رایانه

خرید ساعت گارمین + مقایسه و نظرات کاربران

فروشگاه اینترنتی آترامارت فروشگاه آنلاین  فروش کالای دیجیتال است که در کنار فروش آنلاین، خدمات پس از فروش مستقیم و بدون واسطه به مشتریان ارائه می‌دهد. از این سایت می‌توانید انواع لپ‌تاپ، موبایل، تبلت، کامپیوتر، تجهیزات شبکه، ماشین‌های اداری، لوازم جانبی، دوربین، گجت و کنسول بازی را تهیه کنید. مهم‌ترین مزایای خرید از این سایت ضمانت تعویض 10 روزه، تضمین بهترین قیمت، ارسال سریع و خدمات پس از فروش مستقیم است. در ادامه به معرفی و نحوه خرید ساعت گارمین خواهیم پرداخت.

ساعت های هوشمند گارمین

ساعت های هوشمند چند سالی است که پا به دنیای هوشمندها گذاشته اند و توانسته اند محبوبیت قابل توجهی کسب کنند. به اعتقاد بسیاری، یکی از تخصصی ترین برندهای این حوزه گارمین (Garmin) است. خرید ساعت گارمین به دلیل ویژگی های خاص و کیفیت بالا در چند سال اخیر با رشد قابل توجهی روبرو شده است. در ادامه به معرفی انواع مدل ها و قیمت ساعت گارمین پرداخته ایم.

بررسی انواع ساعت هوشمند گارمین

به طور کلی ساعت های هوشمند گارمین دارای امکاناتی همچون نشانگر زمان و تاریخ، جی پی اس حساس و نشانگر فاکتورهای سلامتی بدن هستند. این ساعت ها برای کاربردهای مختلف و در مدل های بسیار متنوع تولید شده اند، به طوری که خرید ساعت گارمین بایستی بر اساس نیازها و خواسته های افراد انجام پذیرد.

  • ساعت های مالتی اسپرت: در سری های Fenix، Instinct، Marq، Tactical، Solar و Enduro موجود است و سری Felix به تنهایی در بیش از 20 مدل تولید شده است. به عنوان نمونه به بررسی مدل Felix 6X Pro می پردازیم: وزنی حدود 55 گرم دارد، تا عمق 100 متر ضد آب است و صفحه آن در نور خورشید نیز به راحتی دیده می شود. در حالت smartwatch باتری آن تا 21 روز، و در حالت استفاده همزمان از GPS و موسیقی تا 15 ساعت ذخیره باتری دارد. نشانگر زمان بر اساس موقعیت جغرافیایی و نشان دادن زمان طلوع و غروب خورشید را دارد. ضربان سنج، ارتفاع سنج، قطب نما، شتاب سنج، دماسنج و سنسور اکسیژن خون از جمله کارکردهای آن است. همچنین امکان اتصال به Wi-Fi و بلوتوث را دارد. شما همچنین می توانید تماس ها و پیام های گوشی هوشمند آیفون و اندروید خود را در آن ببینید و رد تماس کنید. ذخیره و پخش 2000 آهنگ، تقویم و آب و هوا، امکان ردیابی ساعت در صورت گم شدن، گام شمار، نظارت و تحلیل خواب، محاسبه مسافت و میزان استرس و انرژی بدن، سرعت سنج، هشدار طوفان و مساحت سنج تنها بخشی از امکانات و توانایی های این مدل است. سری instinct نیز در 7 مدل، Marq در 4 مدل، Tactical در 6 مدل، Enduro در 2 مدل و Solar در 9 مدل موجود است. مدل Instinct-Solar-Surf متعلق به سری Solar است که اکثر قابلیت های ذکر شده برای مدل Fenix را دارا است و با تمامی معیارهای نظامی ارتش آمریکا سازگار است.
  • ساعت دوومیدانی و پیاده روی: سری Forerunner که در 6 مدل موجود است و ساعتی تخصصی برای دوندگی و پیاده روی است.
  • فیتنس و ماجراجویی: شاید بیشترین خرید ساعت گارمین در سری های این مجموعه باشد که به خصوص سری Venu بسیار محبوب است. Vivomove (در 10 مدل)، Vivoavtive (در 3 مدل) و Lily (در 2 مدل) از دیگر سری های این مجموعه است. مدل محبوب گارمین Venu که مدل جدیدتر آن Venu 2 و Venu 2S است بسیاری از امکانات فوق الذکر را دارا است ولی برخی آپشن ها مانند تنظیم ارتفاع و گرما را ندارد که در مدل های جدیدتر گنجانده شده است.
  • غواصی و شنا: دارای دو سری Decent و Swim است که مهمترین خصوصیت آنها ضد آب بودن در عمق های بسیار زیاد است.
  • خلبانی: در 6 مدل تولید شده اند که به دلیل داشتن امکانات پیشرفته، برای افراد عادی قابل استفاده نیست و توصیه نمی شود.

خرید ساعت گارمین

از نکات کلی در مورد ساعت های هوشمند گارمین باتری قابل شارژ آنها توسط برق شهری یا پاوربانک است. با توجه به امکانات ذکر شده در بالا و کیفیت بسیار مطلوب ساعت های گارمین بایستی انتظار قیمتی نسبتا بالایی از آنها داشته باشید. قیمت ساعت گارمین در بازار ایران در بهار 1400 بین 6 میلیون و 30 میلیون تومان است. به عنوان مثال قیمت مدل Venu Sq. که صفحه ای مربعی دارد حدود 6.5 میلیون، مدل Instinct Solar Surf حدود 10.5 میلیون و مدل خلبانی D2 Delta PX حدود 30 میلیون تومان است. در مجموع اگر به فاکتورهای سلامتی خود اهمیت می دهید و یا به طور مرتب ورزش یا پیاده روی و دوندگی می کنید و به کوه می روید، خرید ساعت گارمین را به شما پیشنهاد می کنیم.

خرید اقساطی ساعت هوشمند 

یکی دیگر از خدماتی که در فروشگاه اینترنتی آترامارت ارائه می شود خرید اقساطی ساعت هوشمند می باشد. در این فروشگاه ساعت های گارمین ، سامسونگ ، اپل و شیائومی با قیمت های استثنایی و با گارانتی های معتبر دیده می شود.برای خرید اقساطی از این فروشگاه فرصت را از دست ندهید و همین حالا وارد فروشگاه شده و در بخش اقساط ثبت نام نمایید و پس از اعتبارسنجی و تحویل مدارک کالای خود را درب منزل تحویل بگیرید.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
دیجی‌رو مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD