رایانه

ساعت هوشمند با قابلیت نصب برنامه + مقایسه و نظرات کاربران

نصب و استفاده از تلگرام در ساعت هوشمند اندرویدی امکانپذیر شد

تلگرام رسما نسخه‌ای از برنامه پیام رسان خود را با قابلیت نصب و استفاده در ساعت های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید ویر 2.0 (Android Wear 2.0) عرضه کرد. بنابراین هم اکنون می‌توانید به نصب و استفاده از تلگرام در ساعت هوشمند اندرویدی خود بپردازید. با موبایل کمک همراه باشید.

گوگل تقریبا به تازگی سیستم عامل اندروید ویر 2.0 را برای ساعت های هوشمند اندرویدی منتشر کرد. اندروید ویر 2.0 یک پلتفرم جالب و کاربردی است که از اپلیکیشن‌های مستقل و کارآمد پشتیبانی می‌کند. در همین حالا راستا تیم تلگرام هم دست به اقدام شد و نسخه سازگار با اندروید ویر 2.0 برنامه پیام رسان تلگرام را منتشر کرد. بنابراین هم اکنون می‌توانید نسبت به نصب و استفاده از تلگرام در ساعت هوشمند اندرویدی خود وارد عمل شوید. تلگرام اشاره می‌کند که عملکرد تلگرام در ساعت های هوشمند اندرویدی بسیار سریع بوده و رابط کاربری جذاب آن توجه کاربران را جلب می‌کند.

بیشتر بخوانید: خدمات تعمیرات موبایل

با نصب و استفاده از تلگرام در ساعت هوشمند اندرویدی خود قادر به مشاهده لیست گفتگوها یا همان چت‌هایتان خواهید بود. در ازای دریافت هر پیام جدید، برنامه تلگرام در اسمارت واچ اندرویدی شما نوتیفیکیشن ارسال می‌کند. همچنین با استفاده از این برنامه می‌توانید به طور مستقل و بدون نیاز به گوشی خود برای پیام دریافتی پاسخ صوتی، متنی، اموجی یا استیکر ارسال کنید. تلگرام اشاره می‌کند که با نصب و استفاده از تلگرام در ساعت هوشمند اندرویدی خود حتی قادر به مرور لیست مخاطبین خود و ساختن گروه خواهید بود!

برنامه تلگرام در ساعت های هوشمند اندرویدی به گونه‌ای طراحی شده که چندین تم مختلف را به همراه داشته باشد و کاربر از این طریق قادر به شخصی‌سازی هرچه بهتر ظاهر تلگرام در ساعت هوشمند خود می‌شود. تلگرام نوید این را داده که به زودی پشتیبانی از تم‌های مختلف به اپلیکیشن اصلی آن هم اضافه می‌شود. بنابراین احتمالا در آینده نزدیک تلگرام در گوشی‌های اندرویدی و آی او اسی هم مانند نسخه دسکتاپی خود قادر به پشتیبانی از تم‌های متنوع خواهد شد.

 

اگر از ساعت هوشمند اندرویدی استفاده می‌کنید و سیستم عامل آن به اندروید ویر 2.0 به روز رسانی شده است، می‌توانید با مراجعه به گوگل پلی استور (Google Play Store) نسخه سازگار با اسمارت واچ‌ های اندرویدی برنامه تلگرام را دانلود و در ساعت هوشمند خود نصب کنید. بدون تردید نصب و استفاده از تلگرام در ساعت هوشمند اندرویدی تجربه‌ای فوق‌العاده جالب و جذاب را برایتان به ارمغان می‌آورد. چنانچه در رابطه با نحوه دانلود، نصب یا استفاده از برنامه تلگرام در ساعت هوشمند خود نیاز به راهنمایی داشتید، می‌توانید تماس کوتاهی با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک برقرار سازید و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

قیمت دوربین پشت آیفون 8 پلاس

قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ A9 2018

قطعات گوشی A2 Core


اگر شما هم یکی از طرفداران پرپا قرص ساعت های هوشمند هستید و ساعت هوشمند با قابلیت نصب واتساپ خریداری کرده اید. در درجه اول مبارکتان باشد اما اگر با نصب WhatsApp smartwatch خودتان مشکل پیدا کرده اید حتما این مقاله از موبایل رسا را تا انتها دنبال کنید.

چگونه واتساپ را روی ساعت هوشمند نصب کنیم؟

در درجه اول باید برنامه مخصوص سیستم عامل ساعت هوشمند خودتان را پیدا و نصب کنید. مطمئنا برنامه واتس آپ اپل واچ را بر روی اندروید نمی توانید نصب کنید.

در مرحله دوم باید برنامه واتس آپ گوشی همراه خودتان را به ساعت هوشمند خود جفت بزنید تا یک پل ارتباطی بینشان ایجاد بشود. از بروزترین نسخه اپلیکیشن واتساپ بر روی گوشی خودتان باخبر بشوید. سپس به تنظیمات جفت زدن گوشی هوشمند خود بروید و گوشی موبایل خود را نزدیک ساعت هوشمند خود ببرید تا اتصال از طریق وای فای برقرار بشود.

سپس منتظر بمانید که پیامک مجوز اتصال به گوشی همراه شما صادر بشود و شما بلافاصله اجازه دسترسی را تایید کنید. در این قسمت منتظر بمانید تا اسم دستگاه شما توسط سرچ پیدا بشود و سپس بعد از مشاهده نام گوشی خود آن را انتخاب کنید تا این ارتباط دو طرفه شکل بگیرد.

حالا می توانید به تمامی پیام های خود پاسخ بدهید و تماس صوتی و تصویری برقرار کنید. البته به این نکته توجه کنید که نباید ساعت هوشمند و تلفن همراه شما از یکدیگر دور بشوند.

نصب واتساپ روی ساعت هوشمند سامسونگ

نحوه نصب واتساپ روی ساعت هوشمند سامسونگ

برای خرید انواع ساعت های هوشمند می توانید از فروشگاه موبایل رسا دیدن کنید. مطمئنا با یک انتخاب و یک خرید هوشمندانه می توانید از این تکنولوژی بی نظیر نهایت استفاده را ببرید.