بازار تهران

قیمت کتری برقی آریته مدل Moderna 2854

  • قابلیت‌ها
    قابلیت تنظیم دما
  • امکانات نگهداری نوشیدنی
    گرم نگهدار
  • محدوده ظرفیت
    1.6 تا 2 لیتر
  • محدوده توان مصرفی
    1801 تا 2000 وات

قیمت خرید 40 مدل کتری برقی [ اصل و اورجینال ] در بازار تهران

قیمت کتری برقی بوش مدل TWK6A011

  • وزن
    1 گرم
  • گنجایش کتری
    1.7 لیتر
  • طول سیم
    – سانتی متر

قیمت خرید 40 مدل کتری برقی [ اصل و اورجینال ] در بازار تهران

قیمت کتری برقی سیلور کرست مدل SWKC 2400 B2

 

  • ابعاد
    150x150x250 سانتی‌متر
  • وزن
    1.000 گرم
  • جنس بدنه
    استیل ضد زنگ
  • گنجایش کتری
    1.8 لیتر
  • طول سیم
    0.7 سانتی متر

 

قیمت خرید 40 مدل کتری برقی [ اصل و اورجینال ] در بازار تهران

قیمت کتری برقی کیچن‌اید مدل 5KEK1222

 

  • ابعاد
    220x170x260 سانتی‌متر
  • وزن
    1.14 گرم
  • جنس بدنه
    استیل ضد زنگ
  • گنجایش کتری
    1.25 لیتر
  • طول سیم
    0/7 سانتی متر
  • حداکثر توان مصرفی
    2200

 

قیمت خرید 40 مدل کتری برقی [ اصل و اورجینال ] در بازار تهران

قیمت کتری برقی ساچی مدل 7742

 

  • ابعاد
    250x210x220 سانتی‌متر
  • وزن
    10.3 گرم
  • جنس بدنه
    استیل و عایق
  • گنجایش کتری
    1.800 لیتر
  • طول سیم
    1 سانتی متر

 

قیمت خرید 40 مدل کتری برقی [ اصل و اورجینال ] در بازار تهران

قیمت کتری برقی مارس مدل 007

 

  • ابعاد
    240x120x220 سانتی‌متر
  • وزن
    0.870 گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • گنجایش کتری
    2 لیتر
  • طول سیم
    1 سانتی متر

 

قیمت خرید 40 مدل کتری برقی [ اصل و اورجینال ] در بازار تهران

قیمت کتری برقی بوش مدل TWK6A013

مشخصات کلی

  • ابعاد
    255 × 163 × 200 میلی متر
  • وزن
    1.5 کیلوگرم
  • جنس بدنه
    شیشه و استیل

کتری برقی جدید – کتری برقی قیمت – بهترین کتری برقی – کتری برقی استیل – انواع کتری برقی – آب جوش کن برقی

بهترین و با کیفیت ترین مدلهای کتری برقی , راهنمای خرید کتری برقی , قیمت و خرید بهترین و مدرن ترین مدلهای کتری برقی موجود در بازار , نبض بازار

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید